Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Clan mechs zijn sterker, maar als je er een paar killt als verdedigende partij dan zijn jouw reinforcements er 3 minuten eerder dan die van hun, + turrets +dropships.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Anyhoe,
IS Steiner uiteraard waarmee ik speelde. Het was het sneeuwlevel verdedigen tegen clanners. Clanners hebben 1 mooie push gedaan waarbij ze de generator schade hadden aangebracht, maar de spelers waren zo ongeorganiseerd dat ze geen kans hadden... Mijn team gunde elkaar het licht in de ogen niet ivm gezeik over hoe goed het allemaal werkte en de white knights die vanaf het moment dat de chat werkte begon te zeuren dat men niet mocht zeuren over CW.. haha, dat was ook echt vragen om gezeik
Anyhoe.. mijn resultaat:
endscreen

Nadat ik door massive fps drop ineens tussen de vijandelijke mechs stond doodgeschoten (hoe kan anders een AC20 mij raken)

met 50gauss rounds maar 300dmg doen oid.... en dan nog de meeste schade gedaan met 1mlas op die gaussjager.
offtopic FC4 varkens zien vliegen:
http://i.imgur.com/Ca7qy76.jpg
Ik kan niet wachten tot het echt speelbaar is. Tot die tijd verdedig ik liever dan aanvallen denk ik.
Curse your sudden but inevitable betrayal!

4x ERLL stalker, overpowered
[ Voor 54% gewijzigd door haarbal op 13-12-2014 17:50 ]
Vind het wel potentieel hebben. Positief verrast. Hoop alleen dat ik ook pug vs pugmee mag maken. Anders wordt het weer de ene roflstomp na de andere net als toen we nog 8-man-group vs pugs hadden.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Want a cookie?!
Morgen ergens in de middag afspreken om te droppen als een 3man Steiner lance?
Kan wel even kijken, maar beloof niets dit weekendRadioKies schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 19:13:
@Sap en Renquin,
Morgen ergens in de middag afspreken om te droppen als een 3man Steiner lance?
Want a cookie?!
Wat is jullie mech linup met loadout btw? Ik heb:
1: Raven 3L ECM 2LL
2: JM6-D Dual Gauss 1mlas 60ammo
3: JM6-AC40
4: SHD-2K 3LL JJ's
Vanavond en morgenavond ben ik waarschijnlijk wel online. FF kijken of ik een attack kan joinen.
Lineup vind ik nog lastig, ben ik nog niet uit.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Ik ben vanaaf niet online, morgen middag wel dus en morgen aaf zou evt kunnen.
Flapdrol, wat is jouw Stalker build met die 4ERLL? Dat zou wel een goede kunnen zijn idd met CW.
Als die Stalker lekker speelt, lijkt me 2xStalker, Jenner-F en FS9-A wel aardig. Hoe dan ook iets zonder ammo.
[ Voor 37% gewijzigd door Sapstengel op 13-12-2014 19:46 ]
Andere potje ging iets anders; eerst run alle turrets kapot geschoten. 2e run door naar reactor en gewonnen.
Ik hoop dat dat wel een beetje te stoppen is als je de tactiek kent. Ik kreeg hierbij wel het idee dat ze echt geen idee hadden wat te doen. Maar misschien kan je wel niks doen..
Hallo met Tim
Edit:
Moet eerlijk zeggen dat ik CW tot nu toch wel erg amusant vind. Ja, er zijn noobs die er geen kaas van hebben gegeten. Ja, er zijn voldoende bugs aan te wijzen. Maar ik heb wel gewoon dikke lol wanneer een zooitje bij elkaar geraapte pugs een georganiseerde 12 man van hun cannon af helpen...
Edit2:
(33(!) minuten na de eerste edit)
Ik had het ook niet moeten jinxen....het wordt zo geen avondje knallen, maar een avondje lezen/youtuben..
