Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd
Ik heb t gevoel dat xerneas daar komt als je hem niet captured bij die onstnapping in dat labDCG909 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:53:
Dit gebied smeekt gewoon im een speciale pokemon, nietwaar?
[afbeelding]
Niet helemaalVerwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:55:
[...]
Ik heb t gevoel dat xerneas daar komt als je hem niet captured bij die onstnapping in dat lab
Verwijderd
Zodra de Pokebank uit is, moet dat geen probleem zijn. Het is een aparte applicatie en heeft verder niks met je save game van Pokemon X/Y te maken.Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:02:
Kun je ook al je pokemon van deze savegame op pokemon bank zetten en dan een nieuwe game beginnen en dan ze weer terughalen? dat zou spelplezier wel enorm bevorderen als je een nieuw game kunt doen en je oude pokemon terug kan krijgen
Vraagje aan de breeders:
Welke natures gebruiken jullie het vaakst? Adament weet ik iig zeker, wat zijn de andere?
Verwijderd
Ik zou dit gewoon googlen en kijken welke nature het best bij het pokemon past wat je wil 'maken'. Als je adamant gebruikt wil je een pokemon gericht op attack dus zal je psycial aanvallen gebruien en geen special aanvallen.Jveer schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:09:
[...]
Zodra de Pokebank uit is, moet dat geen probleem zijn. Het is een aparte applicatie en heeft verder niks met je save game van Pokemon X/Y te maken.
Vraagje aan de breeders:
Welke natures gebruiken jullie het vaakst? Adament weet ik iig zeker, wat zijn de andere?
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:54:
[...]
zou je die voor mij kunnen breeden?
On; Waar kun je syther vangen staat nog niet in mijn dex
Verwijderd
Ik heb al een growlithe! inmiddels arcanine;p of als je het nog over de syther hebt dan graag haha;p
Daar vind je alakanite.DCG909 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:53:
Dit gebied smeekt gewoon im een speciale pokemon, nietwaar?
[afbeelding]
Ik ben nog opzoek naar een bulbasaur. Ik heb in de aanbieding een chespin en charmanders genoeg. Of froakies en squirtle. Ook heb ik kabuto en omanyte fossil pokemon.
kan momenteel niet bij mijn friendcodes. Dus dat zet ik morgen hiero
wat ik overigens wel jammer vind is dat je die pokemon trainers na de league niet nog een keer kan uitdagen. Op deze manier kan je weer rustig je nieuwe pokemon trainen. Nu ben ik er dus op aangewezen om de hele tijd de league opnieuw te doen om low lvl pokemon te trainen. Verveeld snel.
[ Voor 21% gewijzigd door DeeSung op 16-10-2013 23:51 ]
Weinig boeiends er tussen, maar alle beetjes helpen voor de verzameling
Ik wilde net vragen hoeveel lui hier aan Wonder Trade doen. Ik doe het nu met de Ditto's die dubbele natures hebben. Best geinig en tot nu toe 4/11 nieuwe pokemons gekregen. Het is ook handig om even snel in je box te kijken welke natures je gevangen pokemons hebbenBlackMage schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:59:
Tijdens het serie kijken twee uurtjes met de wonder trade bezig geweest. Zo'n 100 trades gedaan in totaal, ca 30 nieuwe gekregen die ik nog niet had.
Weinig boeiends er tussen, maar alle beetjes helpen voor de verzameling
Vergeet niet om elke dag even de lottery te checken in Parijs, als je veel trade!
[ Voor 14% gewijzigd door Jveer op 17-10-2013 00:17 ]
heeel veel, hangt er van af of je attacker, special attacker, defender, special defender, mixed attacker, mixed defender wil hebben, sommige attackers/special attackers hebbben al veel attack/special attack maar weinig speed dus ga je voor een nature die + speed geeftJveer schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:09:
[...]
Zodra de Pokebank uit is, moet dat geen probleem zijn. Het is een aparte applicatie en heeft verder niks met je save game van Pokemon X/Y te maken.
Vraagje aan de breeders:
Zoja waar..?
