• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:59
Denk dat dit wel de real deal is hoor. Logo's enzo, dat zie je bij fakes niet zo heel snel geloof ik. Plus de bulbagarden link laat alleen japanse trademarks zien. Dit is duidelijk uit Europa dus ik gok wel dat het legit is :)

Edit: Laatste tweet van Masuda bevestigt wel zowat dat dit de real deal is

www.twitter.com/Junichi_Masuda/status/700214210483990528

vertaling:

''But the sun is still out, the moon is shining bright and big! ! Birds are also muttered (laughs)'' (ook van iemand anders

[ Voor 37% gewijzigd door Akaendra op 25-02-2016 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dit maakt google translate er van:
"But the sun is still out, the moon is shining bright and big! ! Birds are also muttered (laughs)"

Oh daar staat dus hetzelfde haha. _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2016 17:02 ]

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Is er nog iemand met een hoopa code?
Ik ben van plan alle mythicals legit te hebben.

• Ovindel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-08 12:52
Dan zeur ik ook maar even mee voor Hoopa en Diancie... Is er nog iemand die deze twee toevallig dubbel heeft? Jammer genoeg heb ik ze beiden gemist, Diancie omdat ik niet wist dat er een event plaatsvond en Hoopa omdat de GameMania geen codes had om een of andere reden. Als je er iets terug voor wilt hebben, kunnen we dat altijd in ieder geval bespreken, voor zover ik bijzondere Pokemon heb.
Akaendra schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:22:
Edit: Laatste tweet van Masuda bevestigt wel zowat dat dit de real deal is
www.twitter.com/Junichi_Masuda/status/700214210483990528
Laat me dat even fiksen: "Even though the sun is still out, the moon is shining big and bright!! The birds are also twittering (lol)"

[ Voor 52% gewijzigd door Ovindel op 25-02-2016 18:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 4% gewijzigd door Henk op 25-02-2016 18:45 ]

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:02
Musta schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:54:
[...]

btw items mogen niet gebruikt worden, maar kan je je pokemon items laten houden en dat het dan niet wordt meegenomen tijdens een battle? of moet je ze zelf eraf halen
Ik denk dat ze verwijderd worden bij locken van de battle box. Is mss wel zo slim om ze vantevoren te verwijderen. Ik heb mijn team bijna gereed.

Sun en Moon. Ik ben enthousiast!!! Ik moet nog even wat tegoed voor de eStore regelen, dan zal ik morgen Yellow eens aanschaffen.

Read the code, write the code, be the code!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Serebii :

Edit @ 20:01: Various domains have been registered by Nintendo of America and Nintendo of Europe for these games, all of which currently redirect to the official site, Pokemon.com. This doesn't confirm this news yet, but does add possibilities.

• Musta
  • Laatst online: 22:52
Ik laat de 3 oude games aan me voorbij gaan, te vaak op emulators gespeeld en or houdt me voldoende bezig :P

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:11
Oké, ik meld me hier ook maar eens, met waarschijnlijk een hele domme vraag....

Ik heb nooit vroeger de Pokemon games gespeeld(verder wel een jeugd gehad hoor :P ), maar als ik nu de 20 jarige jubileum 2DS koop, kan ik dan de gevangen pokemons zo overnemen naar de nieuwere games mocht ik daarmee willen doorgaan?

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 23:03
Royy90 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:56:

Ik heb nooit vroeger de Pokemon games gespeeld(verder wel een jeugd gehad hoor :P ), maar als ik nu de 20 jarige jubileum 2DS koop, kan ik dan de gevangen pokemons zo overnemen naar de nieuwere games mocht ik daarmee willen doorgaan?
Je bedoeld van de originele spellen? (Red, Blue, Yellow)
Nee dat gaat niet, tenzij ze daar een functie voor ingebouwd hebben, maar zover ik weet is dat niet het geval.
Er is ook veel veranderd in de games qua typing, IV's, EV's, soorten attacks en andere mechanics.

Vanaf Genratie 3 is het pas mogelijk om Pokémon mee te nemen. Van 3 naar 4 kan m.b.v. een DS (Phat/Lite). Van 4 naar 5 d.m.v. Importeren (2 (3)DS'en nodig). Van 5 naar 6 (huidig) ook weer via importeren, maar dan via Pokemon Bank (maar één 2DS/3DS nodig).

Meenemen naar volgende generatie zal hoogstwaarschijnlijk niet meer met importeren hoeven maar meteen een connectie met Pokemon Bank maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
DGonlag2 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 00:10:
[...]

Je bedoeld van de originele spellen? (Red, Blue, Yellow)
Nee dat gaat niet, tenzij ze daar een functie voor ingebouwd hebben, maar zover ik weet is dat niet het geval.
Er is ook veel veranderd in de games qua typing, IV's, EV's, soorten attacks en andere mechanics.

