Zou graag willen kijken, maar je hebt mijn niet toegevoegt.....Pheace schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:28:
Gah, was dit even vergeten.
Als iemand weet of kan uitvinden wat onze Safari is/heeft zou dat fijn zijn. Ik heb haar FC ook in mijn signature gezet.
Kan je eigenlijk de legendarische Pkmn fokken? Ik probeer steeds die Y-pokemon, de legendarische te fokken maar hij valt steeds maar niet voor mijn hermafrodiete Ditto's.
"21 jaar DSL!"
Natuurlijk kan je niet breeden met een legendary. 
Phione en Manaphy uitgezonderd
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Pok%C3%A9mon_breeding
Phione en Manaphy uitgezonderd
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Pok%C3%A9mon_breeding
Sneaky post -> V&A aangeboden: Nintendo 3DS XL Pokemon XY Rood
Oeps, zal straks even zorgen dat dat gefixed word, alvast bedankt in elk geval! ^^brambest schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 04:30:
[...]
Zou graag willen kijken, maar je hebt mijn niet toegevoegt.....
Jammer dat er veel mensen afhaken, dat terwijl er na de league alleen maar leuker wordt
[ Voor 45% gewijzigd door GAITii op 29-11-2013 18:16 ]
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Verwijderd
Ik ben niet afgehaakt hoor ;-) zit alleen black en white 2 te spelen nu, zodat ik in december me pokedex compleet kan maken. Misschien zijn er mensen die wat willen hebben als de bank uitkomt, geef maar een gil.
No worries. Je hebt een steel safari met excadrill mawile en metangPheace schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:59:
[...]
Oeps, zal straks even zorgen dat dat gefixed word, alvast bedankt in elk geval! ^^
Zou je mijn Friend Code ook willen toevoegen aan je lijst? Ik zou graag een Metang bij je willen vangenPheace schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:59:
[...]
Oeps, zal straks even zorgen dat dat gefixed word, alvast bedankt in elk geval! ^^
Ik sta al op de lijst uit de eerste post.
Mocht er iemand interesse hebben, ik ben bezig met Axew breeden en verwacht deze week wel een paar leuke exemplaren te hebben.
Verwijderd
Graag ik ben zelf ook aan het breeden ben bezig met reuniclusmathelicious schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:03:
Mocht er iemand interesse hebben, ik ben bezig met Axew breeden en verwacht deze week wel een paar leuke exemplaren te hebben.
Voorlopig heb ik de 4 belangrijkste IV's erin zitten voor Haxorus 
En nu een male, adamant, rivalry, 6 iv
En nu een male, adamant, rivalry, 6 iv
[ Voor 26% gewijzigd door mathelicious op 03-12-2013 00:35 ]
Zelf ook wat aan het breeden geslagen met een aantal leuke pokémon voor de wonder trade (Bulbasaur, Shuppet, Wynaut en Purrloin). Niemand zit te wachten op de zoveelste Fletchling of Bidoof. Inmiddels al een paar leuke trades ontvangen, waaronder een Drifloon met Pokerus
Eerste keer dat ik het virus heb. Gelijk heel m'n party laten infecten en in de PC gegooid.
Ik ben sinds een week bezig met het breeden en trainen van wat mijn toekomstige team moet worden. Op dit moment bestaat mijn team uit:
- Greninja (Protean)
- Mawile (Mega)
- Metagross
- Helioptile
- Weavile
Nu ben ik nog op zoek naar een goede Dragon type, of anders Charizard. Twijfel, twijfel. Iemand tips?
- Greninja (Protean)
- Mawile (Mega)
- Metagross
- Helioptile
- Weavile
Nu ben ik nog op zoek naar een goede Dragon type, of anders Charizard. Twijfel, twijfel. Iemand tips?
Jouw team heeft nu al 3 pokemons die zwak zijn tegen fire en ground (vooral ground wordt erg veel gebruik gemaakt in de competetive battling), een dragon toevoegen betekent dat je ook nog 3 pokemon hebt die weak zijn voor fairy.SkyR schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:23:
Ik ben sinds een week bezig met het breeden en trainen van wat mijn toekomstige team moet worden. Op dit moment bestaat mijn team uit:
- Greninja (Protean)
- Mawile (Mega)
- Metagross
- Helioptile
- Weavile
Daarnaast zijn er niet echt pokemon die veel def/spdef hebben waardoor je geen hits kan krijgen, alleen maar uitdelen. Tegen een team met twee goede tanks zal je waarschijnlijk niet op kunnen.
