[afhandeling geschillen] Dixons iPad 3 €299 (prijsfout?)

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:26
Nou dit is echt belachelijk: http://www.dixons.nl/tabl...b-white.html#.Ujb0W8LCSUl
Hij gaat hem zeker weer om de 3 uur op de site zetten...Wij weten het inmiddels, maar als gewone consument denk je een leuke aanbieding te scoren. In één woord: Belachelijk!!!

Vaak krijg je te horen dat ze het niet in orde hebben, vanwege het weekend, maar het is vandaag een werkdag. Plus vanochtend was er ook weer te bestellen en nu dus weer.

Ik ben benieuwd met wat voor compensatie ze gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 16:19
Nostordici schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:10:
Nou dit is echt belachelijk: http://www.dixons.nl/tabl...b-white.html#.Ujb0W8LCSUl
Hij gaat hem zeker weer om de 3 uur op de site zetten...Wij weten het inmiddels, maar als gewone consument denk je een leuke aanbieding te scoren. In één woord: Belachelijk!!!

Vaak krijg je te horen dat ze het niet in orde hebben, vanwege het weekend, maar het is vandaag een werkdag. Plus vanochtend was er ook weer te bestellen en nu dus weer.

Ik ben benieuwd met wat voor compensatie ze gaan komen.
Ik vraag me echt af hoe dat systeem van hun werkt! dit is wel echt heeel amateuristisch zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aq_janssen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-07-2023
Echt amateurs bij Dixons, 14:16 nog steeds op de site aanwezig.
Na een bestelling zijn ze wel heel snel met een belletje dat het hier om een foutje ging en dat ze dit artikel niet meer kunnen leveren.
Compensatie!!!, nee daar doen ze niet aan......... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:42
We gaan langzaam aan richting einde werkdag.... Heeft iemand al iets gehoord van een voorstel van Dixons?

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:03

St@m

@ Your Service

toxict schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:04:
We gaan langzaam aan richting einde werkdag.... Heeft iemand al iets gehoord van een voorstel van Dixons?
Als dat zo was, dan hadden we het hier al vast wel gelezen. Ik denk dat er geen voorstel komt vandaag. Eigenlijk denk ik dat er helemaal geen voorstel meer komt.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvanh
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:17
Binnen vijf werkdagen kan ook gezien worden tot en met morgen. De mail is namelijk vorige week dinsdag aan het eind van de middag verstuurd. Nog even geduld dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:42
Timvanh schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:07:
Binnen vijf werkdagen kan ook gezien worden tot en met morgen. De mail is namelijk vorige week dinsdag aan het eind van de middag verstuurd. Nog even geduld dan.
Dan wachten we dat rustig af.

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:25
Enige wat ze op twitter zeggen is... Hou je mailbox in de gaten... Met een smiley... Dus ik heb nog een kleine hoop op een bericht vandaag. Zal wel na kantoortijd worden verstuurd zodat je niet direct kan bellen om te klagen.

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Dag Michel,

De terugbetalingen zijn vandaag allemaal weer doorgevoerd, dus nu heb je binnen 48 uur je geld terug.

Mvg,

Quint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
MrGangstaQ schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:12:
Dag Michel,

De terugbetalingen zijn vandaag allemaal weer doorgevoerd, dus nu heb je binnen 48 uur je geld terug.

Mvg,

Quint
Joh, en wij maar denken dat het aan de banken lag :X

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
en nou kappen met dit gezeur

[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 16-09-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Ook heb ik gevraagd over de iPads van vanochtend.
Dit was hierop zijn antwoord:

Dag Michel,

Later vandaag komt de e-mail met daarin de alternatieve oplossing en de verklaring voor dat verhaal. Ik moet helaas nog even om je geduld vragen.

Mvg,

Quint

Vandaag kunnen wij nog een mail verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:48
en de verklaring voor dat verhaal
Wat wordt hiermee bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 12:19
Vanmorgen werd mij aan de telefoon verteld dat het 50 euro en 100 euro korting zou gaan worden... Toen konden ze overigens nog niks zeggen over de terugbetaling. Hoop dat het snel geregeld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
torp schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:50:
[...]

Wat wordt hiermee bedoeld?
Het verhaal dat er vanochtend iPads besteld zijn en deze ook geleverd worden?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Er is nog niks geleverd. Er is alleen een post nl ding aangemaakt bij mij staat ie nog steeds op : "Zending wordt voorbereid door de verzender".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Omdat de tevredenheid van de klant bij dixons hoog in het vaandel staat, zullen wij met een nieuwe, passende oplossing komen.
rnark schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:50:
Vanmorgen werd mij aan de telefoon verteld dat het 50 euro en 100 euro korting zou gaan worden...
:|

[ Voor 52% gewijzigd door torp op 16-09-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:53:
Er is nog niks geleverd. Er is alleen een post nl ding aangemaakt bij mij staat ie nog steeds op : "Zending wordt voorbereid door de verzender".
Dat klopt maar ik vroeg bij Dixons om een verklaring hiervoor dat mensen al Track and Trace codes hebben gehad terwijl mijn bestelling is geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
rnark schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:50:
Vanmorgen werd mij aan de telefoon verteld dat het 50 euro en 100 euro korting zou gaan worden... Toen konden ze overigens nog niks zeggen over de terugbetaling. Hoop dat het snel geregeld gaat worden.
Ik hoop voor Dixons dat dit niet het officiële voorstel wordt. Gok dat ze dan weer honderden klachten zullen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Nou, ik reken niet op een derde voorstel.

"De ergste woede is gepareerd, de winkels blijven gewoon verkopen, en nu wil ik op Facebook en Twitter weer leuke reacties zien op onze sticker-actie."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

torp schreef op maandag 16 september 2013 @ 16:25:
Nou, ik reken niet op een derde voorstel.

