Eerst Tweakers, dan shoppen. Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:26
Iemand als zo'n apparaat gebouwd: YouTube: Pokemon X and Y: Fully Automatic Shiny Pokemon Finder!

Een automatic shiny finder met behulp van een Arduino controller. De discussie die ik gister met een aantal anderen had; is dit cheaten?

Read the code, write the code, be the code!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

En als ik de arduino controller en sensors vervang door mijn jongste zoon? Is dat dan cheaten?

Constructed: Silver || Limited: Silver

• wackmaniac
Geen idee :)

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-11 16:13

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Dubrillion schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:46:
Ik vanmorgen twintig minuten vissen voor een Dratini... is het een female met Quircky nature.....
Ik vind Quircky niet erg, maar ik hou wel van mijn Pokémon Male...
Eh oke.. wat maakt het nou uit wat voor geslacht je pokemon zijn? :?

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

wackmaniac schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:49:
Iemand als zo'n apparaat gebouwd: YouTube: Pokemon X and Y: Fully Automatic Shiny Pokemon Finder!

Een automatic shiny finder met behulp van een Arduino controller. De discussie die ik gister met een aantal anderen had; is dit cheaten?
Dit is geniaal, zoals mijn elektrotechniek docent zou zeggen: "je moet alles minimalistisch doen :+" en dan is dit zeker een geniale oplossing :*)

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Walance schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:45:
[...]

Eh oke.. wat maakt het nou uit wat voor geslacht je pokemon zijn? :?
^< dit

En ik denk dat je jongste zoon het vast heel leuk vind embee :p

Verder een vraagje: zijn er hier mensen die vrienden hebben die niet op tweakers zitten, maar wel een ditto/metang/eevee safari hebben? En zijn die mensen bereid om mij misschien toe te voegen. Ik heb nu 3 avonden verspild op reddit om aan een ditto/metang safari te komen, maar niemand add me gewoon terug. Best vermoeiend imho. En ja, ik kies bewust recente en actieve topics uit.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Wat zijn vrienden? :/

[ Voor 6% gewijzigd door DutchEZmoder op 08-11-2013 10:50 ]

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-11 10:25
Dinsdag de gehele lijst toegevoegd. En zie nog steeds maar 3 vrienden... kan iedereen mijn request accepten?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Walance

Walance

ye-roon schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:02:
[...]

^< dit

En ik denk dat je jongste zoon het vast heel leuk vind embee :p

Verder een vraagje: zijn er hier mensen die vrienden hebben die niet op tweakers zitten, maar wel een ditto/metang/eevee safari hebben? En zijn die mensen bereid om mij misschien toe te voegen. Ik heb nu 3 avonden verspild op reddit om aan een ditto/metang safari te komen, maar niemand add me gewoon terug. Best vermoeiend imho. En ja, ik kies bewust recente en actieve topics uit.
Ik kan je daar helaas niet mee helpen :(, maar kijk je ook naar hoeveel reacties een topic heeft? Als iemand al 100 reacties heeft, dan heeft het denk ik niet veel nut meer om dat nog te vragen, want je kan maar maximaal 100 vrienden toevoegen aan je 3ds, of zo? Ik weet het exacte aantal niet.

Ik kan je misschien wel op een andere manier helpen. Ik heb zelf wel friend safaris met ditto en eevee (helaas nog geen met metang, die wil ik zelf ook), dus ik zou eventueel een aantal ditto's en eevee's daaruit kunnen vangen en die aan jou geven, als je wil. Ik heb hier pas vanavond tijd voor, ik zit nu op mijn werk.

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
GerbenKwakkel schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:17:
Dinsdag de gehele lijst toegevoegd. En zie nog steeds maar 3 vrienden... kan iedereen mijn request accepten?
Je moet ook in je main screen naar je friend list gaan, dan worden degene die jou hebben toegevoegd 'officieel' je vriend zeg maar.

Ingame moet je volgens mij allebei tegelijk online zijn geweest om elkaar te zien.

