Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Gezien het dit jaar ook de 20th anniversary is, gok ik op een Gen7 en dat de XY&Z arc niets meer is dan dat, een arc in de anime tot ergens na de zomer als de league is geweest en dan hop naar de volgende region om daar opnieuw te beginnen.

Ze proberen het iig te laten samenlopen met game releases in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:02
Zijn er nog mensen die zich hebben ingeschreven voor de 2016 International Challenge? Ben momenteel nog druk aan het breeden. Hoop dat ik beetje op tijd klaar ben, heb al concessies moeten doen namelijk :)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik ga het niet redden, ook weinig zin gehad om dingen te breeden, vooral omdat ik geen zin heb me speciaal voor te bereiden op de vele Dark Void Smeargle die gaan komen.
Ik ga het wel zien in eventuele videos die ik voor mijn kiezen ga krijgen voor de nuggetbridge youtube :P Zullen vast wel wat mensen zijn die wat blogposts gaan maken over hun IC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Smeargle heeft een vrij beroerde defense, dus met een snelle fighting move zou je die wel uit moeten kunnen schakelen lijkt mij? Ben meer huiverig voor de Primals en het Cloud Trio.

Heb me weer bijzonder goed voorbereid; heb enkel wat stukjes gelezen en eigenlijk nog geen enkele double match gespeeld. Heb een tactiek bedacht, maar aangezien ik nog twee Pokémon moet breeden heb ik niet echt tijd om ze te testen alvorens de battle box wordt gelocked voor de competitie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
wackmaniac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:52:
Smeargle heeft een vrij beroerde defense, dus met een snelle fighting move zou je die wel uit moeten kunnen schakelen lijkt mij? Ben meer huiverig voor de Primals en het Cloud Trio.

Heb me weer bijzonder goed voorbereid; heb enkel wat stukjes gelezen en eigenlijk nog geen enkele double match gespeeld. Heb een tactiek bedacht, maar aangezien ik nog twee Pokémon moet breeden heb ik niet echt tijd om ze te testen alvorens de battle box wordt gelocked voor de competitie :)
Ware het niet dat Smeargle meestal komt met een partner Pokémon die smeargle ondersteund. Verreweg de meeste smeargle hebben focus sash, een enkeling heft choice scarf maar dat locked je wel in dark void. Ik zou het in ieder geval niet onderschatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 09:45
Ik heb mij wel weer ingeschreven, nu nog een mooi team bedenken.

Uit nostalgie wil ik echt Mewtwo gebruiken, en dan het liefst Mewtwo Y, maarja een Legend + Mega combo is weer net het best... Keuzes :(

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Gelukkig dat er meer mensen met deze situatie in hun maag zitten: http://nuggetbridge.com/f...7-dealing-with-dark-void/

TLDR; Sneller zijn en in slaap brengen, flinchen met fake out, Mega Kanga, Life Orb Tealonflame, save guard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik weet het :) Thread is wel uit 2014, maar toen had smeargle nog niet zo'n powerful allies :P
Zou liever zien dat een rng crapshoot als dark void gewoon banned is uit competitive play, maar goed, ik bepaal de regels niet :D
Ikzelf heb venusaur op dit moment in mijn team, maar merk dat sleep powder nogal wat accuracy issues heeft :P

maar goed, we zien wel, TPCi zal het wel redelijk in de gaten houden hoop ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Substitute zou ook moeten werken toch?

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 13:33

Mikayu

.srt

Ugh, wat duurt het lang om pokemon van HG naar White naar AS te transferren. Van die minigame bak ik echt helemaal niets ook... Uiteindelijk heb ik een Ho-oh en een Mewtwo en die legendarische vogels over gekregen.
Van de week maar eens wat games resetten voor de starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Elfjes schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:36:
Substitute zou ook moeten werken toch?
Normaal gesproken wel, maar in een hyperoffensive metagame zal substitute over het algemeen weinig uitmaken.
Hopelijk stabiliseert de meta over tijd, met minder Smeargle maar we gaan het zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Mikayu schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:40:
Ugh, wat duurt het lang om pokemon van HG naar White naar AS te transferren. Van die minigame bak ik echt helemaal niets ook... Uiteindelijk heb ik een Ho-oh en een Mewtwo en die legendarische vogels over gekregen.
Van de week maar eens wat games resetten voor de starters
Waarom niet gewoon je eigen starter een paar keer breeden en op de GTS zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Henk schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:52:
[...]

Waarom niet gewoon je eigen starter een paar keer breeden en op de GTS zetten?
Ik moet me daar eens in gaan verdiepen. Nog nooit gebruikt :P
Aan de andere kant is het ook wel weer leuk om die oude delen opnieuw te gaan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henk
Mikayu schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:37:
[...]

Ik moet me daar eens in gaan verdiepen. Nog nooit gebruikt :P
Aan de andere kant is het ook wel weer leuk om die oude delen opnieuw te gaan spelen.
Let er wel op dat als je pokemon uit oude delen over zet, je ze sowieso niet voor officiele tournaments etc. kunt gebruiken. Dan moet je een pokemon zo'n hexagon voor hebben, dus Gen VI gevangen/gebreed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Henk schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:41:
[...]

