Ik zal op beide TS/mumble zijn
Vanavond nog mensen online?
Moet nog een paar LP's voor de volgende rank en binnen afzienbare tijd wordt het er toch niet beter op.
Bite the bullet!
Volgens de geleerden zal een verandering in call to arms en 3 cease fire momenten veel toevoegen.
Zoals ik de oplossing lees, is de kans groot dat je bij reageren op een call to arms een grotere kans maakt om ingedeeld te worden tegenover een 12 man team. Weten we wel gelijk welke planeet we niet moeten kiezen
Moet nog een paar LP's voor de volgende rank en binnen afzienbare tijd wordt het er toch niet beter op.
Bite the bullet!
Volgens de geleerden zal een verandering in call to arms en 3 cease fire momenten veel toevoegen.
Zoals ik de oplossing lees, is de kans groot dat je bij reageren op een call to arms een grotere kans maakt om ingedeeld te worden tegenover een 12 man team. Weten we wel gelijk welke planeet we niet moeten kiezen
[ Voor 11% gewijzigd door Sapstengel op 09-01-2015 14:11 ]
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Verwijderd
Zeer waarschijnlijk online!
BTW Aardige 35% sale dit weekend!
BTW Aardige 35% sale dit weekend!
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2015 14:26 ]
misschien die dragons eens aanschaffen dan.
Mechwarrior Online: Flapdrol
De 1N met dual AC5 lijkt me wel aardig. 50% cooldown...au.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
ac5's hebben geen ghost heat.
Holy shitballs Batman!
Tot woensdag is die korting nog geldig. Ben vanaaf wel even online denk ik om iig naar de mechs te kijken die ik evt nog wil kopen. Was dit weekend te druk met andere dingen zoals o.a. eindelijk maar eens Netflix genomen *kuch*anderhalf seizoen House of cards gekeken*kuch* en wat socializen.
Die 1N kan toch een 340XL hebben? Dragon heb je sowieso veel baat met een XL toch¿ of is dat not done? Meteen die andere 2 er ook bij halen.. wat als ze zuigen.
pfff, of toch gaan voor
3 maal Locust kopen
3 maal Jenners eindelijk
Atlas K (en de D)
Heb 1 wolverine, 2 andere erbij kopen die in de aanbieding zijn om de set af te maken
Tot woensdag is die korting nog geldig. Ben vanaaf wel even online denk ik om iig naar de mechs te kijken die ik evt nog wil kopen. Was dit weekend te druk met andere dingen zoals o.a. eindelijk maar eens Netflix genomen *kuch*anderhalf seizoen House of cards gekeken*kuch* en wat socializen.
Die 1N kan toch een 340XL hebben? Dragon heb je sowieso veel baat met een XL toch¿ of is dat not done? Meteen die andere 2 er ook bij halen.. wat als ze zuigen.
pfff, of toch gaan voor
3 maal Locust kopen
3 maal Jenners eindelijk
Atlas K (en de D)
Heb 1 wolverine, 2 andere erbij kopen die in de aanbieding zijn om de set af te maken
Curse your sudden but inevitable betrayal!
persoonlijk zou ik voor of 3 jenners gaan of je wolverines compleet maken
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Don't feed the troll please....3 maal Locust kopen
^^DIT^^3 maal Jenners eindelijk
Edit: Vuistregel was altijd: Dragon + XL. Weet niet of de hitboxes inmiddels zijn aangepast, maar de Dragons hadden zelden last van een side torso blow out door een idioot groot center torso.
[ Voor 43% gewijzigd door Sapstengel op 12-01-2015 12:58 ]
Verwijderd
Als clanner een Thunderbolt 9S gekocht... 
En een stormcrow a 11mil...
En een stormcrow a 11mil...
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2015 14:29 ]
No worries, voelt net zo OP aan als de clanners.....trolololol
Sapfenstengel ißt weer beter zo te zien?
Hoezo zijn die Locust nu weer troll gerelateerd, ze kosten geen fuck (nu nog minder) en ze waren ondertussen toch wel goed met de quirks (+de extra HP quirk bovenop de huidige quirk voor de benen die ze nog gaan krijgen)? Gewoon voor de heb die dingen waar je iets van plezier uit kan halen.
Euvel met die wolverines is dat ik al Shadowhawks heb en die hetzelfde zijn (kudt, bedenk mij net) ik Griffins heb en geen Wolverine... laat maar dus haha...