Als je met dit team verder wil zou ik een Air Balloon op Metagross zetten en als dragon voor een dragonite gaan met wat bulk (dus aantal EV'S in HP/DEF/SPDEF)
Misschien Helioptile vervangen voor Rotom-Wash, deze heeft ook een elektrische aanval en is niet zwak voor ground en kan ook nog verdedigen!
Dag allemaal, ik ben mijn friend safari aan het vullen en heb me bij deze op de lijst gezet en iedereen toegevoegd. Als iedereen die dit leest het verzoek wil accepteren kunnen we gezellig pokemonnen jee!
Mijn wii-naam is Fred.
Mijn wii-naam is Fred.
Helaas, ik ben ook afgehaakt.. Kan geen tijd vinden om te spelen en wegens een nieuwe aanschaf en 30 dagen bedenktijd is de 3DS teruggegaan naar Bol.com.. Heb spel (Pokémon X) heb ik nog wel, een liefhebber daarvoor?
Bedankt voor de tip! Ik had mijn zwakte voor Fire idd even over het hoofd gezien met zowel Ice als Steel. Helioptile kent wel Surf, dus het vangt het gevaar een klein beetje op, maar ik denk dat Metagross toch het team zal verlaten. Het huidige team bestaat ook wel uit Pokemon waar ik een beetje een zwak voor hebBatino schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:37:
[...]
Jouw team heeft nu al 3 pokemons die zwak zijn tegen fire en ground (vooral ground wordt erg veel gebruik gemaakt in de competetive battling), een dragon toevoegen betekent dat je ook nog 3 pokemon hebt die weak zijn voor fairy.
Daarnaast zijn er niet echt pokemon die veel def/spdef hebben waardoor je geen hits kan krijgen, alleen maar uitdelen. Tegen een team met twee goede tanks zal je waarschijnlijk niet op kunnen.
Als je met dit team verder wil zou ik een Air Balloon op Metagross zetten en als dragon voor een dragonite gaan met wat bulk (dus aantal EV'S in HP/DEF/SPDEF)
Misschien Helioptile vervangen voor Rotom-Wash, deze heeft ook een elektrische aanval en is niet zwak voor ground en kan ook nog verdedigen!
Vind het ook wat minder worden nu; het levelen is een hoop werk, omdat je weinig hoge level trainers bij elkaar hebt. In W2/B2 kon je heerlijk in de sport stadions levelen.
Heb nog een SoulSilver liggen die nog wat speelruimte heeft, gaan we daar mee verder
Heb nog een SoulSilver liggen die nog wat speelruimte heeft, gaan we daar mee verder
Read the code, write the code, be the code!
Huh? Het levelen gaat juist super snel in Pokemon X/Y. Ga gewoon naar Restaurant Le Wow in Luminoise city en gebruik o-power xp en lucky egg. Je moet dan wel even wat geld hebben om mee te beginnen (kost 90k per keer), maar dan krijg je ook weer een heleboel geld voor terug (door die paddestoelen te verkopen à 5k per stuk, welke je daar krijgt). Ik had van 500k 2,5m gemaakt.
[ Voor 3% gewijzigd door Walance op 06-12-2013 14:48 ]
Mocht iemand interesse hebben. Ik heb nu ook pokemon X & Y te koop. X is zelfs nog geseald, laagste prijzen op V&A
Verwijderd
Ja het begint aardig "dood" te worden hier, ben rustig m'n team aan het breeden en heb er niet echt haast bij maar sommige kunnen of willen er niet te veel tijd in stoppen. Misschien als je één pokemon die iemand niet altijd als eerste breed (dus geen Dratini ofzo) en je hebt een aantal 5 iv's daarvan dat je ze dan kan traden voor andere 5 iv's pokemon?
Dat kan niet direct, maar je kan wel op bijvoorbeeld Marriland ruilen: [/url]http://www.marriland.com/forums/pokemon-6th-generation/wifi-trading-6th-gen/quick-trades[/url]. Je maakt daar een afspraak met iemand. Hier in het topic gebeurde het ook best vaak, maar het is inderdaad beetje doodVerwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:36:
Ja het begint aardig "dood" te worden hier, ben rustig m'n team aan het breeden en heb er niet echt haast bij maar sommige kunnen of willen er niet te veel tijd in stoppen. Misschien als je één pokemon die iemand niet altijd als eerste breed (dus geen Dratini ofzo) en je hebt een aantal 5 iv's daarvan dat je ze dan kan traden voor andere 5 iv's pokemon?
Tijd om het weer in leven te schoppen dan hier?
