Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
Dubrillion schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:08:
[...]

Wat is hier het voordeel van :$
Ik wil eigenlijk altijd alleen male Pokémon :Y)
dan kan je starters beeden en evt. op gts zetten.
of aan vrienden geven.

ik heb zelf ook een ivysaur en frogadier die female zijn. alleen bij mij best wel door puur geluk.

ben nu eigenlijk nog opzoek naar een female pikachu.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Misschien ook wel een idee.
Om bijv een nieuw topic te openen om elkaar te helpen met traden?

Dan ben je niet zo afhankelijk van de GTS en we helpen elkaar.

Zodat je bijv ook je pokemon uit kan lenen om te breeden zodat iedereen er profeit van heeft

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
Clavat schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:17:
Misschien ook wel een idee.
Om bijv een nieuw topic te openen om elkaar te helpen met traden?

Dan ben je niet zo afhankelijk van de GTS en we helpen elkaar.

Zodat je bijv ook je pokemon uit kan lenen om te breeden zodat iedereen er profeit van heeft
klinkt wel als een goed idee

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Wat eathan al zei. Het gaat puur om het breeden. Je kan op die manier makkelijker je pokemon met een ander soort male pokemon laten breeden om zo een charmander te krijgen met de moves die je zoekt. Anders moet je eerst gaan breeden met een ditto, hopen op een goede nature, en dan met andere male pokemon en de female die via de ditto gekregen hebt verder breeden.

Also, bij a sign of pure coincidence: mijn hele team is female atm :S de 3 starters (door opnieuw te beginnen en te traden). de 2de vorm van fletchling(de eerste die ik ving). zo'n fairy plantje met vage naam (ook eerste(de enige rede dat die in mee is, is om mee te liften tot level 19 voor de volgende form, daarna koop ik wel een steen voor de laatste vorm)). En een bidoof voor evt HM's. Al heb ik nog geen HM's gevonden ingame. Misschien ergens kijken waar ik zigzacoon kan vangen. een pokemon met pickup is altijd leuk voor free itamz.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Gister in de GTS gekeken voor een Squirtle en een Bulbasaur. Zoveel mensen die er een Yveltal of Xerneas voor terug willen. 8)7 Kwam er ook een paar tegen waarbij ik een Pokémon zag staan die ik al een keer was tegen gekomen, maar per ongeluk met 1 aanval geKO'd had. :F

Uit eindelijk maar een Pansear erop gezet en voor een Squirtle gevraagd. Toen ik een kwartier later keek had iemand zijn Squirtle voor mijn Pansear geruild. Daarna heb ik mijn Pansage voor een Bulbasaur geruild via dezelfde methode. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
ye-roon schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:34:
Wat eathan al zei. Het gaat puur om het breeden. Je kan op die manier makkelijker je pokemon met een ander soort male pokemon laten breeden om zo een charmander te krijgen met de moves die je zoekt. Anders moet je eerst gaan breeden met een ditto, hopen op een goede nature, en dan met andere male pokemon en de female die via de ditto gekregen hebt verder breeden.
dank u
ye-roon schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:34:
Also, bij a sign of pure coincidence: mijn hele team is female atm :S de 3 starters (door opnieuw te beginnen en te traden). de 2de vorm van fletchling(de eerste die ik ving). zo'n fairy plantje met vage naam (ook eerste(de enige rede dat die in mee is, is om mee te liften tot level 19 voor de volgende form, daarna koop ik wel een steen voor de laatste vorm)). En een bidoof voor evt HM's. Al heb ik nog geen HM's gevonden ingame. Misschien ergens kijken waar ik zigzacoon kan vangen. een pokemon met pickup is altijd leuk voor free itamz.
als het goed is kan je zigzagoon op de zelfde plek vangen als bidoof.
ik had hem daar als ik het goed heb.

en over de hm. is een beetje spoiler omdat met plekken die je misschien nog niet heb gehad.
spoiler:
cut kan je in de achter tuin van parfum palace vinden.

en strenght krijg je van de 2de gym leader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:12
Gisteravond nog een Honedge met adamant nature gekregen van het broertje van mn vriendin _/-\o_. Die gelijk met supertraining naar max Attack en HP. Niet zo nauwkeurig gedaan dat er precies 252 in hp en attack zitten, maar 255. Helaas, geen zin om alles opnieuw te doen :+. Ook gelijk met
spoiler:
die extra 'missies' als je max ev hebt een duskstone (en toevallig een leaf stone en andere shizzle) verdiend, zodat Doublade gelijk geevolueerd kan worden :)

Aangekomen bij de 4e gym, eindelijk, na bijna 20 uur spelen. Andere mensen hebben het uitgespeeld in die tijd, andere zitten nog voor de eerste gym te kloten :+.

spoiler:
4e gym wordt een eitje met Blaziken en Charmender. Charmender moet toch weer een beetje bij het level van Blaziken komen (35 vs 42) maar Blaziken krijgt gewoon teveel boosted exp. Charmender en Honedge dus bij deze gym maar eens richting de 40 krijgen. Dan heb ik een Charizard en Aegislash :9~

Ik vind het wel maf dat je bij het krijgen van die mega evolutions ook gelijk maar een lucario en een Lapras (die weliswaar wat later, maar ook gewoon gratis) krijgt. Meh. :F Alleen al door het feit dat ik ze niet zelf heb gevangen wil ik er al niet mee spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 16:42
mat.hi.as schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:11:

spoiler:
Ik vind het wel maf dat je bij het krijgen van die mega evolutions ook gelijk maar een lucario en een Lapras (die weliswaar wat later, maar ook gewoon gratis) krijgt. Meh. :F Alleen al door het feit dat ik ze niet zelf heb gevangen wil ik er al niet mee spelen :P
Aan de ene kant jammer dat ik op de spoiler hebt geklikt. Aan de andere kant wel blij. Dan hoef ik niet terug om een bepaalde Pokémon te vangen en te evolueren tot één van mijn favoriete :9

Iemand al een Scyther gevonden? Ik zie hem niet staan op de GTS nog |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 16:14
Lucario + animatie van Aura Sphere = DragonBall Z. Dat ziet er echt vet uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Dubrillion schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:24:
[...]

