Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Sweet! Heb een SS met een Pokewalker met het batterijfolietje er nog tussen. Mint conditionMikayu schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:43:
Ik had HG voor 25 in een fake geprint doosje. Zelfs een scan van de buitenkant van het boekje er dubbel gevouwen in. Cartridge wel origineel maarja.
Die met de pokewalker gaan voor goud weg.
W2 nieuw voor 25
Y en AS 2e hands voor 20 per stuk gescoord
Voor Diamond en Ruby en Gold en Green en Blue en paars met witte stippen heb ik full retail
Ach, je mag hem toch niet gebruiken in de meeste competities.GAITii schreef op maandag 08 februari 2016 @ 08:33:
Afgelopen weekend Mew opgehaald bij de GameMania in Zwolle
Helaas na veel resetten eindelijk modest nature, had 'ie slechte IV's, maarja, zal hem toch nooit gebruiken, leuk voor de heb
[ Voor 25% gewijzigd door wackmaniac op 08-02-2016 09:20 ]
Read the code, write the code, be the code!
En zelfs als het mag, is ie nogal... meh. Niet slecht, maar gewoon genoeg pokemon die het veel beter doen.wackmaniac schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:20
Ach, je mag hem toch niet gebruiken in de meeste competities.
Verwijderd
Los zijn ze rond de 10 á 15 euro.Zeehond schreef op maandag 08 februari 2016 @ 01:03:
[...]
Ik heb die pokewalker ongeveer een jaar terug in de prullenbak gegooid omdat ik hem toch nooit gebruikte
Niet dat ik een nieuwe ga kopen, want dan zou ik hem nog steeds niet gebruiken, maar stel dat ik mijn spel ooit zou verkopen.
200 fish found!
Vraagje, hebben ze daar toevallig ook de codes 'los'? Dan wandel ik er ook even binnen namelijk. Anders dan laat ik hem noodgedwongen aan mij voorbij gaan.GAITii schreef op maandag 08 februari 2016 @ 08:33:
Afgelopen weekend Mew opgehaald bij de GameMania in Zwolle
Helaas na veel resetten eindelijk modest nature, had 'ie slechte IV's, maarja, zal hem toch nooit gebruiken, leuk voor de heb
Nee je moet je DS mee hebben, hier haal je namelijk de 'flyer'/code mee op. Was een werkje van 1 minuutje.Megajr schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:45:
[...]
Vraagje, hebben ze daar toevallig ook de codes 'los'? Dan wandel ik er ook even binnen namelijk. Anders dan laat ik hem noodgedwongen aan mij voorbij gaan.
Het heeft mij een paar grijze hersencellen gekost om het werkend te krijgen, maar Mew is binnen! Super tof, gelukkig is de Mew Engels verder, moest wel het één en ander uitzoeken in de Spaanse Nintendozone.artie16 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:08:
Ik weet niet of dit mag op dit forum maar via deze tutorial kan je ook aan een Mew komen:
https://gbatemp.net/threa...mew-event-at-home.413162/
Bedankt voor de tip dus!
Verwijderd
Bij mij is het niet gelukt, maar lag meer aan mijn laptop denk ik. Ik ga het van de week weer proberen. Poging is omdat ik dan denk dat je een andere (lees: nieuwe) code krijgt dan bij de lokale gamemania.BlackthunderAwf schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:24:
[...]
Het heeft mij een paar grijze hersencellen gekost om het werkend te krijgen, maar Mew is binnen! Super tof, gelukkig is de Mew Engels verder, moest wel het één en ander uitzoeken in de Spaanse Nintendozone.
Bedankt voor de tip dus!
Ik heb in mijn pc een wifidongle gestopt, drivers gedownload en ingeschakeld en de internetkabel uitgeschakeld. Toen wees het voor zichzelf eigenlijk.
Het is het proberen waard. Maar zelfs als je een nieuwe code krijgt, als deze code voor de zelfde "wondercard" is, dan kan je die niet gebruiken in je Pokemon game die al eerder die kaart heeft gehad. Maar mocht je meer games hebben dan gaat dat niet op natuurlijkVerwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:48:
[...]
Bij mij is het niet gelukt, maar lag meer aan mijn laptop denk ik. Ik ga het van de week weer proberen. Poging is omdat ik dan denk dat je een andere (lees: nieuwe) code krijgt dan bij de lokale gamemania.
Nee, dat zijn andere wondercards. Die kan je sowieso krijgen dus.BlackthunderAwf schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:35:
Bedoel je hiermee te zeggen dat ik nu Mew heb op Y, dat ik daar geen Jirachi of Celebi meer mee kan halen volgende maand via deze methode?
Een wondercard is dat ding wat je ziet in het menu als je net de code hebt ingevoerd. Die geeft je de Pokemon en een verhaaltje erbij. Je kan met een 2e code niet nog een keer die zelfde wondercard (en dus Pokemon) krijgen.
Je kan zien welke kaarten je al hebt door in het hoofdmenu naar "Mystery Gift" te gaan en vervolgens te kiezen voor "check the card album". Je kan de kaart eventueel verwijderen, maar dan kan je hem niet opnieuw weer krijgen.