Verwijderd
Zou mooi zijn, ben zelf bezig met het team: Reuniclus, Jolteon, Garbodor, Wash Rotom, Exploud en Mega Mawile ;D ben benieuwd of het wat word.. alleen hebben Garbodor en Jolteon Gen 5 moves nodig =/.
Die kan je beter in BW/B2W2 breeden denk ik, zodat je die moves erop kan zetten aangezien je geen pokemon van gen 6 naar gen 5 kan traden. Pokebank zou ook redelijk snel al uit moeten komenVerwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:56:
Zou mooi zijn, ben zelf bezig met het team: Reuniclus, Jolteon, Garbodor, Wash Rotom, Exploud en Mega Mawile ;D ben benieuwd of het wat word.. alleen hebben Garbodor en Jolteon Gen 5 moves nodig =/.
Verwijderd
Is het gemakkelijk om een 5iv pokemon te breeden in BW/B2W2? Aangezien ik dus pokemon nodig heb van oudere generaties door niet meer te behalen moves, moet ik dus gaan breeden maar wil wel graag 5 iv's erop. Ik ben benieuwd of het ongeveer net zo gemakkelijk gaat als in x en y.. iemand ervaring?
Ik heb een aantal 5IV pokemon op Gen5 maar doordat de destiny knot methode niet werkt is het vele male moeilijker of je moet veel geluk hebben natuurlijk.
Verwijderd
Ja daar was ik al bang voor dus.. moet een garbodor met drain punch hebben en een jolteon met signal beam en hidden power (ice/grass). Dus dat word of onmogelijk of heel lang proberen pff
Tja... ik weet niet of je die pokemon hebt gekozen omdat je die graag wil hebben of omdat die goed voor je team waren, als het tweede het geval is kan je ze natuurlijk omwisselen.
Verwijderd
Garbodor vind ik vooral er best wel grappig uitzien.. maar ik had als moveset dan:
- Amnesia
- Toxic/Curse (Egg Move)
- Infestation
- Drain Punch (GEN 5: B2/W2)
Weet niet of iemand hier misschien een leuke set kan maken met moves die wel kunnen? Ik speelde voorheen in B2/W2 om die BP te halen en toen moest ik wel eens tegen een Garbodor en die ging bij mij nooit dood omdat 't een echte tank leek.. dus daarom wil ik hem in m'n team en omdat die er na mate je er vaker naar kijkt wel leuker uit begint te zien ;p
En Jolteon is gewoon jolteon.. één van de betere electra pokemon en die hidden power en signal beam leken mij wel cruciale moves =/...
- Amnesia
- Toxic/Curse (Egg Move)
- Infestation
- Drain Punch (GEN 5: B2/W2)
Weet niet of iemand hier misschien een leuke set kan maken met moves die wel kunnen? Ik speelde voorheen in B2/W2 om die BP te halen en toen moest ik wel eens tegen een Garbodor en die ging bij mij nooit dood omdat 't een echte tank leek.. dus daarom wil ik hem in m'n team en omdat die er na mate je er vaker naar kijkt wel leuker uit begint te zien ;p
En Jolteon is gewoon jolteon.. één van de betere electra pokemon en die hidden power en signal beam leken mij wel cruciale moves =/...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 13:24 ]
Zelf vind ik garbodor niet zo geweldig haha, relatief slechte stats en met 1 Earthquake is die weg. Als je per se een fighting move wil kan je voor focus blast gaan, deze move heeft alleen maar 70% hit percentage en garbodor heeft niet een hele goede special attack.
Amoonguss is in dat opzicht een betere tank alleen kan die geen fighting moves leren.
Jolteon zou je evt. kunnen vervangen voor Mega Manectric meer speed en Sp Atk en kan ice fang leren, deze heeft alleen geen bug aanval =/
Amoonguss is in dat opzicht een betere tank alleen kan die geen fighting moves leren.
Jolteon zou je evt. kunnen vervangen voor Mega Manectric meer speed en Sp Atk en kan ice fang leren, deze heeft alleen geen bug aanval =/
Verwijderd
Ik had drain Punch voor de kleine self heal dus niet speciaal fighting move, en ja 1 earthquake en hij is weg maar daarom de infestation, dan kun je niet switche tenzij baton pass etc dacht ik.. Daarom denk ik dat Garbodor best een pain in the ass kan zijn als je geen earthquake hebt
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 14:05 ]
Dan zou je dus voor Amoonguss kunnen gaan met giga drain, hangt natuurlijk ook van de rest van je team af.
