Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
nou nou.. moet dat nu met die puntjes zo?Sapstengel schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:56:
Check gegevens Mumble Server in openingspost....
Teamspeak gebruiken we vrijwel niet.
hera.mumble-serveur.com poort 17773
Curse your sudden but inevitable betrayal!
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Paar leuke drops weer, zelfs in de troll-Summoner (5*Str-SRM6). Maar iets anders dan CBills, MC en GXp niet verdiend...hoop nog wel een mechbay of cockpit item binnen te slepen...
Vond wel dat de IS mechs ondervertegenwoordigd waren in onze groep
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Tsja, in CW gebruik ik IS-mechs. In Public queue level ik mechs die nog niet elite zijn. Meeste zijn idd Clanners die nog niet elite zijn. Meeste IS-mechs heb ik namelijk al.Cinerama schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:51:
...
Vond wel dat de IS mechs ondervertegenwoordigd waren in onze groep
Daar komt nog eens bij: Lore Schmore.
het is je vergeven SapSapstengel schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:38:
[...]
Tsja, in CW gebruik ik IS-mechs. In Public queue level ik mechs die nog niet elite zijn. Meeste zijn idd Clanners die nog niet elite zijn. Meeste IS-mechs heb ik namelijk al.
Daar komt nog eens bij: Lore Schmore.
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Hallo met Tim
Verwijderd
Dit weekend hadden we met CWGG onze eigen planeet
Waren we best trots op!
Oh oh oh... daar gaat u de fout in!
CW is idd anders vertegenwoordigd zoals Sap zei. Daar drop ik mooi met mijn:
JM6-S:AC40
JM6-DD:AC40
JM6-A:AC40
SHD-K:3LLas
@Pkunk,
Die boete wordt met de dag lager, dus die 1,5miljoen (kolere wat veel) is straks niet meer zo hoog hoor.
Btw, als mijn contract bij Steiner is afgelopen kom ik ook wel een paar rondjes met clanWolf droppen, ik koop dan wel een Madcat of uac5-direwhale erbij om als 4e mech te gebruiken.
Whats that? Ik heb voor onbepaalde duur een contract bij Steiner?
Ik kon gisteren wel lachen om die ORCS unit. Eerst 2 maal finaal van de kaart vegen om vervolgens zelf 4-12 van de kaart gewhiped te worden... had maybe niet over Rammstein moeten beginnen bij die duitsers, maybe dat dat ineens een vonkje gaf waardoor ze aan de slag gingen
Ik ben vanaaf ook weer ff wat kerstcadeau's binnenslepen.
Dankzij jou ik nu ook...pfff, dacht ff twee weekies Steineren en daarna twee weekies Clanneren...heb ik ineens een permanent contract...thanks Radio....RadioKies schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:34:
[...]
...
...
Verwijderd
Mijn dropdek voor CW:RadioKies schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:34:
[...]
Oh oh oh... daar gaat u de fout in!
@Pkunk,
Die boete wordt met de dag lager, dus die 1,5miljoen (kolere wat veel) is straks niet meer zo hoog hoor.
Btw, als mijn contract bij Steiner is afgelopen kom ik ook wel een paar rondjes met clanWolf droppen, ik koop dan wel een Madcat of uac5-direwhale erbij om als 4e mech te gebruiken.
Ik kon gisteren wel lachen om die ORCS unit. Eerst 2 maal finaal van de kaart vegen om vervolgens zelf 4-12 van de kaart gewhiped te worden... had maybe niet over Rammstein moeten beginnen bij die duitsers, maybe dat dat ineens een vonkje gaf waardoor ze aan de slag gingen![]()
Ik ben vanaaf ook weer ff wat kerstcadeau's binnenslepen.
1x Myst lynx
3x Hellbringer
230ton
Dire is veel te sloom... Zeker op die hete map als aanvaller... Pfffff
Ik ga graag voor wat mobielere mechs
Gisteren een verdediging. 800.000 credits

Was 2000dmg ofzo

Liar liar, pants on fire...dat is 250 ton.RadioKies schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:34:
[...]
...
[ Voor 52% gewijzigd door Sapstengel op 22-12-2014 13:31 ]
Die heb ik namelijk in de mechlab zo gemaakt. Nog geen drop mee gedaan. Dan moet ik mn Shadowhawk vervangen voor een andere mech helaas... Raven 3L ECM of mn JM6-A vervangen voor mn Centurion... hmmm

