'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Jammer dat legendaries zo moeilijk te verkrijgen zijn dan in X&Y, maar gelukkig geef ik om de meeste niet zoveel. Maar ik zou dan zo graag nog eens een Lugia willen hebben, die was echt gaaf.
Ze zouden je ergens nog eens een kans moeten om de Pokédex helemaal te voltooien op een legitieme manier.
Is er trouwens nog wel een reward als je de pokedex voltooid?
Maar een Lugia is makkelijk te krijgen
Alleen voor legendaries.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:14:
[cheatmode on] Niemand die aan het clonen is geslagen?
Je krijgt een Oval Charm als je je Kalos (nieuwe gebied) dex vol hebt. Met een oval charm krijg je vaker eieren bij de daycare waardoor je dus minder lang hoeft te wachten als je aan het breeden gaat. Als je je national dex vol hebt krijg je een Shiny Charm waardoor je dus meer kans hebt op shiny pokémon in het wild (en volgens mij ook uit eggs).Xanthian schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:27:
[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 24-02-2014 12:36 ]
Lugia is vrij gemakkelijk te verkrijgen. Verschillende events voor geweest (online, real life) en verkrijgbaar in HG/SS, dus nog veel aanwezig op GTS.Xanthian schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:27:
Bedankt voor jullie reacties, ik ga het toch maar eens halen en kijken hoever ik komn met het compleet maken van de Pokédex. Met Blue en Silver was dat ooit eens gelukt.
Jammer dat legendaries zo moeilijk te verkrijgen zijn dan in X&Y, maar gelukkig geef ik om de meeste niet zoveel. Maar ik zou dan zo graag nog eens een Lugia willen hebben, die was echt gaaf.
Ze zouden je ergens nog eens een kans moeten om de Pokédex helemaal te voltooien op een legitieme manier.
Als je de Kalos Pokedex vol hebt dan krijg je een Oval Charm, die vergroot je kans op een Egg bij breeden.
Als je de National Dex vol hebt krijg je een Shiny Charm, die verhoogt je kans op een shiny in het wild en bij het breeden.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Moet gewoon kunnen, ik heb ook Abra's met andere Abra's gebreed. Level 1 met level 30, level 1 met level 1, inteelt, kruisbestuiving, noem het maar op. Wel altijd mannetje vrouwtje natuurlijkGerbenKwakkel schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:57:
Een Abra van level 1 kan die niet breeden? Want dan is waarschijnlijk dat de fout... lijkt mij sterk? Of dat deze van een andere trainer komt?
Abra level 34 (meisje) (Destiny Knot - Quirky - Synchronize - ID van een andere trainer)
Abra level 1 (jongetje) (Everstone - Timid - Synchronize - ID van mijzelf)
[ Voor 4% gewijzigd door GAITii op 24-02-2014 13:04 ]
Hebben ze allebei dat pentagonteken dat in Kalos gebreede pokémon hebben?
Nog iets hé, nu ik zo ben begonnen met breeden lijkt het net allemaal wat makkelijker als het lijkt (denk ik en hoop ik stiekem). Want als ik bijvoorbeeld 3 Charmanders heb:
1. Charmander (31/31/x/x/x/x)
2. Charmander (x/x/31/31/x/x)
3. Charmander (x/x/x/x/31/31)
Kan ik dan d.m.v. een everstone en een destiny knot zo een perfecte Charmander breeden (wel natuurlijk door het meerdere keren te herhalen en hopen op een juiste)? Of mis ik nog iets?
[ Voor 23% gewijzigd door GAITii op 24-02-2014 15:19 ]
Ik had geluk en had er ene via GTS binnen gekregen met 6IV, echt ideaal bij het breeden, en dan heb ik nog pas 2 6IV pokemon gebreed, 5IV gaat makkelijk dan, alleen nog lastig om dan net die ene te missen die je niet nodig hebt.GerbenKwakkel schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:18:
Oké, ja ik heb niemand die Ditto's heeft met redelijke IV's dus dat zal hem niet worden. Er is toevallig geen andere / snellere manier om te breeden?
