Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik vond het combat systeem van ni no kuni wel aardig, maar niet super. Ik vind het turn based van pokemon veel beter, voor mij hoeft er geen behendigheidsaspect in te zitten.

Evenzo met de graphics. Die vind ik prima van de 3ds. Liever dit dan dat het apparaat 500 euro gaat kosten en de batterij twee keer zo kort mee gaat.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Leuke fakers

[ Voor 9% gewijzigd door iPodKiller op 05-06-2016 13:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
De Mew-distrubutie zou weer werken in Europa. Dus met MEW2016 als code.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 08:15
wackmaniac schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:29:
De Mew-distrubutie zou weer werken in Europa. Dus met MEW2016 als code.
Dat is goed om te horen, hopelijk werkt de code vanavond nog steeds. Dan heb ik namelijk weer mijn 3ds bij de hand.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:39
Kon ik maar een tweede mew regelen :) Dan kon ik die weer gemakkelijk ruilen voor een legendary die niet in ORAS te vangen is. Het is natuurlijk heel begrijpelijk dat alle aanbiedingen nu vragen naar andere super-monnetjes die het in toernooien goed doen.

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Liegebeest schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:45:
Kon ik maar een tweede mew regelen :) Dan kon ik die weer gemakkelijk ruilen voor een legendary die niet in ORAS te vangen is. Het is natuurlijk heel begrijpelijk dat alle aanbiedingen nu vragen naar andere super-monnetjes die het in toernooien goed doen.
Ben je ergens specifiek naar op zoek? misschien kan ik je helpen

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Op het moment alleen naar zaken als Kyogre, Lugia, Dialga en Zekrom: de legendaries die je niet in OR kan vangen en louter in AS. Maar dat is natuurlijk geen kwestie van "alleen maar" :) Ik probeer langzamerhand alle "pokemon" stipjes op de kaart wit te krijgen, zodat ik naar een complete ORAS dex kan werken.

Maar zoals ik ook op een PMtje reageerde: ik zoek geen specifieke Mew-versies, is louter als ruil-voer voor andere legendaries. Daarom zou ik er ook moeite mee hebben om't aan te nemen... Zo serieus speel ik het spel nou ook weer niet, ik zou het zonde vinden van de ander z'n harde werk.

[ Voor 32% gewijzigd door Liegebeest op 07-06-2016 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Die pokemon die je noemt zijn allemaal gewoon via GTS te krijgen. Gewoon een interessante HA aanbieden (fletchling, froakie, eevee), en vragen wat je wilt. Kan soms een paar dagen duren, maar niet veel langer.

Mew kan je trouwens niet via GTS ruilen. Hij heeft een event-ribbon, en die zijn niet toegstaan op gts of wonder trade.

Ik heb overigens nog wel een Dialga voor je. DM me maar als je geinteresseerd bent :)

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Elfjes schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:13:
Die pokemon die je noemt zijn allemaal gewoon via GTS te krijgen. Gewoon een interessante HA aanbieden (fletchling, froakie, eevee), en vragen wat je wilt. Kan soms een paar dagen duren, maar niet veel langer.

Mew kan je trouwens niet via GTS ruilen. Hij heeft een event-ribbon, en die zijn niet toegstaan op gts of wonder trade.
Weer wat geleerd! Twee dingen zelfs! Dankjewel voor je hulp!

Dat ze op GTS te krijgen zijn wist ik, maar ik zie ze altijd staan met een Volcanion, Mew of een van de andere knallers als tegen-wens. Ik wist niet dat die anderen die je noemt zo gewenst zijn! Helaas zitten die, afgezien van Eevee, niet in ORAS. Dus ik ga eens achter Eevee's aan... en zien wat " interessante HA" zou betekenen :D

EDIT:
Waitaminute... Waarom zou Eevee's hidden ability "anticipation" zo interessant zijn? Het enige dat 't doet is waarschuwen voor one-shot kills. Wat zie ik over het hoofd? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Liegebeest op 07-06-2016 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Liegebeest schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:21:
[...]

EDIT:
Waitaminute... Waarom zou Eevee's hidden ability "anticipation" zo interessant zijn? Het enige dat 't doet is waarschuwen voor one-shot kills. Wat zie ik over het hoofd? :)
De hidden ability wordt ook meegenomen naar de evolutie. Bijvoorbeeld Hydration voor Vaporeon en Quick Feet voor Jolteon.