Let er wel op dat als je pokemon uit oude delen over zet, je ze sowieso niet voor officiele tournaments etc. kunt gebruiken. Dan moet je een pokemon zo'n hexagon voor hebben, dus Gen VI gevangen/gebreed.
Hmm, dat is wel een beetje jammer. Veel van die oude legendaries zijn niet te vangen in AS en ze kunnen ook niet breeden. Die Regi's en al dat nieuwere vind ik niet zo interressant. Misschien dat er in Y wel meer beschikbaar is, die heb ik na de champion niet meer aangeraakt.

Die 3 honden had ik eigenlijk niet over hoeven te zetten, die zijn nog te vangen in de trackless forest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Mikayu schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 17:08:
[...]

Hmm, dat is wel een beetje jammer. Veel van die oude legendaries zijn niet te vangen in AS en ze kunnen ook niet breeden. Die Regi's en al dat nieuwere vind ik niet zo interressant. Misschien dat er in Y wel meer beschikbaar is, die heb ik na de champion niet meer aangeraakt.

Die 3 honden had ik eigenlijk niet over hoeven te zetten, die zijn nog te vangen in de trackless forest
Volgens mij zijn er met de komende 20th anniversary geen pokemon meer die nog niet in AS/OR zitten? Alleen bijvoorbeeld HA Ho-oh of lugia moeten we missen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
De 2016 International Challenge is nog niet onderweg of de volgende competitie is alweer aangekondigd:
The next Battle Competition has been announced. This is the Kanto Classic. This competition is a Single Battle competition and runs classic rules where you can only use the original 151 Pokémon aside from Mewtwo and Mew and you cannot use items on your Pokémon as well as only using 6 Pokémon. Registration runs from February 25th through March 5th while battles run from March 4th through March 6th. All entrants get a special Dragonite
This Dragonite is based on Lance's Dragonite in Red/Green. It is Level 62 with the ability Inner Focus and the moves Agility, Slam, Barrier & Hyper Beam. Before now, it couldn't learn the move Barrier, despite Lance's Dragonite having that move in Red, Green and Blue
Bron: http://www.serebii.net/index2.shtml

In de huidige metagame zie ik extreem veel Groudon en Xerneas voorbij komen met absurde goede stats. Daar gaan we met de Kanto Classic geen last van hebben :) Dat wordt Articuno, Zapdos, en Moltres soft resetten :)

Update: In februari kan je een code ophalen bij Gamemania om Mew te krijgen: http://www.pokemonunited....krijgbaar-bij-game-mania/

[ Voor 7% gewijzigd door wackmaniac op 29-01-2016 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
wackmaniac schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:57:
De 2016 International Challenge is nog niet onderweg of de volgende competitie is alweer aangekondigd:

[...]

Bron: http://www.serebii.net/index2.shtml

In de huidige metagame zie ik extreem veel Groudon en Xerneas voorbij komen met absurde goede stats. Daar gaan we met de Kanto Classic geen last van hebben :) Dat wordt Articuno, Zapdos, en Moltres soft resetten :)

Update: In februari kan je een code ophalen bij Gamemania om Mew te krijgen: http://www.pokemonunited....krijgbaar-bij-game-mania/
Dat vind ik allebei goed nieuws. Ga eens kijken of ik voor die tijd een leuk classic team bij elkaar kan krijgen om me in te schrijven. edit. oh wacht, is natuurlijk ORAS only... ach ja

En leuk dat Mew nu ook voor nederland is aangekondigd. Zal ik dan toch nog eens een mew vasthouden? Ik heb tot nu toe de mew giveaways telkens gemist xD

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 11:06

Ypho

Allround Nerd

Omdat pokemon 20 jaar bestaat, vanaf volgende maand iedere maand een mythic pokemon te verkrijgen. Hopelijk allemaal ook voor ons mogelijk. http://www.pokemon20.com/en-us/mythical.html

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
Ypho schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:29:
Omdat pokemon 20 jaar bestaat, vanaf volgende maand iedere maand een mythic pokemon te verkrijgen. Hopelijk allemaal ook voor ons mogelijk. http://www.pokemon20.com/en-us/mythical.html
Eerste kan je vanaf vandaag ophalen bij GameMania, zowel code als via wifi zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CZ4eLk-WYAAuABW.png

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CZ5fRuVWwAAcNGT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Binnenkort dan maar even in Zwolle langs voor die Mew, is toch wel nostalgie om die te hebben :).

