• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:41

Rick-Jan

always connected

Op dt moment ben ik mezig met een shiny team met daarin: butterfree, kingdra, larvesta, spearow, mawile, en ponyta :)

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-11 08:26
Pfff, gister zeker anderhalf uur aan het rennen geweest in de hoop een horde ekans tegen te komen; noppes! Iemand hier een Ekans voor mij? Nature en EV/IV maakt niet uit; gaat om dex completion.

Read the code, write the code, be the code!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Is er eigenlijk een bepaalde optie dat je kan zien welke Pokemon in dat gebied zitten, net zoals bij Pokemon black/white (2)?

Mijn Pokedex zit nu op 247 en heb net 6 gym badges en zit met al mijn Pokemon allemaal boven de 53 en Chesnaught zelfs in de 60.

Niet echt een uitgebalanceerd team heb ik volgens mij:

Talonflame / Haunter / Chesnaught / Blastoise / Delphox / Egg

Verwijderd

Wackmaniac ik heb een ekans voor je

• wackmaniac
Vetjes, heb je nog wensen ervoor terug, kan ook nog wel even breeden voor je als je iets specifieks nodig hebt? Ben vanavond vanaf 20:30 ong wel online (user: Tisc).

Verwijderd

Nee heb niet echt wensen hoor ;-)

Verwijderd

Mocht ik vergeten een trade te starten vanavond ( ben tenslotte ook al bejaard ) mijn ingame naam is saraih

• PeterA
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-05 23:05
wackmaniac schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:24:
Pfff, gister zeker anderhalf uur aan het rennen geweest in de hoop een horde ekans tegen te komen; noppes! Iemand hier een Ekans voor mij? Nature en EV/IV maakt niet uit; gaat om dex completion.
Trouwens, de move Sweet Scent garandeert een horde encounter. Als je dus in je box systeem zoekt op iemand met deze move kan je dit gewoon gebruiken op de route waar Ekans rondloopt. :)

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag een Shiny Pikachu (F) gevangen :) En ik was niet eens op zoek naar schinies :p

• Batino
  • Laatst online: 07-11 12:08
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:50:
Vandaag een Shiny Pikachu (F) gevangen :) En ik was niet eens op zoek naar schinies :p
Nice! Gevangen in Santalune Forrest?

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:16
Er schijnen nieuwe regio's te komen met deze gen doordat er steeds gehint wordt in het spel met andere regio's. En ook in de official guide staat dat je op het moment maar 13 verschillende berries kan krijgen maar dat er 14 andere berries verkrijgbaar zijn in een andere regio. En aangezien items terug gaan in je bag met de Pokémon Bank lijkt het er sterk op dat we DLC gaan krijgen voor de huidige games.

https://www.flickr.com/photos/jeroenvanderwardt/albums www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:54
DutchEZmoder schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:10:
Er schijnen nieuwe regio's te komen met deze gen doordat er steeds gehint wordt in het spel met andere regio's. En ook in de official guide staat dat je op het moment maar 13 verschillende berries kan krijgen maar dat er 14 andere berries verkrijgbaar zijn in een andere regio. En aangezien items terug gaan in je bag met de Pokémon Bank lijkt het er sterk op dat we DLC gaan krijgen voor de huidige games.
Bah, ik hou niet van DLC. Wel gratis DLC, maar dat zal m wel niet worden :P

Verwijderd

Johto Regio nog steeds de beste regio die ik heb bewandelt :p, bij dat spel had ik echt een wauw gevoel bij de andere Pokémon series had ik dat allemaal iets minder. Hopelijk komt er nog een goeie regio bij waar ik weer een wauw gevoel van krijg :D

• Batino
Er is ook een strange souvenir die je maar voor iets van 100$ kan verkopen, degene die hem aan je geeft hint ook naar andere regios en aangezien je dit item niet naar de volgende generatie pokemon kan traden (i.v.m. Pokebank) ben ik benieuwd wat er hier nog mee wordt gedaan!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk niet dat Pokémon X of Y DLC gaat krijgen. Het is niet uitgesloten maar ik verwacht dat GameFreak dit tegenhoudt.

