• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
NMe schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:11:
[...]

Bij Intertoys kun je ze pas sinds gisteren preorderen. Je moet daar eerst een account maken en de game reserveren....en een week van tevoren krijg je een mailtje dat je mag (!) bestellen. Want dat is lekker makkelijk. 8)7
Ik kon ze al een maand ofzo geleden preorderen en gister heb ik een mailtje ontvangen dat ik ervoor kon betalen.

Ik zie nu net dat je bij intertoys normaal de steelbook versie kan bestellen. Wees er snel bij! :P

[ Voor 10% gewijzigd door DeeSung op 21-11-2014 16:40 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:34

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ja heb ook betaald met iDeal dus ga ik er gewoon vanuit dat ik de ruby ga krijgen :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-11 19:45
Heb een bevestiging in de mail, en heb ook aan de support gevraagd hoe ik de diancie code krijg en daarop werd gezegd dat de code bij het spel geleverd wordt (er wordt dus niet gezegd dat ze op zijn ;) )

Edit.
Had ergens anders samen met mijn zusje al een pre order lopen voor ruby en saphire (normale edities), dus ik pak daarvan de saphire versie XD

[ Voor 27% gewijzigd door DCG909 op 21-11-2014 17:31 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

DeeSung schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:37:
[...]

Ik kon ze al een maand ofzo geleden preorderen en gister heb ik een mailtje ontvangen dat ik ervoor kon betalen.
Dat was geen preorder, dat was een reservering. Je krijgt daarmee het "recht" om een week voor release te mogen preorderen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• DeeSung
  • Niet online
NMe schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:31:
[...]

Dat was geen preorder, dat was een reservering. Je krijgt daarmee het "recht" om een week voor release te mogen preorderen.
Aaah zo. Ik zag t als hetzelfde. Maar je heb gelijk.

Kan niet wachten om oras te spelen.
X en Y heb ik in totaal 180 uur inzitten.

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Ik hoop dat er hier ook een x aantal mensen die eon ticket ontvangen.

• wackmaniac
  • Laatst online: 10-11 08:26
Code binnen! Soft resetten is niets voor mij :) Uiteindelijk gesettled voor een 31/x/31/x/31/31 tank. Was vooral een probeersel, zal weinig in competitief verband worden gebruikt. Nu AS afwachten :)

Read the code, write the code, be the code!

Verwijderd

Topicstarter
Oké mensen, er is een manier om nu al Pokémon ORAS te downloaden uit de eShop. Het spel is nu namelijk in Australië / Nieuw Zeeland uit.

Hiervoor heb je 2 3DSen nodig, waarvan één geen Nintendo Network ID (of je moet deze verwijderen, maar dan verlies je alle aankopen van deze tweede 3DS). Ook heb je een credit card nodig. Verder gaat deze instructie meer dan een week duren, dus je moet een tijdje op je 2e 3DS spelen ;) Lees vooral deze gehele post voordat je besluit dit te doen.

Stap 1. zorg ervoor dat je tweede 3DS geen NNID heeft, zowel verwijder die - maar hierdoor verlies je alle aankopen op deze 3DS + Wii U die aan het NNID gekoppeld is. (dus verstandiger is een 3DS te gebruiken die geen NNID heeft)
Stap 2. Formatteer de tweede 3DS. Hierdoor verlies je alle gedownloade spellen en savegames die op de SD kaart staan. Spellen zonder NNID gedownload kunnen later opnieuw gedownload worden ;)
Stap 3. Tijdens het instellen van de 3DS kies Australië als regio. Koppel géén Club Nintendo Account of NNID!
Stap 4: Ga naar de eShop en beantwoord alle vragen totdat je in de winkel bent. Nogmaals, koppel geen Club Nintendo account.
Stap 5: Koop Pokémon Omega Ruby of Alpha Sapphire. Je kan gewoon je Nederlandse credit card gebruiken.
Stap 6. Kies downloaden in slaapstand. (Je gaat 'm nu immers toch niet downloaden)
Stap 7: Wijzig de regio op de 2e 3DS terug naar Nederland (of België) en ga opnieuw naar de eShop. Zodra je daar in het hoofdmenu bent ga je naar Home en naar Systeeminstellingen.
Stap 8: Ga naar System Transfer. Doe dit ook op de eerste 3DS.
Stap 9: Voer een System Transfer van de eerste 3DS naar de 2e 3DS uit.
Stap 10: Nadat je stap 9 volledig uitgevoerd hebt kan je op je 2e 3DS het Pokémon spel opnieuw downloaden + heb je toegang tot al je oudere spellen + NNID van je eerste 3DS.
Stap 11: Voer stap 9 omgekeerd uit. Let op, dit kan pas 7 dagen later.

