Ik kan niet aan zoveel rare candy's komen volgens mij zonder cheats. en ik gebruikte ook al die calculator. Ik heb een adament charmander van lv 1. ik wil graag een adament nature dus moet nog even zien hoe ik achter zn iv komBatino schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:22:
[...]
Je kan de IV's niet zelf berekenen, dit zal je doen d.m.v. IV calculators zoals: http://www.marriland.com/tools/iv-calculator wat ik zelf vaak doe is +-15 pokemon hatchen en dan opslaan vervolgens rare candies gebruiken om ze te levelen (zodat je pokemon geen EV er bij krijgen) en alle stats die je pokemon krijgen in die calculator invoeren. Wanneer je alle IVs weet van je pokemon doe je een soft reset en bewaar je de pokemon met de beste IVs en daar ga je dan weer verder mee breeden.
Hallo allemaal! Ik had Pokemon nog niet besteld omdat ik sinds kort een Wii U heb met Zelda The Wind Waker. Maar ik heb de game nu toch maar besteld bij Media Markt voor maar 30 euro. Misschien handig voor de gene die hem nog niet hebben
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Ik heb straks wel een Squirtle voor je denk ik.Clavat schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:19:
Iemand die voor vanavond een Squirtle of Bulbasaur heeft voor me te ruil?
Zal wel na 22u worden maar als iemand me blij kan maken....
Had namelijk net 2x een Wartortle naar de daycare gebracht
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Whaaa als je me vanavond mij er blij mee kan maken,,DutchCrownNL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:25:
[...]
Ik heb straks wel een Squirtle voor je denk ik.
Had namelijk net 2x een Wartortle naar de daycare gebracht
Wordt wel pas echt naa 22u 22.30u..
Dan ben je mijn held
PSN: McMillan0984
Verwijderd
Daarnaast zou ik zo no problemo een balbasaur kunnen breeden of charmander;pClavat schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:29:
[...]
Whaaa als je me vanavond mij er blij mee kan maken,,
Wordt wel pas echt naa 22u 22.30u..
Dan ben je mijn held
Pokemon Y is inmiddels uitverkocht bij MM.
"21 jaar DSL!"
Verwijderd
Zou iemand mij een yveltal kunnen traden? dan staat ie in mijn dex. kan dan ook wel xerneas in plaast van sturen
Charmander heb ik al.
Ik heb alleen squirtle en bulbasaur nodig
Ik denk echt dat we een apart trading topic moeten gaan maken
Ik heb alleen squirtle en bulbasaur nodig
Ik denk echt dat we een apart trading topic moeten gaan maken
[ Voor 33% gewijzigd door Clavat op 15-10-2013 17:32 ]
En ik zoek juist een Charmander
als je kunt breeden met charmeleon en ik hem weer terug krijg mag je hem lenen
Heb nu "even" geen ditto bij de hand, dus ManInWhiteNL zou er graag 1 van je willen hebben.
Wil je nog iets speciaals er voor terug hebben of maakt je het niet uit ?
Verwijderd
Een y exclusive pokemon zou fijn zijn. of een exclusive mega stone maar ja dat zit er niet in. verder maakt me niet zoveel uitDutchCrownNL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:37:
Heb nu "even" geen ditto bij de hand, dus ManInWhiteNL zou er graag 1 van je willen hebben.
Ze moeten nog wel even uitkomen hoor je hoort van me
Net een Japanner die mij uitdaagde voor een triple battle, ik zag dat hij al de league had verslagen. Lucario, Mega Garchomp, Delphox, Gardevoir, Blastoise en Yveltal.
Die had ik even in de pan gehakt met mijn nog niet gebalanceerde team van Mega Venusaur, Chesnaught, Lapras, Doublade, Blaziken en een Sneasel met Thief, Cut, False Swipe en Rock Smash
Wel lachen. En ik heb de 8e badge niet eens
Die had ik even in de pan gehakt met mijn nog niet gebalanceerde team van Mega Venusaur, Chesnaught, Lapras, Doublade, Blaziken en een Sneasel met Thief, Cut, False Swipe en Rock Smash
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf
Wow. Gister voor het eerst sinds blue dus weer pokemon gespeeld (X). Moet me volgens mij maar eens gaan verdiepen in EV's, IV's en dat soort dingen, want van de meeste posts hier begrijp ik helemaal niks :-)
Maar wat verslavend zeg! gisteravond direct 3,5 uur gespeeld.
Heb voor de gelegenheid net ook maar even mijn FC opgezocht (nog nooit gebruikt). Mag toegevoegd worden aan de TS:
1650-0994-0708
Maar wat verslavend zeg! gisteravond direct 3,5 uur gespeeld.
Heb voor de gelegenheid net ook maar even mijn FC opgezocht (nog nooit gebruikt). Mag toegevoegd worden aan de TS:
1650-0994-0708
psn: jagermeistertim
Verwijderd
Ben ik gelukkig nog op tijd, uurtje geleden besteldThe_Bird schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:31:
Pokemon Y is inmiddels uitverkocht bij MM.