Vanaf Genratie 3 is het pas mogelijk om Pokémon mee te nemen. Van 3 naar 4 kan m.b.v. een DS (Phat/Lite). Van 4 naar 5 d.m.v. Importeren (2 (3)DS'en nodig). Van 5 naar 6 (huidig) ook weer via importeren, maar dan via Pokemon Bank (maar één 2DS/3DS nodig).

Meenemen naar volgende generatie zal hoogstwaarschijnlijk niet meer met importeren hoeven maar meteen een connectie met Pokemon Bank maken.
Aii oke, ik weet niet wat al die dingen betekenen maar ik snap dat het dus niet wil. Jammer maar helaas. Twijfel om yellow aan te schaffen namelijk :)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Toch mischien gen 7?
http://www.xgn.nl/nieuws/...on-sun-en-moon-verschenen

[ Voor 4% gewijzigd door Zeehond op 26-02-2016 00:26 ]

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Yellow is zeker een leuk spel.
Maar persoonlijk zou ik eerder aanraden om één van de nieuwere spellen te spelen. De oudere spellen zijn imho toch wel tergend sloom. Zeker Yellow waar je nog niet eens Running Shoes had, endus niet kan rennen.

Ik heb laatst nog Leaf Green en Heart Gold uitgespeeld, en ben bijna klaar met Black 2 uit te spelen.
Als je teruggaat naar die oude spellen dan merk je erg goed dat de nieuwe spellen veel vloeiender werken, en veel fijner in elkaar zitten qua gameplay en UI.

Maargoed, als je nog nooit Pokémon hebt gespeeld dan zul je dat toch niet merken, dis dan kan het zeker leuk zijn de old school Pokemon te spelen.
Ik hoop het wel. Wordt imho ook wel tijd.
ORAS is alweer 1 1/4 jaar oud, en Gen6 ik ook alweer bijna 2.5 jaar bezig.
Wordt weer eens tijd voor iets nieuws.
We zullen het morgen zien.

[ Voor 24% gewijzigd door Goudstalen op 26-02-2016 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Ja inderdaad uit enthousiasme niet gekekeken of er al een linkje stond :o

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Royy90 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 00:12:
[...]

Aii oke, ik weet niet wat al die dingen betekenen maar ik snap dat het dus niet wil. Jammer maar helaas. Twijfel om yellow aan te schaffen namelijk :)
Moet je gewoon doen, ook al kun je niets overzetten naar de nieuwe games. Nog maar een paar uur en dan weten we hopelijk meer over sun&moon :)
Hopelijk een trailer met starters ofzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Royy90 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 00:12:
[...]

Met een generatie worden een groep games bedoeld die de zelfde Pokemon bevatten. Een generatie is bijvoorbeeld de Red, Blue en Yellow. De eerste generatie begon 20 jaar geleden op de Gameboy en misschien wordt de 7e generatie vanmiddag aangekondigd. Veel generaties bevatten ook "remakes" van oude games, zoals bijv Omega Ruby of Alpha Sapphire. De originelen zijn generatie 3 (GBA) maar de remakes bevatten de zelfde Pokemon en regeltjes als generatie 6 (de nieuwste tot nu toe) en horen dus bij generatie 6.

Binnen zo'n generatie kan je vrijwel onbeperkt Pokemon uitwisselen. Er zijn ook mogelijkheden om Pokemon van een oudere generatie naar de nieuwere te zetten. Dat is dan eenweg, dus dan kunnen ze nooit meer terug. Ook moet je dan items en soms speciale moves eerst weghalen. Tussen elke generatie, behalve van 2 naar 3, bestaat deze mogelijkheid. Vanaf generatie 3 is de ketting compleet.

Als je dus in een GBA (gen3) spel (zoals Pokemon Ruby) een Pokemon vangt dan kan je deze elke keer 1 generatie omhoog brengen totdat deze uiteindelijk in de nieuwste te gebruiken is. Daarvoor moet je dan wel van alle games een originele cartridge hebben. Je moet ook als je van 3 naar 4 wilt een Nintendo DS of DS Lite hebben, omdat je daar zowel een GBA als een DS spel tegelijk in kan stoppen. Van 4 naar 5 moet je een DSi of een 3DS hebben. Pokemon gevangen in Generatie 1 (Red, Blue, Yellow) kunnen nooit verder dan Generatie 2 (Gold, Silver, Crystal).

Maar dat is alleen van toepassing op de originele games. Dat 20e verjaardag spel is geïsoleerd van de rest. Deze kan alleen ruilen met andere 20e verjaardag spellen. Dus niet met de echte Red, Blue en Yellow en ook niet naar de generatie 2 games.

