Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Lees even de laatste zin van St@mBrad Pitt schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:07:
[...]
En dan? Gaan ze het overbeamen via rooksignalen of zo? Het is gewoon een extreem brakke afwerking imho.
Ik voel weer een slotje aankomen helaas...
Verwijderd
Je hebt dat ding besteld, betaald. Dus dat geld was je toch al kwijt. Als het nu wat langer duurt om dat geld terug te krijgen zou je daar niet wakker van liggen hoop ik. Zo ja, had je dat ding niet moeten bestellen.Brad Pitt schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:07:
[...]
En dan? Gaan ze het overbeamen via rooksignalen of zo? Het is gewoon een extreem brakke afwerking imho.
Next
Misschien wil ik wel een andere tablet er mee kopen maar zijn mijn financiële middelen niet ongelimiteerd?Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:16:
Je hebt dat ding besteld, betaald. Dus dat geld was je toch al kwijt. Als het nu wat langer duurt om dat geld terug te krijgen zou je daar niet wakker van liggen hoop ik. Zo ja, had je dat ding niet moeten bestellen.
Kan pas een andere kopen als ik mijn geld *eindelijk* eens terug zou krijgen.Next
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Tja, dat is het risico wat je neemt bij deze kwestie, kon je verwachten?Brad Pitt schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:18:
[...]
Misschien wil ik wel een andere tablet er mee kopen maar zijn mijn financiële middelen niet ongelimiteerd?
[...]
Kan pas een andere kopen als ik mijn geld *eindelijk* eens terug zou krijgen.
Maar goed, zullen we nu weer gewoon on-topic blijven en posten als er weer ontwikkelingen zijn aan de kant van Dixons, vooralsnog afwachten
+2Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:31:
Maar goed, zullen we nu weer gewoon on-topic blijven en posten als er weer ontwikkelingen zijn aan de kant van Dixons, vooralsnog afwachten
Hoe vervelend het ook is dat het geld nog niet terug is, hier er over doorzagen gaat dat niet veranderen. Ik laat het topic liever open, maar dan moeten de posters wel meewerken
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 61% gewijzigd door weebeast op 13-09-2013 14:09 ]
Heb je daarvoor gebeld/gemaild? Ik heb 299 terug gekregen, ook ING CC en dus 301,95 betaald.weebeast schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:28:
301,95 euro is bij mij vandaag teruggestort @ ING CC
Zo werkt het niet. Maar zo:coyote1980 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 18:03:
[...]
Het aankoopbedrag is het totaalbedrag dat de winkel in rekening brengt, dus inclusief verzendkosten.
Het probleem is alleen: hoe zit het met de kosten voor de betaalwijze.
Simpele casus:
- Dixons wil 100 euro vangen
- CC maatschappij berekent 2 euro opslag
- Dixons geeft aan CC maatschappij een betaalverzoek van 100 euro door
- CC maatschappij gooit er 2 euro opslag overheen en laat jou 102 betalen en geeft 100 euro door aan Dixons
Dan zou je verwachten dat Dixons 100 euro terugbetaald.
Maar misschien kun je simpelweg stellen dat de betaalwijze onderdeel van de overeenkomst is (net als de verzendkosten) en dat bij het ontbinden van de overeenkomst ook dit onderdeel komt te vervallen. Best lastig maar er is vast iemand die het precies weet
- Dixons wil 100 euro vangen
- CC maatschappij berekent 2 euro opslag
- Dixons geeft aan CC maatschappij een betaalverzoek van 102 euro door
- CC maatschappij stuurt Dixons een factuur van 2 euro (maar dan natuurlijk niet per order, maar direct alle orders van bv een maand)
Hoe moeilijk kan je het een klant maken, door de een wel het volledige bedrag terug te betalen incl. CC kosten en de ander niet. De hele afwikkeling is al niet handig; eerst kortingsbonnen geven en dan weer blokkeren. Beloven dat het geld binnen 48 uur terugstort wordt en dit voor een groep niet na te komen.weebeast schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:28:
301,95 euro is bij mij vandaag teruggestort @ ING CC
Ik zou ook niet veel verwachten van wat ze te bieden hebben a.s. maandag, maar moet ze een kans geven.