Geen idee hoe lang ik het volhoud though
Want a cookie?!
Hallo met Tim
Was gezellig vanavond mensen
[ Voor 8% gewijzigd door Pkunk op 22-12-2014 23:17 ]
Hallo met Tim
Was inderdaad zeer gezellig, leuke potjes!
Iedereen z'n mail met de 7 days premium time al gezien?
Ze zijn wel echt bezig om de goodwill weer hun kant op te krijgen zeg! (mij hoor je btw niet klagen)
Want a cookie?!
Niks gehadRenquin schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 07:57:
Iedereen z'n mail met de 7 days premium time al gezien?
Hallo met Tim
ff inloggen en dan hier invullen: https://mwomercs.com/profile/redeem
[ Voor 59% gewijzigd door Sapstengel op 23-12-2014 09:40 ]
//edit: m'n Steiner contract verbroken. Die mensen zitten alleen maar te verdedigen. Zat net weer 20 minuten te wachten. Moet alleen wel weer een dag wachten tot ik een nieuwe faction kan uitkiezen..
[ Voor 36% gewijzigd door Pkunk op 23-12-2014 13:05 ]
Hallo met Tim
Moet even kijken of het nog wil/lukt.Pkunk schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:48:
Tnx! Nog mensen online vandaag? Ik ga nog even van de rust van de dag voor kerstavond pakken om de laatste kadootjess binnen te slepen. Morgen zo'n beetje de hele dag koken enzo..
Vanavond boodschappen doen + sporten.
Morgen ook gedeelte van de dag boodschappen doen en koken.
Denk dat ik mijn premium tijd zaterdag activeer ofzo
Want a cookie?!
Verwijderd
Deze wolf is online vanavondPkunk schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:48:
Tnx! Nog mensen online vandaag? Ik ga nog even van de rust van de dag voor kerstavond pakken om de laatste kadootjess binnen te slepen. Morgen zo'n beetje de hele dag koken enzo..
Ghehe, die screenshot ook. Dat is hoe een 7% hp mech eruit ziet. Doet mij beetje denken aan:
-Good god man, what happened to your mech?
+Well Sir, I went to the kitchen to make myself a sandwich, but I ended up in the 7th plane of hell.. also known as community warfare against clanners.
-How the hell did you end up there?
+I'm not a verry smart man Sir.
Deze kerst gaat bij ons heel makkelijk worden met koken, hoeven alleen maar boodschappen vooraf te doen. Gourmetten huzzah! Iedereen zijn/haar eigen creaties maken.
Wat staat bij jullie op het kerstmenu dat je de hele dag in de keuken staat? Zelfgemaakte eendenpathé?
Ik ook niet, maar je kan gewoon die code gebruiken.Lynx schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:39:
Ik heb helemaal niks gehad...wtf
Hallo met Tim
AC40 FTW!

Staat een paar posts terugLynx schreef op woensdag 24 december 2014 @ 04:32:
Welke code? Ik mis het allemaal wel weer merk ik...
@Radio: zet je de Unit nog even om naar 1 van de clanners, of blijf je doorsteineren na die pot van gisteren?
[ Voor 17% gewijzigd door Sapstengel op 24-12-2014 09:52 ]
- Daar wordt denk ik niet iedereen vrolijk van (Renquin, Zeeglijdert en ik een clannert?
- Idealen
- Ik heb alleen 3 Stromcrows
- Geld
- Welke clanner zou je moeten nemen dan?
Overigens, kun je gezamelijk van factie veranderen met minder kosten dan wanneer iedereen het individueel veranderd van wat ik begrepen heb. Iedereen gooit wat CB in de unit koffer waarmee het contract gebroken kan worden. Vervolgens moet je 2 dagen wachten en is de unit vrij om een nieuw huis te selecteren.
We kunnen ook de unit disbanden en een unit van een tweaker zoals Yozzman joinen. Dan kunnen we tenminste een CW drop met hem doen. Ik weet alleen niet of je dan ook een contractboete moet betalen. Met clanmechs CW spelen is uiteraard wel een stuk makkelijker
Vraag mij dan alleen wel af of je na het disbanden van een unit hem ook weer kan aanmaken. Zou wel mooi zijn, dan kunnen we GoT of HENK als afkorting nemen ipv GOT. De mogelijkheden zijn eindeloos!
Laat maar weten heren hoe jullie erover denken. In de beta zou ik het niet zo erg vinden, maar als CW "echt" wordt, dan ga ik geen clanner spelen.
Denk ook niet dat ik Steiner voorlopig zal verlaten
Want a cookie?!
Eensch. Had dat ook al wel verwachtRenquin schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:16:
Voorlopig zit ik prima als Steiner moet ik zeggen.
Denk ook niet dat ik Steiner voorlopig zal verlaten verraden
Heb een potje of 5 gedaan en elke keer verloren omdat mijn team uit totaal malloten bestond...
Ah well -.- Maar weer een andere game spelen dan maar.
Want a cookie?!
Verwijderd
Waarschijnlijk wel.RadioKies schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:12:
Pkunk kan wel uitproberen of hij bij Yozzers zijn CWGoodGame kan joinen en dan automagisch en gratis clan Wolf wordt. Net zoals hij van clan Wolf ineens Steiner werdt door ons te joinen.
Hebben een dikke koffer met cbills en dus perm contract
Volgensmij moet je net zo veel als Tim betalen (omdat je contract gesynced wordt met die van de unit). Op dit moment meer dan een miljoen!