Ik kan helaas niet klonen anders had ik m wel voor je gekopieerd.
En EV training kan je het beste doen door hordes pokemon te verslaan, kun je makkelijk wat guides voor vinden op google
[ Voor 9% gewijzigd door fitness82 op 24-02-2014 15:23 ]
Uuhm, er is die RNG-exploit, ik weet niet of die nog gebruikt kan worden. Kwam erop neer dat je resette op het moment dat je wist welke IVs er werden overgezet van de pappa en welke van de mamma. Dan zette je Pokemon in de daycare die op die punten perfecte IVs hadden, en tadhaam, perfecte IVs. Voor de preciezere (en duidelijkereGerbenKwakkel schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:18:
Oké, ja ik heb niemand die Ditto's heeft met redelijke IV's dus dat zal hem niet worden. Er is toevallig geen andere / snellere manier om te breeden? En EV training is dat sneller d.m.v. Pokémons te verslaan of te trainen onderop je scherm?
Verder is er denk ik geen manier om het sneller te doen. Wel moet je natuurlijk een parent vervangen door offspring met 3IV, maar nog wel zo dat je alle IVs kan bereiken. Je kan dus een (31,31,x,x,x,x) male chamender vervangen door een (31,31,x,31,x,x) als je vrouwtje (x,x,31,31,x,x) is, maar niet door (31,x,31,31,x,x).
EV training: Pokerus met de items van de BattleDinges, en dan op de juiste plekken sweet scent doen (voor hordes). Gaat als een malle!
[ Voor 5% gewijzigd door mat.hi.as op 24-02-2014 15:26 ]
Pokérus is dan weer lastig te krijgen...
[ Voor 19% gewijzigd door GAITii op 24-02-2014 15:29 ]
Meer overlap is meer beter, dan heb je 5/6 kans dat het kindje die perfecte IV heeft met gebruik van destiny knotGerbenKwakkel schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:28:
Ja zo, de twee moeten elkaar zeg maar aanvullen qua IV, en eventueel ook mogen overlappen.
[ Voor 23% gewijzigd door mat.hi.as op 24-02-2014 15:30 ]
Aanvullen is overrated. Overlappen is juist fijn, de rest is vooral een kwestie van steeds de pokémon in de daycare vervangen door zijn betere offspring.GerbenKwakkel schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:28:
Ja zo, de twee moeten elkaar zeg maar aanvullen qua IV, en eventueel ook mogen overlappen.
Ik wil anders vanavond wel even een paar 6IV Ditto's overzetten vanuit PokeCheck als ik daar mensen blij mee kan maken. Let wel, dat zijn geen "legale" pokémon dus als je niet van hacks houdt is dit niks voor jou.
Als er buiten GerbenKwakkel iemand zo'n Ditto wil: even gillen.
Zolang ik maar geen gehackte Poké's heb die ik gebruik bij matches.
+1. Maaruuh, hoelaat kun je vanavond online zijn? 21:00?NMe schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:23:
Precies, da's ook mijn instelling.Je maakt het breeden er makkelijker mee maar je krijgt niet ineens en voordeel in de matches zelf.
[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 24-02-2014 16:57 ]
Heb hier net al een uurtje van alles zitten lezen en ik vroeg me af of het al handig is om in het begin zoveel friends toe te voegen.
Heeft dat in het beginstadia een toegevoegde waarde of is dat pas later vanaf die friends safari?
[ Voor 10% gewijzigd door NMe op 24-02-2014 17:07 ]
Mijn FC= 3995-6519-7753
Heeft iemand misschien een Lunatone voor me?
Read the code, write the code, be the code!
Zelf een schappelijk ruil voorstellen werkt vaak heel goed op de gts.
[ Voor 15% gewijzigd door wackmaniac op 24-02-2014 17:46 ]
Read the code, write the code, be the code!
