Fuck... busted!Bang dat je een Karma-puntje misloopt?

[ Voor 3% gewijzigd door RadioKies op 08-07-2015 15:16 ]
Curse your sudden but inevitable betrayal!
Fuck... busted!Bang dat je een Karma-puntje misloopt?
[ Voor 3% gewijzigd door RadioKies op 08-07-2015 15:16 ]
[ Voor 46% gewijzigd door Renquin op 08-07-2015 20:09 ]
Want a cookie?!
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2015 20:19 ]
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Want a cookie?!
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Verwijderd
Got my vote tooSapstengel schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:13:
Vond gisteren wel gezellig. Kan ook aan de 8% biertjes of gebrek aan OPA liggen.
Nieuwe map was wel nice. Wel jammer dat hele hordes nog steeds open in het water de oversteek maken, terwijl er nu prima dekking is neergeplept. Old habits die hard I guess.
Ikke 4 Prez!
Begrijp me niet verkeerd, vind het geen verkeerde gast. Alleen een beetje te luidruchtig, daar heb ik niet altijd (lees: bijna nooit) behoefte aan. Ik word al gek van m'n eigen gezeik.Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:34:
[...]
...
Opa is een prima gast, maar echt niet altijd in de mood om te luisteren naar bevelen
Verwijderd
Luidruchtig = Radio???Sapstengel schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:45:
[...]
Begrijp me niet verkeerd, vind het geen verkeerde gast. Alleen een beetje te luidruchtig, daar heb ik niet altijd (lees: bijna nooit) behoefte aan. Ik word al gek van m'n eigen gezeik.
Door hem af en toe in z'n rug te schietenVerwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:33:
[...]
Luidruchtig = Radio???
Hoe hou je het dan met hem vol?
Want a cookie?!
[ Voor 8% gewijzigd door RadioKies op 09-07-2015 13:13 ]
QFT! Lucht inderdaad enorm op.
+1RadioKies schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:12:
...
ps: wel mega lame dat je niet 1 rondje met ons mee deed Renquin.
Verwijderd
Nog erger... Het is een Oostenrijker...RadioKies schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:12:
Ach ja, OPA.. wat moet je daar van zeggen, t is en blijft een Duitsert. Befehl ist befehl!
What the what? Je geheugen functioneerd ook niet helemaal correct. Die van dat laatste potje waar ik op zn armen schoot en hij op de mijne? De rest van de groep zat aan de andere kant van de map achter 1 mech aan die niet lang meer te leven had en wij niks meer mee konden doen. Dat was gewoon een beetje "keeten". Had niet eens tijd zn been eraf te halen. Hoopte wel dat hij een fout zou maken en mn CT zou critten waardoor ie per ongeluk een TK zou veroorzaken, maar helaas. Er was geen twijfel mogelijk over de situatie aangezien hij in de chat nog een reactie gaf wat nergens in de buurt kwam van "oooh you TKing bastard you! Reported!".Sapstengel schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:43:
Ook humor dat Radio weer eens bezweek onder peer pressure (hoewel wij verre van peers zijn (interpreteer away Radio)) en op die HBR in River City begon te schieten na een enkele opmerking...
Ik zeg altijd dat jij op mij loopt te schieten, ook al is het een boom waar ik tegenaan loop.[...]Radio liep weer te zeiken dat ik hem met Laz0rs zou hebben geraakt[...]
Lol, nope, zat met die pot in jouw cockpit mee te kijken hoe die HBR met zijn lasers in de grond aan het spitten was. Ik zei letterlijk: "Schiet dan" tegen jou en jij schoot.RadioKies schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:11:
[...]
What the what? Je geheugen functioneerd ook niet helemaal correct.
...
RadioKies schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:12:
Ja sorry, vrouw is vanavond weer in België, dus wilde nog even wat tijd samen doorbrengen na die twee CW potjes
Want a cookie?!
Vanaaf dus wel online?Renquin schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:26:
Ja sorry, vrouw is vanavond weer in België, dus wilde nog even wat tijd samen doorbrengen na die twee CW potjes
[ Voor 4% gewijzigd door RadioKies op 09-07-2015 19:20 ]
Rofl das wel serieus erg.RadioKies schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 19:19:
[...]
Vanaaf dus wel online?
Mag ik degenen hier met aanhang hier even op attenderen:
Gast wil langer gamen; drogeert vriendin
http://www.spitsnieuws.nl...r-gamen-drogeert-vriendin
Je kan dit ook doen voor je gaat gamen en Sap het is niet beperkt tot je vrouw... werkt ook bij je kinderen!
Want a cookie?!
Zwemmen ga ik ook weer eens aan beginnen over een 2 weken, eerst eens dat bleke lichaam van mij wat kleur geven anders verblind ik iedereen straks als ik in mijn veel te kleine rode speedo ten tonele kom.Renquin schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 19:25:
[...]
Rofl das wel serieus erg.
Ga zo eerst ff zwemmen. Als ik een beetje bijtijds thuis ben, doe ik zeker nog een paar rondjes MWO als jij ook online bent Radio
Hallo met Tim
Dat kan helemaal niet, jokkebrok.RadioKies schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 19:56:
[...]
...
Ik heb TeamSpeak aan en zal wel in een leeg kanaal zitten als er geen andere tweakerts online zijn.
Ik vond t al raar dat je ineens offline was in MWO en TS tegelijkertijdPkunk schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:44:
Haha verkeerde knop! Sorry Radio, ik deed shut down pc op de een of andere manier. Was gezellig weer
Hoezo, dat kan niet?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Je hebt 2 sites met een imo (redelijk) duidelijk overzicht. MWOmercs.com heeft ook een overzicht, maar is geheel in PGI-dev stijl ooit gemaakt maar nooit bijgewerkt...Mad-Matt schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:38:
Is er ergens een lijstje met welke Mechs er in de game zitten?