Verwijderd
Goed, ik doe een poging. Ik ben eigenlijk een Mac gebruiker met een Macbook Pro. Maar toevallig heb ik een laptop staan met Windows van een kennis. Het is een Asus k52J met Windows 10.BlackthunderAwf schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:57:
Als je even verteld tot welke stap je bent gekomen, dan kan ik je misschien wel helpen om het op te lossen.
Ik heb in mijn pc een wifidongle gestopt, drivers gedownload en ingeschakeld en de internetkabel uitgeschakeld. Toen wees het voor zichzelf eigenlijk.
Poging 1:
Alles gedownload commandprompt gestart als admin.
Naam_van_exe base256 false 300 30
Daarna keuze 0 van mijn bedrade internet
Daarna optie van spanje ...
Daarna wachten en 1x klikken.
Hiernankrijg ik op de 2DS een melding dat er een nintendo zone is gevonden.
2DS verbind met de Nintendo Zone. Maar krijg een melding dat er geen internet verbinding is.
Ik maak zo een update over de exacte namen en foutmeldingen.
Optie 2:
Ik heb een netgear nighthawk ac1900 kan je hier geen gast netwerk starten met een custom mac adres ?
Optie 3:
Ik kan op mijn eigen mac ook wel het een en ander toveren via de commandline om een wifi spot met nintendo mac adress te starten. Maar het gaat iets makkelijker als ik een handleiding kan volgen. Iemand een link wat specifiek over de mac gaat ?
Optie 4:
In vmware heb ik nog windows 10 draaien. Kan ik mijn wifi hier aan 'doorgeven' en dan mijn laptop bedraad aansluiten op internet en dan alles opnieuw proberen ?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2016 19:21 ]
Je moet die keuze "0 bedraad internet" proberen om te schakelen naar je wifi dongle/wifi kaart.Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:17:
[...]
Poging 1:
2DS verbind met de Nintendo Zone. Maar krijg een melding dat er geen internet verbinding is.
Dus bedraad uitschakelen en gaan internetten via die dongle. Zorg voor de juiste drivers.
Als je namelijk via bedraad internet gaat proberen te hosten, zegt ie waarschijnlijk iets van een "er is geen parental netwerkkaart" oid.
Ik moest eerst 'Windows Troubleshoot' doen alvorens ik normaal kon internetten via de dongle.
Ik heb het ook geprobeerd. Ik krijg precies het zelfde als jouw 1e poging. Ik heb 3 verschillende adapters geprobeerd:Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:17:
[...]
Goed, ik doe een poging. Ik ben eigenlijk een Mac gebruiker met een Macbook Pro. Maar toevallig heb ik een laptop staan met Windows van een kennis. Het is een Asus k52J met Windows 10.
Poging 1:
Ik maak zo een update over de exacte namen en foutmeldingen.
Optie 2:
Ik heb een netgear nighthawk ac1900 kan je hier geen gast netwerk starten met een custom mac adres ?
Optie 3:
Ik kan op mijn eigen mac ook wel het een en ander toveren via de commandline om een wifi spot met nintendo mac adress te starten. Maar het gaat iets makkelijker als ik een handleiding kan volgen. Iemand een link wat specifiek over de mac gaat ?
Optie 4:
In vmware heb ik nog windows 10 draaien. Kan ik mijn wifi hier aan 'doorgeven' en dan mijn laptop bedraad aansluiten op internet en dan alles opnieuw proberen ?
- Intel 7620 pcie ding. Zelfde als jouw poging 1.
- El-Cheapo TP-Link USB adapter. Ding ondersteunt Mac aanpassen, want die gebruik ik in mijn SpillPassPi. Doet na activeren helemaal niks.
- Ietswat gedateerde Linksys USB-adapter. Zelfde als poging 1.
Alle pogingen met een schone Window 7, C++ Redist 2015 erop. Alle netwerkadapters behalve die ik wilde gebruiken disabled. Daarna op volgorde deze opdrachten uitgevoerd:
1
2
3
| netsh wlan set hostednetwork mode=allow ssid=attwifi key=password netsh wlan start hostednetwork NbaHomePass.exe BASE256.txt true 300 30 |
Verwijderd
Oh moet ik daar optie 1. wifi kaart kiezen ?BlackthunderAwf schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:30:
[...]
Je moet die keuze "0 bedraad internet" proberen om te schakelen naar je wifi dongle/wifi kaart.
Dus bedraad uitschakelen en gaan internetten via die dongle. Zorg voor de juiste drivers.
Als je namelijk via bedraad internet gaat proberen te hosten, zegt ie waarschijnlijk iets van een "er is geen parental netwerkkaart" oid.
Ik moest eerst 'Windows Troubleshoot' doen alvorens ik normaal kon internetten via de dongle.
Moet de laptop dan wel via de wifi met mijn eigen thuis netwerk ssid verbonden blijven ?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2016 20:11 ]
Probeer dat eens en ja, dat moet ookVerwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:11:
[...]
Oh moet ik daar optie 1. wifi kaart kiezen ?
Moet de laptop dan wel via de wifi met mijn eigen thuis netwerk ssid verbonden blijven ?
Verwijderd
Update:
Oh, exact de zelfde code als via gamemania. Helaas. Ik dacht dat ik een nieuwe zou krijgen.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2016 20:27 ]
Nu nog slimme movesets bedenken... Zie al op tegen de Clefables en Dragonites (gelukkig had Ash, Muk).