[ Voor 50% gewijzigd door Sapstengel op 14-12-2014 00:23 . Reden: Karma ]
Ik zat in 2maal zoveel games terwijl wij toch echt tegelijkertijd op zoeken drukten bij een planeet. Working as intended... viel mij wel op dat een game zoeken een stuk sneller ging. Helaas genoeg potjes gehad waarbij de clanners een rush deden en binnen 10 minuten klaar waren waarbij niemand boven de 79punten had... what a waste of time.
Misschien zégt Renquin wel dat hij klikt, maar wil hij gewoon niet met je droppen. Food for thought.
Sapstengel schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:31:
Volgens mij hebben Radio en ik nu 4 uit 4 succesvolle sync drops gehad.
Misschien zégt Renquin wel dat hij klikt, maar wil hij gewoon niet met je droppen. Food for thought.

Misschien ben jij gewoon niet aardig tegen mij
Ik klik wel degelijk, maar om de een of andere reden mag de game mij gewoon niet meer ofzo.
Anyways: de game mode zelf is stiekem best wel goed gelukt moet ik eerlijk in zijn.
Het 12x12x4 mechs brawlen is heerlijk. Nog maar weinig zoveel lol in het spel gehad als bij m'n paar potjes die ik gister in CW gedaan heb.
Alleen een beetje jammer dat je dus niet echt samen kan droppen zonder dat je in een unit zit

Want a cookie?!
Nee hoor, misschien deel ik wel gewoon jouw sentiment.Renquin schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:12:
[...]
![]()
![]()
![]()
Misschien ben jij gewoon niet aardig tegen mij![]()
...
Zoals de waard is....anders had ik die theorie natuurlijk nooit bedacht.
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
http://www.reddit.com/r/O...4/day_four_battle_report/Sapstengel schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:47:
Ben wel benieuwd waar je die statistieken vandaan haalt.
Links naar voorgaande dagen vindt je daar ook.
Weer aardig voor m'n kloten gekregen van de Clans, maar dat was te verwachten
Krijg nu iig m'n reward.
@Cinerama: tsjah, wat zal ik eens zeggen. Het klopt iig met de lore dat veel IS planeten van eigenaar wisselden in het begin van het conflict.
De IS wist pas een half jaar tot een jaar na de clan invasie weer wat grond terug te pakken.
Dus ben benieuwd hoe PGI dat gaat doen ^_^
Want a cookie?!
Maar als we de lore gaan volgen dan is er toch ook iets van stars vs lances??? 10 vs 12?Renquin schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:55:
Nou, zojuist een 5e valide potje gedaan.
Weer aardig voor m'n kloten gekregen van de Clans, maar dat was te verwachten
Krijg nu iig m'n reward.
@Cinerama: tsjah, wat zal ik eens zeggen. Het klopt iig met de lore dat veel IS planeten van eigenaar wisselden in het begin van het conflict.
De IS wist pas een half jaar tot een jaar na de clan invasie weer wat grond terug te pakken.
Dus ben benieuwd hoe PGI dat gaat doen ^_^
Eens, dan moet het 10vs12 zijn.Cinerama schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:09:
[...]
Maar als we de lore gaan volgen dan is er toch ook iets van stars vs lances??? 10 vs 12?
Maar daar is PGI te chicken voor
Want a cookie?!
I know, daarom ook de unit Praetorian Legion gejoined, leuke internationale groep en die vechten voor Davion, bijna geen clangevechtenSapstengel schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:03:
Beste tip die ik je op dit moment kan geven: ga enkel naar planeten die niet aan het clan grensgebied liggen. IS vs IS kan echt leuk zijn.
Waren beide geen georganiseerde units, maar gewoon pugs vs pugs.
Uiteindelijk met 46 - 35 gewonnen, dus dat was fijn.
Zelf 7 kills, 1492 dmg en totaal 218 punten
Want a cookie?!
Maar een goede pot brawlen in CW geeft veel meer lol en voldoening dan die ene punt voor de challenge.
@Radio: al een nieuwe Unit opgericht?
Verwijderd
Zelfde als de invite a friend gedoe. 2e account openen, inviten, 1x tot T10 grinden en kopen en je krijgt een T8 op je main account. Pfffff hell no!
