Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Ja, dat zal voor alle komende events het geval gaan zijn denk ik. Is minder makkelijk mee te rommelen dan met vouchers namelijk.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:39
Ik hoop dat er net als bij het Mew nintendo zone evenement een mogelijkheid is om een eigen zone te hosten. Hoef ik er niet 20+ kilometer om te rijden. Dat is altijd het nadeel van zo'n evenement ;<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:50:
Ja, dat zal voor alle komende events het geval gaan zijn denk ik. Is minder makkelijk mee te rommelen dan met vouchers namelijk.
Is ook goedkoper voor hun, geen kosten wat betreft papier en inkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HD plaatje :) >:) thanks ! Dat word dus even een wandeling richting de GameMania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 22:35
Met Nintendo Zone heb je tenminste niet die onzin dat je moet wachten totdat er zo'n gast met een 3DS komt om Pokémon uit te delen (zo ging dat nog niet zo heel lang geleden) of dat het bedrijf *kuch*BartSmit*kuch* het alleen meegeeft als je iets koopt/pre-ordered.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Van serebii:
In The Games Department
Pokémon - Shiny Yveltal Distribution

The Shiny Yveltal event has been announced for Spain. At the Salón del Cómic de Barcelona festival from May 5th through May 8th, the Shiny Yveltal event will be distributed to all people via a Serial Code. This is the first distribution of this Pokémon outside of Japan and South Korea. We'll provide more distribution details as they come so keep checking back

Ik ben benieuwd of deze met een fake nintendo zone ontvangen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:07:
Van serebii:
In The Games Department

The Shiny Yveltal event has been announced for Spain. At the Salón del Cómic de Barcelona festival from May 5th through May 8th, the Shiny Yveltal event will be distributed to all people via a Serial Code. This is the first distribution of this Pokémon outside of Japan and South Korea. We'll provide more distribution details as they come so keep checking back

Heb zo'n voorgevoel dat die ook naar NL komt. Maar aan de andere kant weer niet.

_O-
Bekijk de Tweet van @pokejungle: https://twitter.com/pokej...s/726025432710057985?s=09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
9 minuten aan Pokemon GO gameplay:

[YouTube: https://youtu.be/aeGE8a_WQMc]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:33
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:07:
Van serebii:
In The Games Department

Ze melden dat er codes uitgedeeld worden. Het enige event dat in mei is waarbij ik Nintendo enigszins zou kunnen verwachten is Firstlook BattleCon op 7/8 mei 2016. Ze zijn een sponsor van dat event, dus ze zouden toch wel aanwezig moeten zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nice, heb hem al binnen :

Serebii Update: Zygarde 50% Forme is now available in Europe over the Nintendo Network https://t.co/oV6DIIA7Ub https://t.co/23OILJ1Rpd

[ Voor 4% gewijzigd door iPodKiller op 29-04-2016 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Weet iemand of de saves van de Eshop versies van Pokémon Yellow en Omega Ruby op de SD card of in het interne geheugen staan? Mijn SD kaart is zojuist overleden terwijl ik bijna mijn dex compleet had in Yellow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackthunderAwf schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:54:
Ik hoop dat er net als bij het Mew nintendo zone evenement een mogelijkheid is om een eigen zone te hosten. Hoef ik er niet 20+ kilometer om te rijden. Dat is altijd het nadeel van zo'n evenement ;<
Weet je inmiddels of dit werkt, en zo ja kan je me het principe eens uitleggen? Dr is hier in geen KMs een gamemania in de buurt.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 21:06:
[...]

Weet je inmiddels of dit werkt, en zo ja kan je me het principe eens uitleggen? Dr is hier in geen KMs een gamemania in de buurt.. :X
Ik heb er nog niet naar gekeken, maar het topic over Mew heeft geen nieuwe info en kan er zo snel ook geen topics over vinden. Misschien over een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zijn er nu wel darkrai vouchers bij de GM af te halen of niet? Pokemonunited zegt van wel namelijk in beperkte oplage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 15:55
Pokemon Go ziet er wel vreselijk saai uit. Dat het al in Beta is maakt het alleen maar erger. In Beta worden enkel bugfixes gedaan en een klein beetje content toegevoegd... Maar de gameplay blijft hetzelfde...

