Please understand.
Net zoals shiny diancie, HA legendary birds, surf/fly pikachu, shiny yveltal/xerneas, etc...
[ Voor 73% gewijzigd door Henk op 17-02-2016 16:46 ]
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Verwijderd
Voor Japan heb je dus wel events. Je krijgt bij aankoop van een Japanse 2DS + Pokémon Virtual Console versie een Mew coupon.BlackMage schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:27:
Maar het zou me niet verbazen als je Mew wel legaal kon krijgen in deze VC versies hoor. Anders kan je ze nooit allemaal krijgen want ze doen vast geen events meer
Voor europa heb ik niks gelezen.
Ik was al helemaal blij dat ik Mew zag. Maar ik was een beetje te enthousiast.Henk schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:45:
Ik hoop gewoon dat de glitch er nog in zit
[...]
Please understand.
Net zoals shiny diancie, HA legendary birds, surf/fly pikachu, shiny yveltal/xerneas, etc...
Bla bla bla...
Read the code, write the code, be the code!
Toen ik aan WTW meedeed, kreeg ik ook vaak shiny pokemon en meestal waren ze 6IV en EV getraind van lvl 100Elfjes schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:05:
Haha, ik kreeg gisteravond een shiny arbok over de wonder trade. Zou die erin gehackt zijn? Waarom zou iemand een shiny wondertraden?
Moet het een keertje oppakken eigenlijk weer, stuurde veel mons met egg moves uit die ik breedde
NS FC: SW 2742 0448 8213
Bla bla bla...
Verwijderd

De release is zoals bekend op 27 februari en via local play kun je zelfs met z'n tweeën spelen staat er in de beschrijving! Ik heb er wel zin in, ben benieuwd hoe het speelt.
Verwijderd
Drukke tijd. Ben nog druk aan het breeden en trainen voor Kanto Classic en dan moet ik zometeen ook nog Kanto zelf door ...
Die was ook mogelijk in Yellow toch? Net zoals de Mew glitch?
[ Voor 11% gewijzigd door Musta op 19-02-2016 22:40 ]
https://www.livecap.tv/t/pokemonvgc/udedfTW203V
Dan moet je eens goed kijken bij de GameMania.:)BlackMage schreef op zondag 21 februari 2016 @ 01:01:
Ik heb ze nog niet eerder in Nederland gezien, kaartjes met downloadcodes voor eShop titels. Voor Sony's platforms wordt je er mee doodgegooid.
Ik ben benieuwd of de volgende Pokémon ook op deze manier beschikbaar komen. Aan het einde van het topic is te zien dat Nintendo iets gefixed heeft. Iemand die hier meer over weet?artie16 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:08:
Ik weet niet of dit mag op dit forum maar via deze tutorial kan je ook aan een Mew komen:
https://gbatemp.net/threa...mew-event-at-home.413162/
Bla bla bla...
- Mew (Februari)
- Darkrai (Mei)
- Arceus (Augustus)
- Genesect (November)
Die gaan "via een code". Maar of je die code zomaar krijgt zoals bij Mew dat is alles behalve zeker. Zou maar zo kunnen dat je iets moet pre-orderen ofzo. Ik hoop het niet
Weet iemand ook waar je de Pokébank kunt verlengen?
Ik kan dit namelijk nergens vinden...
In de PokéBank zelf. Zodra deze bijna verlopen is. Bv. Die van mij verloopt over 11 dagen, de app waarschuwt me nu en vraagt of ik wil verlengen.GAITii schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:51:
Hmm nog best vaak naar de GM dus.
Weet iemand ook waar je de Pokébank kunt verlengen?
Ik kan dit namelijk nergens vinden...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2016 09:15 ]
Verwijderd
Volgens Nintendo wel.Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:43:
Stel hij verloopt en je verlengt niet omdat je dat vergeet, ben je dan alles kwijt na een x aantal dagen ?
Ik wil het er niet op gokken dus laat een maand van te voren altijd al elke dag een reminder lopen.
Moet nu nog 23 dagen, maar zag nog geen verleng-iets in de bank.
Zet je reminder op 14 dagen voor hij afloopt. Dan kun je meteen verlengen als je de reminder krijgt.GAITii schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:55:
[...]