En premium op in WoT, premium banked in MWO... Hmmmm lastige keuze
Ik heb een unit opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, ge hoort er bij... ge hoort er bij!Sapstengel schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:17:
@Radio: al een nieuwe Unit opgericht?
Als het goed is, is mijn contract afgelopen en kan ik volledig voor House Fisting gaan... als het goed is... dus vanaaf maar es kijken en de nodige uitnodigingen rondsturen, want wie wil er nu niet een GoT tag hebben voor zijn naam? Jammerlijk alleen dat de GoT tag in hoofdletters staat ingame
Wie het eerst zijn invite accepteerd vanaaf zal Generaal worden, als uw ingame naam een combinatie van de letters A, E, G, L, N, P, S, T bevat zal u bij rank Rookie beginnen en alleen (een kleine) kans maken om de rank Dorpsgek te krijgen

Vanaaf mensen online?

leuke GIF die het verloop van CW laat zien.
In lijn met de Lore? Ja
Balanced: Nou nee
Radio, persoonlijk zou ik niet voor Steiner gaan, alhoewel ik eerst ook voor Steiner was gegaan (Space-Nazi's, Atlas scout group etc etc) ben ik nu toch heel blij dat ik voor Davion heb gekozen. Je hebt veel meer IS vs IS gevechten, welke leuk en soms zelfs spannend zijn en het hele gebeuren voelt meer balanced aan.
Dus kies voor 1 van de zuidelijke Factions (Marik, Liao of Davion) en je speel plezier gaat enorm omhoog
Edit:
Zie net dat gifje.
FRR houdt zich beter staande dan ik verwachtte, maar dat komt misschien ook dat alle IS factions mogen verdedigen in dat gebied.
Liao lijkt het dan zwaarder te hebben tussen de twee grote nobele huizen.
[ Voor 41% gewijzigd door Sapstengel op 17-12-2014 15:27 ]
Waar in m'n invite? Als je gister de unit gemaakt hebt, had ik die al moeten hebben!!!!RadioKies schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:40:
[...]
Ik heb een unit opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, ge hoort er bij... ge hoort er bij!
Als het goed is, is mijn contract afgelopen en kan ik volledig voor House Fisting gaan... als het goed is... dus vanaaf maar es kijken en de nodige uitnodigingen rondsturen, want wie wil er nu niet een GoT tag hebben voor zijn naam? Jammerlijk alleen dat de GoT tag in hoofdletters staat ingame
Wie het eerst zijn invite accepteerd vanaaf zal Generaal worden, als uw ingame naam een combinatie van de letters A, E, G, L, N, P, S, T bevat zal u bij rank Rookie beginnen en alleen (een kleine) kans maken om de rank Dorpsgek te krijgen![]()
Vanaaf mensen online?
Want a cookie?!
Had de unit sowieso al, maar moest wachten tot mijn contract voorbij is, wat volgensmij vanmiddag is verlopen. Zal t nu controleren. Mumble is aan.
Nee ik zal gewoon Steiner spelen, blijft mijn factie. Daarnaast is Renquin ook fulltime loyal volgensmij. Anders ben ik straks de enige die Liao speel van de Tweakers... ben wel een halve Hollander dat ik het zou willen voor de extra cash, maar het meeste plezier haal ik toch uit het "samenspelen" met andere Tweakerts.
Btw, de extra cash en points zijn maar 50.000CB + 50LP meer voor een win. Niet echt schokkende getallen dus. Het is niet alsof je ingame ineens meer geld zal krijgen. Met Steiner zijn er overigens ook genoeg planeten tegen IS.
#update
Yup, contract broken en kan nieuw contract aangaan.
#update 2
Invites zijn de deur uit
Als er nog Steiners rondlopen die in een GoT unit willen om met andere Tweakers te groupen dan hoor ik dat graag.
[ Voor 30% gewijzigd door RadioKies op 17-12-2014 20:00 ]

Gaan er maar vanuit dat ik "on loan" ben van davion... Of een ghost bear spy...
