• Batino
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-11 12:08
Ik neem aan dat ik maar één pokemon van jouw in slaap mag laten vallen? :)

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:16
Ja is wel eerlijk met Smogon regels :P

Irritant die Gliscor :P Maar vergat je dat ik geen flying type meer was?

[ Voor 50% gewijzigd door DutchEZmoder op 17-11-2013 16:19 ]

https://www.flickr.com/photos/jeroenvanderwardt/albums www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt

• Batino
Aah stom, had EQ op je charizard kunnen doen... Goed gespeeld, nog een potje? (A)

[ Voor 52% gewijzigd door Batino op 17-11-2013 16:22 ]

• DutchEZmoder
Ja idd had ik net geschreven in m'n vorige post :P

Ehm ik ga weer even verder met Froakie breeden misschien vanavond?

[ Voor 41% gewijzigd door DutchEZmoder op 17-11-2013 16:19 ]

https://www.flickr.com/photos/jeroenvanderwardt/albums www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt

• Batino
Prima, gooi ik mijn team een beetje om :)

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Ik weet niet of ik het op Tweakers of Smogon gezien heb, maar iemand had een Trick Room team geplaatst voor de Battle Mansion met een FEAR Aron, iemand een idee hoe ik zo'n team bouw/aanvul? Heb nog nooit TR gespeeld en het leek me wel eens leuk om dat te proberen + BP te farmen :9

Ohja, zojuist een 31/X/31/31/31/0 Brave Honedge ge-hatched, bijna perfect! Mis alleen nog Atk :o

[ Voor 15% gewijzigd door Satom op 17-11-2013 16:53 ]

• Rick-Jan
  • Laatst online: 15:41

Rick-Jan

always connected

misschien wel een leuke tip: op mariland.com worden heel veel trades gedaan, fijne en betrouwbare mensen :)

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:54
Satom schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:52:
Ohja, zojuist een 31/X/31/31/31/0 Brave Honedge ge-hatched, bijna perfect! Mis alleen nog Atk :o
Heb je nog wat breed leftovers die je kwijt wilt? De speed hoeft niet per se 0 te zijn. Ik heb Bagons en Gastly's in de aanbieding (alleen zijn die niet gemarkeerd, dus ik weet niet welke IVs ze hebben), Shuckle's, Charmenders en Goomy's zijn wel gemarkeerd, dus heb je een wat zekerdere keus in :P

Ik heb namelijk sinds het begin al een honedge getrained, mn favoriete nieuwe Pokémon. Alleen was die niet IVs gebreed, dus wil hem nu vervangen :)

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

mat.hi.as schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:33:
[...]

Heb je nog wat breed leftovers die je kwijt wilt? De speed hoeft niet per se 0 te zijn. Ik heb Bagons en Gastly's in de aanbieding (alleen zijn die niet gemarkeerd, dus ik weet niet welke IVs ze hebben), Shuckle's, Charmenders en Goomy's zijn wel gemarkeerd, dus heb je een wat zekerdere keus in :P

Ik heb namelijk sinds het begin al een honedge getrained, mn favoriete nieuwe Pokémon. Alleen was die niet IVs gebreed, dus wil hem nu vervangen :)
Ja tuurlijk :) Deze die ik net noemde mag je ook wel hebben, ga zo eerst even eten en daarna zal ik alles even bekijken. Zoveel zijn het niet, beetje zonde om ze te tossen als ik er iemand blij mee kan maken (en jij uiteindelijk mij weer) O-)

Edit: YESS :Y)

Honedge / Doublade / Aegislash
Afbeeldingslocatie: http://i1205.photobucket.com/albums/bb422/Drakiar/Items/pokeball.pngAfbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/xy/pokemon/679.png / Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/xy/pokemon/680.png / Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/xy/pokemon/681.png
Nature: Brave Ability: No Guard / Stance Change
Individual Values: 31 - 31 - 31 - 31 - 31 - 0

[ Voor 22% gewijzigd door Satom op 17-11-2013 18:22 ]

• Boertje1991
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 10:11
Ik ga het Pokemon-kamp helaas verlaten.
Ik merk dat ik te weinig tijd voor heb om me echt te verdiepen in het trainen en kweken van perfecte Pokemon.
Aangezien Pokemon X juist de reden was om een 3DS XL aan te schaffen, mogen ze samen de deur uit. Als iemand geinteresseerd is, hij staat bij mijn advertenties :)
Veel succes nog!!