Zijn er hier nog mensen die ook rating battles doen volgens VGC16 meta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
GAITii schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:11:
Zijn er hier nog mensen die ook rating battles doen volgens VGC16 meta?
Ja, ik heb van het weekend wat battles gedaan in de International Challenge en het is me tegengevallen :) De metagame is redelijk uit balans in ORAS naar mijn idee. Veel Primal Groudon, Xerneas en mega Kangaskhan. Ik ben zelf niet zo'n fan van eindeloos soft resetten dus ik speel daarom nooit met legendaries, maar in deze metagame moet je wel om mee te kunnen doen. De wedstrijden zonder deze Ubers kon ik redelijk weerstand bieden en zelfs winnen. Toegegeven dat ik wat heb moeten schipperen in mijn team en daarom niet helemaal het team heb dat ik wilde, wat mij iig een match heeft gekost (FEAR-abuser, blegh :)), maar het is pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
wackmaniac schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:52:
[...]

Ja, ik heb van het weekend wat battles gedaan in de International Challenge en het is me tegengevallen :) De metagame is redelijk uit balans in ORAS naar mijn idee. Veel Primal Groudon, Xerneas en mega Kangaskhan. Ik ben zelf niet zo'n fan van eindeloos soft resetten dus ik speel daarom nooit met legendaries, maar in deze metagame moet je wel om mee te kunnen doen. De wedstrijden zonder deze Ubers kon ik redelijk weerstand bieden en zelfs winnen. Toegegeven dat ik wat heb moeten schipperen in mijn team en daarom niet helemaal het team heb dat ik wilde, wat mij iig een match heeft gekost (FEAR-abuser, blegh :)), maar het is pittig.
Ik heb wel de beschikking over competitive Groudons, Kyogres, en Xerneassen :)
Nog niet aan toegekomen om een goed en begrijpbaar team voor mezelf te bouwen, zit momenteel nog op Showdown te proberen, maar het is inderdaad heel erg veel sneller en dodelijker geworden dan in VGC2015. 1 foute move en het is gedaan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Heb meerdere mensen al gehoord die erg blij zijn met de aankondiging van de gen I-competitie, met name omdat er geen items gebruikt mogen worden. Voorspelt in ieder geval weinig goeds voor de worlds.

Ik krijg trouwens geen battle video-links op de global link. Iemand die dat probleem ook heeft? Heb na elke battle aangegeven dat de battle video moet worden opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Die battle videos worden ook eerst op je SD kaart opgeslagen, daarna zou je ze moeten kunnen uploaden via vs recorder.

En wat betreft deadliness, tja dat is hyperoffense, waar een verkeerde lead je al de kop kan kosten.
Daarnaast zit je dan ook nog met het Smeargle problem. Denk dat veel competitive teams heel snel naar Mega Kanga/Smeargle/Primal Groudon/Xerneas gaan met hier en daar wat variatie (denk Mega Salamence en dingen zoals Talonflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Akaendra schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:15:
Die battle videos worden ook eerst op je SD kaart opgeslagen, daarna zou je ze moeten kunnen uploaden via vs recorder.
Weer wat geleerd :)
Akaendra schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:15:
En wat betreft deadliness, tja dat is hyperoffense, waar een verkeerde lead je al de kop kan kosten.
Daarnaast zit je dan ook nog met het Smeargle problem. Denk dat veel competitive teams heel snel naar Mega Kanga/Smeargle/Primal Groudon/Xerneas gaan met hier en daar wat variatie (denk Mega Salamence en dingen zoals Talonflame)
Ben nog geen enkele Dark Void Smeargle tegengekomen. Probleem is dat je mee moet in de hyperoffensive trend, je kan geen "tegenteam" bouwen, omdat er te veel verschillende mogelijke gevaren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
wackmaniac schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:00:
Heb meerdere mensen al gehoord die erg blij zijn met de aankondiging van de gen I-competitie, met name omdat er geen items gebruikt mogen worden. Voorspelt in ieder geval weinig goeds voor de worlds.

Ik krijg trouwens geen battle video-links op de global link. Iemand die dat probleem ook heeft? Heb na elke battle aangegeven dat de battle video moet worden opgeslagen.
Die Gen I compo is toch net als de International Challenge maar een weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
GAITii schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:45:
[...]

Die Gen I compo is toch net als de International Challenge maar een weekend?
Hij is nog niet officieel aangekondigd, dus dat durf ik zo niet te zeggen.

Edit:
The next Battle Competition has been announced. This is the Kanto Classic. This competition is a Single Battle competition and runs classic rules where you can only use the original 151 Pokémon aside from Mewtwo and Mew and you cannot use items on your Pokémon as well as only using 6 Pokémon. Registration runs from February 25th through March 5th while battles run from March 4th through March 6th. All entrants get a special Dragonite
This Dragonite is based on Lance's Dragonite in Red/Green. It is Level 62 with the ability Inner Focus and the moves Agility, Slam, Barrier & Hyper Beam. Before now, it couldn't learn the move Barrier, despite Lance's Dragonite having that move in Red, Green and Blue
Ja dus :)

[ Voor 57% gewijzigd door wackmaniac op 01-02-2016 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een HA Fletchling en een HA Froakie, heeft iemand die misschien voor mij?