Van het weekend ook maar eens proberen.
[ Voor 16% gewijzigd door RadioKies op 10-07-2015 18:16 ]
[ Voor 16% gewijzigd door RadioKies op 10-07-2015 20:01 ]
Want a cookie?!
TIFTFYSapstengel schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 11:14:
Nah, de enige die ik consistent TK is mijzelf en één of andere wacko die al op de blacklist van support staat.
Misschien dat ik zelfs een achievement krijg: The Dentist lijkt me wel passend. "Dead support,..."
Soms een beentje van een andere lance-mate, maar dan houdt het wel op.
Zal wel meevallen.
Nah, sta graag op goede voet met PGI.
Shots fired, shots fired!Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:49:
[...]
Mag ik dan je vriend zijn?? Vet stoer ben je namelijk
Sap's friendslist, population:Sapstengel schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:35:
Eindelijk iemand die me begrijpt....ja hoor, je mag mijn vriendje zijn. Je bent dan lid van een zeeeeeer exclusieve club.
Wil jij ook mijn vriend zijn? Dan verdubbel je zomaar de gehele populatie in je eentje! Pak die kans, niet dat die kans snel weg is hoor.RadioKies schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:37:
[...]
..
Sap's friendslist, population:
zero 1
Exclusief zoals in zoiets?
...
Verwijderd
Ik wil ook wel jouw vriendje zijn hoor, wel 2e keus... Sap is natuurlijk onnavolgbaar...RadioKies schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:37:
[...]
Shots fired, shots fired!
[...]
Sap's friendslist, population:
zero 1
Exclusief zoals in zoiets?
ipv gezeik op t forum kunnen we ook vanaaf of morgen aaf over voip live elkaar lastig vallen.
[ Voor 14% gewijzigd door RadioKies op 13-07-2015 20:00 ]
U vraagt, wij draaien.RadioKies schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:58:
...
Overigens mag ie wel eens een keer een profielplaatje nemen.
...
Verwijderd
Bijzondere sessie...RadioKies schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:58:
Ik volg ook helemaal niks van Sap. Overigens mag ie wel eens een keer een profielplaatje nemen.
Maareh, niemand die antwoord geeft op de serieuze dingen... zijn er nog Tweakertjes online vanaaf of morgen?
RadioKies uses: Phymatotrichopsis omnivora
It's super effective!
[ Voor 8% gewijzigd door RadioKies op 14-07-2015 11:10 ]
Verwijderd
Okok... Maak jij er een?Sapstengel schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:17:
We moeten wel iets aan takenoverdracht doen.
Als ik er niet bij ben, moet Radio maar een vooraf aangewezen drop mate in de rug schieten, die vervolgens Radio genadeloos afmaakt.
Tijd voor een vakantierooster?
Maakt niet uit, mijn plaatje zegt genoeg over jullie plaatjesRadioKies schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:09:
btw, serieus... een origineler plaatje kon er niet van af? Ik vond die van mij al veel op die van Renquin lijken (of andersom).
Want a cookie?!
Trust me, elke teamkill was een bewuste actie die je verdiende.RadioKies schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:09:
...
Als ik word geteamkilled dan is dat niet door actie reactie, maar doordat een idioot gewoon zijn triggerfinger onder controle kan houden.
...
Jij je zin....RadioKies schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:09:
btw, serieus... een origineler plaatje kon er niet van af? Ik vond die van mij al veel op die van Renquin lijken (of andersom).
Pffff vrienden hebben is wel veel werk zeg...moet dat concept vriend nog maar eens heroverwegen.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:27:
[...]
Okok... Maak jij er een?
Omdat je zo stoer enzo bent.
Verwijderd
Nee is voor altijd he, voor het leven zeg maar.Sapstengel schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:50:
[...]
Pffff vrienden hebben is wel veel werk zeg...moet dat concept vriend nog maar eens heroverwegen.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2015 13:56 ]
Verwijderd
Waar is mn friend request???RadioKies schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:47:
Denk niet dat vanaaf wat wordt...
spoiler:
Eerst bovenstaande spoiler, dan de onderstaande..
spoiler:Niet door WoW wat best leuk is, maar doordat ik wss tot best laat uit eten ben
Verwijderd
PrioriteirtenRadioKies schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 17:16:
Ik weet het niet, mogelijk niet. Ben nu bezig met glasvezel bende thuis aan te sluiten. Daarna moet er nog gekookt worden of wordt het uit eten.
Verwijderd
100% eensch, maar ga hem toch echt wel installeren vanavondSapstengel schreef op maandag 20 juli 2015 @ 11:00:
"Cowardness will not be tolerated" hehehe
Geluiden van de wapens vind ik dan wel weer minder...dat heeft PGI best goed voor elkaar.
Verwijderd
Want a cookie?!
Want a cookie?!
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door RadioKies op 24-07-2015 15:46 ]
Verwijderd
Ik heb alleen BB met wapens van MWORadioKies schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:44:
Voor mij zal je altijd Ramius blijven!
1 korte drop gedaan, 32ping. Weet niet of ik er wat van merkte, ik zat niet achter mijn pc. Ik ben morgen avond evt online en 10% kans dat ik vanaaf ff op TS ben.
Sap gaat alweer op vakantie?
heeeeeeeeel erg gaaf die geluidmod. Hopelijk ook met alleen BB ipv met wapens te verkrijgen? Uit nostalgie ook maar eerst het complete pakket proberen.
Hallo met Tim
Verwijderd
Hallo met Tim
Want a cookie?!
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2015 05:54 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq