• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:39
Zojuist is de 2014 Pokémon World Championships van start gegaan! :D

Te volgen op: http://www.twitch.tv/pokemon

[ Voor 25% gewijzigd door GAITii op 16-08-2014 15:13 ]

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
GAITii schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:05:
Zojuist is de 2014 Pokémon World Championships van start gegaan! :D

Te volgen op: http://www.twitch.tv/pokemon
Enig idee via welke weg je je hier voor zou kunnen kwalificeren als nederlander?

• GAITii
Wist ik het maar... Maar kijk nu al de hele tijd maar die battles zijn echt insane vet. En dan dat commentaar erbij, wat een sfeer. Een Rotom Fan die ff een Garchomp en een Ferrothorn omver blaast, en dan dat publiek gaat helemaal los.

Echt leuk om te zien dat.

Verwijderd

Topicstarter
Je moet meedoen aan de regionals. Alleen mensen die uitgenodigd worden mogen meedoen.

Meer info:
http://www.pokemon.com/us.../worlds/2014/info/vg-faq/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2014 23:08 ]

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 23:06:
Je moet meedoen aan de regionals. Alleen mensen die uitgenodigd worden mogen meedoen.

Meer info:
http://www.pokemon.com/us.../worlds/2014/info/vg-faq/
Alleen op invite.. dat is apart hoe komen ze er ooit achter wie te inviten? Ik ga is kijken of ik kan zien of er een nederlander zit in de top van europe regio.
De prijzen zijn wel een beetje lame trouwens.. maar dat zal wel vanwege leeftijden zijn ?

Hoogste rating global is 1946.75 door iemand uit de states en hoogste rating in europe is 1835.05 .. en dan komt de hoogste rating van Nederland .. 1678.06

Groot verschil als je het mij zo vraagt en het niveau ligt dus erg laag in Nederland, maar moet te doen zijn want je begint met 1600 punten.

[ Voor 22% gewijzigd door Kern op 17-08-2014 00:12 ]

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-11 08:26
Poké Ball Pattern Vivillon will be available via Nintendo Network distribution for #PokemonXY in Europe starting August 29!
https://twitter.com/Pokemon/status/501712766701670400

Read the code, write the code, be the code!

Verwijderd

Kern schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:02:
[...]

Alleen op invite.. dat is apart hoe komen ze er ooit achter wie te inviten? Ik ga is kijken of ik kan zien of er een nederlander zit in de top van europe regio.
De prijzen zijn wel een beetje lame trouwens.. maar dat zal wel vanwege leeftijden zijn ?

Hoogste rating global is 1946.75 door iemand uit de states en hoogste rating in europe is 1835.05 .. en dan komt de hoogste rating van Nederland .. 1678.06

Groot verschil als je het mij zo vraagt en het niveau ligt dus erg laag in Nederland, maar moet te doen zijn want je begint met 1600 punten.
Of veel mensen uit nederland vinden competatief pokemon geen bal aan gok ik zo.

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:21

Lapras

Ice beam

Tony Flygon is wel een goede Nederlandse speler, maar de tijden dat hij competitief speelde, lijken voorbij. Prima streamer verder qua informatie. Kwa kwantiteit valt er nog wel wat op aan te merken.

• GAITii
Dat shiny chainen met de PokéRadar is nog best wel zenuwslopend en vergt veel concentratie. Zo heb ik al 2 keer een chain op rond de 25 verbroken.

Nog meerdere mensen die actief zijn in het chainen van shiny's?

Verwijderd

GAITii schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:24:
Dat shiny chainen met de PokéRadar is nog best wel zenuwslopend en vergt veel concentratie. Zo heb ik al 2 keer een chain op rond de 25 verbroken.

Nog meerdere mensen die actief zijn in het chainen van shiny's?
Nope alleen fish chaining, het radar chainen vond ik op Gen4 ookal waardeloos om te doen, wat het erger maakt is dat je toch een "waardeloze" pokemon krijgt. Tenzij je een synchro lead hebt.

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:22
Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/steelbook.jpg

Steelbook cases voor Europa!
http://www.serebii.net/index2.shtml

Ondertussen druk bezig om White uit te spelen. Daarna Black 2 en X nog. Daarna in alle 16 games (Fire Red & Leaf Green t/m X Y) de league halen (damn, wat klinkt dat veel) en dan proberen de National Dex vol te krijgen. In elke game. Dat wordt nog wat, haha.

