Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Super, trade request on his way :9

Bewerkt: Hartstikke bedankt, als ik ooit eens iets voor jou kan betekenen hoor ik het graag :+

[ Voor 65% gewijzigd door Satom op 11-11-2013 13:15 ]

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
mat.hi.as schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:08:
[...]

Ik heb het, maar het heeft geen effect op Super Training. Beter is om met pokerus en een BP item tegen hordes te vechten. Request maar een trade ingame als je Pokerus wilt hebben :) (mathias)
Dat weet ik ook wel :P ik bedoelde het als i p v supertraining. Dankje alvast !

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:26
Ik vrees dat je nu flink aan het breeden mag slaan mat.hi.as :)

Read the code, write the code, be the code!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:49
Satom schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:12:
Super, trade request on his way :9

Bewerkt: Hartstikke bedankt, als ik ooit eens iets voor jou kan betekenen hoor ik het graag :+
No problem :)
DeeSung schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:20:
[...]

Dat weet ik ook wel :P ik bedoelde het als i p v supertraining. Dankje alvast !
Sorry, ik wist niet dat je dat al wist. Maar op die manier gaat het een stuk sneller :).
wackmaniac schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:22:
Ik vrees dat je nu flink aan het breeden mag slaan mat.hi.as :)
Neuh, gewoon weer 5 useless Pokémon in een party gooien, met een Pokérus Pokémon als eerste. Komt goed :)

• wackmaniac
Mooi, want ik ben ook wel geïnteresseerd, maar ik zal in de loop van de week wel een keer een request doen als ik je online zie.

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Satom schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:46:
Je kunt je eigen FC ook toevoegen door het formulier in te vullen. Zo kunnen mensen die alleen gebruik maken van het document jouw FC ook zien. Ik heb je in ieder geval al toegevoegd ;)
Heb mezelf al in de lijst gezet ja ;)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Nidhiki schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:40:
[...]

Heb mezelf al in de lijst gezet ja ;)
Top :)
wackmaniac schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:27:
Mooi, want ik ben ook wel geïnteresseerd, maar ik zal in de loop van de week wel een keer een request doen als ik je online zie.
Als je op de lijst staat en je mij online ziet, stuur gerust een trade request (en/of even een PM op Tweakers) :Y)

• Batino
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-11 12:08
Ik ben de Pokedex aan het vullen en heb er nog drie nodig: Yveltal, Zapdos en Articuno. Ik wil graag mijn eigen legendaries houden dus ik heb deze niet via GTS geruild. Is er iemand die Yveltal/Zapdos/Articuno heen en weer kan ruilen? (Ik heb zelf Xerneas en Moltres)

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
Batino schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:27:
Ik ben de Pokedex aan het vullen en heb er nog drie nodig: Yveltal, Zapdos en Articuno. Ik wil graag mijn eigen legendaries houden dus ik heb deze niet via GTS geruild. Is er iemand die Yveltal/Zapdos/Articuno heen en weer kan ruilen? (Ik heb zelf Xerneas en Moltres)
ik kan je vanavond wel helpen aan yveltal.
maar helaas niet een van de birds, heb nmlk zelf ook moltres

edit. :stuur maar een dm als je interresse hebt

[ Voor 4% gewijzigd door eathan op 11-11-2013 15:18 ]

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

• PeterA
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-05 23:05
Ik moet Articuno nog vangen, dus als je vanavond een trade Articuno - Moltres en weer terug wilt doen hoor ik het wel :)

• Batino
@Eathan top doen we dat!
@Peter graag :)

• mat.hi.as
Wil er iemand Charizardite Y ruilen voor X? (dus Y geven en X krijgen). Pretty please?

En anders, hoe lang duurt het voordat je die steen krijgt in Pokémon Y? Die staat digitaal op mijn 3DS, maar ik had X eerder op cardridge. En helaas kan je de savegame niet overzetten...

[ Voor 59% gewijzigd door mat.hi.as op 11-11-2013 19:11 ]

• Rick-Jan
  • Laatst online: 13:25

Rick-Jan

always connected

mat.hi.as schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:33:
Wil er iemand Charizardite Y ruilen voor X? (dus Y geven en X krijgen). Pretty please?