Als je nieuw bent met Pokemon dan raad ik af om nu de 20e verjaardag spellen te spelen. Pokemon is veel veranderd, op een hele positieve manier. Ik zou aanraden om te beginnen met X, Y, Omega Ruby of Alpha Sapphire. De verhalen zijn niet gelinkt dus dat kan prima. Als je de verhalen wel op chronologische volgorde wilt spelen dan kan je het beste beginnen met Fire Red of Leaf Green (GBA games, staan genoeg op Marktplaats). Dat zijn remakes van generatie 1, behorend in generatie 3. Dus gevangen Pokemon kan je eventueel wel in de nieuwste games krijgen.
1. FireRed/LeafGreen (GBA)
2. HeartGold/SoulSilver (DS)
3. Omega Ruby/AlphaSapphire (3DS)
4. Pearl/Diamon/Platinum (DS)
5. Black/White (DS)
6. Black2/White2 (DS) (optioneel)
7. X/Y(3DS)
Allen behalve de eerste zijn dus te spelen op een (new)3ds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let ook even op met de GBA games dat sommige zijn uitgerust met een batterij. (FireRed en LeafGreen niet!)
Wanneer de batterij leeg is raakt je savegame corrupt.

Ik heb hier persoonlijk een hekel aan. De DS en 3DS cartridges zijn gelukkig veel beter van kwaliteit en hebben ook geen batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:26:
Let ook even op met de GBA games dat sommige zijn uitgerust met een batterij. (FireRed en LeafGreen niet!)
Wanneer de batterij leeg is raakt je savegame corrupt.

Ik heb hier persoonlijk een hekel aan. De DS en 3DS cartridges zijn gelukkig veel beter van kwaliteit en hebben ook geen batterijen.
Dat is niet waar. Ruby, Sapphire en Emerald hadden inderdaad een batterij, maar alleen voor de klok. De save staat veilig ook zonder batterij. Op de Gameboy en Gameboy color was inderdaad wel je save weg als de batterij leeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:43:
[...]

Dat is niet waar. Ruby, Sapphire en Emerald hadden inderdaad een batterij, maar alleen voor de klok. De save staat veilig ook zonder batterij. Op de Gameboy en Gameboy color was inderdaad wel je save weg als de batterij leeg was.
Werken Ruby, Sapphire en Emerald ook met lege batterij ? Zeker ? Zo kan ik me het niet herinneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
BlackMage schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:25:
[...]

Als je dus in een GBA (gen3) spel (zoals Pokemon Ruby) een Pokemon vangt dan kan je deze elke keer 1 generatie omhoog brengen totdat deze uiteindelijk in de nieuwste te gebruiken is. Daarvoor moet je dan wel van alle games een originele cartridge hebben. Je moet ook als je van 3 naar 4 wilt een Nintendo DS of DS Lite hebben, omdat je daar zowel een GBA als een DS spel tegelijk in kan stoppen. Van 4 naar 5 moet je een DSi of een 3DS hebben. Pokemon gevangen in Generatie 1 (Red, Blue, Yellow) kunnen nooit verder dan Generatie 2 (Gold, Silver, Crystal).

[...]
Goed verhaal, één klein foutje: van 4 naar 5 kan ook met de gewone DS (lite). Wel heb je er twee van nodig.

Bla bla bla...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:44:
[...]

Werken Ruby, Sapphire en Emerald ook met lege batterij ? Zeker ? Zo kan ik me het niet herinneren.
Ja. Ze gaan wel elke keer bij opstarten er over zeuren, maar ze blijven werken en ok je save blijft werken. Er vallen wel enkele functies die te maken hebben met de klok uit. Zover ik me kan herinneren zijn er enkele Pokemon niet meer te krijgen, kan je geen berries meer planten en die eeveelutions zijn onmogelijk.
Elfjes schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:53:
[...]

Goed verhaal, één klein foutje: van 4 naar 5 kan ook met de gewone DS (lite). Wel heb je er twee van nodig.
Ah ja, ik wist dat het met een klein los programmatje ging dus ik ging er vanuit dat het een DSi-ware was. Maar het is een tooltje die je met een andere DS download via download play.

[ Voor 28% gewijzigd door BlackMage op 26-02-2016 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
BlackMage schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:55:
[...]

Ja. Ze gaan wel elke keer bij opstarten er over zeuren, maar ze blijven werken en ok je save blijft werken. Er vallen wel enkele functies die te maken hebben met de klok uit. Zover ik me kan herinneren zijn er enkele Pokemon niet meer te krijgen, kan je geen berries meer planten en die eeveelutions zijn onmogelijk.
Precieser; alle klokgebaseerde events vinden niet meer plaats, omdat de tijd niet meer bepaald kan worden. Dus idd berries groeien niet meer en er is geen dag en nacht afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Afbeeldingslocatie: http://pbs.twimg.com/media/CcFOPjaUcAAr7WY.jpg

Dit ook langsgekomen via een ander forum.
Het zou zomaar kunnen hoor, wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Royy90 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:56:

Je hebt je antwoord al maar heel eerlijk ik zou ze wel kopen. Je krijgt een blauw/rode/gele 2DS met een klassieker voor een leuke prijs en X/Y of OR/AS is er zo bijgekocht.

Ik speel eerst maar eens Pokemon Yellow door in ieder geval en ga daarna kijken of ik nog X/Y koop of wacht op Sun/Moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
BlackMage schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:25:
[...]