Lees ook dit maar eens: http://www.ign.com/articl...ions-or-dlc-in-the-future
"There’s no download content or microtransaction content developed specifically for Pokémon X & Y. We’ve not come up with any ideas on that yet. I like the idea that Pokémon can be enjoyed with just one piece of software. You buy the game and it can be enjoyed just with that one software that you buy. That’s a key point for Game Freak."
Ik verwacht eerder Pokémon Z, of remakes van Ruby, Sapphire. Voor de 3DS waardoor je buiten de Bank om zou moeten kunnen traden.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2013 20:42 ]

• Batino
Gamefreak had zelf ook aangegeven dat ze niet van plan zijn dlc beschikbaar te stelllen, ze hadden het bij hogere uitzondering gedaan vanwege die grote bug in lumiose city en in de GTS

[ Voor 51% gewijzigd door Batino op 21-11-2013 21:39 ]

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Wat heb ik een populaire Shiny Value, heb binnen 48 uur al een kleine 10 verzoeken ontvangen of ik eieren wil laten uitkomen.. Het is een echte hype :+ Nu zelf maar eens flink wat mooie eieren produceren, kijken of mensen mij ook willen helpen :9

Verwijderd

Is er een manier dan om een grotere kans op een shiny te krijgen?? ik zou best graag ludicolo shiny willen :p
Favorite pokemon of all times :D

• DutchEZmoder
Verdomme moet enkel een shedinja en dus level ik een nincada naar level 20 en heb 1 plek vrij in m'n team en dan krijg ik hem nog steeds niet :S Blijkt dat je een Poké Ball moet hebben en dat is juist de enige ball die ik niet heb....

https://www.flickr.com/photos/jeroenvanderwardt/albums www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt

Verwijderd

Topicstarter
Goed nieuws:

Pokemon

Pokémon X & Y verkopen erg goed :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2013 07:20 ]

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 07:19:
Goed nieuws:

[afbeelding]

Pokémon X & Y verkopen erg goed :)
Had het lichtelijk ook niet anders verwacht toen ik het spel in mijn handen had! Wat een geweldige vooruitgang :D
DutchEZmoder schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:41:
Verdomme moet enkel een shedinja en dus level ik een nincada naar level 20 en heb 1 plek vrij in m'n team en dan krijg ik hem nog steeds niet :S Blijkt dat je een Poké Ball moet hebben en dat is juist de enige ball die ik niet heb....
Moet het een normale poke Ball zijn? Kan me herinneren op Black/White dat het met elke bal kon!

• wackmaniac
Moet normale ball zijn idd.

Misschien een time triggered event? Hoewel, die zou wss al wel gevonden zijn door dezelfde boys die de drie nog onbekende legendaries/event pokemon hebben gevonden.

[ Voor 75% gewijzigd door wackmaniac op 22-11-2013 08:45 ]

Verwijderd

Nog steeds bezig met larvesta breeden... kats gek van

• wackmaniac
Trouwens als de dex aan het vullen (thanks Sharinde voor de Ekans) en dus als een dwaas door gras en grotten aan het rennen, veel encounters, maar nog steeds Articuno niet die blijft staan èn nog steeds geen shiny...

Verwijderd

Graag gedaan. Als je nog wat nodig hebt of iemand anders dan hoor ik het graag. Ik ben alleen nog een newbie met breeden, ik heb net een perfecte 5iv growlithe gebreed.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:49:
Graag gedaan. Als je nog wat nodig hebt of iemand anders dan hoor ik het graag. Ik ben alleen nog een newbie met breeden, ik heb net een perfecte 5iv growlithe gebreed.
Heb je nog een growlithe over met 4 iv's en de goede nature? Ik vind arcanine een vette pokemon;p

Verwijderd

Als ik ze heb dan is het denk ik met de nature jolly

Verwijderd

Sorry nature lonely

1 keer 4 iv attack, defense, sp def, speed
1 keer 4iv hp, attack sp attack, sp deff
1keer 5 iv hp, defense, sp att, sp deff, speed

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:20:
Sorry nature lonely

1 keer 4 iv attack, defense, sp def, speed
1 keer 4iv hp, attack sp attack, sp deff
1keer 5 iv hp, defense, sp att, sp deff, speed
is adamant niet het beste voor een arcanine?