[ Voor 54% gewijzigd door Batino op 07-12-2013 15:03 ]
Jeej! Gister mijn eerste shiny gevangen (buiten red gyarados in soulsilver, shiny haxorus en shiny dratini in white 2) via chain fishing. Ben er niet helemaal zeker van dat je eerst een chain van 7+ moet halen en dan naar de visser op route 16 moet gaan om deze functionaliteit te triggeren, maar ik had een chain van 55 zonder shinny. Toen naar de visser, dive balls gekregen, verhaaltje aangehoord en toen chains van 17, 23 en 18 en bij de laatste een shiny octillery te pakken. Wat een lelijke kleurstelling
Met de nieuwe hotspots streetpass functie (6 hits tegelijk) heb ik al tientallen gamers 'gezien' die Pokemon X/Y als laatste gespeeld hebben maar ik heb nog geen enkele streetpass hit van Pokemon ontvangen.
Zou iedereen vergeten deze optie aan te zetten?
Zou iedereen vergeten deze optie aan te zetten?
Denk het, ik heb het iig niet aangezet.
Ik heb net mijn friends code toegevoegd aan het google docs document.
Ik zal iedereen toevoegen.
Mijn friendscode:
1032-1583-0509
Ik zal iedereen toevoegen.
Mijn friendscode:
1032-1583-0509
Nog meer mensen met verbindings problemen?
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Er is / was onderhoud aangekondigd; ze gaan het mogelijk maken om de accounts van de WiiU en 3DS samen te voegen.
Oeps sorry! Vergeten mijn friendcode erbij te zetten: 2165-5600-5637. Ik ben een beetje aan het beginnen met breeden voor een team, heb zojuist mijn eerste 3IV pokemon gevangenFTusveld159 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:19:
Dag allemaal, ik ben mijn friend safari aan het vullen en heb me bij deze op de lijst gezet en iedereen toegevoegd. Als iedereen die dit leest het verzoek wil accepteren kunnen we gezellig pokemonnen jee!
Mijn wii-naam is Fred.
Ik speel Y toch nog regelmatig en ben, op een heerlijk rustig tempo, de pokedex aan het vullen. Ook Black 2 ernaast langzaam aan het uitspelen, met name voor de legendary's van die game - kan ik die na de kerst mooi overzetten met de Poke Transporter/Bank.
Volgens mij heb ik iedereen uit de lijst toegevoegd.. Wie mij nog niet heeft toegevoegd: Friendcode = 1650-1657-9843.
Leve de Friend Safari
. Hoezee!
PS: weet iemand wat er in de Safari van mij rondloopt?
Volgens mij heb ik iedereen uit de lijst toegevoegd.. Wie mij nog niet heeft toegevoegd: Friendcode = 1650-1657-9843.
Leve de Friend Safari
PS: weet iemand wat er in de Safari van mij rondloopt?
Butt-kicking! For goodness!
heeft er iemand leftovers? ik kan er een shiny seaking, of een 5iv protean froakie voor geven, ook heb ik nog 4iv klefki, en nog wel wat iv pokemon.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Heb je wensen? Heb nog leftovers zat, maar dat zijn met recht leftovers
bedoel het item leftoverswackmaniac schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:59:
Heb je wensen? Heb nog leftovers zat, maar dat zijn met recht leftovers
Oepsie
Ja, die heb ik wel, maar wel in gebruik. Sorry
heb je verder nog stones oid?wackmaniac schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:02:
OepsieJa, die heb ik wel, maar wel in gebruik. Sorry
Niet over, sorry.
Zie het hier nog niet staan: Een paar dagen geleden is patch 1.2 uitgekomen voor X/Y en is beschikbaar in de eShop. De changelog:
• Fixes an occasional bug causing Pokémon not to learn new moves after evolving through Wonder Trade.
• Fixes an occasional bug where certain captions for Trainer PR Videos were not unlocked in Lumiose City.
• Updates an Internet communication issue.
• Includes previous update (Ver. 1.1)
• Fixes an occasional bug causing Pokémon not to learn new moves after evolving through Wonder Trade.
• Fixes an occasional bug where certain captions for Trainer PR Videos were not unlocked in Lumiose City.
Het schijnt dat puntje 3 "communication issue" de exploit voor online battles (waarmee je dmv een packet sniffer kon zien welk team en moves je tegenstander had) oplostBee.nl schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:48:
Zie het hier nog niet staan: Een paar dagen geleden is patch 1.2 uitgekomen voor X/Y en is beschikbaar in de eShop. De changelog:
Btw, verplicht voor online inmiddels
Dus InstaChecker werkt helemaal niet meer. pluspunt is dat Battles weer normaal gespeeld kunnen worden, minpunt is wel dat het "Shiny Egg" niet meer mogelijk is..