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
iPodKiller schreef op zondag 01 mei 2016 @ 21:28:
Zijn er nu wel darkrai vouchers bij de GM af te halen of niet? Pokemonunited zegt van wel namelijk in beperkte oplage.
Ik gok idd zeer beperkte oplage en dat het hoofdzakelijk via instore wifi gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

BlackthunderAwf schreef op zondag 01 mei 2016 @ 21:19:
[...]

Ik heb er nog niet naar gekeken, maar het topic over Mew heeft geen nieuwe info en kan er zo snel ook geen topics over vinden. Misschien over een paar dagen.
Het is me gisteravond nog gelukt, voor de mensen die niet de deur uit willen:

https://www.reddit.com/r/..._pokemon_darkrai_without/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond maar is even proberen weer. Geen tijd om helemaal naar de GameMania te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:49:
[...]

Gelukt hier, 1000x dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag gedaan, voor de mensen die er problemen mee hebben het is ff klooien om de hotspot in windows 10 werkend te krijgen, je moet niet vergeten de goede verbinding te routen. Ik ben even bezig geweest maar heb het na een beetje prutsen wel aan de gang gekregen. Er zijn mensen die zeggen dat ze ook een Eon ticket hebben gekregen dat heb ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:32:
Graag gedaan, voor de mensen die er problemen mee hebben het is ff klooien om de hotspot in windows 10 werkend te krijgen, je moet niet vergeten de goede verbinding te routen. Ik ben even bezig geweest maar heb het na een beetje prutsen wel aan de gang gekregen. Er zijn mensen die zeggen dat ze ook een Eon ticket hebben gekregen dat heb ik helaas niet.
Hier ook geen Eon ticket gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eon ticket krijg je heel makkelijk als je een paar keer je console meeneemt met streetpass aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meeneemt waarheen? :) gamemania is 45km weg voor mij :') leuk zulke acties maar dan moet het imo wel te doen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
[...]

Die handleiding is niet compleet. Voordat je hier aan toe bent moet je het volgende doen:

1. Via een administrator cmd (start -> typ cmd -> rechtermuisknop -> starten als administrator)
2. Typ in "netsh wlan set hostednetwork mode=allow ssid=whatever" -> Enter
3. Ga naar netwerkverbindingen / adapters.
4. Je ziet nu een extra wifi netwerk met iets van een virtuele wifi adapter. Onthoud deze naam.
5. Selecteer de netwerkverbinding waar je internet mee hebt, rechtermuisknop -> eigenschappen -> tabblad delen.
6. Zet delen aan en kies de netwerkverbinding die je bij nummer 4 hebt onthouden.
7. Volg de rest van reddit.

Je moet ook je 3DS bijgewerkt hebben naar de nieuwste firmware, daar vraagt ie gewoon om. Ik ben zelf al bij Gamemania geweest met 2 3DS'en en wil de derde eigenlijk niet meer updaten zodat ik tzt homebrew-emulators erop kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

BlackMage schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:29:
[...]

Die handleiding is niet compleet. Voordat je hier aan toe bent moet je het volgende doen:

1. Via een administrator cmd (start -> typ cmd -> rechtermuisknop -> starten als administrator)
4. Je ziet nu een extra wifi netwerk met iets van een virtuele wifi adapter. Onthoud deze naam.
5. Selecteer de netwerkverbinding waar je internet mee hebt, rechtermuisknop -> eigenschappen -> tabblad delen.
6. Zet delen aan en kies de netwerkverbinding die je bij nummer 4 hebt onthouden.

Je moet ook je 3DS bijgewerkt hebben naar de nieuwste firmware, daar vraagt ie gewoon om. Ik ben zelf al bij Gamemania geweest met 2 3DS'en en wil de derde eigenlijk niet meer updaten zodat ik tzt homebrew-emulators erop kan gebruiken :)
Heb connectify gedownload voor windows 7 en hem weer eraf gegooid. Geen geklooi xd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:58:
Meeneemt waarheen? :) gamemania is 45km weg voor mij :') leuk zulke acties maar dan moet het imo wel te doen zijn :)
Onderweg wanneer je buiten bent, als je dan andere spelers tegenkomt kan je via hun een Eon ticket krijgen. Hiervoor hoef je helemaal niet langs een game mania of wat dan ook.