Ik hoop in elk geval dat ze ervan geleerd hebben voor de toekomst....
Cirkelredenering hieroVerwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:16:
[...]
Je hebt dat ding besteld, betaald. Dus dat geld was je toch al kwijt. Als het nu wat langer duurt om dat geld terug te krijgen zou je daar niet wakker van liggen hoop ik. Zo ja, had je dat ding niet moeten bestellen.
Next
Van de vorige keer in ieder geval niet.harrytasker schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:36:
Ik hoop in elk geval dat ze ervan geleerd hebben voor de toekomst....
http://kassa.vara.nl/disc...eldklopperij-en-diefstal/
kreeg ik het maar. Hier nog steeds 0 euro terug gestort.xminator schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 19:32:
Wat een lutsers daar bij dixons![]()
[afbeelding]
Lekker geld verdienen voor ze zo.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nee, ik heb zelf geen contact met hun opgenomenjurk738 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:05:
[...]
Heb je daarvoor gebeld/gemaild? Ik heb 299 terug gekregen, ook ING CC en dus 301,95 betaald.
Die 5 werkdagen gaat over het aanbieden van een alternatief voor de kortingscoupons. Het geld zou binnen 2 werkdagen overgeboekt worden.Ps3-Opt1fl3x schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 09:44:
Uiterlijke datum was maandag toch? 5 werkdagen.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Iets beloven gaat makkelijk en goed nieuws verspreidt zich snel, maar als het niet wordt waargemaakt ben je al snel aan het "zeuren".
Heb de klantenservice een e-mail gestuurd. Ze zijn ondertussen al 64 uur te laat!torp schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:33:
Zojuist (voor de zoveelste keer) mijn rekening gecheckt, maar ook vandaag nog steeds niets teruggekregen. Begin het wel zat te worden, en ben zeer benieuwd of het Dixons lukt om maandag met een "alternatief" te komen.
Iets beloven gaat makkelijk en goed nieuws verspreidt zich snel, maar als het niet wordt waargemaakt ben je al snel aan het "zeuren".
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat zou ik erg jammer vinden. Ik haal hier info uit. Is het niet een beter idee de overtreder te straffen i.p.v. De groep?gambieter schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 13:15:
[modbreak]Laatste waarschuwing. Dit topic is NIET bedoeld voor statusupdates. Anders gaat het een tijdje of voor altijd dicht.[/]
De verdere reacties hierover staan in Aanbiedingen en Kortingscodes - Feedback, inclusief een antwoord
[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 14-09-2013 17:01 ]
http://www.dixons.nl/tabl...ell-32gb-white.html?prs=1
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Mensen die het aandurfen? Heb zojuist gelijk ff een vraag naar de klantenservice hierover gestuurd! Ik laat hier weten wat ze zeggen.
Inmiddels is de bestelknop voor bezorgen ook grayed out. Als mensen die nu een nieuwe bestelling geplaatst hebben (al dan niet met of zonder coupon) hem wel in huis krijgen zou ik dat schandalig vinden t.o.v. de mensen die tijdens de "sale" de iPad hebben gekocht. Mochten ze uberhaubt een nieuwe voorraad hebben (gehad) vandaag dan hadden ze alle iPads moeten gebruiken om openstaande bestellingen uit te leveren, vind ik.
[ Voor 38% gewijzigd door SpX op 16-09-2013 09:08 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
✌
Zijn we er weer ingetrapt.
Kan me niet voorstellen dat Dixons hier blij mee is. Het is geen positieve reclame en het kost ze behoorlijk wat tijd en geld om deze rotzooi op te ruimen.Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:27:
Zouden ze nu gewoon kei hard zitten te gieren en te brullen achter hun pc scherm?
Zijn we er weer ingetrapt.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Heb gekozen voor afhalen bij Dixons Rotterdam (V&D).
[ Voor 22% gewijzigd door Trackerfire op 16-09-2013 09:38 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

edit: Ook besteld in Nieuwegein maar de kortingscode kon ik nergens invullen.
