Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 16:16

The_Bird

Meneer de Raaf

Squishie schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:13:
Dank voor de reacties. Het is dus niet zo dat het verhaal verdergaat net zoals in de tv serie (kanto, johto etc.).
Klopt als een bus. Sterker nog, de trainer die je kiest in R/B/Y is Red. Satoshi/Ash is gebaseerd op Red maar wel een ander persoon. (ook al heeft Red in Gold een Pikachu)
De enige echte verwijzing naar de anime is de Pokemon Yellow game waar duidelijk figuren uit de anime in zaten. Bij de latere series is de seizoensspecifieke reisgenoot gebaseerd op een van de figuren die je in de game waar dat seizoen op gebaseerd is kan kiezen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:02
Heeft iemand hier wel eens meegedaan aan online competites? Er is binnenkort Festive Feud en ik zou wel een keer mee willen doen, maar ik heb geen idee hoe dat in zijn werk gaat.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel erg leuk ! Even kijken of ik een lijstje kan maken voor de pokemons, er staat dat maar een deel mag deelnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
I'm in voor die competities :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:26:
Heeft iemand hier wel eens meegedaan aan online competites? Er is binnenkort Festive Feud en ik zou wel een keer mee willen doen, maar ik heb geen idee hoe dat in zijn werk gaat.
Je moet je registreren daar bij pokemon global link en je 3ds koppelen voor competition battles, gewoon rustig de instructies lezen! Je kunt je vervolgens voor de competitie registreren en ook meedoen dan wanneer het begint.

Je kan dan ook meedoen aan rating battles los van competities, dan speel je ook ''competitive''. Veel leuker dan free battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Nou, ik doelde meer op of je gekoppeld wordt aan mensen en op bepaalde tijden moet battlen of dat je gewoon in die periode battles moet doen en dat er dan een ranking wordt opgebouwd voor deze competitie :)

Ben iig over een team aan het nadenken, eens kijken of dat wat kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:34:
Nou, ik doelde meer op of je gekoppeld wordt aan mensen en op bepaalde tijden moet battlen of dat je gewoon in die periode battles moet doen en dat er dan een ranking wordt opgebouwd voor deze competitie :)

Ben iig over een team aan het nadenken, eens kijken of dat wat kan worden.
Dat laatste ja, je kunt gewoon deelnemen, op eigen tempo alles spelen als het goed is. Ik had me ook ingeschreven voor die pikachu cup in de zomer, geen een potje gedaan, dan schrijft die je vanzelf uit als die competitie klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:15

Dutch_Celt

Jollygood

Hoopa nu wel bij GM te krijgen, geen aanschaf nodig.

http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=1025

Krijgt briefje met code mee die via Mystery Gift > Code in te dienen is :)
Code is 1 keer geldig, kreeg er zelf twee mee (een voor Omega, een voor X ).

Is een lvl 50 Hoopa.

edit:
Was bij de GM in Utrecht

[ Voor 12% gewijzigd door Dutch_Celt op 22-11-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was gisteren bij de GM in Amsterdam Centrum helaas hadden ze niks meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:05

Michelli

LL.M

Ik heb er afgelopen woensdag eentje gehaald bij GM in Nijmegen. Had toevallig een componentkabel nodig voor mijn Wii, dus heb die daar maar wel gekocht gezien ze daar veel klantvriendelijker zijn dan Bart Smit die er as usual weer geld aan probeert te verdienen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op zondag 15 november 2015 @ 19:10:
Is het sowieso niet veel makkelijker om ergens een 6IV Ditto vandaan te halen? Dat is makkelijker dan het klinkt en dan heb je een hele hoop variabelen minder: je hoeft niet meer naar geslachten te kijken, en dat 5 of 6IV-verhaal heb je met die Ditto ook al afgedicht. ;)
Accez schreef op zondag 15 november 2015 @ 19:45:
Ja maar die vind ik jammergenoeg niet :(
Op 't forum van Marilland (azurilland tegenwoordig) was (of is?) er iemand die je een 6IV Ditto 'cadeau' doet in ruil voor een simpele Geodude. :-)

http://www.azurilland.com...your-free-ditto-here-open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:37
Is er iemand met X/Y die voor mij een Scyther heeft? Wil namelijk graag een scizor op mijn Alpha Sapphire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjweele13
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18:50
Aschtra schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:41:
Is er iemand met X/Y die voor mij een Scyther heeft? Wil namelijk graag een scizor op mijn Alpha Sapphire.
Ik heb er nog wel een als het goed is. Zal wel ff kijken morgen. Pm me je friendcode maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
Iemand een torchic te veel met speed boost en evt adamant nature?
Ik care niet om zn IVs omdat ik ermee ga breeden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Accez schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:59:
Iemand een torchic te veel met speed boost en evt adamant nature?
Ik care niet om zn IVs omdat ik ermee ga breeden :)
Ja, kan ik wel voor je breeden. De Torchic die je bij xy kreeg had speedboost. Ben ergens vanavond wel online. Mijn fc staat in ts.