Ik wil het er niet op gokken dus laat een maand van te voren altijd al elke dag een reminder lopen.
Moet nu nog 23 dagen, maar zag nog geen verleng-iets in de bank.
Constructed: Silver || Limited: Silver
Nee. Ik had van een jaar geleden nog een aantal pokemon in de bank staan. Vorige week heb ik daar weer eens in gekeken en ze stonden er nog steeds. Als de tijd van je bank afloopt kunt je geen nieuwe pokemon meer in de bank zetten, maar degene die er al in stonden blijven gewoon bestaan en kun je ook nog eruit halen.Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:43:
Stel hij verloopt en je verlengt niet omdat je dat vergeet, ben je dan alles kwijt na een x aantal dagen ?
[ Voor 10% gewijzigd door wackmaniac op 24-02-2016 09:04 ]
Ik wil ook eens gaan beginnen aan mijn living dex, maar ik weet nog niet waar ik die in ga zetten. Opzich is de Pokebank wel wat "veiliger" omdat zo'n spelkaartje natuurlijk kan beschadigen of kwijt kan raken. Maar toch heb ik moeite om het te vertrouwen. Wat als ik er zat van ben en er een paar jaar niks mee doe? Of dat Nintendo de boel kapot maakt (storing) in hun datacenter?
Ik weet dat er apparaatjes zijn om saves van 3DS kaartjes af te halen en terug te zetten. Maar ik lees dat die saves zo encrypted zijn dat die alleen teruggezet kan worden in het kaartje waar het vandaan komt. Dus dat helpt je niet echt bij kwijtraken of beschadigen van je kaartje.
En volgens mij werken saves van digitale games net zo, die kan je wel eenvoudig backuppen via een sd-kaartlezer in je pc, maar als je je 3ds kwijt raakt / stuk gaat voordat je een system transfer hebt kunnen doen dan zijn die ook nutteloos. Toch?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Ik vertrouw mijn cartridge meer dan een cloud service, dus mijn bijna complete living dex staat op AS. En als er een nieuw spel uitkomt gaat hij gewoon grotendeels overBlackMage schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:27:
Ik wil ook eens gaan beginnen aan mijn living dex, maar ik weet nog niet waar ik die in ga zetten. Opzich is de Pokebank wel wat "veiliger" omdat zo'n spelkaartje natuurlijk kan beschadigen of kwijt kan raken. Maar toch heb ik moeite om het te vertrouwen. Wat als ik er zat van ben en er een paar jaar niks mee doe? Of dat Nintendo de boel kapot maakt (storing) in hun datacenter?
Verwijderd
Als mijn SD kaart met Omega Ruby kapot gaat/corrupt raakt heb ik meestal een recente kopie. Het is niet dat ik dit dagelijks doe maar meer wekelijks/maandelijks.
Ook heb ik van mijn 2DS de originele SD kaart van 4GB die er bij zat. Hier staat dus ook Omega Ruby op. Maar dan ben ik natuurlijk wel mijn savegame kwijt.
Pokebank gebruik ik eigenlijk alleen om alles over te zetten, van de ene spel naar de andere. Maar ik ben pas begonnen, dus heb nog niet zo veel pokemons.
Als jouw 2DS stuk gaat (of kwijt raakt, whatever) dan kan je niet meer die backup van SD kaart gebruiken als je een nieuwe hebt.Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:42:
Het ligt er ook aan of je een spel op de cartridge hebt of digitaal hebt he. Ik heb Omega Ruby als download op mijn SD kaart. En X als cartridge. Ik kan dus alleen van Omega Ruby een kopie maken van X niet.
Als mijn SD kaart met Omega Ruby kapot gaat/corrupt raakt heb ik meestal een recente kopie. Het is niet dat ik dit dagelijks doe maar meer wekelijks/maandelijks.
Ook heb ik van mijn 2DS de originele SD kaart van 4GB die er bij zat. Hier staat dus ook Omega Ruby op. Maar dan ben ik natuurlijk wel mijn savegame kwijt.
Pokebank gebruik ik eigenlijk alleen om alles over te zetten, van de ene spel naar de andere. Maar ik ben pas begonnen, dus heb nog niet zo veel pokemons.
