Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf
http://www.gamespot.com/a...-of-details/1100-6436107/
Burp
Verwijderd
Zolang het maar niet bij Bartsmit isVerwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 00:37:
En ik heb hem maar meteen binnen gehaald. De volgende wordt waarschijnlijk weer langs de game mania.
Waarschijnlijk gevangen op lvl80 en via zo'n cheat apparaatje het level aangepast naar 30 om mensen zoals ik te misleidenVerwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:52:
Hoe kan dat ? Is die dan op de een of andere manier nagemaakt ?
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf
Ik heb hier nog een 2DS, gebruik zelf een 3DS XL, met oude firmware welke gebruik kan maken van een manier om ook gehackte mons in je game te gebruiken. Op deze manier kan ik competitive legendary's krijgen i.p.v. uren lopen te soft resetten voor 1 met goede iv's.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Read the code, write the code, be the code!
Welke van de 2 raden jullie aan? Omega Ruby of Pokemon Y?
Ik vind OR/AS een leuker spel dan X/Y, ondanks dat ik het origineel van de GBA nog ongeveer jaar eerder ook had uitgespeeld.Ryatzu schreef op zondag 03 april 2016 @ 17:29:
Ik wil van de week gaan beginnen met een pokemon game (heb een 2ds op de kop getikt).
Welke van de 2 raden jullie aan? Omega Ruby of Pokemon Y?
psn: taker-mart
En als je dan nog specifieke wensen hebt dan kan je dat hier vragen natuurlijk.
[ Voor 23% gewijzigd door wackmaniac op 04-04-2016 09:01 ]
Ja, dat kanRyatzu schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:23:
Vraagje, kan ik bijvoorbeeld pokemon van 'pokemon white' direct overnemen naar alpha sapphire ook al ben ik met alpha sapphire nog niet verder dan de eerste gym? Kan ik die pokemon dan ook gebruiken? (Mits natuurlijk onder lvl 20.
Zolang je maar zover bent dat je in beide games bij je storage pc kunt. En waarschijnlijk moet je bij white bij de move deleter zijn (google) om HM moves te deleten voordat ze in de bank nogen.
wackmaniac schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:20:
Volgens Serebii kan je met de code HOOPA2016 een Hoopa krijgen en worden de legendary birds met hidden abilities via de Trainer Club Nieuwsbrief ook in Europe gedistribueerd.
Het werkt.
Dacht, misschien is het wel een 1-april grap, gezien de datum en het feit dat Hoopa een grappenmaker is
Verwijderd
http://www.pokemon.com/uk...ry-pokemon-in-your-inbox/A chance to get Articuno, Zapdos, and Moltres is arriving in the May Pokémon Trainer Club newsletter!
Be sure to check out the May Pokémon Trainer Club newsletter, where you'll find codes to get the Legendary Pokémon trio Articuno, Zapdos, and Moltres for your game! Enter these unique codes to unlock all three Pokémon in your Pokémon Omega Ruby, Pokémon Alpha Sapphire, Pokémon X, or Pokémon Y game. These Pokémon are special in that each one has its Hidden Ability, marking the first time you can get these Pokémon with this trait!
If you're already a Pokémon Trainer Club member, you can make sure you're eligible to receive the newsletter on your Pokémon Trainer Club settings page. Also, it's a good idea to check that email from Pokemon.com won't go into your junk mail folder.
If you're not yet a Pokémon Trainer Club member, there's never been a better time to join! In addition to the special codes for Pokémon video games and the Pokémon Trading Card Game Online, the newsletter will deliver exciting Pokémon news and information directly to your inbox. Plus, the Pokémon Trainer Club includes all kinds of other benefits, including a custom Trainer designer, access to the Pokémon Global Link, and more. And best of all, it's free! Sign up for the Pokémon Trainer Club today.
Be sure to sign up for the Pokémon Trainer Club newsletter by April 22, 2016, to be eligible to receive codes to get Articuno, Zapdos, and Moltres in May!