Zal wel een Dragon gaan kopen dan, daar 3 potjes mee droppen en kijken of ik een identieke Dragon ga aanschaffen of toch voor de Jenny's ga. Is dr ook een DGN-9S btw?
Ik heb al de 35tonners Firestarters en Ravens, vandaar dat ik niet zo sta te springen om een 3e 35tonner te kopen.
Hoezo zijn die Locust nu weer troll gerelateerd, ze kosten geen fuck (nu nog minder) en ze waren ondertussen toch wel goed met de quirks (+de extra HP quirk bovenop de huidige quirk voor de benen die ze nog gaan krijgen)? Gewoon voor de heb die dingen waar je iets van plezier uit kan halen.
Euvel met die wolverines is dat ik al Shadowhawks heb en die hetzelfde zijn (kudt, bedenk mij net) ik Griffins heb en geen Wolverine... laat maar dus haha...
Zal wel een Dragon gaan kopen dan, daar 3 potjes mee droppen en kijken of ik een identieke Dragon ga aanschaffen of toch voor de Jenny's ga. Is dr ook een DGN-9S btw?
Ik heb al de 35tonners Firestarters en Ravens, vandaar dat ik niet zo sta te springen om een 3e 35tonner te kopen.
[ Voor 8% gewijzigd door RadioKies op 12-01-2015 17:09 ]
Beter wordt ik niet.
Jenner-F/O/D > Firestarter imho. (m.u.v. small laser vomit-starter)
Ben wel benieuwd naar de 1N, koop die maar en dan hoor ik wel of het de moeite waard is
Jenner-F/O/D > Firestarter imho. (m.u.v. small laser vomit-starter)
Ben wel benieuwd naar de 1N, koop die maar en dan hoor ik wel of het de moeite waard is
[ Voor 11% gewijzigd door Sapstengel op 12-01-2015 17:27 ]
Ja dikke doei,
Kom vanaaf maar online en probeer het uit, dan kijk ik wel of ik adhv jouw commentaar er 1 wil.
Kom vanaaf maar online en probeer het uit, dan kijk ik wel of ik adhv jouw commentaar er 1 wil.
Excuses heren dat ik er niet was, weet niet of jullie gisteraaf online waren maar ik kon niet online komen. Mijn.. eh.. internet? ja, dat was het internet lag eruit, kon dus niets anders doen gisteraaf dan weer een paar afl House of cards kijken maar dat gaat toch ook over internet¿ *kuch*
Chips, wilde net vragen hoe de Dragon beviel...met jouw nieuwe Netflix-verslaving zal ik het toch weer zelf moeten ondervinden.
We kijken met het huis, dus je komt er niet echt omheen 
Maybe dat ik vandaag tussen 6 en 8 ergens even een half of een heel uurtje online ben. Verder ben ik deze week te druk (maybe vrijdag aaf nog ff).
Maybe dat ik vandaag tussen 6 en 8 ergens even een half of een heel uurtje online ben. Verder ben ik deze week te druk (maybe vrijdag aaf nog ff).
Wat een druk leven heb je toch als alleenstaande student (die stage loopt?).
Zal na achten ff die Dragon halen en jouw ogen uitsteken met superlatieven.
Zal na achten ff die Dragon halen en jouw ogen uitsteken met superlatieven.
Kan niet wachten!
Ben overigens tot aan volgende week bezig met afronden van mn studie zodat ik aan mn afstuderen kan beginnen. Daar wel druk mee, vooral omdat men niet erg medewerkend is. Vorige week dreigbrieven geschreven in de vorm van dat ik stappen zal ondernemen en ineens kunnen deze week wel dingen gedaan worden etc.etc.etc.
Ben overigens tot aan volgende week bezig met afronden van mn studie zodat ik aan mn afstuderen kan beginnen. Daar wel druk mee, vooral omdat men niet erg medewerkend is. Vorige week dreigbrieven geschreven in de vorm van dat ik stappen zal ondernemen en ineens kunnen deze week wel dingen gedaan worden etc.etc.etc.
Dead support....
Verwijderd
Gisteren pas echt mee gespeeld, lachtte me kromSapstengel schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:38:
No worries, voelt net zo OP aan als de clanners.....trolololol
Dmg viel wel mee, maar dikke trololololol
Is een XL engine in zon ding haalbaar? Of een dikke nee?