Met een generatie worden een groep games bedoeld die de zelfde Pokemon bevatten. Een generatie is bijvoorbeeld de Red, Blue en Yellow. De eerste generatie begon 20 jaar geleden op de Gameboy en misschien wordt de 7e generatie vanmiddag aangekondigd. Veel generaties bevatten ook "remakes" van oude games, zoals bijv Omega Ruby of Alpha Sapphire. De originelen zijn generatie 3 (GBA) maar de remakes bevatten de zelfde Pokemon en regeltjes als generatie 6 (de nieuwste tot nu toe) en horen dus bij generatie 6.

Binnen zo'n generatie kan je vrijwel onbeperkt Pokemon uitwisselen. Er zijn ook mogelijkheden om Pokemon van een oudere generatie naar de nieuwere te zetten. Dat is dan eenweg, dus dan kunnen ze nooit meer terug. Ook moet je dan items en soms speciale moves eerst weghalen. Tussen elke generatie, behalve van 2 naar 3, bestaat deze mogelijkheid. Vanaf generatie 3 is de ketting compleet.

Maar dat is alleen van toepassing op de originele games. Dat 20e verjaardag spel is geïsoleerd van de rest. Deze kan alleen ruilen met andere 20e verjaardag spellen. Dus niet met de echte Red, Blue en Yellow en ook niet naar de generatie 2 games.

Als je nieuw bent met Pokemon dan raad ik af om nu de 20e verjaardag spellen te spelen. Pokemon is veel veranderd, op een hele positieve manier. Ik zou aanraden om te beginnen met X, Y, Omega Ruby of Alpha Sapphire. De verhalen zijn niet gelinkt dus dat kan prima. Als je de verhalen wel op chronologische volgorde wilt spelen dan kan je het beste beginnen met Fire Red of Leaf Green (GBA games, staan genoeg op Marktplaats). Dat zijn remakes van generatie 1, behorend in generatie 3. Dus gevangen Pokemon kan je eventueel wel in de nieuwste games krijgen.
1. FireRed/LeafGreen (GBA)
2. HeartGold/SoulSilver (DS)
3. Omega Ruby/AlphaSapphire (3DS)
4. Pearl/Diamon/Platinum (DS)
5. Black/White (DS)
6. Black2/White2 (DS) (optioneel)
7. X/Y(3DS)
Allen behalve de eerste zijn dus te spelen op een (new)3ds.
Bedankt voor deze uitgebreide uitleg. Reden dat ik juist deze oude yellow wou halen is vanwege gen1, de Pokemon hierna ben ik minder bekend nee. Een stukje nostalgie dus.

Zal je tip om ipv yellow de firered/leafgreen aan te schaffen eens overwegen. Bedankt!

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
Royy90 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:45:
[...]
Zal je tip om ipv yellow de firered/leafgreen aan te schaffen eens overwegen. Bedankt!
Let wel op, Firered en Leafgreen zijn Gameboy Advance-spellen. Die kan je dus niet op je 3DS spelen. Dat is het voordeel van de spellen die uitkomen; die kan je gewoon op de nieuwste console spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even de link voor de wachters onder ons die live gaan kijken:
Nintendo account op Twitch:
http://www.twitch.tv/nintendo

Nintendo Nederland:
https://www.nintendo.nl/D...ntendo-Direct-698557.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
zo jammer dat twitch geblocked is op het werk :P
Als het nu live via youtube ook nog was zou ik dat wel kunnen kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 22:52
Nog een uur, hypedddd!!

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Akaendra schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:50:
zo jammer dat twitch geblocked is op het werk :P
Als het nu live via youtube ook nog was zou ik dat wel kunnen kijken :P
De Nintendo-site heeft ook een stream straks. Gebruikt Akamai zover ik weet dus als ze die niet blocken dan werkt het vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59

Barbas

Gallego!

Of je volgt gewoonweg dit topic :P zal hier snel genoeg een update komen. Al snap ik natuurlijk dat je live wilt kijken.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Royy90 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:45:
[...]

Bedankt voor deze uitgebreide uitleg. Reden dat ik juist deze oude yellow wou halen is vanwege gen1, de Pokemon hierna ben ik minder bekend nee. Een stukje nostalgie dus.

Echt netjes is het niet, maar de eerste 3 generaties zijn goed te spelen op een emulator op je mobiel. Vond het zelf wel fijn dat je de game kon versnellen, op de emulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
gelukkig iemand die via youtube live de boel gaat streamen dus ik ben gered :P
Danku based streamer :P

youtube dus ook via Nintendo zelf

YouTube: Pokemon Direct 2.26.2016

ah yeah :)

[ Voor 41% gewijzigd door Akaendra op 26-02-2016 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Youtube:
24160 nu aan het kijken
Valt eigenlijk best wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 09:45
Op Twitch is het minder... 20k viewers.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Youtube is ondertussen 39k geworden, het groeit dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 12:40
Ik kijk via de nintendosite, en daar zullen ook genoeg van zijn denk ik :). Nog een minuutje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sun & Moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Confirmed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Blue & Yellow ook toegang tot de Pokemon Bank !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Pokemon R/B/Y op de 3DS kunnen connecten met Pokemon Bank, en zijn dus mee te nemen.