Ik denk dat de "veiligste" plek inderdaad een cartridge is. Een cartridge die je ergens goed bewaard en niet meer zomaar mee neemt om buiten de deur te gamen.
Er gaan geruchten over een nieuwe Pokémon game in het najaar, codenaam Pokémon Rainbow: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1188554
[ Voor 34% gewijzigd door wackmaniac op 24-02-2016 10:12 ]
Niji is overigens wel een codenaam, niet de daadwerkelijke naam natuurlijk. Stiekem verwacht ik Zaterdag wel info over de nieuwe game (gen7 dan toch?
In mijn Pokébank staan ook heel veel zelf ge-encounterde shiny's, en heel veel andere mons waar uren werk in zitten. Vertrouw meer op die Pokébank dan op een savegame op een Cartridge, maar dat is meer een welles-nietus discussie.
Pokémon Rainbow, heb eens wat lopen zoeken maar er zijn wel degelijk aanwijzingen hiervoor:
1. 20 jaar geleden, Pokémon rood, blauw, groen, geel, kleuren die in de regenboog voorkomen.
2. Een regenboog bevat 7 kleuren, generatie 7?
3. Het mega evolution symbool lijkt op een regenboog maar bevat de kleuren (Pokémon) rood, blauw, groen en geel.
4. Een regenboog wordt veroorzaakt door zon en regen, Primals? Kyogre; regen? Groudon; zon?
Dit zijn natuurlijk alleen maar speculaties en gebaseerd op fantasie
Ja, zie het als vakantiefoto's. Het "plezier" heb je al gehad, maar de foto's laten je dat beter herinneren. Je 10 jaar geleden zelfgevangen shiny Abrok tegenkomen in je box kan het zelfde effect hebben. Foto's kwijt raken is voor veel mensen een van de meest erge dingen die ze in "digiland" kan overkomen. Dus je Pokemon, als je er waarde aan hecht, zou je op de zelfde manier moeten beschermen.BlackthunderAwf schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:18:
Maar wel ontzettend zuur als je honderden uren in een living dex hebt zitten, of allemaal competitiewaardige kwijt bent. Of je box vol met random shiny encounters.
Niji is een codenaam ja. Maar er stond ook bij dat het iets te maken had met de 20e verjaardag. Niji = regenboog en de eerste generatie waren de enige games met kleuren van de regenboog in de titel. Remake van Red/Blue/Green/Yellow met Gen6 mechanics en grafische stijl van X/Y/OR/AS misschien?Akaendra schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:38:
Niji is overigens wel een codenaam, niet de daadwerkelijke naam natuurlijk. Stiekem verwacht ik Zaterdag wel info over de nieuwe game (gen7 dan toch?) Anders sowieso met de E3. Gewoon een gen7 als afsluiter voor de 3ds.
Verwijderd
ooh dit moet ik dan maar even testen door het SD kaartje in een andere 2DS of 3DS te stoppen. Als het klopt wat jij zegt hebben we er dus geen bal aan.BlackMage schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:50:
[...]
Als jouw 2DS stuk gaat (of kwijt raakt, whatever) dan kan je niet meer die backup van SD kaart gebruiken als je een nieuwe hebt.
Ik denk dat de "veiligste" plek inderdaad een cartridge is. Een cartridge die je ergens goed bewaard en niet meer zomaar mee neemt om buiten de deur te gamen.

200 fish found!
Nee, deze VC games communiceren alleen met elkaar.Zeehond schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:25:
Ik vraag mij eigenlijk af of de pokebank valt de gebruiken in combinatie met de red, blue en yellow games (eventueel transport in een richting zoals met back, white, black 2 en white 2 het geval was), iemand enig idee?
BedanktBlackMage schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:41:
[...]
Nee, deze VC games communiceren alleen met elkaar.
Maar een gaan bedenken wat het wordt pokemon Red, Blue, of Yellow. Yellow heeft wel kleurtjes
Misschien maar eens een poll aanmaken
200 fish found!
Nee dat gaat niet. De gegevens op de SD kaart is geëncrypt met de key van je 2DS / 3DS. Een andere 2DS / 3DS kan deze niet zomaar lezen. Hiervoor zou je eerst een system transfer moeten uitvoeren. (Zie Instellingen > System Transfer)Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:01:
[...]
ooh dit moet ik dan maar even testen door het SD kaartje in een andere 2DS of 3DS te stoppen. Als het klopt wat jij zegt hebben we er dus geen bal aan.