Verwijderd
Ik ben persoonlijk blij dat iemand niet meer random 30 shiny's kan krijgen zonder echt "lucky" te zijn.. ik had het graag zelf wel willen doen daar niet van, maarja dit is beter voor het shiny gedeelte:D
Ik ben mawile's aan het breeden iemand interesse heb al een aantal met 5 iv's, heeft er iemand een andere 5 iv's voor terug??
Ik ben mawile's aan het breeden iemand interesse heb al een aantal met 5 iv's, heeft er iemand een andere 5 iv's voor terug??
Het maakt het spel iig wel weer eerlijk, en dat is een heel pluspunt gezien er dingen als Pokémon kampioenschappen zijn. Ook mooi trouwens dat de 3DS games zo eenvoudig gepatched kunnen worden.
Tijdens Nintendo Direct is er weer wat informatie vrijgegeven mbt Pokemon Bank:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=J8KYD04G5po]
Je krijgt dus een level 10 Celebi indien je voor september 2014 Pokemon Bank aanschaftWithin today's Nintendo Direct, further details were announced for the upcoming release, Pokémon Bank. In the Direct, it was announced that if you access Pokémon Bank before September 30th 2014, you will receive a special Celebi. The details of this Celebi distribution are not currently known but we'll have them as soon as we get the game
Edit @ 15:22: The Celebi is Level 10 when downloaded and has Recover, Heal Bell, a new move called Hold Back, which acts like False Swipe, and Safeguard. it is downloaded by accessing the Pokémon Link option that will appear on the main menu of Pokémon Bank
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=J8KYD04G5po]
[ Voor 3% gewijzigd door Bee.nl op 19-12-2013 11:03 ]
Vanwege aanhoudende problemen met de servers. Helaas, maar het kan niet anders.Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:03:
Pokemon Bank is uitgesteld :<
Precies, het laatste wat je wilt is dat je de bank gaat gebruiken en je dingen kwijt raakt vanwege een rollback of netwerkissues.
Officiële melding op de Nintendo website:
http://www.nintendo.nl/Ni...e-Transporter-845138.html
Heb 'm ook als nieuwstip doorgestuurd. Hopend dat de redactie er tijd en zin voor heeft
Heb 'm ook als nieuwstip doorgestuurd. Hopend dat de redactie er tijd en zin voor heeft
Achteraf best wel dom van nintendo, in zo'n drukke tijd (kerst, ook net dat wii en ds account gecombineerd, net de release in japan) voor hun de bank online gooien is wel een klein beetje vragen om problemen.Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:11:
Officiële melding op de Nintendo website:
Verwijderd
Kan er iemand een mareep en gible doneren waar ik het verhaal dan mee kan doorlopen? De andere vier heb ik al.
Zo ben nu op Victory Road, en dan straks de E4+Champ. Ik moet wel zeggen dat ik X & Y tot nu toe de leukste Pokémon games vind.
Edit:
Yay de E4 en Champ verslagen!
Edit:
Yay de E4 en Champ verslagen!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2014 19:55 ]
Nice! Wanneer komt die Pokemon Bank nu wel uit?
Dat weet momenteel alleen Nintendo. Maar ik laat het weten wanneer ik meer weet
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2014 12:01 ]
Ik heb een Gible level 19 en twee Mareep level 1 voor je als je wilt. Mijn FC staat in de lijst uit de TS en je kunt me gewoon toevoegen. Als je me even een DMtje stuurt kan ik wel naar je ruilen als je wilt.Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:36:
Kan er iemand een mareep en gible doneren waar ik het verhaal dan mee kan doorlopen? De andere vier heb ik al.
Verwijderd
Hallo sinestium,
welkom op tweakers! Ik zie dat je hier nieuw bent en geef je daarom graag wat uitleg over waarom je post is leeggehaald. Dit komt omdat je je goederen probeert te verkopen via het forum, terwijl we hier http://tweakers.net/aanbod/ voor hebben. Daarnaast wil ik je er ook op wijzen dat als je dit als advertentie zou plaatsen in de V&A het waarschijnlijk alsnog snel weg gehaald zou worden, omdat het gaat om ingame spullen. Iets wat hier niet wordt toegestaan, tenzij expliciet door de uitgever toegestaan.
