Read the code, write the code, be the code!
Daar heb ik Black 2 op staan ik kan de eerste er ook nog wel opzetten.wackmaniac schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:51:
Je hebt dan een r4-kaart nodig. Je kan in oras met de dexnav chainen. Heb op die manier een batch 3iv ditto gevangen. Is geen 6iv, maar wel 100% legitHeb overigens ook een buitenlandse 6iv ditto, maar die gebruik ik niet veel.
Maar is de Battle mansion tot de 50ste battle nog wel te doen zonder competitive pokemon?
Zelf ben ik nooit ver gekomen bij Battle Frontier/Maison/etc.
Heb nu een competitief team, dus zal het eens proberen. Jammer dat de Battle Frontier er niet in zit...
Competitieve pokemon zullen in elk geval een heel eind helpen.
Hoe ik het had gedaan (was met missende legendaries ipv Ditto's, maar idee is hetzelfde).Jelmer93 schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:42:
[...]
Die spellen heb ik nog toevallig kan je mij uitleggen hoe je dit doet? ik zou dan alleen nog Pokemonbank moeten kopen nog.
1. Op DS1 had ik een R4 met Pkmn Black met een edited savegame en op DS2 had ik een originele Pkmn White 2.
2. Je kunt niet meer online traden, dus je moet via een Pokecenter een local trade doen (weet niet precies hoe dit heet, maar je zit op hetzelfde netwerk)
3. Via White2 overgezet naar PokeBank
4. In X (in mijn geval) de Pokemon uit de bank halen
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Edit: ik heb vandeweek een shiny dugtrio mogen ontvangen via WT. Maar in de GTS gezet en daarvoor een diancie gekregen!
[ Voor 40% gewijzigd door Jelmer93 op 29-12-2014 18:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
DGonlag2 schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:19:
[...]
U vraagt, wij draaien.
Volgens Serebii op route 116.
Zit nu momenteel weer op een 75 chain en begin nu alvast maar met lopen zodat ik de goede vaart te pakken heb met sneaken.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Zonder pokebank/transporter is dat best een gaar klusje volgens mij... BW1/2 kunnen afaik niet traden met XY/ORAS?Jelmer93 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:49:
Zou er iemand voor mij een 6iv ditto uit black kunnen halen en die dan naar mij kunnen sturen? Ik heb niet alle benodigdheden om dat zelf te kunnen doen jammer genoeg
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Huh, ik dacht dat BW1 ook gewoon kon banken met transporter?Ypho schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:58:
Klopt, via BW2 kun je wel naar de Pokemon Bank, en dan naar XY/ORAS. Via BW1 moet je eerst naar BW2, en dan de Bank. Maar dan heb je weer 2 DSen nodig omdat GTS niet meer wordt ondersteund.
Edit: ja dus
[ Voor 9% gewijzigd door Henk op 30-12-2014 13:17 ]
Ja dat kan gewoon.Henk schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:16:
[...]
Huh, ik dacht dat BW1 ook gewoon kon banken met transporter?
Edit: ja dus

[ Voor 14% gewijzigd door Goudstalen op 30-12-2014 13:19 ]
Ben nu alleen nog op de markt voor een Infiltrator Zubat. Dus met m'n fiets naar de granite cave gegaan. Super repel aan, en zoeken maar. Al is de enige "goede plek" ergens beneden. maar als hij/zij dan verkeerd spawned
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Hou er wel rekening mee dat je Froakie parent dan ook de hidden ability moet hebbenJelmer93 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:26:
Ik ben op dit moment Froakie met adamant nature aan het breeden, hopen op een shiny met hidden abillity:D
Already taken care off! Ik heb nu 2 boxen met froakies met 60% daarvan met hidden ability. Hopen dat ik niet teveel hoef te breeden voor een shiny.Ypho schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:27:
[...]
