Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
Geldt dit ook voor bart smit Gent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:52
wackmaniac schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:56:
Zou ice of electric overwegen. Wellicht abomasnow; je hebt niet echt iets tegen water types. Uitgaande van een playthrough trouwens :)
Crawdaunt leer ik ice beam. Gardevoir heeft wel een grass move atm. Verder heb ik nog die pikachu die je krijgt ergens. Level 34 is die.

Gewoon playthrough ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Accez schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:50:
Geldt dit ook voor bart smit Gent?
Staat het in de folder of ergens anders ? Dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Haha ook hier hoopa code gekregen bij Den bosch arena.

Ze gingen wel twijfelen over dat reserveer gedoe omdat er afspraken waren over het zomaar weggeven van die codes(en dat het vorig jaar uit de hand liep) . Maar ik zei dat die game al een jaar oud is en ik hem al gekocht heb, en ik die game weer weer opnieuw moet gaan kopen voor een code 8)7

Ze gaven hem toch maar mee omdat er nog veel lag. Wel tof van Bart Smit.

[ Voor 30% gewijzigd door iPodKiller op 06-11-2015 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
Gisteren X gekocht en beginnen spelen gisterenavond rond 20:00.
Na 12 uurtjes spelen de 6e gym verslaan :) (oke, is idd minder, maar het is aanpassen als je laatste game diamond was, maar in feit emerald).

M'n team is:

- Greninja (50)
- Charizard (46)
- Lucario (44)
- Jolteon (34)
- Aerodactyl (30 - HM slaaf 1)
- Kangaskhan (30 - HM slaaf 2)

Denken jullie dat de game completen met dit team zal lukken?

EDIT:

- Op XY kan je in battle spot geen single match doen met 6 pokemon. Kan dat in ORAS wel?
- Wat is het meest bezochte pokemon forum (mag engelstalig zijn); voor bv. ruilen, matchen ed.? Ik zou graag mijn X stone ruilen tegen een Y stone :)

[ Voor 23% gewijzigd door Accez op 07-11-2015 19:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-09 07:42
Een snelle vraag. Ik heb vroeger op de gameboy color blue, red en yellow kapot gespeeld. Is er nu nog een spel met de originele 150(1) Pokemon? Een vervolg dus op de handhelds die daarna zijn uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Een spel met alléén de eerste 150? Nee, dat bestaat sinds deze niet meer.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Accez schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:53:

- Op XY kan je in battle spot geen single match doen met 6 pokemon. Kan dat in ORAS wel?
- Wat is het meest bezochte pokemon forum (mag engelstalig zijn); voor bv. ruilen, matchen ed.? Ik zou graag mijn X stone ruilen tegen een Y stone :)
Volgens mij zijn de regels bijna identiek aan die van ORAS, behalve dat er mega pokemon zijn die niet in XY te krijgen zijn.

Hier wat forums:
http://www.smogon.com/forums/
http://www.serebiiforums.com/
http://www.pokecommunity.com/
http://nuggetbridge.com/forums/
http://perfectpokemon.com/
Robehr schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:28:
Een snelle vraag. Ik heb vroeger op de gameboy color blue, red en yellow kapot gespeeld. Is er nu nog een spel met de originele 150(1) Pokemon? Een vervolg dus op de handhelds die daarna zijn uitgekomen?
Zoals NMe zegt, FR/LG was de laatste remake van de 1e gen pokemon. Maar in XY kun je best veel gen 1 pokemon vangen op een handjevol na:

http://www.serebii.net/xy/unobtainable.shtml

Ik zeg het wel zoals bij elke game, is een deel is alleen te vangen in X en een andere deel is alleen te vangen in Y. Dus je zult gaan moeten traden, wat best leuk kan zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjweele13
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18:50

Ik speel zelf alleen doubles dus weet niet precies hoe het werkt, maar er zijn mensen op youtube die 6vs6 gevechten posten, dus het is wel mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Reddit gaat je daarbij wel helpen. Welke stone zoek je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
Henk schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:41:
[...]

Reddit gaat je daarbij wel helpen. Welke stone zoek je?
Charizard Y.
Ik heb X, maar vind de Y versie stats en comp wise beter (al is de X grafisch cooler).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 12:13
Zo net de delta episode gedaan. Leuk dat je niet kan saven tussendoor :s. Nu heb ik dus een rayquaza met -SP at en + Def en een deoxys +SPD - SP at. Helaas... Ik ben echt van de attack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Sowieso even in spoiler tags, voor de mensen die het nog niet gespeeld hebben, tipje voor de Delta Episode, maar spoilers! :P

spoiler:
Dingetje voor de rest van de mensen die dit leest; als je in de Delta Episode Deoxys killed, en je speelt de league opnieuw uit, staat deoxys te wachten waar je rayquaza voor het eerst meet. Op die manier kun je voor beide pokemon SR'en op stats. Vergeet ook niet om een abra mee te nemen met synchronize om op die manier je nature met 50% kans goed te krijgen, scheelt al een hoop.