• BlackthunderAwf
Ik weet het, dubbelpost. Maar om het een beetje op te laten vallen:

Het Poké Ball Vivillon-evenement, dat oorspronkelijk zou lopen vanaf 29 augustus 2014 tot en met 8 september 2014, is nu live. Spelers in Europa kunnen nu deze Vivillon ophalen met een uniek Poké Ball-patroon, die niet in het wild voorkomt.

Afbeeldingslocatie: http://www.pokemonunited.nl/wp-content/uploads/poke-ball-vivillon-300x259.png

• GAITii
Dan zitten er nogal wat 'Hidden'-Pokémon in X en Y... Omdat je die niet in het wild kan vangen.

Ik vind dit wel de vetste Vivillon tot nu toe! :D

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
BlackthunderAwf schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:00:
[afbeelding]

Steelbook cases voor Europa!
http://www.serebii.net/index2.shtml

Ondertussen druk bezig om White uit te spelen. Daarna Black 2 en X nog. Daarna in alle 16 games (Fire Red & Leaf Green t/m X Y) de league halen (damn, wat klinkt dat veel) en dan proberen de National Dex vol te krijgen. In elke game. Dat wordt nog wat, haha.
Is al duidelijk of deze games meer singleplayer georienteerd zijn (zoals de oude Ruby en Saphire)? Pokemon X en Y ben ik na 4 badget mee gestopt omdat ik het niks vind, veel te veel op multiplayer gericht met het IV/EV breeden geneuzel. Ik wil gewoon een lekker dikke singleplayer RPG :| .

• GAITii
OMG! Yeah, net na 318 encounters in de Friend Safari een shiny Pachirisu gevonden. Zij was de held van het laatste Pokemon Championship.

Kreeg het wel warm toen ze Burned werd tegen mijn Talonflame. Maar uiteindelijk gevangen. En heel belangrijk: ze is legit! :-)

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Cubic X schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:02:
[...]

Is al duidelijk of deze games meer singleplayer georienteerd zijn (zoals de oude Ruby en Saphire)? Pokemon X en Y ben ik na 4 badget mee gestopt omdat ik het niks vind, veel te veel op multiplayer gericht met het IV/EV breeden geneuzel. Ik wil gewoon een lekker dikke singleplayer RPG :| .
Ehm, de single player mode van X/Y is helemaal niet anders dan vroeger? Als je niks met EV/IV wil doen, dan doe je het gewoon niet en mis je voor de singleplayer-ervaring helemaal niks. :o

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009

Michelli

LL.M

Zojuist tijdens het EV trainen van mijn Bulbasaur/Ivysaur een shiny Skorupi tegengekomen :D Was wel blij dat ik mijn Marowak met False Swipe bij had deze keer :')

• gr33n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09-2024
@NME: Gisteren ook pas begonnen met XY en vroeg me af of je nog 6IV ditto's over had. Leek me een ideaal start punt om parents mee te gaan breeden. Mocht je er dus nog over hebben zou ik het zeer op prijs stellen :)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb er nog wel een handjevol over. :P Gooi even je friend code in een DM naar mij toe dan vergeet ik niet online te komen. Ben je vanavond rond een uur of 8 online?

• gr33n
Vanavond rond een uur of 8 is goed, zal je de FC even sturen. Alvast bedankt :)

• gr33n
Thanks voor de Ditto, kan ik straks in ieder geval beginnen met het breeden. Als ik ooit iets terug kan doen geef maar een seintje

• GAITii
Wohaaa! Gisteren een shiny Charmeleon tegen gekomen in de Friend Safari na 687 encounters.

Helaas alleen 31IV's in Attack en Special Attack en geen goede nature (had een Abra met Synchronize en Jolly nature in de hoop op een Charmeleon met Jolly nature).

• wackmaniac
Een Shiny die ook nog eens de juiste nature en ev's heeft is wel pittig. Heb zelf nog in de planning staan om een van mijn getrainde 5 iv-poks te breeden met NMe's 6iv Ditto om op die manier de Masuda methode te testen in de hoop een shiny te krijgen met juiste iv's en nature. Heb een shiny charm, dus ik heb er gemiddeld slechts 400 voor nodig om een shiny te hatchen :)

• GAITii
Is die Masuda Method moelijk btw?

• wackmaniac
Nee, de Masuda Method is zelfs bijzonder eenvoudig; door twee pokémon uit verschillende regio's te breeden met elkaar vergroot je de kans op ene shiny in het eitje.

Verwijderd

Nogmaals, De vivilon event verloopt vandaag.

Mystery gift > Internet > receive gift.

Je hebt de laatste "patch" nodig.