Hopelijk heb ik je hiermee genoeg geinformeerd en als je nog vragen hebt, stuur mij (Gropah) dan aub een bericht door hier te klikken
welkom op tweakers! Ik zie dat je hier nieuw bent en geef je daarom graag wat uitleg over waarom je post is leeggehaald. Dit komt omdat je je goederen probeert te verkopen via het forum, terwijl we hier http://tweakers.net/aanbod/ voor hebben. Daarnaast wil ik je er ook op wijzen dat als je dit als advertentie zou plaatsen in de V&A het waarschijnlijk alsnog snel weg gehaald zou worden, omdat het gaat om ingame spullen. Iets wat hier niet wordt toegestaan, tenzij expliciet door de uitgever toegestaan.
Hopelijk heb ik je hiermee genoeg geinformeerd en als je nog vragen hebt, stuur mij (Gropah) dan aub een bericht door hier te klikken
[ Voor 102% gewijzigd door Gropah op 06-01-2014 00:24 ]
Iemand die me kan vertellen wat mijn Friend Safari is? M'n FC is: 3668-8737-6271
Sure,Patriot schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 00:18:
Iemand die me kan vertellen wat mijn Friend Safari is? M'n FC is: 3668-8737-6271
maar dan moet je me nog wel even toevoegen: 1650-1657-9843.
[ Voor 58% gewijzigd door Garion op 07-01-2014 15:25 ]
Gedaan, bij voorbaat dankGarion schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:25:
[...]
Sure,
maar dan moet je me nog wel even toevoegen: 1650-1657-9843.
Done!
Je bent Normal met Aipom en Minccino.
Komt nog een derde bij als je de Elite Four hebt verslagen.
Moet ik ze een éxtra keer verslaan ofzo? Of gewoon de eerste keer, want dat heb ik al gedaanGarion schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:58:
[...]
Done!
Je bent Normal met Aipom en Minccino.
Komt nog een derde bij als je de Elite Four hebt verslagen.
Eh... dan denk ik dat we elkaar een keer online moeten zien - zodat mijn game 'weet' dat je dat hebt gedaan.Patriot schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:05:
[...]
Moet ik ze een éxtra keer verslaan ofzo? Of gewoon de eerste keer, want dat heb ik al gedaan
EDIT: hehe, Captain Obvious idd
Anyway: je derde bewoner is Smeargle.
[ Voor 10% gewijzigd door Garion op 07-01-2014 20:08 ]
Is er nog een bepaalde manier om dat voor elkaar te krijgen? Ik vind het systeem sowieso niet zo geweldig werken omdat een aantal van mijn 3DS friends niet in mijn Pokemon-friendlijstje staan, en ik geen idee heb wat je nou precies moet doen om ze daar in te krijgen.Garion schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:03:
[...]
Eh... dan denk ik dat we elkaar een keer online moeten zien - zodat mijn game 'weet' dat je dat hebt gedaan.
EDIT: Online gaan is sowieso wel handig natuurlijk x)
EDIT2: Nja, je staat hier inmiddels in m'n lijstje, hoop dat dat dan andersom ook het geval is.
[ Voor 13% gewijzigd door Patriot op 07-01-2014 19:40 ]
Verwijderd
Na een tijd die-hard breeden en EV trainen blijkbaar mn gooey goomy met de breeding rejects gedumpt op de wondertrade, en natuurlijk geen goomies meer over om nieuwe te breeden. Heeft iemand hier een gooey goomy om te traden, nature en IVs maken niet uit die breed ik er zelf wel op. Heb een aantal 5IV exeggcutes, aron, lapras en mawile voor trade.
Verwijderd
Is er iemand met Pokemon Y die mij zou kunnen helpen om een tentacruel met rapid spin te krijgen? Ik heb een kabutops nodig en die is Pokemon Y only =/..
Dus mijn vraag: Iemand die een tentacruel + rapid spin heeft en die zou willen traden? maakt niet uit welke iv's etc dat breed ik zelf wel.. of heeft er iemand een kabutops en zou die met mij willen traden? PM me als je me wil en kunt helpen
.
Dus mijn vraag: Iemand die een tentacruel + rapid spin heeft en die zou willen traden? maakt niet uit welke iv's etc dat breed ik zelf wel.. of heeft er iemand een kabutops en zou die met mij willen traden? PM me als je me wil en kunt helpen
Boh, als ik het topic doorlees komen de herinneringen van vroeger weer boven, ben echt aan het dubben om een 3ds(xl) te halen met X of Y
Mag het ook een kabuto ei zijn dan breed ik er een voor je.Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:52:
Is er iemand met Pokemon Y die mij zou kunnen helpen om een tentacruel met rapid spin te krijgen? Ik heb een kabutops nodig en die is Pokemon Y only =/..
Dus mijn vraag: Iemand die een tentacruel + rapid spin heeft en die zou willen traden? maakt niet uit welke iv's etc dat breed ik zelf wel.. of heeft er iemand een kabutops en zou die met mij willen traden? PM me als je me wil en kunt helpen.