• DutchEZmoder
Boertje1991 schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:43:
Ik ga het Pokemon-kamp helaas verlaten.
Ik merk dat ik te weinig tijd voor heb om me echt te verdiepen in het trainen en kweken van perfecte Pokemon.
Aangezien Pokemon X juist de reden was om een 3DS XL aan te schaffen, mogen ze samen de deur uit. Als iemand geinteresseerd is, hij staat bij mijn advertenties :)
Veel succes nog!!
Jammer, je kan het spel prima spelen zonder perfecte pokemon te maken, maar jammer dat je dat als must-do ziet :-/

• Boertje1991
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 10:11
Dat niet alleen, maar ook te weinig tijd in het algemeen. De gameplay is fantastisch, maar er zijn teveel Pokemon tegenwoordig.
Ik vind het dan zonde om het apparaat te houden als ik het eigenlijk niet gebruik.

• djavidajvi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:23
Wil iemand zijn heracronite trade naar mij?

ik heb larvitar 5iv jolly nature + stealth rock ,
en mewtwonite X als items sammen te bieden er voor.

Of iets anders wat je er voor wil.

Ik heb de heracronite echt nodig heracross is me favorieten pokemon en het item is schijnbaar alleen in Y te halen en ik heb X :(

please iemand die mij kan helpen

Verwijderd

Topicstarter
DutchEZmoder schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:49:
[...]

Jammer, je kan het spel prima spelen zonder perfecte pokemon te maken, maar jammer dat je dat als must-do ziet :-/
Idd, ik speel zelf straks ook minder Pokémon gezien LoZ: A Link between Worlds uitkomt.

• djavidajvi
Niemand die zijn HERACRONITE wil traden?

please T,T

• mat.hi.as
Satom schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:37:
[...]
Ja tuurlijk :) Deze die ik net noemde mag je ook wel hebben, ga zo eerst even eten en daarna zal ik alles even bekijken. Zoveel zijn het niet, beetje zonde om ze te tossen als ik er iemand blij mee kan maken (en jij uiteindelijk mij weer) O-)

Edit: YESS :Y)

Honedge / Doublade / Aegislash
[afbeelding][afbeelding] / [afbeelding] / [afbeelding]
Nature: Brave Ability: No Guard / Stance Change
Individual Values: 31 - 31 - 31 - 31 - 31 - 0
Ik weet niet of je je PM bekijkt, maar ik zou nu kunnen ruilen :) Wat wil je hebben?

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

mat.hi.as schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:09:
[...]

Ik weet niet of je je PM bekijkt, maar ik zou nu kunnen ruilen :) Wat wil je hebben?
Oei, nee, niet gezien :9 Ik zou graag een Goomy ervoor terug willen, ik ben er geïnteresseerd in 6th Gen Pokes! Moet nog even snel de Honedge opzoeken, volgens mij is ie in Day Care :+

• mat.hi.as
ff gevecht afmaken, dan trade ik :)

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Top! Stuur maar een request, ben nog een dikke kwartier beschikbaar (even Narnia afkijken) :+

Edit: Thanks voor de trade, zou je nog wel even kunnen controleren of dit de goede is? :)

[ Voor 33% gewijzigd door Satom op 17-11-2013 22:35 ]

Verwijderd

Yay, een 6 perfect IV's Lotad enige nadeel is dat het een vrouwtje is :P weet niet vind dat minder op de één of andere manier, ligt eraan wie of wat de pokemon is =[

• mat.hi.as
Satom schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:28:

Edit: Thanks voor de trade, zou je nog wel even kunnen controleren of dit de goede is? :)
Jij ook bedankt :). Het was inderdaad de goeie. Je kan ook die markers gebruiken in de summary van elke Pokémon, om beter bij te houden welke IVs er perfect zijn. Kan je later een stuk beter Pokémon mee terug vinden :)

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-11 08:26
Zo; afgelopen vrijdag de Central Kalos Dex afgerond. Krijg je dus helemaal niets voor!!! Behalve medaille dan :). Is er al iets bekend over eventuele rewards bij compleet maken Kalos dexen en/of national dex?

Read the code, write the code, be the code!