• GAITii
wackmaniac schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:05:
Nee, de Masuda Method is zelfs bijzonder eenvoudig; door twee pokémon uit verschillende regio's te breeden met elkaar vergroot je de kans op ene shiny in het eitje.
Oké en dit kan ook d.m.v. bijvoorbeeld een Japanse Ditto en een Europese (dus zelf gevangen) Pokémon? En kun je tijdens deze methode ook opslaan en je DS eventueel afsluiten?

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 16:11
Dat hele breeden is me daar een 'wetenschap' waar je u tegen zegt :P Ik ben er nu mee bezig, maar voordat je een keer een fatsoenlijke ditto hebt... mensen zitten op hun friend safari's zodra ze weten dat ze ditto's hebben, erg jammer...

Dit is trouwens de guide die voor mij het hele breeden redelijk duidelijk heeft gemaakt :)
http://www.gamefaqs.com/boards/696959-pokemon-x/67604326

edit: En dan nu lees ik de vorige pagina...

* Henk doet puppyeyes naar NMe... ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Henk op 08-09-2014 09:26 ]

• BlackthunderAwf
Ondertussen ben ik zoekend waar ik Omega Ruby en Alpha Sapphire het goedkoopst kan krijgen/pre-orderen. Ik haal de normale edities, omdat dat mooier staat in het rijtje van de rest van de games.

Kwam OR voor 37,50 tegen bij Wehkamp (39,45 incl). Dus die ga ik daar pre-orderen. Volgens mij las ik ergens dat het een aanbieding was.

Nu nog even kijken waar AS goedkoop te verkrijgen is.

• Henk
BlackthunderAwf schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:25:
Ondertussen ben ik zoekend waar ik Omega Ruby en Alpha Sapphire het goedkoopst kan krijgen/pre-orderen. Ik haal de normale edities, omdat dat mooier staat in het rijtje van de rest van de games.

Kwam OR voor 37,50 tegen bij Wehkamp (39,45 incl). Dus die ga ik daar pre-orderen. Volgens mij las ik ergens dat het een aanbieding was.

Houd ons vooral op de hoogte :P Ik ben ook in de running voor AS, al weet ik nog niet of ik hem zal preorderen, misschien doe ik wel gewoon een rondje stad op launchday.

• BlackthunderAwf
Henk schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:34:
[...]
Houd ons vooral op de hoogte :P Ik ben ook in de running voor AS, al weet ik nog niet of ik hem zal preorderen, misschien doe ik wel gewoon een rondje stad op launchday.
Misschien dat Wehkamp dan volgende week AS in de aanbieding zet. Zou mooi zijn! Ik ga iig deze bestellen, kans dat ie ergens goedkoper wordt inclusief verzenden is zeer klein. En anders kan ik hem vast wel annuleren.

Vorig jaar met X en Y had Media Markt de games in de aanbieding, een week na de release. 30 euro per stuk. Misschien dat ze dit jaar hetzelfde doen, maar dat weet je nooit natuurlijk ;).

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb in elk geval geen haast met kopen, tenzij ze nog een pokémon weggeven in de winkels ofzo. We zien wel. :P

• GAITii
Potdikkeme! Gisteravond had ik me ff pech, liep te shiny hunten op een Pidgey in een Friend Safari waarin zich ook een Woobat bevond. Na 1514 encounters kwam ik een shiny Woobat tegen, grrr!

Heb vroeger gehad; Blue, Yellow, Crystal, Heart Gold en Black. Nu momenteel X.
Zit nog te dimdammen welke ik ga halen AS of OR.

• wackmaniac
BlackthunderAwf schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:25:

Kijk even terug in het topic; bij de release van X en Y waren er wat gemengde reacties op de bezorging van Wehkamp dacht ik; bij sommige mensen werd het spel dag of 2 later bezorgd. Heb X hier lokaal bij Nedgame besteld en daar kon ik hem toen een dag voor de officiele release ophalen >:) Er worden wel wat acties bij het pre-orderen genoemd op internet, maar ik weet niet of dat ook in Nederland gaat gebeuren.

We worden trouwens weer buiten schot gehouden; VS krijgt nu zowel Diancie als Shiny Gengar met Gangarite events.

Verwijderd

Topicstarter
GAITii schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:58:
Potdikkeme! Gisteravond had ik me ff pech, liep te shiny hunten op een Pidgey in een Friend Safari waarin zich ook een Woobat bevond. Na 1514 encounters kwam ik een shiny Woobat tegen, grrr!
#FWP.