Wen er maar aan, dat is wat ze doen.DGonlag2 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:44:
Mensen vragen r belachelijke dingen voor op GTS
Gebruik anders deze kaart, daar kun je precies op zien wat je wel en niet kan vangen. En als je de X-specifieke pokémon uit een bepaalde locatie op de GTS te ruil zet in ruil voor de Y-specifieke pokémon op diezelfde plek wordt er wel met je geruild.
Daar moet je niet op letten. Er staan belachelijke vragen op de GTSDGonlag2 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:44:
Mensen vragen r belachelijke dingen voor op GTS
Friendcode is 0791-3057-8264
Edit: wat wil je er voor hebben?
[ Voor 47% gewijzigd door Goudstalen op 24-02-2014 20:16 ]
NME heb jij een moment om 2 pokemon te traden met mij om ze te evolueren?
Ik zie dat je momenteel online bent
Ik ben n2y2k trainer naam max
Gelukt, dankjewel nme
[ Voor 41% gewijzigd door whyz op 24-02-2014 20:32 ]
Right for all the wrong reasons.
http://bulbapedia.bulbaga...ts_judge#In_Generation_VIDGonlag2 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:25:
Maar hoe weet je wat een goede pokemon is? Die stats kun je op low level toch niet zien?
Sure.whyz schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:26:
[...]
NME heb jij een moment om 2 pokemon te traden met mij om ze te evolueren?
Ik zie dat je momenteel online bent
Ik ben n2y2k trainer naam max
Nme heb je nog een ditto over
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Nog wel 17 als het moet.
Ik heb je al toegevoegd,Mijn Friend code: 3239-3669-8197NMe schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:15:
Sure.Ik geloof dat die van jou ook pokerus had trouwens.
Edit: dank je
[ Voor 4% gewijzigd door Rick-Jan op 24-02-2014 21:35 ]
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Heeft Pokerus nog effect tijdens het breeden?
[ Voor 22% gewijzigd door GAITii op 24-02-2014 21:36 ]
Als ik me niet vergis als volgt:GerbenKwakkel schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:52:
Hoe werkt dat spreaden (Pokémon in dezelfde box als Pokerus?) en curen? Haha! Ben zo happy met m'n Ditto, woaah!
Je moet je Pokerus gast in 2e slot hebben en je normale Pokemons in slot 1 en 3.
Dan een battle in.
De pokerus pokemon hoeft de battle niet te betreden, alleen wel op de goede plaats in de party aanwezig zijn.
Hey NME, als je nog een ditto heb zou ik er graag ook ene willen. Ik ben wel vanavond pas weer online
[ Voor 46% gewijzigd door fitness82 op 25-02-2014 07:28 ]
Ik heb nu een Ditto 6IV met Destiny Knot en een Abra 5IV (x/31/31/31/31/31) met Everstone in de DayCare zitten. Ben nu al 25 eieren verder en nog geen 6IV Abra doe ik wat fout of duurt dit nou eenmaal zo lang? Mochten er toch mensen geïnteresseerd zijn in een Abra 5IV (31/x/31/31/31/31) Timid Synchronize dan hoor ik het wel.
Oja, en hoe kom je achter de Hidden Ability, want die snap ik nog niet helemaal.
Nee dat kan niet. Je moet alles naar pokemon white/black 1/2 ruilen en dan kun je vanuit dat je pokemon overzetten naar x/y via PokeTransfer en Pokemon Bank.Xanthian schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 08:23:
Ik vroeg me iets af, kan je met 3DS ook ruilen met DS? Dus bijvoorbeeld van Diamond naar X? Dan zou ik nog vrij goedkoop aan HeartGold, Diamond en Black kunnen komen en de legendaries daarvan transferen naar mij 3DS.
Het ligt (helaas) iets ingewikkelder dan je misschien denkt. Je kunt niet zo maar tussen elke generatie Pokemon games ruilen.Xanthian schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 08:23:
Ik vroeg me iets af, kan je met 3DS ook ruilen met DS? Dus bijvoorbeeld van Diamond naar X? Dan zou ik nog vrij goedkoop aan HeartGold, Diamond en Black kunnen komen en de legendaries daarvan transferen naar mij 3DS.