• PeterA
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-05 23:05
Als je de Kalos Dexen complete (m.u.v. de drie vogels), krijg je een nieuwe kleurtje van je trainer card (Bron: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Trainer_stars#X_and_Y)

• wackmaniac
Ah, kijk eens aan. Vind de postgame van X en Y echt dramatisch in vergelijking met White 2/Black 2. Dat is even een bummer. Ben nu redelijk mind numbing aan het levelen om die dexen vol te krijgen. Heb gelukkig nog een SoulSilver liggen waar nog wat postgame in zit en een kakelverse Emerald die ik voor een knaak en een bos wortels op Marktplaats op de kop heb getikt :)

• DutchEZmoder
Ik vind Pokémon Gold/Silver/Crystal nog wel de beste versie van allemaal. Zou leuk zijn als ze weer eens verschillende regio's in 1 spel gooien met meer dan 8 badges.

• PeterA
DutchEZmoder schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:10:
Ik vind Pokémon Gold/Silver/Crystal nog wel de beste versie van allemaal. Zou leuk zijn als ze weer eens verschillende regio's in 1 spel gooien met meer dan 8 badges.
Ik zou inderdaad niets liever zien dan de mogelijkheid om terug te kunnen keren naar andere regios om op die manier de national dex vol te krijgen, dat je gewoon continu een nieuwe avontuur aan kan gaan. :)

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

mat.hi.as schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:18:
[...]

Jij ook bedankt :). Het was inderdaad de goeie. Je kan ook die markers gebruiken in de summary van elke Pokémon, om beter bij te houden welke IVs er perfect zijn. Kan je later een stuk beter Pokémon mee terug vinden :)
Top :+ Ik ga denk ik Honedge wel nog opnieuw ga breeden, zodat hij uit een Premier Ball komt (of een andere, nog even kijken). Dus als je nog een parent wil hebben, ik kan je de perfecte vanavond (hopelijk) wel ruilen O-)

• wackmaniac
Heb een tijdje terug volgens mij ergens gelezen dat dit niet haalbaar was door de beperkte ruimte op de cartridges, maar het lijkt mij ook briljant en dan als naam alleen maar "Pokémon". Na elke regio moet je naar de lokale prof, die heeft net een brief gehad van zijn maat uit regio X. Probleem is dat je geen Pokémon mag meenemen. Op de boot/vliegtuig etc en een starter kiezen bij de volgende prof. Lijkt mij top, maar dat zou alleen echt werken als er daarna geen spel meer uit zou komen.

• DutchEZmoder
wackmaniac schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:21:
Heb een tijdje terug volgens mij ergens gelezen dat dit niet haalbaar was door de beperkte ruimte op de cartridges, maar het lijkt mij ook briljant en dan als naam alleen maar "Pokémon". Na elke regio moet je naar de lokale prof, die heeft net een brief gehad van zijn maat uit regio X. Probleem is dat je geen Pokémon mag meenemen. Op de boot/vliegtuig etc en een starter kiezen bij de volgende prof. Lijkt mij top, maar dat zou alleen echt werken als er daarna geen spel meer uit zou komen.
Ja dus dat zit er helaas niet in. Ze willen natuurlijk Pokémon blijven uitmelken en het liefst minimaal 3 versies uitbrengen per generatie zodat verzamelaars ze gewoon alle 3 gaan kopen ipv maar 1 versie.

Of ze moeten abonnementskosten vragen, maar omdat er nogal veel jonge kinderen het spel spelen zou dat een probleem kunnen zijn.

Ik denk zelf dat Pokémon Bank een soort test is om te kijken hoeveel mensen nou precies een abonnement gaan nemen en misschien van daaruit gaan kijken naar een mmo ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
tja, je kan ook zeggen dat ze elk jaar de teams van fifa moeten updaten en nooit meer er een spel voor uitbrengen.

Of CoD, of Battlefield, of... Maar dan heb je dus ook nooit grote verbeteringen in het spel.

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Helemaal eens met het feit dat je het haasje bent als je een verzamelwoede hebt en Pokémon je aanspreekt. En dat Nintendo daar dankbaar gebruik van maakt. Niet dat ze daar alleen in staan... :P

Een MMO? Nee, liever niet. Ik wil niet een game die stil staat in ontwikkeling qua engine. Ook geen zin in tradespam zodra je een pokécenter binnengaat. Of multiplayer missies (raids?) in mijn Pokémon? Lijkt me vreselijk, het spel is al niet van de snelle gameplay, als je moet wachten op medespelers wordt het vervelend denk ik.

Ik denk dat de bank een poging is het gefragmenteerde overzetten van pokémons wat te stroomlijnen. Ik neem aan dat we de bank ook voor volgende generaties kunnen gaan gebruiken en dan wordt het overzetten gewoon wat makkelijker. En niet onbelangrijk voor de gezondheid van spel online; een mogelijkheid voor Nintendo om gehackte pokémon er uit te filteren. (Een filter dat geupdate kan worden zonder te hoeven wachten op een nieuwe generatie).