[ Voor 3% gewijzigd door wackmaniac op 07-06-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
ORLY?! Dat verklaart al een hele hoop!! Ik dacht dat't gewoon "anticipation" zou blijven. Maar ik zie het inderdaad bij Serebii! -> http://www.serebii.net/xy/hiddenability.shtml

Fantastisch :) Ik leer enorm veel vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Ohja als je een HA op gts zet, denk er dan aan dat je in de comment moet zeggen dat het om een HA gaat, anders gaat niemand er op in.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Fair enough... Ik leer alleen net dat ik ook die Eevee's weer alleen via Friend Safari kan krijgen, wat weer alleen in X/Y zit :) Nu dus toch tijd om ergens een tweedehands X/Y te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Eevee is ook met ha te krijgen in oras mbv je dexnav.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Seriously? Ik dacht alleen via de Friend Safari! Wel! Dan weet ik waarnaar ik op jacht ga! Bedankt voor de tip Elfjes!

EDIT: Elfjes en Henk, heel erg bedankt voor jullie vriendelijke hulp <3

[ Voor 24% gewijzigd door Liegebeest op 09-06-2016 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 14:48

Ypho

Allround Nerd

Zijn er mensen die (Super) Pokemon Rumble (World) hebben? Ik kom er niet helemaal uit. Ik begrijp dat hij gratis te downloaden is uit de eShop, free to play, maar pay to "win". Maar tegelijkertijd staat hij ook op bol.com te koop. Is het dan nog steeds het spel met in-app aankopen of is het dan een totaal ander spel?

/edit: al gevonden. De "retail" versie heeft geen in app purchases, maar zijn daar ook niet nodig.

[ Voor 13% gewijzigd door Ypho op 10-06-2016 11:00 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Serebii Update: CoroCoro reveals two brand new Pokémon. Details @ https://t.co/oV6DIIA7Ub https://t.co/SWMecbBdHo

Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/corocoro7161.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/corocoro7162.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/corocoro7163.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door iPodKiller op 11-06-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Ik ben vooral benieuwd naar wat deze opmerking op serebii betekent
CoroCoro hints that Rowlet, Litten, Popplio and Iwanko all hide a secret
Ohja en er schijnt dus een shiny HA mewtwo event aan te komen voor mensen die aan een vgc (ook de international challenges) hebben meegedaan

[ Voor 34% gewijzigd door Elfjes op 11-06-2016 11:27 ]

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Elfjes schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 11:24:
Ik ben vooral benieuwd naar wat deze opmerking op serebii betekent

[...]

Ohja en er schijnt dus een shiny HA mewtwo event aan te komen voor mensen die aan een vgc (ook de international challenges) hebben meegedaan
Ben zeer benieuwd naar die secrets!

Ja, je kan ook nog meedoen aan de opkomende international challenge. 14 juni kan je je registreren. Dan kom je ook in aanmerking voor een Shiny Mewtwo (als je hebt meegedaan uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er niks van maar ik doe mijn best om mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hoppa!

''When the Kalos region's ecosystem falls into disarray, it appears and reveals its secret power.''

https://twitter.com/yoko_clover/status/741595860543246336
https://twitter.com/yoko_clover/status/741594271078191104
https://twitter.com/ChienX2_VGC/status/741595307541073920
:+

[ Voor 75% gewijzigd door iPodKiller op 11-06-2016 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 12:45
Flinke nerdgasm zo te horen.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

When Zygarde 10% Forme at low HP, its Ability "Clustering Transform" (tentative translation) changes it into Complete Forme and restores HP

Zygarde 10% Forme uses Thousand Waves and Thousand Arrows, unobtainable moves in the code of the Gen VI games.
https://t.co/UWm90J7yLE

Zygarde Complete Forme uses the new move "Core Punisher"
https://t.co/lkUPApJERH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

En officieel onthuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Engels:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liegebeest
Ik heb vandaag een mazzeltje gehad!

Laatst had ik met vrouwlief overlegd, dat ik graag zo'n Elite trainer box wilde kopen om onze kaarten wat uit te breiden. Mede omdat er van die leuke goodies bij zitten. En jawel, het mocht :) Ik had aanvankelijk die paarse XY box van Fates Collide op het oog, maar die was toen net uitverkocht. Oh well, dan alvast die 20th Anniv Elite trainer box pre-ordered.