Also, don't miss the cinematic classic Pokémon the Movie 2000 on Pokémon TV featuring Articuno, Zapdos, and Moltres for a limited time.
wackmaniac schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:20:
Volgens Serebii kan je met de code HOOPA2016 een Hoopa krijgen en worden de legendary birds met hidden abilities via de Trainer Club Nieuwsbrief ook in Europe gedistribueerd.
is er nog helemaal niks bekend van moon and sun ?Musta schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:21:
https://twitter.com/pokexperto/status/719823597213216768
Hoop dat die niet trolt
Ja ben benieuwd. Die had gen 5 dex ook voorspeld.Musta schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:21:
https://twitter.com/pokexperto/status/719823597213216768
Hoop dat die niet trolt
[ Voor 6% gewijzigd door iPodKiller op 13-04-2016 11:43 ]
Verwijderd
nee klopt, je hebt tenminste 30 flags nodig (en dan moet je je vlag upgraden naar brons in fortree city). Dan zijn er een aantal trainertypes die de special skill 'pick something up' krijgen. Ik vermoed dat de kans max 1% is op een masterball, misschien minder.Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:24:
Lukt het jullie om vanuit je secret base bijv. een master ball of een dawn stone te krijgen ? Ik heb nog 0 vlaggetjes en volgens mij kan het dan niet.
Van de 12 blissey trainers die op internet staan zijn er 3 (twee psychics en een picknick-girl geloof ik) die deze skill hebben. De andere twee moet je bij elkaar zoeken via passerbys.
ik denk dat ik nu zo'n 3 weken hiermee bezig ben (dus ongeveer 100x pick something up), maar nog geen masterball . Wel een stuk of wat rare candies (ik vermoed 5-10%). Ook kreeg ik laatst wel een masterball van de loterij (met zo'n 250 trainer id's)
Dawn stones heb ik nog niet gekregen, weet ook niet zeker of je die uberhaupt kan krijgen via secret bases
Bla bla bla...
Verwijderd
Pokemon XY ben ik van plan om weg te doen omdat ik eigenlijk alleen maar Omega Ruby speel. Het is helemaal niet fijn op XY dat het onderste scherm bijna nergens voor te gebruiken is. In Omega Ruby kan je de pokemon radar en nog een paar dingen starten op het onderste scherm wat ik wel handig vind.
Bla bla bla...
Verwijderd
Kan je me helpen om 2 pokemons te evolueren ? Ik zag net al dat je de hele tijd online bent.Elfjes schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 22:42:
He bah ik kreeg een volcanion over de wonder trade =/. Nu krijg ik niet meer dezelfde voldoening krijgen als ik m legit ontvang =(
Sinds kort heb ik pokemon Omega Ruby, en ik probeer nu Giratina te vangen.
Helaas is Dialga niet te vangen in deze versie, waardoor Giratina ook niet te vangen is.
Nu mijn verzoek: Zou ik van een van jullie een Dialga mogen "lenen"?
Eventueel kan ik veel van de andere legendaries als onderpand aanbieden, om zekerheid te bieden dat ik Dialga teruggeef (ben in Dialga niet echt geïnteresseerd). Denk hierbij aan Raikou/Ho-Oh/Lake trio
Stuur een reactie het liefste per PM, dan raakt dit topic niet verder bevuild
Alvast bedankt!
@taker1987 Die zou je redelijk makkelijk via de GTS moeten kunnen krijgen. En anders wil ik er vanavond wel een voor je breeden.
Verwijderd
Ik heb wel een froakie voor je. Als bedank je wil ik een tweetal pokemons laten evolueren die dat doen bij het ruilentaker1987 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:38:
iemand die nog een froakie heeft ? zou je willen ruilen met een van mijn pokemons of zou ik hem van je mogen lenen ?

Wilde vandaag nieuwe poging doen, chain van 105 zonder shiny, waarna ik 1 keer te langzaam was...
PS4 PSN: Dazzler2120
thanx alsnog voor je aanbod , heb inmiddels een frogie dankzij iinnc.wackmaniac schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:53:
@Richyrick Ik zal even voor je kijken. Ik heb wat dubbele legendaries, misschien wel een Dialga.
@taker1987 Die zou je redelijk makkelijk via de GTS moeten kunnen krijgen. En anders wil ik er vanavond wel een voor je breeden.
Nu heb ik gisteren toevallig via wondertrade zomaar een Volcanion gehad van iemand (wel FRA).
Daar wordt je wel blij van
Blijkbaar werken de codes die worden uitgegeven in japan ook in de EU.Henk schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:12:
Volcanion is idd uit in JP regio. Alles wat geen japanse naam heeft, en geen ribbon heeft (dus via de GTS/Wondertrade komt) is niet legit. Dat laatste geldt voor alle event pokemon trouwens, dus bijvoorbeeld ook Hoopa en Mew.