[ Voor 3% gewijzigd door Henk op 08-11-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
Pokemon X zou een deeltje onderaan moeten hebben met: 'Pas op: dit spel is extreem verslavend'.
Heb het net uitgespeeld, heb 24 uur van de 48 uur dat ik het heb erop gespeeld.

Voorheen was m'n ranking Johto - Hoenn - Sinnoh - Kanto (Unova nooit gedaan); met Johto beste en leukste verhaal en Kanto het TE eenvoudige (enkel leuk wegens nostalgie).
Nu is het Kalos - Johto - Hoenn - Sinnoh - Kanto.
Benieuwd of ORAS Hoenn naar nr. 1 kan pushen.

Maar het verhaal van X was echt... Film-achtig en het beste onderbouwd tot nu toe vind ik.
Het vijandige team is minder uitgewerkt (Team magma en aqua waren FAN-TAS-TISCH vond ik in Hoenn); maar de combinatie van verhaal, pokemon, graphics, vernieuwing en het 'spectaculaire'...
Prachtig topspel :)

Nu verlangen tot ik ORAS heb :D
Even 2dehands zoeken voor een prikje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:48
Ja ORAS en X en Y zijn echt super. Was dit weekend in de Bart Smit in Den Haag maar niemand wist van de codes af :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Laatst online: 19-09 18:02
Het staat in de folder en die hebben ze meestal bij de kassa liggen. Moet je daarna wel beetje praten om ze ervan te weerhouden om de aankoop van een spel te eisen :)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:48
Ok top ga het nog een keer proberen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek eigenlijk nog Pokemon vrienden. Ik heb omega ruby sinds kort en ben van plan om x of y nog te kopen.

Friendcode: 1220-9718-4166
Mii naam is inanc64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
NMe schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 21:43:
Een spel met alléén de eerste 150? Nee, dat bestaat sinds deze niet meer.
He shit dan moet ik eens ergens een gameboy advance op de kop tikken of natuurlijk met een emulator aan de gang gaan. Bedankt iig!

P.s 600 Pokemon is echt veel te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
Robehr schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:00:
[...]

He shit dan moet ik eens ergens een gameboy advance op de kop tikken of natuurlijk met een emulator aan de gang gaan. Bedankt iig!

P.s 600 Pokemon is echt veel te veel.
In die games zijn wel alle pokemons tot Hoenn verkrijgbaar (365 pokemon ongv).
Maar X/Y is echt een aanrader voor, je kan er met een kanto-starter starten, kan er allemaal coole dingen mee doen en die andere 600 pokemon leer je wel kennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Ik vind persoonlijk X/Y het beste pokemon deel, kan alleen maar onderstrepen wat Accez zegt. Het is in de eerste instantie wat 'vreemd' als je alleen Gen 1 hebt gespeeld, maar je rolt er vanzelf in. En wat betreft gameplay vind ik XY echt heerlijk spelen, ik heb wat dat betreft ook echt zin in Z :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
Insgelijk.
Mijn laatste game dat ik echt verslaafd speelde was emerald (had ook diamond, maar heb dat maar 1x gecomplete dus dat tel ik niet echt mee); dus dat is zo'n 10 jaar geleden al..
300 pokemons waren dus vrij nieuw tot helemaal nieuw voor mij, maar met een beetje goede wil is het hetzelfde als vroeger; en stiekem zelf beter.

Ik heb me enorm vermaakt met X en ik dacht, toen ik zag dat het volgende spel binnenkort vermoedelijk Z wordt, dat ik dit een teleurstelling zou vinden; maar ik ben blij dat ik X nog eens zal kunnen spelen (onder mom van Z) op een geheel andere manier; EN als maingame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

DJ-Promo schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:02:
Ja ORAS en X en Y zijn echt super. Was dit weekend in de Bart Smit in Den Haag maar niemand wist van de codes af :S.
Haha hier in Oss ook niet, ze zaten nog in een postpakket. Helemaal zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:59:
Ik zoek eigenlijk nog Pokemon vrienden. Ik heb omega ruby sinds kort en ben van plan om x of y nog te kopen.

Friendcode: 1220-9718-4166
Mii naam is inanc64
1135 - 0431 - 4627

Voeg je straks wel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
Accez schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:25:
[...]

In die games zijn wel alle pokemons tot Hoenn verkrijgbaar (365 pokemon ongv).
Maar X/Y is echt een aanrader voor, je kan er met een kanto-starter starten, kan er allemaal coole dingen mee doen en die andere 600 pokemon leer je wel kennen :)
Shit, het begint te kriebelen. Het is ook goed te spelen op een 2DS? Of is een 3DS sowieso aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Robehr schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:31:
[...]

Shit, het begint te kriebelen. Het is ook goed te spelen op een 2DS? Of is een 3DS sowieso aan te raden?
Beide werken prima hoor. Heb er zelf nu ook 220 uur in zitten sinds april. (ORAS)

Veel online battles gedaan en etc.