Edit: Afgelopen. Geen beelden van Sun & Moon helaas, valt me toch een beetje tegen.

[ Voor 34% gewijzigd door Goudstalen op 26-02-2016 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
This holiday is toch deze zomervakantie? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Ik ben benieuwd hoe de nieuwe regio gaat heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 11:06

Ypho

Allround Nerd

Dat is wel gaaf, maar ik neem aan dat je maar heel beperkt kan terugzetten naar RBY, of dat de Gen1 dan worden "aangepast" (geen natures enz).

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bang dat het kerst wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 11:06

Ypho

Allround Nerd

BlackthunderAwf schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:07:

Holiday season is in de VS de periode rond kerst.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Haha, dus de pokemons zijn toch te gebruiken in de nieuwere games :) mooi nieuws!

Is de 2ds trouwens een beetje een waardige console?

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goudstalen
BlackthunderAwf schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:07:

Was het this Holiday of Holidays? Want kan ook goed kerst zijn.
Royy90 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:08:
Haha, dus de pokemons zijn toch te gebruiken in de nieuwere games :) mooi nieuws!

Prima ding. Heeft alleen geen 3D functie. Maar dat is imho toch een gimmick en in Pokemon games maar zelden te gebruiken.

[ Voor 37% gewijzigd door Goudstalen op 26-02-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Holiday 2016 is vaak rond November/December, valt ook wel samen met VGC circuit dus dat was wel te verwachten.
Had wel stiekem gehoopt op een trailer ofzo, misschien later op de dag in Japan dat er meer info naar buiten gaat komen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Royy90 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:08:

De 2DS is super als beginner heb hem ook. Het formaat is alleen niet zo handig met het meenemen. De new 3DS is wat compacter dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Holiday betekend voor een brit wat anders dan een amerikaan. In deze context kan je er vanuit gaan dat het de feestdagen zijn. Eind november-december dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
2DS is opzich een fijne console, heb een 2DS (blauwe) en een 3DS XL, maar find het soms even fijn om de 2DS te gebruiken, die is wat minder zwaar en is door zijn kleinere scherm wat scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:44
Holiday season is altijd rond thanksgiving/kerst.

Ik vraag me af hoe ze het met IV's en EV's gaan doen van een Gen 1 mon naar Gen 6 (7?)

Ik kan hierdoor ook leiden dat de hele Mew glitch niet gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bang dat de pokemon Bank een update krijgt dat je dus dan alleen onderling op de pokemon red blue en yellow kan wisselen.

Ownee Gen 7 was wel genoemd... Ik heb niks gezegd.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2016 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Silversin schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:11:
Holiday season is altijd rond thanksgiving/kerst.

Ik vraag me af hoe ze het met IV's en EV's gaan doen van een Gen 1 mon naar Gen 6 (7?)

Ik kan hierdoor ook leiden dat de hele Mew glitch niet gaat werken.
De IV's zullen vast of random worden, of een vrij neutrale standaard waarde die vast staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:12:
Ik ben bang dat de pokemon Bank een update krijgt dat je dus dan alleen onderling op de pokemon red blue en yellow kan wisselen.
Nee, je kon namelijk van RBY naar Sun en Moon.

Benieuwd of je ook naar ORAS/XY kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
BlackMage schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:13:
[...]

De IV's zullen vast of random worden, of een vrij neutrale standaard waarde die vast staat.
Klinkt logisch, EV's worden waarschijnlijk gereset op 0. Aangezien je dat nu ook al kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ongetwijfeld dat IV's en nature gerandomised worden. Vast een meh solution maar het is er een, had persoonlijk niet verwacht dat het zou gaan werken.
Overigens had ik wel op zijn minst een trailer verwacht oid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Inderdaad, een trailer of een klein beetje gameplaybeelden had leuk geweest. Er flitsten wel wat beelden voorbij, maar dat waren volgens mij alleen ontwerpen van de game. Eens kijken of die nog ergens terug te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Akaendra schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:16:
Spel komt eind dit jaar uit, er zou nog bar weinig te tonen zijn vermoed ik zo. Of anders spul wat vér van af is, wat alleen maar verwarring kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Akaendra schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:16:
Ongetwijfeld dat IV's en nature gerandomised worden. Vast een meh solution maar het is er een, had persoonlijk niet verwacht dat het zou gaan werken.
Wellicht wat te vroeg voor een trailer, maar wat footage, de locatie waar het afspeelt en wat starters ofzo zou leuk zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Ik had geen geluid maar is het nou Gen 7, Kalos / Nieuwe regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Naja, starterart was tenminste iets geweest :P trailer dan misschien wat te veel, maar starter art zou tch wel moeten kunne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GAITii schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:19:
"Alles komt samen in Sun en Moon" Dus dat kan van alles betekenen. Lekker vaag, maar ja.. Dat zijn we wel gewend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Onduidelijk dus. Misschien zijn het nog Gen 6 games. Ik ben pas overtuigd dat het Gen 7 is zodra we nieuwe starters zien.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:20:
[...]