En anders, hoe lang duurt het voordat je die steen krijgt in Pokémon Y? Die staat digitaal op mijn 3DS, maar ik had X eerder op cardridge. En helaas kan je de savegame niet overzetten...
Als je wel gewoon in de game kan, kun je heel makkelijk de stone aan iemand traden, dan in je eigen game gaan en de steen weer terug traden :)

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• mat.hi.as
Rick-Jan schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:33:
[...]

Als je wel gewoon in de game kan, kun je heel makkelijk de stone aan iemand traden, dan in je eigen game gaan en de steen weer terug traden :)
True, maar die savegame in Y is weg. Dus ik zou opnieuw kunnen beginnen, pak 'm beet 3 uur spelen, en dan traden. Maar als iemand hier die steen niet gebruikt, of juist een X ipv Y wilt, is dat een stuk sneller.

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:55
Denk dat ik maar rain dance op 1 van m'n priority pokemon ga zetten... Zo'n beetje iedereen waarmee ik triple battles doe gebruikt een Charizard Y -_-' echt lame :P

https://www.flickr.com/photos/jeroenvanderwardt/albums www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt

• Batino
DutchEZmoder schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:16:
Denk dat ik maar rain dance op 1 van m'n priority pokemon ga zetten... Zo'n beetje iedereen waarmee ik triple battles doe gebruikt een Charizard Y -_-' echt lame :P
Ik zou dan voor een T-tar met sand stream gaan (Hippowdon is natuurlijk ook mogelijk).
Kost je een beurt minder en als jouw T-tar langzamer is dan haar/zijn charizard blijft de zandstprm ipv zon. Politoed kan ook langzamer zijn dan de charizard maar die heeft ook heel veel minder bulk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Batino op 11-11-2013 22:34 ]

• DutchEZmoder
Batino schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:34:
[...]

Ik zou dan voor een T-tar met sand stream gaan (Hippowdon is natuurlijk ook mogelijk).
Kost je een beurt minder en als jouw T-tar langzamer is dan haar/zijn charizard blijft de zandstprm ipv zon. Politoed kan ook langzamer zijn dan de charizard maar die heeft ook heel veel minder bulk :)
Nee werkt niet, aangezien Charizard niet mega is aan het begin van het gevecht, maar drizzle etc wordt wel aan het begin geactiveerd. :(

Word trouwens ook moe van al die mensen die ragequitten in Free Battles...

https://www.flickr.com/photos/jeroenvanderwardt/albums www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt

• PeterA
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-05 23:05
Batino toevallig zin om Arti-Moltres te traden? Ik zag dat we mekaar al hadden toegevoegd.

Verwijderd

pfew... net xerneas gevangen zoals bij iedereen ging dat vrij makkelijk maar die "leider" van teamFLARE was wat moeilijker :P dus ben blij dat ik met mazzel direct de goeie nature heb voor Xerneas :P

• Vestux
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-09 23:10
Hoi allemaal, ben nu ook een tijdje bezig met pokemon Y en dacht join het forum hier :) Ben voor de 2e keer begonnen aangezien ik de eerste ronde pokemon beetje had verkloot. Vorige spel dat ik speelde was sapphire dus weer een tijdje terug ;) Ben nu bijna weer bij het punt waar ik Y kan vangen. Worden er hier ook friendcodes uitgewisseld voor battles en friend safari's? :)

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Jazeker, in de startpost staan (een link naar) een formulier om je eigen friendcode te delen en (een link naar) de spreadsheet met friendcodes van iedereen in dit topic.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-11 10:25
Gisteren ook Xerneas gevangen. Wat is de goede nature voor hem dan?

Die Lysandre, leader van Team Flare was best pittig, nja alleen zijn Mega Gyarados dan want hij Outragede constant mijn Pika.

Nu gaan we eerst mijn team compleet maken en dan op naar de 8ste badge. Heb momenteel nu:

Charizard (X) @ lvl 54
Greninja @ lvl 54
Pikachu @ lvl 55
Pidgeot @ lvl 54

Heb er Lucario uiteindelijk ook maar bijgestopt en die is nu lvl 38, die ga ik dus eerst trainen tot ongeveer level 50. Dan moet ik nog 1 Pokémon erbij hebben, zat te denken aan Abra -> Kadabra en dan met iemand hier traden tot Alakazam.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

w00p, sinds gisteren ook eindelijk een Eevee Safari. Nu alleen nog een ditto safari and i'm set :)

Eerst maar is wat mooie eevee's breeden. Kheb die japanse met 4 perfecte stats en modest nature. Dat word mijn papa en dan lekker door breeden en hopen op perfecte(5IV's) shinies :p masuda method ftw.