[ Voor 6% gewijzigd door iPodKiller op 09-11-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
Robehr schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:31:
[...]

Ikzelf was bang dat het een bevlieging was dus heb ik 2dehands een 2ds op de kop getikt voor 30 euro, pokemon X voor 15 en ben nu op zoek naar ORAS voor 15 :)
2DS werkt prima vond ik, maar met een 3DS heb je wss wel meer de DS-feeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Accez schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:51:
[...]

Ikzelf was bang dat het een bevlieging was dus heb ik 2dehands een 2ds op de kop getikt voor 30 euro, pokemon X voor 15 en ben nu op zoek naar ORAS voor 15 :)
2DS werkt prima vond ik, maar met een 3DS heb je wss wel meer de DS-feeling.
2DS en Pokemon X voor zulke prijzen? Iets gemist? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
iPodKiller schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:32:
[...]

2DS en Pokemon X voor zulke prijzen? Iets gemist? 8)7
Een persoon die dit hopeloos kwijt wou zeker? :p
Inderdaad een uitstekende zaak gedaan achteraf gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Accez schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:25:
[...]

Een persoon die dit hopeloos kwijt wou zeker? :p
Inderdaad een uitstekende zaak gedaan achteraf gezien.
Dat is zeker geen slechte deal inderdaad. Vooral als je nadenkt dat X/Y nog steeds voor +20/25 minimaal 2e hands weggaan en nieuw nog steeds boven de 40 kost. Je zou makkelijk 75 betalen voor zo'n set, minimaal. Dus, ORAS voor 15 euro, je moet weer geluk hebben ;) 20 euro zie ik ze soms wel voorbij gaan 2e hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
iPodKiller schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:32:
[...]

Dat is zeker geen slechte deal inderdaad. Vooral als je nadenkt dat X/Y nog steeds voor +20/25 minimaal 2e hands weggaan en nieuw nog steeds boven de 40 kost. Je zou makkelijk 75 betalen voor zo'n set, minimaal. Dus, ORAS voor 15 euro, je moet weer geluk hebben ;) 20 euro zie ik ze soms wel voorbij gaan 2e hands.
Ja 25 euro is gemiddeld, 20 euro soms en 15 euro met geluk; maar een weekje actief 2dehandsen en je hebt wel eentje voor 15 euro aan de haak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 16:16

The_Bird

Meneer de Raaf

Henk schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:05:
Ik vind persoonlijk X/Y het beste pokemon deel, kan alleen maar onderstrepen wat Accez zegt. Het is in de eerste instantie wat 'vreemd' als je alleen Gen 1 hebt gespeeld, maar je rolt er vanzelf in. En wat betreft gameplay vind ik XY echt heerlijk spelen, ik heb wat dat betreft ook echt zin in Z :)
Wanneer je naar de recente games kijkt ivm gen1 valt vooral het gebruikersgemak op.
  • Alle items netjes in vakjes gerangschikt.
  • De kaart onder op je scherm ipv als los item in je rugzak.
  • Makkelijk om contact met andere spelers te zoeken voor gevechten/ruilen.
  • Wanneer je een bepaalde Pokemon wil kan je gebruik maken van de radar+sluipen om zo juist die Pokemon te kunnen tegen komen.
  • Afvinklijstjes voor alle Pokemon in een bepaald gebied.
Heerlijk hoe makkelijk dit nu gaat.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

The_Bird schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 07:11:
[...]

Wanneer je naar de recente games kijkt ivm gen1 valt vooral het gebruikersgemak op.
  • Makkelijk om contact met andere spelers te zoeken voor gevechten/ruilen.
Dit valt nog mee hoor, connecten kan echt een bitch zijn.

Soms ligt de server eruit voor niks en kan ik na een paar pogingen weer verbinden.

Soms valt de wifi verbinding weg midden. In een battle (terwijl er niks mis is met mijn netwerk, laatste tijd niet vaak meer gelukkig).

En ik krijg 8 van de 10 nu bij rating battles Trainer not found. In de avond kan ik soms online battlen. Niet genoeg spelers? In de ochtend kan ik niet eens een free battle doen.

Zou wel fijn zijn om te zien hoeveel spelers er online zijn en een battle zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Heb er zelf niet zo gek veel last van en al helemaal niet sinds ik een nieuw access point heb geïnstalleerd. Misschien moet je toch ook even kijken naar je wifi-netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:30:
Heb er zelf niet zo gek veel last van en al helemaal niet sinds ik een nieuw access point heb geïnstalleerd. Misschien moet je toch ook even kijken naar je wifi-netwerk.
Ja zou ook daar aan kunnen liggen hoor, ik wil de 3DS niet direct de schuld geven maar het is wel frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
iPodKiller schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:26:
[...]