Hou er wel rekening mee dat je Froakie parent dan ook de hidden ability moet hebben
Met shiny charm en masuda method heb je gem slechts 512 eitjes nodig
Ik heb mijn dex nog lang niet vol, maar ik heb volgens mij wel nog wat vrouwtjes met de HA in mijn breedreject box. Dan drop ik die wel ff in de daycare om nog een paar boxen te vullen met eitjes.wackmaniac schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:06:
Zorg dat het vrouwtje ha heeft; die heeft een grotere kans de ability door te geven. Helaas is ratio man-vrouw voor froakie erg in het voordeel van de mannetjes.
Met shiny charm en masuda method heb je gem slechts 512 eitjes nodig
Verwijderd
Had een keer mn R4 kaart in mn 3DS gestopt en toen kreeg ik dat kaartje er haast niet meer uit. Had mazzel dat mn 3DS niet gesloopt was.Ypho schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:33:
You're right. Ik had B1 op een R4 kaartje, en die werkt niet in de 3DS, daarom moest het voor mij omslachtig

Nu komt het lastigste, naar welke eeveelution zal ik hem doen...
Nice! ~240 encounters dus niet een ~240 chain neem ik aan? Ik zou voor umbreon gaanGAITii schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 12:21:
Yeah! Na ~240 encounters op de DexNav een shiny Eevee gevangen
Espeon, Umbreon of Vaporeon als je het mij vraagt; shinies moet goed afwijken qua kleur:GAITii schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 12:21:
Yeah! Na ~240 encounters op de DexNav een shiny Eevee gevangen

Euh.. de 'oude' R4, die geschikt was voor NDS(Lite) werkt niet op de 3DS (op de DSi al niet eens meer). Jij hebt waarschijnlijk zo'n R4i Gold 3DS? Dat die past is niet zo gek, die is er speciaal voor gemaakt.Satom schreef op woensdag 31 december 2014 @ 20:17:
Dan heb je waarschijnlijk een slechte (kloon), aangezien mijn R4 er prima in past en werkt
Umbreon of Espeon zijn echt vet, zijn nature is Careful vanavond nog is FF kijken welke daar goed op aansluit.Batino schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 12:47:
[...]
Nice! ~240 encounters dus niet een ~240 chain neem ik aan? Ik zou voor umbreon gaan
Ja wel een chain, maar bij de Dex Nav is een hogere chain niet per definitie meer kans op een shiny. Het waren in ieder geval ~240 Eevee's aan 1 reeks/chain met tussendoor een enkele andere maar daardoor wordt de chain niet verbroken. Uit analyses blijkt dat 70% shinys voorkomt onder een chain van 100 met de Dex Nav.
Klopt inderdaad, ik was even in de war. Ik heb de oude R4 hier liggen en een AceKard 2i en het is de laatst genoemde kaart die zeer goed in de 3DS pastPatriot schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 19:23:
[...]
Euh.. de 'oude' R4, die geschikt was voor NDS(Lite) werkt niet op de 3DS (op de DSi al niet eens meer). Jij hebt waarschijnlijk zo'n R4i Gold 3DS? Dat die past is niet zo gek, die is er speciaal voor gemaakt.
Nu heb ik eindelijk een groen-zwart-blauwe Beedrill
[ Voor 18% gewijzigd door GAITii op 04-01-2015 12:19 ]
Is er al enig gedegen onderzoek gedaan naar shiny kans bij chainen eigenlijk?