Al moet ik eerst leren voor tentamens :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

GerbenKwakkel schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 08:45:
Timid/Modest, zover mij bekend is! Had trouwens ook begrepen dat je vrij eenvoudig een goede kon vangen, qua IV's

• DutchEZmoder

Die Lysandre, leader van Team Flare was best pittig, nja alleen zijn Mega Gyarados dan want hij Outragede constant mijn Pika.

Nu gaan we eerst mijn team compleet maken en dan op naar de 8ste badge. Heb momenteel nu:

Charizard (X) @ lvl 54
Greninja @ lvl 54
Pikachu @ lvl 55
Pidgeot @ lvl 54

Heb er Lucario uiteindelijk ook maar bijgestopt en die is nu lvl 38, die ga ik dus eerst trainen tot ongeveer level 50. Dan moet ik nog 1 Pokémon erbij hebben, zat te denken aan Abra -> Kadabra en dan met iemand hier traden tot Alakazam.
Zelf heb ik van Xerneas een mixed attacker gemaakt met Close Combat en Moonblast, maar je ziet ook veel mensen met Moonblast en Thunderbolt. Ligt er dus aan wat je ervan wilt maken, al zijn stats zijn hoog genoeg om er iets uit te halen.

Je team is erg gefocust op damage doen ik zou als ik jou was 1 of 2 tanks erin stoppen voor als je online gaat spelen anders overleef je geen enkele aanval.

• GAITii
Mijn team is ook voor in-game. Wanneer ik de story heb uitgespeeld ga ik een compleet IV/EV'ed team maken, met de gedachten op tankers en sweepers.

• DutchEZmoder
Ik heb nog een zooi Arons, Murkrows met Prankster en Bulbasaurs met Giga Drain en Chlorophyll over, vraag een random pokemon met een pp up/rare candy erop. Kan ook pokerus meegeven.

En zometeen ook nog een paar Elekids met Cross Chop.

[ Voor 13% gewijzigd door DutchEZmoder op 12-11-2013 11:08 ]

• wackmaniac
Wordt echt helemaal leip van die mensen die pokemon op de GTS zetten en in ruil niet-vangbare units vragen. Aaargh!! Wilde een Venipede en van alle beschikbare trades vraagt de helft Xerneas of Yveltal en de andere helft Feebas. Oh, wat zou ik graag een Feebas in mijn spel hacken, breeden en de hele GTS leegtrekken ...

• DutchEZmoder
Ja zijn waarschijnlijk hele jonge kinderen waarbij dit pokemon spel hun eerste spel is ofzo.

• mat.hi.as
Why the hell zou je een Feebas willen?

• wackmaniac
Om te evolueren naar Milotic natuurlijk :)

• mat.hi.as
En wat is er zo bijzonder aan Milotic?:P

Verwijderd

wackmaniac schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:20:
Wordt echt helemaal leip van die mensen die pokemon op de GTS zetten en in ruil niet-vangbare units vragen. Aaargh!! Wilde een Venipede en van alle beschikbare trades vraagt de helft Xerneas of Yveltal en de andere helft Feebas. Oh, wat zou ik graag een Feebas in mijn spel hacken, breeden en de hele GTS leegtrekken ...
De dag dat poketransfer gereleased wordt collect ik heel wat trades :D

Verwijderd

Charizard (X) @ lvl 54
Greninja @ lvl 54
Pikachu @ lvl 55
Pidgeot @ lvl 54

Ik heb Xerneas gevangen met Modest nature, op internet raden ze Modest/Timid nature aan voor Xerneas.

• Batino
@Dutch True, was even vergefen dat ze in de normale vorm een andere ability hadden

@Peter Sorry, ik was een serie aan het kijken en zag je post niet meer. Kan je vandaag nog ruilen? Zo ja, had je een tijd in gedachten?

• DeeSung
  • Niet online
Ik ben waarschijnlijk de enige die het vechten met legendaries saai vind.

