• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 16:11
Ik vraag me trouwens al een tijdje af... Als je nou een lvl50 pokemon hebt, heeft het dan nog zin om door te trainen als dat niet hoeft voor de moves? De meeste online battles worden daar immers toch op gecapped. Of heeft het, nogmaals los van de moves, wel degelijk nut?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je pokémon wordt wel naar level 50 gescaled in online battles maar verliest natuurlijk niet zijn moves. Sommige moves leer je pas (ver) na level 50. Dus afhankelijk van de pokémon heeft het zeker zin.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Henk
NMe schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 18:36:
Je pokémon wordt wel naar level 50 gescaled in online battles maar verliest natuurlijk niet zijn moves. Sommige moves leer je pas (ver) na level 50. Dus afhankelijk van de pokémon heeft het zeker zin.
Dat is wat ik zocht, dus als het je om de online battles te doen is, en je pokemon is 'af' (breed/EV/moves) dan heeft het geen nut om nog door te gaan. Thanks.

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-11 19:45
Blech....
Ben vandaag in Rdam geweest om te kijken of ik aan zo'n code voor diancie kon komen, kom ik erachter dat het via pre-orders gaat :/

Heb al bijna een half jaar een pre-order lopen bij een lokale game speciaal zaak, ver voordat er ook maar iets bekend is geworden over deze event :/
Waarom doet nintendo dit in gods naam zo -.-"
Het is al erg genoeg dat wij maar 1/10 van de events van japan krijgen...
Gengar event ook al moeten missen :/

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-11 10:57
DCG909 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:28:
Blech....
Ben vandaag in Rdam geweest om te kijken of ik aan zo'n code voor diancie kon komen, kom ik erachter dat het via pre-orders gaat :/

Heb al bijna een half jaar een pre-order lopen bij een lokale game speciaal zaak, ver voordat er ook maar iets bekend is geworden over deze event :/
Waarom doet nintendo dit in gods naam zo -.-"
Het is al erg genoeg dat wij maar 1/10 van de events van japan krijgen...
Gengar event ook al moeten missen :/
Gefeliciteerd met je verjaardag :)

En idd, ik wordt er ook erg moe van dat Nintendo elke keer aan het kutten is met die events. We krijgen idd maar weinig events vergeleken met Japan of zelfs UK.
Pokémons als Meloetta en Diancie krijgen we geen events voor, en als je ze wel krijgt dan os het op zo'n klote manier.

Ik heb zowel Omega Ruby als Alpha Sapphire Limited Steelbook editions bij Bol.com besteld en betaald voordat de event bekend werd.
Ik heb trouwens alle Pokemon games sinds Ruby en Sapphire.
En hoe wordt je als trouwe fan beloond? Je wordt genaaid door Nintendo.

• DCG909
DGonlag2 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:11:
[...]

Gefeliciteerd met je verjaardag :)

En idd, ik wordt er ook erg moe van dat Nintendo elke keer aan het kutten is met die events. We krijgen idd maar weinig events vergeleken met Japan of zelfs UK.
Pokémons als Meloetta en Diancie krijgen we geen events voor, en als je ze wel krijgt dan os het op zo'n klote manier.

Ik heb zowel Omega Ruby als Alpha Sapphire Limited Steelbook editions bij Bol.com besteld en betaald voordat de event bekend werd.
Ik heb trouwens alle Pokemon games sinds Ruby en Sapphire.
En hoe wordt je als trouwe fan beloond? Je wordt genaaid door Nintendo.
Bedankt :)

Ik heb ze ook praktisch allemaal sinds crystal (mijn zusje heeft gold en zeer recent ook gold)
Met de crystal celebi kan ik het wel begrijpen, die ging via de telefoon met een of andere adapter, maar sinds diamond en pearl gaat alles via het internet, dus ik zie echt totaal niet in waarom er hier zoveel gemist moet worden....
Corro Corro acties kunnen ze aan een nederlands nintendo gerelateerd magazine linken :/

Meloetta heb ik wel weer weten te bemachtigen was een wifi evenement dacht ik.

Volgens mij ging het met soul silver en heart gold juist wel de goede kant op (ik dacht dat we alle events daar bij gehad hebbben), maar beginnend met X en Y heeft nintendo weer een complete 180 gemaakt :/

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat je moet pre-orderen ligt niet aan Nintendo maar aan de winkels. Die hebben die codes gekregen om uit te delen aan hun klanten, maar de winkels doen dat niet zomaar. Als Nintendo regels zou opleggen aan de winkels ging het misschien beter, maar aan de andere kant zouden de winkels dan misschien niet meedoen...

• DCG909
Hoe hebben ze die regels dan gedaan met de andere toko's in het verleden?

In het verleden ben ik naar Rdam Alexandrium gegaan voor events, hoefde je niks te kopen oid.
Waarom begaan ze dan nu zo'n gigantische fuckup met deze actie?
Waarom fysieke codes en niet weer via de nintendo zone?
(Ik dacht dus dat het via de nintendo zone ging en vroeg daarom bij de bartsmit en die hadden er nog nooit van gehoord :/ "het enige nintendo spul wat ik heb ligt daar in de hoek als het daar niet ligt heb ik het niet (met een zeer chagrijnige stem)")

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Niemand werkt voor de lol in een winkel. :+

Verwijderd

Topicstarter
Plus over het algemeen niet erg ingelicht over hoe en wat ;)

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Hier besloten om OR en AS bij de lokale Intertoys the preorderen. Diance icm de webshops bleef steeds vaag en zodoende maar dit gedaan. Ik moest 5 euro per spel aanbetalen. Ook het personeel aldaar wist in eerste instantie nagenoeg niets van het spel, laat staan de eventcode. Ik moest maar even bellen om te vragen wanneer de codes binnen waren, want maandag was niet helemaal zeker. Al met al een slecht georganiseerd event. Zowel Nintendo als de winkels zijn erg onduidelijk.

