Leuke notes? niet alles imo. Ik ben heel benieuwd naar River city hoe dat nu zal spelen en of het de map ook echt leuker zal maken met alle knokdown meuk of dat het alleen maar een gimmick is. Heel benieuwd hoe groot de impact op fps zal zijn.
Ik neem ook aan dat je dit moet zien als een betatest om straks weer mechbowling te krijgen.
Clan-AC/2 reduced from 2 rounds per volley to 1, damage is now 2.0 per round
◦Clan-AC/5 reduced from 3 rounds per volley to 2, damage is now 2.5 per round
◦Clan-AC/10 reduced from 4 rounds per volley to 3, damage is now 3.3333 per round
◦Clan-AC/20 reduced from 5 rounds per volley to 4, damage is now 5 per round
Dit is een behoorlijke buff van de AC20, je hebt nu geen nadeel bij een halve ton ammo omdat het spel naar beneden afrond (de IS AC20 heeft 3 kogels bij 0.5T en 7 bij 1T). Daarnaast minder kogels (plus sneller schieten vorige keer) is meer schade doen waar je wilt ipv spray&pray.
•PPC velocity increased to 1100, up from 950
•ER-PPC velocity increased to 1200, up from 1050
•Clan ER-PPC velocity increased to 1200, up from 1050
Waarom? Die snelheden waren juist wat naar beneden gebracht en nu weer een flink stuk omhoog.. wat is de reden nu weer? Ik ken mensen die nog minder last van het jojo effect hebben die elke keer weer meedoen met de laatste afval rage.
JJ's hebben wat liefde gekregen
•When a leg is destroyed on a 'Mech, the 'Mech will slow down to 15km/h before being able to slowly regain speed back to 40km/h max
•Additional hits to a legged 'Mech will no longer slow it back down to 15km/h
Dit verklaard waarom je in een Raven als een blok stil staat en blijft staan als je onder vuur lag.
Mechchanges:
Weapon visualization passes bij meerdere mechs.. ik weet niet of dit een goed iets is aangezien de meeste mechs er alleen maar lelijker op zijn geworden *kuch*Centurion*kuch*, we zullen het zien. Vooral benieuwd naar de Dragon.
Hier ben ik het meeste benieuwd naar:
'Mechs now generate audio effects when colliding with geometry
Ik hoop dat het het 'duhn!' geluidje is van Forza op de eerste xbox.
Die optimizations als dat echt zo is