"De ergste woede is gepareerd, de winkels blijven gewoon verkopen, en nu wil ik op Facebook en Twitter weer leuke reacties zien op onze sticker-actie."
Wie zegt dat?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Ik geloof dat Dixons eindelijk het betalingsysteem op orde krijgt. Hier ook €299 terug gestort! Nu hopen met z'n alle op een goede oplossing van de kant van Dixons:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
MrGangstaQ schreef op maandag 16 september 2013 @ 16:44:
Ik geloof dat Dixons eindelijk het betalingsysteem op orde krijgt. Hier ook €299 terug gestort! Nu hopen met z'n alle op een goede oplossing van de kant van Dixons:)
Jep heb mijn geld ook terug gekregen. Echter lijkt het erop dat wij een alternatief aangeboden zullen krijgen waar we niet blij mee zullen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:47
De reactie die ik gekregen heb:
Goedemiddag,

Spijtig mij U mede te moeten delen Uw bestelling te moeten annuleren.
Door een systeemfout is de voorraad op de website niet bij gewerkt met de actuele voorraad, waardoor het bestelde product fysiek niet meer in onze winkel ligt. Dit was een eenmalige actie door Dixons in combinatie met Apple en kan helaas niet meer worden nageleverd.

ik hoop dat U hiervoor begrip heeft.

mijn excuses namens Dixons Oosterhout en Dixons Online.
Maar goed als ik hem echt wilde hebben had ik wel van de laagste prijs garantie bij de Mediamarkt gebruik gemaakt, de Ipad stond bij Oosterhout op voorraad en de winkel gaat pas om 12u open, de Mediamarkt in Breda al om 10:00 uur :)

[ Voor 20% gewijzigd door EvolutionX op 16-09-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
  • Laatst online: 09-11-2024
EvolutionX schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:03:Maar goed als ik hem echt wilde hebben had ik wel van de laagste prijs garantie bij de Mediamarkt gebruik gemaakt
Hadden ze daar hetzelfde model op voorraad dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:49
Nu staat de prijs opeens op 609 euro (en niet verkrijgbaar)

http://www.dixons.nl/tabl...e.html?prs=1#.UjcmZz86Vv6

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Perkunas schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:21:
[...]

Hadden ze daar hetzelfde model op voorraad dan?
Nee, ze hebben hem niet bij MM en ook niet bij Saturn, kwam al eerder voorbij. Ik ben iig naar meerdere filialen gegaan n.a.v. berichten dat er niet geleverd zou worden, maar geen enkel filiaal waar ik ben geweest had het model op voorraad (omgeving Amsterdam). Uiteraard kun je het altijd nog proberen bij een ander filiaal, maar laten we ons hier enkel richten op Dixons om te voorkomen dat het topic weer dicht moet ;).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:16
Nou ik voel een tweakersdag aankomen op 28 september 8)7

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 11:27
Beste klant,

U ontvangt deze e-mail naar aanleiding van uw eerder geplaatste bestelling van de iPad 3 WiFi + Cell 32 GB. Deze bestelling werd helaas geannuleerd wegens een technisch probleem met de voorraadstatus op onze website. Uw bestelling is reeds terugbetaald of wordt deze week alsnog geretourneerd.

De annulering van uw order vonden we dusdanig vervelend, dat we daarop twee kortingscodes uitstuurden voor de aankoop van een ander iPad-model. Deze kortingscodes zijn nog tot en met vrijdag 23 september 2013 geldig. Omdat deze tegemoetkoming niet door iedereen als gepast werd ervaren, hebben we geprobeerd om een extra levering van de iPad 3 in kwestie te krijgen. Zowel in binnen- als buitenland is dit, tot ons ongenoegen, niet gelukt. Omdat het product ook niet meer geproduceerd wordt, is het onmogelijk om dit model nog te bemachtigen.

Mede door deze redenen bieden we u het volgende extra alternatief aan: We nodigen u graag als VIP uit om op zaterdag 28 september tussen 08:00 en 10:00 langs te komen bij onze mega magazijnuitverkoop. U krijgt exclusief als eerste toegang tot dit grote evenement, waar wij duizenden artikelen tegen stuntprijzen verkopen. Bovenop de kortingen, die kunnen oplopen tot 70%, bieden wij u als tegemoetkoming een extra kassakorting aan. Deze extra kassakorting wordt gebaseerd op het product dat u aanschaft. Wij hopen u op dit vroege tijdstip te mogen verwelkomen aan de Versterkerstraat 12, 1322 AP te Almere. Het management team zal aanwezig zijn om persoonlijk met u de extra kassakorting vast te stellen en eventuele vragen te beantwoorden. Let wel: om 10:00 uur gaan de deuren open voor het normale publiek.

Wij betreuren deze fout en bieden u op deze wijze, naar omstandigheden, de beste mogelijke oplossing aan.

Tot slot willen wij u informeren over het volgende: in de ochtend van maandag 16 september is de betreffende iPad weer online komen te staan. De oorzaak hiervan is een klant die 18 stuks heeft geretourneerd. Deze exemplaren zijn door het systeem automatisch online gezet en verkocht. We begrijpen dat dit leidt tot teleurstelling, maar dit is een automatisch ingesteld proces.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice dixons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
**UPDATE**

Beste klant,

U ontvangt deze e-mail naar aanleiding van uw eerder geplaatste bestelling van de iPad 3 WiFi + Cell 32 GB. Deze bestelling werd helaas geannuleerd wegens een technisch probleem met de voorraadstatus op onze website. Uw bestelling is reeds terugbetaald of wordt deze week alsnog geretourneerd.

De annulering van uw order vonden we dusdanig vervelend, dat we daarop twee kortingscodes uitstuurden voor de aankoop van een ander iPad-model. Deze kortingscodes zijn nog tot en met vrijdag 23 september 2013 geldig. Omdat deze tegemoetkoming niet door iedereen als gepast werd ervaren, hebben we geprobeerd om een extra levering van de iPad 3 in kwestie te krijgen. Zowel in binnen- als buitenland is dit, tot ons ongenoegen, niet gelukt. Omdat het product ook niet meer geproduceerd wordt, is het onmogelijk om dit model nog te bemachtigen.