Kleine tip: er schijnt een bug te kunnen optreden als je de game saved rond of in Lumiose City -> http://www.gametrailers.c...reaking-bug-in-pokemon-xy
Uitkijken dus! Mijn vriendin kwam ermee aanzetten, gelukkig nog geen crash gehad..
Uitkijken dus! Mijn vriendin kwam ermee aanzetten, gelukkig nog geen crash gehad..
Verwijderd
ik heb een adament charmander na en paar x hatchen. Iemand enig idee hoe ik nou hem precies ev moet trainen of met zn iv enzo? snap nog niet veel van super training aangezien de guides oduere generatie zijn
EV-training is nu Super training geworden, deze stats staan dus niet vast.Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:23:
ik heb een adament charmander na en paar x hatchen. Iemand enig idee hoe ik nou hem precies ev moet trainen of met zn iv enzo? snap nog niet veel van super training aangezien de guides oduere generatie zijn
IV's staan stats staan vast op het moment dat je een pokemon vangt of een egg krijgt, deze stats kan je dus niet meer aanpassen.
De guides over IV-breeden kloppen nog steeds!
Verwijderd
Dus ik hoef alleen maar met mijn adament charmander super training te doen de hele tijd, inzetten op de stats die ik belangrijk vind en dan gewoon tegen random pokemon levelen?Batino schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:26:
[...]
EV-training is nu Super training geworden, deze stats staan dus niet vast.
IV's staan stats staan vast op het moment dat je een pokemon vangt of een egg krijgt, deze stats kan je dus niet meer aanpassen.
De guides over IV-breeden kloppen nog steeds!
Juist! (er van uitgaande dat je niets geeft om IVs nuVerwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:29:
[...]
Dus ik hoef alleen maar met mijn adament charmander super training te doen de hele tijd, inzetten op de stats die ik belangrijk vind en dan gewoon tegen random pokemon levelen?
Verwijderd
Dit is mijn eerste expiriment, laten we maar zeggen. ik heb super training door en richt me nu op ev-training ik zet 252 op attack 252 op speed. Later ga ik me bekommeren op IV. door dat super training duurt het niet super lang.Batino schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:35:
[...]
Juist! (er van uitgaande dat je niets geeft om IVs nu)
Nog steeds geen idee wat de iv's van me lv 1 charmander zijn ;p
Je kan niet weten wat de IV's van een level 1 is. Wel kan je bijv. zien wat voor note er bij je charmander staat zoals "likes to trash about" of "likes to run " etc. die geven altijd de hoogste IV aan, en wat er staat geeft aan hoeveel die IV is. http://www.pokezam.com/ga...nics/individualvalues.phpVerwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:49:
[...]
Dit is mijn eerste expiriment, laten we maar zeggen. ik heb super training door en richt me nu op ev-training ik zet 252 op attack 252 op speed. Later ga ik me bekommeren op IV. door dat super training duurt het niet super lang.
Nog steeds geen idee wat de iv's van me lv 1 charmander zijn ;p
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf
Verwijderd
mijn charmander is adament en heeft 'quick to flee'. raad je me dan aan door te gaan met ev trainen?DutchEZmoder schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:55:
[...]
Je kan niet weten wat de IV's van een level 1 is. Wel kan je bijv. zien wat voor note er bij je charmander staat zoals "likes to trash about" of "likes to run " etc. die geven altijd de hoogste IV aan, en wat er staat geeft aan hoeveel die IV is. http://www.pokezam.com/ga...nics/individualvalues.php
Quick to flee is niet slecht, 29 IV's in speed sowieso. Moet je zelf maar beslissen of je voor de 31 IV's gaat of deze houd.Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:00:
[...]
mijn charmander is adament en heeft 'quick to flee'. raad je me dan aan door te gaan met ev trainen?
Dat is niet helemaal waar.DutchEZmoder schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:01:
[...]
Quick to flee is niet slecht, 29 IV's in speed sowieso. Moet je zelf maar beslissen of je voor de 31 IV's gaat of deze houd.
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Characteristic
@ManInWhite
je kan je Charmander ook levelen zonder rare candies, zet een sterke pokemon voorin in je party en zet de Exp. Share aan en battle een trainer met pokemon van een redelijk hoog level, vul alle stats van je level 1 charmander in, als die level 2 is voer je al die stat in, vervolgens de stats van level 3 enz.
Verwijderd
Dus die karaktereigenschappen geven de iv's aan. Dus als ik een charmander wil hebben met alles op attack. zou een adamant charmander met Likes to thrash about ideaal zijn om ev te trainen en dan verder niks meer aan doen?DutchEZmoder schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:01:
[...]
Quick to flee is niet slecht, 29 IV's in speed sowieso. Moet je zelf maar beslissen of je voor de 31 IV's gaat of deze houd.