Edit: denk trouwens dat ik een mannetje heb, kijk ik even voor je na

Heeft er iemand een infernape met iron fist (hidden ability) die een vrouwtje voor mij kan knutselen?

[ Voor 7% gewijzigd door wackmaniac op 29-11-2015 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli

Michelli

LL.M

wackmaniac schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:56:
Heeft er iemand een infernape met iron fist (hidden ability) die een vrouwtje voor mij kan knutselen?
Heb momenteel een stuk of 4 male Chimchar. Zijn allemaal Jolly met 31/31/31/x/31/31 en Thunderpunch+Fire Punch. Als je wilt dan kan ik wel proberen een female te breeden.

[ Voor 3% gewijzigd door Michelli op 01-12-2015 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Michelli schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:30:
[...]

Heb momenteel een stuk of 4 male Chimchar. Zijn allemaal Jolly met 31/31/31/x/31/31 en Thunderpunch+Fire Punch. Als je wilt dan kan ik wel proberen een female te breeden.
Met Iron Fist? Ja, graag, maar een male is ook goed; de kans dat de ability wordt doorgegeven is kleiner, maar nog steeds aanwezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli

Michelli

LL.M

wackmaniac schreef op woensdag 02 december 2015 @ 08:58:
[...]

Met Iron Fist? Ja, graag, maar een male is ook goed; de kans dat de ability wordt doorgegeven is kleiner, maar nog steeds aanwezig :)
Alle vier hebben Iron Fist ja. (De rest is op de WT gegaan)

Heb je zelf nog interessante pokemon in de aanbieding? Misschien een Mudkip met HA? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Michelli schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:26:
[...]

Alle vier hebben Iron Fist ja. (De rest is op de WT gegaan)

Heb je zelf nog interessante pokemon in de aanbieding? Misschien een Mudkip met HA? :)
Zal even kijken wat voor HA ik nog voor je heb. Zocht je iets speciaals?

Overwinning trouwens: http://www.spitsnieuws.nl...pokemon-theme-in-top-2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
Iemand sand stream larvitar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Laatst online: 19:48
Tijdje niet gespeeld dus van 't weekend opnieuw begonnen. Zit er gelijk weer helemaal in. Snel even game uitspelen en dan kan ik me eindelijk is bezig houden met vangen/breeden

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ja, heb ik. Wil je er een?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De distributie van Hoopa is nog maar net voorbij, maar er is alweer een nieuwe Pokémon op te halen bij Game Mania! Vanaf nu is het mogelijk om via de Nintendo Zone bij alle Game Mania-filialen gratis een Zoroark te downloaden naar Pokémon X, Y, Omega Ruby en Alpha Sapphire.

Deze Lv. 50 Zoroark is geen gebruikelijke Zoroark; hij kent namelijk de aanval Sludge Bomb, welke hij normaal gesproken niet kan leren! Je kunt je Zoroark dus bijvoorbeeld voordoen als een Poison-type Pokémon, om een Psychic-type tegenstander uit te lokken en te verrassen met een krachtige super-effectieve Dark Pulse. Naast deze twee aanvallen kent de Zoroark ook Flamethrower en Sucker Punch. De Nature en IVs zijn willekeurig.

Het is nog niet bekend tot wanneer deze actie zal lopen. Tegelijkertijd loopt bij de Game Mania echter een andere actie (een gratis thema voor je 3DS) die tot eind december geldig is.

http://www.pokemonunited....krijgbaar-bij-game-mania/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Alleen jammer dat zoroark zo fragiel is. Met 60 spdef en 60 def wordt hij letterlijk door alles gemold, nog voor het illusion trucje effect kan hebben...

In other news; Volcanion is officieel :)

[ Voor 12% gewijzigd door Henk op 14-12-2015 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Nog mensen die aan de Festive Feud hebben meegedaan? Door omstandigheden kon ik alleen gisteravond even aan de slag en van de 5 partijen drie gewonnen, 1 verloren en 1 verloren, doordat mijn 3DS de internetverbinding verloor :s Was aardig tevreden over mijn team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 17:30
Vandaag richting de Gamemania om die Zoroark op te halen. Is kijken of het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
wackmaniac schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:51:
Nog mensen die aan de Festive Feud hebben meegedaan? Door omstandigheden kon ik alleen gisteravond even aan de slag en van de 5 partijen drie gewonnen, 1 verloren en 1 verloren, doordat mijn 3DS de internetverbinding verloor :s Was aardig tevreden over mijn team :)
Ik heb het sowieso vaak met rated battles dat de verbinding wegvalt. Of zijn dat gewoon andere players die rage-quitten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Henk schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:25:
[...]

Ik heb het sowieso vaak met rated battles dat de verbinding wegvalt. Of zijn dat gewoon andere players die rage-quitten? :+
Geen idee. Stond bij een van de partijen op het punt de genadeslag toe te brengen toen de verbinding weg viel. Ik had echter nog wel gewoon verbinding met internet. Die partij heeft geen winnaar gekregen volgens mij. Andere disconnect was ik ook mijn internetverbinding kwijt en die heb ik als verliespartij gekregen. Beetje jammer, waren net een beurt onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
wackmaniac schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:30:
[...]