Mede door deze redenen bieden we u het volgende extra alternatief aan: We nodigen u graag als VIP uit om op zaterdag 28 september tussen 08:00 en 10:00 langs te komen bij onze mega magazijnuitverkoop. U krijgt exclusief als eerste toegang tot dit grote evenement, waar wij duizenden artikelen tegen stuntprijzen verkopen. Bovenop de kortingen, die kunnen oplopen tot 70%, bieden wij u als tegemoetkoming een extra kassakorting aan. Deze extra kassakorting wordt gebaseerd op het product dat u aanschaft. Wij hopen u op dit vroege tijdstip te mogen verwelkomen aan de Versterkerstraat 12, 1322 AP te Almere. Het management team zal aanwezig zijn om persoonlijk met u de extra kassakorting vast te stellen en eventuele vragen te beantwoorden. Let wel: om 10:00 uur gaan de deuren open voor het normale publiek.

Wij betreuren deze fout en bieden u op deze wijze, naar omstandigheden, de beste mogelijke oplossing aan.

Tot slot willen wij u informeren over het volgende: in de ochtend van maandag 16 september is de betreffende iPad weer online komen te staan. De oorzaak hiervan is een klant die 18 stuks heeft geretourneerd. Deze exemplaren zijn door het systeem automatisch online gezet en verkocht. We begrijpen dat dit leidt tot teleurstelling, maar dit is een automatisch ingesteld proces.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice dixons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:16
m4rtyr schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:56:

Diegene die vanochtend besteld hebben mooi mazzel :)

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Vraag me nu alleen af of het wel de moeite is om naar Almere te gaan reizen.. ben bang dat er niks interessants zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:33
Pff schandalig, wat heb ik hier nou aan? Helemaal vanuit limburg daar naar toe?:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49
Morpheusk schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:59:
Diegene die vanochtend besteld hebben mooi mazzel :)
hehe. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 14:09
m4rtyr schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:00:
Vraag me nu alleen af of het wel de moeite is om naar Almere te gaan reizen.. ben bang dat er niks interessants zit
vooral omdat er een maand geleden ook al een mega uitverkoop was :)

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Was dat bij hetzelfde magazijn? Dan heb ik weinig hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:34
1 persoon die 18 stuks heeft geretourneerd, yeah right....

Bovendien nu dat mailtje online is geplaatst zal waarschijnlijk iedereen die het leest om 8 uur komen, want ze hebben zeker ook geen controle.

Zelf zit ik dan nog in het buitenland, dus heb helemaal niets aan die zogenaamde magazijnuitverkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:33

BPP

ghehehe wat een kutoplossing :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
m4rtyr schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:02:
Was dat bij hetzelfde magazijn? Dan heb ik weinig hoop
jup. dus de vraag is of er wat over is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Nou, dat is nog minder dan die kortingscodes. Wat een zwaktebod.

[ Voor 27% gewijzigd door torp op 16-09-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 22:34
Afgezien van het feit dat ik zelf in Almere woon, is dit natuurlijk een oplossing van niets. Hoe kun je nou van mensen verwachten dat ze vanuit alle hoeken van Nederland afreizen naar Almere, op dat tijdstip, op zaterdagochtend, voor een magazijnuitverkoop waarvan je niet eens weet wat er in dat magazijn ligt.

Dixons, dikke dikke faal wat mij betreft. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Bovendien via de magazijnuitverkoop krijg je ook nog eens:

- Minder garantie (in tegenstelling tot 3 jaar indien ze de ipad hadden uitgeleverd).
- Demomodellen.

Ze zullen ook niet controleren wie er om 8 uur staat, dus iedereen die niet heeft besteld kan om 8 uur naar binnen.

[ Voor 26% gewijzigd door xminator op 16-09-2013 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha moeten we dit nou serieus nemen? Het ergste is nog dat ze doen alsof ze iets om de klanten geven.
Dit allemaal was gewoon gepland, nu weet ik het zeker. Bij die vip-dag gaan ze de rotzooi producten verkopen die ze tijdens de uitverkoop niet weg konden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 16:05
Ik snap echt niet dat ze nou met niks beters kunnen komen, alsof dit het beste is voor de klanten wat ze momenteel kunnen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Het zou een beter alternatief zijn als ze een lijst zouden geven met wat er verkocht wordt en dat je dan iets kon achter houden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
Op 17/8
Op deze vroege ochtend kregen we een mooie tip binnen voor de echte koopjesjagers onder ons. Alleen vandaag, van 10:00 tot 18:00, is er namelijk een enorme magazijn uitverkoop bij Dixons. 'Magazijn uitverkoop' mag je ditmaal letterlijk nemen, want deze uitverkoop vindt plaats bij het magazijn van Dixons in Almere. (Versterkerstraat 12. 1322 AP Almere, magazijn-deur 10)

Gedurende deze uitverkoop worden er bergen demo modellen voor spotprijzen verkocht. Maar liefst 150.000 stuks in totaal. Van IMacs tot kabeltjes op=op. Echter niet alles is een demo model geweest. Van sommige is enkel de doos open geweest, maar konden daarom niet meer als nieuw verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:33

BPP

1,5 uur in de auto zitten
En niet uit kunnen slapen :+
En de kans dat er alleen nog puinzooi over is.

Topidee Dixons. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal leuk en aardig zo'n exclusieve toegang tot een magazijn uitverkoop, waar overigens de kans erg groot is dat de meest aantrekkelijke deals al verdwenen zijn, maar ten eerste ligt Almere niet voor iedereen naast de deur. Men wordt nu geforceerd om fysiek naar een plaats in Nederland toe te komen terwijl wij allemaal een internetbestelling hebben gedaan die aan de deur geleverd zou moeten worden.
Ten tweede, mensen hebben een iPad besteld en Dixons komt totaal niet met vergelijkbaar alternatief.

In mijn ogen hadden ze twee keuzes waarmee ze het eerlijk konden doen:
Bied een vergelijkbaar iPad model aan waarin dezelfde korting is verwerkt.
Geef dezelfde korting in de vorm van een waardebon die men kan besteden in de webshop.

