when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
Je vangt er een, dan pak je een ditto met de gewenste nature, die geef je een everstone en dan laat je ze breedenJveer schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:53:
Gents, hoe doen jullie dat met het vinden van een goede nature bij een pokemon die je graag wilt hebben? Loop je dan met een pokemon die een ability heeft om natures te ontdekken rond, of vang je gewoon elke pokemon die je tegenkomt en kijk je na een x aantal tijd in je box of je er al één met een goede nature heb gevangen?
Heb je nog geen ditto, dan moet je ze inderdaad blijven vangen totdat je de gewenste nature hebt.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Ah dat is een stuk slimmer! Ben bijna klaar met de story line, dus kan bijna beginnen met een poging doen tot breeding voor nature's en IV'sIIsnickerII schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:54:
[...]
Je vangt er een, dan pak je een ditto met de gewenste nature, die geef je een everstone en dan laat je ze breeden.
Heb je nog geen ditto, dan moet je ze inderdaad blijven vangen totdat je de gewenste nature hebt.
Ouch! Dat is schrikken! Nu vraag ik mij af of 3DS games misschien gepatched kunnen worden. Ze hebben local storage, dus waarom niet?eathan schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:54:
dames en heren.
er is een game breaking bug in pokemon x/y gevonden.
hou hier rekening mee.
http://uk.ign.com/article...x-and-y-game-breaking-bug
lees het goed door en wees gewaarschuwd
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Wat je ook kan doen is een pokemon met de ability 'Synchronize' vangen die dezelfde nature heeft als de pokemon die je wil vangen, die zet je dan voorin in je party, synchronize zorgt er dan voor dat 50% van de pokemon die je tegenkomt dezelfde nature hebben als je synchronize pokemon.Jveer schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:53:
Gents, hoe doen jullie dat met het vinden van een goede nature bij een pokemon die je graag wilt hebben? Loop je dan met een pokemon die een ability heeft om natures te ontdekken rond, of vang je gewoon elke pokemon die je tegenkomt en kijk je na een x aantal tijd in je box of je er al één met een goede nature heb gevangen?
ja het kan.IIsnickerII schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:58:
[...]
Ouch! Dat is schrikken! Nu vraag ik mij af of 3DS games misschien gepatched kunnen worden. Ze hebben local storage, dus waarom niet?
alleen voor de release heeft nintendo wel gezegt dat ze dat niet zouden doen.
maar hopelijk maken ze een uitzondering hier voor.
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
Nee, das lekker. Eerst een pokemon met de goede nature vangen (met even grote kans als de Pokemon die je wilt hebben), én dan nog maar 50% kans op de juiste pokemon. Wel handig als je er al een paar hebt, dan kan je verschillende natures op meerdere pokemon toepassen. Werkt deze methode ook voor Legendary's?Batino schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:00:
[...]
Wat je ook kan doen is een pokemon met de ability 'Synchronize' vangen die dezelfde nature heeft als de pokemon die je wil vangen, die zet je dan voorin in je party, synchronize zorgt er dan voor dat 50% van de pokemon die je tegenkomt dezelfde nature hebben als je synchronize pokemon.
jazekersteweten!mat.hi.as schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:05:
[...]
Nee, das lekker. Eerst een pokemon met de goede nature vangen (met even grote kans als de Pokemon die je wilt hebben), én dan nog maar 50% kans op de juiste pokemon. Wel handig als je er al een paar hebt, dan kan je verschillende natures op meerdere pokemon toepassen. Werkt deze methode ook voor Legendary's?
Nintendo heeft gezegd dat ze niet zouden updaten voor game balance. Maar ze hebben niets gezegd over updates voor het fixen van gamebreaking bugs. Persoonlijk zou ik het ontzettend arrogant vinden als ze het niet zouden doen. Maar in het verleden hebben ze zulke bugs vaker 'gefixt', zoals met dat Zelda spel voor de Wii. En daar waren niet eens updates mogelijk, daar kreeg je een download tooltje om je savegame te converten zodat je verder kon.eathan schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:00:
[...]
ja het kan.
alleen voor de release heeft nintendo wel gezegt dat ze dat niet zouden doen.
maar hopelijk maken ze een uitzondering hier voor.