• GAITii
Gisteravond weer stom doorgezet, ff uit de Friend Safari, opslaan een soft reset en weer gaan. Toen na 131 encounters een mooie shiny gouden/gele Pidgey! :D

• Henk
Werkt die shiny-methode met de pokeradar niet in Friend Safari? 1500+ encounters is echt ziek veel :X

• GAITii
Nee dat hebben ze expres niet gedaan denk ik, want dan wordt het wel heel makkelijk. Achja, het is heel simpel je hoeft er niet bij na te denken, je fietst gewoon domweg door die safari wanneer je er weer 1 tegenkomt druk op m'n counter op me telefoon en dat doe je dan in sessies van 2/3 avonden :).

Zo heb ik dus afgelopen week een shiny Pachirisu, shiny Charmeleon, shiny Pidgey en een shiny Woobat gevangen, en dat al met al ongeveer 3000 encounters ZONDER Shiny Charm, en ongeveer 20 uurtjes ;)

Kun je niet tegen chainen met de PokéRadar >:) .

[ Voor 14% gewijzigd door GAITii op 09-09-2014 10:49 ]

• wackmaniac
Vraag is: wat is de vetste shiny :)

Alles behalve X & Y: http://pokemondb.net/pokedex/shiny

Moet zeggen dat shiny mega gengar wel erg cool is.

• GAITii
shiny Mega Gengar is supervet, shiny Pachirisu is gewoon leuk om te zien. Azumarril is ook wel vet, een gouden ei! :D

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Rayquaza ofc. :)

(shiny) Mega pokemon zijn :N .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:57
Eigenlijk vindt ik alle gouden en zwarte shinies wel erg mooi, de rest meestal niet zo erg.

Heb zelf een Shiny Altaria die er imho wel mooi uit ziet, en inderdaad Azumarill is ook erg mooi.

Weet iemand trouwens of die Limited Steelbook edition hier in NL uit gaat komen? Die wil ik wel erg graag hebben maar zie hem alleen bij NedGame op de website staan, die overigens ook aangeeft dat hij uitverkocht is (dus lijkt een placeholder, ze weten denk ik zelf ook niet of ze hem kunnen bestellen).

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:49

Nogne

>.<

wackmaniac schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:09:

Vind de Shiny Megaton echt super tof

PS/XBL: Nogne

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06:28
DGonlag2 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:40:
Eigenlijk vindt ik alle gouden en zwarte shinies wel erg mooi, de rest meestal niet zo erg.

Heb zelf een Shiny Altaria die er imho wel mooi uit ziet, en inderdaad Azumarill is ook erg mooi.

Weet iemand trouwens of die Limited Steelbook edition hier in NL uit gaat komen? Die wil ik wel erg graag hebben maar zie hem alleen bij NedGame op de website staan, die overigens ook aangeeft dat hij uitverkocht is (dus lijkt een placeholder, ze weten denk ik zelf ook niet of ze hem kunnen bestellen).
bedoel je deze?

http://www.bol.com/nl/p/n...bf9297007add88c2000000411

of

http://www.bol.com/nl/p/n...bf929700003595da000000411

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Jammer dat een aantal shinies bijna hetzelfde zijn als de normale kleurstelling. Bijvoorbeeld Bidoof/Bibarel, Gabite/Garchomp, Sunkern/Sunflora, Emolga.

• Henk
D4NG3R schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:39:
Rayquaza ofc. :)

(shiny) Mega pokemon zijn :N .
Ik vind de mega's wel tof eigenlijk. Sowieso vanwege de beperking dat er maar 1 mega per battle kan zijn, maar ook dat je het type van je pokemon ermee best wel drastisch kunt veranderen. Niet dat pokemon niet al complex genoeg was... :P

• Rick-Jan
  • Laatst online: 13:33

Rick-Jan

always connected

wackmaniac schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:09:

greninja ziet er ook wel heel mooi uit :P

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• Henk
Hmmm... ik snap het breeden nog niet helemaal geloof ik...

Ik wilde een modest natured 5 of 6IV Bulbasaur breeden. Dus eerst een modest natured ditto met everstone in zijn knuistjes gebreed met mijn venusaur, daar kwam een modest natured bulbasaur uit.
Daarna een 6IV ditto met Destiny Knot bij die gebreede modest bulbasaur, die nu dus de everstone vast hield (om dus die nature door te geven). Die eieren gehatched en naar de IV-knul in het Kiloude pokemon center gehobbeld.