Bij stap 10 kan je alles wat je op je 2e 3DS zonder NNID gedownload hebt opnieuw downloaden (zolang het niet ook op de eerste 3DS stond ;))

Dit heb ik gisteravond succesvol uitgevoerd. Na system transfer is de game aan je NNID gekoppeld.
Echter krijg je er geen sterren voor (club Nintendo)

Heb je 1 3DS zonder NNID? Dan kan je hetzelfde ook doen. (Wijzig je regio naar Australië, download het spel en wijzig je regio terug)

Heb je 1 3DS met NNID, dan kan het niet.
Verwijderen van een NNID verwijderd ALLE spellen die aan die NNID gekoppeld zijn, inclusief eventuele Wii U games.

Ik adviseer je dit enkel te doen als je weet wat je aan het doen bent ;) En vooral bij de System Transfers je 3DS aan een AC adapter te hangen (dit duurt namelijk lang).

Deze methode is niet door Nintendo ondersteund, dus uitvoering is op eigen risico.

BTW. Mocht je nu nog denken dat een Nieuwe 3DS uit Australië niet met Europese games zou werken.. hier heb je je antwoord :p

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/k5gEfHLonNcDSGrViR40SxyY/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sftd0b5pMJI6THwgJOEMmf40/full.jpg

YAY Pokémon OR op mn 2DS :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2014 11:06 ]

• Gamer1988
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-10 21:55
mensen die nog een steelbook editie willen bij bartsmit is hij maar 45 euro
http://www.bartsmit.com/n...sapphire-steelbook-editie

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zou de intertoys ze gisteren hebben verzonden of worden ze pas vanaf vandaag uitgeleverd? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• DCG909
Ehhh... volgens mij moeten wij nog een week wachten in de EU Touchdomex :/

Edit.
WTF lees ik op de pagina van BS?
"Naast Mega Evolutions kunnen Groudon en Kyogre veranderen naar hun originele staat via Primal Reversion. Primal Groudon en Primal Kyogre worden beide groter en voegen nieuwe types toe aan hun aanvallen."

Ze hebben ook een mega vorm?
(no picture spoilers plz)

[ Voor 67% gewijzigd door DCG909 op 22-11-2014 11:57 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

DCG909 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:55:
Ehhh... volgens mij moeten wij nog een week wachten in de EU Touchdomex :/
Serieus dat is kut :/

• youp.c
  • Laatst online: 12-06-2024
DCG909 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:55:
Edit.
WTF lees ik op de pagina van BS?
"Naast Mega Evolutions kunnen Groudon en Kyogre veranderen naar hun originele staat via Primal Reversion. Primal Groudon en Primal Kyogre worden beide groter en voegen nieuwe types toe aan hun aanvallen."

Ze hebben ook een mega vorm?
(no picture spoilers plz)
Volgensmij lees jij de zin verkeerd, of beter gezegd BS heeft het onduidelijk verwoord. Ik denk dat we het zo moeten opvatten: "Naast al de (oude en nieuwe) Mega Evoluties die aanwezig zijn in ORAS, is er nu ook, enkel voor Groudon en Kyogre, Primal Reversion."

Dus hiermee wordt meer bedoeld dat naast het fenomeen mega evolutie er nu ook primal reversion in het spel zit, niet dat die 2 pokémon beide kunnen..