Volgens mij heb ik een 3*ER-PPC met een STD280.
Heb niet echt de behoefte aan een dikkere engine/4e ER-PPC/AMS/extra LLAS/etc.
Komt bij dat in de rechter-torso de ER-Peeps hoog gemount worden. Ik heb er dus twee in de rechter-torso en één in de linker. Resultaat is veel torso twisten met de linker torso de klappen opvangen en dan komt het idd wel eens voor dat ik een torso verlies.
Alle drie links (lees: lager) of de derde Peep in de rechter arm (lees: nog lager) plaatsen leek mij een slecht idee. Als ze hoog in de torso's zitten kun je zo lekker balls-to-the-wall-snipen.
Damage ligt ligt bij mij ook lager dan de 5SS, maar KDR weer hoger en de components schiet je eraf alsof ze met duct tape vastzitten. Fun build imho.
Komt bij dat in de rechter-torso de ER-Peeps hoog gemount worden. Ik heb er dus twee in de rechter-torso en één in de linker. Resultaat is veel torso twisten met de linker torso de klappen opvangen en dan komt het idd wel eens voor dat ik een torso verlies.
Alle drie links (lees: lager) of de derde Peep in de rechter arm (lees: nog lager) plaatsen leek mij een slecht idee. Als ze hoog in de torso's zitten kun je zo lekker balls-to-the-wall-snipen.
Damage ligt ligt bij mij ook lager dan de 5SS, maar KDR weer hoger en de components schiet je eraf alsof ze met duct tape vastzitten. Fun build imho.
Verwijderd
Klinkt prima idd. ER-PPC zitten op dezelfde plek bij mij ofc.Sapstengel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:30:
Volgens mij heb ik een 3*ER-PPC met een STD280.
Zelf nog de std 260 erin, net te sloom voor mij eigenlijk.
Maar nog niet gelvld natuurlijk, geen speedtweak etc.
Verwijderd
Gebruiken jullie eigenlijk een custom cfg file?
Heb er eentje waarbij het cockpit glas eruit wordt gehaald.
Iemand anders ervaring hiermee?
Heb er eentje waarbij het cockpit glas eruit wordt gehaald.
Iemand anders ervaring hiermee?
Yup, cockpit glass en film grain verwijdering.
Volgens mij zijn er ook nog spelers die iets met de fov doen, maar die vind ik standaard prima.
Edit: was trouwens wel gezellig met jouw clubbie gisteren Yozzman. Op die ene teamkill na dan....maar volgens mij was je toen al vertrokken...?
Volgens mij zijn er ook nog spelers die iets met de fov doen, maar die vind ik standaard prima.
Edit: was trouwens wel gezellig met jouw clubbie gisteren Yozzman. Op die ene teamkill na dan....maar volgens mij was je toen al vertrokken...?
[ Voor 33% gewijzigd door Sapstengel op 14-01-2015 16:50 ]
What what what!
Teamkillen waar ik niet bij ben¿
@Yozzman
cl_fov = 68
;standaard 60 of 65 in MWO
r_DepthOfField = 0
;0 off / 1 on
gp_option_ShowCockpitGlass = 0
;0 off / 1 on
r_HDRGrainAmount = 0.0
;0.0 off / 1.0 on (film grain amount)
sys_MaxFPS = 60
;werkt niet in 64bit
gp_mech_view_zoom_transitiontime = 0.05
; instazoom [Default: 0.2] Transition time in seconds between zoom levels
i_mouse_smooth = 0
i_mouse_accel = 0
;Staat in mijn windows uit, maar voor de zekerheid ook in de cfg
;onderaan oudere dingen waarvan ik niet weet of ze nog werken, de onderste 2 zorgden er bij lage settings voor dat je nog wel vijandelijke mechs in de verte kon zien.
r_MotionBlur = 0
r_ShadersAsyncCompiling = 0
e_ViewDistRatioCustom = 100
e_MaxViewDistance = 2000
Heeft iemand nog mechs gekocht met de sale?
Gisteren 1 drop met Sap gedaan en meteen alle 3 de Dragons en alle 3 de Jenners gekocht... ik ben gek!