[ Voor 5% gewijzigd door GAITii op 09-02-2016 10:40 ]
Nog 1 slot open.. Voor de grap een krabby xD
denk zelf dat ik Cloyster ook nog wel een kans geef, mijn oude vgc'98 team eens van stal halen
(Zapdos/Parasect/Cloyster/Nidoking/Primeape/nogeendieikmenietkanherinneren)
[ Voor 84% gewijzigd door Henk op 10-02-2016 11:15 ]
Ik heb werkelijk waar nog geen flauw idee voor een Kanto Classics team. Ik overweeg Nidoking als counter tegen Clefable, Jolteon met HP Ice als verrassing tegen Dragonite, wellicht een Curselax Resttalker Snorlax om te trollen. Heb de mazzel dat mijn broertje en ik beiden nogal fanatiek zijn en als er één Pokémon gebreed wordt, kan er doorgaans ook wel een twee gebreed worden en dat scheelt
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
- De anime heet ook XY&Z
- Er zijn nog forms voor Zygarde die niet in de games bestaan
De "verbeterde" versies van eerdere generaties kwamen allemaal ca 2 jaar later dan de originelen. Daar zijn we al ruim overheen. Hopelijk komt er nog een leuke aankondiging op de 27e
XY&Z is voor mij niet meer dan een animé arc. Denk ook dat ze het daarbij gaan laten ook. Valt imo ook samen met het einde van de Animé/XY League.
Ik gok gen 7, Magiana kan een woordspeling zijn op gear/machine (wel op zijn japans natuurlijk)
Meestal worden nieuwe generaties rond deze tijd van het jaar aangekondigd, XY was in 2013 ook in januari aangekondigd middels een direct.
Je kan de Pokémon gewoon overzetten heRick-Jan schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:01:
Jammer dat die kanto classic alleen maar voor ORAS is en niet XY....
Heb mijn Alpha Sapphire al weer verkocht, had m uitgespeeld en verder had ik alles in Y zitten. Ook vond ik Y wat fijner.wackmaniac schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:43:
[...]
Je kan de Pokémon gewoon overzetten he
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Het is vrij laat in de 3DS lifecycle. Ik denk dat Gen7 voor de opvolger, whatever it might be, zal zijn.Akaendra schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:28:
Ik gok Gen 7 en dat Z gewoon niet komt. Nieuwe Pokémon zijn naast legendaries nog nooit toegevoegd aan bestaande games.
XY&Z is voor mij niet meer dan een animé arc. Denk ook dat ze het daarbij gaan laten ook. Valt imo ook samen met het einde van de Animé/XY League.
Ik gok gen 7, Magiana kan een woordspeling zijn op gear/machine (wel op zijn japans natuurlijk)
Meestal worden nieuwe generaties rond deze tijd van het jaar aangekondigd, XY was in 2013 ook in januari aangekondigd middels een direct.
Van wat ik lees over die nieuwe forms van Zygarde, is dat die baddass 100% form tevoorschijn komt als er een grote dreiging is. Aangezien de volgende film over Volcanion gaat, lijkt het me onwaarschijnlijk dat hij voor de dreiging gaat zorgen.Er zitten betere plot opties in Z: Team Flare gebruikt zowel Yveltal als Xerneas voor hun plan en ze komen een stuk verder als in X en Y. Alles dood is een redelijke dreiging
Dan is er ook nog de Eternal Flower Floette die nog nergens te krijgen is, gezien de rol in het verhaal van X en Y zou het ook in Z passen om daar ietsje dieper op in te gaan en spelers de mogelijkheid geven om deze te krijgen.
Daarnaast wordt er ook melding gemaakt van een trailer die veel staal/machinerie toont met Pikachu (ergens op twitter, volgens mij via @joemerrick) Dat past totaal niet in het straatje van hoe X/Y eruit zagen en als het Z zou zijn dan hadden ze die game al aangekondigd op het moment dat de XY&Z arc in Pokémon zou beginnen.
Z lijkt mij van 3 opties (gen7/spinnoff/Z) nog het minst waarschijnlijk omdat dat marketing technisch gewoon niet lekker zit en de animé ook al bij het einde van XY lijkt te komen (immers, alleen Team Flare/8ste gym leader + league nog over)
Ja het is vrij laat in de cycle maar dat was BW2 ook in de ds lifecycle. (4 maart 2011 in Europe met 25 maart 2011 de release van de 3ds in Europa). Ik zou het zeker niet uitsluiten dat het nog een 3ds game gaat zijn.
Jup. JUIST daarom denk ik eerder dat we nog een Z krijgen. (Al vermoed ik wel dat dit jaar we geen NX - in de winkel - zullen zien). Want BW2 is namelijk geen nieuwe generatieAkaendra schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:46:
Ja het is vrij laat in de cycle maar dat was BW2 ook in de ds lifecycle. (4 maart 2011 in Europe met 25 maart 2011 de release van de 3ds in Europa). Ik zou het zeker niet uitsluiten dat het nog een 3ds game gaat zijn.
Inderdaad.Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:48:
[...]