• ye-roon

ye-roon

knaak

Mja, ik denk dat het komt omdat Gerben een nieuwe 2DS heeft, en nu een nieuwe code. En de meeste zullen zoiets hebben van: huh? die hadden we toch al?

@Gerben, ik heb je in me safari lijstje gezien, je hebt nu een water safari.

• wackmaniac
True, heb Gerben iig gisteravond toegevoegd en ik ben 's avonds tussen 20:30 en 22:00 geregeld online. Ben ong halverwege met de lijst.

Waar levelen jullie de poks? In w2 ging ik altijd naar de sportstadions in Nimbasa City, maar een dergelijke locatie mis nog in Kalos.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:49
wackmaniac schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:43:
True, heb Gerben iig gisteravond toegevoegd en ik ben 's avonds tussen 20:30 en 22:00 geregeld online. Ben ong halverwege met de lijst.

Waar levelen jullie de poks? In w2 ging ik altijd naar de sportstadions in Nimbasa City, maar een dergelijke locatie mis nog in Kalos.
Restaurant le Wow. Leer de te levelen Pokémon Protect, en gaan met de banaan. Triple Battle that is. Zorg ervoor dat de twee Pokes alle tegenstanders kunnen raken om snel door te gaan. Levert ook nog een zooi geld op :)

• Batino
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-11 12:08
mat.hi.as schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:45:
[...]

Restaurant le Wow. Leer de te levelen Pokémon Protect, en gaan met de banaan. Triple Battle that is. Zorg ervoor dat de twee Pokes alle tegenstanders kunnen raken om snel door te gaan. Levert ook nog een zooi geld op :)
Ben ik nu ook aan het doen om Pokemon te levelen waarvan ik de evolutie nog niet in de pokedex heb. Zit nu op 1,5m en heb alle kleding en TMs gekocht :+

• DonDjo
Heb je in X/Y niet zo een key item dat je vroeger gevochten trainers weer kunt uitdagen?

• Batino
DonDjo schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:52:
Heb je in X/Y niet zo een key item dat je vroeger gevochten trainers weer kunt uitdagen?
Die hebben ze er sinds Black en White (dacht ik) uit gehaald je kan in plaats van de VS Seeker de restaurants in Lumiose City uitdagen of naar de Battle Maison gaan, de pokemon zijn hier in het begin erg laag in level maar dat stijgt als je ze meerdere malen hebt verslagen :)

• DutchEZmoder
  • Nu online
Die restaurants kosten toch alleen maar veel geld en het geld wat je krijgt haalt het toch niet bij wat je moet uitgeven? Ik doe de pokemon league over en over om te levelen, meestal maar 1 of 2x nodig om een pokemon tot level 50 te brengen. Bij de 1e trainer een lvl1 xp up + lucky egg, en bij de champion de lvl3 xp up en lucky egg. Heb nu trouwens 2 lucky eggs dus dan kan ik 2 pokemon sneller levelen :)

Kreeg iets van 17.000 xp van die laatste Gardevoir :P

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x

• mat.hi.as
DutchEZmoder schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:20:
Die restaurants kosten toch alleen maar veel geld en het geld wat je krijgt haalt het toch niet bij wat je moet uitgeven? Ik doe de pokemon league over en over om te levelen, meestal maar 1 of 2x nodig om een pokemon tot level 50 te brengen. Bij de 1e trainer een lvl1 xp up + lucky egg, en bij de champion de lvl3 xp up en lucky egg. Heb nu trouwens 2 lucky eggs dus dan kan ik 2 pokemon sneller levelen :)

Kreeg iets van 17.000 xp van die laatste Gardevoir :P
Je krijgt mushrooms bij het verslaan van een restaurant, verkopen geeft genoeg winst :). Lucky egg vergeet ik altijd, maar exp en prize money O-Power gelukkig niet :)

Verwijderd

Hoi ik heb het spel net uitgespeeld. Wilt iemand tegen mij spelen of sws mij toevoegen, zodat ik toegang heb op meerdere pkm in de safari :D
mijn IGN: lee koo seu yan (aanelkaar)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2013 13:18 ]

• ye-roon

ye-roon

knaak

leekoo, we kunnen je alleen toevoegen via de 3DS friend codes, niet via ingame names :) Zie de topic start voor informatie waar je die key aan ons kan vertellen en waar je een lijst ziet van de code van iedereen die dat al hebt ingevuld.