Verwijderd

Dacht ik ook maar op internet hadden ze het over jolly

Verwijderd

Sorry lonely

Verwijderd

Ja is idd een keuze. speed of attack omhoog;p

Verwijderd

Kan wel proberen adamant te breeden

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:55:
Kan wel proberen adamant te breeden
prima

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

Ik zal binnenkort de mogelijkheid hebben om effectief 5iv - Timid - Magic Guard - abra's te breeden. Iemand interesse in een abra? En zoja, wat heb je er voor over :)

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-11 10:25
Jazeker heb ik daar interesse in! :) Iemand ook ergens een Ditto in zijn FS?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Verwijderd

IIsnickerII schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:03:
Ik zal binnenkort de mogelijkheid hebben om effectief 5iv - Timid - Magic Guard - abra's te breeden. Iemand interesse in een abra? En zoja, wat heb je er voor over :)
Ruilen voor een larvesta? ik ben bezig met breeden voor een perfect 5 iv maar ik krijg er vast wel 1 met vier

• DonDjo
Nog even een keer de vraag was nog geen antwoord op gegeven:

Is er eigenlijk een bepaalde optie dat je kan zien welke Pokemon in een bepaald gebied zitten, net zoals bij Pokemon black/white (2)?

• wackmaniac
Ingame: nee, online: serebii.net

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Ik baal er inderdaad ook van dat dit niet meer in de pokedex zit. Was inderdaad een ideale functie om er zeker van te zijn dat je alles gevangen had. Ach ja, internet is ook altijd betrouwbaar genoeg!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:23:

Ruilen voor een larvesta? ik ben bezig met breeden voor een perfect 5 iv maar ik krijg er vast wel 1 met vier
In princiepe ruil ik alleen tegen gelijke perfecte iv's. Dus als je een 5 iv larvesta kan regelen, regel ik een 5 iv abra voor jou. Mocht je enkel de 4 iv hebben, heb ik zelf nog zat 4 iv abra's in mijn bank gepropt :) (ik bewaar alles boven 4 perfecte iv's + goede nature + ability)

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Verwijderd

Een 5 perfecte Abra, voor een 5 perfecte Lotad (swift swim)? :p

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Klinkt goed, ik laat het je weten wanneer ik er een voor je klaar heb staan!

• DonDjo
IIsnickerII schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:59:
Ik baal er inderdaad ook van dat dit niet meer in de pokedex zit. Was inderdaad een ideale functie om er zeker van te zijn dat je alles gevangen had. Ach ja, internet is ook altijd betrouwbaar genoeg!
Ja klopt maar het is toch handiger dat je gelijk ziet wat je al wel en niet hebt.. nu moet je pokedex afgaan of je die al hebt (kan niet alles onthouden helaas en zeker de nieuwe niet).

Maarja het is niet anders, dan maar laptop erbij houden als ik speel.

Vanavond door de Ice cavern heen en dan richting gym 7, komen er langzaam maar zeker wel.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Sodeju, wat een gekte is dat zeg, met InstaChecker je SV opzoeken en vervolgens eieren Shiny laten uitkomen.. Zit gemiddeld op 20 ~ 30 verzoeken per dag en dat is alleen maar op Smogon, op Reddit krijg ik ook verschillende verzoeken binnen. Oftewel, het is gekken werk. Ik kom zelf niet aan breeden toe.. :X

Verwijderd

hoe erg vergroot dat de kans en is er ergens uitleg over? ik wil ook best graag een shiny :p

• Batino
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:05:
hoe erg vergroot dat de kans en is er ergens uitleg over? ik wil ook best graag een shiny :p
YouTube: Pokemon XY - How to Find Shiny Pokemon Instacheck Hotspot Hack Exploit Trick SVC Masuda Method
Redelijk uitgebreide uitleg, de kans is 100% als je het goed doet :)

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:05:
De kans is niet erg groot, als je het gehele proces bekijkt. Waarom? Je moet een ei produceren, vervolgens moet je gaan uitzoeken wat de Shiny Value is van het ei. Als je dit weet moet je opzoek gaan naar een persoon die als trainer ID een Shiny Value heeft die gelijk is aan je Shiny Value van je ei..