Nee, dit aanbod zal met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet met open armen worden ontvangen. Dit is op zijn zachtst gezegd erg onhandig van Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet dat ik er mee zit. Kans was groot dat het hele feestje niet doorging, dus pech gehad. Maar dit alternatief vind ik eigenlijk nog lomper dan die kortingscodes alternatief.
Moet ik helemaal afreizen naar Almere voor koopjes? Er staat tot 70% korting, zullen wel de restanten zijn van de sales artikelen van de website. Nee dank je, ik shop in de toekomst wel minder vaak bij Dixons, dit kan je inderdaad niet echt serieus nemen |:(
En wie worden er binnengelaten in de vroege ochtend? Iedereen die het mailtje heeft en tig keer kan doorsturen naar Jan alleman? 8)7
Een klant die 18 iPads heeft geretourneerd, geloofwaardig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Tja.. dus men verwacht nu dat ik blij ben met het feit dat ik om 07:00 uur op zaterdagochtend in de auto moet gaan zitten zodat ik om 08:00 uur aanwezig kan zijn als "VIP" bij een veredelde rommelmarkt..
Ik wil graag een iPad.. maar blijkbaar is dat niet mogelijk. Gelukkig konden ze vanmorgen wel leveren.. Want iemand heeft 18! iPads geretourneerd.. Juist ja.. wat een onzin. Dus iemand retourneert 18 iPads, en dat betekent dat het hele bestelsysteem weer over de zeik gaat? Maar ze leveren dan wel 18 iPads uit blijkbaar.

Not amused hier.. We klimmen weer in de pen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:29
De Mail van Dixons is meer een reclame voor hun magazijnverkoop, dan een compensatie. Mailtje zal overal op internet gelezen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Zijn zij nou zo dom, of ben ik nou........

Hoe willen ze in vredesnaam controleren wie die iPad gekocht heeft. Iedereen die hier op Tweakers en weet ik 't waar niet allemaal meekijkt kan dit lezen en staat ook gewoon zaterdag om 8:00 in de rij. Wat een prutsers...!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkeOkeOke schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:10:
De Mail van Dixons is meer een reclame voor hun magazijnverkoop, dan een compensatie. Mailtje zal overal op internet gelezen worden.
En gratis 1000 e-mail adressen in het bestand van iedereen die de iPad hadden besteld, en 1000x reclame voor deze onzin. En 1000x pissed off klanten. Lageschool marketing? _/-\o_
Exlusieve toegang? Iedereen met een stapeltje stickers komt erin? Nu begrijp ik die ongein van pakketjes met stickers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:14:
[...]

En gratis 1000 e-mail adressen in het bestand van iedereen die de iPad hadden besteld, en 1000x reclame voor deze onzin. En 1000x pissed off klanten. Lageschool marketing? _/-\o_
Exlusieve toegang? Iedereen met een stapeltje stickers komt erin? Nu begrijp ik die ongein van pakketjes met stickers 8)7
Wees blij, niet iedereen heeft stickers ontvangen.

Van de voorgaande magazijnuitverkoop weet ik dat er allemaal nutteloze dingen zijn verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat leuk, we mogen de spullen kopen die andere mensen niet meer wilde kopen.
Dit is nog een zwakker aanbod dan de 25 euro korting :S
Zeker wanneer je hier naar kijkt:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/14ms6q9.png
Verwachten ze nou echt dat ik van 1 uur 's nachts op het station ga bivakkeren, wachten tot het 8 uur is, om vervolgens de keuze te hebben uit wat oude accessoires en wat kabeltjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
OkeOkeOke schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:10:
De Mail van Dixons is meer een reclame voor hun magazijnverkoop, dan een compensatie.
Ja, ze hopen nog steeds een slaatje uit alle aandacht te slaan...
Natuurlijk zijn de iPads 3 op. Maar een "vergelijkbaar model" hoeft natuurlijk niet hetzelfde model te zijn. En iPads 4 zijn wel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Prima, als Dixons het op deze manier wil:

- Iedereen stuurt een aangetekende brief hetzij elektronisch waarin zij officieel bezwaar aantekenen tegen de gang van zaken, noem hun eigen voorwaarde en de wettelijke plicht tot levering (eenzijdig overeenkomst ontbinden mag niet etc.)
- Iedereen laat zich nog even extra negatief uit op sociale media, waaronder Tweakers, Facebook en Twitter. Meningen op Tweakers mogen onder de noemer review voor iedereen die een ordernummer heeft gekregen van dit bedrijf. Laat de 1-sterren maar komen! Uiteraard moet iedereen dit zelf weten, maar ik kom zelf bij elk onderdeel op 1 ster uit. (Algemeen: 1 ster, verzending: 1 ster (lege dozen sturen met stickers) en after-sales (oplossing is een of andere uitverkoopwinkel om 8 uur in de ochtend waar hoogstwaarschijnlijk geen iPads zijn?)

Een sale-uitverkoop, met wat lege CD hoesjes, tablet cases en oude logitech muisjes zeker? You've got to be kidding me. Dit gaat echt nergens meer over. Wat een ongelooflijk onbeschoft, arrogant bedrijf is dit.

[ Voor 18% gewijzigd door Royeboi op 16-09-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:29
Royeboi schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:20:

Een sale-uitverkoop, met wat lege CD hoesjes, tablet cases en oude logitech muisjes zeker? You've got to be kidding me. Dit gaat echt nergens meer over. Wat een ongelooflijk onbeschoft, arrogant bedrijf is dit.
Vergeet Icidu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

torp schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:19:
[...]

Ja, ze hopen nog steeds een slaatje uit alle aandacht te slaan...
Natuurlijk zijn de iPads 3 op. Maar een "vergelijkbaar model" hoeft natuurlijk niet hetzelfde model te zijn. En iPads 4 zijn wel beschikbaar.
De grap is dat daar een stelletje amateur marketeers zitten die werkelijk denken dat dit positieve aandacht met zich meebrengt... ik denk dat maar een handjevol mensen naar almere zullen gaan in de vroege morgen, hooguit mensen die in de buurt wonen.
Als iemand tevreden is met dit bizarre alternatief, dan ben je al snel tevreden 8)7
Maar goed, ik verwachtte er niet veel van, dus dit is echt een lachtertje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 dagen broeden op zo'n top alternatief, chapeau d:)b
Wel slim weer om dit mailtje in de avond te sturen, geen last van roodgloeiende klanten aan de telefoon _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Zo zie je maar weer dat sommige bedrijven gewoon slecht zijn, ik zal dan ook nooit meer iets via dixons bestellen.