[ Voor 4% gewijzigd door youp.c op 23-11-2014 00:53 ]

PSN: youpey - Friendcode 3DS: 2895-6771-2678

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-11 12:55

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik ben wel benieuwd naar die post-game content waar wel naar gehint is in de reviews maar waar toen nog niets over gezegd mocht worden. Er zullen inmiddels toch wel al mensen bij die content aangekomen zijn?

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 16:32

Ypho

Allround Nerd

Gamer1988 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:27:
Bedankt voor de tip. Meteen maar even besteld.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Patriot schreef op zondag 23 november 2014 @ 08:43:
Ik ben wel benieuwd naar die post-game content waar wel naar gehint is in de reviews maar waar toen nog niets over gezegd mocht worden. Er zullen inmiddels toch wel al mensen bij die content aangekomen zijn?
Als ik me niet vergis zijn ze op Serebii.net al heel ver.. Ik zit zelf niet meer zo in de Pokemon, maar de vorige spellen werden ook door hem gespeeld en in mum van tijd waren de spelen uitgespeeld en kwam er zeer veel informatie naar buiten :)

• DCG909
Ik bezoek serebii al een week niet meer ;)

Het schijnt een tamelijk grote post game te hebben en voor best wat dingen had iig één van de reviewers guides nodig, dus als je zonder speelt zul je waarschijnlijk best wat uren erin kunnen steken :p

X & Y hadden ergens halverwege even een moeilijker punt, maar speelde je daarna zo uit :/
En de hele post game was maar iets van 3 pokemon oid, niks echt extra's -.-
Je kon ergens een renbaan vinden, maar het lijkt dat ze daar niks mee gedaan hebben :/ Je kreeg in een hotel een of andere totempaal hoofd als item en daar kun je tot nu toe ook helemaal niks mee :/

Ik hoop wel dat ze de VS seeker weer terug hebben gebracht, of de battle eye in de pokenav.

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 16:11
Slim trucje van Reddit; als je bepaalde pokemon wilt transferren naar ORAS met bijvoorbeeld een item in zijn knuistjes, maar je hebt maar 1 3DS; Zet een rubbish pokemon uit ORAS for trade voor de pokemon met item die je uit XY wilt transferren in de GTS, en trade vervolgens met XY die pokemon.

Bijvoorbeeld; je wilt je Mewtwo met Mewtonite Y transferren? Gooi in ORAS een lvl3 magikarp in de GTS, en vraag om een Mewtwo met de levels die overeen komen met de jouwe. Trade daarna uit XY je mewtwo, et voila.

Zelfs al mocht je trade 'gesniped' worden door een of andere malloot, heb je twee mewtwo's :P

Al deze b/s en GTS vervuiling zou natuurlijk niet nodig zijn als je gewoon kon pokebanken met items :O

[ Voor 8% gewijzigd door Henk op 23-11-2014 12:00 ]

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Beste Ivo

De status van je bestelling met ordernummer 1234567 is veranderd van "wordt verwerkt" naar "verzonden".

Je bestelling wordt verstuurd naar het volgende adres:

...
Foutje?

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• Xi-s
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:09
Het is nog niet aangeboden bij PostNL, dus verwacht er maar niet teveel van. Maar hé, wie weet.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik hoop het wel :+ Wie weet wordt die van mij ook verzonden dan binnenkort :9~

• Jelmer93
Iedereen krijgt ze vrijdag pas. Waarom? Omdat als het eerder was de webwinkels en andere winkels een behoorlijke zaak aan hun kont kunnen krijgen.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Jelmer93 schreef op zondag 23 november 2014 @ 19:57:
Iedereen krijgt ze vrijdag pas. Waarom? Omdat als het eerder was de webwinkels en andere winkels een behoorlijke zaak aan hun kont kunnen krijgen.
Als wij ze niets zeggen weten ze ook van niets :+

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Het kan natuurlijk een foutje zijn, maar ik heb een trackingcode gehad van BS, met de volgende info via PostNL.
Bezorgdatum:
di 25 nov 2014
11:30-13:30

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel eens van BS gehad dat het zelfs dan nog tot de release datum kan duren, ze geven het spel dan niet eerder over aan de PostNL. Ik weet niet of ze dat nu weer doen.