Heb eventueel een (female) Pupitar voor jeVerwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:39:
[...]
Een y exclusive pokemon zou fijn zijn. of een exclusive mega stone maar ja dat zit er niet in. verder maakt me niet zoveel uit
Ze moeten nog wel even uitkomen hoor je hoort van me
De site die net was gepost waren de maximale stats van een karakter. Het karakter "Likes to trash about " geeft aan dat de attack IV 1, 6, 11, 16, 21, 26 of 31 is. zie de site die ik net posteVerwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:05:
[...]
Dus die karaktereigenschappen geven de iv's aan. Dus als ik een charmander wil hebben met alles op attack. zou een adamant charmander met Likes to thrash about ideaal zijn om ev te trainen en dan verder niks meer aan doen?
Verwijderd
Op deze manier is het dus alweer een heel verschil, kan 1 zijn maar ook 31. die andere site legt het uit of het altijd 31 is.Batino schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:10:
[...]
De site die net was gepost waren de maximale stats van een karakter. Het karakter "Likes to trash about " geeft aan dat de attack IV 1, 6, 11, 16, 21, 26 of 31 is. zie de site die ik net poste
Verwijderd
loop nu met 3 van die eieren nog rond dus doe geen moeite hoor;p heb trouwens ook al een pupitar. Ik stuur je een dm als ik er 1 voor je hebDutchCrownNL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:08:
[...]
Heb eventueel een (female) Pupitar voor je
Toppertje!Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:12:
[...]
loop nu met 3 van die eieren nog rond dus doe geen moeite hoor;p heb trouwens ook al een pupitar. Ik stuur je een dm als ik er 1 voor je heb
@clavat
Je level 1 Squirtle is uitgekomen
Ja, maar doordat het altijd de hoogste aangeeft is de kans erg klein dat het 1 is, omdat dat zou betekenen dat de andere IV's 0 zijn of ook 1.Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:11:
[...]
Op deze manier is het dus alweer een heel verschil, kan 1 zijn maar ook 31. die andere site legt het uit of het altijd 31 is.
Levelen met Exp Share is niet aan te raden met EV trainen omdat ook de EV's worden doorgegeven.
Verwijderd
Ik ga gewoon mijn charmander adamant van level 1 super trainen, tot hij vol is. Op level 100 zie ik wel verder. Tis pas mijn eerste breed experiment hahaDutchEZmoder schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:23:
[...]
Ja, maar doordat het altijd de hoogste aangeeft is de kans erg klein dat het 1 is, omdat dat zou betekenen dat de andere IV's 0 zijn of ook 1.
Levelen met Exp Share is niet aan te raden met EV trainen omdat ook de EV's worden doorgegeven.
ik dacht dat die niet werden doorgegeven in battles met trainersDutchEZmoder schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:23:
[...]
Ja, maar doordat het altijd de hoogste aangeeft is de kans erg klein dat het 1 is, omdat dat zou betekenen dat de andere IV's 0 zijn of ook 1.
add me fc please. 2766-9137-7498
Djavi
dm message me en alle friend codes onder deze en op de front page add ik ook.
Djavi
dm message me en alle friend codes onder deze en op de front page add ik ook.
Vandaag bij de MediaMarkt 22,50 euro teruggekregen vanwege de actie dat nu het tweede spel 50% korting heeft. Dus gemiddeld 32,50 per stuk betaald ipv 45. Ik ben tevreden 
Ze wilden me eerst 90 euro teruggeven. Bij de MediaMarkt zijn ze zo slim om de creditnota te splitsen in twee bonnen. Met de eerste geven ze je bij de kassa alles terug en met de tweede moet je het uiteindelijke bedrag betalen waardoor je het verschil dus terug krijgt. Tenzij je die 2e bon dus niet laat zien, dan mag je alles houden blijkbaar. Waterdicht systeem!
Ze wilden me eerst 90 euro teruggeven. Bij de MediaMarkt zijn ze zo slim om de creditnota te splitsen in twee bonnen. Met de eerste geven ze je bij de kassa alles terug en met de tweede moet je het uiteindelijke bedrag betalen waardoor je het verschil dus terug krijgt. Tenzij je die 2e bon dus niet laat zien, dan mag je alles houden blijkbaar. Waterdicht systeem!
Kijk dat is pas service! Ik heb zojuist mijn bestelling bij Gamedumper geannuleerd en Pokemon X bij MM besteld hopelijk leveren zij wel snelBlackMage schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:05:
Vandaag bij de MediaMarkt 22,50 euro teruggekregen vanwege de actie dat nu het tweede spel 50% korting heeft. Dus gemiddeld 32,50 per stuk betaald ipv 45. Ik ben tevreden
In Groningen is er niets meer, geen X, geen Y. Weet niet wat de webshop doet, maar die actie dat je het voor 30 euro kan halen zal vast de beschikbare voorraad niet positief beinvloedenBatino schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:12:
[...]