Jammer dat niet alle bedrijven over goede klantenservice zoals bij wehkamp.nl of bol.com beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Nog triester dan ik had verwacht, dit aanbod. Een VIP aanbod moet dit voorstellen; ten eerste ben ik geen VIP, maar gewoon een normale klant, ten tweede is hun service aan mij niet bepaalde te classificeren alsof ik VIP ben en dat lul verhaal over de geretourneerde iPads mag dan wel waar zijn, maar het excuus is te zwak.

Gewoon een opeenstapeling van fouten waar wij de dupe van worden. Iedereen die in een straal groter dan 50 km van Almere woont zal niet eens willen gaan de magazijnverkoop i.v.m. de kosten. Ze hadden hun verlies kunnen (en moeten) nemen in deze. Desnoods een iPad 4 retina met iets mindere specificaties en eventuele bijbetaling als alternatief.

Ik ga in ieder geval een geschil starten via de thuiswinkel organisatie. Volgens mij is er ook genoeg animo om met een groep een fonds starten om een echte class-action zaak te starten. Meer info over deze mogelijkheid kunnen we hier bespreken. Niet in dit topic aub.

[ Voor 19% gewijzigd door SpX op 16-09-2013 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
Bezwaar mail alweer de deur uit. Copy en paste van mijn vorige mail. Gelijkwaardige iPad zelfde prijs of waardebon van 250. Hoe moeilijk kan het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
SpX schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:32:
Nog triester dan ik had verwacht, dit aanbod. Een VIP aanbod moet dit voorstellen; ten eerste ben ik geen VIP, maar gewoon een normale klant, ten tweede is hun service aan mij niet bepaalde te classificeren alsof ik VIP ben en dat lul verhaal over de geretourneerde iPads mag dan wel waar zijn, maar het excuus is te zwak.

Gewoon een opeenstapeling van fouten waar wij de dupe van worden. Iedereen die in een straal groter dan 50 km van Almere woont zal niet eens willen gaan de magazijnverkoop i.v.m. de kosten. Ze hadden hun verlies kunnen (en moeten) nemen in deze. Desnoods een iPad 4 retina met iets mindere specificaties en eventuele bijbetaling als alternatief.
Gebeurt wel vaker toch? Dat iemand eventjes besluit 18 iPad's te retourneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:14
Net ff de dixons gebeld met 2 vragen

1 Hoe controleren jullie wie er betaalt heeft aangezien dit mailtje al op het internet staat?
Dat komt wel goed meneer

2 wat is er allemaal te koop bij de uitverkoop aangezien Almere niet om de hoek ligt
Dat weten wij niet

Ook zij ze dat ze niet wist wat voor mailtje de deur was uitgestuurd... Lekkere communicatie daar
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:23
ik heb tot op heden nog niet eens antwoord gekregen op mijn eerste email, hier gaat nog maar eens een reminder overheen.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

SureshR schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:33:
Gebeurt wel vaker toch? Dat iemand eventjes besluit 18 iPad's te retourneren...
Zulke acties lokken dit soort bestellingen ook uit. Kans is inderdaad zeker aanwezig dat iemand 18x een iPad bestelde en ze wilde doorverkopen maar later toch spijt kreeg van dit idee. Innemen van retour producten betekent bij de meeste systemen automatisch de voorraad updaten. Als dan weer 100 man op die 18 iPads springen krijg je dit.
Zo'n voorraad systeem werkt normaal gesproken prima maar niet als honderden op zo'n product afstormen.
Royeboi schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:20:
- Iedereen stuurt een aangetekende brief hetzij elektronisch waarin zij officieel bezwaar aantekenen tegen de gang van zaken, noem hun eigen voorwaarde en de wettelijke plicht tot levering (eenzijdig overeenkomst ontbinden mag niet etc.)
Er is geen wettelijke plicht tot levering als het onmogelijk is dat product te leveren. Als leveranciers binnen en buiten Nederland dat product niet aan Dixons kunnen leveren kan je een levering simpelweg niet afdwingen, er kan gewoon echt niet geleverd worden.
Je kan ze enkel aan hun eigen voorwaarden houden maar in hoeverre je daar iets mee kan is dan ook maar zeer de vraag aangezien nergens gespecificeerd staat wat ze exact wel gaan leveren. Daarnaast is er ook een kwestie van billijkheid.
- Iedereen laat zich nog even extra negatief uit op sociale media, waaronder Tweakers, Facebook en Twitter. Meningen op Tweakers mogen onder de noemer review voor iedereen die een ordernummer heeft gekregen van dit bedrijf. Laat de 1-sterren maar komen! Uiteraard moet iedereen dit zelf weten, maar ik kom zelf bij elk onderdeel op 1 ster uit. (Algemeen: 1 ster, verzending: 1 ster (lege dozen sturen met stickers) en after-sales (oplossing is een of andere uitverkoopwinkel om 8 uur in de ochtend waar hoogstwaarschijnlijk geen iPads zijn?)
Je kan ook de eer aan jezelf houden. Op deze manier tekeer gaan terwijl je van te voren kon aanzien dat een dergelijke actie snel uitverkocht zou zijn gaat alle redelijkheid te buiten.

Zitten hier werkelijk zoveel gefrustreerde mensen omdat ze even niet konden krijgen wat ze wilden hebben? Ik vind het soms echt bizar om te zien.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:49
Totaal absurd dat er in deze situatie vanochtend nog wel weer 18 iPads3 uitgeleverd zijn aan nieuwe kopers onder het mom van een automatisch ingesteld proces. Onacceptabel!

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
melk0r schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:42:
Totaal absurd dat er in deze situatie vanochtend nog wel weer 18 iPads3 uitgeleverd zijn aan nieuwe kopers onder het mom van een automatisch ingesteld proces. Onacceptabel!
Vooral dit maakt mij helemaal gek! Dit gaat echt te ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:41:
[...]

Je kan ook de eer aan jezelf houden. Op deze manier tekeer gaan terwijl je van te voren kon aanzien dat een dergelijke actie snel uitverkocht zou zijn gaat alle redelijkheid te buiten.

