Hoe bedoel je ontlopen? Mocht je hem doodmaken, komt hij toch ergens anders terecht, waar je hem postgame nogmaals kan proberen te vangen? Of is het onzin wat ik nu zeg?Satom schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:11:
Precies! Of als we nou gewoon Xerneas konden ontlopen.. tenzij de box toch compleet vol is(?) Dat is misschien nog een idee, maar hoeveel moet ik er wel niet gaan vangen?
Ik denk onzinmat.hi.as schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:12:
[...]
Hoe bedoel je ontlopen? Mocht je hem doodmaken, komt hij toch ergens anders terecht, waar je hem postgame nogmaals kan proberen te vangen? Of is het onzin wat ik nu zeg?
En ik schat op een paar duizend voordat je jouw perfecte hebt gevangen
https://www.flickr.com/photos/jeroenvanderwardt/albums www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt
Nee, als jij hem doodmaakt of wegloopt, zegt hij dat ie je wilt helpen en dus moet je hem alsnog gaan vangen. Maar op B/W was dat ook zo, tenzij jij alle boxen vol had!mat.hi.as schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:12:
[...]
Hoe bedoel je ontlopen? Mocht je hem doodmaken, komt hij toch ergens anders terecht, waar je hem postgame nogmaals kan proberen te vangen? Of is het onzin wat ik nu zeg?
Ik wacht vandaag nog af en dan moet er iets tussen zittenDutchEZmoder schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:14:
[...]
Ik denk onzin
En ik schat op een paar duizend voordat je jouw perfecte hebt gevangen
[ Voor 23% gewijzigd door Satom op 13-11-2013 12:17 ]
Ik ben al blij met mijn Charmander:
Charmander - #004 (Jolly)
Male (♂)
HP: 31
Att: 31
Def: 31
SpA: 30
SpD: 28
Speed: 31
Met Dragon Dance en Outrage
Charmander - #004 (Jolly)
Male (♂)
HP: 31
Att: 31
Def: 31
SpA: 30
SpD: 28
Speed: 31
Met Dragon Dance en Outrage
https://www.flickr.com/photos/jeroenvanderwardt/albums www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt
Congrats
En opnieuw zit ik met een dilemma:
Xerneas - #716 (Timid)
HP: 30 - 31
Att: 12 - 13
Def: 30 - 31
SpA: 6 - 7
SpD: 30 - 31
Speed: 30 - 31
Begint best wel erg te worden nu, weet precies, zonder MetalKid, de IVs
Xerneas - #716 (Timid)
Begint best wel erg te worden nu, weet precies, zonder MetalKid, de IVs
[ Voor 19% gewijzigd door Satom op 13-11-2013 12:25 ]
Die zou ik niet nemen, moet sowieso 31 SpA hebben ;PSatom schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:23:
CongratsEn opnieuw zit ik met een dilemma:
Xerneas - #716 (Timid)
Je hebt helemaal gelijk! Trouwens tijdens trainen, had ik besloten om te kijken hoe het fish-chaining werkt. Kom ik op "chain" 3 een shiny Luvdisc tegen, deze gevangen en terwijl ik hem in de PC wil plaatsen, loopt de game vast.. Weg shiny Luvdisc
Niet erg geloof mijSatom schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:58:
Je hebt helemaal gelijk! Trouwens tijdens trainen, had ik besloten om te kijken hoe het fish-chaining werkt. Kom ik op "chain" 3 een shiny Luvdisc tegen, deze gevangen en terwijl ik hem in de PC wil plaatsen, loopt de game vast.. Weg shiny Luvdisc
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Game loopt vast? Whut?
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Jups, game liep vast en verolgens kwam ik automatisch terug op het begin scherm van 3DS met de melding dat er iets verkeerd was gegaan..!
(nog) geen last van gehad, en dat lijkt me behoorlijk klote, want ik save niet zo vaakSatom schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:36:
Jups, game liep vast en verolgens kwam ik automatisch terug op het begin scherm van 3DS met de melding dat er iets verkeerd was gegaan..!
edit: owja, ik reageerde om het misschien aan de hoeveelheid soft resets te koppelen
[ Voor 14% gewijzigd door mat.hi.as op 13-11-2013 13:39 ]
Normaal gesproken save ik heel vaak als ik voortgang gemaakt heb, maar dit keer niet. Ach net wat je zegt, het is een Luvdisc en heb op de vorige spellen genoeg perfecte shinies 
Edit: dat was voordat ik bij Xerneas was. Op dat moment had ik net mijn 2de Badge!