Ben ik vandaag op Anime Con en daar staat Rene Cards. Die hadden een hele aardige stand, en daar lagen dus nog drie van die Fates Collide boxen! Noice! En het beste, al zijn prijzen waren "normale" prijzen en niet opgekrikt voor de conventie! Die man heeft een nieuwe klant gevonden :) Jammer dat ik die andere pre-order al elders heb gezet.

Hij had ook nog een setje van de Team Magma pin + coin liggen; die had ik bij nader inzien toch mee moeten nemen, want die past zo mooi bij mijn cosplay van dit jaar! Nou ja... die komt later ook wel.

EDIT:
Wat ik me trouwens afvraag heh? Waar worden TCG spelers geacht hun energy kaarten vandaan te halen? IN de boosters zitten ze nooit, dus zoals ik het nu zie moet je OF pre-made decks kopen, OF van die trainer kits of boxen. Mis ik wat?

[ Voor 30% gewijzigd door Liegebeest op 12-06-2016 12:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liegebeest
First come, first serve: bij deze een code die ik over heb, van één van de drie legendarische vogels.

E6A35ADDW5LZJL2M

Met dank aan B, GameRoom staff-lid bij A2016 :)

EDIT: Het vreemde is dat ik twee codes heb kunnen gebruiken gisteren; ik dacht dat je d'r maar één kon gebruiken... Oh well :D Nu alleen Moltres nog en dan heb ik ze alle drie.

[ Voor 34% gewijzigd door Liegebeest op 12-06-2016 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Elfjes schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 11:24:
[...]

Zover ik heb begrepen moet je punten hebben vergaard om in aanmerking te komen voor die Mewtwo. Alleen meedoen is niet genoeg, je moet ook hoog zijn geëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wackmaniac schreef op maandag 13 juni 2016 @ 08:54:
[...]
Zover ik heb begrepen moet je punten hebben vergaard om in aanmerking te komen voor die Mewtwo. Alleen meedoen is niet genoeg, je moet ook hoog zijn geëindigd.
Het heeft dus geen zin om nu te beginnen met TCG ? Ik had me er net voor aangemeld en geïnstalleerd op mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:10:
[...]

Het heeft dus geen zin om nu te beginnen met TCG ? Ik had me er net voor aangemeld en geïnstalleerd op mijn laptop.
Nee, git gaat om VGC, niet TCG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
wackmaniac schreef op maandag 13 juni 2016 @ 08:54:
[...]

Je moet play points hebben, niet championship points. Is wat anders volgens http://www.pokemon.com/us/play-pokemon/about/play-points/

Dus meedoen zou voldoende moeten zijn. Wel moet je in je account hebben aangeven dat je play points wilt verzamelen.

Moet ik dus nog even achteraan. En mezelf evt nog opgeven voor de competitie als ik nog geen points blijk te hebben

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Elfjes schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:22:
[...]

Je moet play points hebben, niet championship points. Is wat anders volgens http://www.pokemon.com/us/play-pokemon/about/play-points/

Dus meedoen zou voldoende moeten zijn. Wel moet je in je account hebben aangeven dat je play points wilt verzamelen.

Moet ik dus nog even achteraan. En mezelf evt nog opgeven voor de competitie als ik nog geen points blijk te hebben
Goed gezien! Heb zojuist een player ID aangemaakt. Maar even kijken of de punten er standaard bijkomen of dat ik met de volgende competitie moet meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ik dacht al dit gaat nergens over, ik heb het helemaal verkeerd begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Elfjes schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:22:
[...]

Thanks! En ik maar denken, meedoen aan Global link competities was voldoende. Blijkbaar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Heb zojuist play points aangezet in m'n account en ik kreeg gelijk het eerste point toegewezen van een eerdere competitiedeelname. Dus dat zit hopelijk goed.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
En ik speel nu net m'n eerste online competitie met de TCG... eens zien of dat wat oplevert! Serieus, bedankt voor de tip over dit Event!

EDIT:
En zo leerde ik dat de daily tournaments je geen play points lijken te geven. Eens zien wat je dan -wel- die punten geeft... Echt heel duidelijk is de FAQ daar niet in.