Jup. JUIST daarom denk ik eerder dat we nog een Z krijgen. (Al vermoed ik wel dat dit jaar we geen NX - in de winkel - zullen zien). Want BW2 is namelijk geen nieuwe generatie
Black 2 en White 2 zijn de traditionele "yellow/crystal/emerald/platinum" van Gen5. Het wijkt alleen af omdat het er twee zijn en dat het verhaal wat meer veranderingen heeft ondergaan. Maar het heeft geen nieuwe Pokemon (afgezien van Black/White Kyurem, maar dat zijn eigenlijk forms van Kyurem en geen nieuwe Pokedex entry).
Het is ook wel mogelijk dat Z opgedeeld gaat worden in twee delen, maar hoop het niet
ORAS was dan de BW2 om het zo maar te zeggen. DS spande ook 2 generaties (diamond/pearl & black/white)Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:48:
[...]
Jup. JUIST daarom denk ik eerder dat we nog een Z krijgen. (Al vermoed ik wel dat dit jaar we geen NX - in de winkel - zullen zien). Want BW2 is namelijk geen nieuwe generatie
Ik gok nog steeds nieuwe gen en geen Z omdat dat qua marketing echt een totaal misstap zou zijn en ze zijn bij TPCi/Nintendo echt wel slim genoeg om dat in te kunnen zien
Enige wat die nieuwe Pokémon ook nog kan zijn is een Pokémon van Gen 7 die in de volcanion film naar voren komt (wat al eerder is gebeurt in eerste films met O.a Donphan enzo)
OR/AS is de "traditionele" remake. Zoals bij Gen3 FireRed/LeafGreen, Gen4 SoulSilver/HeartGold. Gen5 had geen remake, maar daar was ook eigenlijk niet superveel reden voor, aangezien de DS en DSlite een GBA slot hadden en je kon dus Ruby en Sapphire op een DS spelen (en zelfs Pokemon overzetten).Akaendra schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:00:
[...]
ORAS was dan de BW2 om het zo maar te zeggen. DS spande ook 2 generaties (diamond/pearl & black/white)
Ik gok nog steeds nieuwe gen en geen Z omdat dat qua marketing echt een totaal misstap zou zijn en ze zijn bij TPCi/Nintendo echt wel slim genoeg om dat in te kunnen zien![]()
Enige wat die nieuwe Pokémon ook nog kan zijn is een Pokémon van Gen 7 die in de volcanion film naar voren komt (wat al eerder is gebeurt in eerste films met O.a Donphan enzo)

Een nieuwe film genaamd "Volcanion and the Exquisite Magiana"
Zouden ze twee Mythic Pokemon gaan verspreiden rond release van de film?
We gaan het zien wat coro coro nog meer gaat uitbrengen naast info over de film, want een film is nu niet echt super groundbreaking ofzo.
Wil graag in alle Gens de basis Pokédex completen, dus laatst Platinum even opgestart toen ik net Emerald had afgesloten. Platinum voelt hierbij veel logger en langzamer aan, helaas.
Ik ben wel erg benieuwd naar de setting van Gen7 mocht die er komen. Vind de Black/White games niet echt geweldig qua gameplay, X&Y daarentegen wel weer.
Zometeen maar proberen om een hotspot op te zeggen. Hoop dat het lukt.
Een nieuwe generatie Pokemon als launchtitel zou een hele goede duw in de rug zijn om het apparaat een goede start te geven.
Ja, je krijgt een random code van die NintendoZone/hotspot.Silversin schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:32:
Werkt de distrubutie van Mew met random codes?
Zometeen maar proberen om een hotspot op te zeggen. Hoop dat het lukt.
We gaan het allemaal zien, ik gok nog steeds Gen 7, maar een soort van Gen 6.5 kan ook nog (Z met extra Pokémon, gezien X&Y helemaal niet veel nieuwe Pokémon heeft toegevoegd uiteindelijk)
Thanks, zometeen even proberen.BlackMage schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:35:
Ja, je krijgt een random code van die NintendoZone/hotspot.
Dat had ik bij de 3DS al verwacht. Evenals een capacitief touchscreen in plaats van een ouderwets resistief scherm. Nintendo lijkt niet veel om hardware te geven en denkt al jaren te kunnen "winnen" vanwege unieke gimmicks en gameplay. En daar hebben ze wat mij betreft maar deels gelijk in, want als de opvolger van de 3DS weer tegenvalt hoef ik hem niet.BlackthunderAwf schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:25:
Is er al een opvolger bekend van de 3DS dan? Ik heb daar nog niks over gehoord, maar als die binnenkort gaat komen verwacht ik een Pokémongame in Full HD natuurlijk, boven en onder. Maar dat is meer voor het 3DS topic.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Precies. Het wordt nu wel een beetje tijd voor echte verandering van de DS. Alleen zul je voor een hogere resolutie e.d. wel meer rekenkracht nodig hebben, dus zal de prijs van de console omhoog gaan.NMe schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 18:47:
[...]
Dat had ik bij de 3DS al verwacht. Evenals een capacitief touchscreen in plaats van een ouderwets resistief scherm. Nintendo lijkt niet veel om hardware te geven en denkt al jaren te kunnen "winnen" vanwege unieke gimmicks en gameplay. En daar hebben ze wat mij betreft maar deels gelijk in, want als de opvolger van de 3DS weer tegenvalt hoef ik hem niet.