Zitten hier werkelijk zoveel gefrustreerde mensen omdat ze even niet konden krijgen wat ze wilden hebben? Ik vind het soms echt bizar om te zien.
Ik vind het ook bizar om te lezen dat mensen blijkbaar aangetekende brieven etc. gaan sturen, maar goed, deze discussie hoort hier denk ik niet thuis. Afgezien van het feit dat dit alternatief een grote flater is, laat ik het hier maar bij, gewoon pech gehad, iedereen moet maar zelf weten wat voor actie ze ondernemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wat een vreemd aanbod, wie gaat er nu een tank benzine oprijden of een retour ticket voor de trein a 50 euro betalen, voor een waarschijnlijk korting die je al kwijt bent aan je reiskosten...leuk voor als je inderdaad in de buurt woont voor de rest compleet debiel aanbod, minachting voor de klant is nog zachtjes uitgedrukt of krijgen we ook onze reiskosten vergoed.... ;)

[ Voor 10% gewijzigd door harrytasker op 16-09-2013 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrytasker schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:57:
Wat een vreemd aanbod, wie gaat er nu een tank benzine oprijden of een retour ticket voor de trein a 50 euro betalen....leuk voor als je inderdaad in de buurt woont voor de rest compleet debiel aanbod, minachting voor de klant is nog zachtjes uitgedrukt of krijgen we ook onze reiskosten vergoed.... ;)
Misschien leuk als er mensen die in de buurt wonen wat foto's maken en hier posten van de voorraad daar, ben wel benieuwd wat ik gemist heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Jammer dat het zo gegaan is.

Ik sta versteld van de gaten in de geautomatiseerde orderverwerking.
Ik sta versteld van hun reactie dat je mensen afscheept met een wassen neus.

Ik was zeker niet van plan om erven issue van te maken en die ipad Kanne gestolen worden.
Maar de echte verliezer is wel Dixons die hier hier weinig kredits voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:00:
[...]

Misschien leuk als er mensen die in de buurt wonen wat foto's maken en hier posten van de voorraad daar, ben wel benieuwd wat ik gemist heb ;)
Lol goed idee, helemaal als je er toevallig nog een paar iPads 3 kan vinden, zo me overigens niks verbazen met zo'n voorraadsysteem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Dixons in almere stelt niks voor. Kfc en mac donalds zijn groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:03:
Dixons in almere stelt niks voor. Kfc en mac donalds zijn groter.
Misschien is het wel in een centraal magazijn of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Tsurany schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:41:
[...]

Zulke acties lokken dit soort bestellingen ook uit. Kans is inderdaad zeker aanwezig dat iemand 18x een iPad bestelde en ze wilde doorverkopen maar later toch spijt kreeg van dit idee. Innemen van retour producten betekent bij de meeste systemen automatisch de voorraad updaten. Als dan weer 100 man op die 18 iPads springen krijg je dit.
Zo'n voorraad systeem werkt normaal gesproken prima maar niet als honderden op zo'n product afstormen.

[...]

Er is geen wettelijke plicht tot levering als het onmogelijk is dat product te leveren. Als leveranciers binnen en buiten Nederland dat product niet aan Dixons kunnen leveren kan je een levering simpelweg niet afdwingen, er kan gewoon echt niet geleverd worden.
Je kan ze enkel aan hun eigen voorwaarden houden maar in hoeverre je daar iets mee kan is dan ook maar zeer de vraag aangezien nergens gespecificeerd staat wat ze exact wel gaan leveren. Daarnaast is er ook een kwestie van billijkheid.

[...]

Oh, dus billijkheid werkt slechts één richting op wil je zeggen? 18 iPads gewoon weer in de verkoop (laten) gooien aan nieuwe klanten, en daarmee de eerste groep klanten die niets heeft ontvangen recht in hun gezicht uitlachen door ze te bestempelen als Very Important Person? Dan komt weer dat automatische systeem bij om de hoek kijken, wat blijkbaar de schuld krijgt van alle relaas met Dixons de laatste tijd. Lekker makkelijk om het vingertje te wijzen naar een online systeem, terwijl de werkelijke fout zit bij de klantenservice en het management-team dat dit soort arrogante emails durft te sturen.

Leuk en aardig dat Dixons meent dat er geen iPad 3 modellen meer zijn in binnen- en buitenland, maar ze zien maar een vergelijkbaar aanbod te doen. Ik als klant heb niets te maken met het feit dat het exact dezelfde model niet leverbaar is. Allemaal irrelevant. Een uitnodiging voor één of andere outlet is géén oplossing. Daarnaast wil ik nog even melden dat ik absoluut niet tekeer ga, ik kan hier best om lachen eigenlijk. Degene die hier echter spijt van gaat krijgen is Dixons, want dit gaat ze een enorm slecht imago opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raad toch iedereen aan met deze waarloze oplossing van dixons niet akkoord te gaan. Dixons moet weten dat dit niet de juiste manier is om met klanten om te gaan.

Dixons zegt dat ze klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel heeft staan...dus.. laat maar zien!
Als je niks onderneemt, is dixons de lachende derde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
"Deze extra kassakorting wordt gebaseerd op het product dat u aanschaft."

Mmm is ook wel erg vaag, wat moet ik me daar bij voorstellen 10, 20, 30, 40 of 50% extra korting of komen dan die kortingsbonnen van weleer weer aanbod 25 euro onder 500 en 50 boven de 500 euro...

Eigenlijk komen ze je met helemaal niks tegemoet, geen korting niks....triest...

[ Voor 35% gewijzigd door harrytasker op 16-09-2013 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:41
Mochten er weer brieven/mails verstuurd worden dan zou het prettig zijn als deze hier gepost worden zodat medetweakers ideeen op kunnen doen en er enige eenheid zit in de communicatie richting Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Zoek de verschillen tussen de mail van vorige week en die vandaag (voor de luie lezer vetgemaakt)...
Het alternatief is door de ontvangers niet als gepast ervaren, hetgeen wij hoog opnemen. Omdat de tevredenheid van de klant bij dixons hoog in het vaandel staat, zullen wij met een nieuwe, passende oplossing komen.
Omdat deze tegemoetkoming niet door iedereen als gepast werd ervaren [...] We nodigen u graag als VIP uit om op zaterdag 28 september tussen 08:00 en 10:00 langs te komen bij onze mega magazijnuitverkoop.
In plaats van de hele dag op klanten te wachten, willen ze liever om 10 uur naar huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laredo schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:13:
Mochten er weer brieven/mails verstuurd worden dan zou het prettig zijn als deze hier gepost worden zodat medetweakers ideeen op kunnen doen en er enige eenheid zit in de communicatie richting Dixons.
Volgens mij is dat niet de bedoeling hier, staat ook in de topic waarschuwing.
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:11:
Ik raad toch iedereen aan met deze waarloze oplossing van dixons niet akkoord te gaan. Dixons moet weten dat dit niet de juiste manier is om met klanten om te gaan.