Ja zou ook daar aan kunnen liggen hoor, ik wil de 3DS niet direct de schuld geven maar het is wel frustrerend.
De wifi-implementatie in de 3DS is ook niet optimaal, maar een stabiele wifi-verbinding zorgt wel voor een snellere verbinding en voor minder wegvallen van je verbinding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zit zelf in een flatgebouw maar mijn wifi-signaal is behoorlijk sterk. Ik heb mijn router in de woonkamer (westkant) staan en ik heb 5 appartementen verderop bij de lift (oostkant) nog steeds wifi-bereik met mijn telefoon. Mijn 3DS heeft het echter moeilijk om te connecten af en toe. In de woonkamer of mijn aangrenzende werkkamer lukt het allemaal nog wel, maar op de slaapkamer connect 'ie af en toe voor geen meter. Blijkbaar zijn twee muren (waarvan één dragende) net iets te veel van het goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
Iemand met een ditto friend safari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ditto FS zijn er hier volgens mij niet.

Goed nieuws voor als je nog geen Hoopa hebt: vanaf vandaag kan je ook bij Intertoys een voucher halen en bij GameMania via NintendoZone een downloaden. http://www.pokemonunited....stributies-november-2015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op woensdag 11 november 2015 @ 07:09:

Goed nieuws voor als je nog geen Hoopa hebt: vanaf vandaag kan je ook bij Intertoys een voucher halen en bij GameMania via NintendoZone een downloaden. http://www.pokemonunited....stributies-november-2015/
Wel jammer dat er geen Shiny Yveltal/Xerneas event is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
wackmaniac schreef op woensdag 11 november 2015 @ 07:09:

Een NintendoZone zou ook betekenen dat het met een homepass router te doen moet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Morgen een Nintendo Direct, met Masuda die een cameo maakt op zondag bij Pokémon Get TV. Kan eigenlijk maar 1 ding betekenen en dat is een officiële aankondiging van Pokémon Z. Kan haast niet anders, en wellicht een datum voor Pokkén Tournament maar wie weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
Bij Bart Smit was hoopa code ophalen echt simpel:

Stuur dit naar info@bartsmit.be:

" Beste,

Mijn neefje heeft deze zomer voor zijn goed rapport pokemon X en pokemon Alpha Sapphire gekocht in de Bart Smit van [RANODM STAD].
Jammer genoeg leest hij nu pas iets over een actie van een Hoopa-code (een ingame pokemon ofzo die hij graag had gewild).
Hij is enorm triest dat hij deze code niet heeft desondanks hij het wel bij jullie gekocht had.
Ik vertelde mijn tante dat je normaal gezien naar de Bart Smit kan gaan en dat vragen maar ze zei dat ze het etiketje al lang niet meer heeft.

Na wat rondvragen op internet heb ik gezien dat jullie een goede klantenservices hebben en dat de klant koning is dus ik had graag gevraagd of mijn neefje de hoopa code alsnog kan krijgen.

Alvast bedankt,
[NAAM] "

En krijg dit als antwoord:

" Beste [NAAM],

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij vinden het jammer dat u geen code heeft gekregen. Wij hebben voor u toch nog een code gevonden: [CODE]
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,

Team Klantenservice Bart Smit "

Ik heb misschien lichtjes gelogen maar dat is wel een goede promotiestunt voor de goede klantenservice van Bart Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Ik weet niet hoor... Ik vind het gewoon triest dat je dit soort dingen moet doen om aan een code te komen die gewoon uitgedeeld hoort te worden via de winkels. (Als ik af ga op hoe dezelfde actie in het buitenland wordt afgewikkeld). Nee, de Bart Smit scoort geen punten bij mij op deze manier.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
embee schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:08:
Ik weet niet hoor... Ik vind het gewoon triest dat je dit soort dingen moet doen om aan een code te komen die gewoon uitgedeeld hoort te worden via de winkels. (Als ik af ga op hoe dezelfde actie in het buitenland wordt afgewikkeld). Nee, de Bart Smit scoort geen punten bij mij op deze manier.
Maar verder is het ook triest dat er geen andere manier is om legit uw pokedex te completen he.
Behalve 40 euro betalen en het spel NOG eens te kopen in de Bart Smit?

Ligt aan nintendo, waar ze voor iedereen wereldwijd; mss met wat moeite, maar zonder geld; de mogelijkheid moeten bieden om je pokedex te completen..
Tegen je een legit jirachi vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie het wel lokaal geprobeerd bij de Bart Smit en Intertoys (Weet niet wanneer de Intertoys begint trouwens) ? Hier in Amsterdam(Bart Smit Kalverstraat) is het dus wel gelukt. En anders moet je gewoon bellen/mailen, een aantal mensen hebben ook gepost dat ze via de telefoon/mail een code hebben gekregen.

Ik snap ook dat Nintendo Benelux het niet op de juiste manier doet maar we moeten het hiermee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Accez schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:10:
[...]