• wackmaniac
  • Laatst online: 10-11 08:26
De winkels hebben weinig codes ontvangen en proberen er daarom een slaatje uit te slaan. Aan de ene kant begrijpelijk, andere kant kut. Heb vrijdag nog een charmeoffensief geplaatst met de argumenten dat ik al gepreordered had incl aanbetaling, maar ze waren onvermurwbaar bij Bart Smit. Donderdag leek andere verkoopster veel toeschietelijker, maar toen hadden ze nog geen codes. Misschien kan je bij de filiaalmanager een deal maken dat je een code krijgt als er week voor einde actie nog eentje over is.

Bij Intertoys hing al een maandje een kaartje/postertje bij de nds-spellen dat je Diancie kreeg bij een preorder. Dat vind ik iig een stuk duidelijker dan bij Bart Smit. Bij elk nieuw spel is er wel een dergelijke actie en had bijna gepreordered voor figurine. Blijft beetje gokje steeds :)

Read the code, write the code, be the code!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11 19:23
Gisteren heb ik Intertoys (Veenendaal) gebeld, hier werd mij verteld dat ik moest preorderen. Ook even langs Bartsmit gereden waar ik er gelukkig een heb kunnen bemachtigen. De verkoopster zei wel dat dit eenmalig was en eigenlijk niet volgens de regels van het hoofdkantoor.

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
wackmaniac schreef op zondag 09 november 2014 @ 07:10:
De winkels hebben weinig codes ontvangen en proberen er daarom een slaatje uit te slaan. Aan de ene kant begrijpelijk, andere kant kut. Heb vrijdag nog een charmeoffensief geplaatst met de argumenten dat ik al gepreordered had incl aanbetaling, maar ze waren onvermurwbaar bij Bart Smit. Donderdag leek andere verkoopster veel toeschietelijker, maar toen hadden ze nog geen codes. Misschien kan je bij de filiaalmanager een deal maken dat je een code krijgt als er week voor einde actie nog eentje over is.

Bij Intertoys hing al een maandje een kaartje/postertje bij de nds-spellen dat je Diancie kreeg bij een preorder. Dat vind ik iig een stuk duidelijker dan bij Bart Smit. Bij elk nieuw spel is er wel een dergelijke actie en had bijna gepreordered voor figurine. Blijft beetje gokje steeds :)
Zouden de gamestop winkels dat in UK ook doen? Zo niet mogen ze van mij alle winkels hier overnemen. Of dat soort code evenementen bij game mania onderbrengen. En dan ook zonder pre order en dat soort grappen.

• Henk
LOL, als de distributie van de Diancies al een probleem is voor velen... hoe reageren ze dan op de EON-distributie van ORAS (via spot streetpass)? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Henk op 09-11-2014 12:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
EON distributie gaat via Streetpass ;) Nog moeilijker.

Maar ik vind ook dat mensen een beetje lopen te zeuren, het moet niet te makkelijk zijn om aan Legendary Pokémon te komen. Vind ik.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2014 11:54 ]

• DCG909
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 11:53:
EON distributie gaat via Streetpass ;) Nog moeilijker.

Maar ik vind ook dat mensen een beetje lopen te zeuren, het moet niet te makkelijk zijn om aan Legendary Pokémon te komen. Vind ik.
You're kidding right?
Dat loopt dan echt uit op een ramp :/

Waarom zijn er dan zoveel legendarische pokemon standaard beschikbaar in ORAS?
Diancie zie ik meer als een soort loyaliteitsbonus voor mensen die X & Y al hebben :/ zeker gezien het moment van het event.

Verwijderd

Topicstarter
http://www.pokemoneonticketuk.com/

15(!) mensen krijgen de EON ticket (in het Verenigd Koninkrijk) zij kunnen deze via Streepass verder verspreiden.
Een dergelijke actie is voor Nederland nog niet aangekondigd.

Zover ik kan zien werkt het wel met Streetpass relay. Dat moet de verspreiding al "iets" verbeteren.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2014 12:45 ]

• Henk
'iets'? :D Dat gaat als een olievlek over de aardbol dankzij HomePass, ik maak me geen zorgen meer iig :P

Edit: howto homepass :) https://docs.google.com/s...=true&noheader=true&gid=0

[ Voor 40% gewijzigd door Henk op 09-11-2014 12:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Daarbij kreeg ik toen ik laatst in Amsterdam was een handvol streetpass hits van Britten, dus dat is ook wel een handige oplossing.

• wackmaniac
Jelmer93 schreef op zondag 09 november 2014 @ 11:26:
[...]

Zouden de gamestop winkels dat in UK ook doen? Zo niet mogen ze van mij alle winkels hier overnemen. Of dat soort code evenementen bij game mania onderbrengen. En dan ook zonder pre order en dat soort grappen.
Nou, ik lees op reddit veel verhalen dat Gamestop codes, waar je GEEN aankoop voor nodig hebt volgens het blaadje waar de code op geprint staat, alleen geeft bij aankoop of preorder. Lijkt me geen verbetering :)

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Het Eon-duo kun je ook vangen in Dreamyard als je B2/W2 hebt. Dus daar heb ik ondanks de vervelende distributiemethode minder moeite mee. Homepass klinkt wel handig, even onthouden voor als OR/AS uit is en de ticketdistributie start.

• wackmaniac
Bleh! Waarom komen oras nou een week eerder uit in de vs? Krijgen we zometeen allemaal verhalen en beelden, terwijl wij nog moeten wachten... :(

Intertoys hier in de stad trouwens redelijk laks; die Diancie-codes waren vandaag nog niet binnen.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

wackmaniac schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:35:
Bleh! Waarom komen oras nou een week eerder uit in de vs? Krijgen we zometeen allemaal verhalen en beelden, terwijl wij nog moeten wachten... :(

Intertoys hier in de stad trouwens redelijk laks; die Diancie-codes waren vandaag nog niet binnen.
Hier hetzelfde verhaal bij Intertoys. Was vandaag voor de codes wezen vragen, maar ze waren vertraagd. Wat een farce is dat event aan het worden.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Events die in 2014 nog steeds niet via internet gaan zijn sowieso van de zotte. In Japan werkt dat soort events best aardig maar die cultuur is gewoon anders...