Nu vind ik Lumiose een draak van een stad, dus zal er niet veel rondlopen, laat staan saven.
Ze hebben voor Mario Kart 7 ook een patch uitgebracht ivm track bugs. Dus ik ga er vanuit dat Nintendo game breaking bugs echt wel gaat patchen!BlackMage schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:08:
[...]
Nintendo heeft gezegd dat ze niet zouden updaten voor game balance. Maar ze hebben niets gezegd over updates voor het fixen van gamebreaking bugs. Persoonlijk zou ik het ontzettend arrogant vinden als ze het niet zouden doen. Maar in het verleden hebben ze zulke bugs vaker 'gefixt', zoals met dat Zelda spel voor de Wii. En daar waren niet eens updates mogelijk, daar kreeg je een download tooltje om je savegame te converten zodat je verder kon.
Nu vind ik Lumiose een draak van een stad, dus zal er niet veel rondlopen, laat staan saven.
Dat is de ene kant, soms is het makkelijker op een synchronizer te vangen doordat die een 90% encouter rate heeft op een bepaalde plek en de pokemon die je wil vangen maar 10% o.i.d. daarnaast kan je hem vaker gebruiken, een aantal natures zal je bij veel pokemon terugzien dus je bespaart er uiteindelijk wel tijd meemat.hi.as schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:05:
[...]
Nee, das lekker. Eerst een pokemon met de goede nature vangen (met even grote kans als de Pokemon die je wilt hebben), én dan nog maar 50% kans op de juiste pokemon. Wel handig als je er al een paar hebt, dan kan je verschillende natures op meerdere pokemon toepassen. Werkt deze methode ook voor Legendary's?
Ja ik zag het, maar ik heb MK7 digitaal. Ik weet niet hoe ze een cardridge game willen updaten, maar ik denk dat de geupdate bestanden op de SD kaart staan en er een functie in de 3DS zit die kijkt naar game updates op de SD kaart. Zoals de XB360 het ook doet.Jveer schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:09:
[...]
Ze hebben voor Mario Kart 7 ook een patch uitgebracht ivm track bugs. Dus ik ga er vanuit dat Nintendo game breaking bugs echt wel gaat patchen!
ToppieVerwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:18:
Meerdere games hebben al updates gehadEn ja dat gaat zowel op cart als download games. Dit werkt namelijk via de SD kaart (extra data / spotpass)
Leuke feature
Steam/XBL: Avioto
Je pokemon krijgt met de exp share nog steeds 100% exp, en extra exp wordt verspreid over de party. Aardig imbalanced in mijn ogen.Avioto schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:29:
Zetten jullie de xp share aan? Ik heb het echt het idee dat ik aan het cheaten ben, met dat ding aan. Mijn party levelt veel te snel/makkelijk. Ik heb het maar uitgezet.
Ik heb een lange tijd uit gezet, maar toen ik besloten had om alleen de story line te volgen en dan niet te grinden. Toen had ik hem wel aangezet, omdat ik dan toch alleen tegen trainers ging battlen en de rest van m'n party anders te low lvl zou zijn voor de gym/league battles.Avioto schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:29:
Zetten jullie de xp share aan? Ik heb het echt het idee dat ik aan het cheaten ben, met dat ding aan. Mijn party levelt veel te snel/makkelijk. Ik heb het maar uitgezet.
Feitelijk is een Spotpass bericht een soort van update. En alle spellen die spotpass ondersteunen kunnen geüpdatet worden.
Verwijderd
Ik heb het aanstaan, ik verander continu van mons in mijn party dus dan is het wel fijn.Avioto schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:29:
en de Holocaster = SpotpassVerwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:33:
[...]
