Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Ja hoor gisterochtend een eon ticket hit zet ik hem uit zonder te saven.. xd Achja zo maar richtibg schiphol in de trein misschien onderweg nog een hit

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:19
Jelmer93 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 07:00:
Ja hoor gisterochtend een eon ticket hit zet ik hem uit zonder te saven.. xd Achja zo maar richtibg schiphol in de trein misschien onderweg nog een hit
*kuch* grote oetlul die je bent :P. De enige reden dat je Pokémon kan uitzetten zonder op te slaan is dat de batterij opgaat terwijl je speelt :+. Soft reset verzorgt de rest :P. Nou maar hopen dat er iemand is op Schiphol of Barcelona :)

Verwijderd

IIsnickerII schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:32:
Ik ben hier en daar een beetje aan het zoeken naar een 6 IV ditto. Ik heb wat legendarys waarvan ik wel bereid ben er een voor te ruilen.

- X&Y Event Mewtwo: Lvl 70 - Relaxed - Pressure - Psystrike, Shadow Ball, Aura Sphere, Electro Ball

- All Therian Form:
- Landorus: Lvl 40 - Adamant - Intimidate - Bulldoze, Rock Throw, Extrasensory, Swords Dance
- Tornadus: Lvl 40 - Relaxed - Regenerator - Revenge, Air Cutter, Extrasensory, Agility
- Tundurus: Lvl 40 - Calm - Volt Absorb - Revenge, Shock Wave, Heal Block, Agility

- X Mewtwo: Lvl 70 - Carefull - Pressure - Recover, Psychic, Barrier, Aura Sphere

- Latios: Lvl 69 - Adamant - Levitate - Psyshock, Recover, Psychic, Dragon Claw

Ik heb er wel wat meer, maar dit zijn degene die ik kan missen, maar als je ergens naar op zoek bent kun je het natuurlijk altijd vragen!
Hmmm... heb geen 6IV ditto maar wel een Gible en een Froslass met hele goede stats volgens mij 5 of 6IV. Zou nog niet eens een legendary ervoor willen, ben de dex aan het completen namelijk. Helaas heb ik geen goede Ditto.

• Renszo
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:59
wackmaniac schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:26:
[...]

Je kan hem alleen niet meer evolueren naar een Manaphy. Heb een Manaphy en was van plan na de main story flink te gaan breeden en wat Phiones op de wondertrade te slingen, gewoon omdat het bijna Kerst is :)
Ik hou me ook warm aanbevolen.

Verwijderd

Renszo schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:58:
[...]

Ik hou me ook warm aanbevolen.
Je mag er ook een van mij krijgen ik heb ook manaphy.

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-11 08:26
Houd er rekening mee dan 6iv ditto ong 99% van de tijd gehackt zijn. Als je daar geen moeite mee hebt, dan zijn ze wel te vinden, ook wel op de GTS.

Read the code, write the code, be the code!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-11 09:53
Het zal vast al gevraagd zijn maar hoe krijg ik een eon ticket? :P

• Batino
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-11 12:08
wackmaniac schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:10:
Houd er rekening mee dan 6iv ditto ong 99% van de tijd gehackt zijn. Als je daar geen moeite mee hebt, dan zijn ze wel te vinden, ook wel op de GTS.
Ik heb er ooit een gekregen van iemand die hem bemachtigt heeft via de rng methode. Veel anderen hebben hun shinys/perfect IVed pokemon gekregen.

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Mvandenberg91 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:27:
Het zal vast al gevraagd zijn maar hoe krijg ik een eon ticket? :P
Streetpassen met iemand die al een EON ticket heeft. Met homepass kun je over het internet streetpassen zodat je heel veel hits per uur kunt krijgen. Zie ook een post over hoe dat opgezet kan worden.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Verwijderd

In Emerald was er ooit een trucje waarbij je pokemon kon klonen. Nu heb ik twee dezelfde Rayquaza's met dezelfde nature en stats.

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 16:11
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:01:
In Emerald was er ooit een trucje waarbij je pokemon kon klonen. Nu heb ik twee dezelfde Rayquaza's met dezelfde nature en stats.
Bestaat ook voor X en Y, maar ik heb wel begrepen dat dat problemen kan opleveren met traden/battlen via GTS/WS etc.

Verwijderd

Henk schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:27:
[...]

Bestaat ook voor X en Y, maar ik heb wel begrepen dat dat problemen kan opleveren met traden/battlen via GTS/WS etc.
Mijn gehackte pokemon zijn door de controle gekomen van de pokebank dus zo streng controleren ze nou ook weer niet.

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:53
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:34:
[...]

Mijn gehackte pokemon zijn door de controle gekomen van de pokebank dus zo streng controleren ze nou ook weer niet.
Zolang een gehackte pokemon voldoet en overeenkomt met de gegevens die een legitieme versie heeft/kan hebben dan kunnen ze er niets aan doen.

Als je een legitieme Rayquaza gecloned hebt. Dan heb je misschien wel een niet legitieme rayquaza, maar het spel zal beide als legitiem uitlezen.

Verwijderd

DGonlag2 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:45:
[...]

Zolang een gehackte pokemon voldoet en overeenkomt met de gegevens die een legitieme versie heeft/kan hebben dan kunnen ze er niets aan doen.