Bedrag is van iedereen bij elkaar. Dus delen door 4 lijkt mij wat het per persoon kost. Dit globale bedrag wordt per dag 200.000 (50.000*4) minder als het goed is.
Dat is mijn kerstcadeau aan jullie
Ben je/zijn er nog mensen online vanavond?RadioKies schreef op donderdag 25 december 2014 @ 18:33:
Het duurde wat langer dan een half uur gisteravond mi scuzzi heer Yozzman. Heb ook even wat gedaan aan mijn geluid, als het goed is (let op, als!) is er geen echo meer te horen als mijn mic open staat.
Want a cookie?!
Verwijderd
Hehe no problem!RadioKies schreef op donderdag 25 december 2014 @ 18:33:
Het duurde wat langer dan een half uur gisteravond mi scuzzi heer Yozzman. Heb ook even wat gedaan aan mijn geluid, als het goed is (let op, als!) is er geen echo meer te horen als mijn mic open staat.
Het cadeau is het meer dan waard??
Ik ben online waarschijnlijk...
No worries, Radio heeft gefaaldVerwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 19:57:
[...]
Hehe no problem!![]()
Het cadeau is het meer dan waard??
Ik ben online waarschijnlijk...
Dus het is nog steeds zo slecht als gewoonlijk
Want a cookie?!
Als je uit een unit stapt blijft je gewoon loyal aan je faction. Maar zonder unit kan je wel pas zien wat het kost je contract te verbreken. Vervolgens kan je gewoon weer de unit joinen. Kweeniemeer wat ik kwijt was. Let nooit zo goed op m'n geld. Net als in het echtSapstengel schreef op woensdag 24 december 2014 @ 15:22:
Waar kun je zien wat de kosten zijn om uit een faction te stappen? Of moet je eerst uit een unit stappen om dat te zien?
Hallo met Tim
Heb een drop deck voor beide facties np.
Autoreply van Dead support:
###
Hi there!
Your ticket (154496) has been received by our support system during our Holiday hours.
Regular support services will resume on January 5th, 2015. We sincerely apologize for any delays.
###
Verwijderd
8x rende iedereen weg van je. Resultaat makkelijke prooi!
Om te huilen zo weinig teamplay