Edit: dat was voordat ik bij Xerneas was. Op dat moment had ik net mijn 2de Badge!
[ Voor 19% gewijzigd door Satom op 13-11-2013 13:43 ]
Verwijderd
Even twee vraagjes, ben nu bij de E4 maar zodra ik die heb verslagen zal ik beginnen met breeden en dus ook iedereen uit de lijst toevoegen..
Maar nu is mijn vraag, of het evolve effect heeft op de uiteindelijk maximale (HP) van een pokemon of niet. (voorbeeld; Espeon evolved pas met happiness value at 220.. dus als je dat met een Eevee op Lv 1. behaald en de Eevee heeft de juiste nature + 31 IV's in HP dan heeft die op LV 100. dus max HP? En heeft dat dus effect als Eevee pas op Lv 20. evolved in Espeon? En zo vraag ik me dat ook af bij een Raichu? Moet pikachu direct evolve of maakt dat niet uit?
Ik zou het ook waarschijnlijk wel kunnen opzoeken maar dacht als iemand er al een makkelijk antwoord op kan geven zou dat fijn zijn:P Alvast bedankt.
Maar nu is mijn vraag, of het evolve effect heeft op de uiteindelijk maximale (HP) van een pokemon of niet. (voorbeeld; Espeon evolved pas met happiness value at 220.. dus als je dat met een Eevee op Lv 1. behaald en de Eevee heeft de juiste nature + 31 IV's in HP dan heeft die op LV 100. dus max HP? En heeft dat dus effect als Eevee pas op Lv 20. evolved in Espeon? En zo vraag ik me dat ook af bij een Raichu? Moet pikachu direct evolve of maakt dat niet uit?
Ik zou het ook waarschijnlijk wel kunnen opzoeken maar dacht als iemand er al een makkelijk antwoord op kan geven zou dat fijn zijn:P Alvast bedankt.
Nee, dat heeft geen invloed. Je kan je Eevee/Pikachu/elke pokemon gewoon evolueren wanneer je maar wilt als het puur om de stats gaat. Soms kan het wel belangrijk zijn wanneer je ze evolved, bijvoorbeeld de spore van Shroomish->Breloom
JAJAJAJAJAJA!! Dit is hem gewoon
Xerneas - #716 (Timid)
HP: 28 - 29
Att: 0 - 1
Def: 28 - 29
SpA: 30 - 31
Hopen dat HP en Def op 29 uitkomen
Xerneas - #716 (Timid)
HP: 28 - 29
Att: 0 - 1
Def: 28 - 29
SpA: 30 - 31
Hopen dat HP en Def op 29 uitkomen
Nee, speel totaal geen Ubers. Ik ben meer een collector dan dat ik vecht, maar omdat je deze Legendary niet ergens anders nog een keer kan vangen en ik geen crappy wil.. had ik weinig keus
Ik denk ut 
Bij mij was het: oh, xerneas, yay. Hier in de bank
Ik moet mewtwo en zygarde ook nog vangen 
Eerst maar is wat gaan breeden, maar ik had dat bewust uitgesteld omwille van tentamens
Bij mij was het: oh, xerneas, yay. Hier in de bank
Eerst maar is wat gaan breeden, maar ik had dat bewust uitgesteld omwille van tentamens
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Ja ik heb het zelf meer van als het de goede Nature heeft dan vind ik het wel gescheten, en dan stop ik hem in de bank bij m'n andere legendaries
.
Rick-jan ben online hoor! Dus als je kan traden we zijn al friends
Is er iemand die Yveltal/Articuno/Zapdos heeft en deze heen en weer kan ruilen voor mijn Xerneas/Moltres?
Oke kan iemand mij misschien helpen, ik heb al verschillende guides gekeken, maar kom er niet echt uit.
Ik wil een perfect (of eigenlijk 5IV, attack maakt niet uit) Froakie met Protean en Modest of Timid Nature.