Indien je 2DS / 3DS kapot is, kan je via Nintendo (per e-mail / telefonisch) de console Id van je oude 3DS koppelen aan de nieuwe. Maar dan moet je downloads alsnog opnieuw downloaden (kan dan via de eShop)
Met geel kan je tenminste ook alle starters krijgen. Gen 1 heeft geen breeding dus tenzij iemand van zn starter af wil is het dus lastig om ze te krijgen.Zeehond schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:49:
[...]
Bedankt, wel jammer, ik had gehoopt dat ik de pokemon zou kunnen meenemen als ik het spel heb uitgespeeld.
Maar een gaan bedenken wat het wordt pokemon Red, Blue, of Yellow. Yellow heeft wel kleurtjes![]()
Misschien maar eens een poll aanmaken
Maar de vraag is... kan je nadat je geholpen bent door Nintendo (en je dus je aankopen weer kunt downloaden) ook je savefile van een eerder gemaakte backup weer gebruiken?Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:03:
[...]
Nee dat gaat niet. De gegevens op de SD kaart is geëncrypt met de key van je 2DS / 3DS. Een andere 2DS / 3DS kan deze niet zomaar lezen. Hiervoor zou je eerst een system transfer moeten uitvoeren. (Zie Instellingen > System Transfer)
Indien je 2DS / 3DS kapot is, kan je via Nintendo (per e-mail / telefonisch) de console Id van je oude 3DS koppelen aan de nieuwe. Maar dan moet je downloads alsnog opnieuw downloaden (kan dan via de eShop)
Na een systemtransfer kan je alle sd kaartjes in je "nieuwe" 3ds doen, incl kaartjes die niet in je 3ds zaten tijdens de transfer en backups. De system transfer doet niks met de sd kaart en vermoedelijk krijgt je nieuwe 3ds dus het hardware id van je oude. Maar is zo'n "Nintendo hulpactie" het zelfde als een systemtransfer? Of alleen nieuwe hardware id koppelen aan eshop account?
[ Voor 50% gewijzigd door BlackMage op 24-02-2016 13:09 ]
Naja, VC titels zullen natuurlijk niet mer Pokebank werken. oorspronkelijk RBY hadden nog geen natures en nog geen defense/special defense split. Dat zou nog te overkomen kunnen zijn maar Natures helaas niet.
http://www.pokemon.com/us...pokemon-news-this-friday/
Thanks ik heb nog nooit de officiële gen1 gespeeld (wel leafgreen) dus ik wist niet dat deze geen breeding hadden. In dat geval is de keuze gemakkelijk gemaakt, en wordt het dus pokemon yellowBlackMage schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:05:
[...]
Met geel kan je tenminste ook alle starters krijgen. Gen 1 heeft geen breeding dus tenzij iemand van zn starter af wil is het dus lastig om ze te krijgen.
200 fish found!
Spannond!Jelmer93 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:07:
Er worden grote dingen aangekondigt aankomende vrijdag volgens onderstaande pagina!
http://www.pokemon.com/us...pokemon-news-this-friday/
(Vrijdag om 16:00 onze tijd dus)
Zover ik weet wordt enkel je eShop account omgezet waardoor je opnieuw titels kan downloaden. Dus dan kan je niet je oude savegames behouden. Maar ik kan er naast zitten, ik heb het niet nodig gehad.BlackMage schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:05:
[...]
Maar de vraag is... kan je nadat je geholpen bent door Nintendo (en je dus je aankopen weer kunt downloaden) ook je savefile van een eerder gemaakte backup weer gebruiken?
Na een systemtransfer kan je alle sd kaartjes in je "nieuwe" 3ds doen, incl kaartjes die niet in je 3ds zaten tijdens de transfer en backups. De system transfer doet niks met de sd kaart en vermoedelijk krijgt je nieuwe 3ds dus het hardware id van je oude. Maar is zo'n "Nintendo hulpactie" het zelfde als een systemtransfer? Of alleen nieuwe hardware id koppelen aan eshop account?