Maar verder is het ook triest dat er geen andere manier is om legit uw pokedex te completen he.
Behalve 40 euro betalen en het spel NOG eens te kopen in de Bart Smit?
Dat is precies wat hij zegt. ;) Die codes worden aan de winkels gegeven zodat ze die voor niks weg kunnen geven, maar de winkels maken er gewoon een andere actie van waar ze direct aan kunnen verdienen. Reden #6821 waarom die klote-codes gewoon niet werken en Nintendo eens op moet houden met events in deze vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

Ik heb al lang een Hoopa (geen BS hoopa), dat was niet mijn punt. Mijn punt is dat ze moeilijk doen. Ze stellen een, in mijn ogen, niet terechte regel dat er €40 besteed moet worden. Dat er daarna genoeg medewerkers van BS zijn die 'een uitzondering' willen maken, spreekt voor die medewerkers, maar niet voor de goede wil van BS zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
NMe schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:20:
[...]

Dat is precies wat hij zegt. ;) Die codes worden aan de winkels gegeven zodat ze die voor niks weg kunnen geven, maar de winkels maken er gewoon een andere actie van waar ze direct aan kunnen verdienen. Reden #6821 waarom die klote-codes gewoon niet werken en Nintendo eens op moet houden met events in deze vorm.
Oh nu snap ik het :)
Ik dacht dat hij het bedoelde dat hij het laag vond van mij dat ik lichtjes moet liegen om aan de code te raken :)

Ja inderdaad, misschien vanaf pokemon Z?
De laatste jaren is de distributie wel al enorm verbeterd vind ik, nu NOG beter worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

Accez schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:23:
Ik dacht dat hij het bedoelde dat hij het laag vond van mij dat ik lichtjes moet liegen...
Nee, hoor. Ik heb er helemaal geen problemen mee dat je liegt om toch een code van de BS los te weken zonder €40 neer te tellen. Dat lokt de BS zelf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Intertoys is vanaf vandaag (heb gewoon een code gekregen) en GameMania is ook vanaf vandaag en daar moet je je DS even meenemen en via wifi verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Maar is het niet de fout van Nintendo dat ze Bart Smit dit soort acties zomaar toelaten? Mag Bart Smit ook wel weigeren als je om zo'n code zou vragen die eigenlijk gratis weggegeven worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

Volgens mij laat Nintendo, net als in andere landen, de distributie (van dit promotiemateriaal) over aan winkels. Voor zover ik weet is BS de enige die ze koppelt aan verkopen.

Je kunt je inderdaad afvragen of Nintendo dit soort praktijken zou moeten tegengaan, maar het is in ieder geval niet hun idee.

Of het volgens de afspraak is dat BS weigert codes te geven zonder verkoop is niet duidelijk, maar ze doen het wel. BS weigerde mij een Diancie code te geven als ik geen spel (wat ik al had) kocht.

[ Voor 3% gewijzigd door embee op 11-11-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Bij Gengar-voucher stond er volgens mij expliciet op dat deze niet mocht worden verkocht.

Ik vind het bij Diancie trouwens net een beetje anders dan bij Hoopa; toen was het spel nieuw, werd het ook flink geadverteerd en dat heeft Intertoys een flinke lading pre-orders opgeleverd. Nu is het spel al meer dan een jaar oud. En afgaand op de meeste verhalen hier doen ze er in de meeste winkels niet zo moeilijk over.

Edit: ok, blijkbaar is Hoopa niet bij Gamemania beschikbaar: http://www.pokemonunited....stributies-november-2015/

[ Voor 13% gewijzigd door wackmaniac op 12-11-2015 12:50 ]

• Accez
Iemand met Ivysaur Friend Safari?

Verwijderd

GameMania heeft dus geen Hoopa, inmiddels heeft Nintendo dit ook aangepast op de website.

Tweet van GameMania over Hoopa:
https://twitter.com/GameManiaNLD/status/664774474219298816

Yes zojuist Pokemon X tweedehands op de kop getikt voor 15€ (17€ incl. verzenden) :o
Van de week maar snel langs de Intertoys voor een Hoopa coupon.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 16:15 ]

• wackmaniac
Accez schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:03:
Iemand met Ivysaur Friend Safari?
Zoek je iets specifieks? Heb volgens mij wel iemand in mijn FS met Ivysaur, zelf heb ik het niet volgens mij.