Feitelijk is een Spotpass bericht een soort van update. En alle spellen die spotpass ondersteunen kunnen geüpdatet worden.
Pokemon die in battle mee doen krijgen 100% exp, zelfs als je er twee inzet. Dan krijgen beide 100%.IIsnickerII schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:31:
[...]
Je pokemon krijgt met de exp share nog steeds 100% exp, en extra exp wordt verspreid over de party. Aardig imbalanced in mijn ogen.
Pokemon die niet in battle mee deden krijgen 50% exp.
gehandelde Pokemon krijgen ook nog eens +50%, dus krijgen 150% van battles of 75% als ze niet meedoen.
Voor zover ik weet
Heb net ook een Lucky Egg gekregen. Die verhoogte vroeger je exp ook met 50%, maar volgens mij ging dat niet bovenop de bonus die gehandelde al krijgen.
Dat is met max. affection, wat ook vast blijft dus je hoeft niet elke keer weer opnieuw te zorgen dat de affection maxed out is.IIsnickerII schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:37:
Ik denk ook dat als je pokemon gevoed is in pokemon amie, het dezelfde exp boost krijgt als traded pokemon (aangezien AL mijn pokemon de boost krijgen)
Trouwens ik vind het jammer dat in de caves/dungeons je altijd iemand hebt die je healed. Dat maakt het weer veel makkelijker dan caves/dungeons uit voorgaande games (bijv. Rock Cave
[ Voor 19% gewijzigd door Jveer op 16-10-2013 13:43 ]
Verwijderd
Avioto schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:29:
Ivysaur + sleeppowder. Kan je toch nog stuff vangenVerwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:48:
Heb het uitgezet en nieuwe pokemon in me party gedaan.. ik was op een gegeven moment 20 lvls hoger dan wat ik tegen kwam.. niet leuk!
[...]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
dis is nodig voor het evolueren van een eevee naar een glaceon.
[ Voor 0% gewijzigd door eathan op 16-10-2013 14:07 . Reden: typo ]
Niet persoonlijk gevonden, maar gezien op een youtube filmpje dat dat ding in die ijsgrot zit.eathan schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:07:
heeft er iemand al de ice rock gevonden?
Toevallig gisteren gevonden. Nu nog zien of ik het een beetje uit kan leggen :-P.eathan schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:07:
heeft er iemand al de ice rock gevonden?
Het is een ieder geval een stuk waar je zowel boven je en links van je water hebt en naar beneden zou gaan om verder in de grot te komen. Je hebt dan aan de linker kant (Surf over het water)een stukje land en door de doorgang de ice rock.
ik hoopte eigenlijk dat ik daar al kon komen zodat ik een ijs pokemon had voor de 4e gym.
maar het moecht niet zo zijn.
toch bedankt allemaal.
Altijd nog beter dan in B2/W2. Daar moest je eerst de E4 verslagen hebben voordat je een glaceon of leafeon kon evolueren. Gelukkig had ik een broertje die het spel al wat langer had ^^eathan schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:20:
aaaaaahhh, ja daar ben ik voorlopig nog niet.
ik hoopte eigenlijk dat ik daar al kon komen zodat ik een ijs pokemon had voor de 4e gym.
maar het moecht niet zo zijn.
toch bedankt allemaal.
ja daar heb ik ook een glaceon.IIsnickerII schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:22:
[...]