Waarom Adamant als ik vragen mag? Zelf heb ik namelijk voor de hogere Speed gekozen bij mijn twee Greninja en ben dus voor Timid en Jolly gegaan.Jelmer93 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:26:
Ik ben op dit moment Froakie met adamant nature aan het breeden, hopen op een shiny met hidden abillity:D
[ Voor 7% gewijzigd door Henk op 04-01-2015 14:54 ]
Ik doe het altijd met hordes... vang een tropius, leer die fly, sweet scent, razor leaf en earthquake en zoek op waar hordes zitten van pokemon met de juiste EV's. Infecteer je mon met pokerus, geef ze de macho brace, en ga hordes killen met RL/EQ. Als je pokerus en macho brace gebruikt gaat dat met 20EV of soms zelfs 40EV per horde, en dat met 5 pokemon tegelijk. In supertraining kun je de EV spread wel goed zien, en met die punching bags kun je controleren of je bijvoorbeeld de max stat al bereikt hebt (252EV). Ook zie je rechts een balkje wat laat zien of je nog EV's over hebt.Jelmer93 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:14:
Beste manier van ev trainen is super training? En zal ik voor mezelf de punten opschrijven die de pokemon heeft ontvangen na elk spel?
Boem.
Edit: vergeet trouwens niet dat je eerst moet breeden. EV's zijn leuk, maar als je het verliest omdat je IV's/nature/ability/egg moves niet in orde zijn, baal je.
[ Voor 8% gewijzigd door Henk op 04-01-2015 15:25 ]
Ik heb als het goed is binnenkort een 6iv ditto dus iv komt wel goed. Is het trouẃens een goed idee om reset bags te sparen om de ev goed te kunnen verspreiden?Henk schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:21:
[...]
Ik doe het altijd met hordes... vang een tropius, leer die fly, sweet scent, razor leaf en earthquake en zoek op waar hordes zitten van pokemon met de juiste EV's. Infecteer je mon met pokerus, geef ze de macho brace, en ga hordes killen met RL/EQ. Als je pokerus en macho brace gebruikt gaat dat met 20EV of soms zelfs 40EV per horde, en dat met 5 pokemon tegelijk. In supertraining kun je de EV spread wel goed zien, en met die punching bags kun je controleren of je bijvoorbeeld de max stat al bereikt hebt (252EV). Ook zie je rechts een balkje wat laat zien of je nog EV's over hebt.
Boem.
Edit: vergeet trouwens niet dat je eerst moet breeden. EV's zijn leuk, maar als je het verliest omdat je IV's/nature/ability/egg moves niet in orde zijn, baal je.
Edit: aangezien ik aan een aegisslash ga beginnen en maar 5ivs mee gaan tijdens het breeden kan ik bij de iv checker controleren dat de goede ivs meegaan? En wat zou het beste zijn voor die pokemon?
[ Voor 8% gewijzigd door Jelmer93 op 04-01-2015 15:50 ]
Als je direct na het breeden gaat EV trainen en dan pas levellen, is het gehannes met reset bags niet nodig. Dat is alleen voor pokemon die al EV's hebben op plekken waar je die niet wilt.Jelmer93 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:47:
[...]
Ik heb als het goed is binnenkort een 6iv ditto dus iv komt wel goed. Is het trouẃens een goed idee om reset bags te sparen om de ev goed te kunnen verspreiden?
Edit: aangezien ik aan een aegisslash ga beginnen en maar 5ivs mee gaan tijdens het breeden kan ik bij de iv checker controleren dat de goede ivs meegaan?
Dat hangt af van wat je er mee wilt. Meestal maak je bij IV's de afweging welke stat het minst belangrijk voor je is. Aegislash is een special attacker, dus samen met een modest nature zou ik breeden op een imperfect IV op ATK en voor de rest overal perfect. Maar het kan ook zijn dat je speed minder belangrijk vindt en een mixed attacker wilt, dan veranderd dat natuurlijk weer totaalEn wat zou het beste zijn voor die pokemon?
Met een maxed speed is greninja de snelste pokemon dacht ik, dus daar wil je gebruik van maken.
Reset bags zijn de enige nuttige bags imo. En al helemaal als je EV traint met horde battles.Jelmer93 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:47:
[...]
Ik heb als het goed is binnenkort een 6iv ditto dus iv komt wel goed. Is het trouẃens een goed idee om reset bags te sparen om de ev goed te kunnen verspreiden?