Geen idee. Stond bij een van de partijen op het punt de genadeslag toe te brengen toen de verbinding weg viel. Ik had echter nog wel gewoon verbinding met internet. Die partij heeft geen winnaar gekregen volgens mij. Andere disconnect was ik ook mijn internetverbinding kwijt en die heb ik als verliespartij gekregen. Beetje jammer, waren net een beurt onderweg.
Hmmm, ik heb even gekeken, maar in mijn geval zijn beide matches aan mij toegewezen, zullen dus wel rage-quits geweest zijn. Beter 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
Over rage quiten gesproken. Bestaat er een lijst met de teams die spelers tijdens de World Championships gebruiken? Een soort overview?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 09:45
matthijsg schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:11:
Over rage quiten gesproken. Bestaat er een lijst met de teams die spelers tijdens de World Championships gebruiken? Een soort overview?
http://nuggetbridge.com/

Op die website staat heel veel info omtrent VGC / competitive.

Regels van VGC 2016 zijn vorige week bekend gemaakt, de legendary's zijn weer toegestaan wat opzich wel weer een compleet nieuwe wending eraan geeft i.v.m. Kyogre en Groundon hun primal setting.

The following Pokémon are banned (all forms):
Mew
Celebi
Jirachi
Deoxys
Phione
Manaphy
Darkrai
Shaymin
Arceus
Victini
Keldeo
Meloetta
Genesect
Diancie
Hoopa

You may have up to two of the following Pokémon in your Battle Box:
Mewtwo
Lugia
Ho-oh
Kyogre
Groudon
Rayquaza
Dialga
Palkia
Giratina
Reshiram
Zekrom
Kyurem
Xerneas
Yveltal
Zygarde

Op showdown nog weinig Rayquaza's en Zygardes gezien in het VGC 2016 onderdeel.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
matthijsg schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:11:
http://www.pokemon.com/us...nami-japan-world-champion

De teams van de top 8. Zonder reviews, maar als je op YouTube zoekt zal je de battles wel kunnen vinden met commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
iemand die nuggetrbidge plugged, fijn om te zien :D

Sowieso heft de Pokémon Youtube de Finals van 2015 op hun website staan.
VGC 2016 is meer offense, zeker met toevoeging van Ubers.

feit dat je Rayquaza nog niet veel ziet is voornamelijk omdat men meent er mee te moeten mega evolven.
Uber + Megaslot in 1 is ook een stukje slechter.

Geloof dat Xerneas/Groudon de flavor op het moment is, speel het zelf ook voor zover op showdown, en ik kan zien waarom. Men begint ook wee te klagen over Dark Void Smeargle maar ook dat moet makkelijk te fixen zijn.

Liepard en Golduck zijn ook wel verassingen, naja Golduck was in principe in 2010 al goed genoeg voor een niche plek, en dat is hier niet minder geworden. Benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.

Voor wat sample teams voor vgc 2016 (vanuit de japanse Generation Showdown) een leuk lijstje met teams die daar gebruikt zijn

http://nuggetbridge.com/f...eams-generation-showdown/

let wel dat dit maar een sort van idee geeft wat te verwachten natuurlijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Akaendra op 15-12-2015 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Wat ik me dan afvraag is hoe legit die legendaries zijn. Hebben ze bijvoorbeeld oneindig aan soft resetting gedaan om juiste nature en iv's te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
Thnx voor de tip guys. Net naar GameMania Utrecht geweest maar geen NintendoZone om die Zoroark te claimen. Grrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
wackmaniac schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:34:
Wat ik me dan afvraag is hoe legit die legendaries zijn. Hebben ze bijvoorbeeld oneindig aan soft resetting gedaan om juiste nature en iv's te krijgen?
Je kunt al veel doen om de juiste nature te krijgen en de meeste legendaries komen met 3 perfect IV's, dat maakt de boel al een heel stuk simpeler dan dat het voorheen was.

Nu weet ik dat sommige mensen iets a la powersave gebruiken om ze te maken en zeker voor legendaries kan ik het ook enigszins begrijpen. Zolang het allemaal door Nintendo's eigen hackcheck heen komt maak ik me er niet zo druk om.
Ze zijn laatst redelijk goed bezig geweest om illigale Pokémon en de carts van Battlespot te bannen en te disqualifyen dus mij allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 11:06

Ypho

Allround Nerd

Zijn er nog mensen die Hoopa zoeken? Ik heb nog een aantal (legit) codes over die weg mogen (X/Y/OR/AS).

/edit: stuur even een DM als je er eentje wilt hebben. Er zullen waarschijnlijk wel meerdere mensen zijn die een code willen, in dat geval verloot ik ze onder de DMs zo rond Kerstavond.