Kijk dat is pas service! Ik heb zojuist mijn bestelling bij Gamedumper geannuleerd en Pokemon X bij MM besteld hopelijk leveren zij wel snel
Had je dus eerst in de webshop besteld en daarna bij de MM langsgeweest om het bedrag terug te vragen/eisen? Ik wil misschien ook gebruik maken van de actie, om Wind Waker op de Wii U en Ocarina of Time op de 3DS te kopen. Maar volgens de webshop kom ik uit op 90 euro, wat dus niet klopt. (tenzij de actie al voorbij is?)BlackMage schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:05:
Ik heb hem inderdaad in de webshop besteldBlackMage schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:20:
[...]
In Groningen is er niets meer, geen X, geen Y. Weet niet wat de webshop doet, maar die actie dat je het voor 30 euro kan halen zal vast de beschikbare voorraad niet positief beinvloeden
Als ik Pokémon X nog wil bestellen bij de webshop van MediaMarkt krijg ik de volgende melding.
Misschien maar beter ook. Moet al die andere Pokémongames nog uitspelen, hehe.Een interne server fout heeft plaatsgevonden
Een interne serverfout heeft plaatsgevonden. Probeert u het alstublieft nogmaals over enkele minuten. Neem alstublieft contact met ons op als deze fout zich blijft voordoen.
Nee ik had beide games vrijdag gekocht voor 45 per stuk. Maar sinds gister hebben ze dus die actie voor 2e game 50% korting. Ik heb beroep gedaan op de "laagste prijs garantie" van de MediaMarkt om alsnog van de actie gebruik te mogen maken, ondanks dat die actie op dat moment nog niet gelde. Immers geven ze de garantie dat als je het binnen 14 dagen binnen 15km goedkoper vind (bewijs via folder oid) dat je het verschil terug krijgt.Jveer schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:21:
[...]
Had je dus eerst in de webshop besteld en daarna bij de MM langsgeweest om het bedrag terug te vragen/eisen? Ik wil misschien ook gebruik maken van de actie, om Wind Waker op de Wii U en Ocarina of Time op de 3DS te kopen. Maar volgens de webshop kom ik uit op 90 euro, wat dus niet klopt. (tenzij de actie al voorbij is?)
Je kan het beste bij de winkel langs gaan voor die actie. De webshop heeft geen ondersteuning voor zulke constructies. Je moet namelijk in de winkel zelfs om een speciale factuur vragen, als je er zo mee naar de kassa loopt werkt het ook niet.
GTS & Wonder Trade
Met name de laatste is erg leuk!
Net via GTS m'n Xerneas (
) geruild voor een Yveltal (Lvl 64 --> Lvl 68 ook nog, dus mooie winst). Nu dus een party bestaande uit: Charizard, Venusaur, Blastoise, Mewtwo & Yveltal. Nu even heel goed zoeken naar een laatste pokemon als perfecte aanvulling. Het liefste wil ik Zapdos, maar die is lastig te krijgen.
Net via GTS m'n Xerneas (
Tesla M3LR '21
Wellicht een leuke Fairy zoals Sylpheon, of een draak zoals GarchompLas Vegas schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:28:
GTS & Wonder TradeMet name de laatste is erg leuk!
Net via GTS m'n Xerneas () geruild voor een Yveltal (Lvl 64 --> Lvl 68 ook nog, dus mooie winst). Nu dus een party bestaande uit: Charizard, Venusaur, Blastoise, Mewtwo & Yveltal. Nu even heel goed zoeken naar een laatste pokemon als perfecte aanvulling. Het liefste wil ik Zapdos, maar die is lastig te krijgen.
Edit: Yveltal heeft dus geen Mega haha.
[ Voor 3% gewijzigd door BlackMage op 15-10-2013 21:32 ]
Haha nee, maar op Charizard na m'n andere ''starters'' ook niet.BlackMage schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:31:
[...]
Wellicht een leuke Fairy zoals Sylpheon, of een draak zoals GarchompGarchomp heeft ook een Mega en daarmee heb je dus je hele team in Mega.
Edit: Yveltal heeft dus geen Mega haha.
spoiler:
Ik ben naar die stone shop geweest in Parijs, en daar moet ik blijkbaar 1 miljoen neerleggen voor de Blastoise steen. En dat heb ik niet
Misschien mis ik wat hoor, maar vind dat wel wat veel..
Tesla M3LR '21
Las Vegas schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:34:
[...]
Haha nee, maar op Charizard na m'n andere ''starters'' ook niet.
spoiler:Ik ben naar die stone shop geweest in Parijs, en daar moet ik blijkbaar 1 miljoen neerleggen voor de Blastoise steen. En dat heb ik nietMisschien mis ik wat hoor, maar vind dat wel wat veel..
spoiler:
Op een gegeven moment verlaagd hij de prijzen. Volgens mij is dat na de league dacht ik
Las Vegas schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:34:
[...]