@Yozzman
cl_fov = 68
r_DepthOfField = 0
;0 off / 1 on
;0 off / 1 on
r_HDRGrainAmount = 0.0
sys_MaxFPS = 60
;werkt niet in 64bit
i_mouse_smooth = 0
i_mouse_accel = 0
;onderaan oudere dingen waarvan ik niet weet of ze nog werken, de onderste 2 zorgden er bij lage settings voor dat je nog wel vijandelijke mechs in de verte kon zien.
r_MotionBlur = 0
e_MaxViewDistance = 2000
Gisteren 1 drop met Sap gedaan en meteen alle 3 de Dragons en alle 3 de Jenners gekocht... ik ben gek!
It wasn't me. Die twijfelachtige eer laat ik doorgaans aan andere spelers over.RadioKies schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:44:
What what what!
...
Screenshot teruggevonden, gast heet Rad Hanzo. Bij de volgende drop vroeg ik of hij genoeg back armor op z'n mech had....hij vatte hem niet.
Verwijderd
Nope toen was ik weg...Sapstengel schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:00:
[...]
It wasn't me. Die twijfelachtige eer laat ik doorgaans aan andere spelers over.
Screenshot teruggevonden, gast heet Rad Hanzo. Bij de volgende drop vroeg ik of hij genoeg back armor op z'n mech had....hij vatte hem niet.

Hanzo heeft soms een kort lontje, die gast is wel heel goed, maar daardoor is ie soms een beetje lastig...
Gisteren wassie wel relaxed hoor. Vaak z'n excuses aangeboden. Overall wel goede gastheren om een avondje mee te knallen.
Verwijderd
De thunderbold 9S en 5S gekocht. Maar moet mn draai nog in die 9S vinden. Merk dat de hit registratie van de PPC niet je van het is wanneer je snel achter elkaar schiet...RadioKies schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:44:
What what what!
@Yozzman
cl_fov = 68
r_DepthOfField = 0
;0 off / 1 on
;0 off / 1 on
r_HDRGrainAmount = 0.0
sys_MaxFPS = 60
;werkt niet in 64bit
i_mouse_smooth = 0
i_mouse_accel = 0
r_MotionBlur = 0
e_MaxViewDistance = 2000
Eens kijken wat jou config doet bij mij!
Waarschijnlijk hetzelfde als bij Radio: friendly tweakers worden hiermee rood gemarkeerd, zodra ze de rug naar je toe draaien.Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:57:
[...]
....
Eens kijken wat jou config doet bij mij!
Hahaha, dit maakt mijn dag deels goed. De reden dat vijanden Tweakers/teamgenoten rood worden als ze mij de rug toe keren heeft ermee te maken dat het überhaupt rood voor mijn ogen wordt als iemand zijn rug naar mij toe durft te draaienSapstengel schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 18:07:
Waarschijnlijk hetzelfde als bij Radio: friendly tweakers worden hiermee rood gemarkeerd, zodra ze de rug naar je toe draaien.
Klikte per ongeluk het MWO forum aan ipv GoT-MWO, zag ik een thread over cheaters staan bij patchfeedback, zag deze tekst daarin:
I've been headshot 5 times in a row while in a BTL. I thought "cheat!", but always different guys shot me. So I tried to perform the same against enemy BTL's (which is quite easy, have to say).
The thing is that a few days ago I tried NVidia inspector with MWO specifications plus Guru, and voilá: cockpit windows now glow orange (in Tourmaline I can see an Awesome's cockpit from 600m, which has a really narrow cockpit). Not easy to use during gameplay, but if a mech is standing still and I've my king with dual gauss+ERLL and AVision...headshot most likely.

Dit weekend weer lekker grinden!
Vanavond meer mensen online?
Vanavond meer mensen online?
Hmz. Das daadwerkelijk nog een leuke ook moet ik eerlijk zeggen.
Maar volgens mij geen tijd dit weekend, dus dat zal hem wel weer niet worden
Maar volgens mij geen tijd dit weekend, dus dat zal hem wel weer niet worden
Want a cookie?!
Verwijderd
30 wins, waarbij je een kill en assist moet hebben....
das best een heftige ja, dus je zal 60 potjes nodig hebben, potjes duren gemiddeld 8 minuten of zo incl matchmaking etc etc. dus dan moet je ongeveer 8 uur spelen
das best een heftige ja, dus je zal 60 potjes nodig hebben, potjes duren gemiddeld 8 minuten of zo incl matchmaking etc etc. dus dan moet je ongeveer 8 uur spelen
Mjah, idd een behoorlijke grind, maar waarschijnlijk wel een grind met premium time aan.