Als je een legitieme Rayquaza gecloned hebt. Dan heb je misschien wel een niet legitieme rayquaza, maar het spel zal beide als legitiem uitlezen.
Ze kijken vaak naar het ID nummer van de pokemon, als die nog niet bestaat komt die door de test.

• Goudstalen
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:56:
[...]

Ze kijken vaak naar het ID nummer van de pokemon, als die nog niet bestaat komt die door de test.
Is dat zo? Dat wist ik niet.

Dacht dat ze gewoon naar data keken als waar gevangen, welke moves, stats e.d.

Weer wat nieuws geleerd vandaag :)

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ze kijken naar een paar verschillende dingen. Als je een Charizard hebt met Hydropump als aanval komt 'ie er niet doorheen. Als je een pokémon gecloned hebt die verder gewoon normale skills heeft dan moeten ze inderdaad terugvallen op een check of er al een andere trainer is die diezelfde pokémon (ID) in zijn Bank heeft staan, maar de kans daarop is natuurlijk niet héél groot. Ik heb in elk geval toen Bank uitkwam even alle legendaries die ik niet zou kunnen vangen naar Black gestuurd via PokeCheck, en omdat ik geen heel vreemde dingen deed kwam dat er op de Bank allemaal prima door. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:22:
Ze kijken naar een paar verschillende dingen. Als je een Charizard hebt met Hydropump als aanval komt 'ie er niet doorheen. Als je een pokémon gecloned hebt die verder gewoon normale skills heeft dan moeten ze inderdaad terugvallen op een check of er al een andere trainer is die diezelfde pokémon (ID) in zijn Bank heeft staan, maar de kans daarop is natuurlijk niet héél groot. Ik heb in elk geval toen Bank uitkwam even alle legendaries die ik niet zou kunnen vangen naar Black gestuurd via PokeCheck, en omdat ik geen heel vreemde dingen deed kwam dat er op de Bank allemaal prima door. :)
Ok, ik heb een rom gedownload en via r4 kaart even wat pokemons gehacked maar op een of andere manier kwamen die er allemaal doorheen en ook die gekloonde pokemon. Ze kijken of het een uniek ID is, misschien had ik mazzel voordat die update kwam.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het maakt niet uit of ze dat ID eerder gezien hebben of niet. Het maakt uit of dat ID op dat moment op hun servers staat. Je kan natuurlijk ook onderling ruilen, dus het feit dat iemand anders een maand geleden een pokémon met dat ID had wil niet zeggen dat jij nu niet diezelfde pokémon kan hebben. Dat kunnen ze alleen met zekerheid zeggen als er een pokémon met dat ID daadwerkelijk al in de Bank staat en er niet uit gehaald is in een van de games.

Verwijderd

Heb een shiny Groudon via wondertrade gehad echt mazzel. En een shiny Latios getrade op de GTS voor een Dialga. Meeste mensen willen allemaal een event pokemon ervoor terug. Sommigen sporen ook niet daar, vragen ze voor een caterpie een Mew of een Diancie.

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:12

Dazzler2120

FP ProMod
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 21:00:
Heb een shiny Groudon via wondertrade gehad echt mazzel. En een shiny Latios getrade op de GTS voor een Dialga. Meeste mensen willen allemaal een event pokemon ervoor terug. Sommigen sporen ook niet daar, vragen ze voor een caterpie een Mew of een Diancie.
Alles voor de shinies he :p

PS4 PSN: Dazzler2120

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 21:00:
Vaak is dat bewust. Zelf in de ene game een absurd mooie pokémon vragen voor een level 2 rotzooi-pokémon en dan in de andere game die trade afmaken om zo op één 3DS toch met jezelf te kunnen ruilen. In het slechtste geval ruil je zelf je pokémon, in het beste geval is er ergens op de wereld een mafkees die je een gratis legendary geeft. :P

Verwijderd

NMe schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 21:19:
[...]

Vaak is dat bewust. Zelf in de ene game een absurd mooie pokémon vragen voor een level 2 rotzooi-pokémon en dan in de andere game die trade afmaken om zo op één 3DS toch met jezelf te kunnen ruilen. In het slechtste geval ruil je zelf je pokémon, in het beste geval is er ergens op de wereld een mafkees die je een gratis legendary geeft. :P
Die mafkees heb ik dus ontmoet.

Verwijderd

Ik maak zelf geen gebruik van het GTS systeem, maar vind die Wonder Trades eigenlijk wel leuk.
BTW: Ik ben recent langs de Safari Zone gegaan... Ben ik nou de enige die de Friend Safari uit X/Y mist?

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Ik heb net een shiny gekregen op de wondertrade een gligar. Maar ben bang dat ie gehacked is. Enig idee hoe ik dat kan controleren?

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Iemand dat een 5iv of 6iv adamant gible willen weggeven? :p

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-11 11:39
Ik heb wel hele zooi Gibles in de Bank zitten.

Zal straks na het eten ff checken welke nature ze hebben en hoeveel IV :).

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:25:
Ik maak zelf geen gebruik van het GTS systeem, maar vind die Wonder Trades eigenlijk wel leuk.
BTW: Ik ben recent langs de Safari Zone gegaan... Ben ik nou de enige die de Friend Safari uit X/Y mist?
Ik mis de Friend Safari in elk geval als kiespijn. Wat een klotesysteem was dat, zeg. Een beetje achter vreemden aan lopen bedelen of je asjeblieft hun vriendje mag zijn (inclusief lekker lomp al die codes overtikken buiten de game om), alleen om toegang te krijgen tot die ene pokémon die je toevallig nog nodig hebt...