• Accez
Ja ik zoek Ivysaur (wil een Venusaur met 5x31 IVs en Chlorophyll :) )

• wackmaniac
Ik wil vanavond wel even kijken of ik een HA Ivysaur voor je kan vangen. Breeden moet je dan zelf even doen :)

• Accez
Moet wel een vrouwtje zijn anders ben ik er niet veel mee (heb al een mannelijke charizard met perfecte IVs en die kunnen samen breeden :) )

• wackmaniac
Nou ja, je bent wat langer bezig wellicht :) Nee, ik probeer een vrouwtje te vinden :)

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:05

Michelli

LL.M

Accez schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:09:
Ja ik zoek Ivysaur (wil een Venusaur met 5x31 IVs en Chlorophyll :) )
Ik kijk zo even bij mijn games. Heb een tijd terug een lading Bulbasaur gebreed, dus misschien dat ik nog een female heb met HA ;)

• Accez
Thnx :)

• Michelli

Michelli

LL.M

Momenteel heb ik alleen nog een Male op voorraad. Echter heeft deze wel 6IV ;)

Nature: Modest
Egg move: Giga Drain
Ability: Chlorophyll

[ Voor 28% gewijzigd door Michelli op 12-11-2015 16:45 ]

• Accez
Michelli schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:42:
Momenteel heb ik alleen nog een Male op voorraad. Echter heeft deze wel 6IV ;)

Nature: Modest
Egg move: Giga Drain
Ability: Chlorophyll
Hmmm, die is ook heel interessant :)
Is ie legit of niet?

• Michelli

Michelli

LL.M

Accez schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:52:
[...]

Hmmm, die is ook heel interessant :)
Is ie legit of niet?
Jup, zelf gebreed (wel dmv 6IV Ditto).

Heb zelf momenteel al 3 verschillende Venusaur :P

Wat voor nature heeft je Charizard trouwens? Misschien dat ik wel interesse heb in een Charmander om verder mee te breeden.

• Accez
Modest.
Is een Shiny Charizard voor Charizard Y :)

Hoe kom je aan die 6Iv ditto? :o

• Michelli

Michelli

LL.M

Accez schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:15:
Modest.
Is een Shiny Charizard voor Charizard Y :)

Hoe kom je aan die 6Iv ditto? :o
Die Ditto is wel hacked via gen 5 :') Op reddit is ook volgens mij een subreddit te vinden waar ze zulke Ditto's weggaven.

Hoopte eigenlijk dat je een Charizard X gebruikte, want ik heb zelf al een (Timid) Charizard Y die ik in double battles gebruik (samen met een Venusaur). Heb je toevallig nog een andere pokemon met HA ofzo? :)

• Accez
Nope jammer genoeg niet.. :(

• Michelli

Michelli

LL.M

Heb je toevallig een Sigilyph of Pumpkaboo? Zijn namelijk een XY exclusive die ik nog nodig heb voor OR (en ik ben te lui atm om er een te gaan zoeken in XY)

• Accez
Ik kan wel een pumkaboo (en wss ook die andere) ergens vangen.
Zijn wel niet natured of IV'd dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nou, Japan... Geluksvogels.. Wij moeten het doen met alleen een digitale versie van Red Blue en Yellow op de virtual console......
Ook geen Pokemon Z aangekondigd.. (denk in februari)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CTpTCd9WwAEHVmf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/direct11155.jpg
Pokémon Red, Blue & Yellow - Virtual Console Release

It has been announced that Pokémon Red, Blue and Yellow are to be released on the Nintendo 3DS Virtual Console in Europe on February 27th 2016. The release of these games includes special link cable capabilities of the games to allow for battle and trading.
Edit @ 22:36: It's also confirmed that Japan will receive Pokémon Red, Green, Blue and Yellow and will also be released in a special bundle which comes with the download code and a map for 1,389¥

http://www.serebii.net/index2.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik voel nou niet echt de neiging om de originele games weer te gaan spelen. Voor het verhaal hoef je het niet te doen (want dat is in elke Pokémon-game vrijwel hetzelfde), voor de gameplay ook niet (want die was gewoon slecht tegenover nu) en laten we het over de graphics maar niet hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

NMe schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 00:32:
Ik voel nou niet echt de neiging om de originele games weer te gaan spelen. Voor het verhaal hoef je het niet te doen (want dat is in elke Pokémon-game vrijwel hetzelfde), voor de gameplay ook niet (want die was gewoon slecht tegenover nu) en laten we het over de graphics maar niet hebben. :P
Ja leuk zo'n remake, meer voor nostalgische gevoelens. Maar geef mij maar Pokemon Z. Veel fans waren pissed off daarnet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Pokémon Z interesseert me ook vrij weinig, da's gewoon uitmelken van dezelfde generatie met spul dat eigenlijk gewoon in X en Y had moeten zitten. Hell, het feit dat X en Y apart zijn is al uitmelken genoeg, Z kan me wat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

NMe schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 00:38:
Pokémon Z interesseert me ook vrij weinig, da's gewoon uitmelken van dezelfde generatie met spul dat eigenlijk gewoon in X en Y had moeten zitten. Hell, het feit dat X en Y apart zijn is al uitmelken genoeg, Z kan me wat. :P
Natuurlijk, het is uitmelken haha. Maar toch wil ik die game. Wil nieuwe content hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Afhankelijk vande prijs sluit ik niet uit dat ik een van de spellen koop :)
Michelli schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:58:
Heb je toevallig een Sigilyph of Pumpkaboo? Zijn namelijk een XY exclusive die ik nog nodig heb voor OR (en ik ben te lui atm om er een te gaan zoeken in XY)
Wil ze we even voor je breeden, maar ben pas zondagavond weer online.