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 07:32:
Ik heb wel eens van BS gehad dat het zelfs dan nog tot de release datum kan duren, ze geven het spel dan niet eerder over aan de PostNL. Ik weet niet of ze dat nu weer doen.
Maakt me verder ook niet uit. Ik heb het spel gisteren in een opwelling besteld ;) Vond het al heel wat dat het nog niet uitverkocht was.

• DCG909
Ik ga er vanuit dat het gewoon het aanmelden van het pakket zelf is :)
Gebeurt wel vaker (je bestelt iets en dan wordt het soms al ingepland, maar pas om 23:00 aan PostNL overhandigd)

• Xfirenl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-08 14:04
Gamer1988 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:27:
dankjewel, wehkamp had me genaaid
Ik had die daar 2 maanden geleden besteld en gisteren zag dat er bij mijn bestelling stond "uitverkocht", dus ik gebeld zeggen ze dat ze m niet meer hebben.

Je hebt me gered ;)

• Goudstalen
  • Laatst online: 12-11 10:57
Xfirenl schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:32:
[...]

dankjewel, wehkamp had me genaaid
Ik had die daar 2 maanden geleden besteld en gisteren zag dat er bij mijn bestelling stond "uitverkocht", dus ik gebeld zeggen ze dat ze m niet meer hebben.

Je hebt me gered ;)
Wehkamp :p
Heb daar toen ook Pokemon X gepreordered. Zonder iets aan mij door te geven wordt mijn bestelling geannuleerd. Op releasedatum nog geen trackingscode gehad en dus ga ik kijken op de website.
Bestelling was geannuleerd en ze hadden het opnieuw voor me besteld (ik wist van niets) en m'n spel kwam daardoor een dag te laat...
Dat was meteen de laatste keer dat ik bij Wehkamp besteld had.

• wackmaniac
Ik zou dat niet gepikt hebben denk ik; je bestelt 2 maanden tevoren en dan ineens uitverkocht, rot op! Geen sprake van. Maar zoals ik aan het begin van de pre-order discussie al eens heb geroepen waren er bij x en y ook slechte verhalen. Normaliter pre-order ik altijd bij Nedgame, maar nu ivm Diancie-event noodgedwongen bij Intertoys gedaan. We zullen zien vrijdag :)

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11 19:23
DGonlag2 schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:06:
[...]

Wehkamp :p
Heb daar toen ook Pokemon X gepreordered. Zonder iets aan mij door te geven wordt mijn bestelling geannuleerd. Op releasedatum nog geen trackingscode gehad en dus ga ik kijken op de website.
Bestelling was geannuleerd en ze hadden het opnieuw voor me besteld (ik wist van niets) en m'n spel kwam daardoor een dag te laat...
Dat was meteen de laatste keer dat ik bij Wehkamp besteld had.
Ik denk dat menig tweaker hier wel een vergelijkbare ervaring mee heeft. :9 :+

• Henk
wackmaniac schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:49:
Ik zou dat niet gepikt hebben denk ik; je bestelt 2 maanden tevoren en dan ineens uitverkocht, rot op! Geen sprake van. Maar zoals ik aan het begin van de pre-order discussie al eens heb geroepen waren er bij x en y ook slechte verhalen. Normaliter pre-order ik altijd bij Nedgame, maar nu ivm Diancie-event noodgedwongen bij Intertoys gedaan. We zullen zien vrijdag :)
Oftewel, dat Diancie-gemieter koppel-verkoop verhaal werkt toch ;)

• wackmaniac
Dat heb ik nooit ontkend :)

Ben het er niet mee eens, maar ben toch meer liefhebber en verzamelaar dan dat ik hier een principekwestie van maak :)

Als je geen pre-order hebt lijkt Mediamarkt het goedkoopst: €39. Bart Smit en Intertoys hebben €44.95 in de folder staan.