"Alles komt samen in Sun en Moon" Dus dat kan van alles betekenen. Lekker vaag, maar ja.. Dat zijn we wel gewend :p
Dat was van een parody twitter account hoorde ik ;)

[ Voor 33% gewijzigd door BlackMage op 26-02-2016 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Het is Gen 7. In de video riepen ze de jaren van gen 1 t/m 6. Remakes/3rd versions hebben ze overgeslagen.

100% zeker dat het Gen 7 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Nog niets over bekend. Kan echt nog alles zijn. Verwacht zelf Gen7 met nieuwe Regio. Maar dat is maar giswerk.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:18:
[...]

Spel komt eind dit jaar uit, er zou nog bar weinig te tonen zijn vermoed ik zo. Of anders spul wat vér van af is, wat alleen maar verwarring kan geven.
Ze zijn echt niet net begonnen aan dat spel. Waarschijnlijk zijn ze er al mee bezig sinds of vóór de release van ORAS. En de scriptschrijvers en artwork mensen nog veel langer.
Ze hebben vast wel een route of dorpje af wat ze kunnen laten zien. Verwacht toch ook redelijk binnenkort wel wat beelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
Video stills laten wel zien op iets wat lijkt op een vogel :P

Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/sunmoon5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/sunmoon6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat zeg ik ook niet, het gaat alleen nog iets minder dan een jaar duren voordat het uitkomt met eind 2016. Er kan nog veel veranderen tussen nu en bv. december. Van Nintendo is bekent dat ze liever games pas rond het eind van de ontwikkeling gaan tonen. En de keren dat ze dat niet doen zie je vaak dat fans ongeduldig reageren (zie Zelda U, Star Fox Zero, etc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• youp.c
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik keek op de twitch-stream van Nintendo of Europe en daar gebruikte ze niet de term "Holiday 2016" maar "Late 2016". Ik gok op z'n vroegst november; aangezien er tussen aankondiging van X&Y (januari) en release (oktober) ook tien maanden zat.

Er zijn/is trouwens wel 2 'beelden' (van dezelfde locatie/gebouw) getoond en op de tweede kan je met heel veel moeite 3 andere locaties zien:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OdqiKVR.png?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2YIzE38.png?1

PSN: youpey - Friendcode 3DS: 2895-6771-2678

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:18:
[...]

Denk E3 gameplay op z'n vroegst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Laatst online: 18-09 09:42
Mensen al de 2DS Pokémon edition gehaald dan?

Ik twijfel nog te sterk tussen welke kleur en dus game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Denk dat nintendo beelden van de game bewaart voor de E3, alhoewel ze dan ook de nx laten zien. Zou wel wat zijn als 1 van de versies meteen op de handheld van de nx komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Ze hebben al gezegd dat de games voor de 3DS zijn. Dus denk niet dat dat gaat gebeuren. Alhoewel het wel een system seller zou zijn. Zelf had ik ook graag de nieuwe games op een nieuw systeem gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwevolger schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 17:32:
Denk dat nintendo beelden van de game bewaart voor de E3, alhoewel ze dan ook de nx laten zien. Zou wel wat zijn als 1 van de versies meteen op de handheld van de nx komt.
Nieuwevolger schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 17:32:
Er komt dit jaar geen NX. (Aankondiging bij E3 en Q1-2 2017 release)

Verder is Pokémon nooit een launch-titel voor een handheld. Zelfs op de 3DS duurde het een lange tijd voordat er Pokémon X & Y voor uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denken jullie dat om 0:00 Pokémon Yellow, Red & Blue online komen in de store ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 22:51
Ik verwacht dat ze de UK time pakken,dus 01:00 hier. Was met de signup voor de kanto classic ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:50
Nou ik heb pokemon yellow gekocht. Blue en red heb ik al voor de gameboy color:P
Ben nu bij brock:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Ik ga zometeen ook Yellow aanschaffen, vandaag toch niks te doen dus maar weer even die nostalgie voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe schrijf ik me nou in voor kanto classics ? Ik heb geen idee waar ik heen moet.

Het lijkt te lukken:
Eerst via de website http://3ds.pokemon-gl.com/competitions/4044/
Vervolgens op de 3DS naar battle spot.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2016 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
R4m0n_46 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 17:23:
Mensen al de 2DS Pokémon edition gehaald dan?

Ik twijfel nog te sterk tussen welke kleur en dus game.
Heb zojuist de 2ds Yellow achteruit laten leggen :) Haal hem morgen/maandag even op.

Ik neem aan dat Moon/Sun straks ook op de 2DS kunnen worden gespeeld toch?