Verwijderd
Bij het plasje LINKS net buiten het starters dorpje met een old rod vissen. Magikarps en ook Feebass. Met super rod alleen nog gyaridossen en poliwhirls gezien.DutchCrownNL schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:16:
Iemand toevallig al een Feebas of Milotic gezien of gevangen ?
Zoja waar..?
Nu we het daar toch over hebben.Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:28:
[...]
Bij het plasje net buiten het starters dorpje met een old rod vissen. Magikarps en ook Feebass. Met super rod alleen nog gyaridossen en poliwhirls gezien.
waar krijg je de old rod (en evt. de rest ook)
bij voorbaat dank
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
In Pokemon Village kom je er genoeg tegenBlackMage schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:33:
Ik zoek nog een Ditto, hoopte daarop in de Wonder Trade, maar dan maar zelf gaan vangen.
Je krijgt er zowiezo 1 (weet ff niet meer welke) bij het Aquarium (Ambrette Town)eathan schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:33:
[...]
Nu we het daar toch over hebben.
waar krijg je de old rod (en evt. de rest ook)
bij voorbaat dank
Is dat vóór het forest of daarna?Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:28:
[...]
Bij het plasje LINKS net buiten het starters dorpje met een old rod vissen. Magikarps en ook Feebass. Met super rod alleen nog gyaridossen en poliwhirls gezien.
dat heb ik dan op de meest koning manier weten te missen.DutchCrownNL schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:36:
[...]
In Pokemon Village kom je er genoeg tegen![]()
[...]
Je krijgt er zowiezo 1 (weet ff niet meer welke) bij het Aquarium (Ambrette Town)
dank u
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
Verwijderd
Zo mis je niets op een paar na waar je meerdere dagen mee moet praten.
Ben ik nog niet, heb nu net 7 badges en moet straks eerst ff team flare gaan opdoeken.DutchCrownNL schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:36:
[...]
In Pokemon Village kom je er genoeg tegen
Ik weet niet hoe lang ik nog te gaan heb, maar ik heb er pas 15 uur in gestoken en heb ook nog best veel zitten 'lanterfanten' door met de meeste NPC's te praten. Ook heb ik nog best regelmatig dat ik een tegenstander niet in 1 beurt weg blaas, dus battles duren ook al langer dan ik bijv. in Gen4 gewend was. Bij Diamond was ik na 22 uur klaar met de Elite4, zonder dat 'lanterfanten', battle animaties uit en sinds level 10 alle tegenstanders in 1 move dood gekregen (behalve Elite4 natuurlijk).
Ik denk niet dat ik boven de 18-19 uur kom bij deze. Maargoed, de fun stopt niet daarna, maar voor mij helaas wel tot 27 december.
ik heb de guide al besteld dus daarmee kan ik (hopelijk) alles vinden.Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:45:
Een goeie tip is om tijdens of na de E4 elk dorpke af te gaan en per huis met iedere npc te praten.
Zo mis je niets op een paar na waar je meerdere dagen mee moet praten.
Verwijderd
Ja heb ik ook ondank dat ik meestaleathan schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:48:
[...]
ik heb de guide al besteld dus daarmee kan ik (hopelijk) alles vinden.
Het spel is dan misschien niet af, maar eerder volgde daar bijna een compleet spel op, dat was erg leuk om daar (ook) nieuwe poké's te kunnen vangen.
idem.Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:50:
[...]
Ja heb ik ook ondank dat ik meestalspoiler:gebruik.serebii.net of Bulbapedia
maar als ik op de bank een film of serie aan het kijken ben heb ik geen zin om naar mijn pc te strompelen (lui, ik weet het). en aangezien ik geen tablet of nuttige smartphone heb is dat ook geen optie.
en het is een hardcover dus leuk voor in de boekenkast
Verwijderd
Je bedoelt Kanto in Gold ?jbdeiman schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:51:
Als ik dit zo lees dan is er niet zoiets als bij de voorgaande games dat je na de Elite 4 een nieuwe actie/ optie krijgt om verder te spelen? Zoals de Hoenn (als ik het goed zeg) regio in Diamond.
Het spel is dan misschien niet af, maar eerder volgde daar bijna een compleet spel op, dat was erg leuk om daar (ook) nieuwe poké's te kunnen vangen.