Altijd nog beter dan in B2/W2. Daar moest je eerst de E4 verslagen hebben voordat je een glaceon of leafeon kon evolueren. Gelukkig had ik een broertje die het spel al wat langer had ^^
alleen toen kon je vrij snel een cubcho krijgen.
dus heb ik die toen gebruikt.
en ik hb tyrunt uitgekozen als fossil, dus amaura is ook niet echt een optie.
dan maar fire trainen. (krijg als het goed is toch vanmiddag een growlithe)
ik voel me aardig jong aangezien iedereen hier boven de 20 is en pokemon speelt kom ik aan et mn 17 jaar
ontopic: zou iemand mij dat kunnen uitleggen van die game breaking bug ik zit hier op mn werk/stage en kan die link niet openen ivm blokades ^^ ik ben ook van plan om eind deze maand ee n3ds xl te halen met pokemon X en Y dus dan kan ik iedereen hier toevoegen XD
Steam: Ryada.
Sommigen hebben na saven in de stad "Lumiose City" (de hoofdstad) dat ze niet meer kunnen loaden, waardoor ze opnieuw zouden moeten beginnen (of wachten/hopen op een fix die de savegame weer kan repareren).wambamNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:38:
wouw ik heb vandaag even dit hele topic zitten lezen wat een hoop informatie XD
ik voel me aardig jong aangezien iedereen hier boven de 20 is en pokemon speelt kom ik aan et mn 17 jaar
ontopic: zou iemand mij dat kunnen uitleggen van die game breaking bug ik zit hier op mn werk/stage en kan die link niet openen ivm blokades ^^ ik ben ook van plan om eind deze maand ee n3ds xl te halen met pokemon X en Y dus dan kan ik iedereen hier toevoegen XD
Als je in lumiose¿ city saved en daarna het spel opnieuw opstart dan loopt het vast en kan je alleen maar 'verder'door een nieuwe game te starten.wambamNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:38:
wouw ik heb vandaag even dit hele topic zitten lezen wat een hoop informatie XD
iig. dat is wat er staat.
is een beetje ver bent is dat best wel lullig
Ik heb Pokemon X van Gamedumper net ontvangen en die van MediaMarkt nog niet. Is het dan mogelijk om het spel van Gamedumper te gaan spelen en als ik die van MediaMarkt krijg deze te versturen naar Gamedumper zodat ik de €43,- van Gamedumper terug krijg?
ja ok dat us inderdaad aardig lullig maar hebben alle cards hier last van of maar enkele want ik weet zeker dat als ik het spel heb uitgespeeld dat ik dan soms wel perongeluk in die stad ga saveneathan schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:40:
[...]
Als je in lumiose¿ city saved en daarna het spel opnieuw opstart dan loopt het vast en kan je alleen maar 'verder'door een nieuwe game te starten.
iig. dat is wat er staat.
is een beetje ver bent is dat best wel lullig
Maak je geen zorgen. Ik ben ervan overtuigd dat GF wel een patch gaat uitbrengen.wambamNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:47:
[...]
ja ok dat us inderdaad aardig lullig maar hebben alle cards hier last van of maar enkele want ik weet zeker dat als ik het spel heb uitgespeeld dat ik dan soms wel perongeluk in die stad ga saven
Maar misschien dat één (of beide) van beide bedrijven een sticker op het cellofaan seal heeft geplakt, om bijv. het te kunnen scannen in het magazijn. Zo'n sticker zet je niet netjes om. Ik zou gewoon geduldig wachten....
Ik heb vaak zat gesaved in Lumiose en tot nu toe doet ie het nog. Maar nu ik het weet doe ik het echt niet meer totdat Nintendo een update heeft uitgebracht.wambamNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:47:
[...]
ja ok dat us inderdaad aardig lullig maar hebben alle cards hier last van of maar enkele want ik weet zeker dat als ik het spel heb uitgespeeld dat ik dan soms wel perongeluk in die stad ga saven
offtopic:je word wel raar aangekeken door je klasgenoten en collegas als je aan komt zetten met een pokemon ds en/of dat je pokemon speelt XD niet dat het mij wat boeit hoor vind het gewoon hilarisch hoe de meeste mensen erop reageren
Had ik laatst ook toen een collega er achter kwam dat ik dit topic had open staan. Ze weten niet wat ze missen joh!wambamNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:56:
ok mooi dan kan ik dus met een gerust hart aan het eind van de maand het halen ^^ iemand een idee of de limisted edition an nog in de verkoop zal zijn??