Dixons zegt dat ze klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel heeft staan...dus.. laat maar zien!
Als je niks onderneemt, is dixons de lachende derde.
Lijkt me sterk dat ze intern dit een fantastisch alternatief vinden. Niet elk bedrijf heeft coulance/klantenservice blijkbaar hoog in het vaandel, face it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:39
"Komt u even langs op een locatie en tijd die ons wel maar u niet schikt, dan kunnen wij u even in uw gezicht uitlachen."

-Dixons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Royeboi schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:05:
Oh, dus billijkheid werkt slechts één richting op wil je zeggen? 18 iPads gewoon weer in de verkoop (laten) gooien aan nieuwe klanten, en daarmee de eerste groep klanten die niets heeft ontvangen recht in hun gezicht uitlachen door ze te bestempelen als Very Important Person? Dan komt weer dat automatische systeem bij om de hoek kijken, wat blijkbaar de schuld krijgt van alle relaas met Dixons de laatste tijd. Lekker makkelijk om het vingertje te wijzen naar een online systeem, terwijl de werkelijke fout zit bij de klantenservice en het management-team dat dit soort arrogante emails durft te sturen.
Nee, dat wil ik niet zeggen. Wat ik wil zeggen is dat een flink aantal mensen hier het weer veel te hoog willen opnemen en doen alsof er een of andere grote ramp voltrokken is en ze aan alle kanten benadeeld worden omdat ze niet de door hun gewenste iPad krijgen voor de door hun gewenste prijs. Beetje relativeren. Wat Dixons doet verdient niet de schoonheidsprijs maar houd de eer gewoon bij jezelf en ga vervolgens niet meer na die winkel toe. Maar blijf niet eindeloos drammen om je zin te krijgen.
Leuk en aardig dat Dixons meent dat er geen iPad 3 modellen meer zijn in binnen- en buitenland, maar ze zien maar een vergelijkbaar aanbod te doen. Ik als klant heb niets te maken met het feit dat het exact dezelfde model niet leverbaar is. Allemaal irrelevant. Een uitnodiging voor één of andere outlet is géén oplossing. Daarnaast wil ik nog even melden dat ik absoluut niet tekeer ga, ik kan hier best om lachen eigenlijk. Degene die hier echter spijt van gaat krijgen is Dixons, want dit gaat ze een enorm slecht imago opleveren.
Waarom zouden ze dat moeten doen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:32:
Wat Dixons doet verdient niet de schoonheidsprijs ...
Dat is wel heel erg netjes uitgedrukt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrytasker schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:34:
[...]

Dat is wel heel erg netjes uitgedrukt....
Dat heet cynisme. Iedereen is het wel over eens dat dit geen serieus alternatief is, maar ik ben het volledig met Tsunany eens. Trek je eigen conclusie en boycot gewoon de Dixons. Hierover eindeloos brieven gaan schrijven, energie verspillen, lijkt me niet echt slim. Ze zijn al met 2 alternatieven gekomen, eens houdt het op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzip22
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:07
Dit is gewoon heel erg grappig. Dixons heeft 5 werkdagen de tijd genomen om met met een enorm kl*te compensatie te komen. Naar Almere toe rijden (reistijd 2 uur) op mijn vrije zaterdag om daar iets te kopen, wat ik waarschijnlijk niet nodig heb. Bovendien is het management "yippie" aanwezig om mij een kassakorting te geven op nogmaals iets wat ik waarschijnlijk helemaal niet nodig heb!

Ik vind het echt heel erg knap van het management van Dixons om ruim 7 dagen de tijd te nemen en met dit waardeloze aanbod te komen, het is gewoonweg hilarisch. Denken zij dat dit nu echt een heel goed aanbod is vraag ik me zelf af of proberen zij er heel sneaky onderuit te komen?

DIxons vroegah altijd een waardeloze keten gevonden, tegenwoordig ziet het er helemaal strak uit en chic uit. Maar ja, al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:42:
[...]

Dat heet cynisme. Iedereen is het wel over eens dat dit geen serieus alternatief is, maar ik ben het volledig met Tsunany eens. Trek je eigen conclusie en boycot gewoon de Dixons. Hierover eindeloos brieven gaan schrijven, energie verspillen, lijkt me niet echt slim. Ze zijn al met 2 alternatieven gekomen, eens houdt het op...
Begrijp ik. Probleem blijft voor velen dat de 2 geboden alternatieven geen alternatieven zijn.
Het eerst alternatief geeft je 2 kortingen, waar je effectief niks me kan doen, aangezien je met deze kortingen een vergelijkbaar produkt op andere plaatsen nog goedkoper kan krijgen.
Het tweede alternatief is nog slechter, je weet niet wat er aangeboden wordt op deze magazijnverkoop, je weet ook niet wat je korting wordt, staat ook niet in de brief.
Per saldo schiet je met beide alternatieven niks op. Een hoop mensen hadden waarschijnlijk een bepaalde mate van coulance verwacht, maar hebben geen gehoor gevonden bij het management, wat zich eigenlijk diep moet schamen voor deze 2 alternatieven. Daarnaast vind ik het helemaal niet onterecht als er mensen zouden zijn die een negatieve ervaring in de pricewatch willen zetten, het is dat namelijk ook een compleet negatieve ervaring voor sommigen.
Als ik zie hoeveel mensen daar een negatief advies achterlaten omdat ze een product bv. voor 21.00 uur besteld hebben en dat niet de volgende dag komt, maar een dag later dan mag je over de Dixons ook gerust een negatief advies achterlaten als je het mij vraagt, buiten alle excuses van de Dixons m.b.t. het niet functioneren van het voorraadsysteem, de beloftes binnen 48 uur terugbetalen etc. Anyway i rest my case....volgende keer beter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
[...]