Ik heb een Ditto met 31 IV in HP en Attack, Quirky Nature, en een Protean Froakie met 31 IV Defense, Sp. Atk, Sp. Def en Speed, Hasty Nature.
Dat ik niet een parent met de goede nature heb is een probleem, maar ik heb niet de mogelijkheid meer ditto's te vangen op het moment.
Dus... om te krijgen wat ik wil, wat nu?
Ik wil een perfect (of eigenlijk 5IV, attack maakt niet uit) Froakie met Protean en Modest of Timid Nature.
Ik heb een Ditto met 31 IV in HP en Attack, Quirky Nature, en een Protean Froakie met 31 IV Defense, Sp. Atk, Sp. Def en Speed, Hasty Nature.
Dat ik niet een parent met de goede nature heb is een probleem, maar ik heb niet de mogelijkheid meer ditto's te vangen op het moment.
Dus... om te krijgen wat ik wil, wat nu?
1. Zoek een pokemon met timid/modest nature die kan breeden met Froakie.
2. Geef de timid/modest pokemon een everstone en froakie een destiny knot
3. Stop ze in de daycare, ga breeden tot je een modest/timid protean froakie hebt met 4 goede IVs (Def/ SpAtk/SpDef/Speed)
4. Geef de vorige froakie een everstone en de ditto een Destiny Knot en breeden tot je een perfecte froakie hebt (HP/Def/SpAtk/SpDef/Speed)
(5.) Wanneer je een Female froakie krijgt met meer dan 1 IV goed dan kan je deze vervangen voor Ditto
Dit is alles behalve de ideale situatie omdat:
1. De ditto die je hebt heeft maar één 'goede' IV heeft (HP)
2. Froakies gender 87,5%M en 12,5%F is waardoor het uitwisselen van de female pokemon erg lastig wordt (aangenomen dat de froakie die je nu hebt male is)
Als ik jouw was zou ik zoeken naar een ditto safari voor je dit gaat doen, bespaart je letterlijk uren (tenzij je natuurlijk HEEL veel geluk hebt
)
2. Geef de timid/modest pokemon een everstone en froakie een destiny knot
3. Stop ze in de daycare, ga breeden tot je een modest/timid protean froakie hebt met 4 goede IVs (Def/ SpAtk/SpDef/Speed)
4. Geef de vorige froakie een everstone en de ditto een Destiny Knot en breeden tot je een perfecte froakie hebt (HP/Def/SpAtk/SpDef/Speed)
(5.) Wanneer je een Female froakie krijgt met meer dan 1 IV goed dan kan je deze vervangen voor Ditto
Dit is alles behalve de ideale situatie omdat:
1. De ditto die je hebt heeft maar één 'goede' IV heeft (HP)
2. Froakies gender 87,5%M en 12,5%F is waardoor het uitwisselen van de female pokemon erg lastig wordt (aangenomen dat de froakie die je nu hebt male is)
Als ik jouw was zou ik zoeken naar een ditto safari voor je dit gaat doen, bespaart je letterlijk uren (tenzij je natuurlijk HEEL veel geluk hebt
[ Voor 7% gewijzigd door Batino op 13-11-2013 20:10 ]
Wanneer komt die guide website eens online? Die al af zou zijn volgens de planning?
Dankjewel! Ik denk dat ik ga zoeken naar die ditto safari idd, ik weet nu iig hoe het kan.
Hoi, ik heb een aantal ralts met 5 perfecte IV's (-attack) en modest nature. Mensen die interesse hebben om te ruilen?
Wat wil je? Heb niet echt iets bijzonders... maar misschien wil je iets wat ik heb?
Roep maar iets, zijn er pokemons die je zelf breed met goede IV's? Of toevalig ditto's? Ken namelijk niemand met een friend safari met ditto's dus daar maak je mij HEEEEEEEL gelukkig mee
Helaas niet, nog niet begonnen met breeden helaas.