@Accez: gister geprobeerd een ha ivysaur te scoren, maar de combinatie 12,5% vrouwtjes en weinig HA zorde voor een nagenoeg vruchteloze sessie. Wèl een shiny Oddish gevangen in de Friend Safari :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:57

Barbas

Gallego!

NMe schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 00:38:
Wat zouden ze kunnen doen zodat je weer geinteresseerd bent NMe? Op een totale remake van het spel? Of ben je sowieso al een beetje klaar met Pokemon?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Ach, ik heb mijn Pokémon Red/Blue/Yellow boxes hier gesigneerd thuis staan, alhoewel ik wel een klein beetje jaloers ben op Japan.

VGC 2016 RBY format go ;)

@NMe: Z zal waarschijnlijk naast meer mega's ongetwijfeld een battle factory en balance updates doorvoeren, Tis zeker belangrijk voor een competitive scene dat je vooruit gaat en de meta niet al te stale laat worden. Pokémon is sowieso een enorme cashprinter voor Nintendo/TPCi dus dat zal voorlopig niet minder gaan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:29:
Afhankelijk vande prijs sluit ik niet uit dat ik een van de spellen koop :)

[...]

Wil ze we even voor je breeden, maar ben pas zondagavond weer online.

@Accez: gister geprobeerd een ha ivysaur te scoren, maar de combinatie 12,5% vrouwtjes en weinig HA zorde voor een nagenoeg vruchteloze sessie. Wèl een shiny Oddish gevangen in de Friend Safari :)
Edit @ 22:36: It's also confirmed that Japan will receive Pokémon Red, Green, Blue and Yellow and will also be released in a special bundle which comes with the download code and a map for 1,389¥
10 euro in Japan blijkbaar voor een bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Barbas schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:53:
[...]

Wat zouden ze kunnen doen zodat je weer geinteresseerd bent NMe? Op een totale remake van het spel? Of ben je sowieso al een beetje klaar met Pokemon?
Remakes zijn ook niks. :P Dat is óók uitmelken. Met al die remakes en andere cash cows die tussendoor komen duwen ze de échte vernieuwing van een nieuwe generatie steeds verder naar achteren.

Ik zou liever hebben dat ze elk jaar een nieuwe game (of set games) uitbrengen met 30-40 nieuwe soorten Pokémon dan wat ze nu doen.
Akaendra schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:10:
@NMe: Z zal waarschijnlijk naast meer mega's ongetwijfeld een battle factory en balance updates doorvoeren, Tis zeker belangrijk voor een competitive scene dat je vooruit gaat en de meta niet al te stale laat worden. Pokémon is sowieso een enorme cashprinter voor Nintendo/TPCi dus dat zal voorlopig niet minder gaan worden :)
Waarom komen die updates er niet gewoon in X en Y? Dat is mijn probleem ermee. ;) Z zou bijna exact dezelfde game zijn, maar dan met wat minimale patches die het de moeite waard moet maken voor mensen die graag geld tegen Nintendo aan smijten... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli

Michelli

LL.M

Accez schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:01:
Ik kan wel een pumkaboo (en wss ook die andere) ergens vangen.
Zijn wel niet natured of IV'd dan
Is niet erg. Ze zijn alleen om mijn pokedex in OR compleet te krijgen :)

Mijn 3DS Friendcode is 0946-2820-6305 btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
Michelli schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:45:
[...]

Is niet erg. Ze zijn alleen om mijn pokedex in OR compleet te krijgen :)

Mijn 3DS Friendcode is 0946-2820-6305 btw
Heb je toevallig geen mineral male met 5x31 of 6x31 IVs?
Ondertussen heb ik al 20 5x31 chlorophyll bulbasaurs gemaakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli

Michelli

LL.M

Accez schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 19:13:
[...]

Heb je toevallig geen mineral male met 5x31 of 6x31 IVs?
Ondertussen heb ik al 20 5x31 chlorophyll bulbasaurs gemaakt :p
Mineral?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

http://bulbapedia.bulbaga...i/Mineral_%28Egg_Group%29 :P

[ Voor 58% gewijzigd door NMe op 15-11-2015 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli

Michelli

LL.M

Ah.. Nu snap ik het :')

Volgens mij heb ik nog Magnemite en Klefki, maar volgens mij zijn de IVs van de Klefki niet flawless iirc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Is het sowieso niet veel makkelijker om ergens een 6IV Ditto vandaan te halen? Dat is makkelijker dan het klinkt en dan heb je een hele hoop variabelen minder: je hoeft niet meer naar geslachten te kijken, en dat 5 of 6IV-verhaal heb je met die Ditto ook al afgedicht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
Ja maar die vind ik jammergenoeg niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjweele13
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Nostalgie in 3, 2, 1: dit weekend voor een keurig prijsje Pokémon Diamond en Pokémon Pearl op de kop getikt (EUR 20 bij elkaar). Alleen zonder hoesjes, die wil ik er nog even bij regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:52:
Nostalgie in 3, 2, 1: dit weekend voor een keurig prijsje Pokémon Diamond en Pokémon Pearl op de kop getikt (EUR 20 bij elkaar). Alleen zonder hoesjes, die wil ik er nog even bij regelen.
Op ebay verkopen ze volgens mij lege hoesjes van pokemon, hoe duur weet ik niet meer. Ik denk dat het nog vies kan tegenvallen om die twee hoesjes los te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
iPodKiller schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:02:
[...]