[ Voor 49% gewijzigd door Ypho op 24-12-2015 07:50 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
wackmaniac schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:34:
Abra met synchronize en de gewenste nature als leader van je party voor je een legendary encountered, zorgt in meer dan de helft van de gevallen dat de nature doorgegeven wordt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 11:06

Ypho

Allround Nerd

Iets eerder dan ik had bedacht, maar heb het verder nog druk vandaag. Ik heb Hoopa codes voor:
youp.c
Marco D Ishtar
BlackthunderAwf
Iroh
Musta
jd1987
Ik verstuur ze via DM naar deze Tweakesr. Fijne Kerstdagen allemaal!

Heel misschien kan ik er nog een paar op de kop tikken, dat laat ik dan wel even weten.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Verwijderd

Deze ga ik nog een keer bestellen. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 20:18
Ypho schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:38:
Iets eerder dan ik had bedacht, maar heb het verder nog druk vandaag. Ik heb Hoopa codes voor:

[...]

Ik verstuur ze via DM naar deze Tweakesr. Fijne Kerstdagen allemaal!

Heel misschien kan ik er nog een paar op de kop tikken, dat laat ik dan wel even weten.
Hier ook bedankt voor de code nog! :)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
is er iemand die een hoopa voor me heeft liggen? Mag van mij geclonded zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Delibird van de Festive Feud is beschikbaar.

Nieuwe seizoen van Pokémon is XY & Z. Wat denken jullie, komt er volgend jaar een Pokémon Z uit? Met Volcanion wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag deze hier nog niet en wil hem wel graag delen:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.nintendonews.com/wp-content/uploads/2015/12/nintendo_2ds_pokemon_bundles_japan.jpg

27 Februari 2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ik weet niet zeker of ik NOG een gameboy wil toevoegen aan mijn collectie :) En als ik dat dan doe dan zal dat een New 3DS worden. Ben wel van plan Yellow aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me nu op valt is dat de knopjes abxy in kleur zijn. Mijne (rode 2DS) heeft dat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Leuker is dat met die gameboys, ook een nieuw Mew event is aangekondigd :) Als je de VC koopt krijg je een serial voor Mew.

Tot nog toe Japan only, maar dit komt ongetwijfeld naar de EU ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:09
Beste tweakers ik Ben vandaag van plan om een Nintendo 3ds(of XL) aan te schaffen met pokemon, welke pokemon is de nieuwste/leukste/beste voor mij om te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:07
Alles wat ik lees en hoor (dat is voornamelijk hier en gaming.SE) is de nieuwste versie (ORAS) het beste en meest uitgebreide is.Dat beaam ik.

Qua XL of niet kan ik zeggen dat ik de XL prima qua grootte vind, en dat de 3DS me te klein in de hand lijkt te liggen, maar dat kan erg per persoon wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De spellen zijn ook erg goed tweedehands verkrijgbaar btw. :) Ik ben met Omega Ruby begonnen. En heb later Pokemon X erbij gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:07
Als je een Pokemon tweedehands koopt, niet gelijk je nieuwe game beginnen als er nog een savegame beschikbaar is. Misschien kan je nog wel een legendary/item/stone overzetten, die je later weer kan ruilen :)

Verwijderd

Het leuke is toch juist dat je alles zelf doet en dus wis je hem meteen ! (Dat is wat ik heb gedaan)

• Henk
Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2015 @ 09:06:
Het leuke is toch juist dat je alles zelf doet en dus wis je hem meteen ! (Dat is wat ik heb gedaan)
Zou ik niet doen. Lekker al je legendaries bewaren zodat je die kunt traden tegen legendaries uit de andere versie :)

• wackmaniac
Met Henk, gewoon op de Pokébank zetten en dan pas resetten :)

Verwijderd

Kan iedereen mij toevoegen ? inanc64 1220-9718-4166 heb nu Pokemon X en OR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Nog mensen die mee gaan doen met de 2016 International Challenge? Kan je punten mee verdienen om te kunnen kwalificeren voor de world championships.

@iinnc. zal je vanavond wel even toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Heb nog geen ingame team dus die vlieger gaat niet op.
Bovendien is het gedeeld met de hele wereld dus de kans op CP is heel erg klein. (beste 128 ofzo)

Wil mijn team nog wel in elkaar gaan flansen hoor, wel al getest via simulatoren en lijkt goed te lopen imo.

Primal Groudon
Xerneas
Liepard
Cresselia
Mega Venusaur
Golduck (maar gaat waarschijnlijk vervangen worden door of Lapras of Walrein)

Solide team, ook al is smeargle een probleem.
Moeten we maar omheen dansen dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:23
Ik ben het afgelopen jaar weer echt aan de slag gegaan met Pokémon: vorige herfst begonnen aan Pearl (nog niet af) en ben nu de laatste eindjes van OR aan't knopen. Ik sta al op de uitkijk voor een aantal van de tussenliggende games.