• wackmaniac
In Japan kan je gewoon nog Pokémonfilms in de bios gaan zien :)

• Goudstalen
wackmaniac schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:41:
In Japan kan je gewoon nog Pokémonfilms in de bios gaan zien :)
Echt waar ja? Zo goed zijn de films nou ook weer niet :p
Toegegeven, de eerste 6 waren erg leuk en imo erg goed, vooral de Mewtwo films, maar daarna was het niet zoveel meer.
Dat die daar dan nog steeds draaien in de bioscoop, ja het zijn aardige films om eens te zien, ze hebben ook allemaal wel een achterliggende gedachte, maar om ze nou 10+ jaar in de bios te hebben :p

• Henk
wackmaniac schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:35:
Omdat die pokke-Fransen het niet snappen als het niet in hun eigen taal is. Idem voor Italianen, Duitsers etc... oftewel omdat de localisation nog bezig is :P
Nergens nog :P

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Henk schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:41:
[...]

Omdat die pokke-Fransen het niet snappen als het niet in hun eigen taal is. Idem voor Italianen, Duitsers etc... oftewel omdat de localisation nog bezig is :P
Om dat verder uit te leggen: het is blijkbaar niet toegestaan om een game of film in Europa uit te brengen als je hem niet op zijn minst vertaalt naar het Frans, Duits, Italiaans en (volgens mij) Spaans. Naast uiteraard Engels, maar dat kost doorgaans geen tijd. :P

• Henk
NMe schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:32:
[...]

Om dat verder uit te leggen: het is blijkbaar niet toegestaan om een game of film in Europa uit te brengen als je hem niet op zijn minst vertaalt naar het Frans, Duits, Italiaans en (volgens mij) Spaans. Naast uiteraard Engels, maar dat kost doorgaans geen tijd. :P
Ennnn... ik heb mijn WTF moment van de dag weer gehad. Holy shit.

Laat ze die Duitsers dan gewoon lekker laten wachten op hun eigen localized meuk, en in NL de UK versie uitbrengen :P

• wackmaniac
En die spellen zijn ook regio-gebonden of niet? Anders bestel ik er gewoon een op Amazon ofzo.

• Henk
wackmaniac schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:36:
En die spellen zijn ook regio-gebonden of niet? Anders bestel ik er gewoon een op Amazon ofzo.
Sterker nog, zelfs de actie-codes zijn regiogebonden. Ik had een shiny Gengar US code gescoord via Reddit, mooi niet dat dat werkte op mijn EU cartridge.

• youp.c
  • Laatst online: 12-06-2024
'Grappige' is dat ook de Amerikaanse versie evenals de Japanse versie alle 7 talen ondersteunt (iig dit was het geval voor X/Y), dus daar zit ie week verschil niet in. En in de Amerikaanse versie zit sowieso vrijwel zeker ook Frans en Spaans, aangezien die beide talen in Noord-Amerika (resp. Canada (Québec) en Zuiden VS/Mexico) gesproken worden.

PSN: youpey - Friendcode 3DS: 2895-6771-2678

• Jelmer93
Gerucht gaat dat Nintendo van plan is om met de regio restricties te stoppen. Zou dus makkelijker moeten worden voor Events etc.

Verwijderd

Topicstarter
Nah, Nintendo heeft gezegd misschien in de toekomst geen regio restricties meer toe te passen. Er is nog geen concreet plan.

• Jelmer93
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:00:
Nah, Nintendo heeft gezegd misschien in de toekomst geen regio restricties meer toe te passen. Er is nog geen concreet plan.
In iedergeval juich ik het wel aan! Ik denk dat het ook beter zou zijn voor de verkoop van hun spullen.

• Jelmer93
https://www.youtube.com/watch?v=4HlADiJFI5c
Zou die episode in dit filmpje als DLC zijn ?

• wackmaniac
Nou, bij Intertoys nog altijd geen codes :s

Ze gaan me bellen als ze de codes krijgen, maar ze verwachten ze pas te krijgen als de pre-orders worden uitgeleverd. Pffff.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

wackmaniac schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:20:
Nou, bij Intertoys nog altijd geen codes :s

Ze gaan me bellen als ze de codes krijgen, maar ze verwachten ze pas te krijgen als de pre-orders worden uitgeleverd. Pffff.
Bij de webshop krijg je ze ook pas bij de uitlevering van je order. Maar daar kun je niet eens nu al bestellen, je moet eerst reserveren en dan mag je een weekje voor de release een bestelling plaatsen. Waarom die extra stap? 8)7

• wackmaniac
Precies. In principe preorder ik altijd bij Nedgame, maar ja, die doen niet mee met deze actie :)

@jelmer ligt niet echt in de lijn der verwachting.

• DCG909
De regies brengen altijd goede herinneringen terug :)
Tijdens de originele R&S hadden we nog niet echt zoveel toegang tot het internet en waren ook pokemon sites wat moeilijker/niet te vinden.
Ik weet nog goed dat ik toen eerst die tombe van regice had gevonden en een tijdje (paar dagen of een week) daarna de plek zag waar je moest duiken om hun tombes te openen. vervolgens een dag proberen om daar te komen en met de braille in de handleiding de opdrachten ontcijferen :)
Ik had toen als eerste in mijn vriendengroep de regies te pakken en heb toen ook de rest geholpen ze te vangen.