Aan de ene kant jammer dat ik op de spoiler hebt geklikt. Aan de andere kant wel blij. Dan hoef ik niet terug om een bepaalde Pokémon te vangen en te evolueren tot één van mijn favoriete :9

Iemand al een Scyther gevonden? Ik zie hem niet staan op de GTS nog |:(
Maak er alsjeblieft ook een spoiler van in jouw reactie :P. De eerste tag is weggevallen ;).

Sorry, het was inderdaad nog niet langsgekomen, Ik lees ook alle spoilertags, bang om iets interessants te missen, maar ook bang om een echte spoiler tegen te komen. Anyway, je kan het natuurlijk negeren, en doen zoals je van plan was. Is wel het beste natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
mat.hi.as schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:26:
[...]

Maak er alsjeblieft ook een spoiler van in jouw reactie :P. De eerste tag is weggevallen ;).

Sorry, het was inderdaad nog niet langsgekomen, Ik lees ook alle spoilertags, bang om iets interessants te missen, maar ook bang om een echte spoiler tegen te komen. Anyway, je kan het natuurlijk negeren, en doen zoals je van plan was. Is wel het beste natuurlijk :)
Sorry zag het zelf te laat 8)7 Maar bedankt heb aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
chengbondkwok schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:26:
Lucario + animatie van Aura Sphere = DragonBall Z. Dat ziet er echt vet uit :p
Ik kijk geen animaties meer :P. Zorgt alleen maar voor frame drops en gevechten die niet opschieten :P. De eerste 10 uur wel gespeeld zo, maar daarna vond ik het toch te langzaam gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
mat.hi.as schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:37:
[...]

Ik kijk geen animaties meer :P. Zorgt alleen maar voor frame drops en gevechten die niet opschieten :P. De eerste 10 uur wel gespeeld zo, maar daarna vond ik het toch te langzaam gaan.
Helemaal geen last van gehad. Maar ik heb 3D dan ook uitstaan. Zie de meerwaarde ervan niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik heb me in Gen4 heel erg geïrriteerd aan die animaties en de algemene traagheid ervan, vooral als er weer effecten mee spelen. Maar in X/Y heb ik nog geen seconde dat gevoel gehad. Vooral als Delphox weer eens een flame charge mag doen of een surf door Greninja vind ik het jammer dat de animaties niet langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
chengbondkwok schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:38:
[...]

Helemaal geen last van gehad. Maar ik heb 3D dan ook uitstaan. Zie de meerwaarde ervan niet in.
Hier 3D altijd aan. Bij alle spelletjes. Soms voegt het meer toe, zoals bij bijvoorbeeld Kid Icarus of Mario Kart, en soms minder zoals in Pokemon. Helaas, maar anders moet ik iedere keer dat schuifje verschuiven en dat vergeet ik alleen maar :+

Ik heb me ook al aangemeld bij Pokemon-gl.com en ook mn spel gekoppeld. De website is nu in maintanance, maar ik weet niet precies wat er beschikbaar gaat komen. Wel heb ik gesnapt dat je Pokemiles daar kan omzetten in items, maar verder geen flauw idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Haha, als ik sommige posts hier lees dan snap ik er echt niets van. Over die stats en breeden enzo.

Ik doe gewoon maar wat volgens mij :D Ik vang de pokemons die ik tof vind, en heb zojuist m'n Greninja getrade voor een Blastoise (want Greninja is echt de lelijkste pokemon die ik ooit gezien heb :r ). Helaas wel een japanse Blastoise :')

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Kan je trouwens met X en Y met alle regio's battlen (dus ook Japan en US?)

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Las Vegas schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:53:
Haha, als ik sommige posts hier lees dan snap ik er echt niets van. Over die stats en breeden enzo.

Ik doe gewoon maar wat volgens mij :D Ik vang de pokemons die ik tof vind, en heb zojuist m'n Greninja getrade voor een Blastoise (want Greninja is echt de lelijkste pokemon die ik ooit gezien heb :r ). Helaas wel een japanse Blastoise :')
Helaas? Ik zou het wel vet vinden wanneer ik een Japanse starter zou hebben. Helaas heb ik geen 3DS/2DS en Pokemon X of Y.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Las Vegas schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:53:

Die status zit ik ook nog :9
Wil me er later wel in gaan verdiepen. Misschien zelfs een tweede run als ik deze een beetje uitgespeeld heb (lees E4 verslagen heb)

Ik vind Blastoise stiekem veel gaver als Charizard alleen ik vind de Mega-Evo verschrikkelijk. Iets waar het toch wel een beetje om draait in X- en Y :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 15:55
lol heb net Xerneas met 1 ultra ball gevangen op 1/3 HP terwijl die sliep :P Hopelijk een goede nature anders reset ik 'm :P

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batino
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 20:36
MM verkoopt X en Y nu voor €30,- :o
http://www.mediamarkt.nl/...69,905432.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
wtf is even 15 euro goedkoper :S

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dubrillion schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:56:
[...]

Wil me er later wel in gaan verdiepen. Misschien zelfs een tweede run als ik deze een beetje uitgespeeld heb (lees E4 verslagen heb)

Ik vind Blastoise stiekem veel gaver als Charizard alleen ik vind de Mega-Evo verschrikkelijk. Iets waar het toch wel een beetje om draait in X- en Y :*)
Echt he. Heb nu Blastoise, Charizard & Ivysaur (net getrade), dus heb mijn favorietjes binnen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRolfje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-12-2023
DutchEZmoder schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:08:
[...]