offtopic:je word wel raar aangekeken door je klasgenoten en collegas als je aan komt zetten met een pokemon ds en/of dat je pokemon speelt XD niet dat het mij wat boeit hoor vind het gewoon hilarisch hoe de meeste mensen erop reageren
je bedoelt de editie waar je ook de pokeball cardridge houder bij krijgt?wambamNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:56:
ok mooi dan kan ik dus met een gerust hart aan het eind van de maand het halen ^^ iemand een idee of de limisted edition an nog in de verkoop zal zijn??
want die is geloof ik voor de release al uitverkocht.
en als je de torchik bedoelt.
die actie loopt gewoon tot 15 januari en het is niet zo dat je er een code voor nodig hebt.
offtopic deel: ik heb het zo ver weten te krijgen dat een collega het ook gaat kopen.
[ Voor 0% gewijzigd door eathan op 16-10-2013 14:59 . Reden: typo ]
offtopic: ik heb het topic continu op mn werk aanstaan en sla je na gaat dat ik ook een anime freak ben staan de mensen je helemaal raar aan te kijken XD ach ja ieder zijn voorkeuren/keuzes
Edit:
@snicker helemaal gelijk heb je ik heb alle pokemon games lekker op een plank in mijn boeken kast staan en een zooitje films mensen die mijn kamer inlopen hebben steeds iets van wtf en mn ouders verklaren me voor gek XD
[ Voor 28% gewijzigd door Ryada op 16-10-2013 15:02 ]
Yveltal en XerneaswambamNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:01:
@eathan ik bedoelde die 3dsxl met de X en Y legendarische pokemons erop (ben de namen even kwijt)
offtopic: ik heb het topic continu op mn werk aanstaan en sla je na gaat dat ik ook een anime freak ben staan de mensen je helemaal raar aan te kijken XD ach ja ieder zijn voorkeuren/keuzes
ooooh die sorrywambamNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:01:
@eathan ik bedoelde die 3dsxl met de X en Y legendarische pokemons erop (ben de namen even kwijt)
ja die is nog gewoon te koop.
maar ik weet niet tot wanneer (mijn geheugen zegt eind november)
anders gewoon bij een winkel langs gaan en vragen tot wanneer die wordt geleverd.
Het kostte mij ook een tijdje, maar ik begin de nieuwe generatie pokemon al aardig door te krijgenwambamNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:04:
@snicker thanks zal het wss wel niet onthouden XD heb het geheugen van een waterzeef
Niet aan gedacht, laat hem dan maar dicht, vraagt wel het uiterste van mij aangezien hij hier nu zo mooi op mijn bureau ligtBlackMage schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:49:
Elk spel heeft wel zijn eigen serienummer, maar die staat niet op het doosje voor zover ik kon ontdekken.
Maar misschien dat één (of beide) van beide bedrijven een sticker op het cellofaan seal heeft geplakt, om bijv. het te kunnen scannen in het magazijn. Zo'n sticker zet je niet netjes om. Ik zou gewoon geduldig wachten....
[...]
@snicker ik probeer juist zoveel mogelijk spoilers te mijden voor het eind van de maand maar lukt niet altijd
ik heb het gevoel dat we aardig van het topic doel aan het afdwalen zijn of licht dat aan mij??
After one day of gaming my game froze and needless to say I was really upset. I really didn't want to delete my save file so I went in search of any possible fixes that others may have found. I'm happy to announce that I've discovered a method based on this post that works.
Step 1: Load your game.
Step 2: As the game loads wait for the music to start.
Step 3: Mash the home button until it works.
Worked for me after about 5 minutes.
Hopefully a patch is made, but for now this is a fix that works.
Good luck to all the trainers out there and hope you can get back to gaming.