Als je kijkt naar de PSP, is het best mogelijk om grafisch wat sterkere games neer te zetten, maar dan gaat de prijs wel omhoog (alhoewel tweedehands ze beide even duur zijn).
Als de volgende Pokémon game alleen af te spelen is op de nieuwe handheld, ben ik dan toch geneigd hem aan te schaffen. Want ja, Pokémon
De 3DS rent rondjes rond de PSP
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2016 21:42 ]

weinig met de eigenlijke game van doen, maar crosspromoties zijn altijd wel leuk
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2016 08:51 ]
Wacht met smart op de nieuwe aankondiging op de nieuwe game, overal gaan geruchten.Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:51:
Nintendo gaat all-in met het Pokémon feest. En dat is erg leuk om te zien.
Las gisteren zelfs iemand die dacht:
1. Kanto - Kalos, beiden beginnen met Ka
2. Mewtwo - R/B/Y te vangen in Unknown Dungeon, X/Y te vangen in Unknown Dungeon
3. Alle 3 de starters zijn te verkrijgen in beide games van een Professor
4. X is Blue, Y is Red
Hij kwam toen tot de conclusie, na 20 jaar kunnen we weer terug naar Kanto, als zijnde extra region waar je heen kan vanuit Kalos.
Zou toch wel wat zijn, weer terug naar Kanto
In SoulSilver/HeartGold kon je al terug naar KantoGAITii schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:39:
[...]
Wacht met smart op de nieuwe aankondiging op de nieuwe game, overal gaan geruchten.
Las gisteren zelfs iemand die dacht:
1. Kanto - Kalos, beiden beginnen met Ka
2. Mewtwo - R/B/Y te vangen in Unknown Dungeon, X/Y te vangen in Unknown Dungeon
3. Alle 3 de starters zijn te verkrijgen in beide games van een Professor
4. X is Blue, Y is Red
Hij kwam toen tot de conclusie, na 20 jaar kunnen we weer terug naar Kanto, als zijnde extra region waar je heen kan vanuit Kalos.
Zou toch wel wat zijn, weer terug naar Kanto
Ik denk eerder dat ze weer een gebied kiezen dat geïnspireerd is op een echte locatie. Gen 1 tm Gen 4 zijn niet echt duidelijk/officieel, maar het is aannemelijk dat dit Japan is. Gen 5 is een stukje VS en Gen 6 dus Frankrijk.
Als ik zou mogen gokken dan zou ik een Zuid-Amerikaanse setting voor Gen 7 zeggen. Dat is qua afstand op de echte kaart veel te ver van de andere gebieden om iets van reizen mogelijk te maken.
Engeland als voorbeeld zou kunnen, moet je wel heel de UK gebruiken met Ierland enzo erbij.
Hopelijk horen we spoedig meer
Geloof niet dat ze de typechart weer een makeover willen geven. Fairy is vooral in het leven geroepen om dragons wat meer in toom te houden heb ik het idee. Mecha zou naar mijn idee teveel lijken op Steel als ik ga kijken naar resistances enzo.Henk schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:23:
Grappig ook wel dat we allemaal zitten te gokken wat voor typing het zou kunnen zijn (steel/fairy/psychic) terwijl dit beest natuurlijk ongetwijfeld de ambassadeur van een nieuwe typing zou kunnen zijn als het de eerste gen7 is. Mecha anyone?
We gaan het vanzelf zien natuurlijk, voor hetzelfde geld is dit de eerste poison legendary
Dat zou inderdaad ook kunnen. Maar het nadeel van de GB is dat het allemaal zo generiek is. Ik ben niet zo topografisch onderlegd, maar het lijkt me een vrij saaie setting omdat het landschap plat is en overal het zelfde klimaat heerst.wackmaniac schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:13:
Er werd op Reddit gesuggereerd dat de machinerie van Magiana erop zou kunnen wijzen dat de volgende generatie zou kunnen steunen op de industriele revolutie en daarom in Engeland zou spelen.
Ik denk niet dat ze zo snel nog een type toevoegen. De fairies zijn er gekomen om de dominantie van dragons een beetje in te perken. Maar mechanisch als type zou wel een leuke toevoeging zijn.Henk schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:23:
Grappig ook wel dat we allemaal zitten te gokken wat voor typing het zou kunnen zijn (steel/fairy/psychic) terwijl dit beest natuurlijk ongetwijfeld de ambassadeur van een nieuwe typing zou kunnen zijn als het de eerste gen7 is. Mecha anyone?
GB heeft toch een hele groep mooie plekken. Dan wil je wel wat verder kijken dan het moderne London maar als je daar buiten komt is het groen, architectuur, indrukwekkende kust en bergen waar je ook maar kijkt. Zeker als je noord-Ierland mee rekent.BlackMage schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:38:
[...]
Dat zou inderdaad ook kunnen. Maar het nadeel van de GB is dat het allemaal zo generiek is. Ik ben niet zo topografisch onderlegd, maar het lijkt me een vrij saaie setting omdat het landschap plat is en overal het zelfde klimaat heerst.
[...]