Ik heb nu de volgende 5 pokemon in mijn team:
Ferrothorn
Tyrantrum
Gardevoir
Crobat
Volcarona
Ik heb niet echt gelet op of ze goed kunnen samenwerken of zo, gewoon pokemon gekozen die ik leuk vind en die me wel goed leken. Ik ben nog op zoek naar mijn 6e pokemon, heeft iemand nog tips/ideeën? Ik was zelf aan Jolteon of Lanturn aan het denken, of een goede water pokemon.
Ferrothorn
Tyrantrum
Gardevoir
Crobat
Volcarona
Ik heb niet echt gelet op of ze goed kunnen samenwerken of zo, gewoon pokemon gekozen die ik leuk vind en die me wel goed leken. Ik ben nog op zoek naar mijn 6e pokemon, heeft iemand nog tips/ideeën? Ik was zelf aan Jolteon of Lanturn aan het denken, of een goede water pokemon.
Misschien een rapid spinner? Crobat en zeker Volcarona krijgen nogal veel schade van stealth rocks.
Wat al 15? Ben in al mijn pokemon games er nog maar 1 keer eentje tegengekomen, in sapphire en critte ik doodRick-Jan schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:04:
[...]
Niet erg geloof mijIntussen zelf 15 shiny's gevangen
Precies en aangezien je ook niet veel defense hebt zou ik voor een tentacruel gaan. Forretress is ook erg goed (kan ook nog andere hazards op het veld brengen) maar die heeft grotendeels dezelfde wealnesses als Ferrothorn...DutchEZmoder schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:41:
Misschien een rapid spinner? Crobat en zeker Volcarona krijgen nogal veel schade van stealth rocks.
Verwijderd
Ik dacht om aan het spel nog een beetje uitdaging toe te voegen een wat zwakker team dan normaal te gebruiken xD.
Froakie lv. 69
Bulbasaur lv. 69
Farfetch'd lv. 68
Butterfree lv. 68
pikachu lv. 67
Pancham lv. 68
Het lukte aardig tot aan de E4 maar die is niet te doen haha xD.. tenzij je ze misschien helemaal naar 100 zou gaan levelen maar dat duurt me te lang. dus toch maar laten evolven
Froakie lv. 69
Bulbasaur lv. 69
Farfetch'd lv. 68
Butterfree lv. 68
pikachu lv. 67
Pancham lv. 68
Het lukte aardig tot aan de E4 maar die is niet te doen haha xD.. tenzij je ze misschien helemaal naar 100 zou gaan levelen maar dat duurt me te lang. dus toch maar laten evolven
Iemand zin in een single battle? Irriteer me nogal dat random battles maar 3 pokemon hebben 
Pfff doe toch maar een random battle en dan krijg ik een parahax 3x achter elkaar en daarna 2x flinch....
Pfff doe toch maar een random battle en dan krijg ik een parahax 3x achter elkaar en daarna 2x flinch....
[ Voor 37% gewijzigd door DutchEZmoder op 13-11-2013 22:32 ]
Bedankt voor de tips, tentacruel lijkt me wel een goede, misschien dat ik die ga breeden dan.Batino schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:45:
[...]
Precies en aangezien je ook niet veel defense hebt zou ik voor een tentacruel gaan. Forretress is ook erg goed (kan ook nog andere hazards op het veld brengen) maar die heeft grotendeels dezelfde wealnesses als Ferrothorn...
Ken het Broken PRNG van Emerald een het is zo eenvoudig om shinies te krijgen! Zelfde geld voor de daarop volgende generatie spelen, welke wel iets moeilijker zijnDerlux schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:41:
[...]
Wat al 15? Ben in al mijn pokemon games er nog maar 1 keer eentje tegengekomen, in sapphire en critte ik dood
Trouwens, ik las ergens dat iemand refereerde naar een itunes link en dat de soundtrack niet fysiek te koop is, maar ik heb em via http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=OVCP-2 besteld.
Had onze beste Batino trouwens nog interesse in een Articuno - Moltres ruil&terugruil?
Had onze beste Batino trouwens nog interesse in een Articuno - Moltres ruil&terugruil?
Die gast zei dat hij hier niet te koop was maar in Japan wel.PeterA schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:24:
Trouwens, ik las ergens dat iemand refereerde naar een itunes link en dat de soundtrack niet fysiek te koop is, maar ik heb em via http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=OVCP-2 besteld.
"21 jaar DSL!"