Misschien dat ik dan ook nog even X ophaal [A] (Speel nu Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batino
DutchEZmoder schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:08:
[...]

idd, mijn X is nog steeds niet aangekomen, zou vandaag moeten worden bezorgd. Als dat niet het geval is annuleer ik de bestelling en koop ik hem daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Hmm zaterdag dan toch maar naar de MediaMarkt en daar een 2DS + Y of X halen, kom dan rond de 150 euro. Dat moet dan wel goed komen :)! Alleen de vraag is, zal ik een Y en X weer net als in Yellow weer 500+ uur komen, zal de game nog lang genoeg worden gespeeld, of is het na een maandje allemaal weer dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
Batino schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:09:
[...]

idd, mijn X is nog steeds niet aangekomen, zou vandaag moeten worden bezorgd. Als dat niet het geval is annuleer ik de bestelling en koop ik hem daar!
Dat is best wel zuur.

als ik jou was zou ik em gewoon bij MM halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Hmm mijn Xerneas heeft een adamant nature de 1e keer dat ik hem vang. Maar heb geen idee wat voor aanvallen die leert :P

Denk dat ie meer special based is echt klote nadat je er 1 vangt duurt het ongeveer 15m voordat je kan zien wat voor nature die heeft :(

[ Voor 37% gewijzigd door DutchEZmoder op 15-10-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
yeah, mn vriendin gaat Y kopen bij Media markt. Die lage prijs werkt goed :). X&Y zijn nu 10 euro goedkoper dan Black/White (1 en 2!!!), gekkenhuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Zal deze zaterdag ook nog zo goedkoop zijn bij de MediaMarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
GerbenKwakkel schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:21:
Gewoon laten bezorgen, is toch gratis. En dan krijg je het morgen binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batino
DutchEZmoder schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:14:
Hmm mijn Xerneas heeft een adamant nature de 1e keer dat ik hem vang. Maar heb geen idee wat voor aanvallen die leert :P

Denk dat ie meer special based is echt klote nadat je er 1 vangt duurt het ongeveer 15m voordat je kan zien wat voor nature die heeft :(
Heeft hoge Att en SpAtk dus zou persoonlijk voor Naive gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

GerbenKwakkel schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:21:
Meestal lopen dat soort aanbiedingen per week dus ja.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Batino schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:23:
[...]

Heeft hoge Att en SpAtk dus zou persoonlijk voor Naive gaan :)
Ja heb even goed nagedacht ik heb het liefst een Hasty nature, maar als ik een Timid, Modest of Naive krijg vind ik het ook goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Ik had een Gallade. Ben gillend terug gegaan naar Gardevoir. 10x beter, en een mega evolution :3

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
2e Xerneas is Naive, ach ja ik hou 'm maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Zaterdag maar X of Y halen dan denk ik, en volgende week vrijdag een 2DS. Dat weekend ga ik ook naar een LAN Party, kan ik daar ook nog ff mooi een paar uur inkomen haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Nieuwe poll:

Gebruik jij legendary's in je party, en waarom?

Ik niet, Ze zijn zelf iets te sterk, en daarnaast slurpen ze een enorm aantal exp op, dus op de lange duur zijn je andere pokemon nog zwakker ook, of je moet nog meer tijd in grinden steken.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Dubrillion schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:56:
[...]

Ik ben persoonlijk ook een groot fan van Blastoise. Hij is gewoon zo bad-ass. En die mega-evo maakt hem imho nog toffer.

Ik heb zelf nu 2 charizardite stones, een X en een Y. Ik speel zelf X, maar vind die Y variant van Charizard veel toffer. Hij ziet er echt uit als een meer gestroomlijnde versie van charizard. Al heeft die X het voordeel dat hij part dragon word.

Maja, de meest bad ass Mega-Evo vind ik tot nu toe die van T-tar. Holy fuckballs wat is die awesome. Die Mega-Gyarados is een goede 2de. De lelijkste vind ik tot nu toe Gengar. En Alakazam, met de beard. oh yeah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:47

Melkaz

Melkazar

Net even gekeken maar Pokemon X is uitverkocht in de MM Breda, Y is nog wel op voorraad. Let dus wel op dat het Zaterdag zo maar kan zijn dat ze uitverkocht zijn bij de Mediamarkt.

Ten tweede, in de winkel krijg je ze niet voor 29,95 mee maar voor 39,95 want de actie is namelijk koop 2 Nintendo spellen, dan krijg je de 2e voor 50%. De webshop kan blijkbaar niet om gaan met deze actie en maakt alle Nintendo 3ds spelen simpelweg 30 euro(40+20 = 60 / 2 = 30). Hetzelfde gebeurde er enkele maanden geleden met de koop 3 spellen voor 50,- actie. In de winkel waren ze gewoon volle prijs, in de webshop was een losse game 16,66 ongeveer.

Gewoon in de webshop bestellen dus ;)

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
IIsnickerII schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:56:
Nieuwe poll:

Ik niet, Ze zijn zelf iets te sterk, en daarnaast slurpen ze een enorm aantal exp op, dus op de lange duur zijn je andere pokemon nog zwakker ook, of je moet nog meer tijd in grinden steken.
Muaaahh meestal niet. Tegen de tijd dat ik daar ben, ben ik vaak ''gehecht'' aan me andere Pokémon (hoewel dat deze keer niet meevalt. Er zijn teveel keuzes. Charmander, Torchic, Pikachu, Froakie :$)
Al ben ik voor Y gegaan omdat ik Mega-Mewtwo Y wel echt gaaf vind :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Melkaz schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:59:
Net even gekeken maar Pokemon X is uitverkocht in de MM Breda, Y is nog wel op voorraad. Let dus wel op dat het Zaterdag zo maar kan zijn dat ze uitverkocht zijn bij de Mediamarkt.