Nu krijg ik bij bulba1 volgens die vent 4 perfect IV's, bulba2 heeft er 5 (jeuj), en bulba 3 heeft er maar 3, en zelfs een ATK van 0. Hoe kan dit? Ik dacht dat een 6IV ditto met een DK gewoon 5 (in dit geval perfect)values door zou geven? Of denk ik verkeerd?

[ Voor 5% gewijzigd door Henk op 09-09-2014 15:46 ]

• gr33n
Je bent er bijna, bij een normaal breedproces worden 3 waardes doorgegeven van de ouders naar het ei.
Dit kunnen dus waardes zijn die van beide ouders afkomen. Met een Destiny Knot wordt dit aantal verhoogd naar 5.

De waardes komen echter dan nog steeds van beide ouders af, ongeacht wie de Destiny Knot vasthoud. Dus de bulba's met minder perfect IV's hebben waarschijnlijk meer stats van de Bulbasaur ouder gehad in plaats vande 6IV Ditto.

Hoop dat dit het wat verduidelijkt.

• Henk
Jup, helemaal top :) Ik dacht dat de destiny knot de IV's van de vasthoudende pokemon door zou spelen. Kennelijk wordt bij het niet-gebruiken van een DK, gewoon random IV's gegenereerd?

Wat een mietje is die andere venusaur dan met zijn 0 atk stat :P

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Henk schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:23:
[...]

Ik vind de mega's wel tof eigenlijk. Sowieso vanwege de beperking dat er maar 1 mega per battle kan zijn, maar ook dat je het type van je pokemon ermee best wel drastisch kunt veranderen. Niet dat pokemon niet al complex genoeg was... :P
Het jammere eraan is juist dat je daardoor één mega per battle moet hebben, want anders maak je het jezelf onnodig moeilijk. Er is dus door die mega's minder afwisseling. Ik hoop dat AS/OR genoeg nieuwe mega's toevoegen om dat een beetje terug te draaien.

• GAITii
Volgens mij maak je het de tegenstander juist moeilijker als jezelf juist geen mega gebruikt? VGC Champion '14 Se Jun gebruikte volgens mij helemaal geen mega...

• Henk
Klopt, die kwam heel verrassend uit de hoek met een Pachirisu als een soort van tank die de aanvallen van zijn teammate weghield met follow me. Hij had geloof ik wel een Gyarados met ws. mogelijkheid tot mega evolve in zijn team, maar zette die niet in in de uiteindelijke strijd.

Hij haalde daarmee wel de mega lucario onderuit, die notabene gebanned is op smogon omdat die evolutie te overpowered zou zijn :P

• wackmaniac
Jeej! Shiny Gengar-event en Diancie-event ook in Nederland:
Edit @ 14:25: It is also available in France, Germany, Spain, Belgium, The Netherlands & Italy at the same time, but details are not known.
bron

Edit: Mega Sharpedo met Strong Jaw, Mega Gallade en Mega Camerupt met Sheer Force confirmed:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BxKKS4OCQAEmrOI.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BxKKTFrCQAA-SuI.jpg:large

Tevens de abilities voor Primal Kyogre en Primal Groudon bekend gemaakt:
Primal Kyogre has a new ability called Rain of Beginnings and Primal Groudon has a new ability called Land of Endings. They activate what is called Strong Rain and Strong Sunlight respectively. It is not known how different this is to normal

[ Voor 61% gewijzigd door wackmaniac op 10-09-2014 10:55 ]

• GAITii
Wat houd in dit geval Primal in?...

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-11 20:07

The_Bird

Meneer de Raaf

wackmaniac schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:41:

[...]

bron

Edit: Mega Sharpedo met Strong Jaw, Mega Gallade en Mega Camerupt met Sheer Force confirmed:

[afbeelding]
[afbeelding]

[...]
Wat moet je daarvoor doen? Is dat weer een mystery gift net als met die Vlinder?

"21 jaar DSL!"

• wackmaniac
GAITii schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:37:
Wat houd in dit geval Primal in?...
Gewoon een mega-evolutie met een andere naam volgens mij.
The_Bird schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:38:
[...]

Wat moet je daarvoor doen? Is dat weer een mystery gift net als met die Vlinder?
In VS moet je naar Gamestop, dus ik gok dat je naar een (speelgoed)winkel moet. Details waren nog niet bekend helaas.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

wackmaniac schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:40:
Gewoon een mega-evolutie met een andere naam volgens mij.
Dit wordt Ancient Devolution genoemd :)
In VS moet je naar Gamestop, dus ik gok dat je naar een (speelgoed)winkel moet. Details waren nog niet bekend helaas.
Ik vind het jammer dat je voor sommige distributions nog steeds naar bepaalde winkelketens moet gaan. Niet iedereen woont dichtbij een filiaal om een serienummer op te halen.