De meeste AH's hebben een KPN hotspot. Deze komen ook in aanmerking voor een Eon ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:29:
[...]

Dank voor de aanvulling, dit is idd gelinkt in een van de youtube filmpjes onder die post. Mag ik vragen waarom je bang bent up te daten ivm homebrew? Momenteel kan je 10.7 met homebrew draaien. Wel offtopic

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2016 19:45 . Reden: spelling.. fietsen en typen gaat niet goed :') ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
[...]

Super! Wist gelukkig nog hoe het één en ander moest, Darkrai dus zojuist ook maar binnen gehaald.

Toch een stuk makkelijker dan naar de Game Mania rijden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://twitter.com/pokemon/status/727196749387829248 Zal deze ook in EU komen, aangezien die Zygarde momenteel via Mystery Gift te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:32:
https://twitter.com/pokemon/status/727196749387829248 Zal deze ook in EU komen, aangezien die Zygarde momenteel via Mystery Gift te krijgen is?
Weten we niet. Spanje heeft iig tijdens een evenement in Barcelona shiny Yveltals weg te geven. US Zygarde gaat wel sneller voorbij dan de EU Zygarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
En ze krijgen in US ook shiny Xerneas. Ik begin het nu wel een beetje overdreven te vinden met het weggeven van Pokémon. Deze maand dus Darkrai via Gamemania, Zygarde via internet, de Legendary Birds komen er nog aan via de nieuwsbrief en nu ook nog Yveltal en Xerneas. We kunnen ook overdrijven... Darkrai is wel lekker, want Dark Voi. En de Legendary Birds hebben hun HA, dus ook niet vangbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wackmaniac schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:04:
En ze krijgen in US ook shiny Xerneas. Ik begin het nu wel een beetje overdreven te vinden met het weggeven van Pokémon. Deze maand dus Darkrai via Gamemania, Zygarde via internet, de Legendary Birds komen er nog aan via de nieuwsbrief en nu ook nog Yveltal en Xerneas. We kunnen ook overdrijven... Darkrai is wel lekker, want Dark Voi. En de Legendary Birds hebben hun HA, dus ook niet vangbaar.
Ik klaag niet, aangezien ik nog niet zo heel lang weer een 3DS heb met de games en druk ben met mn living dex, maar ze geven idd wel veel weg. Ik baal er flink van dat ik nog net niet mn 3DS had tijdens de give away van mew. Deze zal ik dus missen, hopelijk met de VC van gen1 naar sun/moon nieuwe kansen :)
Heb inmiddels de zapdos/moltres/articuno birds al wel, als dat de legendary birds zijn.
Overigens, neem aan dat er hier wel andere spelers zijn die willen traden / helpen living dex complete te krijgen? :)
Ben nu nog bezig met Y, daarna AS. Ben de routes aan het afgaan om alles te vangen. Heb de locatie van alle mons in een spreadsheat gezet, ten minste nu alleen nog maar Y straks ook AS mochten anderen hem kunnen gebruiken hij is hier te vinden:

https://docs.google.com/s...Pg4fUWkw/edit?usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Blijkbaar kan je tot 31 oktober nog inloggen op de Pokébank om Regirock, Registeel en Regice te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee meer hoeveel het er zijn geworden dit jaar maar is wel goed uitgekomen voor mij. Ik ben vorig jaar rond oktober gestart met Omega Ruby.
- En nu heb ik al zo een 500 Pokémons in mijn living dex.
- De eerste 150 Pokémon heb ik bijna.
- Hoenn dex heb ik al een tijdje compleet.
- Alle starters heb ik ook al als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:35:
Ik heb geen idee meer hoeveel het er zijn geworden dit jaar maar is wel goed uitgekomen voor mij. Ik ben vorig jaar rond oktober gestart met Omega Ruby.
- En nu heb ik al zo een 500 Pokémons in mijn living dex.
- De eerste 150 Pokémon heb ik bijna.
- Hoenn dex heb ik al een tijdje compleet.
- Alle starters heb ik ook al als ik me niet vergis.
Ben je nog op zoek naar Dialga? heb ik wel voor je

Bla bla bla...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Check je inbox voor de legendary kanto birds event codes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elfjes schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:38:
[...]