Nou ben ik ook iemand die graag leuke boeken in huis heeft. Voor m'n dochter hebben we laatst het National Pokedex boek gekocht, wat ik echt een fantastisch mooi boek vind. Enige nadeel is dat de kaft zo hard omkrult. Voor mezelf zou ik graag mooie player's guides hebben van HeartGold, Pearl, B/W, B/W2 en OR/AS. Ik kan't natuurlijk allemaal wel online vinden, maar mooie boeken om te bladeren zijn altijd leuk!

Hebben jullie suggesties waar ik die boeken voor redelijke prijzen kan krijgen? Bol en BookDepository vragen nieuwprijzen. Amazon heeft wel tweedehands voor goeie prijzen, maar dan krijg je d'r shipping bovenop.

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
Heb zelf nog niet echt een team op het oog. Heb net wel de hand weten te leggen op een Electrike met HP Ice en Electroball. Misschien dat ik daar wat leuks omheen kan bouwen. Vind het lastig om een team te maken als je met zoveel tactieken rekening moet houden. Vond ik bij de Festive Feud wat makkelijker door de limitaties op de toegestane pokémon :) En mijn tactiek werkte daar eigenlijk heel erg goed, beetje jammer dat ik uiteindelijk maar een handvol matches heb kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
wackmaniac schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:52:
[...]

Heb zelf nog niet echt een team op het oog. Heb net wel de hand weten te leggen op een Electrike met HP Ice en Electroball. Misschien dat ik daar wat leuks omheen kan bouwen. Vind het lastig om een team te maken als je met zoveel tactieken rekening moet houden. Vond ik bij de Festive Feud wat makkelijker door de limitaties op de toegestane pokémon :) En mijn tactiek werkte daar eigenlijk heel erg goed, beetje jammer dat ik uiteindelijk maar een handvol matches heb kunnen doen.
Waar je vooral voor moet uitkijken in vgc16 op dit moment zijn Geomancy Xerneas, (Power herb voor een instant +2 boost aan spdef/spattack/speed)Smeargle (Dark Void, ga er maar van uit dat als je smeargle ziet dat ding Dark Void kent :P) en Groudon. Mega Kanga is ook nog wel een threat maar lang niet zozeer als in vgc 2015 :P

Het ding waar je wel aan moet denken is vooral wat je wil bereiken met Manectric (tenminse daar ga ik even van uit gezien je electrike noemt. Ga je je mega slot gebruiken daarvoor, of toch iets anders?
Daarnaast, als hulpmiddel voor ieder die een VGC wil gaan proberen, gebruik
www.teammagma.net/teambuilder/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
Thanks voor de tip van die website. Ga in eerste instantie even aan de slag met mijn broertje, die staat nummer 1 van Nederland in Double Battles op XY, die heeft de slag aardig te pakken :)

20 jaar Pokémon, vanaf februari elke maand een legendary distribution:

Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/mythicals.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door wackmaniac op 12-01-2016 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Pokémon VC 2DSen die in Japan uitkomen, komen ook naar Europa:

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendolife.com/news/2016/01/pokemon_red_blue_and_yellow_2ds_bundles_confirmed_for_europe_new_3ds_coming_to_north_america/attachment/1/original.jpg

:)

Vooral die gele is awesome!
Ze liggen 27 februari in de winkels.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2016 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:41:

[afbeelding]

Jammer dat ze green niet uitgeven hier. In Japan komen ze zo te zien alle 4 uit. Het had wel tof geweest om Green te spelen na al die tijd :)
Afbeeldingslocatie: http://cdn.nintendonews.com/wp-content/uploads/2015/12/nintendo_2ds_pokemon_bundles_japan-700x394.jpg

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ik kan niet beloven dat ik deze niet ga kopen :)

Afbeeldingslocatie: https://cdn2.vox-cdn.com/thumbor/Vx3RqUdrj5ZkF3IQ87WpdW7LCw8=/800x0/filters:no_upscale()/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/5897169/New3DS_PRB_Render.0.jpg

Hopen dat deze in Nederland uit komt.

[ Voor 8% gewijzigd door wackmaniac op 13-01-2016 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, die komt niet in Nederland uit. Wij krijgen de 2DSen, die krijgt America dan weer niet.
ye-roon schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:21:
[...]

Jammer dat ze green niet uitgeven hier. In Japan komen ze zo te zien alle 4 uit. Het had wel tof geweest om Green te spelen na al die tijd :)
[afbeelding]
Green is nooit buiten Japan uitgegeven. Dus lijkt het me vreemd als ze dat nu wel ineens hadden gedaan.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:43:
Nee, die komt niet in Nederland uit. Wij krijgen de 2DSen, die krijgt America dan weer niet.

[...]