Ten tweede, in de winkel krijg je ze niet voor 29,95 mee maar voor 39,95 want de actie is namelijk koop 2 Nintendo spellen, dan krijg je de 2e voor 50%. De webshop kan blijkbaar niet om gaan met deze actie en maakt alle Nintendo 3ds spelen simpelweg 30 euro(40+20 = 60 / 2 = 30). Hetzelfde gebeurde er enkele maanden geleden met de koop 3 spellen voor 50,-. In de winkel waren ze gewoon volle prijs, in de webshop was een losse game 16,66 ongeveer.

Gewoon in de webshop bestellen dus ;)
Dankjewel voor de uitleg, dat scheelt een hoop gezeik voor mensen die naar de winkel toe waren gegaan. Gelukkig is die van mij al besteld, dus heb er geen last meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
IIsnickerII schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:56:
Nieuwe poll:

Ik gebruik ze vaak niet omdat ze vaak gebanned zijn in competetive battles en ik ze eerst wil EV trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

DutchEZmoder schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:05:
[...]

Ik gebruik ze vaak niet omdat ze vaak gebanned zijn in competetive battles en ik ze eerst wil EV trainen.
Niet helemaal waar. Ze zitten in hun eigen "Uber" tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
IIsnickerII schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:06:
[...]

Ja en die vind ik niks aan :P Je ziet altijd wel dezelfde pokémon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

IIsnickerII schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:06:
[...]

Net als Speed Boost Blaziken. OP as hell, wat?

En als reactie op de pol: ja ik gebruik wel legendaries. Nee ik weet niet of ik dat in deze game ga doen. In platinum was het handig omdat ik de E4 asap wilde verslaan en deze was sterk, en had een hoog level, kom maar mee jongen :) Maar meestal heb je ze niet nodig.

Gewoon zorgen dat je een balanced team hebt en je komt eigenlijk overal wel doorheen. Bij Froakie bv: Iets van IceBeam als hij die kan leren(en de TM herkrijgbaar is, Dark Pulse of zo en Surf. En dan een filler move. Dan heeft hij 3 attack moves, van 3 types, 2 Stabs en met Icebeam goede coverage. Zelfde voor de andere starters. Finnekin, psycic, flamethrower, en 2 fillers. Ik moet nog ff bekijken hoe en wat. En met die chespin iets van Razor Leaf, Een fighting attack, Earthquake (meestal kunnen grass en fighting dat wel leren). En een filler. Gewoon zorgen dat ze veel aan kunnen en dan komt het goed :)

[ Voor 65% gewijzigd door ye-roon op 15-10-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb mijn beide games vrijdag bij de MediaMarkt gekocht voor 2x45=90 euro. Dus ik baal er nu wel een beetje van dat ze nu met die actie van 2e game=halve prijs komen.

Dat is een prijsverschil van 22,50 en dat is nog wel de moeite :P

Ga toch maar even langs want volgens hun eigen voorwaarden heb ik recht op het prijsverschil terug als ik binnen 14 dagen het product elders voor minder kan krijgen.

Edit: Wat betreft de poll van de dag:
Ik heb geen moeite met gebruik van legendaries zolang ik ze maar zelf heb gevangen of getrained. Ik heb met die actie van laats 2x Dialga, 2x Palkia en 2x Giratina bemachtigd (allen level 100) en die inzetten voordat ik met zelfgetrainde Pokemon er doorheen ben vind ik zonde.

[ Voor 28% gewijzigd door BlackMage op 15-10-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
BlackMage schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:44:

Ga toch maar even langs want volgens hun eigen voorwaarden heb ik recht op het prijsverschil terug als ik binnen 14 dagen het product elders voor minder kan krijgen.
Dus eigenlijk niet :P. Maar ik zou het gewoon doen voor ruim 20 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

De enige keer dat ik een legendary had ingezet was de tweede keer elite four in B2. Die shiny palkia heeft me toen gelijk 3 medals opgelevert voor only water, only dragon en only one pokemon bij de elite four. Daarna kon ik rustig mijn pokemon doorlevelen in de black tower. Was veel makkelijker zo dan op wilde pokemon trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Wait what, medals bij de e4? Is daar nog iets goeds aan, behalve dat je pokemon superstoer is? Want ik had die medals al gezien bij Torchic, omdat hij/zij event pokemon is, maar wist niet hoe je er meerdere/andere kon verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben denk ik van plan bij de MM en 2DS en pokemon y te bestellen vanwege de actie. :P

Neem aan dat pokemon net zo goed op een 2DS als 3DS(XL) presteert? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

mat.hi.as schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:56:
Wait what, medals bij de e4? Is daar nog iets goeds aan, behalve dat je pokemon superstoer is? Want ik had die medals al gezien bij Torchic, omdat hij/zij event pokemon is, maar wist niet hoe je er meerdere/andere kon verdienen.
Medals, geen ribbons. Das iets anders ;). Medals waren een soort van achievements in B2/W2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
mat.hi.as schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:56:
wat hij bedoelt is anders.
in pokemon black2/white 2 (weet niet of black /white ook zo is) krijg je medals voor bepaalde dingen die je kan doen. bijv. 1mil stappen zetten. of de elite four verslaan.
het zijn een soort achievments maar dan in een ander jasje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:57:
Ben denk ik van plan bij de MM en 2DS en pokemon y te bestellen vanwege de actie. :P

Neem aan dat pokemon net zo goed op een 2DS als 3DS(XL) presteert? :)
Ik heb het op beide gedaan en merk geen verschil qua performance. Ik speel liever op de 2DS als op de 3DS XL.