Ik ben nu een zubat aan t proberen te breeden. Hij is timid en heb er nu iig Nasty plot op gekregen. Nu nog de 5 ivs in HP,Satt,Def,Sdef en speed.

Eigenlijk is een pokemon die snatch heeft wel chill tegen die dragon dances en belly drums.

Ik moet wel zeggen dat het breeden mij steeds makkelijker afgaat. Heb alleen nog geen een pokemon met 6 ivs. Wat volgensmij niet eens erg is aangezien bij mijn pokemon of att of satt mist.

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-11 16:13

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Waarom special attack op zubat? De meeste aanvallen van hem hebben toch attack nodig?

• Batino
DeeSung schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:49:
Ik ben waarschijnlijk de enige die het vechten met legendaries saai vind.
Éen van de velen die het ook saai vindt :)

• wackmaniac
Misschien heb je hier wat aan: How to Breed Perfect Pokémon!

Ben zelf eerst de dex aan het vullen en ga daarna wel eens breeden. Eerst met die super training een shiny stone scoren, pfffff. Slechts 1 shiny stone in het hele spel en minstens 4 poks die ermee evolueren. Gebruik zelf trouwens nooit legendaries tijdens het spel. Die gaan eigenlijk altijd direct de pc in.

[ Voor 13% gewijzigd door wackmaniac op 12-11-2013 15:09 ]

• Jelmer vs
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-08-2022
Hey, ik heb mezelf ook in de friendcode lijst gezet, dus als mensen me willen toevoegen? Zou ook graag willen weten wat voor Safari ik heb.

• DeeSung
  • Niet online
Jelmer vs schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:15:
Hey, ik heb mezelf ook in de friendcode lijst gezet, dus als mensen me willen toevoegen? Zou ook graag willen weten wat voor Safari ik heb.
Moet jij ook iedereen toevoegen anders werkt t niet. Heb er een stuk pf 15 in mijn ds staan die mij niet hebben toegevoegd.

Crobat wilden ik uitrusten met sludgebomb nasty plot en gigadrain. Nu zie ik dus dat giga drain niet in x and y zit gvd...

• Jelmer vs
Ja dat snap ik, ben ik nu aan het doen...

Verwijderd

@Dee Sung; Ik heb ook niets met legendaries althans voor battle niet, vindt het veel vetter om bijvoorbeeld een Shiftry of Ludicolo te hebben:p

• DeeSung
  • Niet online
Jelmer vs schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:31:
Ja dat snap ik, ben ik nu aan het doen...
Je hebt ground met camerupt en trapinch. Je 3e weetik nog niet

Mijn team dit moment is:

Alakazam - 5iv
Electivire - 5iv
Gyarados - 5iv
Florges - 5iv
Aegislash - 5iv

Dus ik dacht crowbat zou een mooie aanvulling zijn. Maar niet zonder giga drain. Fairy type pokemon afslachten. Zat nu te denken aan Nidoking/queen. Of Drapion met toxic spikes alleen vind ik dat dus een lelijke pokemon

[ Voor 43% gewijzigd door DeeSung op 12-11-2013 15:57 ]

Verwijderd

DeeSung schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:46:
[...]

Je hebt ground met camerupt en trapinch. Je 3e weetik nog niet

Mijn team dit moment is:

Alakazam - 5iv
Electivire - 5iv
Gyarados - 5iv
Florges - 5iv
Aegislash - 5iv

Dus ik dacht crowbat zou een mooie aanvulling zijn. Maar niet zonder giga drain. Fairy type pokemon afslachten. Zat nu te denken aan Nidoking/queen. Of Drapion met toxic spikes alleen vind ik dat dus een lelijke pokemon
Scolipede of venusaur als je poision wil.

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:14:
[...]

Scolipede of venusaur als je poision wil.
In dat geval zou ik voor Scolipede gaan. Scolipede heeft tegenover Venusaur veel meer offensieve opties, waaronder Mega Horn, waarmee je een aantal sterke pokemon picks prima mee uit kan schakelen. Ben je meer van de status moves, kun je ook Toxic(Spikes) - Venoshock Venusaur gaan.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• DeeSung
  • Niet online
Nidoking heeft ook mega horn :P. Venusaur is meer bulky.

• DutchEZmoder
't Is jammer dat Crobat geen sterke physical poison moves heeft, alleen Poison Fang met base 50 power :(

• mat.hi.as
Je kan er nog Steel Wing of Zen headbutt op breeden.