Begin hier eens te lezen: Bulbapedia link.
Wel is er vaak een mogelijkheid om van de vorige generatie, Pokemon te importeren naar de huidige generatie.
In X en Y gaat dat via Pokemon Transporter, een stukje extra software die je via Pokebank kunt downloaden uit de E-shop.
Pokemon Transporter werkt dan weer alleen met Black, White, Black 2 en White 2 (volgens mij).
PokeBank is in principe betaalde software, maar je kunt nu nog een trial versie van 30 dagen downloaden. Krijg je er ook meteen een Celebi bij
Als je bijvoorbeeld weer Pokemon uit HeartGold wilt importeren naar Black 2 (wat ik binnenkort ga doen - leve Lugia en Ho-Oh
- Belangrijk om te weten is wel dat het gaat om importeren - het is daarom niet omkeerbaar.
- Ook kan het zijn dat je Pokemon met HM-moves niet kunt exporteren, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Butt-kicking! For goodness!
Hidden ability kan je naar Anistar city vliegen en dan huisje helemaal recht van het pokemon center, die kerel verteld de hidden ability.GerbenKwakkel schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 08:45:
Vraagje he mensen,
Ik heb nu een Ditto 6IV met Destiny Knot en een Abra 5IV (x/31/31/31/31/31) met Everstone in de DayCare zitten. Ben nu al 25 eieren verder en nog geen 6IV Abra doe ik wat fout of duurt dit nou eenmaal zo lang? Mochten er toch mensen geïnteresseerd zijn in een Abra 5IV (31/x/31/31/31/31) Timid Synchronize dan hoor ik het wel.
Oja, en hoe kom je achter de Hidden Ability, want die snap ik nog niet helemaal.
Maar waarom zou je 6iv willen voor abra? 5 iv timid zonder attack heb je toch al, die iv op attack gaat je volgens mij niet echt wat brengen. En ja kan lang duren, ik ben ook gestop nadat ik een 5iv had waar alleen de attack miste, en dat was al lastig te krijgen.
Maarja zou het wel leuk vinden om een 6IV Alakazam te hebben. Wat ook weer nutteloos is op die Attack haha.
Hoe was je van plan die Alakazam te krijgen dan? Met je zelf heen en weer ruilen?GerbenKwakkel schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:07:
Oke, aha! Dan stop ik denk ik ook met 5IV, tja in principe hij is Timid (+Speed | - Attack), en hij mist x aantal IV's op Attack dus in theoretisch heeft hij die Attack totaal niet nodig, Alakadabra is ook een Sp.Attacker.
Maarja zou het wel leuk vinden om een 6IV Alakazam te hebben. Wat ook weer nutteloos is op die Attack haha.
Ik wil dat later ook doen met Seadra en Graveler, maar ik ken niet veel andere mensen met wie dat kan.
Lijkt mij zo zonde om je perfect getrainde pokemon te ruilen op GTS.
Genoeg mensen hier die wel willen helpenXanthian schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:32:
[...]
Hoe was je van plan die Alakazam te krijgen dan? Met je zelf heen en weer ruilen?
Ik wil dat later ook doen met Seadra en Graveler, maar ik ken niet veel andere mensen met wie dat kan.
Lijkt mij zo zonde om je perfect getrainde pokemon te ruilen op GTS.
De kans op een 6IV Pokemon uit 2 6IV Pokemon is 1 op 31 omdat slechts 5 van de 6 IV worden doorgegeven. Mocht je twee 5 IV pokemon hebben, is die kans dus alleen maar lager. Dat je na 25 eieren nog geen perfecte hebt, is dus niet zo heel raar. Maar gelukkig is meestal 5 IV genoeg
Ik weet al welke 2e starter Pokemon jij neemtXanthian schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:40:
...Charizard ...