• DCG909
fysieke spellen koop 9 v/d 10 keer bij mijn lokale game speciaal zaak.
Die is ook bereidt om spullen te importeren (games, consoles en merchandise). Dus ik vind het best om dan iets extra's te betalen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Doe ik het liefste ook, maar er zijn weinig game speciaal zaken in Rotterdam en omstreken.

• DCG909
Schiedam heeft de Gamestart :)
Ligt niet zo gek ver van Rdam af ;)

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-11 11:39
Maybe al eerder voorgekomen maar wanneer ik nu OR of AS bestel via de webshop van de Intertoys zal ik hem dan vrijdag ook binnen krijgen denken jullie en ook met een Diancie code misschien? :D

Heb nu in totaal in Pokemon X zo'n dikke 600 uur zitten maar vanwege drukke tijd afgelopen weken is de release mij er bijna doorheen geschoten (had de release in de agenda gezet 5 dagen van te voren, zin aaaan!).

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Verwijderd

Topicstarter
DCG909 schreef op maandag 24 november 2014 @ 20:47:
Die kende ik nog niet, misschien eens een keer bezoeken.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Pokemon Alpha Sapphire

Platform: Nintendo 3DS Released: 2014.11.24
Region: Europe Store date: 2014.11.28
Zag net dit al voorbij komen op een private tracker. Betekent dus dat het spel wel al in de omloop is.

• Xfirenl
als ik postnl en bart smit mag geloven, ik heb een track en trace code gekregen en alpha sapphire zou die morgen binnen moeten komen.
Op de site zelf staat vrijdag en dat is de officiele release date voor europa dus ik persoonlijk verwacht m dan pas, alles wat eerder is is mooi meegenomen.

btw hoe zat het met die Diancie event deed bart smit daar ook aan mee?

• DCG909
Spel is al sinds de 18e oid in omloop ;)
Had al een foto langs zien komen op temp, welke op reddit gepost was van iemand met een gateway en alpha saphire.

• Xfirenl
DCG909 schreef op maandag 24 november 2014 @ 21:51:
Spel is al sinds de 18e oid in omloop ;)
Had al een foto langs zien komen op temp, welke op reddit gepost was van iemand met een gateway en alpha saphire.
ik zei ook europa

japan en amerika hebben m al, europa moest een week langer wachten

Verwijderd

Topicstarter
Ook Australië heeft 'm al ;) Zoals ik op de vorige pagina aangaf.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2014 22:08 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 22:08:
Ook Australië heeft 'm al ;) Zoals ik op de vorige pagina aangaf.
Maar daar zal niet de EUR code aan vasthangen of wel?

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet hoe de logistiek van Nintendo werkt, maar de game is wel gelijk aan die uit Europa. Het kan zijn dat de winkels ze daardoor eerder gekregen hebben.

• wackmaniac
DCG909 schreef op maandag 24 november 2014 @ 20:47:
Er zat altijd een gameshop in de koopgoot en heb mijn psx ooit eens laten ombouwen in de buurt van nighttown. Kan me nier voorstellen dat er geen game speciaalzaak in Rotterdam is :)

Verwijderd

Topicstarter
De zaak uit de koopgoot is daar weg, helaas.

• DCG909
De game winkel in de koopgoot is idd al een tijdje weg, twee jaar onderhand?

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:04
Dus als ik nu een bestelling bij Bart Smit eruit gooi, leveren ze dan een Diancie code erbij?

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Silversin schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:49:
Dus als ik nu een bestelling bij Bart Smit eruit gooi, leveren ze dan een Diancie code erbij?
Dat is alles behalve zeker. Grote kans dat de codes al vergeven zijn.

Ik vond net dit stukje op pokemonunited.nl
Ik heb Nintendo, Intertoys, Bart Smit en Dreamland (voor België) hierover gemaild. Kortweg komt het neer op dit.