[ Voor 16% gewijzigd door torp op 16-09-2013 09:48 ]
Oscar Henneke
http://www.dixons.nl/tabl...ell-32gb-white.html?prs=1
Deze klopt weer niet zeker? Of is dit de aanbieding voor de mensen waarbij het de eerste keer niet lukte?
Quint van Dixons Goede morgen Oscar. Dat is inderdaad een voorraadverschil wat niet klopt. Excuses voor het ongemak.
Hee, die had ik al gereserveerd!Trackerfire schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:38:
Heb gekozen voor afhalen bij Dixons Rotterdam (V&D).
[ Voor 34% gewijzigd door Perkunas op 16-09-2013 10:05 ]
[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 16-09-2013 10:26 ]
Laat maar..
Je weet precies wat er tijdens de eerste actie mis is gegaan, besteld willens en wetens nogmaals hetzelfde product wetende dat de kans groot is dat hetzelfde probleem weer speelt en gaat dan klagen dat je 300 euro "kwijt" bent?
Dixons heeft gewoon nog steeds problemen met het voorraad systeem, kennelijk krijgen ze dat niet goed opgelost. Gewoon niet bestellen als je niet teleurgesteld wilt worden.
De code die alle teleurgestelde bestellers per mail kregen vorige week.melk0r schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:11:
Over welke kortingscode heeft men het hierboven?
[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 16-09-2013 10:27 ]
"Dit heeft als gevolg dat je order is geannuleerd en je eventuele aankoopbedrag binnen 48 uur wordt teruggestort.melk0r schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:11:
Over welke kortingscode heeft men het hierboven?
Wij begrijpen dat de situatie heel vervelend is en bieden je daarom onze oprechte excuses aan. Daarnaast willen we je graag een tegemoetkoming aanbieden. Hieronder vind je twee kortingscodes die je kunt gebruiken bij de aanschaf van een alternatief iPad-model. Eén code geeft je € 25.- korting op alle iPad-modellen onder de € 500.- en de ander geeft je € 50.- korting op alle iPad-modellen van € 500.- of meer.
De kortingscodes zijn geldig t/m 23 september 2013, eenmalig te gebruiken en niet geldig in combinatie met andere acties."
Dit is toch gewoon een ontzettende misser van Dixons.
Ik lees wel weer gezellig mee de volgende 38? pagina's
@Kokuil We hebben helaas een technische fout in ons terugbetaalsysteem. We werken er hard aan, zodat je zsm je geld terugkrijgt! -Quint
Twee iPads met kortingscode voor 550 euro.

Haha geniaal, Ik zat er ook aan te denken, maar kan de hele optie voor een kortingscode niet terug vinden. Dan maar opnieuw eentje besteld voor afhalen in Nieuwegein (voor als die in Hilversum gecanceld wordt).TweakersOnly schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:35:
Vanmorgen alsnog besteld en verzonden!![]()
[afbeelding]
Leuk...Krijgt een doos met stickers....TweakersOnly schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:35:
[afbeelding]
Welke webwinkel verzend er nou spullen binnen 2 uur?TweakersOnly schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:35:
[afbeelding]
Dixons blijkbaar.Koen- schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:45:
Welke webwinkel verzend er nou spullen binnen 2 uur?
Ik ken er genoeg. Maar ik denk niet dat dixons daarbij hoort maar je weet maar nooit.Koen- schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:45:
[...]
Welke webwinkel verzend er nou spullen binnen 2 uur?
Laat maar..
Het is dan wel maandag en het leek me het alternatief dat ze uiterlijk vandaag zouden regelen...melk0r schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:47:
Het lijkt me volkomen kansloos. Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat ze daar bij Dixons opnieuw deze iPads laten bestellen terwijl er nog zoveel eerdere bestellingen zijn gedaan van dezelfde iPads waarvan mensen nog niet eens hun geld terug hebben of een gelijkwaardig product aangeboden hebben gekregen?
Het is van de zotte dat ze dit flikken. Als ik het geld terug op mijn rekening had staan had ik het gokje wel gewaagd om vanmorgen eentje te bestellen. Ik heb hier een paar screenshots van vanmorgen 8.42 waar de voorraad nog 13 stuks is, en morgen afhalen overal mogelijk is.