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
GAITii schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:13:
Ik heb wel hele zooi Gibles in de Bank zitten.

Zal straks na het eten ff checken welke nature ze hebben en hoeveel IV :).
Top! Thanks man, stuur me maar een pb als je iets hebt

Verwijderd

NMe schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:18:
[...]

Ik mis de Friend Safari in elk geval als kiespijn. Wat een klotesysteem was dat, zeg. Een beetje achter vreemden aan lopen bedelen of je asjeblieft hun vriendje mag zijn (inclusief lekker lomp al die codes overtikken buiten de game om), alleen om toegang te krijgen tot die ene pokémon die je toevallig nog nodig hebt...
Daar heb je dan wel gelijk in, maar het had ook wel wat.

spoiler:
De scenes met/om Kyogre/Groudon zijn geweldig in elkaar gezet! De grafische veranderingen zijn super gedaan, vind het vooral mooi gemaakt wanneer Kyogre gevangen (neem aan dat iedereen deze gewoon wil vangen) is, er een scene kunt waar de personages een sterrenregen zien en de rust dus weer is wedergekeerd in Sootopolis City (8e gym). Gamefreak heeft dit echt super aangepakt!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2014 22:13 . Reden: Toevoegingen in de spoiler ]

• Goudstalen
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:09:
[...]

Daar heb je dan wel gelijk in, maar het had ook wel wat.

spoiler:
De scenes met/om Kyogre/Groudon zijn geweldig in elkaar gezet! De grafische veranderingen zijn super gedaan, vind het vooral mooi gemaakt wanneer Kyogre gevangen (neem aan dat iedereen deze gewoon wil vangen) is, er een scene kunt waar de personages een sterrenregen zien en de rust dus weer is wedergekeerd in Sootopolis City (8e gym). Gamefreak heeft dit echt super aangepakt!
Grafisch zien de spellen er inderdaad erg goed uit.
Om eerlijk te zijn maakt dit mij juist erg nieuwschierig naar de volgende handheld en pokemon game van Nintendo. Meer pixels, meer kracht (geen framedrops!). Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien.

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:18

Ypho

Allround Nerd

Zo. Mijn perfect IV team is eindelijk gebreed. Nu "echt" beginnen met Alpha Sapphire :)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• GAITii
Welk team heb je als ik vragen mag? :)

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

GAITii schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:14:
Welk team heb je als ik vragen mag? :)
Het is een "casual" team:
Espeon (Timid) ~ Ability: Magic Bounce
Sableye (Impish) ~ Ability: Prankster
Nidoking (Timid) ~ Ability: Sheer Force
Galvantula (Timid) ~ Ability: Compound Eyes
Kingdra (Modest) ~ Ability: Sniper
Darmanitan (Jolly) ~ Ability: Sheer Force

Nu is alles nog op lvl 6~7, ik heb ze als lvl 1 overgezet naar Alpha Sapphire, en met dit team ga ik het spel doorlopen.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• wackmaniac
DGonlag2 schreef op maandag 15 december 2014 @ 08:50:
[...]

Grafisch zien de spellen er inderdaad erg goed uit.
Om eerlijk te zijn maakt dit mij juist erg nieuwschierig naar de volgende handheld en pokemon game van Nintendo. Meer pixels, meer kracht (geen framedrops!). Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien.
De kracht is nooit speerpunt geweest van Nintendo, die moet het meer van gameplay hebben. Ik hoop wel op fatsoenlijke displays. Als ik van mijn 3ds even wat opzoek op mijn telefoon en dan weer terugkijk naar de 3ds dan huil ik een beetje om de resolutie.

En betere support voor de grote uitvoeringen, hoewel dat ook deels bij de spelmakers ligt. Pokémon ziet er op mijn 3dsxl minder scherp uit dan op de 3ds van mijn broertje.

[ Voor 30% gewijzigd door wackmaniac op 15-12-2014 09:39 ]

• GAITii
Leuk team, ga je het zeker makkelijk mee redden.

Ik ben blij altijd als ik de main story heb uitgespeeld, want dan is het weer tijd om te gaan breeden, shiny hunten, trainen en de gehele wereld nog eens rustig doorlopen :D

• wackmaniac
Met het team vlieg je het spel door. Ik houd daar nooit zo van. Ik vind het juist wel leuk om met de mon uit het spel de boel te domineren. Dat ging erg goed deze keer. Het zal ook geholpen hebben dat ik mijn team voor de 2e gym al compleet had :)

spoiler:
En nu de Delta Episode. Leuk dat ze een extra storyline hebben toegevoegd.

Gister weer wat megastones opgeraapt en Sea Mauville bezocht. Heb alleen de destiny knot nog niet gevonden, die zou daar te vinden moeten zijn. Ook begonnen aan de living dex. Iemand al een iv judge gevonden?

• Goudstalen
Ja klopt. Ik vind de huidige kracht van de 3ds en de stijl van ORAS ook goed genoeg hoor.

Ben alleen benieuwd naar de volgende generatie.
Vooral het scherm dan. Er is toch echt minstens 2x zo hoge resolutie nodig en een degelijk (OLED/IPS) paneel zou ook leuk zijn.

Het viel me ook nogal tegen dat de scherpte (was te verwachten) en de kleurenreproductie van de XL t.o.v. de gewone 3ds minder was.