De champion heeft helaas geen XL, maar een std 280. Maar goed, misschien doe ik hem alsnog.
De champion heeft helaas geen XL, maar een std 280. Maar goed, misschien doe ik hem alsnog.
Met de vorige Victor-Challenge moest je dat ook EN overleven.
Uit ervaring bleek dat ik op vrijdag-, zaterdag- en zondagavond gemiddeld 3 uur moest spenderen om het te halen. 8 uur klinkt plausibel.
Edit: ik jok...zie net dat je voor de Victor 20 punten nodig had.
Uit ervaring bleek dat ik op vrijdag-, zaterdag- en zondagavond gemiddeld 3 uur moest spenderen om het te halen. 8 uur klinkt plausibel.
Edit: ik jok...zie net dat je voor de Victor 20 punten nodig had.
[ Voor 14% gewijzigd door Sapstengel op 16-01-2015 12:25 ]
Maar met de victor kreeg je ook een XL350, die een klein fortuin waard is.
Indeed, maar free stuff = free stuff. Ben tenslotte een Nederlander.
Verwijderd
Ik ga niet perse voor de missie, maar wil wel graag vanavond die premium scoren 
Eigenlijk wil ik fiks credits scoren, heb een jaegermech, wil de andere 2 nu in de aanbieding scoren...
Eigenlijk wil ik fiks credits scoren, heb een jaegermech, wil de andere 2 nu in de aanbieding scoren...
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2015 12:48 ]
Ik ga all-in, geen smoesjes vooraf, gewoon 30 punten binnen slepen.
Valt me op dat ik lekker simpel in elkaar steek. Houd me een worteltje voor en ik ga wel. Misschien is dat ook wel het issue met CW: Te weinig verdiensten.
Valt me op dat ik lekker simpel in elkaar steek. Houd me een worteltje voor en ik ga wel. Misschien is dat ook wel het issue met CW: Te weinig verdiensten.
Verwijderd
Dat is voor mij de belangrijkste reden om het niet te spelen.Sapstengel schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:13:
issue met CW: Te weinig verdiensten.
Ga maar eens aanvallen op de map, levert geen drol op als je echt voor de targets gaat en niet voor de dmg...
Als je in bent voor een lance, inv me maar!
Ben er pas rond acht uur/half negen...eerst kids naar bed...
hmmmm, zit nu wel heel erg te twijfelen om vanavond niet uit eten te gaan...
*roggelen en kuchen oefenen doet*
*roggelen en kuchen oefenen doet*
Jaaaaa, maar Diablo heeft geen leuke Tweakertjes
btw, wat zal het weekend worden?
Stormcrow Online
Madcat Online
en in mijn geval: AC40 Online
Gotta catch dem kills!
Stormcrow Online
Madcat Online
en in mijn geval: AC40 Online
Gotta catch dem kills!
Ik ga wisselen tussen Stormcrow, 5SS, 9S en Timberwolf.
Cheesing all the way!
Cheesing all the way!
[ Voor 18% gewijzigd door Sapstengel op 16-01-2015 16:52 ]
Nope, toch uit eten, have fun vanaaf!
Zie alleen maar clan mechs online, ik pas deze avond
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
If you can't beat them....
Heau, heau...
Er loopt vanaf 10 uur toch echt tenminste 1 IS mech rond per half uur.
Er loopt vanaf 10 uur toch echt tenminste 1 IS mech rond per half uur.
Was vergeten dat we een concert hadden vanavond...die 30 punten ga ik nóóit halen...
Verwijderd
urby!
maar wat ik veel zieliger vind zijn die nieuwe omnipods voor de mechs.,... echt volledig nutteloos
maar wat ik veel zieliger vind zijn die nieuwe omnipods voor de mechs.,... echt volledig nutteloos
Lol, vind het wel cool eigenlijk
Alleen zou je met die mech enkel in city maps moeten kunnen droppen, anders ben je sowieso de sjaak...
Verder betaal je natuurlijk puur voor de premium time en extra items bij die mech, want de mech is het zelf niet waard
Want a cookie?!
Lol, DWF met JJ!