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ja, heb ik allebei. Kan ik wel voor je breeden. Stuur maar even een PM met friendcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Toch maar even mijn Pokébank nakijken voor die kanto classics.
Moet wel weer in die singles mindset komen dus dingen zoals stealth rock enzo. Clefable zal ook wel redelijk populair zijn want bulk en weinig mensen die poison types gaan gebruiken.

Wel eens een Gen 1 only vgc gedaan en dat is toch net wat anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59

Barbas

Gallego!

wackmaniac schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:57:

[...]

Net Mew "opgehaald" bij de Gamemania in Arnhem. Ging makkelijk en snel :) Top actie

[ Voor 12% gewijzigd door Barbas op 02-02-2016 12:57 ]

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Ik ga hem van het weekend halen.
Heb er 1 over gezet vanuit heartgold maar die kan niet eens worden geruild.

Jammer ook dat ie buitengesloten is van de classics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Iemand enig idee hoe lang de code geldig blijft? Ik ben van plan om de Pokémon Yellow 2DS te kopen en die komt pas uit nadat de actie afgelopen is. Daarnaast was het ook de bedoeling om eerst yellow door te spelen en dan pas OR/AS te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59

Barbas

Gallego!

Geen idee, heb even gekeken in het mailtje maar daar zie ik ook niks staan over de geldigheidsduur van de code.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan maar 1 mew krijgen per console. Geldigheid van de code is ergens eind maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Hoe krijg ik een Articuno met snow cloak? Na 100x resetten met pressure heb ik het wel een beetje gehad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Mikayu schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:51:
Hoe krijg ik een Articuno met snow cloak? Na 100x resetten met pressure heb ik het wel een beetje gehad :p
Een japanse console + game kopen, en meedoen aan hun event. De HA birds kun je in x/y niet vangen.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:54:
Je kan maar 1 mew krijgen per console. Geldigheid van de code is ergens eind maart.
Ik neem aan 1 mew per spel. Je mystery gifts worden opgeslagen op je cartridge dacht ik.

Gister naar aanleiding van de vraag van Elfjes het plan opgevat om mijn friend safari's maar eens te gaan oogsten qua hidden abilities. Klopt het dat je de HA pas kan vangen als alle drie de Pokémon zijn unlocked in de safari? Want dan mis ik er nog een paar helaas. Allemaal even XY uitspelen en lekker vaak online komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
wackmaniac schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:53:
[...]

Ik neem aan 1 mew per spel. Je mystery gifts worden opgeslagen op je cartridge dacht ik.

Gister naar aanleiding van de vraag van Elfjes het plan opgevat om mijn friend safari's maar eens te gaan oogsten qua hidden abilities. Klopt het dat je de HA pas kan vangen als alle drie de Pokémon zijn unlocked in de safari? Want dan mis ik er nog een paar helaas. Allemaal even XY uitspelen en lekker vaak online komen :)
sterker nog, 1 mew per spel per console. Je game resetten helpt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Henk schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:56:
[...]

sterker nog, 1 mew per spel per console. Je game resetten helpt niet :P
Precies, een Mew op mijn X en een Mew op mijn AS >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
wackmaniac schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:57:
[...]

Precies, een Mew op mijn X en een Mew op mijn AS >:)
Haha, zeker mew is het wel waard om even een keer een reset voor te doen (en in een andere 3Ds te proppen). Voor het eerst in 20 jaar dat dit beest legit een beetje te verkrijgen is, zal hierna wel weer even duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Henk schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:01:
[...]

Haha, zeker mew is het wel waard om even een keer een reset voor te doen (en in een andere 3Ds te proppen). Voor het eerst in 20 jaar dat dit beest legit een beetje te verkrijgen is, zal hierna wel weer even duren...
In Emerald was Mew toch gewoon te vangen? Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel Mew events er in Nederland zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
GAITii schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:06:
[...]

In Emerald was Mew toch gewoon te vangen? Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel Mew events er in Nederland zijn geweest.
Nee, was ook een event. Je kon dan een Old Sea Map krijgen en daarmee kon je met de boot naar Faraway Island en daar kon je Mew vangen. Beetje vergelijkbaar met hoe je Victini kon vangen in BW. Volgens mij heeft Nederland nooit een Mew-event gehad.

[ Voor 17% gewijzigd door wackmaniac op 03-02-2016 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
[...]

Volgens mij moet je je friend een keer online hebben gezien in het spel om de HAs te unlocken. Je friend hoeft niet de elite 4 te hebben verslagen.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
GAITii schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:06:
[...]

The Old Sea Map was only released officially in Japan and was distributed in 2005 during the Pokémon Festa event. Like the GS Ball, this event item never reached international players without the use of cheating.
Bron

Enige wat enigszins te doen was, was om hem te vangen via een side-game, die over te zetten naar Diamond/Pearl/Platinum en vervolgens naar B/W(2) en daarna naar Gen6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee ! Je moet dus via nintendo zone een code ophalen die krijg je maar 1 x per console. Vervolgens moet je de code invoeren in get mystery gift via code. (Gamemania amsterdam centrum)

Helaas pindakaas, lukt het wel bij anderen. Dan ga ik wel even langs een andere gamemania.
wackmaniac schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:11:
[...]