Maar ach, ik verwacht ook niet de snelste van snelste hardware. Maar tegenwoordig gaat de ontwikkeling van mobiele SoC's zo snel dat een levensduur van 5 jaar toch wel erg lang is voor een systeem :p

• GAITii
Het viel mij ook op, ik ging laatst ff terug van de 3DS XL naar de 2DS, en wauw de 2DS was gewoon scherp in tegenstelling tot de 3DS XL. Maar dat komt gewoon door dezelfde resolutie op een groter scherm.

spoiler:
Gisteravond ook de Delta Episode uitgespeeld, was wel even een momentje van *** toen ik Deoxys tegenkwam. Ik dacht tja heb hem niet gesaved vooraf en wil hem toch, toen maar de Master Ball gegooit want Rayquaza had ik met een simpele Poké Ball gevangen:)

Vanavond maar eens bruikbare items (waaronder mega stones) en Pokémons overzetten van X naar Omega Ruby :P

Verwijderd

Tip voor pokemon eigenaren. Gratis game als je Ruby/Sapphire of SSB3DS hebt gekocht. Ik ben zelf voor Monster hunter gegaan (andere titels oa: Mario Party, Kirby, Yoshi en meer). Via clubnintendo.

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-10 15:14
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:04:
Tip voor pokemon eigenaren. Gratis game als je Ruby/Sapphire of SSB3DS hebt gekocht. Ik ben zelf voor Monster hunter gegaan (andere titels oa: Mario Party, Kirby, Yoshi en meer). Via clubnintendo.
het is toch 3ds en spel niet of?

Verwijderd

darkmushy1995 schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:12:
[...]

Kan ook op 2DS maar dan heb je geen 3D schuiver om 3D aan te zetten. Wie gebruikt er nou nog 3D op z'n 3DS krijgt er alleen maar hoofdpijn van. Zelf zou ik voor een 3DS XL gaan, omdat het beeld lekker groot is en de 2DS vind ik niet zo compact, voor in je zak/tas ofzo.

Verwijderd

darkmushy1995 schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:12:
[...]

Ik ga ervan uit dat als je een 3DS game koopt dat je ook een 3DS console kunt registeren :)

• Henk
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:04:
Eh... hoe, wat, waar, bron? Leg uit! :P

• Rick-Jan
  • Laatst online: 12:27

Rick-Jan

always connected

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• Henk
Hmmm... dat is dus alleen als je ook een console koopt/registreert?

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Henk schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:18:
[...]

Hmmm... dat is dus alleen als je ook een console koopt/registreert?
Nee je kunt de code die bij je spel zat registreren, en dan morgen weer inloggen en je game aanvragen.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• Henk
Rick-Jan schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:21:
[...]

Nee je kunt de code die bij je spel zat registreren, en dan morgen weer inloggen en je game aanvragen.
Ow gers, heb ze allebei gekocht... mooie titels ook. Super bedankt voor de tip :)

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:55

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Rick-Jan schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:21:
[...]

Er staat toch echt:
Registreer een Nintendo 3DS, Nintendo 3DS XL of Nintendo 2DS (tussen 01-09-2014, 11:00 uur en 12-01-2015, 23:59 uur) en een van de volgende games
Als je de console niet in de actieperiode hebt geregistreerd krijg je toch niks :?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat staat in elk geval niet op die pagina? Je moet er alleen een geregistreerd hebben voor die datum, er staat nergens dat je dat per se nét gedaan moet hebben, toch?

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

NMe schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:42:
Dat staat in elk geval niet op die pagina? Je moet er alleen een geregistreerd hebben voor die datum, er staat nergens dat je dat per se nét gedaan moet hebben, toch?
De tekst uit mijn quote kwam van deze pagina, dus de overzicht-pagina in het menu links.

En bij veelgestelde vragen staat:
Ik heb al een Nintendo 2DS, Nintendo 3DS of Nintendo 3DS XL, en een game die in aanmerking komt, gekocht en geregistreerd voordat de actie begon. Kan ik alsnog een gratis downloadcode krijgen?

Producten die geregistreerd zijn vóór het begin van de actie, kun je niet voor deze actie gebruiken.

[ Voor 21% gewijzigd door Patriot op 15-12-2014 14:45 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Lekker flauw. :/

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Patriot schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:33:
[...]

Er staat toch echt:

[...]

Als je de console niet in de actieperiode hebt geregistreerd krijg je toch niks :?
Je hebt gelijk, ik had toevallig mijn 3ds deze week geregistreerd, vandaar.

Verwijderd

Oef, dat is zuur. Sorry mensen dat had ik ook niet zo begrepen. Mijn 3DS XL is alweer een half jaar oud maar ik had hem nog niet geregistreerd.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mja, ik heb er intussen stiekem spijt van dat ik hem wel geregistreerd heb. Als Nintendo wil bereiken dat mensen hun consoles niet meer registreren in de hoop dat er later nog een actie komt waar ze gebruik van kunnen maken dan zijn ze daarin geslaagd, ik registreer niks meer. Het spul dat je voor die sterren kan krijgen is toch waardeloos.

• Goudstalen
NMe schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:28:
Mja, ik heb er intussen stiekem spijt van dat ik hem wel geregistreerd heb. Als Nintendo wil bereiken dat mensen hun consoles niet meer registreren in de hoop dat er later nog een actie komt waar ze gebruik van kunnen maken dan zijn ze daarin geslaagd, ik registreer niks meer. Het spul dat je voor die sterren kan krijgen is toch waardeloos.
+1.