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ja hoor geen probleem. De 2ds en 3ds kunnen precies dezelfde spellen spelen

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Elfjes schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 12:44:
Ja hoor geen probleem. De 2ds en 3ds kunnen precies dezelfde spellen spelen
Met een paar uitzonderingen, zoals Xenoblade. Ook zijn sommige games optimized voor de N3Ds zoals Super Smash Bros.

Maar het lijkt me echt heel, heel sterk dat pokemon het niet gaat doen op de 'oude' 3ds :) wel hoop ik dat ze eindelijk een keer wat optimalisaties erdoor duwen, dat is namelijk hard nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 14:16

Michelli

LL.M

Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 10:36:
Hoe schrijf ik me nou in voor kanto classics ? Ik heb geen idee waar ik heen moet.

Het lijkt te lukken:
Eerst via de website http://3ds.pokemon-gl.com/competitions/4044/
Vervolgens op de 3DS naar battle spot.
Nadat je je hebt ingeschreven hebt op de website, moet je even wachten totdat de wedstrijd aankomende vrijdag begint ;)

Ik heb inmiddels een Nidoran kunnen vinden met Hustle als ability, dus ik ga proberen om een goede Nidoqueen te breeden voor de Kanto Classic. Blijkt dat ik oa nog een bruikbare Cloyster en Clefable heb, dus denk dat ik die en een Arcanine ga gebruiken. Verder nog niet echt ideeën helaas..

[ Voor 24% gewijzigd door Michelli op 27-02-2016 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Michelli schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 13:31:
[...]

Ik heb inmiddels een Nidoran kunnen vinden met Hustle als ability...
Die had ik nog wel in overvloed voor je gehad :) Mijn team is bijna klaar. Voor het eerst ruim op tijd team gereed, ook wel eens lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
Heb meteen pokemon red gekocht heerlijk spel :9

Weet iemand of je pokemon van red naar ORAS via pokemon bank transferen? :9~

Orgin limited199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Via de Pokémon bank als ik mij niet vergis.
Weet niet of het mogelijk is om naar X/Y te transporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Er is nog niets bekend, behalve dat ze van plan zijn om via de Pokemon Bank het mogelijk te maken om Pokemon van Red/Blue/Yellow (VC) naar Sun/Moon te zetten. Hoe dat eruit gaat zien en of dat ook naar X/Y/OR/AS kan is dus een raadsel :)

Persoonlijk denk ik dat de Pokemon Bank een universele tool gaat worden, die zelfs na release van Sun/Moon nog volledig werkt met X/Y/OR/AS.

Een optie is dat Pokemon die gevangen zijn in Sun/Moon ook nog terug kan zetten naar X/Y/OR/AS mits dat natuurlijk geen nieuwe Pokemon is of nieuwe moves heeft. Dan zouden Pokemon van Red/Blue/Yellow ook terug kunnen dus.

Een alternatief is dat de Pokemon Bank 100 nieuwe boxes krijgt specifiek voor Sun/Moon. Pokemon die via de Bank in zo'n nieuwe box gezet worden kunnen nooit meer terug in een oude box. X/Y/OR/AS kan dan alleen uitwisselen met oude boxes en Sun/Moon alleen met nieuwe. Daarmee blijft de traditionele 1-weg in stand en is het niet echt verwarrend.

Nintendo kennende is het die 2e optie :P Ze willen vast zoveel mogelijk doen om mensen te motiveren om de nieuwe te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovindel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-08 12:52
De enige mogelijkheid om Pokémon van BW/BW2 over te zetten naar de 6e generatie is toch via Pokémon Bank? Nintendo kennende zullen de internetfeatures van de 5e generatie spellen op een gegeven moment in de toekomst niet meer ondersteund worden. Wanneer dat gebeurd, betekent het toch dat het onmogelijk wordt om Pokémon van generatie 3, 4 en 5 over te zetten naar generatie 6 en hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 19:47:
[...]

[...]

Er komt dit jaar geen NX. (Aankondiging bij E3 en Q1-2 2017 release)

Verder is Pokémon nooit een launch-titel voor een handheld. Zelfs op de 3DS duurde het een lange tijd voordat er Pokémon X & Y voor uitkwam.
nou de geruchten zeggen anders meer dat de nx al eind 2016 komt, zelfde moment als de nieuwe pokemon. Verwacht het zelf ook niet, maar je hebt wel een ijzersterke line up bij launch met zelda en pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ovindel schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 20:31:
De enige mogelijkheid om Pokémon van BW/BW2 over te zetten naar de 6e generatie is toch via Pokémon Bank? Nintendo kennende zullen de internetfeatures van de 5e generatie spellen op een gegeven moment in de toekomst niet meer ondersteund worden. Wanneer dat gebeurd, betekent het toch dat het onmogelijk wordt om Pokémon van generatie 3, 4 en 5 over te zetten naar generatie 6 en hoger?
Ja, het overzetten van Gen5 naar de bank (en dus verder) is afhankelijk van de Bank en Pokemon Transporter. Zodra Nintendo de stekker daar uit trekt wordt het inderdaad onmogelijk om ze over te zetten. Alle andere stappen zijn alleen afhankelijk van het goed blijven werken van je hardware, maar bij deze (en verder) zijn we wel afhankelijk van de goedaardigheid van Nintendo.