Verwijderd

Ja inderdaad ik heb net dat filmpje gekeken wat gelinkt is en het is me al wat duidelijker geworden.. nja misschien maar eens gaan doen als dat mogelijk is ;d

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Het lastigste is het vinden van een persoon die eenzelfde Shiny Value heeft en vervolgens moet je ook geluk hebben dat deze persoon in een ongeveer zelfde tijdzone leeft. Heb namelijk al verschillende personen gehad die speciaal hun wekker zetten om te kunnen ruilen met mij.. Maar goed, ik heb aangegeven dit niet meer te gaan doen. Want nogmaals een kleine 40 verzoeken per dag en dan heb je ook nog mensen die zeggen dat ik in de gaten moet houden of ze online zijn, jaa dikke doei :9 Desondanks, zeker een mooi iets, dit had tevens al in de vorige generaties gekunt. Ik heb dit zelf gedaan met Emerald (Had een kleine 500 save files van Emerald) :+

• mat.hi.as
Satom schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:59:
[...]
De kans is niet erg groot, als je het gehele proces bekijkt. Waarom? Je moet een ei produceren, vervolgens moet je gaan uitzoeken wat de Shiny Value is van het ei. Als je dit weet moet je opzoek gaan naar een persoon die als trainer ID een Shiny Value heeft die gelijk is aan je Shiny Value van je ei..
Als je dan ook nog die RNG-hack/check whatever doet, zorg je ervoor dat je een perfect shiny hebt. Dat is natuurlijk het mooiste :).

• DutchEZmoder
En dan ook nog iemand vinden die de shiny daarna weer terug ruilt. Want eigenlijk heeft de persoon die jij nodig hebt er niks aan.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

DutchEZmoder schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:11:
En dan ook nog iemand vinden die de shiny daarna weer terug ruilt. Want eigenlijk heeft de persoon die jij nodig hebt er niks aan.
Klopt, want theoretisch gezien had ik nu al een kleine 20+ perfecte shinies kunnen hebben haha!
mat.hi.as schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:08:
[...]

Als je dan ook nog die RNG-hack/check whatever doet, zorg je ervoor dat je een perfect shiny hebt. Dat is natuurlijk het mooiste :).
RNG-hack/check? :+ Dit heeft niets met RNG te maken hé. InstaCheck bedoel je? Dat is gewoon "je internet" uitlezen en op die manier weet je je Shiny Value (aangezien tijdens een trade alle gegevens naar de andere persoon gestuurd word. Zodat hij kan zien wat je hem aanbiedt, inclusief IVs ed.) :9

[ Voor 9% gewijzigd door Satom op 22-11-2013 19:31 ]

Verwijderd

Zijn er nog mensen die online komen op pkm en mij nog niet toegevoegd hebben? Ik ben op zoek naar meerdere Safari pkms ^^

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-11 19:45
De shiny value is toch ook af te leiden van gevangen shiny's?

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

DCG909 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:37:
De shiny value is toch ook af te leiden van gevangen shiny's?
Zover mij bekend is niet. Om een shiny value te bepalen ben je de PID van je shiny pokemon nodig of je trainer id en sin. Met een formule word dat je shiny value bepaald (aan de hand van je id en sid OF PID)! Zeker is het wel slim bedacht..!

• DutchEZmoder
Ik krijg het niet aan de praat.

Ik heb beide programma's gedownload, maar in de lijst van beschikbare connecties staat enkel LAN-verbinding. En die geeft een error.

Ik heb zo'n KPN experia box v8 en ik heb wireless aan staan. Iemand een idee?

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Heb jij wel een werkende WLAN en Linda verbinding? Aangezien jij je LAN gebruikt om verbinding te maken met de buitenwereld en de WLAN voor je 3DS. Zo gebruik ik mijn laptop en het werkt perfect ;)

• DutchEZmoder
Wat ik nu heb en heb gedaan is het volgende:

Ik heb dus een KPN experia box v8, en daar zit ook wireless op. Die wireless staat nergens in mijn verbindingen lijst maar ik kan bijv. wel mijn 3DS daarop aansluiten om te internetten.