Haha nee, maar op Charizard na m'n andere ''starters'' ook niet.
spoiler:Ik ben naar die stone shop geweest in Parijs, en daar moet ik blijkbaar 1 miljoen neerleggen voor de Blastoise steen. En dat heb ik nietMisschien mis ik wat hoor, maar vind dat wel wat veel..
spoiler:
Schijnt dat de prijs weigeren ervoor zorgt dat ze steeds goedkoper worden. Ik las dat je uiteindelijk op 150k komt.
Ah, ik heb de Pokemon League al wel verslagen.chengbondkwok schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:35:
[...]
spoiler:Op een gegeven moment verlaagd hij de prijzen. Volgens mij is dat na de league dacht ik
Tesla M3LR '21
Ik gebruikte de Amulet Coin redelijk veel. Had na de league zo'n 1,1 miljoen. Alleen beetje zonde omdat aan één steentje uit te geven.
Whoot ik kom nu online..DutchCrownNL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:13:
[...]
Toppertje!
@clavat
Je level 1 Squirtle is uitgekomen
Er was op serebii speculatie over critical capture.
Heb het vandaag dus gehad bij een riolu, 1x schudden en hij was gecaptured.
Vraag me wel af wat er in de reflection cave zit.
In het diepe gedeelte, voorbij de tm zit een raar soort plateau, spawnen yveltal en x...... Daar als je ze laat fainten oid?
Heb het vandaag dus gehad bij een riolu, 1x schudden en hij was gecaptured.
Vraag me wel af wat er in de reflection cave zit.
In het diepe gedeelte, voorbij de tm zit een raar soort plateau, spawnen yveltal en x...... Daar als je ze laat fainten oid?
Ahh thx, ga ik morgen even langs. Scheelt toch weer wat geld en ik denk niet dat beide games snel ik prijs zal zakken.BlackMage schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:26:
[...]
Nee ik had beide games vrijdag gekocht voor 45 per stuk. Maar sinds gister hebben ze dus die actie voor 2e game 50% korting. Ik heb beroep gedaan op de "laagste prijs garantie" van de MediaMarkt om alsnog van de actie gebruik te mogen maken, ondanks dat die actie op dat moment nog niet gelde. Immers geven ze de garantie dat als je het binnen 14 dagen binnen 15km goedkoper vind (bewijs via folder oid) dat je het verschil terug krijgt.
Je kan het beste bij de winkel langs gaan voor die actie. De webshop heeft geen ondersteuning voor zulke constructies. Je moet namelijk in de winkel zelfs om een speciale factuur vragen, als je er zo mee naar de kassa loopt werkt het ook niet.
OT: Ik heb nu net de 6de gym verslagen, heb toch besloten om meer te focussen op de story en minder op het vangen van pokemons. Plus ik heb een Goomy gevangen! Om de reddit trend te volgen...
Verwijderd
Omdat pokemon x mn eerste ds game is, wil ik graag nog een andere pokemon ds game erbij. Zelf denk ik aan hg/ss of BW2. Iemand suggesties?
X is een 3ds spel en hg/ss en BW2 zijn DS games. Misschien Fire Emblem 3DS?Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:47:
Omdat pokemon x mn eerste ds game is, wil ik graag nog een andere pokemon ds game erbij. Zelf denk ik aan hg/ss of BW2. Iemand suggesties?
Ik heb een Tyrunt lvl1 die ik wil ruilen voor een Timid Skrelp, iemand?
Zou dan BW2 nemen, aangezien BW / BW2 in december ondersteuning krijgen voor de app zodat je je pokemon kan overzetten naar X/Y
Verwijderd
Ik neem aan dat je ds spellen gewoon op 3ds kan spelenDutchEZmoder schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:48:
[...]
X is een 3ds spel en hg/ss en BW2 zijn DS games. Misschien Fire Emblem 3DS?
Jup, andersom alleen niet (3DS games kunnen niet op de DS/DSi/DSlite etc, alleen op de 2DS/3DS)Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:50:
[...]
Ik neem aan dat je ds spellen gewoon op 3ds kan spelen
Ja maar ik dacht je hebt een 3ds dan wil je misschien 3ds spellenVerwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:50:
[...]
Ik neem aan dat je ds spellen gewoon op 3ds kan spelen
Kwa Pokemon game zou BW2 wat beter uitkomen als je bijv. alle pokemons zou willen hebben. Straks kan je dan gebruik maken van Pokemon Transfer om de pokemons uit BW2 op de Pokebank te zetten.Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:47:
En anders zijn zoals altijd de first party games van Nintendo altijd aanraders
Moltres net gevangen
Nu op het GTS in de hoop er een Zapdos voor terug te krijgen. Dan is m'n team compleet en kan ik verder gaan levellen.
Tesla M3LR '21
Hoevaak is hij bij jou weggevlogen ?Las Vegas schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:39:
Moltres net gevangenNu op het GTS in de hoop er een Zapdos voor terug te krijgen. Dan is m'n team compleet en kan ik verder gaan levellen.