Maar heb wel het gevoel dat ze het serieus nemen. In de Direct werd al genoemd dat het tot op heden onmogelijk was om Pokemon van Gen1 voor de sturen in de generaties en omdat ze dat jammer vonden hebben ze aangekondigd om de nieuwe Red/Blue/Yellow VC games geschikt te maken voor de bank.

Maar hoe lang het ook nog duurt, die stekker gaat er gegarandeerd een keer uit. Niet alleen uit de Transporter, maar uit de hele eShop-support voor de 3DS. Dus zelfs als ze nog een patch of tool uitbrengen die niet meer afhankelijk is van de servers, als je die niet binnenhaalt voordat de eShop down gaat, dan heb je pech. Dus over 20 jaar een stoffige 3DS op koningsdag kopen en die gebruiken in je "keten" is dan lastig ;)

Maar zoveel boeit dat inmiddels niet meer. Als je echt waarde hecht aan je Pokemon en ze door wilt blijven zetten naar nieuwe generaties dan doe je dat wel voordat er uberhaubt sprake is van deze situaties. Voor het compleet maken van je Pokedex heb je geen games nodig die niet meer kunnen transferren. Dat is namelijk een van de redenen waarom die remakes zoals OR/AS bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwevolger schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 21:01:
[...]

nou de geruchten zeggen anders meer dat de nx al eind 2016 komt, zelfde moment als de nieuwe pokemon. Verwacht het zelf ook niet, maar je hebt wel een ijzersterke line up bij launch met zelda en pokemon.
Pokémon komt niet direct op de NX uit. Sun & Moon komen gewoon op de 3DS uit. En alleen op de 3DS.

Daarbij ga ik niet uit van de geruchten. Geruchten zijn incorrect tenzij door Nintendo bevestigd. Ik heb zo mijn eigen vermoeden.

1. De NX is één apparaat. Die zowel de Wii U als 3DS vervangt. Een soort van hybride console en handheld.
2. De NX wordt op E3 aangekondigd (groots en samenwerking met o.a. EA zit er direct in)
3. De naam NX vervalt.
4. Launch window wordt Q1 2017, de console wordt eind maart 2017 uitgebracht. Met: Zelda U in een NX jasje en een aantal andere grote titels. (Fiscaal jaar is dus 2016) Ik gok zelfs 24 maart 2017 om heel precies te zijn.

Maar ja, dat is ook maar een gerucht.

Een release in 2016 lijkt mij onwaarschijnlijk omdat er niet genoeg games dit jaar exclusief voor de NX klaar zouden kunnen zijn. Zelda U en Pokémon S&M komen nov~dec uit (op de huidige consoles) voor de kerstperiode. Zelda U NX "upgrade" komt maart volgend jaar met de NX. Verder zullen Super Mario Galaxy 3 en Super Smash Bros NX de launch titels van Nintendo worden.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 22:23:
[...]
Een soort van hybride console en handheld.
Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken, zou natuurlijk erg vet zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
iPodKiller schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 22:54:
[...]

Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken, zou natuurlijk erg vet zijn.
Daar is iedereen benieuwd naar :P

In mijn beperkte visie op dit gebied zie ik geen goede implementatie van een hybride console die op een tv mee kan met de ps4/x1, onderweg ~4 uur meegaat op accu en minder dan 400 euro kost :p Hopelijk ziet Nintendo wel een manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk aan een soort iPad mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youp.c
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-06-2024
BlackMage schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 20:21:
Er is nog niets bekend, behalve dat ze van plan zijn om via de Pokemon Bank het mogelijk te maken om Pokemon van Red/Blue/Yellow (VC) naar Sun/Moon te zetten. Hoe dat eruit gaat zien en of dat ook naar X/Y/OR/AS kan is dus een raadsel :)
Dat is dus niet het geval:
Note that Pokémon cannot be moved directly from Pokémon Red, Pokémon Blue, and Pokémon Yellow to Pokémon Omega Ruby, Pokémon Alpha Sapphire, Pokémon X, or Pokémon Y via Pokémon Bank.
Bron: http://www.pokemon.com/uk...#pokemon-sun-pokemon-moon

PSN: youpey - Friendcode 3DS: 2895-6771-2678

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Wie zijn hier al druk bezig met Yellow, Red of Blue? Speelt het wat lekker weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ah shit, kom er net pas achter dat die Mew event was, bij de Gamemania konden ze me helaas al niet meer helpen. Ik moet dat de volgende keer toch echt wat beter in de gaten houden :')

Zit er wel aan te denken om Red, Blue of Yellow te kopen. Ondanks dat ik Yellow al heb en ook nog wel ergens een oude gameboy of twee heb liggen. Er zijn al een paar mensen op Reddit die hun Dex compleet hebben gekregen zonder glitches. 8)7
Pagina: 1 ... 76 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.