Net heb ik een draadloze USB connector van Sitecom aangesloten, en daarmee zend ik nu wel een draadloos signaal uit die ik kan zien in verbindingen.

Die verbinding heb ik contact laten maken met mijn experia box zodat daar ook internet op zit.

Instachecker doet er nu wat langer over om verbinding te maken met de nieuwe draadloze verbinding (de usb connector) Maar krijg nog steeds dezelfde error.

Heb al die CMD commands al gedaan en hij geeft ook aan Gehost netwerk ondersteund: Ja.

Windows 7 64-bit desktop trouwens.

• DutchEZmoder
Hmm en dan probeerde ik het net even op mijn ma d'r laptop en dan werkt het in 1 keer. Maar daar heb ik niks aan ik woon op mezelf :P

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

DutchEZmoder schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:53:

Ik heb dus een KPN experia box v8, en daar zit ook wireless op. Die wireless staat nergens in mijn verbindingen lijst maar ik kan bijv. wel mijn 3DS daarop aansluiten om te internetten.

Net heb ik een draadloze USB connector van Sitecom aangesloten, en daarmee zend ik nu wel een draadloos signaal uit die ik kan zien in verbindingen.

Die verbinding heb ik contact laten maken met mijn experia box zodat daar ook internet op zit.

Instachecker doet er nu wat langer over om verbinding te maken met de nieuwe draadloze verbinding (de usb connector) Maar krijg nog steeds dezelfde error.

Heb al die CMD commands al gedaan en hij geeft ook aan Gehost netwerk ondersteund: Ja.

De verbinding moet wel via je laptop lopen hé? Dus 3DS -> WLAN Laptop (in) -> LAN Laptop (uit) -> Router (Experia Box). Klopt het dat je het zo hebt? Ik heb het ook in 1x voor elkaar gekregen.. :X

• Batino
^kan jij je inbox even controleren? :)
Je had al gereageerd zag ik :)

[ Voor 35% gewijzigd door Batino op 23-11-2013 20:55 ]

• DutchEZmoder
Satom schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:48:
[...]
De verbinding moet wel via je laptop lopen hé? Dus 3DS -> WLAN Laptop (in) -> LAN Laptop (uit) -> Router (Experia Box). Klopt het dat je het zo hebt? Ik heb het ook in 1x voor elkaar gekregen.. :X
Nee zelf heb ik een desktop computer geen laptop. Op de laptop van m'n ma werkte die wel in 1x... :/

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

DutchEZmoder schreef op zondag 24 november 2013 @ 00:13:
[...]

Nee zelf heb ik een desktop computer geen laptop. Op de laptop van m'n ma werkte die wel in 1x... :/
Ahh, als je een desktop hebt, zul je gebruik moeten maken van een wireless USB stick, want de data die de 3DS verstuurd naar de tegenpartij moet ten alle tijden via je pc (of laptop) lopen!

Zijn hier ook mensen die zich wagen aan de Battle Mansion?

• Batino
Satom schreef op zondag 24 november 2013 @ 00:59:
[...]
Ahh, als je een desktop hebt, zul je gebruik moeten maken van een wireless USB stick, want de data die de 3DS verstuurd naar de tegenpartij moet ten alle tijden via je pc (of laptop) lopen!

Ja, had ik nodig om een gliscor te krijgen en focus band / choice items / life orb 8D

• DutchEZmoder
Satom schreef op zondag 24 november 2013 @ 00:59:
[...]

:P En die werkt ook niet.

Ik krijg er 2 verbindingen bij waarvan 1 virtual maar daar staat een rood kruisje bij dat die niet werkt.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Batino schreef op zondag 24 november 2013 @ 09:43:
[...]

Ja, had ik nodig om een gliscor te krijgen en focus band / choice items / life orb 8D
Meer noodzaak dan fun, komt het op neer? Ik ben zelf bezig een team samen te stellen om eens een poging te wagen :+
DutchEZmoder schreef op zondag 24 november 2013 @ 10:22:
[...]