Verwijderd
De omnipods zijn handig zijn voor sommige mechs, maar je kunt nu nog niet nieuwe omnipods op andere mechs zetten...Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 07:30:
urby!
Ik wacht wel tot april
StormCrow met een arm die 4 lasers kan dragen?
Die Urbie is wel koel, echter 20dollar, méh.. ook al krijg je die modules, skins en premtime erbij.. voor een tientje had ik hem meteen gekocht.
Ik wil ze wel, maar ik wil dan ook mechselection voordat je gaat droppen en een hele grote city map...
Ik denk dat deze UrbanMech sale toch behoorlijk vaak over de toonbank zal gaan. Toen het forum nog geen giftig moeras was was er een poll met de vraag wat iemand over zou hebben voor de UM's (veel lui wilden het wel als een vanity mech met een belachelijk prijskaartje) waarbij ik mij nu net realiseer dat die poll wss de basis was voor de 500dollar kostende goldplated clanmechs.
Die Urbie is wel koel, echter 20dollar, méh.. ook al krijg je die modules, skins en premtime erbij.. voor een tientje had ik hem meteen gekocht.
Ik wil ze wel, maar ik wil dan ook mechselection voordat je gaat droppen en een hele grote city map...
Ik denk dat deze UrbanMech sale toch behoorlijk vaak over de toonbank zal gaan. Toen het forum nog geen giftig moeras was was er een poll met de vraag wat iemand over zou hebben voor de UM's (veel lui wilden het wel als een vanity mech met een belachelijk prijskaartje) waarbij ik mij nu net realiseer dat die poll wss de basis was voor de 500dollar kostende goldplated clanmechs.
Verwijderd
En die urbanmech gaat maar 32km/h... 
Mij te sloom om echt fun in te hebben.
Die omnipod zou ik graag willen scoren idd
Maar dat is me geen euro's waard...

Heb nog niet gepatched, maar begrijp ik het goed dat je de nieuwe omnipods niet met CBills kunt kopen?
Had al een leuke laz0r vomit DWF samengesteld, maar dat gaat dan weer niet door...zal lang duren voordat ik de whales gemastered heb.
Edit: Indien je geregeld premium tijd koopt, is die Urbie van $40 wel interessant.
Edit2: Epic Urbie-art b.t.w.:
- "They called me slow....ONCE"
- "Say that to my face clanner, not at range and see what happens"
- "Clan mechs? Everywhere? Good!"
Had al een leuke laz0r vomit DWF samengesteld, maar dat gaat dan weer niet door...zal lang duren voordat ik de whales gemastered heb.
Edit: Indien je geregeld premium tijd koopt, is die Urbie van $40 wel interessant.
[ Voor 35% gewijzigd door Sapstengel op 22-01-2015 16:20 ]
Verwijderd
Nope, kan helaas niet. Kan pas vanaf april. Maar als ik het goed begreep MOET je de mech kopen en kun je niet los omnipods kopen op andere varianten.Sapstengel schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:11:
Heb nog niet gepatched, maar begrijp ik het goed dat je de nieuwe omnipods niet met CBills kunt kopen?
Urbie? Loop daar rondjes omheen met mn direwolf xD
Dual gauss to da face? NP
?Apart, tot op heden was het niet nodig om variant A te kopen om op variant B een omnipod van A te zetten.
Zal de patch notes nog eens nalezen....
Zal de patch notes nog eens nalezen....
Verwijderd
http://mwomercs.com/forum...pid__4117318#entry4117318
Standard purchasing of these new Clan Reinforcement Variant OmniPods will roll-out on April 21st when the new Variants are available for in-game purchase.
In the meantime, you can remove the OmniPod from the new Variant if you wish to equip it onto another Variant of the same 'Mech type.
Alstu
Loshalen en dan verplaatsen eigenlijk is nu mogelijk xD
Later pas het normale voor cbills een omnipod kopen...
Standard purchasing of these new Clan Reinforcement Variant OmniPods will roll-out on April 21st when the new Variants are available for in-game purchase.
In the meantime, you can remove the OmniPod from the new Variant if you wish to equip it onto another Variant of the same 'Mech type.
Alstu
Loshalen en dan verplaatsen eigenlijk is nu mogelijk xD
Later pas het normale voor cbills een omnipod kopen...
Ok, dat klinkt logischer, thanks.
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:49:
En die urbanmech gaat maar 32km/h...