[ Voor 8% gewijzigd door SpX op 16-09-2013 10:55 ]
Dit is inderdaad wel heel erg slordig. en het lijkt me, dat ze zich nu toch niet wéér op een "foutje" kunnen beroepen? er is toch wel iemand die gewoon dat hele ding uit het systeem kan verwijderen, zodat de ipad in ieder geval niet opnieuw (zoals nu) toch op de site terecht komt, terwijl er nog zat klanten wachten op die ipad/gelijkwaardige oplossing..SpX schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:53:
Mochten mensen die vanmorgen besteld hebben daadwerkelijk hun ipad(s) krijgen, en de oplossing van dixons staat niet gelijk aan het krijgen van de desbetreffende ipad, dan start ik gegarandeerd een geschil via de thuiswinkel commissie. Ik heb via een klacht hun te kennen gegeven dat ik graag een (gelijkwaardige) ipad als alternatief wil. Mijn kant van de overeenkomst is dus niet geannuleerd, en indien er nieuwe beschikbaar komen wens ik deze graag te ontvangen.
Het is van de zotte dat ze dit flikken. Als ik het geld terug op mijn rekening had staan had ik het gokje wel gewaagd om vanmorgen eentje te bestellen. Ik heb hier een paar screenshots van vanmorgen 8.42 waar de voorraad nog 13 stuks is, en morgen afhalen overal mogelijk is.
Ik zie daar weinig 'verzonden' aan eerlijk gezegd, of heb je een T&T in je mail?
Link werkt niet meer trouwens: http://www.dixons.nl/tabl...ell-32gb-white.html?prs=1
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Quint van Dixons Goede morgen Marjolein. Dit is een fout en we zijn hier van de op de hoogte. Het model is niet meer bij ons op voorraad.
@yzaltash Dat kan niet kloppen, want de iPad 3 is bij ons niet op voorraad. Er is daarmee niets verstuurd vandaag. -Quint
Je hebt gelijk bij mij staat dat idd niet ben wel benieuwd of Tweakersonly ook al een track and trace heeft ontvangen!torp schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:10:
Nee hoor, zoals het op zijn afbeelding staat houdt in dat ze (volgens het systeem) inderdaad verzonden zijn. Anders zou er alleen "Besteld: 2" staan.
Zelfs dat zegt niks. kan betekenen dat ze een doos hebben klaargezet, hoeoft nog niet gevuld te zijn. Je bent pas zeker als je TnT ook echt op staat op dat hij geleverd gaat worden.m3power schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:20:
[...]
Je hebt gelijk bij mij staat dat idd niet ben wel benieuwd of Tweakersonly ook al een track and trace heeft ontvangen!
kun je er vanuit gaan dat er of een doos met stickers komt, of snel weer geannuleerd..

[ Voor 3% gewijzigd door WhySoSerious? op 16-09-2013 11:45 ]
Zou er niets van verwachten..BUwe schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:49:
Ik heb om 8.55 besteld en krijg om 11.38 bevesting van verzending, inclusief Track en Trace-code. Vervolgens kan PostNL niks vinden met ingevoerde gegevens, met advies om het na 20.00 nog eens te proberen. Ben benieuwd.
"Dat kan niet kloppen, want de iPad 3 is bij ons niet op voorraad. Er is daarmee niets verstuurd vandaag. -Quint (Dixons)"
Nogmaals.BUwe schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:49:
Ik heb om 8.55 besteld en krijg om 11.38 bevesting van verzending, inclusief Track en Trace-code. Vervolgens kan PostNL niks vinden met ingevoerde gegevens, met advies om het na 20.00 nog eens te proberen. Ben benieuwd.
Alle bedrijven hebben stickers op voorraad liggen.
Dus wat er gebeurt bij een bestelling is dat ze een stciker reserveren. En dus ook al de TnT code hebben. Die geven ze door. Zegt volslagen niks over het feit of het wel of niet verzonden is.
Uiteindelijk wordt het pas aan het einde van de dag aan PostNL aangeboden (als ze iets verzenden, maar mogelijk ploppen ze er stickers in, ik blijf dat humor vinden) en dan gaat PostNL het pas registereren. Tot die tijd kun je niks vinden.