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2016 13:23 ]
Jammer dat ik dan op mijn werk zit, misschien even kijken of ik via via wat kan kijken. Nintendo directs worden toch ook op youtube uitgezonden naast de standard twitch/ustream?
Eventuele aankondigingen zullen vast daarmee te maken hebben. Dat zal de "Niji" zijn, whatever it might be. Maar sluit niet uit dat ze ook meer aankondigen zoals Gen7 of Z.
Gezien de direct maar 5 minute duurt, zal het echt een eerste glimps zijn, en mijn gedachten gaan nog steeds uit naar Gen7, zeker nu men weet van Magearna lijkt het me wel zo dat een nieuwe generatie om de hoek staat en dat Z gewoon overgeslagen wordt.
Er zijn nog maar twee Pokemon Directs geweest:Akaendra schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:10:
Las op twitter dat vrienden denken dat het om Pokkén dlc of Go zal gaan ,maar daar is de aankondiging imo te groots voor. Elke Pokémon taal heeft erover getweet dus het zou een major letdown zijn als het dat was.
Gezien de direct maar 5 minute duurt, zal het echt een eerste glimps zijn, en mijn gedachten gaan nog steeds uit naar Gen7, zeker nu men weet van Magearna lijkt het me wel zo dat een nieuwe generatie om de hoek staat en dat Z gewoon overgeslagen wordt.
- In Januari 2013: Aankondiging Pokemon X en Y
- In September 2013: Details over X en Y, zoals de mega-evoluties van de Kanto starters.
Voor OR/AS zijn nooit Pokemon Directs geweest. Hun aankondiging was met een persbericht.
De eerste was dus een enorme aankondiging, de tweede echt minimaal. En de OR/AS aankondiging beschouw ik ook als "enorm" maar daar hebben ze geen Pokemon Direct voor gehouden. Dus helaas is er niet echt een touw aan vast te knopen.
Poll: Wat kunnen we vrijdag verwachten?
• Generatie 7
• Pokemon Z
• Remake collectie van Generatie 1 (Rainbow?)
• Details over spinoff games zoals Go
• Niks wat we nog niet weten, alleen trailers
• Overig
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb de Pokémon Yellow 2DS in bestelling staan. Dus voor mij ook Pokémon Yellow als VC titel.
De oorspronkelijke spellen nog nooit gespeeld omdat m'n ouders geen Game Boy voor me kochten en daarna ook nooit pokémon gespeeld raar genoeg. Dus eerst Yellow doorploegen en dan zien we wel weer verder. Misschien X/Y of ORAS tenzij ze iets anders leuks aankondigingen en ik zo lang kan wachten.
Verwijderd
https://itunes.apple.com/...o-booth/id1084024173?mt=8

We willen toch wel een echte app wat denken ze wel niet.

Voor EUR 95 is het aanlokkelijk, maar blijf het voorlopig wel even mijn mijn 3DS XL doen denk ik.

Oh en nu ik toch bezig ben. Ik heb nog een 5IV modest HA Nidoran(male) waar ik niks mee doe. Kan ik daar iemand een plezier mee doen? (bijvoorbeeld voor de kanto classics)
Bla bla bla...
cool! DMVerwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:03:
Ik heb nog wel een (japanse!) hoopa voor je.
Pokemon XBlackthunderAwf schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:18:
In welke game heb je de dex compleet gemaakt? Heb je daarvoor ook andere games gebruikt of alles via de GTS gedaan?
Ik had in White ook al de dex compleet, daar heb ik de meeste vandaan (legendaries komen uit Pearl, Emerald en Heartgold). De hoogste evoluties heb ik via de pokebank overgezet en vervolgens in X gebreed en geleveld. Via GTS heb ik een paar gehaald, met name de trade-evoluties en Yveltal.
[ Voor 14% gewijzigd door Elfjes op 25-02-2016 12:36 ]
Bla bla bla...
Ja daar heb ik me in eerdere gens ook al over verbaasd. sommige pokemon die gewoon te vangen zijn kun je tegen bijna alles wegzetten. Ik heb mijn gts trades gedaan met HA fletchling (nog bedankt wackmaniacHenk schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:58:
Ik ben ook zo goed als klaar met mijn living dex. De GTS is echt een verademing, het is bizar hoever je met een box met eevee's komt
Living dex heb ik me (nog) niet aan gewaagd. Dit is voor mij de eerste gen waarin dat uberhaupt kan met boxruimte
[ Voor 9% gewijzigd door Elfjes op 25-02-2016 13:14 ]
Bla bla bla...