• wackmaniac
Snap het hele idee ook niet helemaal, maar misschien dat winkelketens erop in kunnen schrijven en zo een event kunnen "kopen" in de hoop meer klandizie te krijgen.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Ik vermoed dat het inderdaad daarmee te maken heeft. Helaas sluit je zo ook een groep mensen buiten die ver weg wonen of niet zo mobiel zijn. Voor de GTS trade markt maakt het niet uit, want daar kun je event pokemon niet ruilen.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Ah zo deden ze het ook met Elektrabuzz/Magmar eerder dit jaar.

"21 jaar DSL!"

• GAITii
The_Bird schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:21:
Ah zo deden ze het ook met Elektrabuzz/Magmar eerder dit jaar.
Deze was alleen niet beschikbaar in Nederland, helaas :'(

• wackmaniac
Jawel hoor, kon je bij GameMania ophalen. Heb er daar eentje opgehaald.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

wackmaniac schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:00:
Jawel hoor, kon je bij GameMania ophalen. Heb er daar eentje opgehaald.
Ik bij de Nedgame. Ging prima maar aan de andere kant wel zuur wanneer je weer eens overnieuw wil beginnen met de game.

"21 jaar DSL!"

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

The_Bird schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:03:
[...]

Ik bij de Nedgame. Ging prima maar aan de andere kant wel zuur wanneer je weer eens overnieuw wil beginnen met de game.
Waarom? Even traden met een vriend (desnoods met iemand hier) en weer terugruilen als je opnieuw begonnen bent. Of Bank gebruiken.

Maar goed, die Elektabuzz en Magmar waren zo bijzonder niet, ze hadden geen bijzondere abilities of skills en ook geen bijzonder item. Ik heb er dan ook geen opgehaald. :P

• wackmaniac
Ze hadden hidden ability en evolution stone volgens mij.

@The_Bird; gewoon op de bank stallen en opnieuw beginnen en daarna weer terughalen.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

wackmaniac schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:13:

@The_Bird; gewoon op de bank stallen en opnieuw beginnen en daarna weer terughalen.
Klopt, beiden evolueerden ze. Gelukkig heb ik een vriendin die de andere versie (X) heeft waardoor we dat gelijk deden. Evolutie van Magmar ziet er wel lame uit trouwens, die van Electrabuzz ziet er dan wel weer erg tof uit.

"21 jaar DSL!"

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

wackmaniac schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:13:
Klopt, maar die kun je ook gewoon in X en Y zelf krijgen, in de Safari en Battle Maison als ik het goed heb. Voor mij voegde het dus weinig toe. :P

• Henk
Ik word helemaal gestoord van het zoeken naar een timid Ditto, niet in de laatste plaats omdat ik die krengen in dat pokemon Village moet zoeken bij gebrek aan een Ditto Friend Safari. Iemand die er nog eentje over heeft?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom wil je een timid Ditto hebben als je die 6IV Ditto hebt? Goed, het is makkelijker om een Everstone te gebruiken om de nature over te dragen maar daarvoor kun je ook een andere pokémon uit dezelfde egg group gebruiken, of je kan gewoon doorbreeden tot je een timid pokémon uit je ei krijgt. :P

• Henk
NMe schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:27:
Waarom wil je een timid Ditto hebben als je die 6IV Ditto hebt? Goed, het is makkelijker om een Everstone te gebruiken om de nature over te dragen maar daarvoor kun je ook een andere pokémon uit dezelfde egg group gebruiken, of je kan gewoon doorbreeden tot je een timid pokémon uit je ei krijgt. :P
Dit. Ik heb weinig geduld :P

Mijn stappenplan is nu zoiets:

1) Gewenste pokemon breeden met Ditto met gewenste nature (met everstone)
2) Gewenste pokemon met gewenste nature breeden met 6IV Ditto
3) Die baby's laten raten, beste baby('s) gebruiken om weer te breeden met elkaar of 6IV Ditto. En dan die krengen weer raten.