Kleine side-mark; in de OU tier. Los van het feit dat Greninja daar binnenkort waarschijnlijk (imho terecht) uit ligt, zitten er in Ubers nog wel wat snellere pokemon. En opzich is het ook niet erg als je een wat tragere pokemon voert, mijn Ferrothorn is baggertraag, maar hoeft ook helemaal niet snel te zijnwackmaniac schreef op zondag 04 januari 2015 @ 19:37:
Check even smogon.com. Daar hebben ze voor elke pokemon een of meer "kant-en-klare" trainingen staan. Dus incl moves, iv- en ev-spreiding en natuurlijk ability.
Met een maxed speed is greninja de snelste pokemon dacht ik, dus daar wil je gebruik van maken.
Ability: Iron Barbs
Item: Rocky Helmet
En dan met Leech Seed en daaropvolgend met Protect gaan lopen klieren, geweldig.
Hij kan nog leuker. Gooi er een Thunder wave bij en een stealth rock, en je hebt helemaal de pokemon die het bloed onder de nagels vandaan haalt bij menig tegenstander. Enige waar je mee op moet passen is fire-types, voor de rest kan hij een goeie duw hebbenGAITii schreef op zondag 04 januari 2015 @ 21:53:
Maybe beetje offtopic maar die Ferrothorn vind ik zo'n fijne Pokémon om te wallen en tegelijkertijd te pranken.
Ability: Iron Barbs
Item: Rocky Helmet
En dan met Leech Seed en daaropvolgend met Protect gaan lopen klieren, geweldig.
Ik was bezig met alleen vliegende pokemon te gebruiken. Dus alleen Flying, en pokemon die vliegen (zoals Beedrill) maar niet die zweven (Koffing).
Ik heb Articuno net gevangen en ga nu voor Zapdos (ik vang trouwens wel gewoon alles)
Nog pro-tips hier (heb de smaak te pakken) Ik heb ook nog Sapphire, Coloseum en Box.
Ik heb bijvoorbeeld nog nooit iets gedaan met breeden maar dat zou moeten kunnen in FR. Ben dus al wel aan het probenen Male en Female pokemon te vangen, maar pas sinds vorige week dus moet nog terug voor Pidgey enz.
Kan ik Charizard met Ditto breeden bijvoorbeeld???
Stadia was beter....
Wat? Hoe kom je aan een 6 IV ditto? Dat zou echt freaking godsend zijn.Jelmer93 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:47:
[...]
Edit: aangezien ik aan een aegisslash ga beginnen en maar 5ivs mee gaan tijdens het breeden kan ik bij de iv checker controleren dat de goede ivs meegaan? En wat zou het beste zijn voor die pokemon?
Anyways, mijn reis door Alpha Sapphire gaat weer lekker. Die Dexnav functionaliteit is zo onwijs tof. Dat is 1 van de features die ze niet meer uit volgende games weg kunnen halen imho. Ik heb nu een Manectric, Crobat, Marschtomp, Gardevoir en Breloom. Also Lioone voor pickup en Surf, want Swampert mag van mij waterfall leren om van zijn superieure attack aan te vallen.
Enige wat ik moet fixen in de post game is iemand die een adaptabillity Skrelp met me wil ruilen. Want, Poison/Dragon Dragalge. Nope, meer hoeft daar niet over gezegd te worden. Ik ga dan een mono-poison team maken met Breloom(poison heal, mag wel imho
Via eBay kan je genoeg krijgen zo te zienye-roon schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:47:
[...]
Wat? Hoe kom je aan een 6 IV ditto? Dat zou echt freaking godsend zijn.
GOD..mat.hi.as schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:16:
[...]
Via eBay kan je genoeg krijgen zo te zien
Dan is het toch niet leuk meer
Er staat legit bij, maar daar geloof ik ook niks vanye-roon schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:40:
[...]
GOD..