Heb hem zelf pas 1x ontmoet...
http://www.reddit.com/r/p...ch_moltreszapdosarticuno/DutchCrownNL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:46:
[...]
Hoevaak is hij bij jou weggevlogen ?
Daar vind je meer info, het is de nieuwe implementatie van roaming pokemon.
Wauw de 7de gym is echt geweldig! Super mooi gemaakt!!
[ Voor 7% gewijzigd door Jveer op 16-10-2013 01:56 ]
Voor degenen die misgrepen met Y bij de mediamarkt; die kost 37,50 incl verzendkosten bij de Saturn webshop. Alsnog een aardige prijs lijkt me.
"21 jaar DSL!"
10x.DutchCrownNL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:46:
[...]
Hoevaak is hij bij jou weggevlogen ?
En Zapdos is ook binnen zie ik net, lekker wakker worden
Tesla M3LR '21
Ah thanks! gaan we even doorlezenJveer schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:58:
[...]
http://www.reddit.com/r/p...ch_moltreszapdosarticuno/
Daar vind je meer info, het is de nieuwe implementatie van roaming pokemon.
Wauw de 7de gym is echt geweldig! Super mooi gemaakt!!
Verwijderd
Hoi Tweakers,
Ik ben gister de trotse pappa geworden van 4 Growlithe's
Zijn er hier nog tweakers die net als mij dat hun fav pokemon vinden? Zoja laat je ff horen dan krijg je die van mij
ze zijn allemaal lvl 1.
Ik ben gister de trotse pappa geworden van 4 Growlithe's
Verwijderd
Ik heb nog wel een Skrelph over maar of die Timid is weet ik niet.. Kan zo en zo meer vangen voor je.
DutchEZmoder schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:50:
Ik heb een Tyrunt lvl1 die ik wil ruilen voor een Timid Skrelp, iemand?
GrowlitheVerwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:47:
Hoi Tweakers,
Ik ben gister de trotse pappa geworden van 4 Growlithe'sZijn er hier nog tweakers die net als mij dat hun fav pokemon vinden? Zoja laat je ff horen dan krijg je die van mij
ze zijn allemaal lvl 1.
Ben overigens pas vanavond thuis, tenzij je rond de klok van 12 kan ruilen, dan heb ik namelijk pauze
Wat wil je er overigens voor terug?
[ Voor 16% gewijzigd door DutchCrownNL op 16-10-2013 09:04 ]
Kan je evolutions stones kopen? Of is dit net als sommige games dat er maar een paar voor handen zijn en anders DIKKE PECH ???
Klinkt wel interressant.Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:47:
Hoi Tweakers,
Ik ben gister de trotse pappa geworden van 4 Growlithe'sZijn er hier nog tweakers die net als mij dat hun fav pokemon vinden? Zoja laat je ff horen dan krijg je die van mij
ze zijn allemaal lvl 1.
probleem is alleen de ik pas rond 18:00u thuis ben.
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
Verwijderd
Ik zit ook op me werk hoor
kan pas vanavond traden 
eathan schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:02:
[...]
Klinkt wel interressant.
probleem is alleen de ik pas rond 18:00u thuis ben.
Verwijderd
Je hebt een PM 
DutchCrownNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:50:
[...]
GrowlitheHoud me graag aanbevolen !
Ben overigens pas vanavond thuis, tenzij je rond de klok van 12 kan ruilen, dan heb ik namelijk pauze![]()
Wat wil je er overigens voor terug?
Dan houdt ik mij bij deze ook graag aanbevolen.Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:03:
Ik zit ook op me werk hoorkan pas vanavond traden
[...]
als het goed is kan je ze krijgen via super training.Dubrillion schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:02:
Kan je evolutions stones kopen? Of is dit net als sommige games dat er maar een paar voor handen zijn en anders DIKKE PECH ???
weet alleen niet hoe.
maar er is vast wel een mede tweaker die dat met feel plezier wil uitleggen
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
Ik houd me overigens ook aanbevolen. Arcanine is een van mijn favoriete Pokémon.Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:47:
Hoi Tweakers,
ze zijn allemaal lvl 1.
Verwijderd
Dat waren ze dan
als er nog meer mensen zijn moet ik meer breeded daar heb ik morgen tijd voor 
Ik heb de mensen gepmed en me friendscode is: 4613 6911 0685
Ik heb de mensen gepmed en me friendscode is: 4613 6911 0685
Muskalade schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:09:
[...]
Ik houd me overigens ook aanbevolen. Arcanine is een van mijn favoriete Pokémon.
Ik heb zelf een aantal Skrelps maar geen is Timid helaasVerwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:48:
Ik heb nog wel een Skrelph over maar of die Timid is weet ik niet.. Kan zo en zo meer vangen voor je.
[...]
Heeft iemand trouwens al 1 van de items Power Anklet, Band, Belt, Bracer, Lens, Weight gevonden?