Op ebay verkopen ze volgens mij lege hoesjes van pokemon, hoe duur weet ik niet meer. Ik denk dat het nog vies kan tegenvallen om die twee hoesjes los te vinden.
Ik wilde Nintendo eens mailen en anders scoor ik een aantal hoesjes via de Nintendo-shop en print ik de covers zelf wel op glanspapier. Moet even goede scans vinden van de covers.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:24:
[...]

Ik wilde Nintendo eens mailen en anders scoor ik een aantal hoesjes via de Nintendo-shop en print ik de covers zelf wel op glanspapier. Moet even goede scans vinden van de covers.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Heb even voor je gezocht, heb niks kunnen vinden los van de dure amerikaanse sellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
Gisterenavond 21:00 Alpha Sapphire gekocht en net de elite four verslagen; ik denk een 12 uurtjes in totaal; dat is de helft van X :o
En op Sapphire heb ik dan ook nog eens IEDERE NPC verslaan (soort van persoonlijke opgave om het spel 100% te gaan completen; dus pokedex completen, iedere NPC verslaan en alle items vinden enzo).

Het was leuk en nostalgisch maar toch vond ik X beter, misschien omdat het iets 'nieuws' was?
Ik heb wel enorm veel gezien dat ik in de originele games niet zag; zo dacht ik altijd dat Wally JOU aanleerde hoe je pokemons moest vangen en JOUW mentor was, terwijl Wally duidelijk zieklijk is en jouw leerling is.
Verder dacht ik altijd dat de plannen van team aqua en magma slecht waren maar al bij al zijn ze goed van aard en was de romance tussen Shelly en Archie ook wel iets moois om te zien.
Als game apart vind ik het minder dan voorgaande (X/Y); maar als remake vind ik het meer dan geslaagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:52
Hmm ikzelf heb de Elite 4 verslagen rond 16 uur gameplay. Wel stuk korter dan Black 2. Daar was ik 30 uur bezig. Komt door de exp share denk ik. Veel grinding is daardoor niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Hoi iedereen,

Ik heb vroeger zeer veel pokemon gespeeld, red, yellow, gold, crystal, sapphire.

Nu twijfel ik om weer te gaan starten. Echter heb ik geen flauw idee waar ik zou moeten beginnen i.v.m. de verhaallijnen enzo. Ik heb ook de hele serie gevolgd totaan battlefrontier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 16:16

The_Bird

Meneer de Raaf

Squishie schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:29:
Hoi iedereen,

Ik heb vroeger zeer veel pokemon gespeeld, red, yellow, gold, crystal, sapphire.

Nu twijfel ik om weer te gaan starten. Echter heb ik geen flauw idee waar ik zou moeten beginnen i.v.m. de verhaallijnen enzo. Ik heb ook de hele serie gevolgd totaan battlefrontier....
Elke game heeft zijn eigen verhaallijn (die weliswaar vaak op elkaar lijken in grote lijnen) maar als je een 3DS hebt zou ik voor X/Y Omege Ruby/Alpha sapphire gaan.

Dit zijn de recentste games en dat merk je ook wel:
  • De pokemon zijn 3d-modellen ipv platte 2d plaatjes
  • Via Wifi kan je op elk moment ruilen en vechten met andere spelers online.
  • Er is erg veel te doen in de game qua zijactiviteiten zoals wedstrijden, miinigames ed.
  • [i]Het gebruikersgemak is erg vergroot. Het onderste scherm biedt duidelijke kaarten, locaties van Pokemon ed.[/i] Voor jezelf moet je dan afwegen of je dan liever een remake van een game die je al gespeeld hebt wil of liever een compleet nieuwe game.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Squishie schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:29:
Hoi iedereen,

Mwah, verhaallijnen hoef je je niet echt druk om te maken. Xy heeft een standalone verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Dank voor de reacties. Het is dus niet zo dat het verhaal verdergaat net zoals in de tv serie (kanto, johto etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Squishie schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:13:
Dank voor de reacties. Het is dus niet zo dat het verhaal verdergaat net zoals in de tv serie (kanto, johto etc.).
Neee hoor totaal niet. :) Ja, je ziet een paar karakters terugkomen van de serie, bijv van xy Serena en etc. Maar de game en de anime serie zijn heel anders. Gewoon kopen ;)
Pagina: 1 ... 71 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.