Die heb ik al. Bedankt nog.
iPodKiller schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:59:
Check je inbox voor de legendary kanto birds event codes!
Niet ontvangen :'( barst uit in paniek.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2016 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:36:
[...]

Die heb ik al. Bedankt nog.

[...]

Niet ontvangen :'( barst uit in paniek.
Haha misschien geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens serebii kan het twee dagen duren ... en is het nog niet bekend hoelang de code's geldig blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ze sturen die e-mail waarschijnlijk in batches uit, zoals dat ook met de rewards in Pokémon Shuffle gaat. Ik verwacht dat die codes nog wel even geldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elfjes schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:38:
[...]

Die heb ik nog niet, zou je die willen traden? Laat even weten welke jij nog zoekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:19:
[...]

Die heb ik nog niet, zou je die willen traden? Laat even weten welke jij nog zoekt :)
DM

aaaaah ik heb ook de niewsbrief nog niet. en ik heb me nog wel met twee accounts aangemeld :'(

Bla bla bla...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Ik heb de mail wel binnen gekregen, maar ik heb ze al... ;)

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
codes geclaimed :)
maar nog niet gekeken verder
zijn deze ook level 50?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchEZmoder
lvl70

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:34
https://3ds.pokemon-gl.co...7f-4744-97f7-3faaf1ab3d54

De Johto Classic. Zal eens proberen om een wedstrijd te winnen :p

Pff gelukkig dat ik hier zag dat ze de mails verstuurden met de trio codes, had hem al verwijderd :X
En binnenkort maar eens naar de Gamemania voor Darkrai (met 4 DS'en)

[ Voor 38% gewijzigd door Musta op 03-05-2016 20:11 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen heb ik hem ook al binnen.

Heeft er iemand een mewtwo over ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 21:14:
Ondertussen heb ik hem ook al binnen.

Heeft er iemand een mewtwo over ?
Ja hoor, vind je het erg als ie geen pentagon heeft?

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee. Morgen even ruilen dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Ja is goed, al ben ik maar beperkt beschikbaar vandaag.

Heb nu ook de nieuwsbrief gekregen :)

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kom net van de GM: definitief geen darkrai vouchers. Op Twitter zeiden ze al dat ze hem niet zouden printen, dit klopt dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:45
iPodKiller schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:43:
Kom net van de GM: definitief geen darkrai vouchers. Op Twitter zeiden ze al dat ze hem niet zouden printen, dit klopt dus ook.
Nee het is toch ook via Nintendo Zone? Net zoals bij Mew was.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

GAITii schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:51:
[...]

Nee het is toch ook via Nintendo Zone? Net zoals bij Mew was.
Ja klopt, maar op pokemonunited stond(Is inmiddels eraf gehaald) een tijdje dat er ook vouchers in zeer beperkte oplage beschikbaar waren. Blijkbaar was dat een foutje van GM op hun site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

HYPE

10 mei 14:00 NL tijd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/q2kqS2Y.png

[ Voor 18% gewijzigd door iPodKiller op 06-05-2016 08:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
Woensdag even langs Gamemania na werktijd en wat ik al vermoedde: de distributie is hetzelfde als Mew. Via Nintendozone krijg je een code. Dus 1 Darkrai per console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 17:34
Vandaag dus wat meer info, wat denken jullie?
Ik hoop toch echt dat ze misschien de starters laten zien en de legends. Niet alleen maar een box art. In-game beelden zou awesome zijn, maar denk niet dat dat zal gebeuren vandaag