PS: Net even me informatie ingevuld heb zowel x as y versie
[ Voor 5% gewijzigd door kamelotepica op 08-01-2014 12:31 ]
Verwijderd
Ja graag zelfs! Als je me een PM wil geven wanneer je eventueel kan trade dan zou dat ontzettend fijn zijnkamelotepica schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:48:
[...]
Mag het ook een kabuto ei zijn dan breed ik er een voor je
heb je net toe gevoegd op de 3ds weet niet of je nu tijd hebt ?Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:31:
[...]
Ja graag zelfs! Als je me een PM wil geven wanneer je eventueel kan trade dan zou dat ontzettend fijn zijnwil je er nog iets specifieks voor terug?
Heeft iemand toevallig een Charmander of een Fennekin over?
[ Voor 16% gewijzigd door Vecodo op 08-01-2014 16:58 ]
Verwijderd
Heb hier nog wel een fennekin liggen, modest, geen egg-moves en geen flauw idee wat voor IVs. Verder ook nog Braixens in mn friendsafari.Vecodo schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:57:
Heeft iemand toevallig een Charmander of een Fennekin over?
Heb je DM gestuurd!Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:24:
[...]
Heb hier nog wel een fennekin liggen, modest, geen egg-moves en geen flauw idee wat voor IVs. Verder ook nog Braixens in mn friendsafari.
Kon de verleiding niet meer weerstaan, heb net pokemon X gehaald! Zal me binnenkort vast wat meer gaan roeren in dit topic
3ds fc: 4270-0926-7440
Ik heb inmiddels de storyline uit na 21 uurtjes speelplezier, wat een geweldige game is het toch
Verwijderd
Ik was vanavond lekker aan het wonder traden voor pokemiles, en opeens kreeg ik tot mijn verbazing een Cyndaquil
Heb voor vanavond al de hoofdprijs gewonnen vind ik
Ga er eens op los breeden en kijken of ik er een shiny uit kan halen uiteindelijk
Heeft er iemand een ditto in zijn friend safari? Ik zoek er een om mee te IV breeden
Haha die zoek ik ook nog steedsglaaj schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:30:
Heeft er iemand een ditto in zijn friend safari? Ik zoek er een om mee te IV breeden
Ik ben op reddit/r/friendsafari de topics af aan het gaan, er zijn wel mensen met een ditto in hun safari maar die threads zijn zo vol gespammed met mensen die er een zoeken dat het onmogelijk wordt 
Mijn FS: Fighting machoke, pancham, hariyama
Mijn FS: Fighting machoke, pancham, hariyama
[ Voor 25% gewijzigd door glaaj op 15-01-2014 14:38 ]
Is d'r eigenlijk al wat bekend over de pokemon bank? Laatste nieuws wat ik kan vinden is dat het is uitgesteld, maar till when?
Laatste wat bekend is gemaakt via nintendo, was een tweet via hun japanse kanaal op 7 januari (http://translate.google.c...atuses/420514992039800833). Ik kom niet wijs uit wat dat moet betekenen in ABN en/of algemeen begrijpbaar engels, maar sites als serebii.net vertalen het als: "Still resolving & testing issues and details will come as soon as possible".
Oftewel dat kan nog wel even duren..
Oftewel dat kan nog wel even duren..
PSN: youpey - Friendcode 3DS: 2895-6771-2678
Verwijderd
Is er hier iemand die mij toevallig kan helpen aan een Conkuldurr met de volgende eigenschappen:
Nature: Adamant.
Ability: Guts
Moves: Ice Punch, Mach Punch, Drain Punch & Knock Off.
IV's 31/31/31/x/31/31
Ik vraag het hier maar al schat ik de kans op 0,0001% dat iemand hier een Conkuldurr heeft die aan deze eisen voldoet
.. Ice Punch & Knock Off zijn transfer moves maar het kan zijn dat iemand deze heeft in de game B2/W2.
----------
Zelf beschik ik ook over B2/W2 alleen ik ben pas serieus gaan breeden in Pokemon X. Nu weet ik dat breeden in X/Y wel redelijk te doen is om 5 perfecte IV's te krijgen.. Is er hier iemand die mij kan vertellen of het redelijk te doen is om zelf een Conkuldurr te breeden met 5 perfecte IV's in B2/W2.
Zelf heb ik geen idee en kan er ook vrij weinig over vinden. Ik weet ook niet of er toen ook al Wi-Fi battles gespeeld werden met 5 perfect IV's Pokemon verkregen met breeden en niet met cheats ;p
Nature: Adamant.