Of ze zouden de verzending al melden bij PostNL en dan staat er wel al iets, maar ook dit zegt niks over een werkelijke vezending.
Het is echt absurd dat mensen denken/verwachten dat eea verzonden gaat worden.
[ Voor 4% gewijzigd door maartend op 16-09-2013 11:53 ]
Je ontvangt deze e-mail naar aanleiding van je geplaatste bestelling bij dixons van de iPad 3 WiFi + Cell 32GB. Afgelopen weekend is dit product tegen een stuntprijs aangeboden op de website van dixons. De actie trok dusdanig veel aandacht dat het product binnen één uur volledig was uitverkocht. Echter, door een technische probleem met onze voorraad status bleef het product te lang als beschikbaar staan op onze website. Je bestelling viel hierdoor helaas buiten de daadwerkelijk beschikbare periode, waardoor we niet in staat zijn je bestelling uit te leveren. Dit heeft als gevolg dat je order is geannuleerd.
Sorry voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Dixons
Helaasch
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Was te verwachten en slaap er ook niet minder om. Wellicht dan maar naar de Nexus 7 kijken
You only live once, so enjoy the ride.
Het zou me ook niks verbazen als de back-end lek is en er iemand heel hard zit te lachen ergens op zijn zolderkamertje, want dit soort terugkomende fouten vind ik eigenlijk wel heel raar.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dan ken jij dixons nog niet, mensen die besteld hebben krijgen gewoon een ipad 3 geleverd. GefeliciteerdMarzman schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:39:
Het lijkt me vrij kansloos om nu geleverd te gaan krijgen. Iedereen kent de historie en weet dat er vele mensen "teleurgesteld" zijn. Als er dan al een nieuwe voorraad opduikt zullen ze die eerder inzetten voor eerdere bestellingen, maar waarschijnlijk is hun bestelsysteem gewoon weer een defect.
Het gewicht klopt wel.BUwe schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:00:
Inmiddels geeft mijn T&T-code aan dat er een pakket van 1630 gram staat gepland voor levering morgenmiddag.
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Beste Marjolein Hagedoorn,
Tijdens je laatste bezoek aan dixons.nl heb je onderstaande producten toegevoegd aan je winkelmandje. Deze producten hebben wij voor je bewaard!
Klik hieronder op de button, en login op je account als je wilt terugkeren naar je winkelmandje om je bestelling af te ronden.
Als je een vraag hebt over de producten of over ons, kan je ons altijd bereiken via 0900-2021863 of mailen naar info@dixons.nl. Je kan je vraag natuurlijk ook stellen op Facebook of Twitter.
Voor 23.30 besteld,
morgen in huis
Altijd GRATIS
verzending
3 jaar garantie
op Apple
Je winkelmandje
Apple iPad Wi-Fi + Cell 32GB - White
MD370NF/A
299.00
Gratis bezorgd of afhalen
Wij wensen je een fijne dag,
dixons
info@dixons.nl | 0900 - 20 21 863 (20 cpm)
Onze medewerkers zitten voor je klaar:
Op werkdagen van 8.30 tot 21.00
Op zaterdag van 9.00 tot 17.00

Verwijderd
Tijdens je laatste bezoek aan dixons.nl heb je onderstaande producten toegevoegd aan je winkelmandje. Deze producten hebben wij voor je bewaard!
Klik hieronder op de button, en login op je account als je wilt terugkeren naar je winkelmandje om je bestelling af te ronden.
Als je een vraag hebt over de producten of over ons, kan je ons altijd bereiken via 0900-2021863 of mailen naar info@dixons.nl. Je kan je vraag natuurlijk ook stellen op Facebook of Twitter.
Voor 23.30 besteld,
morgen in huis
Altijd GRATIS
verzending
3 jaar garantie
op Apple
Je winkelmandje
MD370NF/A
299.00

✌
Heeft dit misschien te maken met de regeling die ze voor de mensen gaan treffen? Misschien hebben ze er toch genoeg weten te krijgen?Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:12:
Kreeg ook die mail:
Voor 23.30 besteld,
morgen in huis
Altijd GRATIS
verzending
3 jaar garantie
op Apple
Je winkelmandje
MD370NF/A
299.00
Even oppassen met in herhaling vallen, er is een grote kans dat een mod deze topic op slot zet.