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Musta schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:49:
Vandaag dus wat meer info, wat denken jullie?
Ik hoop toch echt dat ze misschien de starters laten zien en de legends. Niet alleen maar een box art. In-game beelden zou awesome zijn, maar denk niet dat dat zal gebeuren vandaag
Beelden denk het niet idd, maar ik sluit niks uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:45
Ik denk sowieso dat we wel boxarts / starters / legends te zien gaan krijgen. Zal natuurlijk nog mooier zijn wanneer er in-game footage te zien is.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

GAITii schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:18:
Ik denk sowieso dat we wel boxarts / starters / legends te zien gaan krijgen. Zal natuurlijk nog mooier zijn wanneer er in-game footage te zien is.
Ja dat sowieso. Boxart met legendaries erop moeten sowieso onthuld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hype train !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 17:16
Nog eventjes, ik gok legendaries/cover art idd. Wellicht een van de eerste Pokémon (zoals die vogel die te zien was als wire frame model) en wellicht de starters.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:36

:9

De UK trailer laat een andere datum zien namelijk 23 november

[ Voor 49% gewijzigd door Sinus_rhythm op 10-05-2016 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Sun legend ziet er vetter uit, maar toch ga ik voor moon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er geweldig uit ! Ik had er eerst helemaal niks mee maar na deze video gezien te hebben denk ik er heel anders over.
Nog meer video:
[YouTube: https://youtu.be/2r0_F-_ClcQ]

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2016 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ook wel duidelijk dat het een Hawaii-achtig thema gaat worden zoals velen al voorspeld hadden. Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ooh, cover art legendaries, dus toch solgaleo/lunaala.

Had Moon al in de preorder en die vind ik ook wat toffer (moonbat)

Zal ook voor Rowlet gaan, die zeehond ziet er te clownesque uit wat mij betreft, en sneeuwuilen zijn cool. Litten lijkt naar Fire/Dark ofzo te neigen, Rowlet zie ik nog wel Grass/Ice worden
Ziet er ook wat volwassener uit en niet zo chibi als eerst, dus wel wat verbeteringen met zich meebrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Die starters heb je binnen een uur al geëvolueerd dus ik hecht eigenlijk geen waarde aan die eerste en tweede evolutie-staten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ionicawa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-09 22:58
Top trailer! Had eigenlijk niet verwacht zoveel te zien na die tv-uitzending van een tijdje terug.

Litten is tot nu toe mijn favoriet, maar ik wacht nog even de evolutions af voordat ik een keuze maak.

De legendaries ben ik nog niet uit, Ik vind ze beide cool :P Ik heb dus nog geen keuze gemaakt voor de versie die ik ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Mwah, eerste form zijn meestal het meest interessant, kun je mooi op uitbouwen. Ik heb mijn keuze al gemaakt in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Ziet er goed uit! Ik had de trailer pas om 5 uur verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agshlee
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-02 09:47
Heel wat anders dan Sun & Moon (weet ook niet goed of dit het juiste topic hier voor is - als niet, laat het even weten!).

Ik ben momenteel bezig met Platinum en ben nog op zoek naar een Stunky om mijn pokédex compleet te krijgen. Is er toevallig iemand die D/P/Pt speelt in de buurt van Leeuwarden die deze pokemon voor mij heeft?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zit wel in het juiste topic, zie op serebii dat je Stunky kan vangen in Diamond. Kan je in deze spellen niet meer via internet ruilen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Waarom krijgen wij Sun en Moon nou weer een week na de VS? Blegh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agshlee
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:02:
Je zit wel in het juiste topic, zie op serebii dat je Stunky kan vangen in Diamond. Kan je in deze spellen niet meer via internet ruilen ?
Helaas niet meer :-( (zie http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Global_Terminal voor details). Komt inderdaad uit Diamond. Ik heb zelf Platinum en Pearl, maar om ook nog Diamond te kopen voor één Pokemon voelt wat overdreven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
wackmaniac schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:05:
Waarom krijgen wij Sun en Moon nou weer een week na de VS? Blegh.
Hoogstwaarschijnlijk vanwege de data dat Nintendo spul uitgeeft. In Europa is dat altijd op vrijdag, andere continenten schijnbaar op een zondag. Wat mij betreft had dat dan gewoon maandag gekund (of de vrijdag van tevoren) maar het is helaas niet anders. Importen helpt ook niet want dan heb je de game nog later. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agshlee schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:14:
[...]
Helaas niet meer :-( (zie http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Global_Terminal voor details). Komt inderdaad uit Diamond. Ik heb zelf Platinum en Pearl, maar om ook nog Diamond te kopen voor één Pokemon voelt wat overdreven :P
Dit is het nadeel van alle online gebeuren, zodra de stekker eruit wordt getrokken heb je er he-le-ma-al niks meer aan.