Begrijpelijk dat je niet elke keer van zo'n actie gebruik kan maken, maar één keer zou wel zo leuk zijn.

Het enige wat ik heb gekregen waren een paar virtual boy games, die ik nooit gespeeld heb.

In de toekomst wacht ik ook wel met registreren, zie vaak genoeg een actie voorbij komen waarbij je een gratis game kan krijgen :(

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Bij toeval mijn 2DS nog niet geregistreerd, dus dat kwam mooi uit :) Zat te twijfelen tussen Zelda en Kirby en uiteindelijk toch de laatste gekozen. Een platform game erbij leek me wel leuk voor de afwisseling. De Mario games en Yoshi zijn erg ondermaats volgens reviews.

Gisteren de 8e gym verslagen en nu op naar de E4. Tot nu toe gaat het allemaal wel (heel) erg makkelijk. Mijn Sceptile heeft niet één keer gefaint en tezamen met mn Glalie ligt alles zo omver.

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
DGonlag2 schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:51:
Ja klopt. Ik vind de huidige kracht van de 3ds en de stijl van ORAS ook goed genoeg hoor.

Ben alleen benieuwd naar de volgende generatie.
Vooral het scherm dan. Er is toch echt minstens 2x zo hoge resolutie nodig en een degelijk (OLED/IPS) paneel zou ook leuk zijn.

Het viel me ook nogal tegen dat de scherpte (was te verwachten) en de kleurenreproductie van de XL t.o.v. de gewone 3ds minder was.

Maar ach, ik verwacht ook niet de snelste van snelste hardware. Maar tegenwoordig gaat de ontwikkeling van mobiele SoC's zo snel dat een levensduur van 5 jaar toch wel erg lang is voor een systeem :p
Dan zal ik je (en velen anderen) toch enigzins teleur moeten stellen denk ik. Ik heb sinds een week de 'New Nintendo 3DS XL' en de schermgrootte + resolutie is gelijk gebleven. Dit heeft ook te maken met de 3D functie; zonder bril 3D kijken is simpelweg nog niet mogelijk bij een hoge resolutie scherm geloof ik. Ik moet wel zeggen dat de 3D functie echt goed is, er mooi uit ziet met ook een goede kijkhoek :)

Ik heb de New 3DS geïmporteerd uit Australië overigens, waar deze al op de markt is (net als in Japan). De verwachting is dat ie rond maart 2015 in Europa en ook NL verkrijgbaar zal zijn als opvolger van de huidige 3DS serie.

• wackmaniac
Hehe, had mijn 3ds nog niet geregistreerd. Nnu moet ik alleen nog kiezen welke game :)

Edit: Zelda it is!

[ Voor 11% gewijzigd door wackmaniac op 15-12-2014 20:26 ]

• Batino
Mijn 3DS heb ik vorig jaar geregistreerd en kreeg daar Super Mario Bros 1999 Deluxe voor. Heb toch liever Zelda :X .

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ik heb mijn 3ds ook nog niet geregistreerd, ik heb er misschien overheen gelezen maar hoe doe ik dat?

• Batino
Dazzler2120 schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:36:
Ik heb mijn 3ds ook nog niet geregistreerd, ik heb er misschien overheen gelezen maar hoe doe ik dat?
Even een account aanmaken op clubnintendo (als je dat nog niet had gedaan). Vervolgens de code die in de doos van de 3DS zat invoeren op: https://www.nintendo.nl/N.../product_registration.jsp

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Batino schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:23:
[...]

Even een account aanmaken op clubnintendo (als je dat nog niet had gedaan). Vervolgens de code die in de doos van de 3DS zat invoeren op: https://www.nintendo.nl/N.../product_registration.jsp
ahh
damn ik heb die code niet meer, had m 2de hands overgekocht voor 100 incl x vorig jaar :p

• Goudstalen
remzor schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:44:
[...]

Dan zal ik je (en velen anderen) toch enigzins teleur moeten stellen denk ik. Ik heb sinds een week de 'New Nintendo 3DS XL' en de schermgrootte + resolutie is gelijk gebleven. Dit heeft ook te maken met de 3D functie; zonder bril 3D kijken is simpelweg nog niet mogelijk bij een hoge resolutie scherm geloof ik. Ik moet wel zeggen dat de 3D functie echt goed is, er mooi uit ziet met ook een goede kijkhoek :)

Ik heb de New 3DS geïmporteerd uit Australië overigens, waar deze al op de markt is (net als in Japan). De verwachting is dat ie rond maart 2015 in Europa en ook NL verkrijgbaar zal zijn als opvolger van de huidige 3DS serie.
De nieuwe 3DS is gewoon een nieuwe 3DS. Een revisie. Zelfde apparaat, knopje toegevoegd, processor beetje verbeterd en het scherm wat aangepast.
Is geen opvolger van de 3DS, maar een doorontwikkeling.

Ik doelde met mijn post op de echte opvolger van de 3DS.