Het lijkt er idd op dat een teller voor aantal spelers in de queue van een planeet niet lastig is om te maken. Hoop dat we daarmee sneller een match kunnen vinden...
Hmmm....Sapstengel schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:25:
Vanavond patch avond....en 64 bit versie incoming!
Het lijkt er idd op dat een teller voor aantal spelers in de queue van een planeet niet lastig is om te maken. Hoop dat we daarmee sneller een match kunnen vinden...
Een 64bit versie is mij persoonlijk om het even, laat ze eerst maar wat verbeteringen toevoegen aan CW.
Nu zou een zichtbare queue inderdaad wel heel erg fijn zijn! Dat is waar zo'n beetje iedereen om loopt te schreeuwen, zodat je teminste wat sneller een pot kan vinden
Btw, onderstaande is wel echt baas!
BASE RUSHING
Base rush tactics, while they can be countered, are definitely not intended to be the only or best way to take a base. To deal with this, we've implemented two main changes.
The first is that players must now destroy three new small generators before gaining access to the Omega target – the orbital gun. Until such time as the three mini generators are destroyed, the Omega target will have a protective door covering its internal generator.
The second is a series of map changes designed to provide more cover and protected pathways after breaching the gates. The intention is that we want to see more brawling taking place inside the gates, and even deep into the base, but with less base-rushing tactics.
Want a cookie?!
Leuk om te zien dat een bepaalde planeet een grote queue heeft, maar als er net een pot op gestart is, zie ik liever de timer van die pot.
Eigenlijk begrijp ik de hele huidige setup niet. Maak naast de huidige planeetkeuze gewoon een optie "first available planet" en maak een grote queue voor betere matching van strike teams die daarna pas aan een planeet toegewezen worden.
Huh? Dus eenmaal door de gate, kun je de "protected pathways" gebruiken om ongestoord verder te rushen?provide more cover and protected pathways after breaching the gates
Je moet nu alleen 3 generators slopen voordat je naar de main generator kan.Sapstengel schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:29:
Voor zover ik heb begrepen uit Russ zijn post, is op elke planeet op een gegeven moment slechts 1 battle gaande.
Leuk om te zien dat een bepaalde planeet een grote queue heeft, maar als er net een pot op gestart is, zie ik liever de timer van die pot.
Eigenlijk begrijp ik de hele huidige setup niet. Maak naast de huidige planeetkeuze gewoon een optie "first available planet" en maak een grote queue voor betere matching van strike teams die daarna pas aan een planeet toegewezen worden.
[...]
Huh? Dus eenmaal door de gate, kun je de "protected pathways" gebruiken om ongestoord verder te rushen?
Dus een beetje cover moet kunnen, anders kan je nooit meer winnen als attacker
Want a cookie?!
Wel jammer dat ze de gates niet ff wat hoger hebben getrokken, zodat je niet meer erover kunt jumpen als light.
Verwijderd
ZeeGlijert welcome on board.
Verwijderd
Blijf daar onnodig achter takken etc etc hangen...
[ Voor 92% gewijzigd door Sapstengel op 18-12-2014 14:52 ]
Hoezo eerst CW verbeteren? Hopelijk dat 64bit ervoor zal zorgen dat je CPU beter benut gaat worden zodat ik eindelijk een stabiele fatsoenlijke fps krijg. Een vorm van optimalisatie voor de CPU verwerking zit men al langer op te wachten dan CW!
"64-bit users running low-spec machines may experience performance issues if attempting to run the 64-bit client. We recommend that those users stick with the 32-bit client if they experience any issues."
Maar... maar.... is 64bit er niet voor om het juist beter te laten lopen? Ook een rare zin:
"The most important result of this change will be that any users running the 64-bit MWO client will now be able to utilize all of the available RAM in their system."
Eh? MWO gebruikt maar 1,5gb aan ram ofzo..