Constructed: Silver || Limited: Silver

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem aan dat we de bank ook voor volgende generaties kunnen gaan gebruiken en dan wordt het overzetten gewoon wat makkelijker.
Dat was het hele idee van de Bank ;)

• djavidajvi
iemand die zijn HERACRONITE wil traden?

please T,T

heb er echt 1 nodig en ik heb pokemon X dus kan het niet.

we komen er wel uit met de trade. pm me

• mat.hi.as
Je kan het ook hier proberen. Groter publiek, misschien dat daar wel iemand kan ruilen. Ik heb helaas geen Y (gehad), dus ik kan ook niet met je ruilen.

• embee

embee

Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:14:
[...]

Dat was het hele idee van de Bank ;)
Mooi zo :) Maar intussen vroeg ik me wel iets af over die bank. Heeft iemand hier al iets gelezen of er ook items kunnen worden opgeslagen in die bank? Los in een apart gedeelte of alleen als item wat de opgeslagen pokémon vast hebben? Of helemaal niet?

Nou ja, ik neem aan dat alles wat je kunt traden naar een ander spel ook in de bank kunt opslaan...

• mat.hi.as
embee schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:58:
[...]

Mooi zo :) Maar intussen vroeg ik me wel iets af over die bank. Heeft iemand hier al iets gelezen of er ook items kunnen worden opgeslagen in die bank? Los in een apart gedeelte of alleen als item wat de opgeslagen pokémon vast hebben? Of helemaal niet?

Nou ja, ik neem aan dat alles wat je kunt traden naar een ander spel ook in de bank kunt opslaan...
Nee, geen items. Alleen Pokémon :)

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

mat.hi.as schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:06:
[...]

Nee, geen items. Alleen Pokémon :)
Echt balen, houd dus in dat wéér geen Lati@s hold items hebben.. :F

• Batino
"As of Pokémon X & Y, it is a 1 in 4,096 chance of finding a shiny Pokémon."
Source: http://www.serebii.net/games/shiny.shtml

dus toch , staat niks over de Friend Safari, ik ben daar 2 shinys tegengekomen en in de rest van het spel 0.

• embee

embee

Satom schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:08:
[...]
Echt balen, houd dus in dat wéér geen Lati@s hold items hebben.. :F
En alle Mega evolutions gaan verloren in de volgende generatie!

• Lytse
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-11 12:19
Hallo allemaal,

Ik heb vorige week de pokémon league verslagen voor pokémon Y en ben nog steeds op zoek naar een aantal pokémon die ik niet kan vangen in het wild. Toen kwam ik dit forum tegen en zag dat jullie al een hele lijst met friend codes hadden voor de Friend Safari. Ik heb me bij deze lijst toegevoegd en jullie allemaal toegevoegd als friend, zouden jullie mij willen accepteren als vriend?

Mijn Friend Code is: 0860-3447-9606

Alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Lytse op 18-11-2013 16:03 ]

• wackmaniac
zal vnv mijn lijst weer eens bijwerken, maar je kan ook een beste hoeveelheid via de GTS krijgen.

[ Voor 49% gewijzigd door wackmaniac op 18-11-2013 16:24 ]

• Batino
Is er iemand die een Lilligant of cincinno heeft? :D

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Lytse schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:01:
Hallo allemaal,

Ik heb vorige week de pokémon league verslagen voor pokémon Y en ben nog steeds op zoek naar een aantal pokémon die ik niet kan vangen in het wild. Toen kwam ik dit forum tegen en zag dat jullie al een hele lijst met friend codes hadden voor de Friend Safari. Ik heb me bij deze lijst toegevoegd en jullie allemaal toegevoegd als friend, zouden jullie mij willen accepteren als vriend?

Mijn Friend Code is: 0860-3447-9606

Alvast bedankt!
Ik heb je uit de lijst gehaald en toegevoegd :)
Batino schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:50:
Is er iemand die een Lilligant of cincinno heeft? :D
Minccino bedoel je? :+ Heb ze beide niet..
embee schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:29:
[...]

En alle Mega evolutions gaan verloren in de volgende generatie!
Pff.. daar had ik zelf nog niet eens aan gedacht :o

Verwijderd

Als je een 6 IV's in de daycare zet dan heeft dat nergens effect op toch behalve dat die levelt dan? Maar het maakt niet uit voor ev's etc?