• Batino
DutchEZmoder schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:42:
't Is jammer dat Crobat geen sterke physical poison moves heeft, alleen Poison Fang met base 50 power :(
Flying gem acrobatics (helaas kan je flying gem nog niet krijgen :( )

• DutchEZmoder
Heeft iemand toevallig een Nidoran(F) met hustle? Of een Dratini met hidden ability? Ik heb nog wel leuke dingen liggen om te ruilen :P

• Batino
Helaas niet, heb jij nog een thick fat swinub/piloswine/mamoswine? :)

• Batino
is er naast nidoran/dratini nog iets anders dat je wil?

• DutchEZmoder
Batino schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:40:
is er naast nidoran/dratini nog iets anders dat je wil?
Hmm niet echt wat ik me kan bedenken, maar als je wilt ruilen voor een rare candy of pp up zou dat super zijn :P

• Batino
DutchEZmoder schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:43:
[...]

Hmm niet echt wat ik me kan bedenken, maar als je wilt ruilen voor een rare candy of pp up zou dat super zijn :P
Graag! Ik doe toch niet heel veel met rare candies :)

• DutchEZmoder
Batino schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:45:
[...]

Graag! Ik doe toch niet heel veel met rare candies :)
Oke nice begin maar met ruilen als je online bent :)

• Batino
"It has learned an HM move. You cannot let it leave your party.
Geef me 10sec.

• DutchEZmoder
lol ok

Zit je op een eiland met draadloze verbinding ofzo? :P

[ Voor 82% gewijzigd door DutchEZmoder op 12-11-2013 19:52 ]

• Batino
DutchEZmoder schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:48:
lol ok

Zit je op een eiland met draadloze verbinding ofzo? :P
Ik niet haha, mijn internet verbinding is juist best goed. Nog maar is proberen.
EDIT: Dat ging beter haha, bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door Batino op 12-11-2013 19:56 ]

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-11 16:13

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Batino schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:48:
"It has learned an HM move. You cannot let it leave your party.
Geef me 10sec.
Als je die pokemon in je pc stopt, kun je die wel ruilen.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Iemand die mij kan helpen, wat moet ik doen. Houden of verder gaan met SR'en?

Xerneas - #716 (Timid) : 30 - 31 / 14 - 15 / 6 - 7 / 28 - 29 / 30 - 31 / 30 - 31

Baal een beetje enorm van de Def..

Verwijderd

Topicstarter
Pokémon Nieuws

De soundtrack van de Pokémon X & Y (en gedeeltelijk Red & Blue) games is vanaf nu te downloaden via iTunes.
https://itunes.apple.com/...kemon-y-super/id741190064

Wel jammer dat we niet, zoals in Japan, de soundtrack op CD kunnen kopen.
De soundtrack bestaat uit 212 nummers en kost 9 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2013 20:19 ]

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

zo, hier even 20(!) mensen verwijderd uit de friendlist die mij na 3 weken nog niet toegevoegd hebben. Wel jammer zo, maar zo houd je wel mensen die online zijn :)

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• DutchEZmoder
Ja ga ik ook eens doen ik zit volgens mij op 98 of 99 vrienden maar een aantal heeft nog steeds een zwarte avatar met een vraagtekentje.

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

trouwens, ik zoek nog een silk scarf. Ik wil er een shiny basculin voor geven, stuur maar een DM als je er een niet nodig hebt.

• GAITii
Iemand die mij wil helpen met kadabra ruilen en terug ruilen? Ben nu online.

Edit: Bedankt Rickert! :9

[ Voor 16% gewijzigd door GAITii op 12-11-2013 21:49 ]

• DeeSung
  • Niet online
Ja is een goeie hoe verwijder ik ze :P

Ben een paar uur bezog met die zibat maar nogsteeds geen 5 iv

• DutchEZmoder
Heb net precies 20 mensen verwijderd. Wil er nog 1 verwijderen maar dat is iemand die dezelfde naam als iemand anders heeft en dan weet ik niet precies welke ik moet verwijderen :P

• Jelmer vs
Ik heb de meeste mensen toegevoegd, dus als je mij in je lijst hebt staan, maar nog niet geregistreerd, zeg het even.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Niemand die mij kan helpen? :9 Vorige heb een nieuwe:

Xerneas - #716 (Timid)
HP: 26 - 27
Att: 4 - 5
Def: 30 - 31
SpA: 28 - 29
SpD: 30 - 31
Speed: 30 - 31

• Batino
Satom schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:25:
Niemand die mij kan helpen? :9 Vorige heb een nieuwe:

Xerneas - #716 (Timid)
HP: 26 - 27
Att: 4 - 5
SpA: 28 - 29
SpD: 30 - 31
Als je deze gaat gebruiken in competetive battles zou ik door blijven gaan, veel mensen zullen het hier mee oneens zijn though.