[...]
:P En die werkt ook niet.

Ik krijg er 2 verbindingen bij waarvan 1 virtual maar daar staat een rood kruisje bij dat die niet werkt.
Oei, niet goed gelezen. Ik ben dan bang dat je USB stick niet kan "uitzenden". Je kunt dit controleren door de volgende commando uit te voeren in je commandprompt (CMD):
code:
1
netsh wlan set hostednetwork mode=allow

Als je dan iets ziet wat lijkt op het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/ddtipgqev/screen2.png
Moet het werken, zo niet. Dan ondersteund je USB stick het niet..

• Batino
Satom schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:50:
[...]
Meer noodzaak dan fun, komt het op neer? Ik ben zelf bezig een team samen te stellen om eens een poging te wagen :+
haha noodzaak en daarnaast ook leuk! :)

Verwijderd

Even een vraagje, ik weet niet of het logisch is dat het bijvoorbeeld niet kan of dat er nog geen antwoord op is.. Maar stel je wil een Skamory met Stealth Rock dan kun je die alleen nog krijgen uit B2/W2.. Als de Pokebank uit is en je trade een Skamory over met die move en je breed daarna verder met de Skamory (Stealth Rock) in Pokemon X/Y, krijgen de kinderen dan ook de move Stealth Rock of niet?

Zo niet.. is het makkelijk om een 5 IV's Skarmory te breeden in B2/W2, je hebt in X/Y natuurlijk de FS die vrij makkelijk zijn om aan goeie pokemon te komen maar ik weet niet of je een goeie IV checker hebt in B2/W2 en of dat je makkelijk IV's kan overgeven?

Iemand al competitive play gedaan op B2/W2 en mij dus kan vertellen of dat het mogelijk is en dat het dan niet al te veel tijd in beslag neemt?

• Batino
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:34:
Even een vraagje, ik weet niet of het logisch is dat het bijvoorbeeld niet kan of dat er nog geen antwoord op is.. Maar stel je wil een Skamory met Stealth Rock dan kun je die alleen nog krijgen uit B2/W2.. Als de Pokebank uit is en je trade een Skamory over met die move en je breed daarna verder met de Skamory (Stealth Rock) in Pokemon X/Y, krijgen de kinderen dan ook de move Stealth Rock of niet?

Zo niet.. is het makkelijk om een 5 IV's Skarmory te breeden in B2/W2, je hebt in X/Y natuurlijk de FS die vrij makkelijk zijn om aan goeie pokemon te komen maar ik weet niet of je een goeie IV checker hebt in B2/W2 en of dat je makkelijk IV's kan overgeven?

Iemand al competitive play gedaan op B2/W2 en mij dus kan vertellen of dat het mogelijk is en dat het dan niet al te veel tijd in beslag neemt?
Volgens mij kan je dan een skarmory met stealth rocks uit B2/W2 traden naar XY en dan daar mee gaan breeden in XY.

Is er iemand met een moxie pinsir hier? :)

• DutchEZmoder
Satom schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:50:
[...]

[...]
Oei, niet goed gelezen. Ik ben dan bang dat je USB stick niet kan "uitzenden". Je kunt dit controleren door de volgende commando uit te voeren in je commandprompt (CMD):
code:
1
netsh wlan set hostednetwork mode=allow

Als je dan iets ziet wat lijkt op het volgende:
[afbeelding]
Moet het werken, zo niet. Dan ondersteund je USB stick het niet..
Had ik al gedaan, ik krijg 'm gewoon op allow maar doet het verder nog niet.

Als ik rechtsklik op de wireless verbinding en dan bij eigenschappen - delen klik dan staat Internet verbinding delen uit, en krijg een foutmelding als ik die aan wil zetten. Maar weet niet of dat er wat mee te maken heeft :/

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ik wil voordat ik verder ga naar de derde Gym een aantal nieuwe Pokemon levelen vanaf level 1.
Iemand een tip waar ik snel exp kan farmen om ze zo snel mogelijk naar level 35 te krijgen?