Hoe heb je dat gedaan? Ik heb een account bij PGL en mn game staat er ook in maar heb geen idee hoe ik me moet inschijrven? Is de eerste keer voor mewackmaniac schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:48:
En ingeschreven voor de Kanto Classic
Voor EUR 95 is het aanlokkelijk, maar blijf het voorlopig wel even mijn mijn 3DS XL doen denk ik.
so gevonden
btw items mogen niet gebruikt worden, maar kan je je pokemon items laten houden en dat het dan niet wordt meegenomen tijdens een battle? of moet je ze zelf eraf halen
[ Voor 17% gewijzigd door Musta op 25-02-2016 14:12 ]
Zo ja, dan wordt hem voor mij Yellow, de eerste game die ik ooit kocht (daarna paar maanden later alsnog Blue gekocht).
[ Voor 50% gewijzigd door GAITii op 25-02-2016 14:53 ]
Ik dacht overmorgen?GAITii schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:53:
Morgen komen toch ook de Red, Blue en Yellow VC versies uit?
Zo ja, dan wordt hem voor mij Yellow, de eerste game die ik ooit kocht (daarna paar maanden later alsnog Blue gekocht).
Ik ben momenteel aan het brainstormen voor de Kanto Classic. Valt toch wel tegen als je veel pokemon en items niet kan gebruiken
https://t.co/ADL173jvDK
Burp
Ik ga er wel van uit dat dit Gen 7 is, en eigenlijk moeten Solrock/Lunatone dan wel version specific moeten zijn
We gaan het zien morgen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Mocht een trade niets worden, heb ik nog wel een Hoopa event code voor je.Elfjes schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:53:
Zo, het heeft even geduurd, maar ik heb dan eindelijk m'n dex compleet. Op een aantal mythicals na, maar die komen de rest van het jaar nog. Helaas heb ik de Diancie en Hoopa events gemist =\ Er is zeker vast niet iemand die er nog eentje over heeft.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Ik heb er 2, zie PB.Rost schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:50:
Als je je Hoopa code niet kwijt kan dan wil ik hem ook wel ^^
PSN: McMillan0984
Wanneer heeft Pokemon qua gameplay of story ooit iets te maken gehad met de titel van het spel?Zeror schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:43:
Sun en Moon. Zou tof zijn als we dan ook de ruimte inmogen voor space-pokemon ofzo. Maar verwacht dat we puzzels gaan krijgen met eb en vloed, nat en droog. water en vuur etc...
De trademark staat inderdaad echt op de site, het is geen mockup. Erg spannend in ieder geval
Als je nog 1 hebt...
Eentje naar Rost gegaan, als Elfjes niet reageert (of mijn code niet nodig hebt), mag jij 'm hebben. Had ik er nou maar meer meegenomen (lag een stapel bij de Intertoys tot een paar weken geleden).BlackMage schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:56:
[...]
Als je nog 1 hebt...Ik heb helaas de event ook gemist.
[ Voor 14% gewijzigd door Ypho op 25-02-2016 15:58 ]
Ben erg benieuwd naar morgen in ieder geval en ik hoop stiekem toch nog op een 3ds release.
Ah oke, dank je in ieder geval.Ypho schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:57:
[...]
Eentje naar Rost gegaan, als Elfjes niet reageert (of mijn code niet nodig hebt), mag jij 'm hebben. Had ik er nou maar meer meegenomen (lag een stapel bij de Intertoys tot een paar weken geleden).
Welke zijn er nog meer ge-trademarked dan? *benieuwd*BlackMage schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:02:
Ik lees nu ook dat Nintendo wel vaker willekeurige Pokemon-game titels trademarked en daar tot op heden nog geen games voor heeft uitgebracht.
[...]
Ah oke, dank je in ieder geval.
Hier staan ze:GAITii schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:04:
[...]
Welke zijn er nog meer ge-trademarked dan? *benieuwd*
http://bulbapedia.bulbaga..._series#Unused_trademarks
Dit topic is gesloten.