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Nee hoor, EV krijgt hij alleen voor het verslaan van Pokémon (en Exp. Points krijgt)!

• Batino
Satom schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:05:
[...]
Minccino bedoel je? :+ Heb ze beide niet..
Die heb ik al, ik heb alleen geen shiny stone...

De daycare leert ook automatisch nieuwe moves aan dus pas daar mee op :)

• mat.hi.as
Shiny Stone: doe in de super training "An Opening of Lightning-Quick Attacks!", dan kan je die krijgen :)

• Batino
mat.hi.as schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:48:
Shiny Stone: doe in de super training "An Opening of Lightning-Quick Attacks!", dan kan je die krijgen :)
Ik weet het, maar ik bleef maar andere items krijgen :(
Ik heb inmiddels de Mincinno, Togekiss en Lilligant nu Zapdos nog en dan is de dex compleet zover mogelijk :D

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Batino schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:47:
[...]

Die heb ik al, ik heb alleen geen shiny stone...

De daycare leert ook automatisch nieuwe moves aan dus pas daar mee op :)
Sorry, verkeerd gelezen :9 En we kunnen alle weg-geleerde moves weer terughalen, met een Heart Scale (incl. Egg Moves) :D

Edit:

Laatste kans,
Ditto's
Honedges

Anders gaan ze de vrije wereld in(!) Ik ben opzoek naar leftovers Y:)

[ Voor 27% gewijzigd door Satom op 18-11-2013 18:31 ]

• DutchEZmoder
Met de breeding glitch staat de ability dan ook al vast?

Verwijderd

Welke glitch betreft het?

• DutchEZmoder
Nvm ik hoef het niet meer te weten, ben al 2 dagen bezig met een perfecte Froakie te maken maar mislukt steeds. Gisteren een dag overgeslagen en dan toch net nog even 1 ei uit laten komen. Is dat toevallig een female Froakie met 31 hp, 31 att, 31 def, 31 spd, 31 spe :) En dat was de Froakie die ik wilde :D

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Volgens mij wel, alles staat dan vast.. Maar is het echt een glitch? Dat "de" manier werkt, true :)
Met de glitch waar EZmoder het over heeft kun je eenvoudig bepalen welke IV's van welke ouders komen (die in DayCare zijn).

Dit doe je door een Egg te produceren bij DayCare, zeg dan "nee" en je ontvangt geen Egg. Sla je spel dan op en laat een nieuwe Egg produceren. Deze accepteer je wel, laat je uitkomen en check de IV's. Vergelijk ze met ouders. Als je ziet van welke ouders ze komen, start je je spel opnieuw op en verandert de ouders. Laat een nieuwe Egg produceren en viola, precies zoals je verwachtte zijn de IV's van de ouders overgegeven aan de baby ;)

Misschien niet in het beste Nederlands uitgelegd. Maar YouTube staat er nog net niet vol mee O-)

Verwijderd

Oke haha nog niet echt in verdiept maar klinkt wel interessant straks toch maar eens in verdiepen. Tja ben hele dag bezig via reddit om beetje passende safaris te vinden xD, ben je ook een volle dag mee bezig pff

• Batino
Satom schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:16:
[...]
Sorry, verkeerd gelezen :9 En we kunnen alle weg-geleerde moves weer terughalen, met een Heart Scale (incl. Egg Moves) :D

Edit:

Laatste kans,
Ditto's
Honedges

Anders gaan ze de vrije wereld in(!) Ik ben opzoek naar leftovers Y:)
Ik heb interesse in een honedge!
De leftovers wil ik alleen wel graag houden, is er nog iets anders dat je wil?

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Hm.. Rare Candies zijn nooit weg :+ Weet zo even niets..

• Batino
Satom schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:30:
Hoeveel? haha

• PeterA
Satom schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:30:
Zou ik ook een Honedge mogen? Heb wel rare candy :)

Heeft iemand toevallig zin om even mijn Spritzee en Swirlix heen en weer te traden voor evolutie?

[ Voor 17% gewijzigd door PeterA op 18-11-2013 22:18 ]

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-11 22:15
Als je meerdere mensen met Ghost (als voorbeeld) hebt, in je FriendSafari, hebben die dan altijd de zelfde pokemon of kan dat nog verschillen?