Green is nooit buiten Japan uitgegeven. Dus lijkt het me vreemd als ze dat nu wel ineens hadden gedaan.
Uhh de 2DSen zouden in het eerste geval ook niet in europa komen maar in Japan. Wie weet krijgen we volgende week of volgende maand meer info over de 3DS. Ik wil hem ook best wel heeeel erg graag hebben haha. _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 20:18
wackmaniac schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:30:
Ik kan niet beloven dat ik deze niet ga kopen :)

[afbeelding]

Hopen dat deze in Nederland uit komt.
O M G!!! ME want Charizard :9 :9
Hopelijk verkopen ze de coverplates los, heb net een new 3ds op de kop kunnen tikken (naast mn n3dsxl) met y en fantasy life voor een mooi bedragje en zag dat zn save er nog op stond. Denk dat ik die maar verkoop.
Ik heb trouwens al een tijdje geen pokemon meer gespeeld, moest nog 40 - 50 pokemon vangen om mn dex te completen voor die shiny charm. MOet er weer eens tijd voor maken met al dit nieuws.

[ Voor 31% gewijzigd door Musta op 13-01-2016 09:50 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:45:
[...]

Uhh de 2DSen zouden in het eerste geval ook niet in europa komen maar in Japan. Wie weet krijgen we volgende week of volgende maand meer info over de 3DS. Ik wil hem ook best wel heeeel erg graag hebben haha. _/-\o_ :9~
De hele Pokémon actie was voor Europa nog niet aangekondigd. Dat is nu wél het geval, maar de 3DS zit er niet bij. Wel de 2DS. Ook in de VS is de Pokémon actie aangekondigd, met 3DS maar zonder 2DS. Wel zijn er een paar speciale coverplates voor de EU. (Anders dan die voor de VS)

Dus, ja het is mogelijk dat de new 3DS ook in Europa uitkomt. Maar ik acht die kans nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Heb wel wat contacten in de VS, maar Nintendo heeft volgens mij nog ouderwetse regiobeperkingen op consoles en spellen dacht ik. Jammer. Misschien als we allemaal Nintendo Nederland gaan spammen dat we hem toch nog hier kunnen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:01

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:41:

[afbeelding]

De vraag bij mij is vooral, kun je de missingno glitch gebruiken of is is deze gepatcht?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

wackmaniac schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:49:
Heb wel wat contacten in de VS, maar Nintendo heeft volgens mij nog ouderwetse regiobeperkingen op consoles en spellen dacht ik. Jammer. Misschien als we allemaal Nintendo Nederland gaan spammen dat we hem toch nog hier kunnen krijgen :)
Meteen gedaan: https://twitter.com/incyi/status/687196040638889984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat de spellen zelf ongewijzigd zijn. En bv dat de wifi communicatie gewoon een linkkabel is die door de emulator geëmuleerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En enig idee over toegang tot Pokemon Bank ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:56:
En enig idee over toegang tot Pokemon Bank ?
Nee, dat zou me hoogst verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Blijf het jammer vinden dat er geen fysieke cartridge komt van die virtualboy releases.. Enigste fysieke wat je kunt krijgen is die ene magneet in cartridge vorm bij de Japanse Pocket Monsters doos.

Ook jammer dat er geen N3DS XL versie komt van die 20th anniversary. 1 helft red en de andere helft blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Hmmm, ik ga binnenkort maar eens wat testen met een choice specs Altaria. Door Cloud Nine ramt hij alle weer-effecten de lucht uit, en hidden power water is voor (Primal) Groudon dan ineens pijnlijk :) Zelfs tegen een perfect IV Groudon 252HP 252SPDEF (een set die sowieso niemand speelt) heb je nog 70% kans op 2HKO, en Groudon heeft in de meeste sets geen OHKO antwoord op Altaria. Het enige wat je dus moet doen is goed je EV's investeren op speed en DEF, en de resterende 4 in je SPAtk gooien, met een modest nature. Je moet wel zorgen dat je sneller bent, anders ben je het haasje.

Best dom dat je tegen 1 specifieke pokemon op zoek gaat naar zo een specifieke counter, maar P-groudon loopt echt teveel rond naar mijn zin. De resterende moves richt ik wel in naar wat ik nog mis, Earthquake / Draco Meteor / Fire Blast / Hyper Voice zijn er een paar die te binnen schieten, al moet je wel heel goed oppassen waar je hem op inswitcht.

Edit: EV's als volgt; 172HP / 80SpA / 252Spe. Op die manier kun je zelfs een 31IV 252HP/252SpDef Groudon in 2 beurten omver trekken, en ben je altijd sneller. Het gaat pas mis als Groudon sneller is (31IV + meer dan 80EV op Speed), maar zelfs dan heb je door deze EV spread nog een aardige kans :)

[ Voor 13% gewijzigd door Henk op 13-01-2016 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Het is niet dom om een specifieke counter te pakken, maar Altaria is wat mij betreft geen counter. Zeker niet een specs variant. Die wordt namelijk op alle fronten outclassed door Rayquaza. Voordeel van Mega Altaria is dat andere dragons het wat moeilijker met je hebben maar goed.