Heb em ook besteld om de collectie compleet te maken.eathan schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:53:
[...]
idem.
maar als ik op de bank een film of serie aan het kijken ben heb ik geen zin om naar mijn pc te strompelen (lui, ik weet het). en aangezien ik geen tablet of nuttige smartphone heb is dat ook geen optie.
en het is een hardcover dus leuk voor in de boekenkast
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2013 08:56 ]
Ik zit nu een beetje pokemon emerald te spelen, maar welke nature icm met welke pokemon is goed om een tank te maken?
Ik zit nu te denken aan de laatste evolutie van aron, maar ik heb geen idee of dat een goede keus is.
Ik ben ook van plan om voor het eerst aan IV en EV breeding te beginnen, wat zouden jullie dan aanraden?
Steam: Ryada.
Alleen generatie 2 (Gold, Silver, HeartGold en SoulSilver) heeft dat. Daar kon je terug naar Kanto om zo nog 8 gyms bij langs te gaan en te trainen voor de 2e keer Elite4 die significant moeilijker werden.jbdeiman schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:51:
Als ik dit zo lees dan is er niet zoiets als bij de voorgaande games dat je na de Elite 4 een nieuwe actie/ optie krijgt om verder te spelen? Zoals de Hoenn (als ik het goed zeg) regio in Diamond.
LeafGreen en FireRed hadden nog wel een extra gebied, de Sevii Islands maar daar zit een korte questline en is verder om het ontbreken van Gen2 pokemon op de GBA te overbruggen (Die kon je dus daar vinden).
In X en Y is er enkel een nieuw stadje en worden een paar nieuwe locaties toegankelijk. Maar geen hele grote gebieden zoals heel Kanto ofzo.jbdeiman schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:51:
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x
Verwijderd
Ik neem aan dat dit komt omdat het de 1ste games zijn in een nieuwe reeks van de generatie. Kan dus niet wachten tot Pokemon Z
Ik vind dit spel juist veel groter dan de andere, in vorige generaties had ik ongeveer 1 badge per uur. In BW werd dat iets langzamer en in X zat ik op ruim 40 uur voordat ik aan de league ging beginnen.Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:02:
Moet trouwens wel zeggen dat ik XY een beetje kort vind. Na de E4 is er niet zoveel meer te doen behalve de battle mansion/tower. Ook heb ik het gevoel dat kalos veel kleiner is.
Ik neem aan dat dit komt omdat het de 1ste games zijn in een nieuwe reeks van de generatie. Kan dus niet wachten tot Pokemon Z
Dan heb ik niet eens alles ontdekt nog, moet nog Mewtwo, die 3 vogels en nog meer. Maar eerst Battle Tower
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x
Je kan maar 1 vogel vangenDutchEZmoder schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:05:
[...]
Ik vind dit spel juist veel groter dan de andere, in vorige generaties had ik ongeveer 1 badge per uur. In BW werd dat iets langzamer en in X zat ik op ruim 40 uur voordat ik aan de league ging beginnen.
Dan heb ik niet eens alles ontdekt nog, moet nog Mewtwo, die 3 vogels en nog meer. Maar eerst Battle Tower
Verwijderd
Ah oke wist ik niet, zal voor mij dan Articuno zijn die kwam ik 2 keer tegen.DutchCrownNL schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:06:
[...]
Je kan maar 1 vogel vangenDit is afhankelijk van je starter die je gekozen hebt..
Dan moet je hem nog een keer of 8 tegenkomen voordat je hem kan vangenDutchEZmoder schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:07:
[...]
Ah oke wist ik niet, zal voor mij dan Articuno zijn die kwam ik 2 keer tegen.
Verwijderd
Mewto ookal gevangen, Timid en Flawless
Moltres heb ik ook bijna in de
-
Wonder trade is btw een fefaald inniatief omdat iedereen maar caterpies trade in de hoop voor betere.
GTS is wel een stuk verbeterd al is de nieuwe troll mogelijkheid om voor een ditto te vragen tussen lvl 21-30. Die zijn er namelijk niet. iig niet tot poketransfer komt in december.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2013 09:12 ]
Helaas zijn die vogels één van de meest voorkomende legendaries. Je kan ze (allemaal) krijgen in:DutchCrownNL schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:08:
[...]