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-09 18:35
Heb zojuist pokémon Y 2e hands gekocht. Meteen maar even bezig geweest met de friend list uit de OP, onderste 25 namen heb ik toegevoegd, rest doe ik misschien een andere keer nog wel :P

Ik ben wel benieuwd, heb redelijk wat pokémon spellen gespeeld, ooit met yellow begonnen, die ligt hier nog ergens stof te vangen :') Van het weekend een beetje met Fire-Red brouwsels gespeeld, daar zitten best een paar leuke spellen tussen. Maar dat deed mij toch jeuken naar een nieuwere variant.

De laatste keren dat ik pokémon speelde gebruikte ik eigenlijk veel te veel guides etc, denk dat ik nu gewoon lekker noobstyle ga spelen :D

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
DGonlag2 schreef op maandag 15 december 2014 @ 22:41:
[...]

De nieuwe 3DS is gewoon een nieuwe 3DS. Een revisie. Zelfde apparaat, knopje toegevoegd, processor beetje verbeterd en het scherm wat aangepast.
Is geen opvolger van de 3DS, maar een doorontwikkeling.

Ik doelde met mijn post op de echte opvolger van de 3DS.
Ah zo, tsja, dan kun je nog wel een jaar of 2/3 wachten. In 2017 misschien een keer een echte opvolger dan. Voor mij een te-ver-van-mijn-bed show om me daar mee bezig te houden :P
De resolutie etc. zal dan natuurlijk wel verbeterd zijn. Want eerlijk is eerlijk; qua hardware loopt Nintendo echt achter. Maar daar koop je dan ook geen Nintendo voor. Een PSP/tablet/smartphone is dan wel echt 'verder'.

Verwijderd

Topicstarter
De 3DS is krachter dan de PSP ;) De PSVita is dan weer krachtiger maar die heeft (bijna) geen (goede) games.

En ik verwacht de opvolger van de 3DS in 2 jaar. De NN3DS is gewoon de DSi van de 3DS serie.

En die opvolger? Ik vermoed 2 720p schermen. Capacatief touchscreen (nog steeds enkel het onderste scherm) met speciale stylus. Verhoudingen van de schermen blijven wel gelijk. (Dus geen breed touchscreen). Verder qua graphics tussen de Wii en Wii U.

En Super Mario Galaxy 3D is de launchtitel.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2014 07:38 ]

• wackmaniac
Gister eens even Latias de sporen gegeven en de Mirage spots langs gegaan. in een sessie Virizion, Azelf en Cresselia gevangen :) Je kan in die Mirage spots mooi je dex aanvullen.

• Henk
Aapenootjes schreef op maandag 15 december 2014 @ 22:57:
Heb zojuist pokémon Y 2e hands gekocht. Meteen maar even bezig geweest met de friend list uit de OP, onderste 25 namen heb ik toegevoegd, rest doe ik misschien een andere keer nog wel :P
[

Die friend meuk heb je echt helemaal niets aan helaas, zolang andere mensen jou niet ook toevoegen. Heel krom systeem.
Ik ben wel benieuwd, heb redelijk wat pokémon spellen gespeeld, ooit met yellow begonnen, die ligt hier nog ergens stof te vangen :') Van het weekend een beetje met Fire-Red brouwsels gespeeld, daar zitten best een paar leuke spellen tussen. Maar dat deed mij toch jeuken naar een nieuwere variant.

De laatste keren dat ik pokémon speelde gebruikte ik eigenlijk veel te veel guides etc, denk dat ik nu gewoon lekker noobstyle ga spelen :D
Lekker noobstyle de storyline doorspelen, en pas in de postgame naar guides grijpen :)

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Aapenootjes schreef op maandag 15 december 2014 @ 22:57:
Werkt helaas alleen als anderen jou ook actief toevoegen. Plus je moet beiden tegelijk online zijn (minimaal 1x) om de derde pokemon uit de FS te unlocken.

Ik heb zelf veel missende pokemon gevonden op FS die ik heb toegevoegd via: http://www.reddit.com/r/friendsafari/

Als je een beetje bij de nieuwe posts kijkt, kun je veel mensen toevoegen die je zelf dan ook toevoegen. Zo heb ik een FS met oa Ditto, Eevee en Sableye toegevoegd.

• Henk
De meeste FS zijn eigenlijk zo spannend niet, behalve als je wilt shiny hunten. Wat wel prettig is, is dat de pokemon uit de FS minstens 2 perfect IV's hebben, scheelt vaak een rondje in je breeding.

Heel soms probeer ik een pokemon uit de FS te halen, maar vaak probeer ik hem gewoon uit de GTS te plukken :)

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online

Michelli

LL.M

Henk schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:40:
De meeste FS zijn eigenlijk zo spannend niet, behalve als je wilt shiny hunten. Wat wel prettig is, is dat de pokemon uit de FS minstens 2 perfect IV's hebben, scheelt vaak een rondje in je breeding.

Heel soms probeer ik een pokemon uit de FS te halen, maar vaak probeer ik hem gewoon uit de GTS te plukken :)
Regelmatig krijg je via de GTS ook breeding rejects. Zo lukte het mij om een 5IV Kangaskhan via de GTS te krijgen. Scheelt toch flink wat tijd met breeden :)

FS zijn vaak wel makkelijk als je pokemon met HA zoekt. Ik heb een aantal gehad, zoals Ivysaur en Gabite, die voor mij sneller te krijgen waren via een FS dan via de GTS. Maar ik denk dat de komst van de DexNav in sommige gevallen ook zal gaan schelen.