Nu ik er weer aan denk heb ik eigenlijk zin om ORAS te spelen zonder hulp van het internet en alle pokemon, net als het origineel echt helemaal zelf te ontdekken :p
En dat kan erg leuk worden, gezien de hoeveelheid legendarische pokemon die ze verstopt hebben :)

• Goudstalen
DCG909 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:58:
De regies brengen altijd goede herinneringen terug :)
Tijdens de originele R&S hadden we nog niet echt zoveel toegang tot het internet en waren ook pokemon sites wat moeilijker/niet te vinden.
Ik weet nog goed dat ik toen eerst die tombe van regice had gevonden en een tijdje (paar dagen of een week) daarna de plek zag waar je moest duiken om hun tombes te openen. vervolgens een dag proberen om daar te komen en met de braille in de handleiding de opdrachten ontcijferen :)
Ik had toen als eerste in mijn vriendengroep de regies te pakken en heb toen ook de rest geholpen ze te vangen.

Nu ik er weer aan denk heb ik eigenlijk zin om ORAS te spelen zonder hulp van het internet en alle pokemon, net als het origineel echt helemaal zelf te ontdekken :p
En dat kan erg leuk worden, gezien de hoeveelheid legendarische pokemon die ze verstopt hebben :)
+1
Heb er echt weer zin in. De nostalgie :o
Ik ga weer met elk karakter praten, battlen, en alles zonder externe hulp doen.
Weet nog dat ik er vroeger een week over deed om voorbij Mauville City's Gym te komen.
Pokémon Ruby is heeft ook een groot aandeel gehad in mijn Engels leren.

Hoe dan ook, heb er veel zin in :)
Vanaf 21 November ga ik Serebii iig niet meer op :p

• Jelmer93
Zo ik heb de 2ds bundel met Alfa sapphire maar gekocht voor 139 euro. Normaal is die ds volgens mij al 129 dus is het een mooie aanbieding denk ik.
Net zoals de mensen hierboven heb ik toen als 10 jaar oud jongentje alles zelf uitggevogeld en er zeer veel uren aan besteed. Geen serebii meer voor mij zodra de spellen uit zijn in japan enzovoorts.

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-11 17:00
Ik ben van plan om morgen een 3ds aan te schaffen met een pokemon spel maar welke pokemon zou ik aanschaffen met betrekking tot end game

• Goudstalen
Inhumanous schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:38:
Ik ben van plan om morgen een 3ds aan te schaffen met een pokemon spel maar welke pokemon zou ik aanschaffen met betrekking tot end game
Tja, qua verhaal vindt ik persoonlijk Black & white het beste. Maar X & Y spelen verreweg het fijnste.

End game, tja. Na de League kun je de Pokedex completen, en competitieve (eventueel shiny) pokemon breeden.
Dan heb je met X en Y toch wel het betere spel vanwege de extra Pokemon.
Voor de rest valt er weinig te doen.

Imho kun je het beste voor Pokemon X of Y gaan, dat zijn verreweg de beste Pokemon games en op het moment de enige native 3DS Pokemon games.

En natuurlijk komen over twee weken dan ORAS uit, met imho de leukste regio en pokemon.
Maar mocht je nu alvast willen beginnen dan kun je het beste voor XY gaan.

• wackmaniac
Aaaaarghh! Volgens Pokemon United heeft heeft Nintendo gemeld dat de codes voor Diancie op zijn. Ik mag toch hopen dat Intertoys heeft achtergehouden tot de release, anders gaat er iemand flink wat stampij maken!

• Goudstalen
wackmaniac schreef op maandag 17 november 2014 @ 06:46:
Aaaaarghh! Volgens Pokemon United heeft heeft Nintendo gemeld dat de codes voor Diancie op zijn. Ik mag toch hopen dat Intertoys heeft achtergehouden tot de release, anders gaat er iemand flink wat stampij maken!
Lekker dan :o

Het was sowieso al een klote event, maar als mensen die gepreordered hebben bij desbetreffende winkels de code niet meer kunnen krijgen, dan is het vrij triest.

Nintendo heeft het allemaal weer lekker geregeld.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Nieuws staat blijkbaar al een aantal dagen op de website van nintendo.nl
Update 13 november 2014: de deelnemende winkels, Bart Smit en Intertoys, hebben inmiddels laten weten dat, wegens grote populariteit, de beschikbare codes om Diancie te bemachtigen allemaal vergeven zijn.
Pff, dit is wel heel slecht geregeld. Die update is geplaatst 3 dagen nadat Intertoys zou beginnen met de verspreiding van de codes die zogezegd vertraagd waren. Ik hoop dat Intertoys codes voor de preorders heeft vastgehouden, maar ik vrees ervoor.

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Tsja, zoals velen hadden wij (mijn jongste zoon en ik) onze pre-orders allang uitstaan bij een andere winkel. Dit omdat deze winkel (in tegenstelling tot de lokale Bart Smit en Intertoys) wél personeel achter de games balie heeft staan die er ook maar het minste interesse in hebben en dus ook meerwaarde boven de goedkoopste webshop kunnen leveren.

Het bleek gelukkig niet heel ongewoon om ongeïnteresseerd personeel te vinden bij andere Bart Smit en Intertoys vestigingen en kon ik bij baliemedewerkers die absoluut niet wisten waar het over ging toch dat rare roze papiertje lospeuteren. De laatste zelfs nadat aangekondigd was dat alle codes op waren. Het kostte wel wat omrijden na het werk en ik had geluk dat ik dit weekend naar het noorden van het land moest, maar we hebben nu toch onze redelijk zeldzame pokémon.

Het was uiteindelijk minder werk dan de Mew ophalen in een winkelcentrum in Oberhausen, maar toch vond ik het daar stukken beter geregeld. Iedereen die het wachten in de rij er voor over had kon ook de Mew krijgen. (Dat was in 2007, nog met een gameboy advance).