Nintendo zegt: Hiervoor moet je de klantenservice van Intertoys en Bart Smit bellen [..]

Bij Bart Smit geven ze toe dat er eigenlijk geen voorwaarden waren namens Nintendo, maar dat ze vanwege de geringe hoeveelheid zelf de eis van een pre-order of aankoop erbij hebben gemaakt om te voorkomen dat ze binnen een uur op waren [..]

Verwijderd

Topicstarter
De eerste update voor Pokémon ORAS (1.1) is te downloaden uit de eShop. (Als je het spel al binnen hebt)
Various bugs have been fixed in order to provide a smoother gaming experience
http://www.nintendolife.c...now_available_to_download

De update is trouwens ook te downloaden als je het spel nog niet hebt:

http://www.gonintendo.com...ch-1-1-now-live-worldwide

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2014 11:38 ]

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 17:16
net van nedgame de verzendbevestiging ontvangen, zou dus morgen al in de bus moeten liggen

• wackmaniac
Heb White 2 ook twee dagen voor het embargo kunnen oppikken bij Nedgame. Redelijke helden :)

• Jelmer93
Ik hoop dat mijn 2DS transparant met Alpha Sapphire vrijdag snel in de bus ligt. Heb er echt super veel zin in.

• DCG909
Ik kan hoe dan ook niet gelijk voluit gaan spelen :/
Ben iig nog tot de 17e van december bezig met mijn afstudeer project...

• Batino
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-11 12:08
Informatie over de verspreiding van de Eon ticket in Nederland :)
spoiler:
For those of you in the Netherlands, it has been announced that various GameMania Stores across the country, specifically Groningen, Rotterdam, Maastricht, Breda, Amsterdam and Utrecht, will be distributing the Eon Ticket to players on December 6th 2014. From there, players can then help distribute the Eon Ticket through StreetPass. This follows on from similar methods in the US and UK. We'll bring more as it comes

• Jelmer93
Dit zou dus makkelijker verkrijgbaar moeten zijn dan hoop ik. Ik hoop dat leeuwarden er dan ook bij hoort. Zou er bij gamemania een machine staan die je de streetpass geeft?

Verwijderd

Topicstarter
Dat vermoed ik wel, gezien de distributie geheel via Streetpass schijnt te lopen. Dus volgende week zaterdag even bij de Gamemania langs :)

• Henk
Hmmm, mooie distributie, maar ik gok zomaar eens dat dat ding tegen die tijd via HomePass mij al bereikt heeft :) Een DD-WRT of OpenWRT router, of zelfs een computer met draad+wifi kaart, moet voor een tweaker toch niet zo'n uitdaging zijn? :)

• Brackpc
Zover ik gehoord heb is hij inderdaad al op homepass te krijgen. Anders volgende week ff het mac adres van de gamemania toevoegen aan de lijst :)

raspberry pi werkt trouwens ook

EDIT: homepass mac waar die voorbij schijnt te komen: 4E53504F4F47

[ Voor 16% gewijzigd door Brackpc op 26-11-2014 19:20 ]

• GAITii
Stomme vraag maar wat kun je met die EON ticket?

Oh ik zie het al, voor een Latios of Latias dus.

[ Voor 38% gewijzigd door GAITii op 26-11-2014 19:30 ]

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009

Michelli

LL.M

GAITii schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:26:
Stomme vraag maar wat kun je met die EON ticket?
Latias in OR krijgen en Latios in AS.

Verwijderd

Topicstarter
Jup, en andersom krijg je al in de game.