[ Voor 59% gewijzigd door Liegebeest op 13-06-2016 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Elfjes schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:52:
Heb zojuist play points aangezet in m'n account en ik kreeg gelijk het eerste point toegewezen van een eerdere competitiedeelname. Dus dat zit hopelijk goed.
Hmmz, ik nog niet. Heb wel met een International Challenge meegedaan... Schrijf me wel in voor de volgende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een Pokemon play player ID via de site aangemaakt. Waar kan ik dit invoeren op mijn Nintendo 3DS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:15:
Ik heb nu een Pokemon play player ID via de site aangemaakt. Waar kan ik dit invoeren op mijn Nintendo 3DS ?
Het is gekoppeld aan je account, dus ik denk dat die automatisch gekoppeld wordt als je aan een competitie meedoet. Je 3DS gaat dan altijd een Player ID ophalen. Ik ga ervanuit dat je nu automatisch het juiste ID krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Dan is mijn vraag dus alleen: "welke competities geldt dit voor?"

De daily tournaments in de TCG blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Liegebeest schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:55:
En ik speel nu net m'n eerste online competitie met de TCG... eens zien of dat wat oplevert! Serieus, bedankt voor de tip over dit Event!

EDIT:
En zo leerde ik dat de daily tournaments je geen play points lijken te geven. Eens zien wat je dan -wel- die punten geeft... Echt heel duidelijk is de FAQ daar niet in.
Dit gaat om ORAS, niet om de TCG, he
wackmaniac schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:03:
[...]

Hmmz, ik nog niet. Heb wel met een International Challenge meegedaan... Schrijf me wel in voor de volgende :)
Heb je je aangemeld voor play points? Dan moet je je (een) adres opgeven enzo. Verder, was die competitie in 2016?
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:15:
Dat gaat automatisch als je in battle spot op online competition drukt. Denk je eraan dat je op pokemon.com (dus niet PGL, wel hetzelfde account) moet opt-in'en voor play points. En volgens mij moet je je ook aanmelden voor promotional emails (ook op pokemon.com)

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Elfjes schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:27:
[...]

Heb je je aangemeld voor play points? Dan moet je je (een) adres opgeven enzo. Verder, was die competitie in 2016?
Ja, heb alle ingevuld en heb dit jaar aan Johto Classic, Kanto Classic, 2016 International Challenge January. Mss dat alleen de laatste competitie wordt meegeteld, omdat voor eerdere competities mijn account niet meer aan een PlayerID kan worden gekoppeld oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Zou kunnen, ik heb aan de international challenge van maart meegedaan en die werd wel toegevoegd. Ik doe voor de zekerheid ook mee aan de challenge van juni, en ga ervanuit dat ik minimaal 3 battles moet doen.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Elfjes schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:27:
[...]
Dit gaat om ORAS, niet om de TCG, he
Play! Points kan je ook via de TCG krijgen... ik ging d'r eigenlijk van uit dat ze ook bedoelde dat die mee telden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Nee het werkt alleen voor video game play points. zie ook
http://www.pokemon.com/us...-video-game-participants/

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
oh duh, het staat er gewoon letterlijk! *facepalm*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Laatst online: 13-09 23:07
Nintendo Treehouse van de E3 is begonnen, als het goed is krijgen we zo gameplay van Sun/Moon

YouTube: Nintendo Treehouse: Live at E3

Pokemon gedeelte inmiddels afgelopen, ik zal het filmpje nog posten zodra die ergens verschenen is :)

[ Voor 23% gewijzigd door Sj0eRdJuH op 14-06-2016 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ziet er fris uit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
hier is in ieder geval de gehele footage van Pokemon, hij gaat nog wel verder met Zelda erna. Dit is alleen het eerste wat ik kan vinden:
https://www.twitch.tv/nintendo/v/72391082?t=36m15s

duurt tot ongeveer 1u20m vanaf het startpunt in de url

(YT versie inmiddels een paar posts verder)

[ Voor 8% gewijzigd door Sj0eRdJuH op 14-06-2016 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ck7Wc4JXEAAD52A.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ck7XH7vXEAEwnjz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
De nieuwe multiplayer mode: Battle Royale

en een YT versie van de volledige gameplay:

[ Voor 74% gewijzigd door Sj0eRdJuH op 14-06-2016 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Ben erg gecharmeerd vooral in de UI upgrades, zeker voor competitive waarbij je bij kunt houden welke Pokémon wat heeft :P. Daarnaast is Popplio final evo zowat confirmed Water/Fairy, weinig pokémon die echt Fairy moves leren zonder het zelf te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:08
Zo, de 2DS is binnen en zojuist begonnen met Yellow :) Voor het eerst dat ik er aan begin dus ben heel benieuwd. Bevalt het dan zal ik Moon waarschijnlijk later dit jaar ook halen. Eens kijken of we alle gen1 kunnen vangen (ik weet dat ze niet allemaal in Yellow zitten). Dat is toch wel waar het bij mij mee begon..... en eindigde.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Hype!