Btw, Kurita unit 228th, wat een klootviolen zijn dat zeg... arrogant ten top, niet samenwerkend en als het fout gaat geven ze anderen de schuld. Ik ben de laatste dagen al wat lichtelijk ontvlambaar maar gisteren was Sap ook zo aan het koken dat het bijna viable was om ons team zelf maar af te maken...
Wij (8man kurita 228th, Sap & ik + 2 solo Steiner spelers) waren de assault team en clan Ghost bear 12 man -BS- was defending op het sneeuwlevel. Dan is de enige valide taktiek eigenlijk om een rush te doen naar de generator als groep en langs de linker zijde via alpha te gaan omdat je daar de meeste cover hebt als aanvallende team.
Niemand communiceerde in het begin, dus stelde ik maar voor de gates te slopen en vanaf Gate alpha een gezamelijke rush te doen. Na het vernietigen van de gates begon 228 te schreeuwen dat iedereen naar gate Beta moest gaan. Vervolgens volgen wij het "vriendelijke" verzoek op, want samen sta je toch sterker... Halverwege de "rush" gaan de idioten van 228 stilstaan ipv dat ze doorlopen, ze bleven aan de rechter zijde staan waar je een relatief smalle weg naar boven hebt lopen waar je beneden in een soort van kuil staat die van alle kanten goed beschoten kan worden. Daarnaast schoten ze liever op mechs dan dat ze blijkbaar het potje wilden winnen. Oftewel, dikke faal was het en veel levens gingen verloren..
De 2e poging tot een rush ging weer redelijk verkeerd doordat halverwege de rush 228 ineens weer terug trok naar Beta gate, maar uiteindelijk kwamen wij wel in de basis aan.. bij het halen van de basis wilden de strategische helden de rechter zijde "bewaken". Dus ipv 100meter door te lopen en op de gungenerator te schieten bleven ze liever staan tussen de vijandelijke drops, turrets en bijkomend vuur vanaf de dropships zelf. Ook erg fijn was dat ik 2 lui had die steeds tegen mij aan stonden te rijden terwijl ik in mn AC40jager zat.. heb geen schot kunnen lossen behalve met de mech waarmee ik begon. Resultaat: iedereen in de oemgeboeng was geteutet.
Met de 3e rush nam iedereen wel de Alpha route, maar ook daar bleef weer het halve "team" staan en het ergste nog was dat ze in het open gebied bleven staan waardoor ze gespot werden... het vijandelijke team zat op ons te wachten aan de Beta zijde voor een 3e poging, dus we hadden een suprise attack kunnen landen... Eenmaal bij de basis aangekomen gingen de heren van 228 voor de basis langs naar de beta zijde.
Tijdens de match en aan het einde zaten ze alleen maar te zeiken dat het aan ons 4en lag en niet aan de 8 man premade. Ik heb ze uiteraard aan het einde van de match vriendelijk bedankt voor het geweldige teamwork.
tl;dr
Kurita 228th, wat een ellendelingen. Je kan blijkbaar units treffen die nog erger zijn dan de 12th Donegal
ps: hoe is het met je bloeddruk Sap?
Tegen een 12 man van de black spikes ga je toch niet winnen.RadioKies schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:24:
Wij (8man kurita 228th, Sap & ik + 2 solo Steiner spelers) waren de assault team en clan Ghost bear 12 man -BS- was defending op het sneeuwlevel.
Haha, indeed! Ik heb ook even behulpzaam mijn gedachte erover gepost. Samenvattend:

Sorry, maar dit was geen goed team. Erg verspreid, geen focus fire, liepen elkaar in de weg/blocken, geen firing line, etc.etc.haarbal schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:27:
[...]
Tegen een 12 man van de black spikes ga je toch niet winnen.
Op een gegevens moment tijdens de derde rush was het nota bene 11 spelers tegen 8 spelers....waarin wij in het voordeel waren! Zij hadden dus 4 gasten die door hun 4 mechs waren en niet meer konden droppen. Ze stonden gewoon een beetje achter hun generator te verdedigen en hebben uiteindelijk dankzij dropships/turrets gewonnen.