• Michelli

Michelli

LL.M

Jelmer93 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:59:
Dit zou dus makkelijker verkrijgbaar moeten zijn dan hoop ik. Ik hoop dat leeuwarden er dan ook bij hoort. Zou er bij gamemania een machine staan die je de streetpass geeft?
Zo te zien zijn het echt alleen de genoemde steden, dus geen Leeuwarden.

https://www.gamemania.nl/...art_pokemon_event_nl2.jpg

Helaas ook geen Nijmegen :/ Dat wordt maar weer 'ns bij mijn moeder op d'r werk op bezoek, gezien ze toch vlakbij Hoog Catherijne in Utrecht werkt :)

• wackmaniac
Hoppa! Mooi dat het event weer in Groningen beschikbaar is. Val redelijk in de prijzen laatste tijd :)

• Michelli

Michelli

LL.M

Ik ben eigenlijk al lang blij dat het tenminste niet meer bij Bartsmit/Intertoys is. Die zijn volgens mij in staat om weer een koop van iets te vereisen :')

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hee, komt dat even mooi uit: Devschuur meeting R: 6 december in Utrecht :+

Verwijderd

Topicstarter
Michelli schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:45:
Ik ben eigenlijk al lang blij dat het tenminste niet meer bij Bartsmit/Intertoys is. Die zijn volgens mij in staat om weer een koop van iets te vereisen :')
Jup, koop een game dan zetten ze even hun 3DS aan :p

• Goudstalen
Ben blij dat het event naar NL komt, maakt het toch weer makkelijker om het via streetpass te krijgen.

Mar ga komende week denk ik ook ff dat homepass uitzoeken.

• Henk
Homepass, TL;DR

Regel een wifi apparaat (zoals een router met dd-wrt, openwrt, virtueel SIDN, of deel je bekabelde verbinding van je pc via een wifi adapter), en geef de wifi interface de volgende mac: 4E53504F4F47

Geef die de SIDN 'attwifi' of 'NZ@McD1'. Klap je 3Ds dicht, en wacht op de magische groene led. Elke 8 uur zal je 3Ds streetpasses registreren.

In mijn geval; een OpenWRT router met een scriptje wat de bekende wifi macs elk half uur rouleert, maar voor de EON ga ik deze even vastzetten op eerder genoemd mac adres. Let erop dat sinds een update van een maandje of wat geleden, de wifi niet meer encrypted mag zijn, MAC filtering en als het even kan een VLAN voor deze SIDN is een must.

Niet alleen handig voor eon tickets, maar ook voor pokemiles :P

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

+ dat de SIDN aangeraden wordt op 'NZ@McD1' te zetten, die 'attwifi' zou niet altijd werken heb ik gelezen op gbatemp :)

• Henk
Hmmm apart, ik heb juist gehad dat NZ vaag deed, en att perfect werkte :P

• DCG909
nz werkt niet als er een wachtwoord op het ap zit ;)
staat op de temp gemeld :)

Ik kon bij intertoys mijn bestelling niet zien :s
stond echt net op het punt om te mailen toen ik een mail kreeg dat het spel vandaag verzonden werd :p

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Uw bestelling met bestelnummer ****** wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:
*O* Vannacht mailtje gehad :D

• DCG909
voor of na 12en?

Zal zo maar even een mail uitsturen naar mijn lokale shop, kijken of hij ze ook al binnen heeft :)

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

DCG909 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 08:10:
voor of na 12en?

Zal zo maar even een mail uitsturen naar mijn lokale shop, kijken of hij ze ook al binnen heeft :)
06:45. Vanochtend dus. Komt dan als het goed is precies vrijdag aan.

• DeeSung
  • Niet online
Mail gehad van intertoys. Zending voor or/as steelbook limited edition. Krijg ze morgen binnen :D

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik ben er denk ik niet dus dat gaat zaterdag worden :+

• Jelmer93
Touchdomex schreef op donderdag 27 november 2014 @ 08:43:
Ik ben er denk ik niet dus dat gaat zaterdag worden :+
Ik geloof dat spellen via briefpost gaan. Zo ontvang ik in iedergeval mijn xdoos games wel.

• DCG909
Ik verwacht dat deze spellen niet door de brievenbus passen ;)
Als ik het goed zie zijn iig de steelbox edities namelijk 2x zo dik als normaal (2 verpakkingen, gewone en steelbox). dus dat kan heel krap worden en waarschijnlijk past het gewoon niet door de verpakking die de winkel er zelf weer omheen doet.