Ah, had ik het niet helemaal begrepen. Maar verzendkosten zijn ongeveer gelijk aan verzendkosten van NLThe_Bird schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:33:
[...]
Die gast zei dat hij hier niet te koop was maar in Japan wel.
Klopt we lopen elkaar alleen telkens mis. Heb jij vamavond tijd?PeterA schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:24:
Jazekers, ik gooi mijn bakkie wel gewoon op Online vanavond. Marler heet ik ingame. Mocht je me niet zien, kan je me wel een PM geven. Ik kon ook eventueel Yvental <-> Xerneas trade doen als je daar nog behoefte aan had.Batino schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:37:
[...]
Klopt we lopen elkaar alleen telkens mis. Heb jij vamavond tijd?
Ja, niet op X en Y, maar Shiny Timid Mew, 31/all. Tornadus Shiny Timid HP Ice 70 (31/x/30/31/31/31) en nog veel meerVerwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:07:
Met goede nature en redelijke iv's?:p:o
Zou Masuda Method ook werken als ik X op Engels speel en Y koop en die op Duits zet? Daar kan ik me enigszins wel mee redden
Zou goed moeten gaan naar mijn weten.Satom schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:09:
[...]
Ja, niet op X en Y, maar Shiny Timid Mew, 31/all. Tornadus Shiny Timid HP Ice 70 (31/x/30/31/31/31) en nog veel meer![]()
Zou Masuda Method ook werken als ik X op Engels speel en Y koop en die op Duits zet? Daar kan ik me enigszins wel mee redden
Nog steeds niemand zijn Charizard Y wil ruilen voor mijn Charizard X? Ook op Marriland krijg ik geen respons
Oké, oké! Even kijken waar ik Y voor een prikkie kan krijgen.. Je krijgt toch al vrij vroeg in het spel Charizardinete Y? Misschien dat ik je dan wel kan helpen, begin ik daarna gewoon nog een keer (en dan voor mezelf)mat.hi.as schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:11:
[...]
Zou goed moeten gaan naar mijn weten.
Nog steeds niemand zijn Charizard Y wil ruilen voor mijn Charizard X? Ook op Marriland krijg ik geen respons
Bij de Makro kan je X en Y kopen voor 37€ elkSatom schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:13:
[...]
Oké, oké! Even kijken waar ik Y voor een prikkie kan krijgen.. Je krijgt toch al vrij vroeg in het spel Charizardinete Y? Misschien dat ik je dan wel kan helpen, begin ik daarna gewoon nog een keer (en dan voor mezelf)
Verwijderd
Ik ben maar een drietal shiny's tegen gekomen, beedril, dodrio en trapinch
niet de meest gewilde pokemon haha op trapinch na dan..
Aghja, wat is vroeg? Volgens mij kreeg je hem bij de Charmender. Ik heb zelf ook nog een Y liggen hier. Misschien moet ik dan maar zelf die paar uur spelen om die steen te krijgenSatom schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:13:
[...]
Oké, oké! Even kijken waar ik Y voor een prikkie kan krijgen.. Je krijgt toch al vrij vroeg in het spel Charizardinete Y? Misschien dat ik je dan wel kan helpen, begin ik daarna gewoon nog een keer (en dan voor mezelf)
haha als ik de starter van Y even op X zet, daar hem vervolgens even flink level en dan weer terug naar Y breng, volgens mij ben je er dan voor dat je het weet haha!
Ik kan wel even kijken of ze die steen vandaag verkopen in Lumiose, dan kan ik em wel traden voor je. Ben nog in de Elite 4, dus zal zo even kijken.mat.hi.as schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:16:
[...]
Aghja, wat is vroeg? Volgens mij kreeg je hem bij de Charmender. Ik heb zelf ook nog een Y liggen hier. Misschien moet ik dan maar zelf die paar uur spelen om die steen te krijgen
Dat zou echt super zijn. Hij kost geen drol als je eerst 100x een premier ball in de ball shop koopt. Dan wordt je style maxxed, waardoor alles in de stad minder gaat kosten. Die steen kost dan nog 10k, ipv de 1 miljoen waarvoor je hem als eerst kon kopenPeterA schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:17:
[...]