Persoonlijk zou ik liever dan Rayquaza, Golduck of Lickilicky nemen als je toch een Cloud Nine Pokémon wil gebruiken. Scarf golduck zorgt voor een OHKO op de meeste P-Groudons met scald en ook rayquaza kan em niet zo makkelijk neerhalen. (alhoewel wel oppassen voor de extremespeed varianten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rayquaza is banned in de meeste competities.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
NMe schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:16:
Rayquaza is banned in de meeste competities.
We hebben het hier dan ook specifiek over VGC16, waarin Rayquaza is toegestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jij wel, maar Henk ook? Ik las zijn post als iets algemeners. :P

[ Voor 42% gewijzigd door NMe op 13-01-2016 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
NMe schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:31:
Jij wel, maar Henk ook? Ik las zijn post als iets algemeners. :P
Dat, en zelfs als het een VGC-optie zou zijn zou ik mijn legendary slots graag invullen met iets wat wat minder voorspelbaar is. Als iemand drie keer een mega-ray heeft gezien weten ze wel aardig hoe en wat ze moeten doen om die eruit te trappen.

Een voorbeeldje waar mensen in mijn team vaak helemaal wanhopig van worden is Dialga op leftovers met stealth rock, Toxic , Draco Meteor en Fire Blast. Dat kreng blijkt vaak een wall waar veel mensen niet snel een antwoord op hebben. Het zou makkelijk genoeg moeten zijn, maar omdat hij veel minder vaak voorkomt merk je toch dat mensen vaak lopen te kloten om de juiste move te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Oooh, Singles dus. Kan dat echt niet meer spelen sinds ik aan doubles begonnen ben. Maar dan nog s Ray beter gok ik zo. Dat je em niet wil gebruiken moet je zelf weten, maar er zijn gewoon betere alternatieven voor Altaria imo.

Verwarring onstond vanwege het hele groudon gebeuren, aangezien ook die redelijk prominent is in VGC16 op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Henk is gewoon een team aan het bouwen, niet specifiek voor VGC16. Rayquaza in dat team zetten is gewoon dom tenzij je alsnog Altaria als backup in je team zet, omdat je anders met veel competities niet mee mag doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
NMe schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:24:
Henk is gewoon een team aan het bouwen, niet specifiek voor VGC16. Rayquaza in dat team zetten is gewoon dom tenzij je alsnog Altaria als backup in je team zet, omdat je anders met veel competities niet mee mag doen...
Dit :) En ik weet dat Dialga ook vaak niet mag, maar daarvoor heb ik als backup o.a. een Ferrothorn staan.

Verder begin ik steeds meer de OU regels van smogon te begrijpen. Vroeger vond ik het een beetje aanstel-gedrag om OP pokemon te bannen, maar langzaam maar zeker, mede door rayquaza en p-groudon begin ik sommige pokemon echt ontzettend zat te raken :+ dan begint een betere wereld bij jezelf en is het leuker om die specifieke pokemon niet te gebruiken.

Ik heb ook een beetje het idee dat het hele primal/mega-verhaal een leuk idee was, maar gewoon nog niet helemaal lekker uitgerold/uitgewerkt is door gamefreak, ik ben heel erg benieuwd hoe die balans in XY/XZ of hoe de nieuwe games dan ook gaan heten, gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
NMe schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:24:
Ook zonder Rayquaza zijn er genoeg betere Altaria alternatieven hoor. Omdat Henk specifiek Primal Groudon noemt. Ik heb ze al eerder genoemd, Scarf Golduck sowieso, Lickilicky ook nog wel tot op zekere hoogte.

Ding is wel dat ik die hele Smogon if you can't beat it, ban it cultuur niet echt meer begrijp na zo lang geen singles meer te hebben gespeeld. Dat zal ongetwijfeld aan mij liggen overigens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Akaendra schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:46:
[...]

Ook zonder Rayquaza zijn er genoeg betere Altaria alternatieven hoor. Omdat Henk specifiek Primal Groudon noemt. Ik heb ze al eerder genoemd, Scarf Golduck sowieso, Lickilicky ook nog wel tot op zekere hoogte.
Golduck beperk je weer erg tot alleen p-groudon, en dat vind ik jammer, het is wel leuk als je pokemon ook nog een ander nut kan dienen :)
Ding is wel dat ik die hele Smogon if you can't beat it, ban it cultuur niet echt meer begrijp na zo lang geen singles meer te hebben gespeeld. Dat zal ongetwijfeld aan mij liggen overigens :D
Ik begrijp de 'hele' cultuur ook niet, maar vind wel dat GF over iets meer balancing na had mogen denken. online battles worden gedomineerd door een handjevol pokemon, en dat is jammer, zeker als je er meer dan 700 hebt om uit te kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zou het ook fijn vinden als elke max-evolutie ruwweg gewoon even sterk was als elke andere, misschien met een paar "rollen" die direct door GF al bedoeld waren. Dan kun je namelijk puur op movesets winnen en zijn de competities een stuk interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
NMe schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:57:
Ik zou het ook fijn vinden als elke max-evolutie ruwweg gewoon even sterk was als elke andere, misschien met een paar "rollen" die direct door GF al bedoeld waren. Dan kun je namelijk puur op movesets winnen en zijn de competities een stuk interessanter.
Ja, en/of gewoon wat 4e evoluties van favorieten zoals charizard, die dat soort pokemon op legendary niveau brengen. Desnoods in combinatie met het he-le-maal volproppen van zo'n beest met pokepuffs en dat hij alleen wil evolueren als hij jou als trainer echt kick vindt, ofzo. Of een bijzonder item waar je er maar 1 per game van krijgt die dat triggert. Ik vind de mechanic mega-evolution hartstikke leuk, maar had zoiets er graag naast gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mega's vind ik eigenlijk een rampzalig slecht principe. Nu er met AS/OR wat meer van zijn valt het wel mee maar je móét er eentje van in je team hebben om een beetje leuk mee te kunnen doen in de meeste competities en daarmee limiteer je jezelf nogal in wat je wel en niet kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
NMe schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:04:
Mega's vind ik eigenlijk een rampzalig slecht principe. Nu er met AS/OR wat meer van zijn valt het wel mee maar je móét er eentje van in je team hebben om een beetje leuk mee te kunnen doen in de meeste competities en daarmee limiteer je jezelf nogal in wat je wel en niet kan gebruiken...
Ik vind het een veel slechter principe dat primals niet als mega tellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat ook ja. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 09:45
Henk schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:06:
[...]