Dan moet je hem nog een keer of 8 tegenkomen voordat je hem kan vangen
- LeafGreen
- FireRed
- Platinum
- HeartGold
- SoulSilver
En nu kan je in X/Y er maar één vinden, afhankelijk van je starter. Hadden ze beter de Regi's erin kunnen doen ofzo.
Ja idd maar misschien dat de Regi's in een online event ofzo komen net als Torchic.BlackMage schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:11:
[...]
Helaas zijn die vogels één van de meest voorkomende legendaries. Je kan ze (allemaal) krijgen in:
- LeafGreen
- FireRed
- Platinum
- HeartGold
- SoulSilver
En nu kan je in X/Y er maar één vinden, afhankelijk van je starter. Hadden ze beter de Regi's erin kunnen doen ofzo.
maar even me platinum en soulsilver uitspelen en dan heb ik ze dus allemaal zonder te traden (met iemand anders)BlackMage schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:11:
[...]
Helaas zijn die vogels één van de meest voorkomende legendaries. Je kan ze (allemaal) krijgen in:
- LeafGreen
- FireRed
- Platinum
- HeartGold
- SoulSilver
vind ik wel leuk
Verwijderd
Yup hier ga ik ook een beetje vanuit, ik zit te wachten op de ROMs zodat er gedatamined kan worden naar eventuele "hidden" event locaties.DutchEZmoder schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:12:
[...]
Ja idd maar misschien dat de Regi's in een online event ofzo komen net als Torchic.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Maar ik bedoelde eigelijk dat het jammer is dat ze kozen voor die vogels. Ik begrijp dat ze die nostalgie-factor wilden hebben met de Kanto starters en Mewtwo, maar die vogels zijn gewoon niet boeiend.
De quest voor de regi's was ook erg cool in Gen3, dat was tenminste een quest te noemen. In het boekje bij het spel krijg je een vertaaltabel om braille te ontcijferen en gedurende het spel krijg je instructies in braille over hoe je bij de Regi's komt. En dat zijn niet alleen gewoon locaties die je perongeluk kan vinden, maar ook rare dingen die je moest doen zoals bepaalde Pokemon in je party hebben, HM moves gebruiken waar je ze normaal nooit zou doen, aantal stappen zetten in de juiste volgorde, etc.
Dat was epic. Perongeluk tegenkomen is lang zo cool niet.
Dataminen kan je vergeten. De encryptie van 3DS games schijnt nog niet gekraakt te zijn. De 'rom' bestaat al lang, vanwege het feit dat je hem naar een SD kaart zet als je hem uit de eShop haalt.Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:14:
[...]
Yup hier ga ik ook een beetje vanuit, ik zit te wachten op de ROMs zodat er gedatamined kan worden naar eventuele "hidden" event locaties.
De regi's zaten al in black 2 and white 2. We hebben al lang niet meer gehoord van Groudon en Kyogre!BlackMage schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:11:
[...]
- LeafGreen
- FireRed
- Platinum
- HeartGold
- SoulSilver
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Die zaten in SoulSilver/HeartGold.IIsnickerII schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:12:
[...]
De regi's zaten al in black 2 and white 2. We hebben al lang niet meer gehoord van Groudon en Kyogre!
Maar als je legendaries gaat indelen heb je duidelijk twee groepen: Sterke primaire (670-720 stats) en minder sterke (580-600 stats) secundaire. Groudon en Kyogre vallen in die eerste groep en kan me voorstellen dat ze naast Xerneas/Yvelthal/Zygarde (vast sterke, omdat het mascots zijn) een clubje van de tweede categorie wilden hebben in X/Y (vandaar de vogels).
Sowieso jammer dat ze er geen originelen voor konden bedenken. Dit is de eerste titel met slechts 1 setje. De rest had twee of meer (excl dubbelen en event only):
Gen1: Mewtwo (sterk) en Articuno/Zapdos/Moltres (minder)
Gen2: Lugia/Ho-oh (sterk) en Suicune/Raikou/Entei (minder)
Gen3: Kyogre/Groudon/Rayquaza (sterk), Registeel/Regice/Regirock en Latias/Latios (minder)
Gen4: Dialga/Palkia/Giratina (sterk), Azelf/Uxie/Dieandere (minder) en zelfs nog losse Cresselia en Heatran
Gen5: Zekrom/Reshiram/Kyurem (sterk), Tornadus/Thundurus/Landorus en Cobalion/Terrakion/Virizion (minder)
En dan nu Gen6: Xerneas/Yvelthal/Zygarde (sterk). Thats it. Jammer.