Ik kan wel even kijken of ze die steen vandaag verkopen in Lumiose, dan kan ik em wel traden voor je. Ben nog in de Elite 4, dus zal zo even kijken.
Bijkomend voordeel is ook dat je de hatching O-Power kan krijgen.
Handige tip, ga ik dan ook meteen doen. Ben met een paar uurtjes thuis, kan ik dan wel even kijken. Maar eerst even kijken of ie vandaag al beschikbaar ismat.hi.as schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:20:
[...]
Dat zou echt super zijn. Hij kost geen drol als je eerst 100x een premier ball in de ball shop koopt. Dan wordt je style maxxed, waardoor alles in de stad minder gaat kosten. Die steen kost dan nog 10k, ipv de 1 miljoen waarvoor je hem als eerst kon kopen.
Bijkomend voordeel is ook dat je de hatching O-Power kan krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door PeterA op 14-11-2013 11:25 ]
Verwijderd
Ik wil mijn charizard Y steen wel ruilen voor een X steen.
Contact me anders vanavond (of morgen) ff dan fixen we het.
mat.hi.as schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:11:
[...]
Zou goed moeten gaan naar mijn weten.
Woop woop. DankjewelVerwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:37:
Ik wil mijn charizard Y steen wel ruilen voor een X steen.
[...]
Volgens mij moeten het verschillende regio's zijn, niet verschillende talen.Satom schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:09:Zou Masuda Method ook werken als ik X op Engels speel en Y koop en die op Duits zet? Daar kan ik me enigszins wel mee redden
Read the code, write the code, be the code!
Weet de Pokémon dan waar je zit? Ik dacht dat het ging per taal. Anders moet je misschien een 3DS resetten en die instellen op Japan, om maar wat te noemen.wackmaniac schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:12:
[...]
Volgens mij moeten het verschillende regio's zijn, niet verschillende talen.
Hm.. In Duitsland krijgen ze toch hetzelfde cartridge als wij in Nederland? Tenminste, op die manier zat ik te denken. Eerder maakte ik wel gebruik van een Japanse r** op mijn Engelse/Nederlands DSi
Hmmmz, originele blogpost heeft het over land: http://www.gamefreak.co.jp/blog/dir_english/?p=30.
Hmm... Y wil ik sowieso halen, even wachten tot we Pokémons kunnen exporteren naar de PC (of web) zodat we de Country kunnen uitlezen. Stiekem ga ik ervan uit dat het wel werkt 
Edit: na wat zoekwerk lijkt het erop dat het aan de regio van je 3DS ligt.
Edit: na wat zoekwerk lijkt het erop dat het aan de regio van je 3DS ligt.
[ Voor 19% gewijzigd door Satom op 14-11-2013 13:32 ]
Het is toch gewoon zo dat als je de game speelt in het duits, en je ruilt een poke naar iemand met een game in het engels, dan staat er [GER] achter de naam van de pokemon in het stats screen. Hetzelfde geld voor [ESP], [FRN] en [JPN]. Andere varianten heb ik nog niet binnen gekregen via de wonder trade.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Klopt en op die manier kun je dan wel Masuda Method doen, dus dan is het niet afhankelijk van je 3DS. Het hangt er gewoon vanaf in welke taal je het spel gestart ben! Nu nog even kijken waar ik Y redelijke goedkoop weg kan halen, € 50,- van Bart Smit is een beetje veel..
Pricewatch: 37,50 + vzdnkosten bij Wehkamp
[ Voor 6% gewijzigd door wackmaniac op 14-11-2013 14:56 ]
Sinds gisteren pokemon X in bezit, ik voeg langzaamaan zoveel mogelijk mensen uit de lijst toe en sta er zelf ook op.
Ja ik wil wel, gewoon single battle?DeeSung schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:38:
Iemand die tegen mij wil potje wil spelen. Geen legendaries. Oja ik heb ook nog niet goed ofzo
Ja ik heb je een invote gestuurdDutchEZmoder schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:42:
[...]
Ja ik wil wel, gewoon single battle?
Ah zag ik niet ik connect weer even.