Een oplossing zou kunnen zijn dat je van iemand Diamond leent die het even opstuurt in een envelop. Daarna trade je zelf en stuur je het spel terug.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2016 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 19:09

Barbas

Gallego!

iPodKiller schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:10:
Sun legend ziet er vetter uit, maar toch ga ik voor moon!
want? :)
Akaendra schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:16:
Litten lijkt naar Fire/Dark ofzo te neigen, Rowlet zie ik nog wel Grass/Ice worden
In het filmpje werd aangegeven dat Litten Fire type is en Rowlet Grass-Flying. Of mis ik je punt :o

[ Voor 45% gewijzigd door Barbas op 10-05-2016 16:27 ]

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Barbas schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:25:
[...]

want? :)

[...]

In het filmpje werd aangegeven dat Litten Fire type is en Rowlet Grass-Flying. Of mis ik je punt :o
Moon legendary heft wat mysterie er omheen. Sun legendary voor mij is een beetje standaard. Beetje wat ik al in gedachte had met de naam Solgaleo.

Edit: Ik ga even richting evoluties denken enzo, meestal komt daar nog een extra typing bij, pure speculatie van mijn kant hoor :)

Color schemes willen nog wel eens wat over typing zeggen ook :)
de zeehond zou heel goed namelijk een water/fairy kunnen worden, maar dat zien we over de komende maanden wel want die final starters zullen ze ongetwijfeld ook nog laten zien.

[ Voor 68% gewijzigd door Akaendra op 10-05-2016 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja precies dat. Moon zal toch een donkere toon krijgen hoop ik. Veel moon pokemon zijn psychic / dark / fairy en etc. ;) Die heb ik liever dan sun pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Grass/flying is een mooie typing. Momenteel alleen Tropius. Even afwachten hoe de starters verder evolueren qua typing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
Akaendra schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:14:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk vanwege de data dat Nintendo spul uitgeeft. In Europa is dat altijd op vrijdag, andere continenten schijnbaar op een zondag. Wat mij betreft had dat dan gewoon maandag gekund (of de vrijdag van tevoren) maar het is helaas niet anders. Importen helpt ook niet want dan heb je de game nog later. :P
Behalve dan dat 23 november op woensdag valt ;)

Bovendien, importeren werkt sowieso niet - de 3DS is region locked. Kan die US game wel in negen talen zijn, hij werkt alsnog niet in je EU 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Ziet er wel goed uit!
Ik denk dat het uiteindelijk grass/flying, fire/dark en water/fairy typings worden. Alhoewel ik bij die zeehond ook wel kan inzien dat het een pure water type blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
wackmaniac schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 17:03:
Grass/flying is een mooie typing. Momenteel alleen Tropius. Even afwachten hoe de starters verder evolueren qua typing.
Jumpluff zegt ook even hallo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:34

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Is er een Pokemon game op de iOS??