Bleh, ik ben pas op route 6. Wel een shitload van die steel/ghost zwaardjes inmiddels. Ik zag voorbij de burg waar ik niet overheen kon iets wat op een daycare leek. Dus even aant voorbereiden en een adamant zwaardje breeden.
Wat me daarbij opviel: als dat zwaardje "slaapt" dan is z'n oog dicht. Ik ben mijn ivysaur een beetje aant gebruiken als sleep inducer om pokemon wat makkelijker te pakken te krijgen. En sleep powder er op en de ogen gaan dicht. En dat is niet alleen bij dat zwaardje. Erg goede toevoeging imho.
Wat me daarbij opviel: als dat zwaardje "slaapt" dan is z'n oog dicht. Ik ben mijn ivysaur een beetje aant gebruiken als sleep inducer om pokemon wat makkelijker te pakken te krijgen. En sleep powder er op en de ogen gaan dicht. En dat is niet alleen bij dat zwaardje. Erg goede toevoeging imho.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
ik heb in route 6 best wel wat moeten rond lopen en ben er nog geen enkele keer een honedge tegen gekomen.ye-roon schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:00:
Bleh, ik ben pas op route 6. Wel een shitload van die steel/ghost zwaardjes inmiddels. Ik zag voorbij de burg waar ik niet overheen kon iets wat op een daycare leek. Dus even aant voorbereiden en een adamant zwaardje breeden.
hoe doe je dat?
De 1e pokémon die ik daar tegen kwam was een adamant honedgeeathan schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:06:
[...]
ik heb in route 6 best wel wat moeten rond lopen en ben er nog geen enkele keer een honedge tegen gekomen.
hoe doe je dat?
Shit net een Skarmory tegengekomen, ik denk oke hij heeft toch Sturdy dus hup Fire Blast, 1 HP en hij kreeg de burn
[ Voor 15% gewijzigd door DutchEZmoder op 16-10-2013 11:11 ]
Verwijderd
Ik ga eerst het verhaal uitspelen (moet nog 2 badges, zit bij route 16) en daarna mezelf verdiepen in welke Pokémon ik wil hebben (aaibaarheidsfactor
). Ik wist bijvoorbeeld niet eens dat je kunt breeden maar een fokprogramma lijkt me wel wat om zo mensen hun verzameling compleet te kunnen maken.
Ja zitten best leuke details in. Als je een Pokemon bijna neer hebt dan bewegen ze ook veel langzamer als wanneer ze springlevend zijn.
Wat ik dan wel weer jammer vind is dat als je een vogel in slaap zet dat ie wel blijft vliegen. Zou mooier zijn als ie dan op de grond in slaap viel, en daarbij zijn weakness voor thunder en immuniteit voor ground kwijt raakt
Wat ik dan wel weer jammer vind is dat als je een vogel in slaap zet dat ie wel blijft vliegen. Zou mooier zijn als ie dan op de grond in slaap viel, en daarbij zijn weakness voor thunder en immuniteit voor ground kwijt raakt
eathan schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:06:
[...]
ik heb in route 6 best wel wat moeten rond lopen en ben er nog geen enkele keer een honedge tegen gekomen.
hoe doe je dat?
spoiler:
Als je naar dat perfume palace loopt heb je bij het begin van de zone 2 stukjes, 1 links van het pad en 1 rechts. Dat zijn paden waarje vanaf het palace terug kan lopen. Ik ben tot aan het hek gegaan en daarna het rechter pad gekozen om terug te lopen. Er is daar heel hoog gras, de eerste pokemon die ik daar tegenkwam was Honedge. Daarna 20 andere, en toen stuk of 7 Honedge na elkaar. Let wel, dit was tussen 22.00 en middernacht. Het is een Ghost type dus ik weet niet of je die overdag kan vangen of dat er uberhaubt verschil is tussen time of day en pokemon beschikbaarheid.
Nice.DutchEZmoder schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:10:
[...]
De 1e pokémon die ik daar tegen kwam was een adamant honedgeHij is inmiddels een Aegislash
Shit net een Skarmory tegengekomen, ik denk oke hij heeft toch Sturdy dus hup Fire Blast, 1 HP en hij kreeg de burn
gelukkig heb ik de macht van het internet achter me en weet ik nu dat het een 'rare' is die alleen in het hoge gras kan worden gevonden.
ga vanavond meteen maar een stukje terug reizen.
Verwijderd
Kan geen Honedge meer zien
Ze zitten inderdaad daar in dat hoge gras, je verzuipt er bij wijze van spreken in.
Als je nog een charmander hebt dan wil ik er wel graag eenVerwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:49:
Mijne is btw 1435-4604-0310
[ Voor 3% gewijzigd door Woolfy681 op 16-10-2013 11:32 ]
Ik ben benieuwd wanneer er concrete informatie beschikbaar komt over alle Pokemon. Dingen als base stats, welke moves hij leert, welke TM's bruikbaar zijn, etc.