Constructed: Silver || Limited: Silver

• Goudstalen
embee schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:00:
Tsja, zoals velen hadden wij (mijn jongste zoon en ik) onze pre-orders allang uitstaan bij een andere winkel. Dit omdat deze winkel (in tegenstelling tot de lokale Bart Smit en Intertoys) wél personeel achter de games balie heeft staan die er ook maar het minste interesse in hebben en dus ook meerwaarde boven de goedkoopste webshop kunnen leveren.

Het bleek gelukkig niet heel ongewoon om ongeïnteresseerd personeel te vinden bij andere Bart Smit en Intertoys vestigingen en kon ik bij baliemedewerkers die absoluut niet wisten waar het over ging toch dat rare roze papiertje lospeuteren. De laatste zelfs nadat aangekondigd was dat alle codes op waren. Het kostte wel wat omrijden na het werk en ik had geluk dat ik dit weekend naar het noorden van het land moest, maar we hebben nu toch onze redelijk zeldzame pokémon.

Het was uiteindelijk minder werk dan de Mew ophalen in een winkelcentrum in Oberhausen, maar toch vond ik het daar stukken beter geregeld. Iedereen die het wachten in de rij er voor over had kon ook de Mew krijgen. (Dat was in 2007, nog met een gameboy advance).
Haha gefeliciteerd met de Diancie :P

Ik weet nog dat ik ooit m'n cartridge van Fire Red opgestuurd heb naar Nintendo voor een Deoxys event.
Dan was je het spel een 2 weken kwijt ofzo.

Maar tegenwoordig zijn andere tijden, dus ik vindt een slecht georganiseerde event als deze ook niet normaal. Sowieso is het raar dat er te weinig codes zijn en hoe ze weggegeven worden. Sinds Ruby heb ik alle pokemon games gehad en geregistreerd via Club Nintendo. Nintendo kan dus gewoon zien wie de spellen heeft en zou naar die mensen ook de codes moeten versturen.

• DCG909
Ik had nintendo erover gemailed, over hoe en wat met deze actie en ik kreeg vanochtend een mailtje dat ik hiervoor contact op moest nemen met de support van Intertoys en/of Bartsmit :/
Het toen maar terug geschreven dat die juist 9 v/d 10 keer naar hun refereren....

• Xi-s
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:09
Ik baal ook van deze actie... Ik kreeg overal te horen dat ze vertraagd waren of dat ze überhaupt niet zouden komen. Maarja, het is maar een Pokémon zullen we maar zeggen.

Mocht iemand er toch eentje hebben, ik heb nog wel een shiny gengar-code te ruil. :p

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tsja, als Intertoys geen code bij de game meelevert gaat mijn game weer mooi retour afzender.

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009

Michelli

LL.M

Het is me gelukkig gelukt om een Diancie code te bemachtigen :)

Had mijn moeder gevraagd om langs de Bartsmit te gaan (omdat ik in het buitenland ben), maar haar werd verteld dat een pre-order vereist was. Gezien ik al de steelcase versie via bol.com heb besteld, dit dus niet gedaan...

Maar gelukkig was iemand via de reddit IRC zo aardig om me een code te geven :)

• DCG909
@NMe.
Gelijk heb je :/

Vraag me toch af of we niet ineens extreem veel codes op het internet gaan vinden als de spellen uitgeleverd worden....
Allemaal te koop aangeboden natuurlijk :/

• embee

embee

Is die code eigenlijk wel te gebruiken met OR/AS? Er wordt volgens mij alleen vermeld dat de code in te voeren is op X/Y.

Zou wel raar zijn om hem te koppelen aan een spel waarbij de code niet werkt. Er zullen dan best wat codes op het internet verschijnen van mensen die niet X/Y hebben maar wel OR/AS hadden gepreordered.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Zojuist even gebeld met de lokale Intertoys-vestiging en de persoon aan de telefoon vertelde me dat ze de codes binnen hadden gekregen en dat ze netjes bij de reserveringen voor OR/AS waren gelegd. Straks even langsgaan om ze op te halen.

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 17:16
Als je de intertoys mailed willen zo je ook nog wel eens een code per email toesturen.

[ Voor 92% gewijzigd door Brackpc op 17-11-2014 15:00 ]

• DCG909
This just in van Nintendo.
Bartsmit en Intertoys hebben een nieuwe batch codes ontvangen :p

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Vanmiddag bij de Intertoys geweest en nu in het bezit van 2 eventflyers *O*
Pokémon Diance-event

Personeel moest nog wel even zoeken, want juist bij mijn preorders lag weer eens niets gereed. Ze waren wel terughoudend met het weggeven overigens. Zonder pre-order en aanbetaling kreeg je niets mee.

• wackmaniac
Wat kan je met die tweede flyer? Of heb je ze gewoon allebei gepre-ordered?

[ Voor 40% gewijzigd door wackmaniac op 17-11-2014 19:08 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Is het niet gewoon voor- en achterkant van dezelfde flyer waarvan hij er twee heeft? :P

• Jelmer93
Ze zouden gewoon uitgegeven moeten worden zonder aanbetaling of pre order. En ook niet zo gelimiteerd.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nintendo zou ze niet moeten uitgeven via winkels met een winstoogmerk. Als ik zo zie wat ze aan vragen krijgen en hoe klanten er tijd voor in beslag nemen snap ik wel dat ze hier alleen maar aan meewerken als ze ook meer verkopen door dat geintje. Het is dus gewoon Nintendo's (Pokémon Company's?) schuld omdat ze die codes zo nodig via fysieke vouchers willen uitdelen in plaats van digitaal...

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het niet bepaald hun schuld noemen, enkel hun beslissing. Het moet niet te makkelijk worden om aan een code te komen.