Hopelijk zit er nog een leuke event-only in die we nog niet kennen
[ Voor 6% gewijzigd door BlackMage op 17-10-2013 10:34 ]
Gewoon lekker ervoor gaan zitten. Een sloot Ultra Balls (en andere speciale) mee en ze HP eraf knabbelen.
Eventueel False Swipe gebruiken, maar vind het zonder als die Stationary is ook wel leuk
Heeft er iemand vandaag of morgen (tot een uur of twee) even tijd om een Scyther heen en weer te gooien.
Ik heb zelf nog geen Metal Coat, maar als iemand hem dan even geeft en terug trade dan evolueert hij natuurlijk. Hopelijk leert hij dan direct een move wat ik eerder al afvroeg. Eventueel ruilen we hem nog eens heen en weer zodat jij dan een Pokedex entry hebt en pak je weer je Metal Coat terug. Ik hoef zelf geen speciale Pokemon in de ruil. Gewoon een simpele die ik zelf kan vangen. Ik ben het weekend weg en zou het leuk vinden als ik me Scizor dan kan gaan gebruiken
Nee man, geinig en handig. Je vangt wat leuke extra poks en net zo lang wonder traden tot je wat leuks hebt. Zo heb ik een Japanse opposite gender Pikachu gescoord, daarmee ga ik shinies proberen te kweken volgens Masuda Method en alvast een Eevee op de kop getikt, ook Japans. Als er maar genoeg mensen zijn die ook wat gebreede starters en version specific poks erop gooien blijft het leuk joh.Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:09:Wonder trade is btw een fefaald inniatief omdat iedereen maar caterpies trade in de hoop voor betere.
GTS is wel een stuk verbeterd al is de nieuwe troll mogelijkheid om voor een ditto te vragen tussen lvl 21-30. Die zijn er namelijk niet. iig niet tot poketransfer komt in december.
Read the code, write the code, be the code!
Verwijderd
Niet saven buiten Pokemon Centres in Lumios.
Of beter save maar gewoon altijd in een Pokemon centre.
Er is een glitch waardoor de game vastloopt bij het laden van een save in Lumios city.
Voor Masuda gebruik ik altijd een Ditto uit Japan. Krijg dan misschien niet de juiste moves of natures, maar het gaat mij dan toch meer om het hebben van een shinywackmaniac schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:46:
[...]
Nee man, geinig en handig. Je vangt wat leuke extra poks en net zo lang wonder traden tot je wat leuks hebt. Zo heb ik een Japanse opposite gender Pikachu gescoord, daarmee ga ik shinies proberen te kweken volgens Masuda Method en alvast een Eevee op de kop getikt, ook Japans. Als er maar genoeg mensen zijn die ook wat gebreede starters en version specific poks erop gooien blijft het leuk joh.
Ik probeer het sinds gister al op google te vinden, maar ik kan niks vinden.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om dat uit te leggen?
Lijkt me aardig interessant.
gisteren de daycare gevonden en heb vanavond het plan om wat te breeden. Ik heb van de eerste en van de 6de generatie female starters. Dus als iemand een Fennekin, Chespin, Froakie, squirtle, charmander of bulbasaur wil laat het me even weten. Dan breed ik er een paar extra. Ik ben niet van plan de hele avond te breeden (het spel moet ook uitgespeeld worden ^^). Dus ik kan niet iedereen bedienen vandaag.