Voor degene die last hebben van de freeze issue's in Parijs
Verder moet je er natuurlijk niets om geven dat mensen pokemon kinderachtig vinden. Die mensen zijn gewoon helemaal bevooroordeeld, de Pokemon spellen zijn dus echt niet kinderachtig. Zoals je een aantal pagina's terug kunt lezen, zijn er hier meerdere mensen van 20 tot 35 jaar die het spel ook met veel plezier spelen.
Ik zal er op gaan letten en proberen mijn fouten te verminderen, excuses voor mijn slechte schrijfstijl.
Ik weet dat er ook mensen van 20 tot 35 (soms zelfs ouder) nog steeds plezier eraan beleven, maar ik vind het gewoon grappig hoe de meeste mensen reageren.
Nogmaals excuses voor mijn schrijfstijl.
Heeft hij zo'n megakanon op z'n rug, spuugt hij vervolgens het water uit.
Ik heb hem niet gezien, maar zijn special ability boost Pulse-aanvallen. Wellicht als je een Water Pulse doet dat ie wel zijn kanon gebruiktNelusz schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:00:
Iemand anders die teleurgesteld is door de Hydro Pump animatie van Mega Blastoise?
Ik heb wel een Scyther en een Ditto. Wil je een lv 1 Scyther?Dubrillion schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:20:
Hoe kan het dat ik op YouTube honderden Scythers zie op de GTS en ik er geen 1 kan vinden hier?
haha, heb je psyduck water gun zien gebruiken? dat komt ergens tussen z'n snavel en ogen vandaanNelusz schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:00:
Iemand anders die teleurgesteld is door de Hydro Pump animatie van Mega Blastoise?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik vind het echt vreselijk en verbaas mij eigenlijk dat maar weinig mensen zich aan storen.
Mijn inziens moet je wel met iets beters komen als je 3D implementeert en hiermee veel mensen dwingt een 3ds of 2ds te kopen
Ja ik kwam er net ook achter bij 1 van de Elite Four deed ik even de 3d functie aan en het hele beeld ging stotteren.yur400 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:00:
Mijn fps zakt naar 10 als ik Beedrill (fladderende vleugels) gebruik in combinatie met 3D.
Ik vind het echt vreselijk en verbaas mij eigenlijk dat maar weinig mensen zich aan storen.
Mijn inziens moet je wel met iets beters komen als je 3D implementeert en hiermee veel mensen dwingt een 3ds of 2ds te kopen
Ik speel normaal met 3d uit dus verder heb ik er geen last van
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x
Pokemon Y
FC: 4484-8933-0858
android since G1.
edit: daarbij ben ik ook op zoek naar een chesto berry, heeft iemand die toevallig over of weeten jullie waar ik die kan vinden?
[ Voor 53% gewijzigd door Squixx op 16-10-2013 18:36 ]
android since G1.
Ja, veel mensen spelen blijkbaar zonder 3D.DutchEZmoder schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:01:
[...]
Ja ik kwam er net ook achter bij 1 van de Elite Four deed ik even de 3d functie aan en het hele beeld ging stotteren.
Ik speel normaal met 3d uit dus verder heb ik er geen last van
OkwambamNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:35:
@Walance sorry ik zit op mijn mobiel dat typt niet zo heel fijn, qua punten en commas weet ik ook nooit waar ik die moet zetten ben namelijk heel slecht in nederlandse gramatica.
Ik zal er op gaan letten en proberen mijn fouten te verminderen, excuses voor mijn slechte schrijfstijl.
Ik weet dat er ook mensen van 20 tot 35 (soms zelfs ouder) nog steeds plezier eraan beleven, maar ik vind het gewoon grappig hoe de meeste mensen reageren.
Nogmaals excuses voor mijn schrijfstijl.