2 dingen:fitness82 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:47:
Hidden ability is toch alleen belangrijk als je hidden power gebruikt of niet? Ik ben al blij als ik een 5iv heb met de juist die mist, laat staan nog de juist ability erbij
Hidden ability: een ability die een pokemon kan hebben, grote kans dat je die krijgt in friend safari.
Hidden power: een move die je kunt leren die afhangt van de ivs van de pokemon.
Na het IV breeden eerst nog EV trainen, pff. Wat allemaal wel niet te doen om perfecte Pokémon te krijgen. Daarna door met een Gastly, Nidoran, Charmander, en heel veel andere. En daarna maar eens gaan kijken naar een team hoe of wat.
Sure, trade me maar als je me online ziet. Ik ben er ook vanavond pas.fitness82 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 07:23:
Hey NME, als je nog een ditto heb zou ik er graag ook ene willen. Ik ben wel vanavond pas weer online
6IV breeden is zelfs met een 6IV Ditto best lastig en duurt behoorlijk lang. Met een Abra heb je dat ook niet nodig, want je Attack boeit niet voor Alakazam. Gewoon een 31/x/31/31/31/31 breeden en klaar ben je.GerbenKwakkel schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 08:45:
Vraagje he mensen,
Ik heb nu een Ditto 6IV met Destiny Knot en een Abra 5IV (x/31/31/31/31/31) met Everstone in de DayCare zitten. Ben nu al 25 eieren verder en nog geen 6IV Abra doe ik wat fout of duurt dit nou eenmaal zo lang?
Hidden abilities zijn gewoon abilities die je in het wild niet kan krijgen. Die staat dus op dezelfde plek waar een normale ability zou staan.Oja, en hoe kom je achter de Hidden Ability, want die snap ik nog niet helemaal.
Dat is toch ook gewoon ingame?mat.hi.as schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:36:
Die hidden ability kan je toch niet krijgen ingame? Ik bedoel, je Pokemon heeft het, of heeft het niet. De enige manier om eraan te komen is uit de Friend Safari afaik.
Hidden power is een attack waarvan het type afhangt van je IV's, zoals hierboven gezegd. Een hidden ability is gewoon een wat zeldzamere ability.fitness82 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:47:
Hidden ability is toch alleen belangrijk als je hidden power gebruikt of niet? Ik ben al blij als ik een 5iv heb met de juist die mist, laat staan nog de juist ability erbij
ik heb die gister ook genomenmat.hi.as schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:40:
[...]
Ik weet al welke 2e starter Pokemon jij neemt
Heb via de wondertrade al een bulbasaur en 2x fenekin weten te strikken dus dat is een dikke meevaller aangezien ik ook froaky of hoe die ook noemt gekozen had
Het maken van eieren vind ik alleen rotwerk, daarvoor moet je toch wel een beetje in de buurt blijven van de DayCare, maar zodra ik 5 eieren heb vlieg ik naar die Eiffeltoren en druk ik een pasje onder die cirkel pad en net zo lang wachten totdat ik Oh! in het scherm zie tijdens het TV kijken o.i.d.Xanthian schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:49:
Ik ben blij dat het EV trainen makkelijker is gemaakt, maar die IV's blijven lastig om te krijgen als ik dat zo lees. Komt dus vooral neer op veel tijd beschikbaar hebben.
EV-trainen vind ik daarintegen veel moeilijker en veel meer denkwerk, omdat je echt moet bijhouden hoeveel EV een Pokémon al heeft. Of denk ik verkeerd?
Ja, dat denk je verkeerd. Gewoon hordes battles doen (tegen de juiste uiteraardGerbenKwakkel schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:54:
[...]
Het maken van eieren vind ik alleen rotwerk, daarvoor moet je toch wel een beetje in de buurt blijven van de DayCare, maar zodra ik 5 eieren heb vlieg ik naar die Eiffeltoren en druk ik een pasje onder die cirkel pad en net zo lang wachten totdat ik Oh! in het scherm zie tijdens het TV kijken o.i.d.