Nee, was ook een event. Je kon dan een Old Sea Map krijgen en daarmee kon je met de boot naar Faraway Island en daar kon je Mew vangen. Beetje vergelijkbaar met hoe je Victini kon vangen in BW. Volgens mij heeft Nederland nooit een Mew-event gehad.
Klopt, goeie ouwe tijd.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Je kunt met homepass ook gewoon een GM access point opzetten bij je thuis. Zeker omdat er ook andere events op deze manier komen, de moeite waard voor mensen die wat verder moeten reizen:

https://gbatemp.net/threa...mew-event-at-home.413162/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:10
Met de eerste Pokemon kon je een Mew krijgen. Volgens mij was dit ook naar een winkel gaan en toen nog met de kabel ruilen. Mijn neefje had toen op zijn Yellow een Mew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Kreeg je de eerste evens niet door de cartridge op te sturen naar Nintendo? Meende ooit zoiets te hebben gehoord. Ik speel al wel bijna 20 jaar Pokémon, maar eerste generatie deed ik op een emulator :)
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:18:
[...]

Nee ! Je moet dus via nintendo zone een code ophalen die krijg je maar 1 x per console. Vervolgens moet je de code invoeren in get mystery gift via code. (Gamemania amsterdam centrum)
Ah, op die fiets. Ja, het moet wel exclusief blijven natuurlijk ...

[ Voor 48% gewijzigd door wackmaniac op 03-02-2016 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
Heb hier nog de cartridges (red/blue/yellow) met box nog liggen, signed door Masuda en al :)
Die is ook al bijna 20 jaar bij me aangezien Pokémon in Europe pas ergens in 1997 of 1998 uitkwam.

Binnenkort maar eens naar de GM, moet toch een game ophalen volgende week dus dan moet dat wel lukken gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://twitter.com/incyi/status/694843718793314304

Zo ziet het er dus uit. Er stond ook een geldigheid bij het scherm ervoor, maar die had ik al meteen overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Moet ik mijn 3ds en spellen meenemen naar de gamemania? Of hoe werkt het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Mikayu schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:01:
Moet ik mijn 3ds en spellen meenemen naar de gamemania? Of hoe werkt het precies?
Dat vraag ik me ook af, woon heel ver van een gamemania. Maar ik ken wel iemand die daar in de buurt woont.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Als je met je 3ds naar de GM gaat en je hebt wifi aan staan, krijg je in het hoofdmenu van de 3ds de melding dat er een nintendozone is. Vervolgens krijg je een nieuwe app op je 3ds waarmee je een code kunt downloaden. Deze code komt op het scherm en kun je naar jezelf toemailen. Vervolgens moet je (thuis of in de GM, maakt niet uit) pokemon opstarten en in het menu naar mystery gift -> via code gaan. Daar kun je de code invullen en mew downloaden.

De code is geldig tot 31 mei

De mijne heeft trouwens 3 IV op 31. Waarschijnlijk hebben ze dat allemaal?

[ Voor 7% gewijzigd door Elfjes op 03-02-2016 17:10 ]

Bla bla bla...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
https://www.reddit.com/r/..._serial_codes_works_with/

mocht men een HA infernape willen, staat precies bij hoe je de code kunt krijgen. Werkt ook want ik heb de mijne gedownload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 15:05
Thanks! Heb er eentje met naughty nature na paar keer resetten had geen zin meer om te resetten. Jammer dat het geen vrouwtje is om ermee te breeden

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Musta schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:09:
Thanks! Heb er eentje met naughty nature na paar keer resetten had geen zin meer om te resetten. Jammer dat het geen vrouwtje is om ermee te breeden
manntjes geven ook hun hidden ability door. Wel veel minder maar de zoen het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Akaendra schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:19:
[...]

manntjes geven ook hun hidden ability door. Wel veel minder maar de zoen het wel :)
Oh serieus? Ik dacht altijd dat het vrouwtjes waren, dus kan m gewoon met een ditto breeden? Of ik verwar het met de pokeball doorgeven van de vrouwtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Musta schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:22:
[...]

Oh serieus? Ik dacht altijd dat het vrouwtjes waren, dus kan m gewoon met een ditto breeden? Of ik verwar het met de pokeball doorgeven van de vrouwtjes
kan, maar verwacht wel een veel mindere passrate dan met vrouwtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Akaendra schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:15:
https://www.reddit.com/r/..._serial_codes_works_with/

mocht men een HA infernape willen, staat precies bij hoe je de code kunt krijgen. Werkt ook want ik heb de mijne gedownload :)
Hey tof, bedankt! Lekker makkelijk (via die Hongaarse proxy)

Voor wie er nog een wil, de actie loopt nog 9 uur

[ Voor 6% gewijzigd door Elfjes op 04-02-2016 08:06 ]