Alleen is de accu van de 2DS veel sneller leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag Pokemon X voor de 2de keer binnengekregen van Wehkamp terwijl ik het maar één keer heb besteld. De eerste heb ik gewoon op Zaterdag ontvangen. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan bij de pre-orders daar (misschien veel klachten gekregen van het niet bezorgen op de dag van uitgave en ze vervolgens door elkaar gehaald?). Wel jammer dat het weer Pokemon X is in de plaats van Y :)

Raden jullie aan om het 2de hands te verkopen, of terug te sturen naar Wehkamp en het bedrag zo terug te vragen? Ik weet niet of ze kunnen achterhalen dat ze het per ongeluk 2 keer hebben opgestuurd terwijl ik maar éénmalig 37,50 heb betaald. Op de tweede rekening die erbij zit staat ook gewoon het aantal: 1.

On-topic: Ik heb er inmiddels 30 uur inzitten en pas 4 badges. Ik vang elke pokemon die ik tegenkom en ben nu bezig om box 4 op te vullen. Ik heb sinds de Gen 1 en 2 spellen op de gameboy color en advance niet meer gespeeld, dus kan ik er in December geen overzetten van andere ds spellen, maar ik vind het toch veel leuker om ze allemaal zelf te vangen en te traden.

Wat ik me wel afvraag is hoe ik straks alle pokemon die ik heb gevangen kwijt kan, want volgens de Serebii Kalos Pokedex zijn er maar liefst 454 te vangen pokemon incl. exclusives. Ik heb gemerkt dat er in één box 30 gaan en 7x30= 210. Natuurlijk evalueren veel van deze pokemon, maar ik ben bang dat ik het dan alsnog niet haal. Ik heb iets gehoord van een box online om ze allemaal in op te slaan, maar meer weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:58:
[...]

Ik heb het op beide gedaan en merk geen verschil qua performance. Ik speel liever op de 2DS als op de 3DS XL.

Dat wilde ik even weten, dankje voor de reactie :P

Even bestellen dan maar en hopen dat ik er weer wat uurtjes zoet mee ben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:05:
Wat ik me wel afvraag is hoe ik straks alle pokemon die ik heb gevangen kwijt kan, want volgens de Serebii Kalos Pokedex zijn er maar liefst 454 te vangen pokemon incl. exclusives. Ik heb gemerkt dat er in één box 30 gaan en 7x30= 210. Natuurlijk evalueren veel van deze pokemon, maar ik ben bang dat ik het dan alsnog niet haal. Ik heb iets gehoord van een box online om ze allemaal in op te slaan, maar meer weet ik niet.
Zodra je boxes vol beginnen te raken krijg je er automatish meer (volgens mij nog eens 7). Daarnaast komt ergens in december pokemon bank uit, waar je ruim 100 boxes hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
Ik heb vandaag Pokemon X voor de 2de keer binnengekregen van Wehkamp terwijl ik het maar één keer heb besteld. De eerste heb ik gewoon op Zaterdag ontvangen. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan bij de pre-orders daar (misschien veel klachten gekregen van het niet bezorgen op de dag van uitgave en ze vervolgens door elkaar gehaald?). Wel jammer dat het weer Pokemon X is in de plaats van Y :)

Raden jullie aan om het 2de hands te verkopen, of terug te sturen naar Wehkamp en het bedrag zo terug te vragen? Ik weet niet of ze kunnen achterhalen dat ze het per ongeluk 2 keer hebben opgestuurd terwijl ik maar éénmalig 37,50 heb betaald. Op de tweede rekening die erbij zit staat ook gewoon het aantal: 1.

On-topic: Ik heb er inmiddels 30 uur inzitten en pas 4 badges. Ik vang elke pokemon die ik tegenkom en ben nu bezig om box 4 op te vullen. Ik heb sinds de Gen 1 en 2 spellen op de gameboy color en advance niet meer gespeeld, dus kan ik er in December geen overzetten van andere ds spellen, maar ik vind het toch veel leuker om ze allemaal zelf te vangen en te traden.

als je in elke box 1 pokemon heb krijg je weer een nieuwe lading boxen.

en daarna geloof ik nog 1 keer zo'n geintje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahhh, dat is handig. Bedankt! Hoef ik me in ieder geval geen zorgen te maken dat ik er te veel vang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as

Misschien op V&A met iemand ruilen? Of misschien dat er iemand bij jou in de buurt alsnog naar de MM toegaat vandaag, en heel graag X wil, maar dan Y voor jou kan kopen. Denk dat dat beter voor jou is, dan terugsturen naar Wehkamp.

Die Box online is ook de Pokemon bank die in december komt. Dan heb je meer dan genoeg ruimte. Je kan natuurlijk altijd pokemon releasen als je ze niet meer nodig hebt, ook de evoluties niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage

Wet koop op afstand.

Zolang je spel nog gesealed is moeten ze het terugnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
BlackMage schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:12:
[...]

Wet koop op afstand.

Zolang je spel nog gesealed is moeten ze het terugnemen.
Maar als ze doorhebben dat ze er twee geleverd hebben, en maar een betaling, gaan ze dan niet zoiets zeggen als: "bedankt voor het terugsturen, veel plezier met spel #1"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
mat.hi.as schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:17:
[...]

Maar als ze doorhebben dat ze er twee geleverd hebben, en maar een betaling, gaan ze dan niet zoiets zeggen als: "bedankt voor het terugsturen, veel plezier met spel #1"?
Ai, ik las niet goed :P

Dan veranderd er wel wat natuurlijk.

Optie1 (eerlijkste :P) : Geef aan dat je een 2e hebt en vraag om instructies wat je moet doen.

Optie2: Laat gesealed in doos en bewaar hem een paar maand. Daarna pas verkopen/gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

BlackMage schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:22:
[...]

Ai, ik las niet goed :P

Dan veranderd er wel wat natuurlijk.

Optie1 (eerlijkste :P) : Geef aan dat je een 2e hebt en vraag om instructies wat je moet doen.