• Batino
Ike. schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:36:
Ik wil voordat ik verder ga naar de derde Gym een aantal nieuwe Pokemon levelen vanaf level 1.
Iemand een tip waar ik snel exp kan farmen om ze zo snel mogelijk naar level 35 te krijgen?
Als je in Lumiose city naar één van de restaurants kan zou ik dat doen, anders moet je door het gras gaan rennnen...

• GAITii
Iemand die mij kan vertellen hoe dat super training nou precies werkt? Is het nou zo dat je in level 1 elke keer 4 EV erbij krijgt en bij level 2 8 EV erbij krijgt? Level 3 vind ik namelijk erg lastig... Hopelijk kan iemand mij dit goed uitleggen :)

• Batino
GerbenKwakkel schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:44:
Iemand die mij kan vertellen hoe dat super training nou precies werkt? Is het nou zo dat je in level 1 elke keer 4 EV erbij krijgt en bij level 2 8 EV erbij krijgt? Level 3 vind ik namelijk erg lastig... Hopelijk kan iemand mij dit goed uitleggen :)
Klopt wat je zegt, level 3 is alleen om stones te krijgen (fire stone/leaf stone/water stone/dusk stone e.d.)
het is overigens makkelijker om hordes te verslaan, gaat sneller+je levelt je pokemon meteen!
http://www.smogon.com/for...ning-with-hordes.3490052/

• mat.hi.as
Batino schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:48:
[...]

Klopt wat je zegt, level 3 is alleen om stones te krijgen (fire stone/leaf stone/water stone/dusk stone e.d.)
het is overigens makkelijker om hordes te verslaan, gaat sneller+je levelt je pokemon meteen!
http://www.smogon.com/for...ning-with-hordes.3490052/
Nee, dat is level 4 en 5. Level 3 krijg je 12 EV. Tegen hordes gaat het wel een stuk sneller, zeker met Pokerus + power item.

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-11 21:07
Nu ook door de Elite 4 heen.
En eindelijk kan ik nu ook naar de Friend Safari

Maar hoe weet ik welke Friend Safari ik heb?
Of kunnen alleen andere dat zien?

En zo ja kan iemand dan zien wat ik heb?

PSN: McMillan0984

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Andere mensen kunnen zien welke Friend Safari jij hebt, dat kun jij zelf niet zien..!

• GAITii
Iemand misschien die leuke Ditto's heeft met 4 of 5 goede IV's? En dat wil ruilen?

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ditto's met 4 of 5 goede IV's is een droom die lastig een werkelijkheid kan zijn. Het heeft mij al 180 Ditto's gekost om een 31/31/31/31/X/0 Ditto te krijgen.. Ik heb nog wel een lading aan Ditto's met 3x 31 IVs :+

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Nou een setje ditto's met complementaire perfect IV's zou ik wel willen om zelf eens aan de slag te gaan met wat serieuzer breeden. Wat zou je willen in ruil voor zo'n setje ditto's?

Constructed: Silver || Limited: Silver

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

embee schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:44:
Nou een setje ditto's met complementaire perfect IV's zou ik wel willen om zelf eens aan de slag te gaan met wat serieuzer breeden. Wat zou je willen in ruil voor zo'n setje ditto's?
Tja, 6th Gen breeding leftovers is het enige wat ik echt zoek :+ Zal trouwens even de afbeelding zoeken van de lijst met Ditto's!

Bewerkt: hier is de lijst

[ Voor 8% gewijzigd door Satom op 25-11-2013 18:30 ]

• GAITii
Kevin zou ik misschien 2 Ditto's mogen die elkaar zeg maar in IV's overlappen? Heb zelf niet super bijzondere Pokémon...

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Satom schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:29:
[...]
Tja, 6th Gen breeding leftovers is het enige wat ik echt zoek :+ Zal trouwens even de afbeelding zoeken van de lijst met Ditto's!

Bewerkt: hier is de lijst
Tsja, ik moet nog beginnen met serieus breeden, dus de leftovers laten nog even op zich wachten! Ik denk dat je ze beter kunt ruilen met iemand die wel iets voor je heeft. Ditto's met bruikbare IV's zijn vrij gewild neem ik aan.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

embee schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:55:
[...]