Dan is het toch niet leuk meerHoeveel daarvan zijn "legaal"
Dan ga ik ze liever zelf trainen, dan maar breeden tot ik een ons weeg. Toch niet veel te doen deze week om dat ik als een ware autist alleen maar AGDQ aan het kijken ben
Alleen sinds dat de Dex Nav er is, vind ik het leuker om shiny's te zoeken dan te breeden.
Hij is Italiaans om hem te kunnen gebruiken voor de Masuda method.
Ik heb mijn 6IV ditto gernnged in black, dat zit op het randje van hacken en legaalmat.hi.as schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:39:
Hoe komen jullie eraan? Ik noem zelf wel eBay, maar hebben jullie hem zelf gehacked, of gekregen van iemand die je persoonlijk kent die hem gehacked heeft?
Why do i want to do this now..... Clever use of game mechanics yo! Thuis is een google search er overheen gooienBatino schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:31:
[...]
Ik heb mijn 6IV ditto gernnged in black, dat zit op het randje van hacken en legaal
Het is wat lastiger dan 'normaal' hacken maar het is onmogelijk na te gaan of de pokemon gehacked is zolang je de timer tussen de uitgave datum van het spel en nu zet!ye-roon schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:43:
[...]
Why do i want to do this now..... Clever use of game mechanics yo! Thuis is een google search er overheen gooien
Hier op reddit zijn mensen ze ook aan het weggevenmat.hi.as schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:16:
[...]
Via eBay kan je genoeg krijgen zo te zien
Inderdaad, zelfs met een 6IV Ditto én een 6IV Ralts had ik slechts twee flawless male Ralts in twee boxen. Daarnaast zou het zo goed als onmogelijk zijn voor me om de pokemon die ik breed foreign met 6IV te bemachtigen (of ik moet X eens in 't Frans gaan spelen).Henk schreef op maandag 05 januari 2015 @ 18:01:
6iv ditto's zijn briljant, halen precies dat randje uit het breeden wat het zo bloedirritant maakt. Ik vind het al gaar genoeg dat er maar 5 IV's doorgegeven worden, een stomme baby ineens kan besluiten dat hij een andere ability krijgt dan papa/mama (heb je eindelijk die 5IV greninja met een mindere stat op ATK en is ie ineens torrent), en dat letterlijke baby-pokemon eerst moeten evolven voordat ze weer doorgefokt kunnen worden naar 5IV beesten (I'm looking at you, pichu). Nee, die 6IV beestjes schelen me een hoop tijd en ergernis
Het probleem is vaak dat 6IV soms eerder voorkomt, of net zo snel, als 5IV's waar je ze hebben wilt. Ga bijvoorbeeld maar eens een 5IV ralts trainen met alle IV's goed behalve op ATK.wackmaniac schreef op maandag 05 januari 2015 @ 18:30:
Je hebt vaak maar 5 van de 6 nodig, dus zie het nut van doorgaan voor een 6iv nooit zo.
Ik doe zelf altijd 2x 252 en 1x 4 over de stats, terwijl anderen weer zeggen dat dat helemaal niet goed zou zijn en niet sterk?... Snap wel dat je bijvoorbeeld met iets meer EV op een bepaalde stat net die ene Pokémon kan outspeeden bijvoorbeeld, maar da's zoveel rekenwerk.
Soms komt dat voor, maar daar denken de mensen van Smogon veel beter over na dan ik
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
En wat nu als je nu thunder wave op je greninja krijgt? ben je dan met 252 ev's alsnog niet sneller?NMe schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:20:
Stel je bent toevallig bezig met de snelste pokémon in het spel. Als de op één na snelste nog langzamer is las je snelste pokémon 128 EV's heeft, dan is alles daarboven natuurlijk verspilling. En zo zijn er nog wel wat afwegingen te maken.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
je speed gaat met 50% omlaag, dus als je meer ev's hebt kun je alsnog net de pokemon voorblijven?NMe schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 19:53:
Paralyzed ben je toch sowieso altijd langzamer?