Optie2: Laat gesealed in doos en bewaar hem een paar maand. Daarna pas verkopen/gebruiken.
Ik zou voor optie 2 gaan. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Hoezo twijfel je hier over? Iedereen kan fouten maken, ook een winkel, dus gewoon terug sturen natuurlijk (maar dan wel zorgen dat de winkel de verzendkosten betaalt natuurlijk)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het 2de spel is inderdaad nog gesealed, maar ik weet niet of ze kunnen nagaan dat ze het 2 keer op hebben gestuurd aangezien het bestelformulier ook gewoon zegt aantal: 1 en €37,50. Kunnen ze dat wel, dan ben ik er toch bang voor dat ze het misschien weigeren te vergoeden.
BlackMage schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:22:
[...]

Waarom een paar maanden bewaren? Het is niet zo dat ze aan mijn deur kunnen komen om het spel op te eisen of het bedrag zomaar van mijn rekening halen. :P Ze hebben (helaas voor hun) een fout gemaakt, maar het is nu in mijn handen.

Ik heb natuurlijk het liefst dat ze het gewoon aannemen, omdat ik net gezien heb dat de prijs bij de Mediamarkt naar €30,- is gedaald. Tel daar nog eens €5,- van af, omdat het 2de hands is en ik kan er nog maar €25,- voor krijgen anders (Wat natuurlijk ook mooi is voor een gratis spel ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:45:
Het 2de spel is inderdaad nog gesealed, maar ik weet niet of ze kunnen nagaan dat ze het 2 keer op hebben gestuurd aangezien het bestelformulier ook gewoon zegt aantal: 1 en €37,50. Kunnen ze dat wel, dan ben ik er toch bang voor dat ze het misschien weigeren te vergoeden.

[...]

Waarom een paar maanden bewaren? Het is niet zo dat ze aan mijn deur kunnen komen om het spel op te eisen of het bedrag zomaar van mijn rekening halen. :P Ze hebben (helaas voor hun) een fout gemaakt, maar het is nu in mijn handen.

Ik heb natuurlijk het liefst dat ze het gewoon aannemen, omdat ik net gezien heb dat de prijs bij de Mediamarkt naar €30,- is gedaald. Tel daar nog eens €5,- van af, omdat het 2de hands is en ik kan er nog maar €25,- voor krijgen anders.
Helaas/Gelukkig (afhankelijk van je point of view) werkt het niet zo. Als je iets op straat vindt dan is het ook niet automatisch van jou ;)

Maar zodra jij van jouw kant adequaat handelt valt jou niets te verwijten. Dus als je gewoon een mailtje stuurt met de melding dat je het twee keer hebt ontvangen dan ligt de bal bij Wehkamp.

Niets doen met het product omdat "je verwacht dat de administratie van Wehkamp op orde is en dat ze zelf wel instructies zullen sturen" is in mijn ogen ook wel (borderline :P) adequaat handelen. Maar het product in gebruik nemen en denken dat het van jou is niet. Ze kunnen het product dan terug eisen of indien je het onverkoopbaar hebt gemaakt in rekening brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
BlackMage schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:58:
[...]

Jij hebt zeker niet meer op een Gameboy Color moeten spelen ? :p

Het feit dat je Gameboy gewoon kon uitvallen midden in een gevecht of tijdens de League bracht nog extra stress met zich mee, zeker tijdens de (ontzettend lange) cinematic van de League: batterijen plat?, Game niet gesaved :D

Als je het rode lichtje ziet, gewoon de adaptor insteken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

JimDB schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:42:
[...]

Jij hebt zeker niet meer op een Gameboy Color moeten spelen ? :p

Het feit dat je Gameboy gewoon kon uitvallen midden in een gevecht of tijdens de League bracht nog extra stress met zich mee, zeker tijdens de (ontzettend lange) cinematic van de League: batterijen plat?, Game niet gesaved :D

Als je het rode lichtje ziet, gewoon de adaptor insteken :)
*krijgt een flashback van vroeger*

|:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Laatst online: 04:08
wackmaniac schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:58:
Werkt Masuda method ook in deze gen? Dan komen al die Japanse wondertrades wel van pas :)
Ik hoop het wel! Gister maar snel een tweede Ditto gevangen en net zo lang op GTS gezet totdat ik uiteindelijk een Japanse Ditto had. Toen ik even aan het rondkijken was op Serebii kwam ik er achter dat als je alle Pokémon gevangen hebt van de National Dex in Black2/White2, dat je een Shiny Charm krijgt, waardoor de kans op een shiny nog een keer vergroot wordt! Dus daar ga ik eerst maar weer wat uurtjes in steken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

BlackthunderAwf schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:53:
[...]

Ik hoop het wel! Gister maar snel een tweede Ditto gevangen en net zo lang op GTS gezet totdat ik uiteindelijk een Japanse Ditto had. Toen ik even aan het rondkijken was op Serebii kwam ik er achter dat als je alle Pokémon gevangen hebt van de National Dex in Black2/White2, dat je een Shiny Charm krijgt, waardoor de kans op een shiny nog een keer vergroot wordt! Dus daar ga ik eerst maar weer wat uurtjes in steken :+
klopt. shiny charm doet een x3 shiny chance. Samen met de masuda method is dat 1 op 1024 eggs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
IIsnickerII schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:59:
[...]

klopt. shiny charm doet een x3 shiny chance. Samen met de masuda method is dat 1 op 1024 eggs.
Daar ga ik voor! :) Talonflame heeft Flame Body, dus eieren hatchen ook een keer zo snel. Maar National Dex completen in White 2? Wordt een hels karwei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ja maar je kan geen pokemon overzetten met die Items hebben en ook geen pokemon overzetten die HM's geleerd hebben. Dus er is geen manier om de shiny charm over te krijgen naar X/Y. Maar er zal vast een methode komen om dat item in X/Y ook te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

BlackthunderAwf schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:00:
[...]