Succes met iedereen toevoegen :p

Verwijderd

ye-roon, bedankt voor je info! Dat lijstje is aardig lang zeg haha,
Zijn er gebruikers die op dit moment online zijn? Dan add ik die ff. ye-roon? jij online?

• Batino
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:30:
ye-roon, bedankt voor je info! Dat lijstje is aardig lang zeg haha,
Zijn er gebruikers die op dit moment online zijn? Dan add ik die ff. ye-roon? jij online?
ik ben online :)

Verwijderd

Batino, ik heb je toegevoegd. Om het je makkelijker te maken. Hierbij mij FC:
0146-9403-4970. (staat ook op de googledoc nu)

• Batino
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:34:
Batino, ik heb je toegevoegd. Om het je makkelijker te maken. Hierbij mij FC:
0146-9403-4970. (staat ook op de googledoc nu)
Ik heb je toegevoegd, je eerste twee pokemon in def FS zijn Machoke en Pancham. Als je met internet verbindt kan ik kijken wat de derde pokemon is :)

EDIT: Je derde pokemon is Breloom :D

[ Voor 4% gewijzigd door Batino op 08-11-2013 14:17 ]

Verwijderd

Hebben jullie iets gehoord van het bad/mystery egg verhaal ?

• Walance

Walance

Batino schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:17:
[...]

Die hebben ze er sinds Black en White (dacht ik) uit gehaald je kan in plaats van de VS Seeker de restaurants in Lumiose City uitdagen of naar de Battle Maison gaan, de pokemon zijn hier in het begin erg laag in level maar dat stijgt als je ze meerdere malen hebt verslagen :)
In Pokemon X/Y heb je ook gewoon een VS Seeker.

• Batino
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:08:
Hebben jullie iets gehoord van het bad/mystery egg verhaal ?
Blijkbaar kan je deze krijgen via Wonder Trade en via GTS :(
Walance schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:19:
[...]

In Pokemon X/Y heb je ook gewoon een VS Seeker.
Dan heb ik die gemist :o heb alleen een VS Recorder ...

[ Voor 34% gewijzigd door Batino op 08-11-2013 14:29 ]

• GAITii
Kan iemand mij FS checken welke 2 ik heb? En kun je ook eigen Pokemon vangen in je eigen FS?

[ Voor 38% gewijzigd door GAITii op 08-11-2013 15:00 ]

• wackmaniac
@leekoo Zal je vnv ff toevoegen, ben rond 20:30 online.

• Walance

Walance

Batino schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:24:

[...]

Dan heb ik die gemist :o heb alleen een VS Recorder ...
Oh, het zou best kunnen dat ik dan de VS Recorder aan heb gezien voor VS Seeker. Ik zal vanavond kijken welke ik heb :P

Verwijderd

Is het nog wel veilig om te traden dan ? Ik durf niet zo goed meer :-(

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Wh00p wh00p!! Heb mijn broertje zover gekregen dat hij zijn 3DS aan mijn wil uitlenen, dus gelijk maar even Pokémon X gehaald. Ben benieuwd hoe het speelt :D

• wackmaniac
Ik heb nog niet gelezen op de officiële Twitter, terwijl de vorige glitch wel werd genoemd, dus ik heb nog even mijn twijfels. Ook Serebii heeft er nog niet over bericht.

Verwijderd

Ik heb contact gehad met nintendo benelux en ze zijn ervan bewust en werken er hard aan zeggen ze.

Verwijderd

Wat is er aan de hand met het traden dan? Heb er niks over meegekregen..