• PeterA
NegativeFreak schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:23:
Als je meerdere mensen met Ghost (als voorbeeld) hebt, in je FriendSafari, hebben die dan altijd de zelfde pokemon of kan dat nog verschillen?
http://www.imgdumper.nl/uploads7/528a85cfb93b4/528a85cfb552a-ghost.png

Er zijn nog wel verschillen, maar voor de eerste en tweede slot zijn er maar twee verschillende per slot, dus kans is groot dat de safari's redelijk op mekaar lijken.

[ Voor 7% gewijzigd door PeterA op 18-11-2013 22:26 ]

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-11 22:15
PeterA schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:26:
[...]

http://www.imgdumper.nl/uploads7/528a85cfb93b4/528a85cfb552a-ghost.png

Er zijn nog wel verschillen, maar voor de eerste en tweede slot zijn er maar twee verschillende per slot, dus kans is groot dat de safari's redelijk op mekaar lijken.
Hartelijk bedankt voor deze duidelijke reactie!

edit: Voor wie mij heeft toegevoegd, ik heb het spel uitgespeeld. Zal de rest nog een keer toevoegen (veel werk xD).

[ Voor 10% gewijzigd door NegativeFreak op 18-11-2013 22:29 ]

• embee

embee

Hmmm, heeft iemand een modest synchronizer (abra, ralts...) over?

Yip, je bent geweldig! Dankje :)

[ Voor 22% gewijzigd door embee op 18-11-2013 23:25 . Reden: Ralts get! ]

• wackmaniac
Batino schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:49:
[...]

Ik weet het, maar ik bleef maar andere items krijgen :(
Ik heb inmiddels de Mincinno, Togekiss en Lilligant nu Zapdos nog en dan is de dex compleet zover mogelijk :D
Same here; kostte me ong 10 keer voor ik een shiny stone kreeg. Heb nu wel 8 hard stones ...

• Batino
yay... een Oval stone omdat ik de kalos dex vol heb haha

• DutchEZmoder
Batino schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:47:
Wauw :P Dan kan je een Happiny evolueren :P

• Batino
DutchEZmoder schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:21:
[...]

Wauw :P Dan kan je een Happiny evolueren :P
*Oval Charm, sorry :)

• DutchEZmoder
Ah dat is dan wel erg handig. Dan zal ik ook even mijn dex vol maken ik denk dat ik nog maar een paar nodig heb.

• Batino
DutchEZmoder schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:25:
Ah dat is dan wel erg handig. Dan zal ik ook even mijn dex vol maken ik denk dat ik nog maar een paar nodig heb.
Via de GTS gaat het heel snel, zo op pokemon black de pokemon vangen die via XY niet te krijgen zijn vangen/ruilen en dan hopen dat je een shiny charm krijgt als je de national dex vult :)

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Batino schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:47:
Heb je ze gezien, of allemaal gevangen? Want met die Oval Charm krijg je makkelijker eieren, toch?

En voor de mensen die Marrilands Team Builder gebruikte, maar nu niet meer, omdat er geen Gen VI/Fairy Pokémons in staan. Dan kan ik jullie met trots een vervanger aanbieden: Hier kun je mijn zelf gemaakt Excel-sheet terug vinden, zelfs alle Mega Evolutions zitten erin verwerkt :)

• Batino
Satom schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:48:
[...]
Heb je ze gezien, of allemaal gevangen? Want met die Oval Charm krijg je makkelijker eieren, toch?

En voor de mensen die Marrilands Team Builder gebruikte, maar nu niet meer, omdat er geen Gen VI/Fairy Pokémons in staan. Dan kan ik jullie met trots een vervanger aanbieden: Hier kun je mijn zelf gemaakt Excel-sheet terug vinden, zelfs alle Mega Evolutions zitten erin verwerkt :)
Ik heb ze allemaal gevangen, maar gezien is genoeg. Bedankt voor het excel sheet! Ik had zelf een hele versimpelde versie ervan. :)

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Hmm, ik las op enkele fora's dat je ze allemaal moest vangen. Dus ik hoopte eigenlijk dat jij zou zeggen dat je ze alleen had gezien :9 En.. kan het nog simpeler? haha!

• Batino
Satom schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:01:
Hmm, ik las op enkele fora's dat je ze allemaal moest vangen. Dus ik hoopte eigenlijk dat jij zou zeggen dat je ze alleen had gezien :9 En.. kan het nog simpeler? haha!
Ik dacht ook dat ik ze allemaal moest vangen dus daar was ik ook mee bezig, dacht dat ik er nog één moest welke Zapdos was, nadat ik die binnen kreeg meteen naar de prof gegaan en oval charm gekregen nadat die alle dexen controleerde, vervolgens kwam ik er achter dat ik Crustle alleen maar had gezien :+

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Batino schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:11:
[...]