Ik denk niet dat ze zo snel nog een type toevoegen. De fairies zijn er gekomen om de dominantie van dragons een beetje in te perken. Maar mechanisch als type zou wel een leuke toevoeging zijn.
Ik zal wel een voorliefde er voor hebben maar het is absoluut geen lelijke setting.
Edit:
Onder de spoiler even wat voorbeelden om je een idee te geven

Edinburgh

Leeds

3 steden, 3 redelijk verschillende klimaten en hoe steden opgebouwd zijn. Anyways, lichtelijk offtopic.
[ Voor 21% gewijzigd door Megajr op 12-02-2016 12:26 ]
Category: Artificial Pokémon
Height: 3'03”
Weight: 177.5 lbs.
Optie 1: Pokedex nr 722. Daarmee een Gen6 Pokemon. Maar het schijnt dat door datamining is vastgesteld dat 721 (Volcanion) de laatste is en het is niet gebruikelijk dat Nintendo een Pokemon erin patched* of een binnen een generatie bepaalde Pokemon niet bruikmaar maakt in enkele games. * maar deze mogelijkheid hadden ze voor Gen6 (technisch gezien) nog niet.
Optie 2: Pokedex nr >731. Daarmee een Gen7 Pokemon. Het is gebruikelijk dat de starters van de generatie en hun evoluties vooraan staan. Als dit een echt mythische is dan staat ie helemaal aan het eind van de Gen7.
Optie 3: Geen Pokedex nr. Misschien dat deze "mensgemaakte" gewoon film/anime-only is, omdat het mogelijk niet telt als echte Pokemon. Maar Mewtwo is ook door mensen gemaakt en die heeft wel een Pokedex nr.
Ik gok wel dat ze Magearna in een game gaan stoppen, welke dat vooralsnog gaat zijn is ten tweede maar ik geloof niet dat een Pokémon waar eigenlijk een film om draait zich alleen in die film zal laten zien.
* ik denk niet dat ze de huidige gen5 games zouden patchen. Maar ze kunnen Z wel incompatible maken. Kijk maar naar de oras megastones. Daar kan je XY zelfs van crashen als je die in XY trade.BlackMage schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:47:
Het belangrijkste detail van Magearna is waar die thuis hoort in de Pokedex.
Optie 1: Pokedex nr 722. Daarmee een Gen6 Pokemon. Maar het schijnt dat door datamining is vastgesteld dat 721 (Volcanion) de laatste is en het is niet gebruikelijk dat Nintendo een Pokemon erin patched* of een binnen een generatie bepaalde Pokemon niet bruikmaar maakt in enkele games. * maar deze mogelijkheid hadden ze voor Gen6 (technisch gezien) nog niet.
Optie 2: Pokedex nr >731. Daarmee een Gen7 Pokemon. Het is gebruikelijk dat de starters van de generatie en hun evoluties vooraan staan. Als dit een echt mythische is dan staat ie helemaal aan het eind van de Gen7.
Optie 3: Geen Pokedex nr. Misschien dat deze "mensgemaakte" gewoon film/anime-only is, omdat het mogelijk niet telt als echte Pokemon. Maar Mewtwo is ook door mensen gemaakt en die heeft wel een Pokedex nr.
Bla bla bla...
Optie 1: Pokedex nr 722. Daarmee een Gen6 Pokemon. Maar het schijnt dat door datamining is vastgesteld dat 721 (Volcanion) de laatste is en het is niet gebruikelijk dat Nintendo een Pokemon erin patched* of een binnen een generatie bepaalde Pokemon niet bruikmaar maakt in enkele games. * maar deze mogelijkheid hadden ze voor Gen6 (technisch gezien) nog niet.Het is mogelijk dat Magearna onderdeel is van een duo met Diancie.
Optie 2: Pokedex nr >731. Daarmee een Gen7 Pokemon. Het is gebruikelijk dat de starters van de generatie en hun evoluties vooraan staan. Als dit een echt mythische is dan staat ie helemaal aan het eind van de Gen7.Er zijn in het verleden meerdere Pokemon van een nieuwe generatie in films van een oude generatie "aangekondigd".
Optie 3: Geen Pokedex nr. Misschien dat deze "mensgemaakte" gewoon film/anime-only is, omdat het mogelijk niet telt als echte Pokemon. Maar Mewtwo is ook door mensen gemaakt en die heeft wel een Pokedex nr. Het is ook niet uitgesloten dat Magearna een form is van Diancie.
Ik neig nu heel erg naar optie 2
Misschien wordt het ook wel helemaal geen Pokemon Z, maar een complete nieuwe generatie games... Vraag me dan af hoe ze Gen6/7 in Kalos gaan proppen, of Kalos in X/Y was nog geen volledige Kalos.BlackMage schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:18:
Hmm, na wat gelezen te hebben wat extra motivatie bij onderstaande opties:
Optie 1: Pokedex nr 722. Daarmee een Gen6 Pokemon. Maar het schijnt dat door datamining is vastgesteld dat 721 (Volcanion) de laatste is en het is niet gebruikelijk dat Nintendo een Pokemon erin patched* of een binnen een generatie bepaalde Pokemon niet bruikmaar maakt in enkele games. * maar deze mogelijkheid hadden ze voor Gen6 (technisch gezien) nog niet.Het is mogelijk dat Magearna onderdeel is van een duo met Diancie.