• Henk
Hmmm, ik zit nog te verzinnen over een team om na AS, OR uit te gaan spelen (ik zit in januari iets van 50u totaal in het vliegtuig, mooi tijdverdrijf). Ik dacht aan alle Gen I starters -> Bulbasaur, Squirtle, Charizard en Pikachu, eventueel aangevuld met gyarados en togepi. Maar die laatste twee staan dus open voor suggesties, iemand een leuker idee voor mijn starterteam?

Alles gaat uiteraard 5/6IV + nature gebreed worden >:)

• mat.hi.as
Je kan naast de Gen 1 starters de Pokemon van Ash, Misty en Brock nemen. Pikachu en Togepi had je al, dus alleen Onyx nog. Tenminste, ik dacht dat Brock een Onyx had, ik heb niet fanatiek de aflevering gevolgd :+

• Henk
Ah, was het een onyx... dan zat dat een beetje skewed in mijn geheugen.

Onyx it is :P

• mat.hi.as
Henk schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:39:
Ah, was het een onyx... dan zat dat een beetje skewed in mijn geheugen.

Onyx it is :P
Volgens Bulbapedia heeft die wel meerdere Pokemons gehad, maar Onyx staat wel als eerste. Ik had het even gecheckt voordat ik onzin uitspuwde hier :P

• wackmaniac
Je kan een keurig STAB-covering team maken, of Ash's team nabouwen: http://www.serebii.net/heartgoldsoulsilver/red.shtml

• Henk
Hmmm, nu ik lapras zie staan bedenk ik me wel gelijk dat ik minstens 1 HM slave nodig heb... Snorlax heb ik alleen niets mee :P

• Henk
Ik heb een leuk dealtje voor iemand met X en/of Y die een Diancie code wil verdienen :) Ik heb zelf nog twee codes, maar om die te redeemen, zou ik mijn Y moeten resetten, en dat wil ik niet :P

Iemand die bereid is om voor een diancie, mij een diancie te sturen, en zodoende twee keer te resetten? :)

edit: waarom edit ik niet gewoon :X

[ Voor 6% gewijzigd door Henk op 16-12-2014 11:57 ]

• mat.hi.as
Ik heb eenmaal X en tweemaal Y, en nergens een diancie code gebruikt. Kan je mij gebruiken?

• Henk
mat.hi.as schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:09:
Ik heb eenmaal X en tweemaal Y, en nergens een diancie code gebruikt. Kan je mij gebruiken?
Dat zou helemaal top zijn ja :) Komt er op neer dat je twee codes van me krijgt, en eentje zelf mag houden ;)

Even doorzetten in PM?

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Henk schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:27:
[...]

Dat zou helemaal top zijn ja :) Komt er op neer dat je twee codes van me krijgt, en eentje zelf mag houden ;)

Even doorzetten in PM?
Daar mag je mij ook voor gebruiken :P

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-09 18:35
Die heb je van de intertoys / bart smit? Moet je die gewoon bij de toonbank vragen ofzo? :P

Vind het toch een beetje vreemd om als kerel van 27 zo'n winkel in te gaan om te vragen om een pokémon code :+

• mat.hi.as
Aapenootjes schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:44:
Vind het toch een beetje vreemd om als kerel van 27 zo'n winkel in te gaan om te vragen om een pokémon code :+
Daarom had ik ook nog niet zo'n code :+. Gelukkig kan ik er nu op deze manier 1 krijgen! :D

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:01

Barbas

Gallego!

Aapenootjes schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:44:

Lol, exactly my thoughts maar vind pokemon gewoon te leuk! _/-\o_

Mejor así

Verwijderd

Volgens mij kan je ook alle legendaries in ORAS vangen. Weet niet of je die event pokemon kan krijgen, zou wel tof zijn dat je in 1 game alle pokemon kan vangen. Nu ben je verplicht 2Dsen te kopen of 2 games.

Verwijderd

Resteleiro schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:48:
[...]

Lol, exactly my thoughts maar vind pokemon gewoon te leuk! _/-\o_
Je moet daar maling aan hebben. Of als je je schaamt, zeg je dat het voor een kind is. Je laat het dan gewoon als cadeautje inpakken :P

• Henk
De reden dat ik nog twee extra codes heb is omdat met mijn steelbook edition via de BS nog een code meekwam, en ik later iemand nog een 2Ds met AS voorgeinstalleerd heb gegeven. En omdat ik het gevoel heb dat Diancie best wel eens zeldzaam kan worden als event pokemon, vond ik dit een leuke manier om mezelf en iemand anders er blij mee te maken :)

Om diezelfde reden heb ik OR al een paar keer gereset om die shiny beldum een paar keer binnen te harken. Dat is later mooi trade voer, als het event over is

[ Voor 19% gewijzigd door Henk op 16-12-2014 13:06 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoe krijg je die demo-pokémon (Glalie dus in Europa) eigenlijk in ORAS? Moet je daar Bank voor gebruiken?

• mat.hi.as
NMe schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:09:
Hoe krijg je die demo-pokémon (Glalie dus in Europa) eigenlijk in ORAS? Moet je daar Bank voor gebruiken?
Demo opstarten, met het mannetje praten, en dan de optie overzetten kiezen. Geen idee hoe het precies heette, maar dat je snapt wel welke ik bedoel :). Hoe hij dan in ORAS komt weet ik niet meer, volgens mij bij een PokeCenter (of hij werd direct in je computer gezet).

Verwijderd

NMe schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:09:
Snorunt laten evolven op lv.42.

