Mechwarrior Online: Flapdrol

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
En hij ontploft waarschijnlijk ook meteen :'D
Want a cookie?!
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
2x mplas
1x mlas
1x u-ac10
targeting comp mk4
zooi u-ac10 ammo.
I think I'm in love.
[edit] Leuke nieuwe manieren om c-bills mee te verdienen btw.
Bij je Lance in de buurt blijven enzo.
[ Voor 28% gewijzigd door Renquin op 23-10-2014 16:09 ]
Want a cookie?!
Merk je dat verschil zo nadrukkelijk?
Ik had ook een TBR-s met uac10 en daarbij 2xmlas en 2xSRM6.
Volgens mij was die nu ook invalid.
Het versnelt je projectielen en zorgt voor meer range op je lasers.Lynx schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:13:
Die targeting comps doe ik eigenlijk nooit wat mee.
Merk je dat verschil zo nadrukkelijk?
Ik had ook een TBR-s met uac10 en daarbij 2xmlas en 2xSRM6.
Volgens mij was die nu ook invalid.
Al met al merk ik het zeker wel (vooral op de wat hogere lvl's).
Want a cookie?!
http://mwomercs.com/forum...iew__findpost__p__3843688
We have another Hot Fix scheduled for today!
As mentioned in yesterday's Patch Notes, our new Rewards 2.0 could be subject to change.
After reviewing the first day of data, we felt confident moving forward to Rewards 2.0.1 and cashing out more on:
- Assists: From 2500 CB to 3500 CB / 20 XP to 40 XP
- Component Destruction: 10 XP to 15 XP
- Losses: 10000 CB to 20000 CB
- Capture Pulse: 25 CB to 100 CB
- Lance Formation: 60 CB to 120 CB
- Protected Medium: 65 CB to 100 CB
- Protected Light: 65 CB to 100 CB
- Protect Proximity: 55 CB to 90 CB
This hot-fix will also include the removal of rewards which were incorrectly delivered in yesterday's patch.
Players experiencing any load-out issues are asked to strip and re-equip their 'Mechs to correct the issue.
This hot-fix is scheduled for 3PM PDT \ 6PM EDT \ 10PM UTC today, October 22nd.
Edit: Due to an issue discovered in testing, this hot-fix has been rescheduled for 10AM PDT \ 1PM EDT \ 5PM UTC tomorrow, October 23rd.
This will include a patch to the game files and to our servers and could take up to an hour to deploy and test.
We apologize for any inconvenience and thank you for standing by!
-----------
Blijkbaar hebben sommige mensen een Atlas en Centurion gekregen terwijl ze er geen recht op hadden. Jammer.
Curse your sudden but inevitable betrayal!
Hallo met Tim
De sticker "This is NOT a light switch" zal er wel afgevallen zijn....
+1 RadioKies likes thisSapstengel schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:15:
Heb wel eerder meegemaakt dat de gameservers eruit lagen......ook dat het forum eruit lag....maar de complete site?
De sticker "This is NOT a light switch" zal er wel afgevallen zijn....
Meer dan 10 potjes verloren op een rij.
Ergste is dat ik wel consistent minimaal 300+ dam en 2 kills speel.
We worden ook volkomen gesteamrolled.
Lijkt wel massale syncdrops vanwege het tournament
.....
700 damage, 4 kills en verliezen met 6 vs 12.....
---
716 damage, 2 kills en verliezen met 5 vs 12
---
[ Voor 20% gewijzigd door Lynx op 26-10-2014 12:42 ]
n00bteamwarrior online
Zegt vrij weinig over skill...
Vanmiddag een aantal potjes gespeeld met Radio, mijn hemel wat een klote potjes zaten daar tussen zeg...
Want a cookie?!
Is een toernooi bezig.
Opt in en dan tellen de beste 10 potjes die je in een chassis speelt t/m maandag.
Kan MC winnen.
behalve dat een paar van mijn beste potjes losses waren
Kennelijk nog geupdate, inmidels 155ste
Heb er wel spijt van dat ik het ook niet eerder heb gelezen en mee heb gedaan in de SHD bracket.
Had daar graag top 10 gehaald, en zoals het de laatste tijd ging was dat meer dan reëel!
[ Voor 87% gewijzigd door Lynx op 27-10-2014 09:15 ]
Fucks sake... Ben het hele weekend al best veel aan het spelen en dan krijg je dit >_<Lynx schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:28:
http://mwomercs.com/tournaments
Is een toernooi bezig.
Opt in en dan tellen de beste 10 potjes die je in een chassis speelt t/m maandag.
Kan MC winnen.
Naja, dan nog maar een paar potjes.
Zit op Mumble mochten er nog liefhebber zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Renquin op 26-10-2014 20:34 ]
Want a cookie?!
Waar kun je zien op welke plek je staat?Lynx schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:56:
223ste met nieuwe, unmastered stormcrows, mag niet klagen
....
Heb volgens mij wel opt-in button geklikt, maar kan mijn ranking niet goed vinden.
Gewoon CTRL+F en dan je naam op die tournament page.Sapstengel schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:39:
[...]
Waar kun je zien op welke plek je staat?
Heb volgens mij wel opt-in button geklikt, maar kan mijn ranking niet goed vinden.
Want a cookie?!