• mat.hi.as
Die zou ik dan maar houden. Beter gaat het niet echt worden, tenzij je het nog veeeel vaker wilt doen. Def, SpD en Speed zijn 31, want 31 IVs op max bij legendarys (als ik me niet vergis, kunnen ook 2 zijn). Maar zoals net werd gezegd, voor competetief wil je misschien nog wel extra hebben in SpA en HP.

• GAITii
Hoe kan je nu al Pokemon checken op IV terwijl je nog maar bij Xerneas bent?

• DutchEZmoder
Legendaries hebben altijd minimaal 3x 31 IV's in deze gen, dus die ziet er erg goed uit :D

Ik ben trouwens wat charmanders aan het breeden met Outrage en Dragon Dance als iemand die ook wilt hebben...

Edit: Ze hebben ook Dragon Pulse, mja kan er niks aan doen :P

[ Voor 13% gewijzigd door DutchEZmoder op 12-11-2013 22:45 ]

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Bedankt voor de feedback allen! Besloten om toch door te gaan, HP was eigenlijk voor mij :9

• ye-roon

ye-roon

knaak

yay, sinds gister EINDELIJK een Ditto safari :D Het is dat ik vanavond tentamen heb, maar anders was ik snoei hard ditto's gaan vangen.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

GerbenKwakkel schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:33:
Hoe kan je nu al Pokemon checken op IV terwijl je nog maar bij Xerneas bent?
MetalKid IV Calc + Speed tester en 2x Flamethrower van Charizard betekent dat HP 25+ is en Speed 30+ :+

• GAITii
Gister weer lekker aan het trainen geweest op de route na Anistar City, volgens mij route 18 en moet nu nog op weg naar de laatste Gym. En mijn in-game team (vol sweepers) klaar op de movesets na (Tja je moet toch wat te posten hier hebben):

Charizard @ lvl 60
Pikachu @ lvl 60
Pidgeot @ lvl 59
Greninja @ lvl 59
Lucario @ lvl 53 (momenteel nog aan het trainen)
Alakazam @ lvl 40 (momenteel nog aan het trainen)

Zal ik met dit team de league kunnen halen? Na de league gaat dit team in de box en ga ik FS'en af, heeeeeel veel vangen, breeden, breeden, breeden, en een perfect team bouwen.

Ik zie de urenteller alweer omhoog schieten naar 100+.

• DutchEZmoder
Misschien een beetje laag level maar moet te doen zijn denk ik. Zijn maar 4 pokemon per trainer alleen de champ heeft er 6.

Edit: Ah je bent nog niet bij de league, nvm :P

Ik zit zelf alweer op 207 uur en 15 minuten :P

[ Voor 29% gewijzigd door DutchEZmoder op 13-11-2013 10:31 ]

• GAITii
Tja ben er ook nog niet, dus kan nog zat trainen, weet het niveau van Victory Road ook nog niet maar gok dat mijn Poké's dan wel op rond de 67-70 zullen zitten.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Weet iemand wie de eigenaar is van het FC-document? Aangezien mijn broertje zijn 3DS terug wil en ik nu zelf één besteld heb :9

• Batino
Satom schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:44:
Weet iemand wie de eigenaar is van het FC-document? Aangezien mijn broertje zijn 3DS terug wil en ik nu zelf één besteld heb :9
Sander, hij is ook de TS

Verwijderd

Als iemand een friend safari heeft met feebas stuur me dan aub een pm

• mat.hi.as
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:15:
Raar, een pagina of wat terug hadden we het erover dat je die niet ingame kon verkrijgen. Nu ga ik even zoeken op internet, en de eerste paar links zeggen dat je die juist wél kan krijgen ingame. Dat is makkelijk om de GTN leeghalen :P
ye-roon schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:32:
yay, sinds gister EINDELIJK een Ditto safari :D Het is dat ik vanavond tentamen heb, maar anders was ik snoei hard ditto's gaan vangen.
Dat zal wel niet iemand van GoT zijn, van waar dan wel? Wil er ook nog wel eentje hebben :D

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:15:
Volgens mij is er geen friendsafari met feebas. Er zijn wel water safari's, maar die zijn gevult met pokemon die op vaste grond staan of vliegen(gyarados).