Ik vind Honedge en de evo's een van de leukste nieuwe Pokemon, maar voordat ik er in ga investeren wil ik wel weten wat ik er mee kan
.
Ik vind Honedge en de evo's een van de leukste nieuwe Pokemon, maar voordat ik er in ga investeren wil ik wel weten wat ik er mee kan
Die evolutielijn vindt ik ook 1 van de leukste, en de laatste evolutie is echt enorm goedBlackMage schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:40:
Ik ben benieuwd wanneer er concrete informatie beschikbaar komt over alle Pokemon. Dingen als base stats, welke moves hij leert, welke TM's bruikbaar zijn, etc.
Ik vind Honedge en de evo's een van de leukste nieuwe Pokemon, maar voordat ik er in ga investeren wil ik wel weten wat ik er mee kan.
Wat moet je nog meer weten dan: Awesome looks. Steel/Ghost dus great typing. En van wat ik kan zien hoge attack stat. Ik denk dat het 1 van de meest gespeelde gaat worden 
Oh en Dragalge. Het is dat ik nog niet in de buurt ben van een hoog genoeg level voor die. Maar Dragon/Poison, de eerste met die type combi. En awesome looks. Het word zo wel erg makkelijk om een "dragon" team effectief te maken
T-tar, die nieuwe fossil, Dragalge, mega charizard X, keiharde pr0n imho
Oh en Dragalge. Het is dat ik nog niet in de buurt ben van een hoog genoeg level voor die. Maar Dragon/Poison, de eerste met die type combi. En awesome looks. Het word zo wel erg makkelijk om een "dragon" team effectief te maken
Mijn party nu:
- Greninja
- Aegislash
- Venusaur
- Blaziken
- Salamance
- Gardevoir
Ik moet zeggen dat Aegislash een van de beste pokemon is die ik ooit heb gehad, In defence mode gewoon 2 of 3 keer sword dance spammen (want ze kunnen je met zijn def en steel type toch niet veel maken) en dan kan het insta-hitten beginnen.
- Greninja
- Aegislash
- Venusaur
- Blaziken
- Salamance
- Gardevoir
Ik moet zeggen dat Aegislash een van de beste pokemon is die ik ooit heb gehad, In defence mode gewoon 2 of 3 keer sword dance spammen (want ze kunnen je met zijn def en steel type toch niet veel maken) en dan kan het insta-hitten beginnen.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
http://pokemondb.net/pokedex/game/x-yBlackMage schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:40:
Ik vind Honedge en de evo's een van de leukste nieuwe Pokemon, maar voordat ik er in ga investeren wil ik wel weten wat ik er mee kan.
staat al aardig wat info op!
Pffff ik had ook graag een Bagon gewild.IIsnickerII schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:48:
Mijn party nu:
- Greninja
- Aegislash
- Venusaur
- Blaziken
- Salamance
- Gardevoir
Ik heb een uur rond gerend. En kwam er wel geteld 1 tegen.
Laat staan dat ik er een stuk of 5 kan vangen en de beste Nature kan gaan gebruiken
Je kan ze denk ik ook best makkelijk via de GTS trade krijgen, gewoon zoeken naar een vrouwtje dan kan je ze breeden als je nog geen ditto hebt.Dubrillion schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:12:
[...]
Pffff ik had ook graag een Bagon gewild.
Laat staan dat ik er een stuk of 5 kan vangen en de beste Nature kan gaan gebruiken
Ben net bij de Pokémon League aangekomen na 41 uur en 40 minuten spelen 
lvl65 Talonflame
lvl41 Tyrantrum
lvl73 Aegislash
lvl71 Lapras
lvl72 Venusaur
lvl67 Blaziken
Na de league doe ik of Blaziken of Talonflame weg voor een andere pokémon, maar weet nog niet wat
332 pokémon in de pokédex
lvl65 Talonflame
lvl41 Tyrantrum
lvl73 Aegislash
lvl71 Lapras
lvl72 Venusaur
lvl67 Blaziken
Na de league doe ik of Blaziken of Talonflame weg voor een andere pokémon, maar weet nog niet wat
332 pokémon in de pokédex
http://9gag.com/gag/aD01yQ7. 9Gag kan soms best handig zijn
salemance heeft echt zieke stats, en is een bruute attacker. Daarnaast was het ook pas mijn eerste optie op een party pokemon met fly (die hij automatisch leert trouwens op lvl 50 na de evolutie)Dubrillion schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:12:
[...]
Pffff ik had ook graag een Bagon gewild.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Gents, hoe doen jullie dat met het vinden van een goede nature bij een pokemon die je graag wilt hebben? Loop je dan met een pokemon die een ability heeft om natures te ontdekken rond, of vang je gewoon elke pokemon die je tegenkomt en kijk je na een x aantal tijd in je box of je er al één met een goede nature heb gevangen?
Dit topic is gesloten.
![]()