Daar ga ik voor! :) Talonflame heeft Flame Body, dus eieren hatchen ook een keer zo snel. Maar National Dex completen in White 2? Wordt een hels karwei :P
Begin hier:

http://www.marriland.com/...tion/wifi-trading-5th-gen

Zij helpen je graag verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
BlackthunderAwf schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:00:
[...]

Dat flame body verhaldje is wel leuk om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
ye-roon schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:02:
Ja maar je kan geen pokemon overzetten met die Items hebben en ook geen pokemon overzetten die HM's geleerd hebben. Dus er is geen manier om de shiny charm over te krijgen naar X/Y. Maar er zal vast een methode komen om dat item in X/Y ook te krijgen.
Kan je helemaal geen items van Black2/White2 naar X/Y krijgen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Het duurt toch nog tot eind december voordat je door kan naar X/Y met je Pokemon. Dus je kan ze alvast wel parkeren in Black2/White2 totdat het zover is. Enige issue is de dubbelen, je kan ~450 pokemon vangen in X/Y maar slechts een stuk of 70 zijn nieuwe. Als je Black/White compleet hebt dan heb je die ~380 inmiddels al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

BlackthunderAwf schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:06:
[...]

Kan je helemaal geen items van Black2/White2 naar X/Y krijgen? :(
Nope. Maar zelfs als het kon, het is een key item. Hoe wil je die aan een pokemon geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:20:
[...]

Helaas/Gelukkig (afhankelijk van je point of view) werkt het niet zo. Als je iets op straat vindt dan is het ook niet automatisch van jou ;)

Maar zodra jij van jouw kant adequaat handelt valt jou niets te verwijten. Dus als je gewoon een mailtje stuurt met de melding dat je het twee keer hebt ontvangen dan ligt de bal bij Wehkamp.

Niets doen met het product omdat "je verwacht dat de administratie van Wehkamp op orde is en dat ze zelf wel instructies zullen sturen" is in mijn ogen ook wel (borderline :P) adequaat handelen. Maar het product in gebruik nemen en denken dat het van jou is niet. Ze kunnen het product dan terug eisen of indien je het onverkoopbaar hebt gemaakt in rekening brengen.
Ahh, Ik begrijp het. Wat ik me wel afvraag is of ze me er later op aan kunnen spreken als ik het spel terugstuur naar wehkamp zonder te melden dat ik een dubbel exemplaar ontvangen heb aangezien ik 2 rekeningen heb ontvangen waarop beide één aantal en prijs staat.

Ik heb eens gekeken op mijn account van Wehkamp en Pokemon X staat er 2 keer op (2 bestellingen van €37,50-). Een op 5 Oktober besteld en de andere op 11. Het bestelnr. is wel hetzelfde. Ik weet niet of ze kunnen achterhalen dat ze het 2 keer hebben opgestuurd, maar zit ik fout als ik het gewoon terug breng zonder iets te melden?

Edit: Ik heb tevens een mailtje ontvangen waarin ze zich verontschuldigen van het niet bezorgen op de datum van uitgave.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:08:
[...]

Ahh, Ik begrijp het. Wat ik me wel afvraag is of ze me er later op aan kunnen spreken als ik het spel terugstuur naar wehkamp zonder te melden dat ik een dubbel exemplaar ontvangen heb aangezien ik 2 rekeningen heb ontvangen waarop beide één aantal en prijs staat.

Ik heb eens gekeken op mijn account van Wehkamp en Pokemon X staat er 2 keer op (2 bestellingen van €37,50-). Een op 5 Oktober besteld en de andere op 11. Het bestelnr. is wel hetzelfde. Ik weet niet of ze kunnen achterhalen dat ze het 2 keer hebben opgestuurd, maar zit ik fout als ik het gewoon terug breng zonder iets te melden?

Edit: Ik heb tevens een mailtje ontvangen waarin ze zich verontschuldigen van het niet bezorgen op de datum van uitgave.
Wehkamp stuurt met DHL en een deel van hun service is dat je het gewoon kan terugbrengen naar een servicepunt en dan zal het goed moeten komen. Toch zou ik je aanraden om te vragen wat je moet doen, want voor het zelfde geld zeggen ze dat ze geen fout hebben gemaakt en heb je gewoon twee games voor de prijs van één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Ik had mijn order bij Wehkamp met 2 kortings coupons betaald.
Gisteren een mail gehad dat ze 42 euro naar mn rekening over hebben gemaakt terwijl ik 'eigenlijk' maar 32 had betaald met de coupons erbij.
Ook ik snap Wehkamp niet helemaal :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Zojuist de E4 + Champion verslagen.
Heb inmiddels 25 1/2 uur op de teller staan, en onderstaand team heeft het werk gedaan (behalve de laatste _O- )

lvl 57 - Lucario
lvl 60 - Yveltal
lvl 61 - Greninja
lvl 62 - Venusaur
lvl 74 - Blaziken
lvl 33 - Pangoro (Ging mee als lvl 5 pancham)

Nu maar eens kijken of de andere legendarische kunnen vangen :*)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

DutchCrownNL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:49:
Zojuist de E4 + Champion verslagen.
Heb inmiddels 25 1/2 uur op de teller staan, en onderstaand team heeft het werk gedaan (behalve de laatste _O- )

lvl 57 - Lucario
lvl 60 - Yveltal
lvl 61 - Greninja
lvl 62 - Venusaur
lvl 74 - Blaziken
lvl 33 - Pangoro (Ging mee als lvl 5 pancham)

Nu maar eens kijken of de andere legendarische kunnen vangen :*)
Ook hier zie ik dat Blaziken een drastische lvl voorsprong heeft. Is dit normaal ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
IIsnickerII schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:50:
[...]