Optie 2: Pokedex nr >731. Daarmee een Gen7 Pokemon. Het is gebruikelijk dat de starters van de generatie en hun evoluties vooraan staan. Als dit een echt mythische is dan staat ie helemaal aan het eind van de Gen7.Er zijn in het verleden meerdere Pokemon van een nieuwe generatie in films van een oude generatie "aangekondigd".
Optie 3: Geen Pokedex nr. Misschien dat deze "mensgemaakte" gewoon film/anime-only is, omdat het mogelijk niet telt als echte Pokemon. Maar Mewtwo is ook door mensen gemaakt en die heeft wel een Pokedex nr. Het is ook niet uitgesloten dat Magearna een form is van Diancie.
Ik neig nu heel erg naar optie 2
Bedenk me nu net dat het wel een Gen 7 Pokémon MOET zijn, er is namelijk geen gameplay footage van verschenen.
Dit gebeurde wel met Volcanion, Diancie en Hoopa.
[ Voor 5% gewijzigd door GAITii op 15-02-2016 09:52 ]
Mejor así
Magearna wel of niet in Gen6 staat los van of er een Pokemon Z game komt. Ik denk nog steeds van wel, en Nintendo kan in ieder geval rekenen op 1 sale van mijGAITii schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:43:
[...]
Misschien wordt het ook wel helemaal geen Pokemon Z, maar een complete nieuwe generatie games... Vraag me dan af hoe ze Gen6/7 in Kalos gaan proppen, of Kalos in X/Y was nog geen volledige Kalos.
Bedenk me nu net dat het wel een Gen 7 Pokémon MOET zijn, er is namelijk geen gameplay footage van verschenen.
Dit gebeurde wel met Volcanion, Diancie en Hoopa.
Dataminers hebben al vastgesteld dat Volcanion de laatste Pokemon is die nu in de spellen zit. Maar ze kunnen dankzij de patch-mogelijkheid dat ding prima toevoegen. Ze hebben dat inderdaad niet gedaan met de vele extra Mega-stenen van ORAS, maar dat kan ook nog. Als er wel een Pokemon Z komt dan acht ik de kans groot dat die wel alle mega-stenen van ORAS kan krijgen en dan zou het maar zo kunnen dat ze dan die ook in X en Y gaan patchen. Veel "als" maar het is dus niet uitgesloten
Edit:
Volgens dit bericht gaan er mensen van de Pokemon Company naar de E3. Dat zal vast niet zijn voor de aankondiging van een of ander free to play pokemon-spinoff game
[ Voor 11% gewijzigd door BlackMage op 15-02-2016 11:18 ]
Die kans acht ik heel klein.GAITii schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:26:
Is het mogelijk dat die nieuwe game dan ook al eind maart in de winkels zou kunnen liggen?
Als er dit jaar een nieuwe Pokemon game komt die nog niet is aangekondigd dan kondigen ze die deze maand aan (verjaardag Pokemon) of tijdens E3 (in Juni). En dan denk ik dat het spel rond de feestdagen in de winkel komt te liggen.
Console of handheld?wackmaniac schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:37:
Gezien Masuda zelf naar de E3 komt, neig ik steeds meer naar een nieuwe game wellicht in combinatie met een nieuwe console.
Mejor así
Een handheld is feite natuurlijk ook een console. Er gaan gerichten dat de volgende console van Nintendo deze grenzen helemaal moet doen vervagen. Nintendo verkeert in zwaar weer. Een nieuwe Pokémon game als launch title zorgt voor verkopen.
ALs ik een nieuwe game zou aankondigen, met 20 jaar Pokémon, dan zou ik dat doen op de verjaardag zelf en die is binnenkort (de 27ste dus)
Release zal dan meestal in tijdsvak september/oktober/November zijn, aangezien je ook rekening moet houden met de Pokémon World championships en nieuwe formats gaan meestal altijd in op 1 januari.
Ik ben benieuwd en we gaan het zien
NS FC: SW 2742 0448 8213
Zou geweldig zijn om de NX en de opvolger of de 3DS samen te laten werken met pokemon. Zou heel gaaf zijn om te syncen onderling.wackmaniac schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:37:
Gezien Masuda zelf naar de E3 komt, neig ik steeds meer naar een nieuwe game wellicht in combinatie met een nieuwe console.
Bij Manaphy ging het inderdaad zo. Pokemon Ranger had alleen maar Gen3 Pokemon of ouder. Maar daar zat Manaphy niet speelbaar in, je kon alleen dat ei krijgen, je moest het ei uitbroeden in een Gen4 spel. Verdere details heb ik ook niet. Ik heb het spel zelf niet meer dan 20 min gespeeld. Ik heb toen gewoon een savefile van internet gehaald en via een R4 kaartje dat ei overgezet naar Pearlwackmaniac schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:10:
Bedacht mij net dat ze Magearna een soort van Go-exclusive maken en pas in de volgende generatie in de spellen terug laten komen. Hebben ze dat ook niet gedaan met Manaphy? Die kon je krijgen door Pokémon Ranger uit te spelen.