• Batino
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:01:
Ik heb contact gehad met nintendo benelux en ze zijn ervan bewust en werken er hard aan zeggen ze.
Aangezien ik geen hacks heb voor pokemon X doe ik even geen wonder trades, heb geen zin om opnieuw te beginnen.
Weet iemand hoe je de achtergrond bij Pokemon Amie verandert?

• Walance

Walance

Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:02:
Wat is er aan de hand met het traden dan? Heb er niks over meegekregen..
http://au.ibtimes.com/art...ew-glitch-mystery-egg.htm

Verwijderd

However, a new glitch has been reported by the official Pokemon X and Y Facebook administrators, calling it the Mystery Egg in reference to a Bad Egg from other Pokemon games.

According to the report, you might obtain the Mystery Egg through Wonder Trade. Some cases of players encountering the Mystery Egg is that, while a trade may run smoothly, a glitchy Pokemon may take its place and transform into a Mystery Egg.

The Mystery Egg is pretty much just a useless piece of accessory since you can't trade it, release it, or hatch it. But that is not the worst part of it.
The difference between an older 'Bad Egg' and a 'Mystery Egg' though is Mystery Eggs can multiply. They can also appear out of nowhere, with no warning," said a statement from the official Pokemon X and Y Facebook. "Mystery Eggs can corrupt the PC box that they're in and can also corrupt every Pokemon within that box, as well as any other box it's been in. EVERY BOX THE EGG HAS BEEN IN WILL BECOME INFECTIOUS."

Basically, you should avoid the Mystery Egg at all costs--so no retrieving of attached items from it, hatching it, withdrawing it, or even touching it, if you can. Make sure to quarantine the Mystery Egg in its own box, and if you do remove Pokemons from a quarantined box, make sure to put them in their own so you can observe and avoid possible infection of other Pokemons.

• wackmaniac
Hier wat extra info: http://www.gamefaqs.com/boards/696959-pokemon-x/67697716

Lijkt dus maar heeeeel zelden voor te komen. Keep calm and play on.

• DutchEZmoder
  • Nu online
Hmm bedankt voor de info, ik zal niet meer traden ook al is de kans enorm klein dat je dit krijgt, wil het risico toch niet lopen :P

Verwijderd

Ja ik trade ook maar even niet meer, ik ga wel lucky eggs scoren ;-)

Verwijderd

Topicstarter
Het heeft dus echt helemaal niks met traden te maken ;)

http://www.youtube.com/watch?v=rkey2Bj_3uo

Zo en ik ben eindelijk bij de derde gym :) Ik speel lekker rustig aan mn Pokémon aan het trainen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2013 20:49 ]

• mat.hi.as
Kan iemand me tips geven mbt de pokeradar? Ik gebruik het op het op het grote stuk gras, helemaal in het westen van route 5,maar ik haal geen hoge streak. Moet je per se een vakje van 4 weg van je pakken? Blijft de pokemon steeds dezelfde? Hoe goed moet je kijken naar hoe het gras beweegt?

• Batino
Als je een beetje engels kan is dit wel een goede guide: http://www.youtube.com/watch?v=yDyJtCrE7Dc als je het liever leest: http://www.kotaku.com.au/...w-color-in-x-y-heres-how/

• DutchEZmoder
  • Nu online
Mooie guide bedankt, ik heb dit nog nooit geprobeerd :P

• DonDjo
nog even een vraag, ik heb een Ditto gekregen bij een Wondertrade, een Ditto kan je met alles breeden toch? en moet jou andere pokemon dan male of female zijn?

• DutchEZmoder
  • Nu online
Wat denken jullie van een goede moveset voor mega Aggron? Dacht zelf aan zoiets van Stealth Rocks, Toxic, Heavy Slam en Rock Slide/Stone Edge of Rest, Sleep Talk, Dragon Tail en Heavy Slam.

Impish nature... Nog suggesties?

@DonDjo, Ditto kan met alles breeden behalve legendaries die niet te breeden zijn. (Manaphy kan wel breeden)

[ Voor 19% gewijzigd door DutchEZmoder op 09-11-2013 12:46 ]

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Net even een hele bups mensen toegevoegd op de friendscodes lijst. Hopelijk kan men mij ook even toevoegen :)

Right for all the wrong reasons.