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Als je met 50% minder speed nog steeds sneller bent dan die andere pokémon dan heeft de tegenstander volgens mij iets niet helemaal goed gedaan met de IV's of EV-training.Rick-Jan schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:52:
[...]
je speed gaat met 50% omlaag, dus als je meer ev's hebt kun je alsnog net de pokemon voorblijven?
[ Voor 10% gewijzigd door NMe op 06-01-2015 20:58 ]
Ik denk dat dat best tegen valt. Een Tyranitar (non mega) zit op 130-200, en dat is een behoorlijk slome pokemon.Batino schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 21:42:
Er zijn vrij veel pokemon die paralyzed sneller zijn dan andere! Jolly mega loppuny heeft 405(?) Speed. 202 speed is nog steeds sneller dan vrijveel tanks.
Wat is nou beter, fijner, slimmer om te gebruiken met aanvallen als:
- Toxic
- Will-O-Wisp
- Thunder Wave
Bijna elke Pokémon kan deze aanvallen, nu weet ik ook wel wat ze doen maar zit er misschien nog enige tactiek achter?
Also, welke pokemon zit in dat ei wat je krijgt bij de hotsprings in oras? Ik heb deze pas net opgehaald toen ik Fly kon gebruiken, omdat ik geen ruimte had toen ik daar was en het ineens herrinderde dat ik die nog niet gehaald had
En dan ook nog, holy shit wat is gardevoir een handige pokemon sinds de fairy toevoeging. Zeker zodra je dazzling gleam random van een ninja boy krijgt. Flinke coverage heb ik zo met een fairy, psychic en grass move. Nooit geweten dat Manectric zo goed was, z'n mega evo is heuuulllll lelijk, maar wel effectief
Klopt, moet je krijgen via streetpass, maar dit kun je met een trucje via je computer regelen. Ik heb het via deze link geregeld, maar dat is voor Mac.ye-roon schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:04:
Ik las trouwens gister over die Eon ticket op serebii. Klopt het dat ik daarvoor moet streetpassen en hopen dat iemand die random aan me door stuurt?
Also, welke pokemon zit in dat ei wat je krijgt bij de hotsprings in oras? Ik heb deze pas net opgehaald toen ik Fly kon gebruiken, omdat ik geen ruimte had toen ik daar was en het ineens herrinderde dat ik die nog niet gehaald had
En dan ook nog, holy shit wat is gardevoir een handige pokemon sinds de fairy toevoeging. Zeker zodra je dazzling gleam random van een ninja boy krijgt. Flinke coverage heb ik zo met een fairy, psychic en grass move. Nooit geweten dat Manectric zo goed was, z'n mega evo is heuuulllll lelijk, maar wel effectief
In dat ei in Hot Springs zit een Wynaut.
[ Voor 7% gewijzigd door Ypho op 07-01-2015 09:10 ]
Kom vaak online 's avonds, ik ben ook geregeld online en ik heb de eon ticket. Die worden volgens mij ook wel via je vrienden uitgewisseld.ye-roon schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:04:
Ik las trouwens gister over die Eon ticket op serebii. Klopt het dat ik daarvoor moet streetpassen en hopen dat iemand die random aan me door stuurt?
@Michelli Nee, heb ik niet, maar ik ben wel geïnteresseerd in andere ha-starters
Reddit fixes all your problems, also keeps one from working just as much as tweakers.net
Tyranitar is een relatief snelle tank, doelde met name op (mega) venusaur, Ferrothorn, Hippowdon, Conkeldurr, Chansey, Sableye en er zijn vast nog genoeg andere. Neemt natuurlijk niet weg dat het nog steeds ongelooflijk vervelend is als je pokemon paralyzed is...DGonlag2 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 22:10:
[...]
Ik denk dat dat best tegen valt. Een Tyranitar (non mega) zit op 130-200, en dat is een behoorlijk slome pokemon.