Wat betreft punten en comma's is eigenlijk heel simpel. Als je de zin in je gedachten uitspreek, dan moet je een comma zetten wanneer je een kleine pauze hebt tussen 2 woorden en een punt wanneer je een langere pauze hebt. Daarnaast moet je sowieso een punt gebruiken wanneer je een nieuwe zin begint of over iets anders begint te praten. Ik weet verder niet precies hoe ik het uit moet leggen. Verder goed opletten tijdens Nederlandse les op school natuurlijk
Ik speel ook altijd zonder 3D en heb nooit last van lag.
Verwijderd
Alles op speed voor de rest zou ik doen. Gewoon de overige 4 EVs op HP.Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:53:
Mijn charmander voor mega evolution x heeft nu alles op attack. Zal ik de overige op speed en hp doen of op sp attack en hp
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x
Nice! Ik ben nog nooit een shiny Pokemon tegen gekomenSilversin schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:29:
Heb net een shiny Sawk gevangen.
Je moet echt geluk hebben. Dit is ook mijn 4e ofzo. Helaas gaat hij boxen, heb hem niet nodig.mat.hi.as schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:36:
[...]
Nice! Ik ben nog nooit een shiny Pokemon tegen gekomen
En bedankt BlackThunder voor de Scyther en Ditto.
[ Voor 11% gewijzigd door Dubrillion op 16-10-2013 19:41 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd
zou je die voor mij kunnen breeden?
On; Waar kun je syther vangen staat nog niet in mijn dex
Ik stuur je een PM als hij voor je klaar staat
Verwijderd
ThxDutchCrownNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:55:
Sure! Ga ik zo ff opzoek naar een Ditto
Ik stuur je een PM als hij voor je klaar staat
Scyther heb ik van BlackThunder gehad. Helemaal top. Kreeg er zelfs een ditto bijVerwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:54:
[...]
zou je die voor mij kunnen breeden?
On; Waar kun je syther vangen staat nog niet in mijn dex
- Greninja lvl 86
- Delphox lvl 87
- Chesnaught lvl 68
- Pikachu lvl 66 (heb hem alleen maar in m'n team vanwege z'n Pika Pika als die een gevecht binnen komt
- Xerneas lvl 65
- Goomy lvl 38
Waren leuke battles, maar door m'n eerste 2 pokemons was het best wel een face roll. Hopelijk zijn ze de tweede keer sterker. Maar eerst op zoek naar Ditto!
[ Voor 13% gewijzigd door Jveer op 16-10-2013 20:39 ]
Verwijderd
Oh ik vermaak me wel hoor. Genoeg pokemons nog om te vangen en me inlezen op (IV) breeding en EV training. Super training doen om evo stones te krijgen en dan is kijken voor wat battles ^^ Misschien dat we een Tweakers tournooi een keertje kunnen houden?Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:48:
Je kan niet zoveel meer doen na de league. Jammer dat je niet nog een land kon vrij spelen of een eiland waar je heen kan.
Kan er zo 1 voor je vangen als je dat wilt. Ze komen in hordes gelijk rechts van Shalour city.coredalae schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:03:
Heeft iemand trouwens al een mareep ofzo gevangen? een ampharos zou een goede toevoeging zijn aan mijn team
edit: daarbij ben ik ook op zoek naar een chesto berry, heeft iemand die toevallig over of weeten jullie waar ik die kan vinden?ben namelijk bezig met cherries crossbreeden en deze heb ik nodig voor kelpsy berries.
Iemand al een goeie plek gevonden om te trainen post-E4? De E4 farmen vind ik langzaam aanvoelen, maar heb nog geen plek gevonden om goed te kunnen trainen. Wil graag even m'n Venusaur en Blastoise boosten, die zijn namelijk nog maar rond de level 40.