Je bedoelt: eerste potjes zonder Sap en je vlamt?
Sweet! Morgen maar weer verder dan.
Nog 11 potjes en dan heb ik 'em al...
Nog 11 potjes en dan heb ik 'em al...
gezien de resultaten in CW en ook het feit dat als het er echt om gaat (veel kills maken voor challenges bv) hier ook bijna iedereen terug gaat naar clan mechs zit ik er toch ook best aan te denken om voor easy mode te gaan. Heb mijzelf nu wel te lang gehandicapped
De enige clan mechs die ik nu heb zijn 3 Timber Wolfs, ooit gekocht met hard cash om te kijken of clans mechs echt veel beter waren (en omdat de timber mijn favoriete mech was)
Mijn vraag
Nu de wave 1 sale aan de gang is: welke wave 1 clan mech zou een goede toevoeging zijn?, met ook in de achterhoofd houdend de weightlmit van CW. Ik zou het liefst droppen met 3x timbers en iets kleins, maar weet niet of dat uberhaupt mogelijk is
Stormcrow lijkt mij een no-brainer, maar die afschuwelijke kleine akward handjes, zo lelijk
De enige clan mechs die ik nu heb zijn 3 Timber Wolfs, ooit gekocht met hard cash om te kijken of clans mechs echt veel beter waren (en omdat de timber mijn favoriete mech was)
Mijn vraag
Nu de wave 1 sale aan de gang is: welke wave 1 clan mech zou een goede toevoeging zijn?, met ook in de achterhoofd houdend de weightlmit van CW. Ik zou het liefst droppen met 3x timbers en iets kleins, maar weet niet of dat uberhaupt mogelijk is
Stormcrow lijkt mij een no-brainer, maar die afschuwelijke kleine akward handjes, zo lelijk

Ik wilde zeggen probeer de hellbringer en maddog, maar da's nie wave 1.. Alles behalve de Stormcrow is nogal prone aan persoonlijke voorkeur. Ik heb veel plezier gehad aan de nova prime, maar anderen kunnen er helemaal niks mee. De KFX is natuurlijk erg sterk vanwege z'n ECM en 3AMS, maar de adder vind ik leuker omdat.. tsja.. ik een zwak heb voor zwakkere varianten I guess..Cinerama schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:13:
[afbeelding]
Ik zou eigenlijk voorstellen gewoon een paar avonden wat proefrondjes te doen op de account van iemand die ze allemaal heeft (elite) en voorlopig toch niet meer speelt..

[ Voor 17% gewijzigd door Pkunk op 27-01-2015 13:42 ]
Hallo met Tim
Ben een beetje toernooi-moe, maar voor de mensen die nog een paar MC tekort komen voor die ene vette hero mech of mech bay: https://mwomercs.com/tournaments
En vanaf vanavond weer een huis in de verkoop. Ditmaal Steiner.
En vanaf vanavond weer een huis in de verkoop. Ditmaal Steiner.
[ Voor 17% gewijzigd door Sapstengel op 28-01-2015 08:29 ]
Oeh, free MC... Ik weet wel wat ik vrijdag aaf ga doen! MWO updaten en weer eens starten 
Kan ik nog andere Tweakers online verwachten?
Verwijderd
Waarschijnlijk, maar wel laat. Eerst de gym inRadioKies schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:42:
Oeh, free MC... Ik weet wel wat ik vrijdag aaf ga doen! MWO updaten en weer eens starten
3M Banshee eindelijk ook in de aanbieding, kunnen we die ook eens gaan levelen.
Natuurlijk zonder een cbill te besteden
http://mwo.smurfy-net.de/...57bba529fb98f4096193a375c
Natuurlijk zonder een cbill te besteden
http://mwo.smurfy-net.de/...57bba529fb98f4096193a375c
Verwijderd
Ik kon het niet laten...
Moest een topic maken
http://mwomercs.com/forum...__p__4147197#entry4147197
Moest een topic maken
http://mwomercs.com/forum...__p__4147197#entry4147197
Zoals Cragger ook al in het forum meldt: het gebrek aan een fatsoenlijk aantal spelers zal dit niet toestaan. In de solo queue moet ik ook steeds vaker langer wachten, totdat het moment komt dat ELO MM een ruimer begrip wordt en ik een roflstomp mag uitdelen/ontvangen. Wanneer de MM slechts enkele seconden aan het zoeken is (gebeurt nog maar zelden), heb ik nagenoeg altijd een leuke match.