• wackmaniac
In ORAS moet je dan in jet startmenu voor Pokelink (of iig iets met link) kiezen ipv je save game. Daarna kan je naar een pokecenter. Zo gaat dat met alle zut uit de demo.

En over oud een democodes; ze werden gek van me (hadden ze de zaken maar op orde moeten hebben) en ik ben over de dertig :) Lekker belangrijk. Wij zijn een generatie die is opgegroeid met gaming.

[ Voor 36% gewijzigd door wackmaniac op 16-12-2014 13:14 ]

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Waarom zijn we hier eigenlijk geen QR-codes voor Secret Bases aan het uitwisselen?

EDIT: Iets met het spits afbijten, dit is de mijne. Is nog weinig interessant, geen pals en als team een Breloom, Mightyena en Swampert. De locatie is net even links surfen van New Mauville.

Ik weet eigenlijk alleen niet of dat meeverandert als ik de boel nu update, of dat eigenlijk de gehele secret base in de QR-code zit..

[ Voor 72% gewijzigd door Patriot op 17-12-2014 04:15 ]

• mat.hi.as
Wat gebeurt er eigenlijk als je vrienden hebt met een secret base op dezelfde locatie?

• stimmits
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-11 15:27
mat.hi.as schreef op woensdag 17 december 2014 @ 07:56:
Wat gebeurt er eigenlijk als je vrienden hebt met een secret base op dezelfde locatie?
Division by zero. Black hole. Fringe taferelen. Door to nothingness... ;w

"In essence, if your base is in the same location as one you receive via mixing records / Streetpass, your own will remain there. For all the others, if you've not locked them down as a favourite then the old one will be replaced with the new one." - source

• wackmaniac
Heb het nut en het plezier van de Secret Bases nog niet gevonden :)

• GAITii
Ik helaas ook nog niet, heb Ruby en Sapphire ook nooit gespeeld... alleen ooit 1x Emerald in een ver verleden op een emulator.

Gisteravond van 19:00 tot en met 00:00 bezig geweest met de Pokebank in te richten en alle Pokemon + belangrijke items wezen over te hevelen naar Omega Ruby en vervolgens naar de bank.

Heb nu alles in de bank zitten en zal het broodnodige naar Omega Ruby halen om te kunnen shiny hunten en te breeden om vervolgens nog meer zinvolle Pokemons te krijgen, want ja daar draait het eigenlijk alleen maar om :D

Nu alweer zin aan. Mocht iemand interesse hebben in een Jolly Gible met minimaal 5 IV's (net niet de goede meestal) of Adamant Charmander met Dragon Dance met minimaal 4 IV's, stuur dan maar een PB'tje want die kwam ik gisteravond nog tegen in mijn Breed Reject boxen.

• Henk
GAITii schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:49:
Ik helaas ook nog niet, heb Ruby en Sapphire ook nooit gespeeld... alleen ooit 1x Emerald in een ver verleden op een emulator.

Gisteravond van 19:00 tot en met 00:00 bezig geweest met de Pokebank in te richten en alle Pokemon + belangrijke items wezen over te hevelen naar Omega Ruby en vervolgens naar de bank.

Heb nu alles in de bank zitten en zal het broodnodige naar Omega Ruby halen om te kunnen shiny hunten en te breeden om vervolgens nog meer zinvolle Pokemons te krijgen, want ja daar draait het eigenlijk alleen maar om :D

Nu alweer zin aan. Mocht iemand interesse hebben in een Jolly Gible met minimaal 5 IV's (net niet de goede meestal) of Adamant Charmander met Dragon Dance met minimaal 4 IV's, stuur dan maar een PB'tje want die kwam ik gisteravond nog tegen in mijn Breed Reject boxen.
De charmander wil ik wel voor mijn eerder genoemde Gen I team waarmee ik OR wil gaan spelen :)

Ik heb zoveel breed rejects dat ik echt niet meer weet wat ik er mee moet, zelfs wondertraden lijkt teveel werk :X

• wackmaniac
Ik wondertrade er meestal een paar en de rest release ik gewoon.

Inmiddels lekker bezig; bijna 43 uur op de klok en de dex staat al op 222 zonder transfers uit X. Ben nu bij de Sky Pillar.

Elke keer als ik even online ben krijg ik 29 (altijd 29) passanten en krijg ik er wat secret bases en een mirage spot bij. Zit alleen enorm te wachten op het juiste Mirage Island; de gene waar je Ditto kan vangen. Dan kan ik mooi met de DexNav Ditto gaan jagen :)

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
wackmaniac schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:31:
Ik wondertrade er meestal een paar en de rest release ik gewoon.

Inmiddels lekker bezig; bijna 43 uur op de klok en de dex staat al op 222 zonder transfers uit X. Ben nu bij de Sky Pillar.

Elke keer als ik even online ben krijg ik 29 (altijd 29) passanten en krijg ik er wat secret bases en een mirage spot bij. Zit alleen enorm te wachten op het juiste Mirage Island; de gene waar je Ditto kan vangen. Dan kan ik mooi met de DexNav Ditto gaan jagen :)
Dat is inderdaad een heel strak plan.. Heb ik nog niet geprobeerd moet ik zeggen

• Henk
Wat is het voordeel van Dexnav-ditto jagen? Ik heb dat ding tbh nog niet zoveel gebruikt...
Pagina: 1 ... 63 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.