Leuk filmpje! Er zit zeker wel weer verbetering in de gameplay. (ook al ben ik het nog steeds niet eens over het analoge lopen)

Het bijhouden van stat changes is handig! Wat ik wel superlame vind is het weergeven van welke move supereffective is, dat is wel heel erg dumbing down...

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Legendaries zien er tof uit. Prima typings ook. Nieuwe Pidgey- en Rattata-klonen zijn nu dus ook bekend :p designs zijn niet slecht. Vooral de vogel staat me wel aan.

Nieuwe interface en interface-elementen zien er ook vet uit. Ben alleen beetje bang voor dumbing down, zoals Elfjes al opmerkt.

Nieuwe battle modus ben ik erg enthousiast over. Dat brengt wel een extra dimensie aan battles.

Nu alleen nog afwachten of we Ivm distributies nog bij een specifieke winkel moeten pre-orderen. Anders zal ik mijn mannetje bij Nedgame eens even inseinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Zijn er hier mensen die de TCG ook offline spelen?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik denk met de nieuwe UI dat ze mensen die willen gaan battlen ook een handje willen helpen, daarnaast kinderen die niet weten wat ze doen ook een steuntje in de rug geven. Ik ken de boel wel uit mijn hoofd, maar genoeg mensen die de typechart dus niet als zodanig kennen.
Statboost tracker is wel ontzettend relaxed, plus ik ben fan van de nieuwe bug (die niet on stream is geweest) en Popplio's final evo is zowat confirmed water/fairy met Disarming voice als levelup move. (heel weinig non fairies die die move leren door levelup)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Barbas schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:07:
Zijn er hier mensen die de TCG ook offline spelen?
:w

Mijn dochter en ik zijn recent begonnen; we hebben nog maar een erg kleine collectie.

Ik was wel van plan komend weekend met haar bij het NK te gaan kijken, in Leiden. Onze decks nemen we mee, al is het om een vriendschappelijk potje met onbekenden te spelen. Mocht je daar ook heen gaan op Zaterdag, geef dan ff een gilletje.

EDIT:
@ hier onder... OMG die Pikachu!!!!! *;

En ik lees net op Serebii:
It has been confirmed that in Japan, Pokémon Sun & Moon will be released in a double pack. This pack will contain both versions of the game as well as two sets of Serial Codes offering 100 Poké Balls each. This can be reserved from July 16th 2016 and available from launch on November 18th 2016.
Dat is me ideaal, voor mij en m'n dochter! Hebben we meteen één game voor elk! Als dat nou ook eens hier komt?

Volgens diezelfde update is er in Japan ook een sale op X/Y, met 35% korting. Even in de gaten houden of dat hier ook gebeurt!

[ Voor 46% gewijzigd door Liegebeest op 15-06-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/sunmoon3dsll.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/pikachu3dsll.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/games/consoles/sunmoon3dsllbox.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/games/consoles/pikachu3dsllbox.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/sunmoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Zal enkel in Japan te koop worden aangeboden vooralsnog, meen ik gelezen te hebben. :(

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:10
3DS LL, van Large Large?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

3DS XL = 3DS LL. Dat is de japanse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:10
iPodKiller schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:56:
[...]

3DS XL = 3DS LL. Dat is de japanse versie.
dat begreep ik maar vroeg me af waarvoor de LL staat :)

Zoals XL, extra large betekend

[ Voor 7% gewijzigd door Sinus_rhythm op 15-06-2016 12:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Sinus_rhythm schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:58:
[...]

Zoals XL, extra large betekend
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/bffb0a896114fc12aee8f8fdb69ea376.png

LL = XL in Japan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liegebeest
Sinus_rhythm schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:58:
[...]