Ik vond tbh stap 3 al incest genoeg :+

Edit: owja, voor de mensen die het niet wisten; hatchen gaat 2x zo snel met een talonflame door Flamebody, die je ook fly kunt leren, en dus lekker heen en weer kan vliegen. En hatchen gaat op stappen, maar bij die 'eiffeltoren' in lumiouse city kun je rond skaten. Plakbandje op je circle pad, even wat anders doen en je eieren komen uit :P

[ Voor 44% gewijzigd door Henk op 10-09-2014 17:43 ]

• BlackthunderAwf
wackmaniac schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:41:

[...]

bron

[afbeelding]
[afbeelding]

[...]
Oproep aan alle Pokémon-trainers! Shiny Gengar en Diancie, twee opwindende nieuwe Pokémon-personages voor Pokémon X en Pokémon Y komen eraan!
Unieke codes voor Diancie worden tussen 6 en 28 november verdeeld bij Bart Smit en Intertoys. Meer informatie over hoe je Shiny Gengar kunt ontvangen, komt binnenkort!

Ga naar de website voor meer informatie: http://www.pokemon.com/uk...kemon-autumn-to-remember/
Dus een code ophalen. Waarom niet downloadable in de winkel zelf :<

Maarja, misschien een actie samen met Omega Ruby of Alpha Sapphire.

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009

Michelli

LL.M

NMe schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:27:
Het is idd gewoon tijdwinst voor de nature. Ik heb inmiddels Ditto met alle natures en het scheelt me wel flink wat tijd. Vervolgens gebruik ik natuurlijk wel gewoon de 6IV (Jolly) Ditto :)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Henk schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:29:
[...]

Dit. Ik heb weinig geduld :P
Ik durf zomaar te beweren dat het me meer tijd zou hebben gekost om alle verschillende natures Ditto te vangen dan door elke keer gewoon te wachten tot ik at random de goeie nature breed. :+ Aan de andere kant, de reden dat ik zoveel 6IV Ditto's had was dat ik er van elke nature één gecloned had van PokeCheck. :P

Verwijderd

En hoppa, weer een RE shiny in een friend safari, ditmaal een Naive Marowak, kon slechter kwa nature opzich... jammer dat de IV's brak zijn. Ach ja :)

Wel gevangen in een bijpassende groene pokeball voor stijl.

Kan die leuk de pokebank weer in.

• wackmaniac
Een shiny is een shiny, toch? Misschien toch maar weer een keer shiny-hunten. Heb ook nog steeds het plan in een fully trained 5iv-pok te shiny breeden, maar ja, tijd hè :)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ben niet gestoord genoeg om me te interesseren voor shinies met perfecte IV's. :P Daar gaat echt bruut veel tijd in zitten. 5IV's breeden is simpel zat, shinies farmen gaat ook nog wel, maar én geluk moeten hebben met het breeden van de juist 5 IV's én geluk hebben met het krijgen van een shiny, da's wat mij betreft een overschot aan variabelen. :P

Daarbij zijn de meeste shinies echt lelijk. :X

• wackmaniac
Er zijn er een paar die echt heel vet zijn (Greninja, Rayquaza, Camerupt, Cloyster, Rapidash), maar meeste zijn idd niet echt aantrekkelijk.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De enige shiny die ik zelf gevangen heb kwam ik toevallig tegen. Dat was een shiny Ursaring. Die zijn groen.......

• Henk
Een shiny voelt voor mij vooral als een stagair die de hue-knop in photoshop heeft ontdekt. Niet echt spannend dus eigenlijk :+

Ik heb een shiny Roggenrola, dat beest kwam ik tegen in een horde. Die dus wel gevangen, maar geen idee wat ik er verder mee moet :P

Ik zou hem kunnen evolven, Gigalith ziet er iig minder lomp uit dan Roggenrola...

[ Voor 15% gewijzigd door Henk op 17-09-2014 14:37 ]

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:12

Ypho

Allround Nerd

Jullie ook een code gekregen voor een Mega Pinsir of Mega Heracross? Zat in de newsletter... Vanavond maar eens kijken...

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• wackmaniac
Welke newsletter? Dacht dat die actie alleen in VS was.

• BlackthunderAwf
Ik ook Ypho. Zal zo eens kijken hoe ik die kan activeren.
Van The Pokémon Company International. Zal me ooit wel eens ingeschreven hebben op de officiële Pokémon website.

• wackmaniac
Ik kan inloggen met dezelfde credentials als de Global Link, dus die zal wel gekoppeld zijn. Heb de nieuwsbrief aangezet, mss krijg ik de aanbieding nog :)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ypho schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:00:
Jullie ook een code gekregen voor een Mega Pinsir of Mega Heracross? Zat in de newsletter... Vanavond maar eens kijken...
Zou die code uniek zijn? Of is het een code die voor iedereen werkt? Het lijkt er namelijk op dat je geen code kan krijgen als je niet al ingeschreven was voor de newsletter: http://www.reddit.com/r/p...ga_stone_codes_in/ckeq0ef

[ Voor 25% gewijzigd door NMe op 18-09-2014 10:16 ]

• wackmaniac
Dat is snel genoeg gecontroleerd als BlackthunderAwf en Ypho via de DM even hun codes vergelijken :)

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Zou een beetje jammer zijn als je die alleen krijgt als je op een spam lijst staat.