• Batino
whyz schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:17:
Net even een hele bups mensen toegevoegd op de friendscodes lijst. Hopelijk kan men mij ook even toevoegen :)
Ik heb je toegevoegd, je hebt een Normal FS met Chansey, Loudred en Teddiursa :)

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Batino schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:26:
[...]

Ik heb je toegevoegd, je hebt een Normal FS met Chansey, Loudred en Teddiursa :)
Ah cheers :) Goed om te weten :D

Right for all the wrong reasons.

• DutchEZmoder
  • Nu online
Wilt iemand 1 van de volgende pokemon? Wil ik ruilen tegen een random pokemon met een rare candy/pp up als item.

1: Outstanding IV's Inkay met 31 att, 31 sp att en 31 SpD (suction cups)
2: Outstanding IV's Inkay met 31 def en 31 SpD en Pokérus (contrary)
3: Outstanding IV's Inkay met 31 hp, 31 att en 31 SpD (contrary)
4: Outstanding IV's Inkay met 31 att, en 31 SpD (contrary)
5: Outstanding IV's Inkay met 31 hp, 31 att, 31 SpA en 31 SpD (contrary)
6: Outstanding IV's Inkay met 31 hp, 31 att, 31 SpA en 31 Spe (contrary)
7: Outstanding IV's Inkay met 31 hp, 31 att, 31 SpD en 31 Spe (contrary)
8: Outstanding IV's Inkay met 31 hp, 31 att, 31 def en 31 Spe (contrary)
9: Outstanding IV's Inkay met 31 hp, 31 att en 31 SpA (contrary)
10: Outstanding IV's Espurr met 31 hp en 31 SpD (Keen Eye)
11: Outstanding IV's Espurr met 31 hp en 31 att (Infiltrator)
12: Outstanding IV's Espurr met 31 hp, 31 SpA en 31 SpD (Own Tempo)
13: Outstanding IV's Espurr met 31 hp, 31 att en 31 SpD (Own Tempo)

Inkays zijn allemaal Impish (+SpD -SpA)
Espurrs zijn allemaal Timid (+Spe - SpA)

1, 2, 3, 7, 9, 10, 13 zijn Male
4, 5, 6, 8, 11, 12 zijn Female

Geef maar een PM met het nummer die je wilt hebben :)

• DutchEZmoder
  • Nu online
Hmmm raar in een poison safari kom ik een Cascoon tegen en die is puur Bug type :P

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:51
Via Serebii aan een Ditto Friend Safari gekomen. Net begonnen met IV breeding, maar gaat nog niet helemaal lekker. Toch nog even wat extra informatie over opzoeken. Iemand nog tips?

• DutchEZmoder
  • Nu online
SkyR schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 23:13:
Via Serebii aan een Ditto Friend Safari gekomen. Net begonnen met IV breeding, maar gaat nog niet helemaal lekker. Toch nog even wat extra informatie over opzoeken. Iemand nog tips?
Beste om met 2 pokemon te beginnen met zoveel mogelijk 31 IV's in verschillende stats. Dan 5 eitjes laten uitkomen. Kijken welke de beste stats hebben (liefst weer zoveel mogelijk 31 IV's) en dan vervangen met de ouders. Weer 5 eitjes breeden, vervangen etc. Zodra je superior/outstanding pokemon krijgt zou ik die op http://www.metalkid.info/Pokemon/Calculators/IV.aspx invoeren en zo bepalen welke IV's ze hebben. Zo weet je welke pokemon je het beste kan vervangen.

Tip: Saven voordat je gaat kijken welke IV's je hebt op die site. Dan met rare candies je pokemon levelen en zo rond de 3-5 levels gegevens invoeren zodat je sneller de IV's kan zien op een lager level.

• Batino
DutchEZmoder schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 23:28:
[...]