Er zijn geen safaris met "vissen" er in.
mat.hi.as schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:29:Dat zal wel niet iemand van GoT zijn, van waar dan wel? Wil er ook nog wel eentje hebben :D
Klopt, op reddit.com/friendsafari

Ik refreshete de "new" pagina en zag dat er 20min eerder iemand had gepost: I have a ditto safari, will add till i'm full. Dus direct geadd en ze heeft me geaccepteerd! Daarna de game aangelopen terwijl ik aangelogd was op ze interwebz, zodat ik sowieso de derde poke zag. En die heb ik nu. En ook al eentje gevangen.

[ Voor 42% gewijzigd door ye-roon op 13-11-2013 11:33 ]

• GAITii
Hoeveel vrienden kun je trouwens maximaal in je FS hebben?

• mat.hi.as
GerbenKwakkel schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:36:
Hoeveel vrienden kun je trouwens maximaal in je FS hebben?
100 vrienden maximaal in je 3DS, dus ook maximaal 100 FS

• DutchEZmoder
Ik vind pokemon maar een vies spelletje, Charmander vindt Ditto niet zo leuk. Krijgen toch 5 kinderen. Dan mag moeder Ditto het met haar baby doen en ze krijgen weer 5 kinderen. Dan gaat Ditto in de box en mag vader Charmander het weer met zijn baby doen om 5 kinderen te krijgen etc etc. 1 Grote inteelt familie :P En dan nog goede genen overgeven (IV's) :P

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

This game is driving me crazy, verdorie.. SpDef, bijna |:(

Xerneas - #716 (Timid)
HP: 30 - 31
Att: 18 - 19
SpA: 30 - 31
SpD: 20 - 21

[ Voor 9% gewijzigd door Satom op 13-11-2013 11:48 ]

• DutchEZmoder
Satom schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:47:
This game is driving me crazy, verdorie.. SpDef, bijna |:(

Xerneas - #716 (Timid)
HP: 30 - 31
Att: 18 - 19
SpA: 30 - 31
SpD: 20 - 21
Je bent gek je had al een perfecte 1 pagina terug :P

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Klopt, maar gekken moeten er toch ook zijn? Haha, wetende dat 3 IV's al standaard 31 zijn, dat er dan nog 2 stats overblijven en hoeveel mensen er al een perfecte hebben gevangen, tja, met dat in het achterhoofd. Less than perfect is a failure :Y)

• DutchEZmoder
En dan nog de goede nature... :P

Ben niet meer zo goed in rekenen maar:
1 op 25 dat je een Timid nature krijgt.
50% kans op 31 IV's in 1 stat (minimaal 3)
Dan nog 1 op 32 dat je 31 IV's in een 4e stat krijgt.
Dan weer 1 op 32 dat 31 IV's in de 5e stat krijgt.

Volgens mij ben ik er dan nog niet of wel? :P

• mat.hi.as
Ik mag hopen dat hij een Synchronizer gebruikt :P

• DutchEZmoder
mat.hi.as schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:07:
Ik mag hopen dat hij een Synchronizer gebruikt :P
Ja dan is het 50% kans op Timid :P

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ongeveer, de kans wordt iets groter, ik gebruik een Synchronizer (Timid Abra) en ik vang Xerneas alleen als hij mijn Sneasel outspeed :9 Maar nog blijft de kans klein!

• mat.hi.as
Toch jammer dat je niet kan traden zonder te saven. Anders hadden we een Xerneas overschot gehad hierzo :P

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Precies! Of als we nou gewoon Xerneas konden ontlopen.. tenzij de box toch compleet vol is(?) Dat is misschien nog een idee, maar hoeveel moet ik er wel niet gaan vangen? :9
Pagina: 1 ... 39 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.