Toxic is met name handig als je een beetje kan stallen aangezien het verder geen stats beinvloed. Will-O-Wisp voor offensive pokemon aangezien het de attack met de helft verlaagt (behalve de pokemons met guts daar wordt de attack hoger als die). T-Wave is handig om een pokemon van de tegenstander die voornamelijk afhankelijk is van zijn snelheid. Maar pokemon met gyro ball richten dan weer meer schade aan. Zelf vindt ik het altijd fijn om in ieder geval Will-O-Wisp en T-Wave in mijn team te hebben!GAITii schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:53:
@Michelli, helaas ik heb er geen...
Wat is nou beter, fijner, slimmer om te gebruiken met aanvallen als:
- Toxic
- Will-O-Wisp
- Thunder Wave
Bijna elke Pokémon kan deze aanvallen, nu weet ik ook wel wat ze doen maar zit er misschien nog enige tactiek achter?
Dat herinnert mij; ik zou nog wat Phione regelen voor de mensen hier. Voor de mensen die nog geen DM hebben gestuurd; als je een Phione wilt dan kan je een DM sturen. Ik ben bijna elke doordeweekse avond wel online rond 21:00. In ruil graag iets leuks; shinies, breedjects, hidden abilities. Als je dat niet hebt, dan is een willekeurige pokémon ook prima, ik wil niet moeilijk doen. Ik ga deze week breeden en ik zal ze ook pokerus geven. Ik breed ze met mijn 6iv Ditto, dus grote kans dat je nog wat perfecte iv's hebt ook. Ik ga ze wel allemaal een leuke naam geven trouwens
Mejor así
Zonder game sync wordt de derde Pokémon niet vrijgespeeld en blijven ook de hidden abilities onbereikbaar. Kom op mensen! Voer even een game sync uit
Verwijderd
Oh nu snap ik waarom ik nooit die derde pokemon tegen kom bij vrienden.wackmaniac schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:33:
Gister ivm het breeden van de Phione Pokémon X weer aangeslingerd en nog eens een kijkje genomen in de friend safari. Het viel mij op dat er best wel wat mensen zijn met wie ik wel vrienden ben (via de lijst in de ts), maar die nog geen game sync hebben uitgevoerd.
Zonder game sync wordt de derde Pokémon niet vrijgespeeld en blijven ook de hidden abilities onbereikbaar. Kom op mensen! Voer even een game sync uitIn het spel verbinding maken met internet en het spel opslaan. Dankjewel
Je kunt dit zien als je een FS kiest. Het derde icoontje is leeg als je de 3e pokemon voor die FS nog niet kan vangen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:44:
[...]
Oh nu snap ik waarom ik nooit die derde pokemon tegen kom bij vrienden.
Ik wilde een Gyarados voor de Battle Maison, dus ik breedde een random gyarados die ik nog had met een 6IV ditto. Eerste ei daarvan had meteen 4 IV's, dus die omgewisseld met de random gyarados. Eerste ei van die ouders heeft meteen een 6IV magikarp. Op zich leuk, kom ik er daarna achter dat de destiny knot nog op de gyarados zat
EDIT: Heeft iemand hier een fletchling met zijn HA voor mij?
EDIT: Of heeft iemand een FS met FletchlingFletchinder?
[ Voor 16% gewijzigd door Patriot op 09-01-2015 19:43 ]
ook heb ik Phione's zat die minstens 5IV zijn, ook daarvoor mag je gerust sturen
@wackmaniac: Zeker weten dat die te vangen is in ORAS? Volgens Serebii niet namelijk..
Verwijderd
Niet 100%, mss heb ik die van mij via wt gekregen. Zal vnv even kijken of ik er een voor je kan vangen in de fs.Patriot schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 17:02:
Thanks Ypho, zal je even toevoegen. Mijn FC is 3668-8737-6271.
@wackmaniac: Zeker weten dat die te vangen is in ORAS? Volgens Serebii niet namelijk..
Dit topic is gesloten.