"21 jaar DSL!"

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

The_Bird schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:23:
Zou een beetje jammer zijn als je die alleen krijgt als je op een spam lijst staat.
Dat vind ik op zich wel nog acceptabel, maar als je daar pas van hoort nadat de mails al verzonden zijn is het een beetje jammer als je die code verder niet meer kan krijgen. Ik heb hetzelfde voor mijn game betaald als mensen die wél op die lijst staan...

• wackmaniac
Dat is commercie; je zal ongetwijfeld ook een hoop reclame krijgen vanaf die mailinglist. Het gaat in dit geval om een pokémon met een megastone, dat vind ik nog meer acceptabel dan wanneer je een Darkrai alleen op dat soort manieren kan krijgen. (is gvd de enige pokemon die ik niet in mijn Dex heb staan grrrrrr).

• BlackthunderAwf
Als ik probeer de code in te vullen in Pokémon X, krijg ik het volgende:

"Your Game Card cannot receive the gift provided by this code."

Ik ga nu Y proberen, maar verwacht niet dat het anders zal zijn..

Ohja, nog even de link doorgenomen die ook in de mail stond:
From August 13 to September 17, you can get Heracross for your Pokémon X game or Pinsir for your Pokémon Y game. These Lv. 50 Pokémon are ready for battle with a variety of powerful moves. Heracross and Pinsir don't come with any held items. But starting August 18 and while supplies last, you can head to participating GameStop stores to get Mega Stones for the Pokémon to hold! When these Pokémon are holding the right Mega Stone, they will be able to Mega Evolve during battle, making them more powerful than ever before. Look for a flyer at GameStop that contains a serial code. When you enter the code into your game, you'll receive the matching Mega Stone: Heracronite in Pokémon X or Pinsirite in Pokémon Y.
En wanneer kreeg ik die code? Juist... 17 september.

[ Voor 67% gewijzigd door BlackthunderAwf op 18-09-2014 10:31 ]

• wackmaniac
Dan zal het wel kloppen dat het alleen voor VS is.

• BlackthunderAwf
Nog even verder gekeken;

Je kon eerst Pinsir of Heracross downloaden van 13 augustus tot 17 september
Vanaf 18 augustus kon je bij Gamestop ook de Mega Stone krijgen.
De code die we gekregen hebben in de mail, is een code voor de mega stone voor Pinsir of Hercacross.
Deze geld pas als je waarschijnlijk ook zo'n eventpokémon op je save hebt staan.

Die code is dus niet voor Mega Pinsir/Heracross.

Ik heb nog wel een code voor Pokémon TCG Online:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
te activeren in de store.
Heb je de code gebruikt? Let me know en ik verwijder het.

[ Voor 0% gewijzigd door NMe op 18-09-2014 10:40 . Reden: Code verborgen voor niet-leden. ;) ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Beginning September 16th, Pokémon Trainer Club members in Canada and Latin America who created a Pokémon Trainer Club Account on the Pokémon Global Link website (http://3ds.pokemon-gl.com/) before 9/1/14 and chose to opt-in to receive newsletters will receive an email newsletter with the download code for the Mega Stone.

• wackmaniac
Blij gemaakt met een dode mus :)

• Henk
Die kut events zijn echt de reden dat ik ooit nog een keer zo'n action replay kreng scoor. Bah.

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:12

Ypho

Allround Nerd

Damn, ik had het nog niet geprobeerd, maar zal dan ook niet nodig zijn... Jammer weer...

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• wackmaniac
Wel meer info over Diancie-event; je kan een code ophalen bij winkels van Bart Smit en Intertoys: http://www.pokemonunited....shiny-gengar-evenementen/

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Vanaf 5 november pas. Tegen die tijd dus een reminder posten ;)

"21 jaar DSL!"

• BlackthunderAwf
Pokémon Alpha Sapphire én Pokémon Omega Ruby nu beide verkrijgbaar voor 37,50 bij Wehkamp.nl!

Twee weken terug oid was alleen Omega Ruby voor 37,50. Die toen besteld en gehoopt dat Alpha Sapphire later een keer kwam. Misschien die maar annuleren en er één pakketje van maken.
Pagina: 1 ... 55 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.