Dus Volcanion hoeft niet japans te zijn
Sorry, maar nee. De meeste events zijn echt regio-gebonden, en zeker bij Volcanion die je over de GTS/WT krijgt, en dus zonder ribbon, zijn ze gewoon gepowersaved en de-ribonned. Voor het systeem niet minder legaal, maar als je dus echt gaat kijken of je een 100% legit Volcanion hebt, nope.Ryatzu schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:31:
[...]
Blijkbaar werken de codes die worden uitgegeven in japan ook in de EU.
Dus Volcanion hoeft niet japans te zijn
Ik zeg trouwens niet dat mijn hele bank vol zit met 100% legit, dat is zeker door de powersaves en QR codes bijna niet te doen, maar ik probeer er wel zo goed mogelijk achter te komen, en bij trades zo transparant mogelijk over te zijn, wanneer iets legit is en wanneer niet. Een event pokemon zonder Ribbon, valt sowieso buiten die boot.
Er zijn meer factoren die aangeven of een pokemon legit is of niet; Ik heb op die manier bijvoorbeeld ook een shiny Yveltal met een Europese naam. Kan nooit legit zijn, omdat dat een Japans event was. Een 6IV shiny pokemon met perfecte nature? Ook hele kleine kans dat je precies dat ei hatched met én 6IV en ook nog eens een shiny flag. En zo zijn er genoeg dingen te verzinnen.
Moet ik ook wel gelijk toegeven dat ik het hacken en gennen van event-mon meer dan begrijp, met alle Japan-only events
Nog altijd geen excuus, maar zeker begrijpelijk.
Ik heb gelukkig zelf nog wel wat events die niet zo zeer te krijgen zijn (Worlds Sharpedo van vorig jaar, en dit jaar zie ik wel welke ze weggeven in SF). Geloof niet dat die iets speciaals had naast een cherish ball. (Destiny bond, maar dat is gewoon breedable).
Ik hoop eigenlijk dat wij ook eens weer wat meer events krijgen, kan gewoon over wifi, snap eigenlijk niet dat TPCi zo nodig met codes af en toe moet werken.
Een event code uit Japan werkt niet op een PAL/US cartridge. Net zoals onze serials niet op de US werken, etc. Het is echt regio-gebonden.Ryatzu schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:51:
? maar hoe zit het dan als je een event code uit japan gebruikt?
Dan is deze gewoon legit toch?
Edit: de reden dat je Volcanion ineens zoveel ziet, is omdat zijn event via PowerSaves nu te gennen is. Check deze lijst, onder ORAS Wondercards, helemaal onderaan; Nebel Volcanion.
[ Voor 31% gewijzigd door Henk op 19-04-2016 10:54 ]
Verwijderd
Hoe heb ik de (hong kongse/chinese ?) Infernape event code dan gebruikt op mijn EU PAL cartridge ?Henk schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:53:
[...]
Een event code uit Japan werkt niet op een PAL/US cartridge. Net zoals onze serials niet op de US werken, etc. Het is echt regio-gebonden.
Edit: de reden dat je Volcanion ineens zoveel ziet, is omdat zijn event via PowerSaves nu te gennen is. Check deze lijst, onder ORAS Wondercards, helemaal onderaan; Nebel Volcanion.
Flyer van nintendo Taiwan: http://www.nintendo.tw/event/pokemon_event_2016goukazaru.htm
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2016 11:17 ]
Dat is gelijk de uitzondering die de regel bevestigdVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:16:
[...]
Hoe heb ik de (hong kongse/chinese ?) Infernape event code dan gebruikt op mijn EU PAL cartridge ?
Flyer van nintendo Taiwan: http://www.nintendo.tw/event/pokemon_event_2016goukazaru.htm
Wow? Is die nog geldig? Vanavond eens proberen als die geldig isVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:16:
[...]
Hoe heb ik de (hong kongse/chinese ?) Infernape event code dan gebruikt op mijn EU PAL cartridge ?
Verwijderd
Haha nee zo ver ik weet niet, ik had er wel een stuk of 10 code's van gekregen omdat je gewoon via internet kon meedoen. Ik heb er wel 1 over. Die kan ik wel ruilen, de hold item heb ik wel al verkocht.iPodKiller schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:22:
[...]