Verwijderd
Ja beetje jammer... Merk dat dit echt een soort van drempel is om een lance op te zetten
Kleine lances begin ik niet meer aan. Beetje zonde
Kleine lances begin ik niet meer aan. Beetje zonde
Gewoon weer implementeren dat als je met een groep van 2 a 3 man aan het droppen bent je dan in de solo que komt. 4+ in de premade en dan kan je met max 8 of 12 man droppen niet 9/10/11 man.
+1 stem.RadioKies schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:02:
Gewoon weer implementeren dat als je met een groep van 2 a 3 man aan het droppen bent je dan in de solo que komt. 4+ in de premade en dan kan je met max 8 of 12 man droppen niet 9/10/11 man.
Mail jij jouw vrienden van Support even?
haha,

Door dat NOS gelul van gisteravond hebben ze geen Wie is de mol tape om half 9 in de speler gedrukt... goede nieuws is dat ze dat alsnog gaan uitzenden, slechte nieuws is dat ze dat vanaaf om half 9 gaan doen en dat toch voor MWO gaat (ik haat series/tv programma's waar iedereen vanalles al snel gaat spoileren.. over spoilers gesproken)

Door dat NOS gelul van gisteravond hebben ze geen Wie is de mol tape om half 9 in de speler gedrukt... goede nieuws is dat ze dat alsnog gaan uitzenden, slechte nieuws is dat ze dat vanaaf om half 9 gaan doen en dat toch voor MWO gaat (ik haat series/tv programma's waar iedereen vanalles al snel gaat spoileren.. over spoilers gesproken)
spoiler:
Chris Zegers gaat in 1 van de laatste afleveringen dood in een ernstige hotdog eetopdracht
Top! en dan had ik geen internet vanaaf...
Niemand ook meer online
btw,
100 pagina's!
Niemand ook meer online

btw,
100 pagina's!

[ Voor 42% gewijzigd door RadioKies op 30-01-2015 23:49 ]
zijn jullie op een 1 of andere manier online te bereiken mocht ik weer eens willen MWO-en (bv via steam, raptor, origin etc). Ik check nu af en toe de mumble server maar zelf ga ik daar ook niet in mijn eentje in zitten tot iemand komt 
Zelf ben ik altijd wel te vinden op steam, steam naam: Cinerama
http://steamcommunity.com/id/cinerama/
Zelf ben ik altijd wel te vinden op steam, steam naam: Cinerama
http://steamcommunity.com/id/cinerama/
Waarschijnlijk ben ik vrijdag wel online vanaf een uurtje of acht. Merk dat ik dit spel steeds minder vaak speel, maar ben wel benieuwd naar de nieuwe CW-map. Wanneer ik MWO start, start ik ook Mumble. Is er niemand online in Mumble en MWO, dan sluit ik Mumble direct weer af i.v.m. sporadische memory leaks.
Steam haat ik met passie; staat ook zelden aan. Heb daar dezelfde nick (zonder hoofdletters).
Steam haat ik met passie; staat ook zelden aan. Heb daar dezelfde nick (zonder hoofdletters).
Verwijderd
Je kan mij ook wel op steam vinden (ook aardschok)
Maar speel eigenlijk voornamelijk dota2 or diablo3
Wat is je Blizz ID dan?Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:24:
Je kan mij ook wel op steam vinden (ook aardschok)
Want a cookie?!
Steam heb ik ook echt een schurfthekel aan. Ik snap niet waar alle GabenZealoten vandaan komen die vervolgens wel op uPlay en Origin kunnen zeuren.
Deze vrijdag ga ik er echt wel bij zijn, vorig weekend niet eens met de freeMC online geweest
Sterker nog, als ik in log, redeem ik mijn 3dagen premtime van het event 2 of 3 weken daarvoor! Ik heb al een 22meter UTP kabel gemaakt voor als de WiFi er geen zin in heeft.
Deze vrijdag ga ik er echt wel bij zijn, vorig weekend niet eens met de freeMC online geweest
Sterker nog, als ik in log, redeem ik mijn 3dagen premtime van het event 2 of 3 weken daarvoor! Ik heb al een 22meter UTP kabel gemaakt voor als de WiFi er geen zin in heeft.