Sapstengel en Pkunk zijn geen teamplayers waar je mooi me kan samenspelen. Trollen en slap lullen is waar zij een ster in zijn. Ik? Ik ben van alle markten thuis. Voor de volgende keer dat je ons gaat joinen
TIFTFYRadioKies schreef op zondag 28 december 2014 @ 00:26:
...Ik? Ik ben van alle markten thuis bi-seksueel
Vanavond nog mensen online? Worden de laatste potjes van het jaar!
Rotterdam, met je huizenCinerama schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:07:
Gisteren erg gelachen met een flink aantal vrienden en GOT-er, en waren leuke potjes. +Weer wat dingen geleerd
Rotterdam, met je stoep
Rotterdam, met je dingus
Rotterdam, Rotterdam, met je kruispunten
Rotterdam, met je vluchtheuvels
Rotterdam, met je elektriciteitsnet
Rotterdam, met je dingen
Rotterdam, Rotterdam, met je stad
Oh wacht... ik had ook wat geleerd gisteravond, gy benne helemaal geen Rotterdammert! *kuch*
Als jij online komt en Renquin ook, dan hebben we 2 mensen op de VOIP met gare stemmen. We kunnen dan wel de volgende scene naspelen, doe ik wel de presentator rol:Sapstengel schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:13:
Vanavond nog mensen online? Worden de laatste potjes van het jaar!
Maar geen idee of ik er ben. Als ik er ben, zet ik m'n mic wel gewoon uit
Was gister sowieso een geniale avond, dat wel
Want a cookie?!
Briljant filmpje trouwens.
Voor iedereen,
Gelukkig nieuwjaar!
Zeau, tijd voor wie is de Mol. Wedden dat het die feministische pot is van de vrouw/opzij/viva/whateverhoehaarwijvenbladookmagheten.. dat ding vertrouw ik net zo goed als de afstand dat ik haar het kan werpen, oftewel helemaal niet.
Ik zet mijn geld op degene die ze niet in beeld brengen!
Enne, beste wensen allen!
Spoiler: ze gaan allemaal dood!
Anyways, happy new years allemaal en dat het maar een goed jaar mag worden voor MWO!
Want a cookie?!
Beterschap in de ziekteboeg!Renquin schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 23:06:
...
Vrouw is onverwachts ook ineens ziek geworden, dus we konden helaas niet kijken...
Al een consult van Lenie het Hart ingepland?
[ Voor 59% gewijzigd door Sapstengel op 02-01-2015 10:38 ]
Verwijderd
ben ook weer thuis, dus kan na 3 weken vakantie MWO patchen en C&W testen.
is de meta nog verandered? of kan ik gewoon nog steeds lekker met de OP clanners aan de slag?
Ah, dat verklaard waarom we je al zo'n lange tijd niet meer online gezien hebben ^_^Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:38:
feliz año nuevo señores
ben ook weer thuis, dus kan na 3 weken vakantie MWO patchen en C&W testen.
is de meta nog verandered? of kan ik gewoon nog steeds lekker met de OP clanners aan de slag?
Welcome back!
Je kan nog steeds OP clanner spelen. Zeker in CW doet dat het heel goed...
Want a cookie?!
Op het moment dat iedereen CW leert en niet alleen voor de 80 punten speelt en snapt dat je moet samenwerken kunnen we het er weer over hebben. Maar zoals het nu gaat kan je met 4 keer een TBR droppen maar het gaat je niks helpen.
Hallo met Tim
Verwijderd
al zo lang geleden dat ik gespeeld heb dat ik ben vergeten hoe die clan mediums heten.
want ze heten volgens mij niet "omgwtfbbqsuperOPmediumclanmech"
Beterschap man
Ah, je bent in Nederland op vakantie geweest en hebt iets mee terug genomen?Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:28:
griep, vind het zelf ook behoorlijk kut
Ach ja, je moet wat als je toch niets kan...Sapstengel schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:38:
Heb je Renquin de laatste tijd gehoord? Die gast is op sterven na dood en toch aanwezig....man up!
j/k
Beterschap man
Want a cookie?!
Ben vergeten mn 7day premtime te activeren
Maybe dat ik morgenaaf ff online ben.
Al een keer CW gespeeld na 2 januari? Zo ja, is het verwachte verschil merkbaar?Pkunk schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:22:
Voor CW maakt het geen ruk uit juist of je clan speelt. Als je van de OP-heid van je clanmechs wil genieten moet je gewoon lekker normale games spelen.
Op het moment dat iedereen CW leert en niet alleen voor de 80 punten speelt en snapt dat je moet samenwerken kunnen we het er weer over hebben. Maar zoals het nu gaat kan je met 4 keer een TBR droppen maar het gaat je niks helpen.
Verwijderd
overigens debiel lange wacht tijden voor een potje zeg, maar CGB heeft wel het meeste terein verovered van de clanners
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2015 19:19 ]
I expect nothing! Dat is ook wel merkbaarSapstengel schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:22:
[...]
Al een keer CW gespeeld na 2 januari? Zo ja, is het verwachte verschil merkbaar?