Wow? Is die nog geldig? Vanavond eens proberen als die geldig is
Ik vind het al een hele verbetering tenopzichte van een aantal jaar geleden (Gen IV, V)
Bla bla bla...
Klein uurtje gespeeld tot nu toe, maar erg leuk.
Verwijderd
#249 Lugia
#483 Dialga
Ik heb nog een Mew, Hoopa, Jirachi, Zoroark en nog wat andere event pokemons. Infernape staat gereserveerd voor iPodKiller.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2016 11:49 ]
Bump,Dazzler2120 schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:13:
Hoe werkt dat chain vissen eigenlijk? Gisteren een shiny feebas gekregen op 14, maar was adamant... -,-"
Wilde vandaag nieuwe poging doen, chain van 105 zonder shiny, waarna ik 1 keer te langzaam was...
niemand die een antwoord heeft?
Iig moet je ff een goede plek hebben tussen rotsen, en als eerste Pokémon een Pokemon met suction cup hebben.
Dan doorgaan. Met fishen. Volgens mij niet aanvallen maar meteen vangen/runnen. Ook niet bewegen tussen fishen.
Hoe langer je doorgaat met fishen, hoe meer kans op een shiny.
Als je een bepaalde nature wilt kun je ook een synchronizer vooraan je team stoppen, maar dat werkt dan weer niet zo lekker met suction cup.
Wat ook kan, als je de juiste nature en IV's wil; breeden met Masuda methode. Duurt waarschijnlijk wel veel langer, maar je bent wel redelijk gegarandeerd van een perfecte pokemon.
Klopt, ik weet hoe shiny fishing werkt, maar ik lees vooral op internet dat shinies rond de 40-50 beginnen te komen en dat veel mensen rond de 80 chain ongeveer 2 shinies krijgen... Ik heb al paar keer een chain van 40+ gehad met 1 op 105 zonder die te doorbreken. Dus vandaar de vraag, doorbreekt de chain ook wanneer het verschillende mons zijn?DGonlag2 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 19:51:
Online kun je goed vinden hoe chain fishing werkt. Zoek maar even op Google.
Iig moet je ff een goede plek hebben tussen rotsen, en als eerste Pokémon een Pokemon met suction cup hebben.
Dan doorgaan. Met fishen. Volgens mij niet aanvallen maar meteen vangen/runnen. Ook niet bewegen tussen fishen.
Hoe langer je doorgaat met fishen, hoe meer kans op een shiny.
Als je een bepaalde nature wilt kun je ook een synchronizer vooraan je team stoppen, maar dat werkt dan weer niet zo lekker met suction cup.
Wat ook kan, als je de juiste nature en IV's wil; breeden met Masuda methode. Duurt waarschijnlijk wel veel langer, maar je bent wel redelijk gegarandeerd van een perfecte pokemon.
Adamant feebas/milotic heb ik helaas weinig
Daarom moet je tussen twee of 3 rotsen (idealiter is de plaats waar je vist aan alle aangrenzende tiles afgesloten) vissen en daarnaast ook van suction cup gebruikmaken, zodat je altijd iets en hetzelfde tegenkomt.
Ben benieuwd. Namen klinken geloofwaardig. Maar wel ver gezocht nog een beetje.
De trademarks zijn gedaan door een een advocatenkantoor en niet door Gamefreak of Nintendo dus ik zeg hoax.iPodKiller schreef op donderdag 21 april 2016 @ 01:22:
http://pokejungle.net/201...gendaries-names-revealed/
Ben benieuwd. Namen klinken geloofwaardig. Maar wel ver gezocht nog een beetje.
Ja, we zullen het te weten komen over een maandje.wackmaniac schreef op donderdag 21 april 2016 @ 08:58:
[...]
De trademarks zijn gedaan door een een advocatenkantoor en niet door Gamefreak of Nintendo dus ik zeg hoax.
Het is in Japan niet heel erg vreemd dat derde partijen die trademarks registreren voor anderen.. Ik wil het nog niet helemaal uitsluiten in ieder geval.wackmaniac schreef op donderdag 21 april 2016 @ 08:58:
[...]
De trademarks zijn gedaan door een een advocatenkantoor en niet door Gamefreak of Nintendo dus ik zeg hoax.
Ik ben in de stad lumiose city en heb 5 badges.
Mag niet door poort 15...heb hier al de gym gehaald..ben bij pkm lab geweest enzo maar ben verdwaald in deze grote stad:p
Wet iemand wat ik moet doen?