Ability: Guts
Moves: Ice Punch, Mach Punch, Drain Punch & Knock Off.
IV's 31/31/31/x/31/31
Ik vraag het hier maar al schat ik de kans op 0,0001% dat iemand hier een Conkuldurr heeft die aan deze eisen voldoet
----------
Zelf beschik ik ook over B2/W2 alleen ik ben pas serieus gaan breeden in Pokemon X. Nu weet ik dat breeden in X/Y wel redelijk te doen is om 5 perfecte IV's te krijgen.. Is er hier iemand die mij kan vertellen of het redelijk te doen is om zelf een Conkuldurr te breeden met 5 perfecte IV's in B2/W2.
Zelf heb ik geen idee en kan er ook vrij weinig over vinden. Ik weet ook niet of er toen ook al Wi-Fi battles gespeeld werden met 5 perfect IV's Pokemon verkregen met breeden en niet met cheats ;p
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 21:37 ]
Deze week begonnen met breeden. Als eerst aan Charmander begonnen. Op Reddit binnen 5 minuten 2 FS Ditto's gescoord en een box vol gaan vangen. Resultaat half dozijn 3Iv's en een 4IV ditto! Dat maakt breeden een stuk makkelijker, gister begonnen met Charmander, in de avond als een Timid, Solar Power, 5IV(mist att) Charmander met Dragon Pulse/Dragon Dance. Ik heb nog 2 5IV Charmanders over ter trade met een andere IV spread. Ik zoek andere leuke 5IV pokes om mee te breeden of Articuno/Zapdos.
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Kan ook niet wachten op Bank, dan gooi ik namelijk ff wat Pokemons over en speel ik de story gewoon nog een keer omdat 'ie zo mooi is.
Hier Kanto en Kalos starters genoeg.
Hier Kanto en Kalos starters genoeg.
Nog ff wachten op de pokemon bank dan! Ben inmiddels gewoon rustig de story aan het doorspelen, en dan ook maar eens een gooi doen naar breeden. Trouwens, voor geintereseerden: m'n friend code is 4270 - 0926 - 7440
Dan heb je vast en zeker een gewilde friend safari, ik ben al de hele week op reddit aan het zoeken naar mensen die me uberhaupt willen toevoegenjd1987 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 07:53:
Op Reddit binnen 5 minuten 2 FS Ditto's gescoord en een box vol gaan vangen. Resultaat half dozijn 3Iv's en een 4IV ditto!
Gewoon mensen met een Ditto FS een DM gestuurd met het vriendelijke verzoek om mij toe te voegen. Binnen 5 min Ditto FS's geregeld!glaaj schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:06:
[...]
Dan heb je vast en zeker een gewilde friend safari, ik ben al de hele week op reddit aan het zoeken naar mensen die me uberhaupt willen toevoegen
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Ik heb sinds kort ook een 3DS aangeschaft met oa Pokemon X. Heerlijke flash back naar vroeger voor mij. Heb iedereen uit de begin lijst toegevoegd voor de friendsafari alvast ( heb net pas 4 badges). Dus als jullie me zouden willen toevoegen, graag.
friendcode: 2981-7261-6026
[ Voor 5% gewijzigd door fitness82 op 21-01-2014 12:14 ]
donefitness82 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:05:
Dus als jullie me zouden willen toevoegen, graag.
@fitness82 Toegevoegd. Ik heb een Growlithe, Larvesta en Braixenn FS.
@crankyhenk Ik heb wel een 3IV Ditto voor je over
Mijn FC is 4742-6034-9603.
Als mensen nog willen traden ik kan het volgende breeden/vangen in FS:
Charmander
Bulbasaur
Squirtle
Totodile
Cyndaquil
Chikorita
Mudkip
Treecko
Chimchar
Piplup
Snivy
Tepig
Froakie
Fennekin
Chespin
Daarnaast heb ik praktisch alle interessante FS pokes in de aanbieding(oa Ditto, Skarmory, Spiritomb etc)
@crankyhenk Ik heb wel een 3IV Ditto voor je over
Als mensen nog willen traden ik kan het volgende breeden/vangen in FS:
Charmander
Bulbasaur
Squirtle
Totodile
Cyndaquil
Chikorita
Mudkip
Treecko
Chimchar
Piplup
Snivy
Tepig
Froakie
Fennekin
Chespin
Daarnaast heb ik praktisch alle interessante FS pokes in de aanbieding(oa Ditto, Skarmory, Spiritomb etc)
Dit topic is gesloten.
![]()