Dit geeft wat exclusiviteit voor de Pokémon, en ook wat meer reden voor winkels om pre-orders voor de Pokémon games te doen. Al met al een win-win situatie voor Nintendo/GameFreak.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Die pokémon hoeft helemaal niet exclusief te zijn, iedereen heeft evenveel betaald voor zijn game. En laten we eerlijk zijn, puur het feit dát die pokémon weggegeven wordt zorgt al voor hernieuwde interesse.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

NMe schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:08:
Is het niet gewoon voor- en achterkant van dezelfde flyer waarvan hij er twee heeft? :P
Dit. Ik heb twee pre-orders lopen (OR en AS) en zodoende heb ik twee flyers. Die kraslaag gaat er overigens erg lastig af.
NMe schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:38:
Nintendo zou ze niet moeten uitgeven via winkels met een winstoogmerk. Als ik zo zie wat ze aan vragen krijgen en hoe klanten er tijd voor in beslag nemen snap ik wel dat ze hier alleen maar aan meewerken als ze ook meer verkopen door dat geintje. Het is dus gewoon Nintendo's (Pokémon Company's?) schuld omdat ze die codes zo nodig via fysieke vouchers willen uitdelen in plaats van digitaal...
Het systeem zou veel eerlijk zijn wanneer je je OR/AS en X/Y aankoop digitaal op kan geven bij Nintendo binnen afzienbare tijd na de release, waarna je een Diancie-code toegestuurd krijgt. De exclusiviteit op basis van regio is gewoon erg vervelend en achterhaald. Nu zie je inderdaad dat winkels er een slaatje uit proberen te slaan en het resultaat is dat de actie erg rommelig en inconsequent is.

• Michelli

Michelli

LL.M

Het systeem zou veel eerlijk zijn wanneer je je OR/AS en X/Y aankoop digitaal op kan geven bij Nintendo binnen afzienbare tijd na de release, waarna je een Diancie-code toegestuurd krijgt. De exclusiviteit op basis van regio is gewoon erg vervelend en achterhaald. Nu zie je inderdaad dat winkels er een slaatje uit proberen te slaan en het resultaat is dat de actie erg rommelig en inconsequent is.
Zou op zich ook niet zo moeilijk moeten zijn, gezien je games nu al kan registreren voor sterren.

• Goudstalen
Michelli schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:05:
[...]

Zou op zich ook niet zo moeilijk moeten zijn, gezien je games nu al kan registreren voor sterren.
Sterker nog, er is een jaar geleden ofzo een actie geweest waarbij je een soort van cartridge holder kreeg als je alle 3 de Layton games geregistreerd had via Club Nintendo.

En met de nieuwe Smash krijg je een Mewtwo karakter als DLC als je zowel de WiiU als 3DS versie op CLUB Nintendo registreerd.

Het kan dus zeker, Nintendo weet hoe het moet, heeft het eerder gedaan en doen het met een ander spel weer, maar bij Pokemon hebben ze er geen zin in.
Gewoon lekker je fans naaien.

Zoals NMe al aangeeft, iedereen betaald voor de spellen, dus waarom krijgt niet iedereen deze Pokémon.
Ik vind het persoonlijk niet echt klantvriendelijk dat ik als trouwe klant in Nederland niet dezelfde events krijg als bijvoorbeeld Japanse klanten. Zag op Serebii weer 2 events verschijnen. 3x raden, Japnse event die we hier waarschijnlijk niet gaan zien.

• wackmaniac
Ze hebben een veel grotere userbase en fanbase in Japan. Ik begrijp ook best dat sommige winkels er wat aan willen verdienen, ik denk namelijk dat een keten gewoon een bedrag moet aftikken aan Nintendo om zo'n event te krijgen. Anders zou elke speelgoedwinkel dit event wel hebben. Maar laat ze het meer dan een maand voor de release aankondigen. Nu had ik puur door mijn eigen laksheid nog geen pre-order geplaatst (had niet echt behoefte aan de steelcase).

Ben zelf ook meer fan van de events, waarbij je een download hebt in de winkel, zoals met Keldeo. Probleem is echter dat de distributiecartridges gekloond worden of niet worden teruggestuurd en op het internet komen. Zoek op eBay maar eens op pokemon distribution cartridge. Met het huidige ecosysteem is het buitengewoon lastig om een r4-achtige oplossing te regelen en dus de savegame te manipuleren. Met het uitgeven van codes voorkomt Nintendo dat de markt wordt overspoeld met event-pokemon en blijven ze dus zeldzaan en speciaal. Zoals je nu kan zien wordt er redelijk strak opgezeten met de hoeveelheid codes, maar kunnen ze indien nodig weer hele batch toevoegen; je moet die code toch online valideren.

MAAR REGEL HET DAN GOED!!!

• embee

embee

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:48:
Ik wil het niet bepaald hun schuld noemen, enkel hun beslissing. Het moet niet te makkelijk worden om aan een code te komen.
Ik zou er een bepaling bij gedaan hebben dat de Pokémon niet gekoppeld mogen worden met pre-orders. Het is voor de winkel toch goed om er aan mee te doen, zo krijg je potentiele klanten binnen. Kun je meteen vragen of ze een pre-order willen doen. Vragen, niet verplichten.

Dat zou trouwens van de baliemedewerkers eisen dat ze zich wat verdiepen in wat ze verkopen zodat ze het ook goed kunnen aanprijzen. Dat zou, in mijn ervaring, een verbetering zijn voor de meeste Bart Smit/Intertoys.
Dit geeft wat exclusiviteit voor de Pokémon, en ook wat meer reden voor winkels om pre-orders voor de Pokémon games te doen. Al met al een win-win situatie voor Nintendo/GameFreak.
De winkels hebben geen extra redenen nodig om aan pre-orders te doen. Dat is sowieso al voordelig voor hen. Exvlusiviteit is goed, maar koppel dat niet aan geld... Dan kan Nintendo/Gamefreak beter gewoon exclusieve Pokémon voor een flink geldbedrag gaan verkopen.

• DCG909
DGonlag2 schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:09:
[...]