Succes ik heb maar even snel 6 pokemon uit mn box gehaald
Hehe Stealth Rocks en Sticky web zijn wel OP
[ Voor 22% gewijzigd door DutchEZmoder op 14-11-2013 17:06 ]
Normal FS met Audino en Lillipup (derde nog niet zichtbaar)Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:07:
Zou iemand voor mij kunnen kijken welke FS pokemon ik heb?
FC: 0404-6949-2270
Verwijderd
Wanneer is die zichtbaar? Toch als de E4 verslagen is? Want dat heb ik namelijk sinds gister, zou toch fijn zijn als m'n laatste in ditto is als dat kan xD.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2013 17:37 ]
Als die laatste ditto is; DIPS!
Ik heb helaas nu even geen tijd, maar je moet inderdaad de e4 verslagen hebben (en misschien wel naar Kiloude city toe en FS proberen, maar iedereen zegt altijd e4 verslagen) maar daarna ook online zijn geweest. Misschien moet je dat nog doen?
Verwijderd
Dat kan het geweest zijn, ben inderdaad nog niet online geweest na de E4.. Net online geweest dus ik hoop dat de 3e pokemon zichtbaar is. Mocht iemand kunnen kijken dan zou dat fijn zijn, als die nog steeds niet zichtbaar is moet ik even kijken wat er aan de hand is:p
Bij deze nog een keer mijn FC: 0404-6949-2270
toch tijd gevonden, ik sta in de OPVerwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:01:
Dat kan het geweest zijn, ben inderdaad nog niet online geweest na de E4.. Net online geweest dus ik hoop dat de 3e pokemon zichtbaar is. Mocht iemand kunnen kijken dan zou dat fijn zijn, als die nog steeds niet zichtbaar is moet ik even kijken wat er aan de hand is:p
1650-1669-3909
edit: maar dan moet je me wel toevoegen
[ Voor 5% gewijzigd door mat.hi.as op 14-11-2013 18:21 ]
Verwijderd
Ik heb je net toegevoegd was even eten.. Voeg langzaam iedereen toe m'n verbinding is boven ook niet super wat een beetje irritant is.
Ik zie je in de FS, maar omdat je nog niet online was heb je nog maar 2 Pokémon beschikbaar. Ik ga nu weg, dus gaat m niet meer worden. Agh, vanavond nog een kans
Verwijderd
Ja balen, nou vanavond kan het inderdaad nog en anders morgen:P Stuur anders een PM dan kom ik online.
Ik ga nu wel iedereen even toevoegen dan is dat maar gedaan..
Ik dacht ik wacht tot ik de E4 heb verslagen dan zet ik m'n FC wel in het document, had ik dat maar eerder gedaan pff wat een lange lijst haha.
P.s. Batino zou het misschien wel kunnen zien die is bij mij nu online ;p
Ik ga nu wel iedereen even toevoegen dan is dat maar gedaan..
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2013 19:07 ]
Er staat nog steeds een vraagtekent bij je hoofd wanneer ik naar de Friend Safari ga, dat houd in dat je niet verbonden bent geweest met internet =/Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:05:
Ja balen, nou vanavond kan het inderdaad nog en anders morgen:P Stuur anders een PM dan kom ik online.
Ik ga nu wel iedereen even toevoegen dan is dat maar gedaan..Ik dacht ik wacht tot ik de E4 heb verslagen dan zet ik m'n FC wel in het document, had ik dat maar eerder gedaan pff wat een lange lijst haha.
Verwijderd
Raar was net toch echt online en zag jouw ook online als enige, Pokemon X gestart en daarna naar home mensen toegevoegd..
Nja ik weet het ook ff niet hoor:P
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2013 19:33 ]
Open het spel Pokemon X en ga naar de PSS (op het onderste scherm en dan de gele) vervolgens staat daar een blauw rondje, daar moet je op drukken dan komt er de vraag of je met internet wil verbinden, druk op ja, wacht even et voilla klaarVerwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:31:
Raar was net toch echt online en zag jouw ook online als enige, Pokemon X gestart en daarna naar home mensen toegevoegd..