En laat me dit aub weten via een DM want als ik friendcodes specifiek voor dit/mij moet filteren uit dit topic dan word het mij te chaotisch denk ik
En over wonder trade: Ik vind het geweldig. Ik heb nog nooit een caterpie gehad. En kreeg vanmorgen een Golem
En over O-powers, weet iemand hoe lang het duurt om van level 2 naar level 3 te gaan? En in het geval van de capture power, of iemand ook daadwerkelijk iets moet vangen met die power zodat de mijne level up gaat, of dat alleen het gebruiken dat al levelt?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Een Pokémon van een andere nationaliteit (Japan, Duitsland, Frankrijk etc) laten broeden met een Pokémon van Engelse nationaliteit. Zo vergroot je de kans met 75%? dat je een shiny uit een ei krijgt.wambamNL schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:50:
Wat is die Masuda method waar jullie het steeds over hebben?
Ik probeer het sinds gister al op google te vinden, maar ik kan niks vinden.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om dat uit te leggen?
Lijkt me aardig interessant.
Verwijderd
Wou ik echt net linken.wackmaniac schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:54:
Niet echt goed gezocht dan, eerste hit op Google: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Masuda_method
Tis de bovenste search bij google
Bedankt, dat wist ik niet ik denk dat ik dat zelf dan ook eens ga proberen.BlackthunderAwf schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:52:
[...]
Een Pokémon van een andere nationaliteit (Japan, Duitsland, Frankrijk etc) laten broeden met een Pokémon van Engelse nationaliteit. Zo vergroot je de kans met 75%? dat je een shiny uit een ei krijgt.
Nog even een vraagje, is het de moeite waard om op dit moment black 1 en 2 te halen?
1 heb ik al een keer uitgespeeld, 2 nog niet verder dan 2de gym, dat komt vooral omdat mn r4 is gecrashed en ik nu alle spellen uit de winkel koop.
Ja inderdaad ik kan niet zoeken
[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 17-10-2013 10:56 ]
Ik ga dan proberen een Shiny Eevee te krijgen. Vind een Shiny Umbreon altijd wel cool.
En uiteraard de rest ook
Black en White kan je genoeg op marktplaats voor 15-20 euro krijgen. Black2 en White2 zie ik niet zo vaak.wambamNL schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:55:
[...]
Bedankt, dat wist ik niet ik denk dat ik dat zelf dan ook eens ga proberen.
Nog even een vraagje, is het de moeite waard om op dit moment black 1 en 2 te halen?
1 heb ik al een keer uitgespeeld, 2 nog niet verder dan 2de gym, dat komt vooral omdat mn r4 is gecrashed en ik nu alle spellen uit de winkel koop.
Ja inderdaad ik kan niet zoekenbedankt in ieder geval voor de hulp
Of het de moeite waard is? In mijn ogen zijn zelfs de GBA games van 10 jaar oud de moeite waard. Maar wellicht voor jou niet he
Zodra ik Black en White 1 en 2 heb heb ik weer mijn hele verzameling compleet. (alle pokemon spellen op cardridge behalve X en Y)
In ieder geval bedankt kan ik alvast proberen EV en IV door te krijgen XD.
Wellicht een stuk practischer dan volproppen met een lading rare candies en een excel-sheet erbij gebruiken.
dat zou best wel handig zijn.BlackMage schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:24:
Ik lees dat er in X/Y (Kiloude City Pokecenter) een NPC loopt die de IV's van je Pokemon kan inspecteren.
Wellicht een stuk practischer dan volproppen met een lading rare candies en een excel-sheet erbij gebruiken.
ook wel logisch dat het er in zit, aangezien je ook je ev's min of meer bij kan houden.
het zal er waarschijnlijk wel op neer komen dat je iets van 5 á 6 teksten voor geschoteld krijgt die allemaal een bepaald range hebben.
EV's min of meer bijhouden?eathan schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:28:
[...]
dat zou best wel handig zijn.
ook wel logisch dat het er in zit, aangezien je ook je ev's min of meer bij kan houden.
het zal er waarschijnlijk wel op neer komen dat je iets van 5 á 6 teksten voor geschoteld krijgt die allemaal een bepaald range hebben.
Dat grafiek ding wel gezien bij de power training?
Ook fijn dat power training er rekening mee houd dat je EV's niet boven 252 gaan, zelfs als 255 max is.BlackMage schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:29:
[...]
EV's min of meer bijhouden?
Dat grafiek ding wel gezien bij de power training?Afgezien van harde getallen wordt het niet gedetailleerder dan dat
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
dat bedoelde ik ook.BlackMage schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:29:
[...]