CW heeft een update gehad¿
Sinds de 30e mwo niet meer aangehad, ben ook druk dat er niet van maar de zin is er ook even niet geweest

Nope, je kunt - i.t.t. hetgeen Pkunk stelt - niet met 4 TBR's droppen. Ging om de opmerking m.b.t. de 80 punten (stuff stocking event) die volgens Pkunk CW verpestte.
Verwijderd
paar potjes gedaan, maar vind skirmisch toch echt wel vele malen leuker!
Naar binnenstormen, de tegenstander grotendeels negeren en zo snel mogelijk een paar generatoren kaput schieten verveelt redelijk snel. Andersom, back-armor strippen en hopen dat je een kill hebt, voordat ze uit zicht verdwijnen ook.
Enige leuke potjes die ik in CW heb gehad was IS vs IS met PUG vs PUG.
PUG vs 12-man en/of IS vs Clan is niet leuk.
Ja en nee. Ik laat CW voorlopig even links liggen. En heel MWO ook meteen merk ik de afgelopen dagenSapstengel schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:22:
[...]
Al een keer CW gespeeld na 2 januari? Zo ja, is het verwachte verschil merkbaar?
Hallo met Tim
Verwijderd
Hoe kan dat nou?Pkunk schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:39:
[...]
Ja en nee. Ik laat CW voorlopig even links liggen. En heel MWO ook meteen merk ik de afgelopen dagen

Teams zijn erg crap imho, met een degelijke heavy mech kan ik winnen.
Speel ik in bv mn myst lynx, dan is het huilen geblazen

Gisteren 7 potjes in de myst lynx, 7x een loss. 7x in de top 3 van dmg...
Stronk!
Zelf denk ik dat het tijd is om CW af te sluiten.
Heb het idee dat de playerbase te klein is om en CW en randoms(assault etc) te draaien.
IIG met hoe nu de CW setup is van PGI
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2015 11:29 ]
Hoe moeilijk kan het zijn om die LP-rewards te implementeren? Weet zeker dat ik meer CW zou spelen, als ik na een potje of 3-5 een mechbay krijg of een andere trinket/cockpit item. Of units die door het behouden/veroveren van planeten MC kunnen verdienen a-la WoT.
Verwijderd
Bij WoT is het ook niet bv een groep bij elkaar omdat ze een russische tank spelen.
12vs12 maken. Dan maak je het ook echt tot het hoogste niveau wat er mogelijk is.
Nu is het imho te laagdrempelerig...
Ja, die potjes met jou waren de druppel haha! Neehoor, is gewoon toeval

@Sap: denk dat ingame voip (helemaal voor CW) heel veel kan schelen.
En gescheiden houden lijkt me voor de fun in games heel goed. Maar nog steeds is het zo stuk als de neten. Als je competitive speelt is het te makkelijk als je aanvalt en als je pugt is het te makkelijk als verdediging. Om nog maar te zwijgen over die debiele ceasefire voor NA en het feit dat welke faction de grootste playerbase heeft wint. Het klopt gewoon nog voor geen kant. Ze hebben gewoon een alpha versie live gegooid waarbij de core mechanics wel werken maar de core gameplay niet. Opnieuw!
[ Voor 17% gewijzigd door Pkunk op 08-01-2015 13:32 ]
Hallo met Tim
Verwijderd
Alleen 12vs12. Moeten mensen maar zorgen dat ze een fatsoenlijke clan/unit hebben.Sapstengel schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:56:
Of gewoon gescheiden houden...12vs12 queue en een solo/PUG queue.
Van buiten lach ik, maar diep van binnen huil ikPkunk schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:30:
[...]
Ja, die potjes met jou waren de druppel haha! Neehoor, is gewoon toeval
CWGG begint langzaam weer te ontwaken na de vakanties etc.
Hopenlijk vanavond wat drops in fatsoenlijke lances,
Je gaat niet met Tweakers vanaaf gamen dus?Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:43:
Hopenlijk vanavond wat drops in fatsoenlijke lances,
CW alleen 12 man maken zou een erg domme zet van ze zijn en gaat ook niet gebeuren. De hele opzet van factieloos zijn is dat je dan een soort van solo merc bent. De merc corps zijn units die geen huis of clan kiezen.
Reden dat ik MWO links heb laten liggen is denk ik omdat ik nog aan het uitbuiken ben van de feestdagen... wat ik ben aangekomen heb ik nog niet af