Tssssss, ik heb braaf dat hele spel doorgespeeld. En toen nog een keer voor een twee ManaphyBlackMage schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:41:
[...]
Bij Manaphy ging het inderdaad zo. Pokemon Ranger had alleen maar Gen3 Pokemon of ouder. Maar daar zat Manaphy niet speelbaar in, je kon alleen dat ei krijgen, je moest het ei uitbroeden in een Gen4 spel. Verdere details heb ik ook niet. Ik heb het spel zelf niet meer dan 20 min gespeeld. Ik heb toen gewoon een savefile van internet gehaald en via een R4 kaartje dat ei overgezet naar Pearl
[ Voor 3% gewijzigd door wackmaniac op 16-02-2016 14:42 ]
Als het een 'echt' Pokemon spel was dan had ik hem origineel gekocht en helemaal platgespeeld om Manaphy te krijgen. Maar ik beschouw Ranger, of wat voor spin-off dan ook, niet als "mijn tijd waard".wackmaniac schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:42:
[...]
Tssssss, ik heb braaf dat hele spel doorgespeeld. En toen nog een keer voor een twee Manaphy
Ik houd niet echt van die onofficiele manieren, maar hier heb ik een uitzondering voor gemaakt. Heb ook nog wat van die distributie-kaart dumps via mijn R4 gebruikt (wel de echte van de officiële events die ik had gemist of nooit hier zijn geweest), ook zo'n grijs gebied wat mij betreft. Maar die ga ik allemaal vrijlaten zodra ik de echten heb gekregen van de 20th anniversary distributies.
Sowieso is alles pre-gen6 zo makkelijk te hacken geweest dat zelfs als je hem echt hebt gekregen niemand je meer geloofd. Niet dat Gen6 schoon is, alles behalve. Ik wilde mijn extra Mews via GTS ruilen voor een Diancie of Hoopa, maar kwam er achter dat ze niet via de GTS te ruilen zijn omdat event-pokemon alleen via direct contact te ruilen zijn. Maar toch staat de GTS vol met shiny Diancies

Ik ben zeer benieuwd wat dat zal zijn...
Verwijderd

Box contents
- Pocket Monster Pikachu Download Code
- Game Cassette Magnet
- Town Map
Maar de hippe 2DSen komen dan wel weer hier naartoe
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2016 15:54 ]
Verwijderd
Ik begreep dat wij bij die ook achter het net vissen.wackmaniac schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:09:
Zie niet zo veel in de 2DS, die New Nintendo 3DS Pokemon 20th Anniversary Edition echter ...
Ja, maar die zou je nog uit de VS kunnen laten komen natuurlijk. Geen idee hoe het zit met regio locks op de 3DS.BlackMage schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:11:
[...]
Ik begreep dat wij bij die ook achter het net vissen.
Regiolock is helaas keihard. Daar is weinig aan te doen. Wellicht dat de eShop beschikbaar is met een NL creditcard, anders moet je nog op zoek naar US prepaid kaarten.wackmaniac schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:12:
[...]
Ja, maar die zou je nog uit de VS kunnen laten komen natuurlijk. Geen idee hoe het zit met regio locks op de 3DS.
Verwijderd
Wat ga jij downloaden op 27 februari? #Pokémon Red, Blue of Yellow?
Trailer: YouTube: Pokémon Red Version, Blue Version en Yellow Version - Trailer (Nintendo 3DS)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2016 16:17 ]
Ik hoop dat ze die faceplates gewoon los gaan verkopen. Dat lost dat probleem ook opwackmaniac schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:12:
[...]
Ja, maar die zou je nog uit de VS kunnen laten komen natuurlijk. Geen idee hoe het zit met regio locks op de 3DS.
Lang geleden... maar is dat niet Mewtwo?Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:16:
Er is een nieuwe video geupload aan het einde zie je Mew !
[...]
Jup, is in die cave (unknown dungeon)...BlackMage schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:20:
[...]
Lang geleden... maar is dat niet Mewtwo?
[ Voor 4% gewijzigd door Henk op 17-02-2016 16:22 ]
Het beest zegt 'mew', maar het is 'mewtwo'. Veel pokemon zeggen vaak maar een of een paar lettergrepen van hun totale naam. Denk aan 'pika' en 'chu'.Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:22:
Er stond Mew, of zag ik het verkeerd ?
Afaik krijg je bij de download het ticket om naar het eiland te gaan waar mew zich ophoudt. Hij zit dus wel in de game, en volgens mij is hij ook catchableBlackthunderAwf schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:22:
Het is inderdaad Mew wat daar staat, ben benieuwd waar die in de games dan te krijgen is!
[ Voor 38% gewijzigd door Henk op 17-02-2016 16:23 ]
Verwijderd
Precies !BlackthunderAwf schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:22:
Het is inderdaad Mew wat daar staat, ben benieuwd waar die in de games dan te krijgen is!
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2016 16:24 ]
Mew is niet te vangen in het spel. Die kan je alleen krijgen via een transfer.
Er komt trouwens wel een Mew-event in Red/Blue/Yellow op de virtual console. Maar natuurlijk alleen in Japan ...
[ Voor 30% gewijzigd door wackmaniac op 17-02-2016 16:25 ]
Dit topic is gesloten.