EV-trainen vind ik daarintegen veel moeilijker en veel meer denkwerk, omdat je echt moet bijhouden hoeveel EV een Pokémon al heeft. Of denk ik verkeerd?
dat verklaart alweer wat, ik haalde beide dus door elkaar. wel irritant, want wilde een charizard met Ice als hidden power en heb er nu 2 met steel. dat word doorbreeden.Rick-Jan schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:49:
[...]
2 dingen:
Hidden ability: een ability die een pokemon kan hebben, grote kans dat je die krijgt in friend safari.
Hidden power: een move die je kunt leren die afhangt van de ivs van de pokemon.
Alleen als die maximaal is, is die dan 255 of 252? Want anders kun je die laatste 4 EV niet meer aan een andere stat geven?mat.hi.as schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:00:
[...]
Ja, dat denk je verkeerd. Gewoon hordes battles doen (tegen de juiste uiteraard) met de items van Battle Mansion. In het Super Training scherm zie je de pieken komen. Als een bepaalde piek maximaal is, kan je stoppen met die stat trainen
Zelfs dat is vergemakkelijkt in X/Y. Maximaal is 252, dus je hoeft niet meer na te denken. Ik ben blij dat ik me nooit heb beziggehouden met IV/EV in vorige versies, want in vergelijking met deze generatie was het een helGerbenKwakkel schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:04:
[...]
Alleen als die maximaal is, is die dan 255 of 252? Want anders kun je die laatste 4 EV niet meer aan een andere stat geven?
Ja, dat heb ik gelezen. Verschrikkelijk lijkt me dat:P. Ik had altijd wel door dat Pokemon die ik vanaf het begin had sterker waren dan nieuwe Pokemon, maar ik snapte nooit waaromGerbenKwakkel schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:07:
Ja nou dat scheelt echt veel, want toen moest je echt elke EV bijhouden. Nu moet ik alleen nog die power items zien te krijgen.
Het schijnt er sinds de eerste versie erin te zitten maar je kon het nooit zien. Volgens mij kon zelfs in Black\White niet eens zien hoeveel je IV/EV je pokemon had.
Kan het oproepen van hordes nou helpen d.m.v. Sweet Cent?
[ Voor 28% gewijzigd door GAITii op 25-02-2014 12:15 ]
edit: Sweet Scent geeft inderdaad een horde encounter
[ Voor 3% gewijzigd door mat.hi.as op 25-02-2014 12:16 ]
Ik heb het met Hidden Power breeden opgegeven. Dat is zo'n rotklus dat ik ervoor pas.fitness82 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:02:
[...]
dat verklaart alweer wat, ik haalde beide dus door elkaar. wel irritant, want wilde een charizard met Ice als hidden power en heb er nu 2 met steel. dat word doorbreeden.
Ja had dit in mn pauze ff gelezen ja, daar ga ik me dus ook niet mee bezig houden, ben al blij als ik 5iv heb met de zwakte op een niet cruciale plaats.NMe schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:31:
[...]
Ik heb het met Hidden Power breeden opgegeven. Dat is zo'n rotklus dat ik ervoor pas.Zie http://bulbapedia.bulbaga...tion#Generation_III_to_VI
Vind het nu wel veel leuker om te spelen als je je met deze dingen bezig houd. In een ver verleden speelde ik het spel uit, levelde wat pokemon naar level 100 en dat was het dan. Nu lijkt ik bijna verslaafd, speel zovaak ik kan haha.
welke raden jullie mij aan om weer op te pakken? heb zelf fire-red, emerald en saphire liggen
Precies, en niet eens de dex vol krijgen omdat je zonder netwerkmogelijkheden op vrienden aangewezen was die de game veelal niet hadden of niet leuk genoeg vonden om na het uitspelen door te spelen.fitness82 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:46:
[...]