Probeer svp inhoudelijk bij te dragen, dus geen "ik ook" posts.
Hier ook nog niets terug ontvangen. Al die banken kunnen er niet mee omgaan, want Dixons heeft alles tot in de puntjes op orde en geregeld.MJHH93 schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:13:
Net Dixons weer aan de lijn gehad omdat ik nog STEEDS geen geld terug heb. Mevrouw verteld vrolijk dat er staat dat het de 10de is teruggeboekt. Dan ligt het aan uw bank meneer, wij hebben alles goed gedaan. Wat zijn ze toch vriendelijk daar
De compensatie, waar ze vandaag mee zullen komen indien ze hun woord houden, mag wel erg sterk zijn; Dixons is zijn geloofwaardigheid een hele tijd terug al verloren.
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
uit de mail:
...en deze zal ook niet meer binnen gaan komen..
Goed bezig !
Net ook een postnl code gekregen. Nou ik ben benieuwd of ik een doos stickers krijg of iets anders.
Vraagje stel je voor ik krijg een doos stickers maar er staat gewoon dat ik de iPad 32 gb ontvangen heb enzo, ben ik dan screwed?
Zo ja kan ik dan beter filmen wanneer ik mijn doos openmaak ofzo?
[ Voor 3% gewijzigd door OptiBenz1 op 16-09-2013 13:50 ]
Ik zou gewoon even voelen hoe zwaar het is, en anders direct uit voorzorg weigeren ofzo.Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:49:
Ik wil een zwarte geen witte.
Net ook een postnl code gekregen. Nou ik ben benieuwd of ik een doos stickers krijg of iets anders.
Vraagje stel je voor ik krijg een doos stickers maar er staat gewoon dat ik de iPad 32 gb ontvangen heb enzo, ben ik dan screwed?
je weet maar nooit, "ja maar u heeft toch echt een pakket geaccepteerd"
Waar ben je bang vooor? Wet koop op afstand? Terug sturen, geld terug. KlaarPs3-Opt1fl3x schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:49:
Ik wil een zwarte geen witte.
Ja maar er staat op de factuur dat ik een iPad besteld heb en dan ontvang ik een doos met stickers bijvoorbeeld. Wanneer ik deze terug stuur zien ze geen iPad en zeggen dat ze er 1 ingedaan hadden.RMX schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:52:
[...]
Waar ben je bang vooor? Wet koop op afstand? Terug sturen, geld terug. Klaar
Kan dit?
Ja dat kan. En als Dixons dat blijft volhouden wordt het een lastige discussie. Het lijkt me echter niet waarschijnlijk.Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:53:
[...]
Ja maar er staat op de factuur dat ik een iPad besteld heb en dan ontvang ik een doos met stickers bijvoorbeeld. Wanneer ik deze terug stuur zien ze geen iPad en zeggen dat ze er 1 ingedaan hadden.
Kan dit?
Goedemiddag,
Spijtig mij U mede te moeten delen Uw bestelling te moeten annuleren.
Door een systeemfout is de voorraad op de website niet bij gewerkt met de actuele voorraad, waardoor het bestelde product fysiek niet meer in onze winkel ligt. Dit was een eenmalige actie door Dixons in combinatie met Apple en kan helaas niet meer worden nageleverd.
ik hoop dat U hiervoor begrip heeft.
mijn excuses namens Dixons Oosterhout en Dixons Online.
Bjorn Koogje
Probeer svp inhoudelijk bij te dragen, dus geen "ik ook" posts. Het is niet de bedoeling claims te gaan maken over leveringsverplichting zonder daarbij met bronnen te komen, en gespeculeer over compensatie is off-topic. Posts over hoe het ordersysteem te misleiden zullen zonder pardon worden verwijderd.
Dit topic of het forum zijn niet bedoeld voor een "class action" of andere organisatievorm. Dat zal elders moeten gebeuren.