Vrijdagavond ook wel gespeeld, totdat de server eruit vloog (uurtje of 22:00). Vermoed dat alle potjes voor de server crash niet meer meetellen/verloren zijn gegaan....(?)
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee.Sapstengel schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:01:
Done, maar ik kom niet voor in de lijst...? De opt-in knop staat er ook niet meer, dus ik neem aan dat ik wel "mee doe".
Vrijdagavond ook wel gespeeld, totdat de server eruit vloog (uurtje of 22:00). Vermoed dat alle potjes voor de server crash niet meer meetellen/verloren zijn gegaan....(?)
Kwam er zelf pas gistermiddag laat achter dat er een tournament gaande was.
Dus voor mij is het sowieso vervlogen moeite geweest...
Want a cookie?!
Ik zie die knop wel op http://mwomercs.com/tournaments
Een clan noemen ze in MW een unit!
Ik zit (helaas) niet in een unit.
Als ik een goede/leuke EU based unit tegen zou komen zou ik absoluut voor open staan.
Onafhankelijk (oei oei, pas op voor de lore n...) of het IS of clan is eerlijk gezegd
Halleau, RadioKiesch von Lore hier...
Ick had het gevoel dat er iets mis was in de balans van het universum maar dat gevoel was redelijk hersteld voordat ik kon kijken waar het nu aan lag. Nu ik der thread bekijk zo blijkt mein gefuhl te kloppen... thnx Lynx!
Enige wat ik wil toevoegen is dat je niet met clanners geassocieerd wil worden. Ze hebben de grootste bek, maar als het erop aan komt zijn ze als eerste weer weg. Ze zeggen lorewise het van eer te moeten hebben, maar in de echte wereld (genaamd MWO) zijn het over het algemeen veelal de grootste lafaards!
Er zitten maar een paar Tweakers in een unit, de units WSB (Wolf Spider Brigade, aka WeSellBacon) en BSA (Bindend Studie Advies? geen idee, Flapdrol zit erin). Ik weet zijn forumnaam niet, maar de Fries in ons midden zit in een relaxte unit, relaxt zoals in, niks moet, gezellig als je er bent en we je naam kennen.
Er zijn Genoeg units die actief zijn met een focus op de EU, zoals WSB.
Je moet de Tweakers een beetje zien als het Nederlands elftal. Iedereen zit ergens bij of niet en eens in de zoveel tijd komen we (toevallig) tezamen om... eh.. omdat het kan?, gezelligheid, door te denken en te letten op onze woorden zodat iets wat je zegt niet een opzetje is dat tegen je gebruikt kan worden.
Als je de film Edge of tomorrow kent dan zijn wij de (onofficiele) unit waar Tom Cruise in terecht komt... the best of the best.
http://www.blackstaralliance.com/index.php/index.html
Maar goed, bij de bsa is er een redelijk serieus team in de vs die ook wel een redelijk niveau hebben, met het europese team proberen we te oefenen en scrims te doen, maar de meeste teams zijn of veel slechter of veel beter.
De overgrote meerderheid doet overigens alleen maar groupdrops, waar er maar minimaal betere organisatie is dan in pugs
Neuh, valt wel mee...units/clans/guilds/whatever. Lore-wise boeit het nog geen reet. De enige CW die ik tot op heden heb gezien is Community Warfare....en dan niet onderling, maar verenigd tegen PGI.Lynx schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:17:
Pas op, straks komen de lore nazi's weer uit de struiken
...
Vind het niet netjes dat je zo over Pkunk en Renquin spreekt.RadioKies schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:48:
...
Enige wat ik wil toevoegen is dat je niet met clanners geassocieerd wil worden. Ze hebben de grootste bek, maar als het erop aan komt zijn ze als eerste weer weg. Ze zeggen lorewise het van eer te moeten hebben, maar in de echte wereld (genaamd MWO) zijn het over het algemeen veelal de grootste lafaards!
Eveneens heb je duidelijk nog niet in een clan light gezeten, want dan ben je echt niet als eerste weer weg, mein herr Raven.
fixed that for ya...door te denken en te letten op onze woorden zodat iets wat je zegt niet een opzetje is dat Radio tegen je gebruikt kan worden.
Whaz did you zay?... tomorrow kent dan zijn wij de (onofficiele) unit waar Tom Cruise in terecht komt... the best of the best.
Fire ze missilez!
De spanning is er wel vanaf, zodra ze zien dat ze tegen Flapdrol ingedeeld zijn.haarbal schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:20:
...de interne events, waar de teams random gegenereerd worden om het spannend te houden.
Jammer dat je dat schrijft... je hele post is nu in 1 keer geen klap waard.Sapstengel schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:49:
Vind het niet netjes dat je zo over Pkunk en Renquin spreekt.
Eveneens heb je duidelijk nog niet in een clan light gezeten, want dan ben je echt niet als eerste weer weg, mein herr Raven.
Pkunk kan er idd wat van, maar Renquin noemen? Renquin is een 1e klas Steiner.
Die MadCat van hem en de Ryoken van mij zijn spoils of war