Verwijderd
Ja inderdaad, net gedaan als het dan goed is moet je nu wel m'n 3e pokemon kunnen zien tenzij we tegelijk online moeten zijn dan moet ik weer even online komen 
Was zo druk bezig met het online blijven tijdens het toevoegen van mensen dat ik vergat dat je natuurlijk bij Pokemon X zelf ook online moet gaan xd, ja de verbinding is echt slecht aangezien de router en mijn kamer precies het puntje van het huis bevatten.
Was zo druk bezig met het online blijven tijdens het toevoegen van mensen dat ik vergat dat je natuurlijk bij Pokemon X zelf ook online moet gaan xd, ja de verbinding is echt slecht aangezien de router en mijn kamer precies het puntje van het huis bevatten.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2013 19:45 ]
Geef me 5 min. zit nu in restaurant le wow hahaVerwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:43:
Ja inderdaad, net gedaan als het dan goed is moet je nu wel m'n 3e pokemon kunnen zien tenzij we tegelijk online moeten zijn dan moet ik weer even online komen
Ik was al online, je derde pokemon is eevee!
Verwijderd
(kom online sloeg meer op kom der aan:P) ahh jammer geen ditto =[, weet niet hoeveel mensen op zoek zijn naar eevee ;p
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2013 19:55 ]
Eevee is ook heel populair hoor. Trouwens tips voor mensen die nog op zoek zijn naar friend safari's, dit is een goede plek daarvoor. Ik had via reddit ook mensen met ditto en eevee safari's gevonden.
Verwijderd
Ja inderdaad Walance, die gaf je volgens mij gister ook door? Of het was een ander persoon.. Daarom hoopte ik ook op een ditto of (eevee) want dan kun je makkelijk andere goede FS's zoeken ditto voor ditto bijv:p
Dus nog bedankt voor de tip
Dus nog bedankt voor de tip
Ik ben inmiddels online.
Gereed voor de Articuno - Moltres trade en terug met Baltino.
Gereed voor Charizardite Y trade met Mat.hi.as
Ik hou de topic wel in de gaten.
Ondertussen ben ik lekker mijn dex een beetje aan het volvangen
Gereed voor de Articuno - Moltres trade en terug met Baltino.
Ik hou de topic wel in de gaten.
Ondertussen ben ik lekker mijn dex een beetje aan het volvangen
Ja hoor, trade maar ik ben Jeroen in game. Of nee gewoon DutchEZmoderVerwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:41:
Kan iemand mij helpen met het laten evolueren van Scyther / Haunter, d.m.v. traden?
[ Voor 5% gewijzigd door DutchEZmoder op 14-11-2013 20:42 ]
Verwijderd
Bedankt voor het traden, weer een paar serieuze pokes erbij voor battle masion / onlineDutchEZmoder schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:42:
[...]
Ja hoor, trade maar ik ben Jeroen in game. Of nee gewoon DutchEZmoder
Top! Ik heb je een verzoek gestuurd, als je tijd/zin hebt om ook nog xerneas/yveltal heen en weer te ruilen zo dat helemaal mooi zijnPeterA schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:07:
Ik ben inmiddels online.
Gereed voor de Articuno - Moltres trade en terug met Batino.
Doen we 
Edit: Bedankt voor de trades
Was een aangename ervaring.
Edit: Bedankt voor de trades
[ Voor 75% gewijzigd door PeterA op 14-11-2013 21:01 ]
Heel erg bedankt!
Ik zoek nog een Zapdos, iemand die deze heen en weer kan ruilen met mij (ikzelf heb moltres)
Ik zoek nog een Zapdos, iemand die deze heen en weer kan ruilen met mij (ikzelf heb moltres)
Check. Ben online. Wie ben jij ingame? Ik gewoon mathiasPeterA schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:07:
...
...
edit: top, dankjewel!
[ Voor 5% gewijzigd door mat.hi.as op 14-11-2013 21:22 ]
Marler 
Edit: bedankt voor de trade
Ben er blij mee
Edit: bedankt voor de trade
[ Voor 73% gewijzigd door PeterA op 14-11-2013 21:17 ]
Wilt iemand nog een Timid Staryu met 2 random IV's?
Heb er nog een box vol van... Anders delete ik ze.
GraagDutchEZmoder schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:19:
Wilt iemand nog een Timid Staryu met 2 random IV's?
Dit topic is gesloten.
![]()