Beste om met 2 pokemon te beginnen met zoveel mogelijk 31 IV's in verschillende stats. Dan 5 eitjes laten uitkomen. Kijken welke de beste stats hebben (liefst weer zoveel mogelijk 31 IV's) en dan vervangen met de ouders. Weer 5 eitjes breeden, vervangen etc. Zodra je superior/outstanding pokemon krijgt zou ik die op http://www.metalkid.info/Pokemon/Calculators/IV.aspx invoeren en zo bepalen welke IV's ze hebben. Zo weet je welke pokemon je het beste kan vervangen.

Tip: Saven voordat je gaat kijken welke IV's je hebt op die site. Dan met rare candies je pokemon levelen en zo rond de 3-5 levels gegevens invoeren zodat je sneller de IV's kan zien op een lager level.
Ik controleer het altijd in Kiloude City bij het mannetje links boven in het pokemon center. Als hij zegt x and y and z can't be beaten weet je dat x,y en z 31IV zijn, gaat wat sneller :)

• DutchEZmoder
  • Nu online
Batino schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:32:
[...]

Ik controleer het altijd in Kiloude City bij het mannetje links boven in het pokemon center. Als hij zegt x and y and z can't be beaten weet je dat x,y en z 31IV zijn, gaat wat sneller :)
Ja maar als je bijv. een Pokemon met 30 IV's hebt zegt ze er niks over. Had laatst een Outstanding Aron met enkel def als 31 IV's. De rest was tussen de 25 en 30 dus was gewoon een super pokemon.

Ik gebruik dat vrouwtje in Kiloude nu alleen om meer gegevens in te voeren op die site. Ook een tip om naar Anistar City te gaan om de hidden power te checken.

[ Voor 13% gewijzigd door DutchEZmoder op 10-11-2013 09:42 ]

• Batino
DutchEZmoder schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:36:
[...]

Ja maar als je bijv. een Pokemon met 30 IV's hebt zegt ze er niks over. Had laatst een Outstanding Aron met enkel def als 31 IV's. De rest was tussen de 25 en 30 dus was gewoon een super pokemon.

Ik gebruik dat vrouwtje in Kiloude nu alleen om meer gegevens in te voeren op die site. Ook een tip om naar Anistar City te gaan om de hidden power te checken.
ach ja, ik doe het niet voor minder dan 31 haha

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

31 to the max :9 Is het ook mogelijk om met de schuif-loop-knop (weet even niet hoe het heet) normaal te lopen, dus zonder de rollerskates?

• mat.hi.as
Satom schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:37:
31 to the max :9 Is het ook mogelijk om met de schuif-loop-knop (weet even niet hoe het heet) normaal te lopen, dus zonder de rollerskates?
Circle Pad. Nee, het is niet mogelijk om daarmee normaal te lopen. Gewoon de D-pad gebruiken :P

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

haha die Circle-Pad loopt echt lekker, totdat ik de rollerskates kreeg. Maar heb nu een fiets gekregen!
Is er toevallig iemand die nu actief is en mij zou kunnen helpen om Machoke te laten evolueren?

• Walance

Walance

Ik kan je daarmee wel helpen, stuur maar een trade request, mijn naam in pokemon is hetzelfde als hier op GoT.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Super, ik ga je gelijk even opzoeken. Ik kan dat gewoon via het onderste scherm van mijn 3DS doen, toch? :X

• Walance

Walance

Ja, als je iedereen hebt toegevoegd uit de lijst van de topic start, dan zou je mij online moeten zien bij friends.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

De lijst had ik inderdaad al gevonden, alleen het toevoegen. Hoe doe ik dat? Ik ben nog de oude Pal Pad gewend :p

• Walance

Walance

Je moet dan het spel verlaten. In het menu van je 3ds heb je bovenaan 3 of 4 kleine icoontjes. Één daarvan heeft een smiley of zo, als je daar op klikt krijg je je vriendenlijst en kun je vrienden toevoegen.