Ook hier zie ik dat Blaziken een drastische lvl voorsprong heeft. Is dit normaal ofzo?
Hij heeft een XP booster (standaard), en ja dat gaat aardig snel dan ;)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Hij heeft boosted exp, en als je de exp share aan hebt, krijgt hij dus gewoon 50% meer exp dan de rest. Dus ja, dat is normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
IIsnickerII schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:50:
[...]

Blaziken is een trade pokemon en krijgt 50% meer experience als pokemon die je zelf vangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Ik merk dat veel (misschien zelfs alle) boosted exp krijgen. Heeft dit met pokemon amie te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Dat lijkt zo denk snicker. Die Kalos pokemon hebben gewoon veeeeeeeeel minder xp nodig om te levelen dan pokemon uit eerdere generaties. Zo had mijn level 10 butterfree meer dan 2x de hoeveel xp dan mijn level 14 froakie. En ook die Fletchling gaat erg snel omhoog.

Ze hebben gewoon de xp levels aangepast denk ik.

Straks bij thuiskomst tijd voor het laatste beetje met iedereen praten in parijs. Daarna route 5. Eens zien wat voor leuks ik daar tegen ga komen :) Oh en tijdens HIMYM wonder trades blijven doen. Addicting as hell dat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Zou de kans groot zijn, dat als je de National Dex in X/Y complete, ook een Shiny Charm krijgt? Dan kan ik eerst in White2 wel de National Dex completen en dan met de Pokémon Transporter alles naar Y sturen. Dan hoef ik er nog maar een paar in Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

ye-roon schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:06:
Dat lijkt zo denk snicker. Die Kalos pokemon hebben gewoon veeeeeeeeel minder xp nodig om te levelen dan pokemon uit eerdere generaties. Zo had mijn level 10 butterfree meer dan 2x de hoeveel xp dan mijn level 14 froakie. En ook die Fletchling gaat erg snel omhoog.

Ze hebben gewoon de xp levels aangepast denk ik.

Straks bij thuiskomst tijd voor het laatste beetje met iedereen praten in parijs. Daarna route 5. Eens zien wat voor leuks ik daar tegen ga komen :) Oh en tijdens HIMYM wonder trades blijven doen. Addicting as hell dat :p
+1, vanaf nu heet lumoise city gewoon parijs. Althans zo ga ik het noemen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zal ik eens gaan doen haha alles van de story uitgespeeld. alle legendarys gevangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:53:
Wat zal ik eens gaan doen haha alles van de story uitgespeeld. alle legendarys gevangen
Goed, gebalanceerd, EV-trained team maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mat.hi.as schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:55:
[...]

Goed, gebalanceerd, EV-trained team maken? :P
Ben er mee bezig, gister veel info hierover gewonnen op dit forum. Alleen snap ik dat IV breeding nog niet helemaal want ik weet niet hoeveel iv mijn lv 1 charmander adament nature heeft enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Daar zit ik dus ook een beetje mee, Pokémon is zo uitgespeeld (de main story lijn) en dan wat? Vind het zonde om daar een 150 euro aan uit te geven om dat te kunnen spelen voor 20/30 uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerbenKwakkel schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:59:
Daar zit ik dus ook een beetje mee, Pokémon is zo uitgespeeld (de main story lijn) en dan wat? Vind het zonde om daar een 150 euro aan uit te geven om dat te kunnen spelen voor 20/30 uurtjes.
Tja de legendaries vangen. Metwo, dat rare draak/grond beest en legandarische vogel. Er is ook nog een klein stukje story met een detective, maar dat is ook zo gebeurd. Ik ga nu richten op ev-team en veel pokemon vangen, maar daarnaast is er niet super veel meer te doen. met fire red was ik idd veel langer bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
GerbenKwakkel schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:59:
Ik weet niet of je andere 3DS spellen leuk vindt? Zelda bijvoorbeeld of Mario? Die zijn al een tijdje uit, wellicht dat je ze tweedehands kan halen?

Om eerlijk te zijn heb ik de 3DS ook puur en alleen voor Pokemon gehaald, maar ben zeker van plan om nog Zelda te gaan halen en Phoenix Wright.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batino
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:53:
Naast wat er al genoemd is zou je de pokedex kunnen gaan vullen en de guides die ik heb gebruikt om het breeden een beetje te begrijpen zijn:
http://www.marriland.com/black_white/3908-basic-breeding
en vervolgens
http://www.marriland.com/black_white/3907-advanced-breeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batino schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:07:
[...]

Naast wat er al genoemd is zou je de pokedex kunnen gaan vullen en de guides die ik heb gebruikt om het breeden een beetje te begrijpen zijn:
http://www.marriland.com/black_white/3908-basic-breeding
en vervolgens
http://www.marriland.com/black_white/3907-advanced-breeding
Ik kom er niet goed achter wat de iv's van mijn hatched charmander is, aangezien mijn ditto zo gevangen op lv 41 en dat charizard lv 81 en heb zn ev niet bijgehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Iemand die voor vanavond een Squirtle of Bulbasaur heeft voor me te ruil?

Zal wel na 22u worden maar als iemand me blij kan maken....

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batino
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:15:
[...]

Ik kom er niet goed achter wat de iv's van mijn hatched charmander is, aangezien mijn ditto zo gevangen op lv 41 en dat charizard lv 81 en heb zn ev niet bijgehouden
Je kan de IV's niet zelf berekenen, dit zal je doen d.m.v. IV calculators zoals: http://www.marriland.com/tools/iv-calculator wat ik zelf vaak doe is +-15 pokemon hatchen en dan opslaan vervolgens rare candies gebruiken om ze te levelen (zodat je pokemon geen EV er bij krijgen) en alle stats die je pokemon krijgen in die calculator invoeren. Wanneer je alle IVs weet van je pokemon doe je een soft reset en bewaar je de pokemon met de beste IVs en daar ga je dan weer verder mee breeden.
Pagina: 1 ... 14 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.