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Mennn, zoveel goede herinneringen aan pokémon. Ik zou er toch bijna weer eens een spelcomputer voor halen. Wellicht voor de zomervakantie wel weer eens leuk op te scharrelen :)

Maar zie ik nou goed dat het eindelijk echt 3D is? Het rondlopen ook eens in third person ipv birdsview?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:16
Mu.siQ schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 20:04:
Mennn, zoveel goede herinneringen aan pokémon. Ik zou er toch bijna weer eens een spelcomputer voor halen. Wellicht voor de zomervakantie wel weer eens leuk op te scharrelen :)

Maar zie ik nou goed dat het eindelijk echt 3D is? Het rondlopen ook eens in third person ipv birdsview?
Same here. Gewoon goed kijken op V&A hier op Tweakers of je een goede deal kan tegen komen. Ik heb 2 maanden terug een New 3DS in praktisch nieuwe staat met Pokémon X erbij voor 100 euro kunnen kopen, perfecte deal. Eigenlijk puur gehaald voor de nieuwe pokémon eind dit jaar, waarschijnlijk verkoop ik alles weer als ik het gespeeld heb. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

De cover legendaries zien er wel goed uit. De starters vind ik ietwat minder, vooral Popplio. Iets te clownesk. Ook mis ik wat detail in de starters, ze zien er vrij eenvoudig uit. Of ben ik de enige die er zo over denk? Desondanks kijk ik uit naar het nieuwe spel. Er is nog zo veel materiaal dat we nog niet gezien hebben. Hopelijk zijn de final evolutions van de starters wat meer 'bad ass'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Nu is het alleen nog even afwachten of er net als bij oras nog een event distribution komt bij pre-order. Dat was een redelijke naaistreek bij oras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 20:49:
Nu is het alleen nog even afwachten of er net als bij oras nog een event distribution komt bij pre-order. Dat was een redelijke naaistreek bij oras.
Bedoel je die Diancie event actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
trouwens wel interessant dat een van de starters gelijk een dualtyping heeft. Dat is al sinds Bulbasaur niet meer gebeurd. Zouden ze dat gedaan hebben om de grass-starter wat aantrekkijker te maken?

Ik denk dat ik mijn spel-keuze laat afhangen van de (typing van de) legendaries. Zou de Moondary misschien ghost-fairy zijn?

Bla bla bla...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Oh man the hype is real.

Al moet ik zeggen dat ik het design van de starters een beetje matig vind. Litten vind ik de minste. Hoe ze het voor elkaar krijgen om een kat zo lelijk te maken, holy shit.

Die water starter is de enige die wel in de setting past. Het is een eiland, waarschijnlijk hawaii dus een zeehond/zeeleeuw(lijkt meer zeeleeuw) past daar wel bij. Ik vind het clowneske niet echt tof, maar het kan werken.

Dan de gras starter, van de 3 het mooiste design vind ik, maar een uil? In Hawaii? Of er moet een hele toffe uilen soort leven daar waar ik niets van weet, ik vind het niet echt passen.

Voor starter keuze laat ik het even afhangen van wat de evoluties worden en hoe die er uit zien. Ik ben nog in geen 1 game gestart met een fire pokemon, was dat nu ook niet van plan. Meestal speel ik water, maar voor nu, grass ziet er het tofste uit. Ik hoop alleen wel dat ze de stats van de starter serie een keer zo maken dat ze ook endgame competitief inzetbaar zijn en niet allemaal "net niet". Wat ze gefixed hebben met de mega evoluties. Zonder mega's zijn alleen greninja en blaziken viable.

Voor de keuze van de versie. 100% voor moon. De legendary ziet er in mijn mening veel toffer uit, uniek design en ik ben niet zo'n zon aanbidder, dus de maan past beter bij me. Plus die legendary van Sun ziet er uit als een mix tussen Entei en Pyroar, maar dan in het wit, alsof ze geen inspiratie meer hadden.

Dan nog even afrondend over het design. Het lijkt alsof het team wat hier aan werkt ook het team is wat aan Black & White gewerkt heeft en dan bedoel het pokemon design team. De 2d art van de starters is heel erg in de B&W stijl. Maar dat kan ik natuurlijk geheel mis hebben.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agshlee
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:19:
[...]

Dit is het nadeel van alle online gebeuren, zodra de stekker eruit wordt getrokken heb je er he-le-ma-al niks meer aan.

Een oplossing zou kunnen zijn dat je van iemand Diamond leent die het even opstuurt in een envelop. Daarna trade je zelf en stuur je het spel terug.
Dat is ook wel een idee. Als iemand me hier mee wil helpen dan hoor ik het graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
iPodKiller schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:56:
[...]