Tsja, ik moet nog beginnen met serieus breeden, dus de leftovers laten nog even op zich wachten! Ik denk dat je ze beter kunt ruilen met iemand die wel iets voor je heeft. Ditto's met bruikbare IV's zijn vrij gewild neem ik aan.
Vrij gewild? Moet zeggen dat het erg tegenvalt, ik dacht zelf ook sterk te staan met een hele hoop Ditto's, maar helaas. Ik heb op meerdere fora's geprobeerd Ditto's te verslijten, maar niemand die ze wil.. Ja die 4x 31 willen ze wel en daar bieden ze een Rare Candy of 6 voor.. :? Desalniettemin, stuur me maar een PM, we komen er vast wel uit ;)
GerbenKwakkel schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:52:
Kevin zou ik misschien 2 Ditto's mogen die elkaar zeg maar in IV's overlappen? Heb zelf niet super bijzondere Pokémon...
Stuur anders even een PM, werken we wel wat uit ;)

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Gah, was dit even vergeten.

Als iemand weet of kan uitvinden wat onze Safari is/heeft zou dat fijn zijn. Ik heb haar FC ook in mijn signature gezet.

• DutchEZmoder
Kan iemand even een pokemon met mij ruilen? (of alleen op Show drukken) dan weet ik mijn shiny ID en jouwe ook.

• Rick-Jan
  • Laatst online: 15:41

Rick-Jan

always connected

Laat maar weten als die het doet, ben erg benieuwd.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Verwijderd

DutchEZmoder schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:19:
Kan iemand even een pokemon met mij ruilen? (of alleen op Show drukken) dan weet ik mijn shiny ID en jouwe ook.
shiny ID?

• Batino
Met je Shiny ID is een nummer die je als trainer krijgt wanneer je het spel begint. Met deze code kan je snel shiny pokemon broeden.
Als iemand anders een ei heeft met het Shiny ID 123 en jij hebt als trainer Shiny ID ook 123 en de ander ruilt het ei naar jouw toe en jij broed hem uit is de pokemon 100% van de keren een shiny pokemon.

• GAITii
Waar staat het Shiny ID dan?

• Batino

• DutchEZmoder
Wow dat is wel stom, dan kan je eigenlijk alleen maar aanvallen op de laatste seconde :/

Ik ben eigenlijk een beetje uitgekeken op Pokémon, ik vond het altijd leuk om steeds nieuwe teams te maken en die uit te testen in battles. Maar zonder cheats vind ik het gewoon enorm saai om te doen. Ze hebben breeden dan wel een stuk makkelijker gemaakt, maar je moet nog steeds geluk hebben op de juiste IV's en uren lang van link naar rechts bewegen om eieren uit te laten komen. Zo wil ik geen spel spelen :P

Dus je zal mij waarschijnlijk niet zo veel (of helemaal niet) meer online zien komen. :/

[ Voor 74% gewijzigd door DutchEZmoder op 28-11-2013 09:20 ]

• wackmaniac
Je kan in Lumiose City heerlijk rond de toren fietsen door alleen naar rechts (of links natuurlijk) in te drukken. Eitje uitbroeden, terug naar Day Care, volgende ei ophalen etc. Scheelt heen en weer lopen.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-11 20:07

The_Bird

Meneer de Raaf

Wow, dat is aan de ene kant wel veel vet dat iemand zoiets kan maken :D

Voor de normale spelers is het wel balen. Hopen dat er een patch komt. (En anders ook dat programmaatje installeren voor iedereen :) )

"21 jaar DSL!"

• DonDjo
Is het mogelijk om via de GTS ook de andere starter pokemons te krijgen?
Heb nu wel squirtle/charmander/bulbasaur en froaky/chespin/Fennekin

Maar bijvoorbeeld een Snivy of Tepig?
Ik wil die traden voor een froaky b.v. maar na een week nog helemaal niemand.. hoe zijn jullie hier aan gekomen?

• wackmaniac
Aangezien de bank nog niet beschikbaar is èn deze pokemon niet beschikbaar zijn in x en y is het antwoord nee.

Pagina: 1 ... 43 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.