Ik vind het een veel slechter principe dat primals niet als mega tellen :(
Helemaal met je eens, je snijdt jezelf nu in de vingers wanneer je geen Primal neemt tijdens VGC 2016, en daarvan zijn er dan maar weer 2... had gehoopt een maand terug dat VGC 2016, de genie's enzo gingen verbannen zodat je ook echt kanshebber bent met een volledig 'normaal' team.

't Is nu allemaal sneller en meer een steen-papier-schaar effect geworden, van wie de eerste turn de slimste zet doet wint bijna eigenlijk al.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
GAITii schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:28:
[...]

Helemaal met je eens, je snijdt jezelf nu in de vingers wanneer je geen Primal neemt tijdens VGC 2016, en daarvan zijn er dan maar weer 2... had gehoopt een maand terug dat VGC 2016, de genie's enzo gingen verbannen zodat je ook echt kanshebber bent met een volledig 'normaal' team.

't Is nu allemaal sneller en meer een steen-papier-schaar effect geworden, van wie de eerste turn de slimste zet doet wint bijna eigenlijk al.
Welkom bij Hyper offense, alhoewel ik dat tig keer liever heb dan de CHALK metagame van 2015.
Tis meer bij team-preview waar het al mis kan gaan, hoeft niet als je slim speelt hoor.
Genieg zheb ik tot nu toe nog maar weinig gezien in vgc16, kan natuurlijk nog komen maar dat zal imo dan meer Thundurus zijn dan Landorus.
TPCi is niet zo van het bannen van spul, zelfs Dark Void niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ik merk alweer dat ik meer met legendaries moet gaan spelen :) Probeer eigenlijk zoveel mogelijk de legendaries te vermijden, zowel in walkthrough als in mijn (prille) team building.

Er zijn al redelijk wat teamsuggesties te vinden op internet en inderdaad een boel Thundurus, Landorus en Rayquaza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 13:33

Mikayu

.srt

Ik heb gisteren mijn 3ds ontstoft, tijdje terug Y en OR uitgespeeld. Nu ben ik wat legendaries gaan vangen op die Mirage eilanden en ben nu bezig met dialga. Die raakte out of moves en mepte zichzelf dood. Iets van 40 ballen naar de ballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pokkén Tournament komt op 18 maart in Europa uit. :)

https://twitter.com/Ninte...oto/1?ref_src=twsrc%5Etfw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
ik heb ook pokemon Y eens opgepikt. Ik ben op dit moment wat GoT'ers aan het toevoegen, voornamelijk voor de friend safari. Zouden jullie mij ook willen toevoegen? 3497-3082-3365

Ik heb me nog niet echt beziggehouden met competitive battling en de metagame. Eerst maar eens m'n dex volkrijgen en weer wat ervaring opdoen. Daarna kijk ik wel of er met XY nog een beetje leuk te battlen is, heb vooralsnog geen plannen om ORAS op te pikken.

Is er trouwens al iets bekend over of er dit jaar weer een game uitkomt en zo ja, wat dat zou moeten zijn? Het is alweer meer dan een jaar geleden dat ORAS is uitgekomen. XY2 (Z?) of misschien alweer gen7?

Weten jullie hoe het zit met de mythical distributions vanaf februari? Op serebii kan ik er nog niets concreets over vinden...

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Mijn verwachting is dat er dit jaar een Pokémon Z uitkomt. Dat is een beetje ingegeven door de nieuwe televisieserie Pokémon XYZ.

De distributies zijn aangekondigd door Pokémon Company zelf, dus ik verwacht dat het wifi-distributies worden, maar exacte details zijn er nog niet. Zodra er meer over bekend is zal het hier wel gepost worden denk ik.

Pagina: 1 ... 72 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.