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Ik heb nu al een code, kan ik deze ook vanavond nog invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
GAITii schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:35:
Ik heb nu al een code, kan ik deze ook vanavond nog invoeren?
voor de HA infernape? Ja hoor, heb ik ook gedaan.
Voor mew lijkt het me ook dat dat wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Werd de code nou ook op een voucher meegegeven bij GM van Mew? Tegenstrijdige verhalen allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eticx
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-11-2018
Musta schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:29:
Werd de code nou ook op een voucher meegegeven bij GM van Mew? Tegenstrijdige verhalen allemaal
Bij de Game Mania in Almelo wel. Ze kregen vouchers binnen EN je kon het via de Nintendo Zone doen.
Lijkt mij dat het dan ook bij andere Game Mania's zo zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Dat is wel gezegd, maar ik ben zelf nog niet geweest, dus ik durf het niet te zeggen. Denk eerlijk gezegd dat ze primair de wifi-variant zullen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Als je het zeker wilt weten, kun je het beste gewoon even je GM opbellen.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de GM Amsterdam Centrum hadden ze géén vouchers. Wie weet wel bij andere.

Ik zoek nog Pokémon HeartGold voor mijn collectie hebben jullie nog tips waar ik hem voor een normaal (€ 20 á € 25) bedrag zou kunnen kopen ?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Marktplaats en catawiki beetje in de gaten houden. Kom ze geregeld tegen. Je kan ook nedgame en retrogamefreak etc even checken, die hebben vakk wel prima online voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Dat filmpje had ik van de week al op Twitter voorbij zien komen, maar de titel is nogal click bait, dat wordt nergens in het interview gezegd. Er wordt gezegd dat de computers snel stuk gingen, dat is iets totaal anders dan de spellen kwijt zijn. Ook in 1990 was er al versiebeheer-software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet het natuurlijk wel een beetje spannend maken he ;)
Google/Apple/Microsoft zijn ook begonnen in een amerikaanse schuur toch ?

Nevermind, ik zie net op serebii dat er details voor het mew event in Japan voor red/blue/yellow is bekendgemaakt. Maar wat ik niet snap is dit voor iedereen of alleen voor mensen die de speciale 2DS + pokemon bundel hebben gekocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ik meende te hebben begrepen dat die voor de 2ds-bundels uit Japan het geval was. Er was een event op de "cartridge" aanwezig oid dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Iemand een idee of die event pokémon wegens 20 jaar pokémon via een code per mail te verkrijgen zijn? Ik heb game mania België alvast gemaild om het na te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:05

Michelli

LL.M

wackmaniac schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:56:
Marktplaats en catawiki beetje in de gaten houden. Kom ze geregeld tegen. Je kan ook nedgame en retrogamefreak etc even checken, die hebben vakk wel prima online voorraad.
Ik heb SoulSilver en Pearl uiteindelijk in ieder geval via Marktplaats kunnen vinden. Mijn tip is om een e-mailalert in te stellen voor nieuwe advertenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu HeartGold(losse cartridge) en Pearl(Compleet) gekocht. Pearl is al binnen, HeartGold verwacht ik vandaag. Ik heb al eerder HeartGold(+- 12 euro) gekocht maar dat was uiteindelijk een oplichter. Let dus ook op hiermee.

Kijken jullie ook altijd naar de leeftijd rating erop ?
Amerikaans:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.bulbagarden.net/upload/thumb/6/6e/HeartGold_EN_boxart.jpg/250px-HeartGold_EN_boxart.jpg
Europees toch ?:
Afbeeldingslocatie: http://www.marktplaza.nl/L46378233/1/pokemon-black-white-diamond-pearl-platinum-heartgold-soulsilver-ranger-conquest-46378233.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Net een Mew opgehaald bij de GM en ik kreeg een EON ticket om Latias erbij te vangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 12:13:
Ik heb nu HeartGold(losse cartridge) en Pearl(Compleet) gekocht. Pearl is al binnen, HeartGold verwacht ik vandaag. Ik heb al eerder HeartGold(+- 12 euro) gekocht maar dat was uiteindelijk een oplichter. Let dus ook op hiermee.

Kijken jullie ook altijd naar de leeftijd rating erop ?
Amerikaans:
[afbeelding]
Europees toch ?:
[afbeelding]
PEGI (Pan European Game Information) is idd Europees ;)

Let wel Pokémon ouder dan X&Y hadden in sommige EU landen (Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië) een speciale versie met alleen de lokale taal.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2016 18:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 18:16:
[...]

Let wel Pokémon ouder dan X&Y hadden in sommige EU landen (Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië) een speciale versie met alleen de lokale taal.
Precies. Marktplaats zit vol met handelaren die het geen ene barst interesseert of jij een Engelse Europese versie krijgt.

Ik ben zelf met Fire Red in een USA-versie getrapt (niet erg, GBA is niet regionlocked en is qua ruilen volledig compatible). En met Sapphire kreeg ik een Duitse. Ik moest echt bij de eikel langs om mijn geld terug te krijgen. Hij had gelukkig meer, dus kreeg een Engelse mee, maar het feit ik er 2x een uur voor moest rijden vond ik wel een beetje nadelig.