Na de eerste rush stonden wij voor in punten, na de tweede rush stonden we voor in punten....de derde rush deden we 11 vs 8. Driemaal in de chat getypt dat ze moeten blijven lopen....de eerste die stopte zou ik een alpha in de rug geven...."we're waiting for faties" kreeg ik als reply. 1 freakin' assault hadden ze...1!!! En, denk je dat ze gingen pushen met die ene Assault? Nee, die stak over van helemaal links naar helemaal rechts...ik raapte m'n kaak weer op van het bureau en ben ze maar gaan negeren. Wat een n00bs. En uiterst respectloos naar andere spelers idd. Maar goed, toen heeft Radio zich eens van zijn vriendelijkste kant laten zien.
Bloeddruk was al niet goed door het lange wachten, na de tweede push daalde het redelijk snel...acceptatie heet dat...
Stom hypocriet topic. Ze hebben zelf ook Butte Hold geswarmed een dag of wat geleden. Precies hetzelfde. Geneuzel..
Hallo met Tim
Vanaaf weer een potje ergeren of mag dat nog niet van de dokter?
Onze clannert Pkunk gaat ook Steineren vanaf morgen (dan loopt zn contract af). Zijn excuus om even geen clanner te zijn: ,,het is toch beta en we krijgen toch een reset''.
Eens zien hoe onze Clan Wolf speler het als een wolf in schaapskleding doet aan onze zijde. Nu nog Flapdrol die in gaat zien dat China echt niet de factie is waar je voor moet vechten
Ramius, jij bent zeker loyaal aan Clan Wolf?
Formula:
•Get a Match score of at least 80 for Invasion to earn a point.
•Get a Match score of at least 30 for other modes to earn a point.
•Yes, we are using the match score on the end of round screen!
Prizes are:
•1 day Premium time*
•1 Mechbay
•MC (various values)
•C-bills (various values)
•GXP (various values)
•MC Consumables (Cool shot, Artillery, UAV, and Air strike)
•Cockpit Items (Christmas Stocking, Lump of Coal, Snow Globe, Christmas Tree)
•and Naughty Items (Misc. IS ammo and IS weapons)
Dangit, waarom ben ik een weekend weghaarbal schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:21:
http://mwomercs.com/tournaments
Formula:
•Get a Match score of at least 80 for Invasion to earn a point.
•Get a Match score of at least 30 for other modes to earn a point.
•Yes, we are using the match score on the end of round screen!
Prizes are:
•1 day Premium time*
•1 Mechbay
•MC (various values)
•C-bills (various values)
•GXP (various values)
•MC Consumables (Cool shot, Artillery, UAV, and Air strike)
•Cockpit Items (Christmas Stocking, Lump of Coal, Snow Globe, Christmas Tree)
•and Naughty Items (Misc. IS ammo and IS weapons)
Want a cookie?!
[ Voor 15% gewijzigd door haarbal op 18-12-2014 21:33 ]
Ow nice, dat wordt spam spelenhaarbal schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:32:
volgens die pagina is het pas 2 januari over, 100 gifts max.
Want a cookie?!
"We are giving you a chance to earn 25 gifts per game mode."
Helaas niet oneindig prijzen winnen
Gegeven paard enzo...
Gister hele dag thuis "gewerkt" en ben er door WoW zelfs niet aan toe gekomen om de unit te accepten.
Dat spel is echt net heroïne voor mij
Is kijken of we een nieuwe poging kunnen doen dit weekend.
Heb CW zelfs nog niet gespeeld terwijl ik er zo enthousiast voor was.
Speel zelf ook weer genoeg WoW, maar door de setup van de garrisons enzo kan ik prima ook andere games er naast spelenLynx schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:56:
hmm ff geen WoW dus.
Gister hele dag thuis "gewerkt" en ben er door WoW zelfs niet aan toe gekomen om de unit te accepten.
Dat spel is echt net heroïne voor mij
Is kijken of we een nieuwe poging kunnen doen dit weekend.
Heb CW zelfs nog niet gespeeld terwijl ik er zo enthousiast voor was.