En ik denk dat het hiermee ook stopt. Dixons heeft een alternatief aangedragen dat vooral voor hunzelf als positief te ervaren is (gratis reclame, twee uur langer verkoop), terwijl de klant erin mag stikken.

Ik zou zeggen, tabee met Dixons. Dit hele verhaal laat blijken dat de klant in ieder geval niet centraal staat bij deze winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
[...]
Iedereen is het wel over eens dat dit geen serieus alternatief is
Tja, wat is dan wel een serieus alternatief (want een ipad4 of kortingsbonnen voor 250 euro zijn dat ook niet).

Ik vermoed zomaar dat er nooit een serieus alternatief kan zijn voor een afgeprijsd op=op luxe artikel.

En als het niet serieus bedoeld was had ik de laatste actie van Dixons wel briljant gevonden (jullie willen niet meer leverbare spullen in de uitverkoop, jullie krijgen niet meer leverbare spullen in de uitverkoop ;) )

Maar voor degenen die er niet heengaan, bedenk je wel dat er altijd nog een mogelijkheid is dat er 10 mensen nog 18 ipads gaan omruilen zodat er wellicht wel 180 ipads klaar liggen voor de vroege vogels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Gomez12 schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:01:
[...]

Tja, wat is dan wel een serieus alternatief (want een ipad4 of kortingsbonnen voor 250 euro zijn dat ook niet).

Ik vermoed zomaar dat er nooit een serieus alternatief kan zijn voor een afgeprijsd op=op luxe artikel.

En als het niet serieus bedoeld was had ik de laatste actie van Dixons wel briljant gevonden (jullie willen niet meer leverbare spullen in de uitverkoop, jullie krijgen niet meer leverbare spullen in de uitverkoop ;) )

Maar voor degenen die er niet heengaan, bedenk je wel dat er altijd nog een mogelijkheid is dat er 10 mensen nog 18 ipads gaan omruilen zodat er wellicht wel 180 ipads klaar liggen voor de vroege vogels ;)
De mail waarin de iPad 3 als sale artikel werd vermeld sprak niet van op=op. De website zelf ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 10:33
Hij staat weer in de shop..609 euro.

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
sheinemans schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:19:
Knap voor iets dat niet geleverd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaag224
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-02-2022
helaas pindakaas ,valt me erg tegen van deze firma en zal er geen bestelling meer doen.
als je zo met je klanten omgaat ben je gaan klanten waard. |:(
ik begrijp heus wel dat als er iets niet meer is dat het dan moeilijk gaat worden om te gaan leveren ,maar om nu met zo achtelijk iets te komen daar begrijp ik helemaal niets van en heb je geen respekt voor je klanten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
sheinemans schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:19:
Lol : and the soap continues...

Dit is imho toch echt wel weer een dieptepunt (alhoewel ik me afvraag of het het laatste dieptepunt gaat zijn in deze soap).
Het is nog steeds exact dezelfde link als in de TS van dit topic. Als ik bij Dixons zou werken zou ik toch echt wel ergens nadat het artikel voor de 10e x op de website was verschenen dat hele artikel geblokkeerd hebben en desnoods een nieuwe artikel aangemaakt hebben voor de retouren etc.

En blijkbaar vind er ook nog prijsonderhoud op plaats (of wellicht is de actieprijs voorbij) dus vanuit de klant zijn oogpunt veranderd er ook nog iets aan het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
plaag224 schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:24:
maar om nu met zo achtelijk iets te komen daar begrijp ik helemaal niets van en heb je geen respekt voor je klanten. 8)7
Ik zou zeggen : Doe een realistisch tegenbod.
Ik vermoed dat ze bij Dixons ondertussen best openstaan voor een realistisch tegenbod vanuit genoeg personen (Dixons zelf kan hier ook niet blij mee zijn).

Maar dan moet het wel een realistisch tegenbod zijn en geen Ipad4 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Gomez12 schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:36:
Waarom niet? Apple iPad Retina (najaar 2012) Wi-Fi 16GB Zwart, wordt voor zeg 140 euro meer aangeboden als de iPad van actie prijs,dat is dan toch een realistisch tegenaanbod.
Ik zeg niet dat iedereen met dit tegenaanbod in zee hoefde te gaan, maar dan had je toch een redelijk alternatief wel maar 16GB ipv 32GB en alleen WIFI ipv WIFI & GPRS...
Als ze dat nu eens gedaan hadden was de storm van kritiek misschien wat minder geweest...

[ Voor 26% gewijzigd door harrytasker op 16-09-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gomez12 schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:36:
[...]

Ik zou zeggen : Doe een realistisch tegenbod.
Ik vermoed dat ze bij Dixons ondertussen best openstaan voor een realistisch tegenbod vanuit genoeg personen (Dixons zelf kan hier ook niet blij mee zijn).

Ik vraag me af of de inkoopprijs überhaupt veel verschilt tussen de iPad 3 en iPad 4, aangezien de iPad 3 uit de handel ging toen de iPad 4 kwam, dus de huidige modellen gewoon voor de volle inkoopprijs ingekocht zijn. Dus de hoeveelheid verlies zou niet veel verschillen voor Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realistisch tegenbod is de Galaxy Tab 2 same price

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:08
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:53:
Realistisch tegenbod is de Galaxy Tab 2 same price
maar totaal andere specs...

Het gaat om een gelijkwaardig product in de zin van specificaties.
Android tablets zijn niet met apple tablets te vergelijken....
Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste

Let op:
Probeer svp inhoudelijk bij te dragen, dus geen "ik ook" posts. Het is niet de bedoeling claims te gaan maken over leveringsverplichting zonder daarbij met bronnen te komen, en gespeculeer over compensatie is off-topic. Posts over hoe het ordersysteem te misleiden zullen zonder pardon worden verwijderd.

Dit topic of het forum zijn niet bedoeld voor een "class action" of andere organisatievorm. Dat zal elders moeten gebeuren.