Ter voorbeeld: Het geposte voorbeeld van HeartGold is misschien wel Europees, maar zeker niet Engels. Het makkelijkste is om de code die op de card staat te vragen. Deze kan je zo Googlen en dan weet je het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Welke pokemon gebuiken jullie voor de kanto competition? Ik denk dat ik voor t eerst wil meedoen online na al dat breeden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Musta schreef op zondag 07 februari 2016 @ 00:18:
Welke pokemon gebuiken jullie voor de kanto competition? Ik denk dat ik voor t eerst wil meedoen online na al dat breeden :)
gok maar dat je Clefable veel gaat zien. Enige legit fairy in de comp (naja, je hebt wigglytuff maar really?) met over het algemeen weinig counters (1 steel type in magneton en wat poison types die makkelijk te coveren zijn)

Stiekem gok ik ook dat sun populauir gaat zijn in de vorm van Ninetales als enige autoweather.
Dragonite/Gyarados enzo zul je vast ook wel zien.

Ik moet nog even denken wat ik ga pakken nog iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Akaendra schreef op zondag 07 februari 2016 @ 00:23:
[...]

gok maar dat je Clefable veel gaat zien. Enige legit fairy in de comp (naja, je hebt wigglytuff maar really?) met over het algemeen weinig counters (1 steel type in magneton en wat poison types die makkelijk te coveren zijn)

Stiekem gok ik ook dat sun populauir gaat zijn in de vorm van Ninetales als enige autoweather.
Dragonite/Gyarados enzo zul je vast ook wel zien.

Ik moet nog even denken wat ik ga pakken nog iig :)
Hmm ja las t net over die clefable, dat mensen er veel mee oefenen nu. Had zelf ook gyradaos en Dragonite in gedachten, maar verder nog geen idee eigenlijk. Misschien een arcenine en een nidoking/queen ofzo. Ben benieuwd wat ik er van zal bakken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Ik heb sowieso een Gyarados en een Gengar
Articuno denk ook vast, ook al is het zonder HA
Zat ook te denken aan Arcanine en Nidoking. Eigenlijk moet ik nog iemand hebben die mijn dratini kan evolueren en teruggeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je me toevoegt kan ik je helpen dratini te evolueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Matey schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 23:22:
Iemand een idee of die event pokémon wegens 20 jaar pokémon via een code per mail te verkrijgen zijn? Ik heb game mania België alvast gemaild om het na te vragen.
Ik ben bang dat ze geen fysieke codes hebben. Heb het hier nagevraagd en ze hadden geen codes gehad, alleen spul voor de wifi zone.

Volgende 20 years-events zijn ook bekend:
Maart: Celebi
April: Jirachi
Mei: Darkrai
Juni: Manaphy
Juli: Shaymin
Augustus: Arceus
September: Victini
Oktober: Keldeo
November: Genesect
December: Meloetta

Zie ook http://www.pokemon20.com/lite/mythical.html

Geen idee hoe deze gedistribueerd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Mikayu schreef op zondag 07 februari 2016 @ 01:13:
Ik heb sowieso een Gyarados en een Gengar
Articuno denk ook vast, ook al is het zonder HA
Zat ook te denken aan Arcanine en Nidoking. Eigenlijk moet ik nog iemand hebben die mijn dratini kan evolueren en teruggeven
Als je hulp nodig hebt, pm me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
wackmaniac schreef op zondag 07 februari 2016 @ 07:46:
[...]

Ik ben bang dat ze geen fysieke codes hebben. Heb het hier nagevraagd en ze hadden geen codes gehad, alleen spul voor de wifi zone.

Volgende 20 years-events zijn ook bekend:
Maart: Celebi
April: Jirachi
Mei: Darkrai
Juni: Manaphy
Juli: Shaymin
Augustus: Arceus
September: Victini
Oktober: Keldeo
November: Genesect
December: Meloetta

Zie ook http://www.pokemon20.com/lite/mythical.html

Geen idee hoe deze gedistribueerd gaan worden.
Sommige winkels hebben wel kraskaartjes gekregen, heb ik me laten vertellen. Maar die zullen al wel op zijn inmiddels.

Op Bulbapedia staat de wijze waarop de Event Pokemon worden verspreid.

Mew, Darkrai, Arceus en Genesect moeten via een code, vermoedelijk dus allemaal op de zelfde manier als Mew, maar dat kan natuurlijk afwijken. Het zou knap zuur zijn als GameMania weer alleen kaartjes krijgt en deze alleen meegeeft met bepaalde pre-orders ofzo. Brrrr.