Verwijderd
http://www.pokemonunited.nl/x-y/walkthrough/deel-5/
Je moet een uitgang nemen naar de eerst volgende stad. Welke dat is moet je even hierboven lezen.
Controleer wel of je de juiste badges al hebt behaald. Misschien dat je ze op een andere volgorde hebt gedaan. Lumiose City is zoiezo gigantisch, daarom heb ik ook mijn Pokemon X verkocht. Ik speel zelf liever Omega Ruby.
Verwijderd
Maar waarom zou je niet op de main boulevard mogen saven?
Bla bla bla...
Mag wel, maar niet aan te raden: http://bulbapedia.bulbaga.../Lumiose_City_save_glitchElfjes schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:24:
Ugh Lumiose city, verschrikkelijk...
Maar waarom zou je niet op de main boulevard mogen saven?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Verwijderd
Blijkbaar ben ik niet de enige die X & Y niks vindt.Elfjes schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:24:
Ugh Lumiose city, verschrikkelijk...
Ah ok, maar wel gepatchd dus.Ypho schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:27:
[...]
Mag wel, maar niet aan te raden: http://bulbapedia.bulbaga.../Lumiose_City_save_glitch
@iinnc: vind XY verder een leuk spel hoor

[ Voor 42% gewijzigd door Elfjes op 22-04-2016 13:07 ]
Bla bla bla...
Verwijderd
Ik ben het met je eens dat ORAS qua features en gameplay verder is ge-evolueerd ten opzichte van XY, maar dat is natuurlijk ook logisch. Maar dat betekent niet dat XY een slecht spel is
Bla bla bla...
je bent me net voorwackmaniac schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 17:21:
Vanaf 1 mei is Darkrai op te halen bij Gamemania in Nederland en België. En als je Jirachi nog niet hebt gedownload hebt dan moet je snel zijn

Bla bla bla...
Ik denk het wel. Als het weer met die hotspot werkt wel.Elfjes schreef op zondag 24 april 2016 @ 09:20:
Hoe ging dat ookalweer als je twee games hebt en je wilt ook twee Darkrai downloaden, heb je dan ook twee 3ds'en nodig?
Als ze code's op kaartjes hebben dan moet je die met elk spel kunnen gebruiken. (Als je meersere codes krijgt dan)
moet ik de 3ds van m'n vriendin maar jattenBlackMage schreef op zondag 24 april 2016 @ 09:23:
[...]
Ik denk het wel. Als het weer met die hotspot werkt wel.
Als ze code's op kaartjes hebben dan moet je die met elk spel kunnen gebruiken. (Als je meersere codes krijgt dan)
Ik heb me vandaag maar ingeschreven voor de Flash Clash, ben benieuwd
Bla bla bla...
Nee, maar die komen pas eind van het jaar. Dus ze zullen in de komende maanden nog wel met wat info komen.taker1987 schreef op zondag 24 april 2016 @ 21:26:
nog steeds niks nieuws van Pokemon Moon en Sun ?
Bla bla bla...
jah i know maar ik meende dat er dit weekend wat bekend zou gaan worden of iets getoond ging worden .. dit werd mid april ook al gezegd dus had al weinig hoop .Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 21:35:
[...]
Nee, maar die komen pas eind van het jaar. Dus ze zullen in de komende maanden nog wel met wat info komen.
Als er iets gaat zijn dan zal het vooralsnog voornamelijk CoroCoro zijn en die verwacht ik pas halverwege mei weertaker1987 schreef op zondag 24 april 2016 @ 23:00:
[...]
jah i know maar ik meende dat er dit weekend wat bekend zou gaan worden of iets getoond ging worden .. dit werd mid april ook al gezegd dus had al weinig hoop .
dit was het nieuws destijds op veel nintendo sitesAkaendra schreef op zondag 24 april 2016 @ 23:02:
[...]
Als er iets gaat zijn dan zal het vooralsnog voornamelijk CoroCoro zijn en die verwacht ik pas halverwege mei weer
http://nintendoeverything...ates-starting-next-month/
Corocoro had wel wat, een half plaatje van de coverart die vanwege de photo flash obscured wastaker1987 schreef op zondag 24 april 2016 @ 23:05:
[...]
dit was het nieuws destijds op veel nintendo sites
http://nintendoeverything...ates-starting-next-month/
Dit topic is gesloten.