Bedoel je die Diancie event actie?
Ja. Toen was ik veroordeeld tot de Intertoys voor de pre-order, terwijl ik normaliter bij Nedgame pre-order, omdat ze in het verleden een aantal keer goedkoper waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agshlee schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:42:
[...]
Dat is ook wel een idee. Als iemand me hier mee wil helpen dan hoor ik het graag! :)
Ik heb Plantium en Pearl, als ik een keer toevallig Diamond tegen kom hou ik je op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ik heb een Diamond, zal eens kijken of ik Stunky op die cartridge al heb. Ik woon in Groningen, dus misschien is er dan wel iets te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ye-roon schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:42:
Oh man the hype is real.

Al moet ik zeggen dat ik het design van de starters een beetje matig vind. Litten vind ik de minste. Hoe ze het voor elkaar krijgen om een kat zo lelijk te maken, holy shit.

Die water starter is de enige die wel in de setting past. Het is een eiland, waarschijnlijk hawaii dus een zeehond/zeeleeuw(lijkt meer zeeleeuw) past daar wel bij. Ik vind het clowneske niet echt tof, maar het kan werken.

Dan de gras starter, van de 3 het mooiste design vind ik, maar een uil? In Hawaii? Of er moet een hele toffe uilen soort leven daar waar ik niets van weet, ik vind het niet echt passen.

Voor starter keuze laat ik het even afhangen van wat de evoluties worden en hoe die er uit zien. Ik ben nog in geen 1 game gestart met een fire pokemon, was dat nu ook niet van plan. Meestal speel ik water, maar voor nu, grass ziet er het tofste uit. Ik hoop alleen wel dat ze de stats van de starter serie een keer zo maken dat ze ook endgame competitief inzetbaar zijn en niet allemaal "net niet". Wat ze gefixed hebben met de mega evoluties. Zonder mega's zijn alleen greninja en blaziken viable.

Voor de keuze van de versie. 100% voor moon. De legendary ziet er in mijn mening veel toffer uit, uniek design en ik ben niet zo'n zon aanbidder, dus de maan past beter bij me. Plus die legendary van Sun ziet er uit als een mix tussen Entei en Pyroar, maar dan in het wit, alsof ze geen inspiratie meer hadden.

Dan nog even afrondend over het design. Het lijkt alsof het team wat hier aan werkt ook het team is wat aan Black & White gewerkt heeft en dan bedoel het pokemon design team. De 2d art van de starters is heel erg in de B&W stijl. Maar dat kan ik natuurlijk geheel mis hebben.
Er leven zeker uilen op Hawaii :)

Wikipedia: Pueo

Vind rowlet persoonlijk meer op een sneeuwuil lijken dan op de bovenstaande uil maar dat ben ik. Art is ook niet door Sugimori gedaan maar door degene die geloof ik ook de B&W art gedaan heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agshlee
wackmaniac schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:13:
Ik heb een Diamond, zal eens kijken of ik Stunky op die cartridge al heb. Ik woon in Groningen, dus misschien is er dan wel iets te regelen.
Dat zou fantastisch zijn! Ik werk in Groningen, dus dat moet wel kunnen. Thanks mensen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Akaendra schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:17:
[...]

Er leven zeker uilen op Hawaii :)

Wikipedia: Pueo

Vind rowlet persoonlijk meer op een sneeuwuil lijken dan op de bovenstaande uil maar dat ben ik. Art is ook niet door Sugimori gedaan maar door degene die geloof ik ook de B&W art gedaan heeft :P
oooh nice. Dan vind ik het net erg :) Grass starter it is :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Laatst online: 19:41
Starters komen wel overeen met wat Sugimori eerder al aangaf over de toekomst van de serie, en dat ze liever teruggaan naar een simpeler design.

Hadden zo gen 1/2 mons kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Die kat wordt natuurlijk gewoon uiteindelijk een brute lava-leeuw met rock/fire typing. Zeker dat dat mijn starter wordt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Henk op 11-05-2016 11:12 ]

Pagina: 1 ... 81 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.