Sterker nog, er is een jaar geleden ofzo een actie geweest waarbij je een soort van cartridge holder kreeg als je alle 3 de Layton games geregistreerd had via Club Nintendo.

En met de nieuwe Smash krijg je een Mewtwo karakter als DLC als je zowel de WiiU als 3DS versie op CLUB Nintendo registreerd.

Het kan dus zeker, Nintendo weet hoe het moet, heeft het eerder gedaan en doen het met een ander spel weer, maar bij Pokemon hebben ze er geen zin in.
Gewoon lekker je fans naaien.

Zoals NMe al aangeeft, iedereen betaald voor de spellen, dus waarom krijgt niet iedereen deze Pokémon.
Ik vind het persoonlijk niet echt klantvriendelijk dat ik als trouwe klant in Nederland niet dezelfde events krijg als bijvoorbeeld Japanse klanten. Zag op Serebii weer 2 events verschijnen. 3x raden, Japnse event die we hier waarschijnlijk niet gaan zien.
Bericht van Intertoys terug, enkel bij pre-orders geven ze codes weg...
Heb nog geen reactie terug van Bartsmit.

Mijn moeder heeft dus idd die "box holder" van professor layton, omdat ze alle spellen heeft.
Zelf heb ik een code gewonnen voor de wii-ware versie van Metroid, doordat ik Metroid Prime 3: Corruption en Metroid Prime Trillogy heb geregistreerd als een van de 1000 eerste mensen in nederland (en ik vermoed één van de weinige, aangezien dit spel redelijk gelimiteerd gedrukt was :s )

Ik betaal ook evenveel (of zelfs meer, relatief kleine specialistische winkel) voor het spel als ieder ander en krijg waarschijnlijk geeneens de steelbook versie, omdat de gamewinkel waar ik een pre-order heb lopen geen contacten heeft met nintendo :/
Dat ik de steelbook versie niet krijg kan ik nog mee leven, maar ik vind het gewoon bespottelijk dat het mij onmogelijk wordt gemaakt om op software vlak dezelfde dingen te kunnen krijgen :(

• wackmaniac
Je zal idd niet de steelbook krijgen als je die niet besteld hebt; die was namelijk duurder.

Ach ja, het is een Pokémon die je niet kan breeden en in competites niet mag gebruiken. Het is dus pure show off en dat is de reden dat Nintendo dit doet. Ze tellen niet voor niets niet mee voor de dex completion.

Ze hadden deze info verder tevoren bekend moeten maken dan hadden Bart Smit en Intertoys een shitload aan pre-orders gehad en was er minder gezeur geweest. Probleem is dat de events ALTIJD slecht worden gecommuniceerd. Keldeo-event kwam ik achter, omdat ik toevallig een bericht in de folder van de speelgoedwinkel in kwestie zag staan. Zelfs de officiële twitteraccount van Pokémon geeft niet eens altijd aan dat er een event zit aan te komen. Dat is gewoon zuur, maar we moeten er natuurlijk ook niet meer van maken dan het is. Het zou Nintendo wel sieren als je deze event Pokémon via de GTS kon ruilen. Nu heb ik voor Mew diverse fora moeten afstruinen (om er vervolgens hier een te vinden :)) en ik mis nog steeds een Darkrai.

Even wat anders; er zijn nog twee Pokémon die wel aanwezig zijn in X en Y, maar nog niet aangekondigd: Hoopa en Volcanion. Wat zijn de gedachten daarover? Ik las op Reddit dat je Hoopa sinds kort kan ruilen, zou dat betekenen dat deze in ORAS kan worden vrijgespeeld?

• Henk
Ik gok dat de servers van Nintendo idd de nodige ORAS updates ondergaan op dit moment. Of Hoopa vrijgespeeld kan worden in ORAS is natuurlijk maar de vraag, het kan zomaar weer een event pokemon zijn ;)

In dezelfde thread is trouwens te lezen dat latiosite/latiasite ook tradeable geworden is :)

[ Voor 19% gewijzigd door Henk op 18-11-2014 11:13 ]

• DCG909
Hoopa zal wel gehacked zijn ;)
Iemand die het spel met een 4.5 3DS hacked en vervolgens lokaal ruilt met een echte cartridge die hem op GTS dumpt.

Keldeo wist ik een week van tevoren oid dat die eraan kwam.
Uit mijn hoofd via Serebii en toen bij nintendo zelf op de site gekeken.

• Henk
Veel simpeler hoor :) Hoopa en Volcanion kun je gewoon unlocken met powersaves, maar doordat Nintendo die pokemon op hun online services blocked, was hij niet te gebruiken voor online battles, GTS, etc. Nu kan dat met Hoopa 'ineens' wel, wat er dus op lijkt te duiden dat voor ORAS er een Hoopa distributie komt.

Volcanion wordt overigens echt een pokke beest om te verslaan met zijn absurde typing en base stats. Ik denk dat je het beste met een latios met thunderbolt tevoorschijn kunt komen oid...

Verwijderd

Topicstarter
De eerste(?) review staat online:

Nintendolife
quote: conculsie
Overall, Pokémon Omega Ruby & Alpha Sapphire seem very similar to Pokémon X & Y, as you might expect, but the story and the environments you encounter feel – despite the fact that they are remakes – very fresh and unique. They’re not an extensive upgrade from their other 3DS counterparts, but any Poké-fan who’s played one of the series remakes in the past knows that expecting an enormous upgrade is a fool’s errand. These titles should be considered as games that belong alongside X & Y, rather than successors. — they've successfully surpassed X & Y, however, by building on the tremendous features available on the 3DS and pushing new ideas such as the Soar ability. Pokémon Omega Ruby and Alpha Sapphire are a must-buy for any Poké-fan, even if you already own X or Y.
9/10.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Niet de eerste hoor. :P http://kotaku.com/pokemon...e-kotaku-revie-1659957634

Lijkt erop dat er tot 15:00 vanmiddag een embargo op zat, aangezien die reviews tegelijk geplaatst zijn.