Dubbel-large... Gewoon een Japanisme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mocht iemand TCGO spelen, voeg me maar toe: Kalax03

Heb al 130 potjes gespeeld en 893 kaarten (17 EX, 4 Mega EX) in 1 week tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Jemig! Tijd teveel? ik zal je adden, Ruby-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Liegebeest schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:59:
Jemig! Tijd teveel? ik zal je adden, Ruby-NL
Toegevoegd! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Kom op Nintendo, geef ons ook die korting op X/Y in de eShop! Ik wil de game wel, maar heb er zeker geen 45 euro voor over... laat staan twee keer, want dochterlief wil ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodKiller schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:00:
Mocht iemand TCGO spelen, voeg me maar toe: Kalax03

Heb al 130 potjes gespeeld en 893 kaarten (17 EX, 4 Mega EX) in 1 week tijd :D
Hoe werkt het toevoegen ? Ik ben inanc64 als ik me niet vergis. Ben net de tutorials door ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 17:17:
[...]

Hoe werkt het toevoegen ? Ik ben inanc64 als ik me niet vergis. Ben net de tutorials door ...
Rechtsboven zie je een vriendenlijst, ik zit nu in een spel dus ik voeg je zo even toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Elfjes schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:42:
Wat ik wel superlame vind is het weergeven van welke move supereffective is, dat is wel heel erg dumbing down...
Kweenie. Met al die gecombineerde types van tegenwoordig is het intussen aardig ingewikkeld, helemaal als een pokémon twee types heeft die elkaar tegenspreken: een zwakte voor water via het ene type terwijl het andere type er juist sterk tegen is, bijvoorbeeld. En dan heb ik het nog niet over wijzigende types, zoals pokémon die in generatie 5 nog normal of phsychic waren en nu ineens fairy heten met totaal andere voor- en nadelen. Om al helemaal niet te spreken over het feit dat we straks meer dan 800 pokémon hebben (plus verschillende formes om het nog ingewikkelder te maken) dus het begint nu toch echt wel een beetje onoverzichtelijk te worden. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 12:27
Voor het normale spel is het denk ik prima om weer te geven hoe effectief iets is.
Hopelijk wordt dat in de meer competitieve scène niet weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pokemon GO plus device gaat $34,99 worden. App zelf is free to play. Device komt ongeveer eind juli

[ Voor 34% gewijzigd door iPodKiller op 15-06-2016 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Goed dat we nu nieuws hebben.... 35USD zal zich ook wel weer vertalen naar €35, dat is pittig.

Wat is dat trouwens met de GTS? Bijna elke mon die ik zoek, biedt men alleen aan voor dikke legendaries... Doen ze dat om onderling tussen hun eigen games te ruilen ofzo?

[ Voor 48% gewijzigd door Liegebeest op 15-06-2016 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Liegebeest schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:36:
Goed dat we nu nieuws hebben.... 35USD zal zich ook wel weer vertalen naar €35, dat is pittig.
Op zich prima prijs. Het is een fysiek apparaat voor de prijs van een 3ds titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28

Wat is dat trouwens met de GTS? Bijna elke mon die ik zoek, biedt men alleen aan voor dikke legendaries... Doen ze dat om onderling tussen hun eigen games te ruilen ofzo?
Ik weet ook niet hoe dat zit, maar ik ben sinds kort ook aan het spelen en wilde heel graag een mewtwo. Ik vond per toeval een shiny yanma, en bedacht dat dat wel interessant kon zijn. En jawel, ik heb nu een mewtwo!

Ik heb voorheen alleen rood, blauw en gold gespeeld.. Op mn advanced en gewone game boy. Dus ik vind de orginele 151 interessant, de rest is wel aardig.

Nu vooral veel wonder trades aan het doen, alles verzamelen van omega ruby en pokemon x, en straks de uren maken in sun (of moon).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 15:25
Ik heb mensen voor de TCGo boven toegevoegd, ben net begonnen (Mustaa)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
Dat is al tijden het geval. Oplossing is om zelf een trade op de GTS te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
De registratie voor dat grote toernooi is open :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wackmaniac
Even ter info voor de mensen die het niet weten, maar wel de discussie een beetje gevolgd hebben. Je kan in sommige toernooien (zowel online als live) punten ontvangen, zogeheten Play! Points. Bij de International Challenges bijvoorbeeld kan je punten verdienen, maar ook bij diverse nationals. Afgelopen weekend waren de nationals in Italië bijvoorbeeld. Met deze Play! Points kan je je kwalificeren voor deze Nationals.

Naast Play! Points zijn er ook nog Championship Points. Met deze punten kan je een kwalificatie afdwingen voor de World Championships. Championship Points krijg je alleen als je redelijk hoog eindigt in toernooien. Je moet daarvoor wel Play! Points activeren in je pokemon.com-profiel.