EV's min of meer bijhouden?
Dat grafiek ding wel gezien bij de power training?Afgezien van harde getallen wordt het niet gedetailleerder dan dat
alleen het stond er niet zo goed.
excuces
Gefeliciteerd, ik moet nog wachten tot het eind van de maand ach ja ik red het wel veel plezier met spelen.
Serieus? Ahh, thank goodness. Ik had mijn Honedge gewoon volgepropt met attack en hp zonder op te letten of hij bij 252 was ipv 255. Ik snapte al niet waarom er nog EV's in speed kondenIIsnickerII schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:31:
[...]
Ook fijn dat power training er rekening mee houd dat je EV's niet boven 252 gaan, zelfs als 255 max is.
Ik wil me er ooit wel in gaan verdiepen. Maar ik vind ZOVEEEL verschillende guides op internet...
EV trainen maakt een GROOT verschil (63 punten in een stat). De guide voor X en Y is simpel. Spam gewoon super training exercises in twee stats totdat deze maxed out zijn, doe er dan nog eentje voor een andere stat en je bent klaar.Dubrillion schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:50:
Is het nou echt de moeite om EV te trainen?
Ik wil me er ooit wel in gaan verdiepen. Maar ik vind ZOVEEEL verschillende guides op internet...
Vraagje: Heeft iemand toevallig pokerus, en gaat super training hier ook mee sneller?
als je naar het maximale en minimale aantal stat punten kijk, zit er best wel een verschil in.Dubrillion schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:50:
Is het nou echt de moeite om EV te trainen?
even als voorbeeld de stats van empoleon
bij bijv. sp.atk. zit er een verschil van 150 in. en dat is niet niks. dit is wel met andere variabele zoals IV's en natures.
[ Voor 4% gewijzigd door eathan op 17-10-2013 11:54 . Reden: extra info ]
Ik wil dat met me (toekomstige) Scizor proberen.
Zijn er al goede guides voor X- en Y?
Wanneer moet ik bijvoorbeeld beginnen enz
Daar moet wel bij worden opgemerkt dat dit ook inclusief IV's is, die een stuk moeilijker zijn dan EV (zeker in X&Y). Dus van de 150 zit sowieso 31 aan IV in. Dat geeft dus een verschil van bij 120 in SpA, wat zeker wel de moeite is.eathan schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:53:
[...]
als je naar het maximale en minimale aantal stat punten kijk, zit er best wel een verschil in.
even als voorbeeld de stats van empoleon
bij bijv. sp.atk. zit er een verschil van 150 in. en dat is niet niks. dit is wel met andere variabele zoals IV's en natures.
dit heeft het voor mij een beetje uitgelegt.Dubrillion schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:56:
Wauuww. Dat is echt de moeite![]()
en zo vroeg mogelijk. dus voordat hij/zij een pokemon heeft aangevallen.
want daar krijg je ook ev punten van.
Mmmmm... Dat is wel jammer. Ik heb hem namelijk van 1 tot lvl 21 getraind nu...eathan schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:58:
[...]
dit heeft het voor mij een beetje uitgelegt.
en zo vroeg mogelijk. dus voordat hij/zij een pokemon heeft aangevallen.
want daar krijg je ook ev punten van.
Maar dat kan je ergens nakijken hoe dat ermee staat nu toch?
In het grafiekje bij Super Training. Al het gele is EV. Er zijn reset bags (die kan je random vinden) die alle EV's weer weghalenDubrillion schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:59:
[...]
Mmmmm... Dat is wel jammer. Ik heb hem namelijk van 1 tot lvl 21 getraind nu...
ja ja kan het bij super training zien.Dubrillion schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:59:
[...]
Mmmmm... Dat is wel jammer. Ik heb hem namelijk van 1 tot lvl 21 getraind nu...
en het is het handigste om ook naar natures te kijken.
als je een pokemon wil hebben die vooral special attacks gebruikt, is het niet echt handig om een nature te hebben die -10% in sp. attack geeft.
meer uitleg over natures en welke wat doen. hier
Oh bedankt dan ga ik die eens gebruiken als ik er klaar voor ben.mat.hi.as schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:01:
[...]