Ik moet jou ook toevoegen, als jij nog niet in die lijst van dit topic staat.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Gevonden, ik moet zelfs nog een Mii aanmaken :p Dit ga ik gelijk doen en daarna ga ik het formulier invullen.

Edit: ik heb het formulier ingevuld en sta nu in de lijst :+

[ Voor 24% gewijzigd door Satom op 10-11-2013 15:40 ]

• Walance

Walance

Ok, dan zal ik je toevoegen.

// Edit: Jouw friend safari is Fairy met Dedenne en Mawile

[ Voor 52% gewijzigd door Walance op 10-11-2013 15:53 ]

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Super! Ik sta bij je in het krijt. Als ik je ooit kan helpen hoor ik het graag (ben een goede RNG-Abuser van alle vorige generaties) :Y)

• Walance

Walance

Hehe graag gedaan :P

• DutchEZmoder
  • Nu online
Lijkt het iemand leuk om met 4 man een 2 tegen 2 gevecht te doen?

• Walance

Walance

Lijkt mij wel leuk, maar mijn team is nog niet klaar :P

Verwijderd

Wat spelen jullie het liefst voor battles? Dat vraag ik me wellis af:P 6v6 (alleen mogelijk tegen "vrienden") 3v3, tripple battle of double battle. Als ik het goed heb zijn dit de 4 keuzes 6v6 meegerekend?

Ik weet namelijk niet echt waar ik mijn team op moet bouwen/focussen.. op de doubles/tripples of gewoon de 1v1 momenten.

• Jveer
  • Laatst online: 28-10 09:57
ik vind zelf 6v6 erg leuk, maar m'n team moet nog wat getweaked worden.

• DutchEZmoder
  • Nu online
Voor mij nu alweer te laat ik ga zo lekker slapen :P

Misschien morgen?

Zelf speelde ik het liefst single battles 6 vs 6. Maar de laatste tijd vind ik triple battles wel erg leuk geworden (omdat ik een nogal OP strategie heb bedacht :P)

Maar het leek mij wel leuk om met 3 andere 2 tegen 2 te spelen :)

@Aiden: Gewoon eerste een team maken voor wat je het leukste vindt en dan een 2e team maken voor dit en een 3e team voor dat :P Ik heb zelf nu een volle box met allerlei leuke pokemon om uit te kiezen :)

[ Voor 25% gewijzigd door DutchEZmoder op 10-11-2013 23:41 ]

• ye-roon

ye-roon

knaak

Vraagje, waren er meer mensen die problemen hadden met connecten naar het internet gisteren avond laat? Ik wilde ff uurtje wondertraden in bed, maar de game kon niet met internet verbinden. M'n DS wel, ik kon ook gewoon online friends zien etc.

• GAITii
Zouden mensen mijn request kunnen accepteren? Heb 65 mensen nu in mijn friendlist staan hiervan T.net. En helaas nog maar 3 mensen die mij ook hebben toegevoegd.

Bijna X uitgespeeld gok ik. Ben nu in het Team Flare underground, waar ik net het Ultimate Weapon heb geactiveerd.

• ye-roon

ye-roon

knaak

GerbenKwakkel schreef op maandag 11 november 2013 @ 08:41:
Zouden mensen mijn request kunnen accepteren? Heb 65 mensen nu in mijn friendlist staan hiervan T.net. En helaas nog maar 3 mensen die mij ook hebben toegevoegd.

Bijna X uitgespeeld gok ik. Ben nu in het Team Flare underground, waar ik net het Ultimate Weapon heb geactiveerd.
Had ik al gedaan :p

Je hebt panpour en Gyardos als eerste 2 btw.

• GAITii
ye-roon schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:50:
[...]

Had ik al gedaan :p

Je hebt panpour en Gyardos als eerste 2 btw.
Ja jou heb ik er wel tussen staan, net als Rickert en Yip. :)

• wackmaniac
Ik heb je ook al toegevoegd volgens mij, dus je zou me moeten zien,

Verwijderd

Heb je ook al toegevoegd laatst online gezien 10 uur geleden

• mat.hi.as
Ook weer iedereen toegevoegd. Ik ga binnenkort maar eens iedereen verwijderen die zichzelf wel toevoegt aan de lijst, maar niet de moeite neemt om ook andere mensen toe te voegen...