Gij addict ^_^
Want a cookie?!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:47:
Gaat een LRM boot maken ^^
Heb ik nu wel of geen kick-rechten voor de unit, Radio? Zo niet.....ach je weet wel.... ^^
Verwijderd
Sapstengel schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:07:
[...]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb ik nu wel of geen kick-rechten voor de unit, Radio? Zo niet.....ach je weet wel.... ^^
Nee beetje geld grinden, had nog premium tegoed en gisteren aangezet!
Yozzman, je hebt toch een CWolf contract? Als je Steiner hebt (voor dit weekend) krijg je alsnog een unit invite.
Zaterdag avond ben ik overigens verhinderd. Ik word verplicht mee uit te gaan. Weg uit mijn comfortabele warme kamer met de wereld onder mijn vingertoppen en een pot thee altijd binnen handbereik. Ik moet helaas mee de stad in waar het aan het regenen is, oftewel koud en nat is, dingen niet free2play zijn, het druk is, je op je woorden moet letten en geen mute knop bestaat. etc. etc. etc.
MWO CW spelen moet je toch ook een spel naast MWO hebben draaien?Renquin schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:50:
Speel zelf ook weer genoeg WoW, maar door de setup van de garrisons enzo kan ik prima ook andere games er naast spelen
Gij addict ^_^
Ow, wacht, jij was al Henk....
*kijkt om zich heenRadioKies schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:35:
.... *kijkt naar titel dorpsgek* euh.. laat maar.....
*grijpt snel naar tin foil hat
*plakt pleister op lens van webcam
[ Voor 34% gewijzigd door Sapstengel op 19-12-2014 12:41 ]
Verwijderd
Uiteraard hebben we een contract!RadioKies schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:35:
Yozzman, je hebt toch een CWolf contract? Als je Steiner hebt (voor dit weekend) krijg je alsnog een unit invite.[...]
Permanent contract geloof ik...
Ik heb eigenlijk voornamelijk clan mechs.
IS mechs koop ik er nu langzaam bij, just for fun ^^
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2014 13:36 ]
Levert niet genoeg op? -> niet meer LRM-en
Verwijderd
Maar serieus, spelen jullie CW?
CW is grappig, maar voor mij niet echt de moeite waard.
Levert soms extra credits op, thats it
In case u give a fuck! CWGG is ma unit
Wat wil je met Paul aan het roer?

Ja wij doen CW zo nu en dan, gewoon omdat het kan en je met CW meer te zeuren hebt

Hallo met Tim
Verwijderd
Misschien handig, ts waar ik meestal zit etc etc.
http://cwgg.enjin.com/
p.s. Yozzman is mijn nick, zowel WoT als MWO
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2014 16:03 ]
Dat kan wel zo zijn... maar jij bent stommer!Pkunk schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:39:
Hey Ramuis, moeten wij niet eens kijken of we samen kunnen droppen? Ik ben ook clan Wolf. En RadioKies is stom.

Ga je nog Steineren dit weekend of heb je je toch maar bedacht?
btw, iemand de 64bit variant geinstalleerd? Gaat je 32bit variant dan verloren?
Ben nu 32bit aan het updaten, dan kan ik vanaaf iig een paar potjes doen.
Donders, geen extra update nodig, je kan gewoon via de launcher switchen tussen 64 en 32bit. Vanaaf maar eens bijhouden wat mijn fps is en de verschillen testen.
[ Voor 33% gewijzigd door RadioKies op 19-12-2014 18:59 ]
25 CW matches.. hopelijk gaat dat nu makkelijker nu je het aantal attackers en defenders ziet
Enne.. ik zit in de unit.. Je kan me herkennen aan dat ik de overloper ben
Hallo met Tim
Vreemd, maar met de 64bit heb ik zo nu en dan wel een crash in de menu's, maar in een drop heb ik wel meer FPS. Ook raar, met 64bit modus werkt je user.cfg en system.cfg niet meer... die doet het alleen met 32bit
Hallo met Tim