In het grafiekje bij Super Training. Al het gele is EV. Er zijn reset bags (die kan je random vinden) die alle EV's weer weghalen
Eerst maar eens een Metal Coat vinden en iemand die wil traden
ik wil daar wel mee helpen.Dubrillion schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:03:
[...]
Oh bedankt dan ga ik die eens gebruiken als ik er klaar voor ben.
Eerst maar eens een Metal Coat vinden en iemand die wil traden
je krijgt hem uiteraard weer terug.
ben alleen vanavond pas thuis en ga zo even mijn friend code opzoeken.
DM maar als het nodig is
Gelijk wanneer je hem hebt. Als je er ook maar een keer met hem gaat battlen, zijn zijn EV's verknalt.Dubrillion schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:56:
Wauuww. Dat is echt de moeite![]()
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ja waarom nietIIsnickerII schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:41:
Als er genoeg interesse is, wil ik best wel een guide of videoguide maken speciaal voor hier op tweakers over EV training, IV breeding, en andere lastigere pokemon zaken, geheel in het nederlands.
Klinkt wel interessant.IIsnickerII schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:41:
Als er genoeg interesse is, wil ik best wel een guide of videoguide maken speciaal voor hier op tweakers over EV training, IV breeding, en andere lastigere pokemon zaken, geheel in het nederlands.
ik heb interesse
Zou in ieder geval wel een uitkomst zijn aangezien ik er e ballen van snap.
Voor zover ik merk, zitten er qua IV's en EV's geen verschil in. Dit is altijd hetzelfde gebleven vanaf de tweede generatie. De eerste generatie was het iets minder uitgebreid.BlackMage schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:46:
Zo'n pokemon-expert guide is handig, maar er zit nogal wat verschil in details tussen generaties. Ik denk dat je het beste kan wachten tot alle details van X/Y bekend zijn en dan pas een guide maken.
Natuurlijk moet ik zelf ook nog de nodige research doen, maar aangezien de snelle reacties, ga ik er realiteit van maken. Ik ga er zodra ik thuis ben direct mee aan de slag
Nice, succes ermeeIIsnickerII schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:49:
[...]
Voor zover ik merk, zitten er qua IV's en EV's geen verschil in. Dit is altijd hetzelfde gebleven vanaf de tweede generatie. De eerste generatie was het iets minder uitgebreid.
Natuurlijk moet ik zelf ook nog de nodige research doen, maar aangezien de snelle reacties, ga ik er realiteit van maken. Ik ga er zodra ik thuis ben direct mee aan de slag
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Viel me op dat degene van de E4 men team echt beeste.ye-roon schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:10:
Serebii heeft de base stats van de nieuwe pokemon geupdate op de website. Het enige wat rest: OMG Aegislash. Veel plezier in de uber tier.
haha Automize + Swords Dance en weg is het team van de tegenstanderye-roon schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:10:
Serebii heeft de base stats van de nieuwe pokemon geupdate op de website. Het enige wat rest: OMG Aegislash. Veel plezier in de uber tier.
*pssst spoiler tags!!!*Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:12:
[...]
spoiler:Viel me op dat degene van de E4 men team echt beeste.
[ Voor 4% gewijzigd door IIsnickerII op 17-10-2013 13:16 ]
Verwijderd
Kort antwoord nee.EmilioFLR schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:14:
Is Pokemon de prijs van de 3ds xl waard? Wil hem wel echt graag kopen maar de 3ds is nog zo duur
Lang antwoord koop de normale 3ds.
of een 2ds als je het nog goedkoper wilt maken.Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:16:
[...]
Kort antwoord nee.
Lang antwoord koop de normale 3ds.
Als dat het enige spel is dat je gaat spelen zou ik een 2DS kopen.EmilioFLR schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:14:
Is Pokemon de prijs van de 3ds xl waard? Wil hem wel echt graag kopen maar de 3ds is nog zo duur
Er zijn ook nog vele andere leuke spellen voor de 3DS, bij de Bart Smit kan je een 3DS XL kopen met Mario Kart 7 voor €180,- btw.
Dit topic is gesloten.
![]()