Ik dacht ook dat ik ze allemaal moest vangen dus daar was ik ook mee bezig, dacht dat ik er nog één moest welke Zapdos was, nadat ik die binnen kreeg meteen naar de prof gegaan en oval charm gekregen nadat die alle dexen controleerde, vervolgens kwam ik er achter dat ik Crustle alleen maar had gezien :+
Oké, top! Weet ik dat nu zeker.. trouwens iemand die even met mij een Trade kunnen starten? Niet echt ruilen, maar gewoon opstarten. Wil even iets proberen (InstaCheck) :)

• Batino
Satom schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:14:
[...]
Oké, top! Weet ik dat nu zeker.. trouwens iemand die even met mij een Trade kunnen starten? Niet echt ruilen, maar gewoon opstarten. Wil even iets proberen (InstaCheck) :)
Ik heb het gelezen ja! Ik ben wel benieuwd :)

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ben je beschikbaar? Kan eventueel ook nog wel even IVs checken (nu) :+

• Batino
Satom schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:16:
Ben je beschikbaar? Kan eventueel ook nog wel even IVs checken (nu) :+
Ik heb alleen gezien dat je dan makkelijk shinys kan krijgen, ik heb het programma zelf niet en ook nog geen tijd gehad om er naar te kijken. Ik ben nu wel beschikbaar, laten we de rest even afhandelen via DM anders is hier zoveel spam ;)

Verwijderd

iemand die ff een 6vs6 battle wilt doen?

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-11 10:25
Ik heb nu 4 pokemon in mijn party die pokerus hebben. Wat is dit nou precies? En wat is het nadeel/voordeel?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• DutchEZmoder
Heeft er iemand misschiel heeeel toevallig een pokemon met 2 attack en/of 2 speed IV's uit deze lijst http://www.serebii.net/pokedex-xy/egg/amorphous.shtml of een Ditto met die IV('s)?

Verwijderd

Topicstarter
GerbenKwakkel schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:11:
Ik heb nu 4 pokemon in mijn party die pokerus hebben. Wat is dit nou precies? En wat is het nadeel/voordeel?
Unlike other status ailments, Pokérus cannot be healed at a Pokémon Center or with any status ailment healing item, and can only be obtained by the Pokémon in question once. When a Pokémon has the Pokérus, it gains double the effort values from battling (i.e., fighting a Magikarp will give two Speed EVs, rather than one). Effort points gained from vitamins and wings are not doubled. The infected Pokémon can infect other Pokémon with the virus for a period of about two days. However, the Pokérus timer can be delayed by several methods including placing the infected Pokémon in a PC Box.
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Pok%C3%A9rus

Je, Pokémon zijn ziek ;)

• GAITii
Hehee! Die Friend Safari is echt lachen, gisteren al een mooie Frogadier met de ability Protean gevangen :)

Kun je ook je eigen Pokémon vinden?

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
GerbenKwakkel schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:32:
Hehee! Die Friend Safari is echt lachen, gisteren al een mooie Frogadier met de ability Protean gevangen :)

Kun je ook je eigen Pokémon vinden?
nope. je kan niet eens zien welke pokemon je in je eigen friend safary hebt.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

• sjimmi0
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-05 10:12
Oh nice! Ik heb mezelf net aan de lijst toegevoegd. Ik ga deze week even namen inkloppen in de 3DS!
Ik had dit topic helemaal over het hoofd gezien!
Hopelijk weer wat nieuwe friends erbij O+

Verwijderd

Ik heb een vraagje ik wil graag de vorige versies kopen van pokemon. Welke raden jullie aan ? Black en white of black en white 2. Ik doe het voor het verzamelen en breeden van pokemons.

• embee

embee

Ik weet het niet precies, aangezien ik deze games zelf niet gespeeld heb, maar ik denk dat bw2 toegang tot meer pokémons biedt. Dat lijkt me beter voor de verzamelaar.

Ik dacht dat bw2 ook de beste features voor breeding had; betere nature en ability mechanics en nurseries om het hatchen makkelijker te maken. Dat lijkt me beter voor de breeder.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ik heb alle spellen gekocht :9 Maar als je B/W hebt gespeeld, is B2/W2 niet veel bijzonder..