• Brackpc
woot, blijkbaar had iemand zijn OR steelbook geannuleerd bij nedgame :)

kon er vanmiddag nog een bestellen, en ook bij navraag bevestigd gekregen dat ik hem ga krijgen.

• wackmaniac
Nice, nog een dagje en dan gaat de rest van de wereld los. Ben er nog niet over uit of ik moet stoppen met Reddit en Serebii lezen :) Ben wel heel erg nieuwsgierig naar het spel.

• Jelmer93
wackmaniac schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:55:
Nice, nog een dagje en dan gaat de rest van de wereld los. Ben er nog niet over uit of ik moet stoppen met Reddit en Serebii lezen :) Ben wel heel erg nieuwsgierig naar het spel.
Ik stop er in iedergeval mee, Nog 8 dagen en dan krijg ik mijn bundel binnen. Ben erg benieuwd hoe dit spel eruit ziet na 10 jaar! Als ik me niet vergis had ik toen der tijd meer dan 200 uren op sapphire..

• Henk
Wat is het softresetten van Diancie door dat gelul van die twee een PITA... Ik ben uiteindelijk gesettled voor een 31/25/27/31/31/31 Serious natured beest.

• wackmaniac
Je soft reset elke keer dat je diancie hebt opgehaald in de pokecenter? Pfff, hoe vaak heb je dat wel niet moeten doen?

• Michelli

Michelli

LL.M

Toch maar besloten om ook AS te kopen, want waarom niet. Duitse Amazon had de steelbook versie nog, dus die zal ik 2 of 3 december ontvangen. Steelbook OR arriveert op de release dag (via bol.com), maar ik zal nog héél even langer moeten wachten omdat ik de 30e pas terug ben in NL :)

• Henk
wackmaniac schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:11:
Je soft reset elke keer dat je diancie hebt opgehaald in de pokecenter? Pfff, hoe vaak heb je dat wel niet moeten doen?
Ja, maar

spoiler:
Doordat die twee idioten steeds tegen je aan komen ouwehoeren over het feit dat ze hem willen hebben voor hun baas

duurt dat dus godskelerig lang. Veel langer dan normaal. Geen idee hoeveel resets ik heb gegeven. Ik was eigenlijk op zoek naar een Diancie met perfect IV's in HP en Speed en goede stats in ATK en SPATK, samen met een naive nature, maar dit was voor mij goed genoeg. Ga het kreng ws. toch niet echt competitive gebruiken.

• wackmaniac
Zal vanmiddag maar weer eens langs Intertoys gaan, mss dat mijn code er eindelijk is :)

• DeeSung
  • Niet online
Zo betaald voor OR/AS steelbook editions. Bij de intertoys webshop. Hoop dat zie hier ook codes bij doen :P

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:34

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Waar kun je die bestellen dan? :( Of kun je daar alleen maar bestellen tijdens openingstijden? :')

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• DeeSung
  • Niet online
Touchdomex schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:40:
Waar kun je die bestellen dan? :( Of kun je daar alleen maar bestellen tijdens openingstijden? :')
Nee ik heb ze gepreordered. Volgensmij zijn ze uitverkocht op de webwinkel. Mss dat er nog een paar mensen zijn die annuleren.

• DCG909
Intertoys lijkt ze beschikbaar te hebben?

Er staat bij "Let op zeer gelimiteerd aantal beschikbaar!"
Dus ze hebben ze wel?

• wackmaniac
Werkt soft resetten ook bij mystery gifts? Misschien leuk om eens te kijken naar de shiny beldum die beschikbaar is in ORAS.

• DCG909
Ik dacht het wel, schijnt ook bij andere events te werken, dus waarom daar niet :)

• Henk
wackmaniac schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:18:
Werkt soft resetten ook bij mystery gifts? Misschien leuk om eens te kijken naar de shiny beldum die beschikbaar is in ORAS.
Ja... mystery gift ontvangen, en voor je tegen het vrouwtje praat dat het beest aan je geeft, saven. Dan praten, als hij niet bevalt, resetten.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:34

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

DeeSung schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:34:
[...]

Nee ik heb ze gepreordered. Volgensmij zijn ze uitverkocht op de webwinkel. Mss dat er nog een paar mensen zijn die annuleren.
Blijkbaar is het echt alleen overdag :+ We gaan kijken wat er gebeurd. Heb betaald en alles net :o

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Jelmer93
Henk schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:38:
[...]

Ja... mystery gift ontvangen, en voor je tegen het vrouwtje praat dat het beest aan je geeft, saven. Dan praten, als hij niet bevalt, resetten.
Noob question maar waar zou ik dan naar moeten kijken? Nature of de stats die hij dan al heeft?

• Batino
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-11 12:08
Jelmer93 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:41:
[...]

Noob question maar waar zou ik dan naar moeten kijken? Nature of de stats die hij dan al heeft?
Beide, net zo lang SRen tot je de gewenste nature en IVs hebt :+

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

DCG909 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:07:
Intertoys lijkt ze beschikbaar te hebben?
Bij Intertoys kun je ze pas sinds gisteren preorderen. Je moet daar eerst een account maken en de game reserveren....en een week van tevoren krijg je een mailtje dat je mag (!) bestellen. Want dat is lekker makkelijk. 8)7

• DCG909
dus, als je nu gewoon besteld, werkt dat dan?

• Brackpc
net zowel de OR als AS steelbook besteld via intertoys (heb nu voor beide 2x een bestelling openstaan bij verschillende shops als ik ze nu niet krijg weet ik het ook niet meer)

en gewoon een bevestiging ontvangen van bestelling

• DCG909
Ook maar een exemplaar bij IT geplaatst en zojuist de bevestiging binnen gekregen.
Pagina: 1 ... 58 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.