• wackmaniac
Bij X ook probleem gehad dat het niet pastte. Ga het spel nu gewoon ophalen bij Intertoys. Ligt nagenoeg op de route vanuit werk. Heb alleen al afspraken staan 's avonds.

• Jelmer93
Hoe lang zou de gamemania de streetpass verstrekken? ik moet volgende maand toevallig een keer in groningen zijn maar hoop dat het niet 1 dag is.

• wackmaniac
1 dag, alleen 6 december.

• Jelmer93
Iemand binnenkort in Leeuwarden?:P

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04-2024
De mijne worden als pakketpost beschouwd en krijg ze vnavond.
Jelmer93 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:14:
Hoe lang zou de gamemania de streetpass verstrekken? ik moet volgende maand toevallig een keer in groningen zijn maar hoop dat het niet 1 dag is.
Er staat maar 1 datum op. We moeten maar afwachten.

Afbeeldingslocatie: https://www.gamemania.nl/Content/dedicated_EON_pokemon/images/Dedicated_EON_kaart_pokemon_event_nl2.jpg

• DCG909
Als ik vandaag homepass werkend krijg zal ik er ook voor zorgen dat de EON ticket op die manier te krijgen is :)
Wel er van uit gaand dat het hier ook via streetpass verspreidbaar is.

• NintendoSmasher
Neem aan van wel, waarom zou het anders 1 dag zijn?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

AS is onderweg als ik Intertoys moet beloven. Ben benieuwd of Diancie erbij zit. Zo niet, dan gaat 'ie gewoon weer terug. :)
NintendoSmasher schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:22:
Er staat maar 1 datum op. We moeten maar afwachten.

[afbeelding]
Hoe werkt dat als het inderdaad via Streetpass gaat? Gewoon binnenlopen met Streetpass aan en klaar? Of moet je actief iets regelen?

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 27-11-2014 10:30 ]

• NintendoSmasher
Als het via Streetpass gaat hoef je niks te doen. Maar ik weet niet hoe dit geregeld is.

• Batino
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-11 12:08
"Uw bestelling is verzonden" -Yourgamezone. Kijk die doen het beter dan Wehkamp vorig jaar! Die kreeg ik toen 5 dagen na release.

• DCG909
Ik kan vanavond even langskomen :p

Was trouwens helemaal SSB WiiU vergeten XD

• GAITii
Als ik vanavond in Zwolle naar de Media Markt/Intertoys ga, zal ik 'm dan al meekrijgen?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Daar zou ik niet op rekenen.

• NintendoSmasher
Het zou kunnen dat die al in de schappen ligt, je kan het altijd proberen.

• Goudstalen
NintendoSmasher schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:43:
Het zou kunnen dat die al in de schappen ligt, je kan het altijd proberen.
Precies. Ik hoorde dat in Frankrijk, België en veel andere EU landen het spel gisteren al in de schappen lag en veel mensen hun pre-orders al op konden halen. Helaas houden bedrijven in NL zich netjes aan de regels :(

Maar het hangt eigenlijk allemaal van Mediamarkt af. Als die vanmiddag besluiten het spel te verkopen dan gaan Gamemania en veel andere winkels daar ook in mee.

• Brackpc
ach ik ga het straks gewoon proberen met mn zusje, nadat de postbode geweest is en ik omega ruby al in mn rugzak heb.

"ja maar hij wordt al verkocht kijk maar"

eens zien of dat helpt xD

• wackmaniac
De meeste winkels zullen daar niet zo happig op zijn; de boetes zijn best fors als je voor embargo verkoopt.

• Brackpc
wel een beetje hypocriet van Nintendo, de Nintendo UK store heeft de pakketjes ook gisteren al de deur uit gedaan. (bron reddit, kan de exacte thread niet terugvinden nu)

• Jelmer93
Ze mogen een dag vantevoren verstuurd worden maar pas op release datum bezorgd worden

• NintendoSmasher
Ik krijg de mijne gewoon vandaag.
Pagina: 1 ... 59 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.