Meer info: http://www.pokemon.com/us/play-pokemon/about/play-points/
Voor het vinden van events: https://www.pokemon.com/u...find-an-event/?mo_ar=true

[ Voor 20% gewijzigd door wackmaniac op 16-06-2016 10:13 . Reden: schifting tussen Play! Points en Championship Points ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Mooie uitleg! Het onduidelijkste voor mij is nog steeds welke events en types wedstrijden al dan niet kwalificeren voor die Play points.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
Liegebeest schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:05:
Mooie uitleg! Het onduidelijkste voor mij is nog steeds welke events en types wedstrijden al dan niet kwalificeren voor die Play points.
Dat zijn meestal live events en de zogeheten International Challenges.
Heb hier al eens eerder een linkje gepost met Nederlandse events (die zijn er voor dit jaar niet meer tot na Augustus als het nieuwe seizoen start) maar heb die link nu even niet bij de hand :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
Je kan op deze website veel vinden over events en rankings: http://www.pokemon.com/us/play-pokemon/?mo_ar=true

[ Voor 5% gewijzigd door wackmaniac op 16-06-2016 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Pokemon Go verschijnt volgende maand
YouTube: Discover Pokémon in the Real World with Pokémon GO!

http://www.insidegamer.nl...maand-voor-ios-en-android

Van wat de trailer laat zien ziet het er leuk uit

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:42:
Even ter info voor de mensen die het niet weten, maar wel de discussie een beetje gevolgd hebben. Je kan in sommige toernooien (zowel online als live) punten ontvangen, zogeheten Play! Points. Bij de International Challenges bijvoorbeeld kan je punten verdienen, maar ook bij diverse nationals. Afgelopen weekend waren de nationals in Italië bijvoorbeeld. Met deze Play! Points kan je je kwalificeren voor deze Nationals.

Naast Play! Points zijn er ook nog Championship Points. Met deze punten kan je een kwalificatie afdwingen voor de World Championships. Championship Points krijg je alleen als je redelijk hoog eindigt in toernooien. Je moet daarvoor wel Play! Points activeren in je pokemon.com-profiel.

Meer info: http://www.pokemon.com/us/play-pokemon/about/play-points/
Voor het vinden van events: https://www.pokemon.com/u...find-an-event/?mo_ar=true
Blijft onnodig irritant. Waarom staat dat niet allemaal op global link..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
Voor de liefhebber, vanaf dinsdag 21 juni kan je een 2ds voor €59,99 bestellen op de website van Trekpleister. Behoorlijk koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:29:
Voor de liefhebber, vanaf dinsdag 21 juni kan je een 2ds voor €59,99 bestellen op de website van Trekpleister. Behoorlijk koopje.
Dat is niet duur!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liegebeest
Zeg, heeft iemand toevallig ooit een inventarisatie gemaakt van de MAC adressen van de GameMania Nintendo Zones? Dat zou een leuke toevoeging zijn aan het Homepass project. Ik heb daar nu al erg veel lol aan :)

Die 2DS aanbieding van Trekpleister is trouwens zeker niet duur! En hij staat nu al online -> https://www.trekpleistero...1-112051/Nintendo2DS.html Zestig euro, incl SMB2.

[ Voor 28% gewijzigd door Liegebeest op 17-06-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Laatst online: 16:14
Is er iemand die mij vandaag kan helpen op X/Y? Ik heb een haunter die ik even heen en weer wil traden om hem te evolven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Ik kan wel even helpen, m'n friendcode staat in m'n sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
DGonlag2 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:30:
Ik kan wel even helpen, m'n friendcode staat in m'n sig.
Ik heb je added. Mijn code is 2165 - 8874 - 7666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
In een moment online

Edit:
Kon helaas evolutie niet afbreken, weet niet waarom.

[ Voor 61% gewijzigd door Goudstalen op 17-06-2016 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Thanks voor de trade!

Evolutie afbreken? Wat dan? Wil juist een Gengar haha

[ Voor 57% gewijzigd door Aschtra op 17-06-2016 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Zodat je hem zelf kon zien evolueren ;)
Maar schijnbaar kan dat niet meer, apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Volgens mij heeft dat nooit gekund toch? Alleen een evolutie die je krijgt van levelups kan je toch afbreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Ikzelf nog nooit meegemaakt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is een nieuw deel op verzoek van de moderators:

Het grote Pokémon Topic - Deel Twee