Verwijderd

Hoe kan je mensen verwijderen ?

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ik zal vanavond even kijken of het me lukt om iedereen toe te voegen :) Done :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door Satom op 11-11-2013 13:54 ]

• wackmaniac
Dat vroeg me ook af; hoe kan je verwijderen?

• mat.hi.as
Krijg nou tieten, dat kan niet (denk ik). Dat is maf... Je mag er toch maar 100 hebben maximaal?

• DutchEZmoder
  • Nu online
Ja 100 is de cap, je kan verwijderen door instellingen te klikken als je in je friends list bent en dan "visitekaartje verwijderen" :P

• mat.hi.as
DutchEZmoder schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:17:
Ja 100 is de cap, je kan verwijderen door instellingen te klikken als je in je friends list bent en dan "visitekaartje verwijderen" :P
Ahh, inderdaad. Dat werkt alleen maar bij de eerste tegel van "friend list", dus niet op een vriend zelf

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Maar bij mij staat: vrienden online: 0 en als ik daar op druk gebeurd er vrij weinig :X

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-11 19:45
Volgens mij zijn er nog een stuk of 20 mensen die mij niet hebben toegevoegd.
Ik dacht 1 van de "Dutch"en.

• DutchEZmoder
  • Nu online
DCG909 schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:20:
Volgens mij zijn er nog een stuk of 20 mensen die mij niet hebben toegevoegd.
Ik dacht 1 van de "Dutch"en.
Voor zover ik weet heb ik iedereen toegevoegd :P Ik zal nog even kijken.

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

Ik zal vanavond toevoegen ik ben de laatste tijd heel druk geweest :(
Dus wacht nog even met verwijderen tot morgen dan heb ik iedereen namelijk toegevoegd :)

Steam: Ryada.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ik heb zojuist iedereen toegevoegd. Ik zag dat een aantal mij ook al hadden toegevoegd, super :Y)

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gister de Elite 4 verslagen, dus nu maar eens aan de slag met friend safari en mn pokedex vullen
Friendcode is 1032-1289-4578, zal vanavond de lijst toevoegen uit de TS

Iemand die al kan kijken wat ik in mn friend safari heb zitten?

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Je kunt je eigen FC ook toevoegen door het formulier in te vullen. Zo kunnen mensen die alleen gebruik maken van het document jouw FC ook zien. Ik heb je in ieder geval al toegevoegd ;)

• mat.hi.as
Nidhiki schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:43:
Gister de Elite 4 verslagen, dus nu maar eens aan de slag met friend safari en mn pokedex vullen
Friendcode is 1032-1289-4578, zal vanavond de lijst toevoegen uit de TS

Iemand die al kan kijken wat ik in mn friend safari heb zitten?
Jahoor, voeg me maar toe. Ik heb nu tijd om te kijken :)

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik vroeg mij af of iemand hier pokerus heeft. Ik vind super training saai en als ke s def gaat trainen duurt t nog langer en special att

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
DeeSung schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:03:
Ik vroeg mij af of iemand hier pokerus heeft. Ik vind super training saai en als ke s def gaat trainen duurt t nog langer en special att
Helaas alleen op black 2.
dus nog een maandtje wachten en dat kan ik het je geven.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

• mat.hi.as
DeeSung schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:03:
Ik heb het, maar het heeft geen effect op Super Training. Beter is om met pokerus en een BP item tegen hordes te vechten. Request maar een trade ingame als je Pokerus wilt hebben :) (mathias)

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Zou ik jou dan ook even mogen lastig vallen voor PokéRus, mat.hi.as? :Y)

• mat.hi.as
Satom schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:09:
Zou ik jou dan ook even mogen lastig vallen voor PokéRus, mat.hi.as? :Y)
Sure :)
Pagina: 1 ... 38 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.