De rest gaat via "Nintendo Network" dus gewoon ingame via "Receive Gift" + "Internet".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Internet had ik in de gamemania niet eens op hoeven zetten. Ik heb door een medewerker die code laten binnen hengelen , foto gemaakt en meteen in de game weer over getikt. Er stond wel connecting tot internet, maar voordat ik mijn hotspot actief had was hij al verbonden.
Dat gaat dus een maandelijks bezoekje worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Mikayu schreef op zondag 07 februari 2016 @ 11:57:
Internet had ik in de gamemania niet eens op hoeven zetten. Ik heb door een medewerker die code laten binnen hengelen , foto gemaakt en meteen in de game weer over getikt. Er stond wel connecting tot internet, maar voordat ik mijn hotspot actief had was hij al verbonden.
Dat gaat dus een maandelijks bezoekje worden :p
Configuratie voor officiële Nintendo-hotspots zit in de firmware geprogrammeerd. Je hoeft die connectie dus niet toe te voegen in de settings. Naast Nintendo-hotspot functionaliteit geeft deze ook toegang tot het internet.

Alleen voor het ophalen van de code (via die "nieuwe" app die verschijnt als je bij een hotspot bent) moet je bij de hotspot zijn. Het in het spel invoeren gaat gewoon via internet. Dat zou je dus eventueel thuis kunnen doen.

En je hoeft niet maandelijks terug naar GM. De meesten kan je gewoon voor thuis blijven gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artie16
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 19:07
Ik weet niet of dit mag op dit forum maar via deze tutorial kan je ook aan een Mew komen:
https://gbatemp.net/threa...mew-event-at-home.413162/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 23:05:
[...]

Precies. Marktplaats zit vol met handelaren die het geen ene barst interesseert of jij een Engelse Europese versie krijgt.

Ik ben zelf met Fire Red in een USA-versie getrapt (niet erg, GBA is niet regionlocked en is qua ruilen volledig compatible). En met Sapphire kreeg ik een Duitse. Ik moest echt bij de eikel langs om mijn geld terug te krijgen. Hij had gelukkig meer, dus kreeg een Engelse mee, maar het feit ik er 2x een uur voor moest rijden vond ik wel een beetje nadelig.

Ter voorbeeld: Het geposte voorbeeld van HeartGold is misschien wel Europees, maar zeker niet Engels. Het makkelijkste is om de code die op de card staat te vragen. Deze kan je zo Googlen en dan weet je het zeker.
Is de 3DS dan ook niet regionlocked ? Zijn er andere nadelen aan de amerikaanse versies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:04:
[...]

Is de 3DS dan ook niet regionlocked ? Zijn er andere nadelen aan de amerikaanse versies ?
Ik heb een amerikaanse soulsilver gekocht laatst met een 2ds erbij en hij werkt gewoon op mn N3DSXL. Die oude DS games horen regio vrij te zijn dacht ik.

Ben trouwens ook aan t kijjken naar oude pokemon ds games, omdat ik ze nooit op een console heb kunnen spelen, alleen met emulators. Maar mensen vragen er of hoofdprijzen voor of ze reageren niet |:(
Heb in ieder geval platinum en white kunnen vinden voor een redelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een redelijke prijs ? Ik heb 15 euro betaald voor een losse heartgold en iets van 12 euro voor pearl met hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:15:
Wat is een redelijke prijs ? Ik heb 15 euro betaald voor een losse heartgold en iets van 12 euro voor pearl met hoes.
Ik heb platinum en white kunnen vinden voor €13 p.s + verzendkosten. Maar heart gold in een hoesje gaat wel voor minimaal 25/30 van wat ik zag. Ik vind 15 tot 20 nog wel redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht niet dat ik heartgold met hoes voor onder de 30 kan vinden. Heb hem dus daarom los gekocht. Ik zoek nu een losse hoesje, die heb je ook vaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:05

Michelli

LL.M

Ik heb inclusief verzenden volgens mij zo'n 44 euro betaald voor SS en Pearl samen (beide met case).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Ik had HG voor 25 in een fake geprint doosje. Zelfs een scan van de buitenkant van het boekje er dubbel gevouwen in. Cartridge wel origineel maarja.
Die met de pokewalker gaan voor goud weg.

W2 nieuw voor 25
Y en AS 2e hands voor 20 per stuk gescoord

Voor Diamond en Ruby en Gold en Green en Blue en paars met witte stippen heb ik full retail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:04:
[...]

De 3DS is regionlocked... voor 3DS games. Voor NDS games niet. Er zitten qua gameplay en ruilen etc geen nadelen aan USA GBA of NDS games.
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:15:
Ik denk dat 20 euro incl hoes/boekjes en 15 euro zonder goed betaald is. Handelaren zitten daar vaak boven helaas. Voor Gen5 kan je daar 5 euro bovenop doen.

[ Voor 35% gewijzigd door BlackMage op 08-02-2016 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Mikayu schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:43:
Ik had HG voor 25 in een fake geprint doosje. Zelfs een scan van de buitenkant van het boekje er dubbel gevouwen in. Cartridge wel origineel maarja.
Die met de pokewalker gaan voor goud weg.
Ik heb die pokewalker ongeveer een jaar terug in de prullenbak gegooid omdat ik hem toch nooit gebruikte :X

200 fish found!

Pagina: 1 ... 73 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.