Tesla M3LR '21
Venusaur
Charizard (is nu nog een Charmeleon)
Blastoise (is nu nog een Wartortle)
Moltres
Arcanine (is nu nog een Growlithe)
Mewtwo
Overigens ook nog Raichu & Lapras in de box zitten
3 fire types waarvan 2 ook flying zijnDutchCrownNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:40:
Zo tijd om eens te gaan trainen, aangezien mijn "old" team (vooralsnog) compleet is
Venusaur
Charizard (is nu nog een Charmeleon)
Blastoise (is nu nog een Wartortle)
Moltres
Arcanine (is nu nog een Growlithe)
Mewtwo
Overigens ook nog Raichu & Lapras in de box zitten
LunaTempesta schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:45:
Lapras was rond de 4de gym toch al te krijgen? Ik ben er helemaal langs gegaan. Kan iemand mij een quick note geven waar ik deze alsnog kan vinden?
Haha ach maak het me zelf soms lastigDutchEZmoder schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:45:
[...]
3 fire types waarvan 2 ook flying zijnJe zal stealth rocks wel leuk vinden zeker?
Bovendien zijn er nog veel Pokémon te vangen, dus kan altijd nog wisselen.
LunaTempesta schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:45:
Lapras was rond de 4de gym toch al te krijgen? Ik ben er helemaal langs gegaan. Kan iemand mij een quick note geven waar ik deze alsnog kan vinden?
Dus als je de stad bezocht en naar rechts liep
Verwijderd
mijn friend code is : 4141-2132-9519
ik heb nog wel een lvl 2 froakie voor je.Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:52:
hallo allemaalik speel zelf pokemon x en ben bij ongeveer de 6e gym. ik heb de grass type starter gekozen maar ben er eigenlijk neit zo tevreden mee. ik ben op zoek naar iemand die misschien een Fennekin over heeft of die hem zou kunnen maken
. ik heb zelf niet veel om er voor te ruilen maar als ik weet wat iemand er voor wil hebben zou ik er wel naar kunnen zoeken.
het is iets
Verwijderd
ik heb nog een fennekinVerwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:52:
hallo allemaalik speel zelf pokemon x en ben bij ongeveer de 6e gym. ik heb de grass type starter gekozen maar ben er eigenlijk neit zo tevreden mee. ik ben op zoek naar iemand die misschien een Fennekin over heeft of die hem zou kunnen maken
. ik heb zelf niet veel om er voor te ruilen maar als ik weet wat iemand er voor wil hebben zou ik er wel naar kunnen zoeken.
Verwijderd
scyter zou fijn zijn;pVerwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:07:
[...]
en wat zou je voor deze pokemon terug willen hebben ?
Verwijderd
hmm die kan ik later in de game pas vangen. ik probeer er wel zo snel mogelijk 1tje te vangen en dan message ik je wel terug;)
Geloof het wel. Wil je best helpen.Dubrillion schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:14:
Wie heeft er een metal coat en wilt een Scyther ruilen en weer terug zodat deze kan evolueren? Dan heb je een toevoeging aan je Pokedex en ben ik ook weer blij. Dan kom ik gelijk bij me volgende vraag. Als ik hem laat evolueren leert hij dan gelijk een move als je het op het juiste level doet? Scyther leert op 21 een aanval en Scizor ook. Vandaar de vraag.
3995 6684 2944
edit: Moet ik natuurlijk wel eerst een Metal Coat hebben
[ Voor 6% gewijzigd door Silversin op 16-10-2013 22:16 ]
Hahaha dat lijkt me wel handigSilversin schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:16:
[...]
Geloof het wel. Wil je best helpen.
3995 6684 2944
edit: Moet ik natuurlijk wel eerst een Metal Coat hebben
Desnoods geef ik de metal coat weer mee terug aan diegene
[ Voor 9% gewijzigd door Dubrillion op 16-10-2013 22:23 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2013 22:44 ]
Sorry ik snap hem nier helemaal. Je wil even heen en weer ruilen?Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:44:
Wie kan yveltal even heen en weer ruilen?
[ Voor 16% gewijzigd door Dubrillion op 16-10-2013 22:46 ]
Dit topic is gesloten.
![]()