Verwijderd

Heel erg bedankt net white 2 bestelt nu nog op zoek naar black 2 met redelijke prijs ;-)

• GAITii
Er moet weer wat leven in dit topic komen mensen :) Wat is momenteel jullie team ingame / online?

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik weet niet waarom, maar ik heb helemaal geen zin meer in Pokemon Y :? . Ik heb vier badges met 30 uur speeltijd (ongeveer) en heb geen motivatie om het af te maken. De vorige games (vanaf red t/m black) heb ik allemaal meerdere keren uitgespeeld en minstens 150+ uur in ieder gestopt. Ik denk dat het komt omdat X/Y zich te veel focust op online gedoe, ik speel echt nooit online games (echt geen) en vind het 9 v/d 10 keer afbreuk doen aan het spel.

• GAITii
Gewoon doorspelen, het wordt steeds leuker en leuker vind ik.

• Batino
Cubic X schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:24:
Ik weet niet waarom, maar ik heb helemaal geen zin meer in Pokemon Y :? . Ik heb vier badges met 30 uur speeltijd (ongeveer) en heb geen motivatie om het af te maken. De vorige games (vanaf red t/m black) heb ik allemaal meerdere keren uitgespeeld en minstens 150+ uur in ieder gestopt. Ik denk dat het komt omdat X/Y zich te veel focust op online gedoe, ik speel echt nooit online games (echt geen) en vind het 9 v/d 10 keer afbreuk doen aan het spel.
Ik heb tot de elite 4 internet niet eens aan gehad, ging prima! :D

• GAITii
Kan iemand kijken wat ik in mijn Friend Safari heb? Heb de league al uitgespeeld en ben online geweest.

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Gerben je bent water safari, met als pokemon: panpour, azumarill en die andere duurt lang :P

aha gyrados!

Wil je ook voor mij even kijken :)

[ Voor 22% gewijzigd door Rick-Jan op 20-11-2013 22:14 ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• GAITii
Hoe heet jij in-game?

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Rickert:P

• PeterA
GerbenKwakkel schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:06:
Er moet weer wat leven in dit topic komen mensen :) Wat is momenteel jullie team ingame / online?
Heb op dit moment een Lapras, Gardevoir, Tyrantrum, Blaziken, Pikachu en Chatot :) Ik ga eerst mijn Kalos Dexen compleet maken. Daarna ga ik eens kijken naar team building e.d. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu bijna 34 uur gespeeld, heb 5 badges en vind het spel erg leuk. Maar ik merk wel dat met exp. share aan het levellen van Pokémon heel snel gaat en ik dus steeds een stuk sterker ben dan de gym-battles. Ik denk dat ik exp share maar weer uit ga schakelen.

(Had 'm aangezet omdat ik meer op het voltooien van het spel aan het richten ben dan op het vullen van de Pokédex)

Laatst wel een Slowpoke gevangen en die + Kings Rock naar mn andere 3DS gestuurd en zodoende een Slowking erbij gekregen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 23:10 ]

• embee

embee

GerbenKwakkel schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:06:
Ik ben intussen aangekomen op route 18, nog steeds op de 'gotta catch them all' challenge. In elk voorgaand gebied heb ik alle pokémon gevangen die er te vangen waren, elke keer als ik een nieuwe hengel (of move die toegang gaf tot nieuwe pokémon) kreeg terug om de ontbrekende meteen te vangen.

Ik be nu eindelijk zover dat ik geen backlog aan pokémon in storage heb die nog geleveld moeten worden voor een evaluatie die niet direct te vangen is in game. Ik heb nog wel een halve box aan pokémon die moeten breeden voor een pre-evaluatie die niet direct te vangen is.

Op route 18 moet ik volgens mij nog een Skarmory en een Shuckle zien te vinden voor ik doorga naar de grot die vanaf die route bereikbaar is.

Het constant levellen van nieuwe pokémon heeft wel tot gevolg gehad dat ik nooit veel te hoge level pokémon had bij de gyms. Zeker op de laatste paar gyms waren best spannend. Ik heb wel een level 83 (catcher) Smeargle, maar die is in battles niet zo nuttig aangezien hij géén enkele move heeft die een pokémon kan laten fainten. Het vangen van wilde pokémon is wel een eitje met hem :)

Mijn team momenteel is Boldore, Salamence, Vanillish, Smeargle en twee eggs (ééntje komt bijna uit).

Pagina: 1 ... 42 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.