Vind het nu wel veel leuker om te spelen als je je met deze dingen bezig houd. In een ver verleden speelde ik het spel uit, levelde wat pokemon naar level 100 en dat was het dan. Nu lijkt ik bijna verslaafd, speel zovaak ik kan haha.
Al heb ik aan die 31 Attack helemaal niks. Nu ik het principe snap gaan er nu heel veel andere gebreed worden. (Gastly's, Startertjes, Dratini's, Larvitars etc...)
Is er ook een manier om sneller BP's te krijgen? Krijg nu maar 1 BP per match...
[ Voor 13% gewijzigd door GAITii op 25-02-2014 18:41 ]
Met veel pijn en moeite was het me met red, yellow en gold nog gelukt (mew met action replay zelfs, en battlen tegen missingo ofzoiets op het water om te levelen haha)NMe schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:13:
Wat is er mis met de DS-generatie? Daar zit vooral eigenlijk meer van alles in?
[...]
Precies, en niet eens de dex vol krijgen omdat je zonder netwerkmogelijkheden op vrienden aangewezen was die de game veelal niet hadden of niet leuk genoeg vonden om na het uitspelen door te spelen.
Laatste wat ik gespeeld had was de eerste op de ds, diamond geloof ik. Nu gaat het met online traden gelukkig beter, want ken nu persoonlijk niemand met een 3ds en Pokemon
Mew op Yellow heb ik toen gevangen d.m.v. die Lavender Town glitch, wat blij was ik toen zeg.
Gisteravond alleen maar Battle Maison gedaan en eindelijk alle Power Items binnen, dus vanavond EV'en
Nu bijna 6uurtjes ver ingame. Nog maar 1 badge maar wel al 39 pokemons gevangen
Team atm om te lvlen is :
Frogadier lvl 22
Charmeleon lvl 21
Abra lvl 15
Ivysaur lvl 23
Pickacu lvl 19
Braixen lvl 22
Lijkt me zo een vrij standaard teamke die meerder mensen wel gehad zullen hebben om te lvlen bij hun eerste playtrough
Na drie uurtjes spelen heb ik ook de eerste gym verslagen.
Momenteel nog bezig om uit te zoeken wat mij team wordt.
Ik twijfel twijfel tussen Pikachu, Magikarp (via Wonder Trade), Fletchling, Riolu en Aron (ook via Wonder Trade). Als starter heb ik gekozen voor Chespin. Later ga ik nog Charmander ophalen.
Weet iemand ook hoe je die skates uit kan zetten? Ik vindt het rete irritant.
Ik heb Fennekin en Bulbasaur ook via wondertrade gekregenXanthian schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:56:
Ik ben ook net begonnen, gisteren pas gekregen.
Na drie uurtjes spelen heb ik ook de eerste gym verslagen.
Momenteel nog bezig om uit te zoeken wat mij team wordt.
Ik twijfel twijfel tussen Pikachu, Magikarp (via Wonder Trade), Fletchling, Riolu en Aron (ook via Wonder Trade). Als starter heb ik gekozen voor Chespin. Later ga ik nog Charmander ophalen.
De circlepad gebruikt de skates, de D-pad laat je gewoon lopen. Dus als je niet wilt skaten, gebruik dan de D-pad.Xanthian schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:56:
Constructed: Silver || Limited: Silver
Als je een baby Pokémon wil zoals één van de starters, ik heb ze ook dus als je wil kan ik ze wel met je ruilenAshtaria schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:03:
[...]
Ik heb Fennekin en Bulbasaur ook via wondertrade gekregenAls ik vanavond nog eentje vind wil ik die gerust ruilen hoor!
Aha, vandaar. Ik zat te lopen zoeken in de opties maar ik kwam er niet uit. Bedankt voor de uitleg.embee schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:04:
[...]
De circlepad gebruikt de skates, de D-pad laat je gewoon lopen. Dus als je niet wilt skaten, gebruik dan de D-pad.
Voorlopig lekker de D-pad gebruiken dan meer, heb je tenminste iets meer controle.
Dit topic is gesloten.
![]()