De clanmechs zijn dan evt niet zo snel (die Ryoken wel en de wave 2 mechs kunnen er er ook nog wat van!), maar ik sta vaak voor aan het front ook met mein Raven. Als die laffe clanners achter mij ineens wegrennen omdat opfor voor onze neus staat, dan zie ik dat niet want ik ben te druk bezig met tunnelvisie te pew pew pewen. Vervolgens sta ik daar alleen en ga ik dood terwijl als de rest gewoon was gebleven hadden we het gewonnen.. 1 van de redenen waarom ik vaak als eerste op de achterbank zit te coachen bij anderen. Ik voel mij vaak genoeg net zoals deze commander, alleen de rest geeft niet mee:

Verwijderd
met een raven staat ie "vooraan"
met een jager 2xAC20 staat ie achteraan je rug armor te verwijderen....
Daar ging m'n koffie....thanks Aardschok.
Verder begin ik steeds meer te twijfelen of ik toch niet gewoon die clan Wave 2 moet kopen.
Zitten hele leuke mechs in, je krijgt er ook nog een extra mech bij en al met al is het zijn geld dan ook wel weer waard.
Ook heeft PGI de laatste tijd z'n stinkende best gedaan om het vertrouwen terug te winnen (imo uiteraard)...
Ik zit in dubio
Want a cookie?!
Hallo met Tim
Tsjah, 'k wil eigenlijk ook de Resistance pack. Maar kan geen keuze maken

Want a cookie?!
RadioKies schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:53:
[...]
Jammer dat je dat schrijft... je hele post is nu in 1 keer geen klap waard.
Pkunk kan er idd wat van, maar Renquin noemen? Renquin is een 1e klas Steiner.
...
Wie zegt dat ik dat wil?Sapstengel schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:13:
Je krijgt niet enkel leuke goede 'mechs, een extra 'mech, maar als klap op de vuurpijl ook een mogelijkheid om (wederom) Radio's ongelijk te bewijzen.
[...]
Ben sowieso Steiner in hart en nieren. Naja, maar doen alsof ik de mechs gewonnen heb van clanners

Want a cookie?!
Verwijderd
Ofc is dat een unitLynx schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:17:
Pas op, straks komen de lore nazi's weer uit de struiken
Ik zit (helaas) niet in een unit.
Als ik een goede/leuke EU based unit tegen zou komen zou ik absoluut voor open staan.
Onafhankelijk (oei oei, pas op voor de lore n...) of het IS of clan is eerlijk gezegd
lolz, ik ben een clanner!RadioKies schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:48:
Zit in Clan Wolf Kappa Galaxy
Ik.Renquin schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:03:
[...]
Wie zegt dat ik dat wil?
Ben sowieso Steiner in hart en nieren. Naja, maar doen alsof ik de mechs gewonnen heb van clanners
Alle clanners waren voorheen Steiner (of Davion, Marik, FRR, Kurita of Liao).
Houd jezelf niet voor de gek. Je wilt toch niet bij die lui horen die eeuwen kunnen kissebissen en dommer per eeuw worden?
Een nobel club vindingrijke en intelligente clan is een veel betere keuze, toch?
Wij van WC eend...Sapstengel schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:12:
Houd jezelf niet voor de gek. Je wilt toch niet bij die lui horen die eeuwen kunnen kissebissen en dommer per eeuw worden?
Een nobel club vindingrijke en intelligente clan is een veel betere keuze, toch?
Nobel? Clan?
-> RadioKies in "[PC] Mechwarrior Online - Deel 2"
cUAC20 werkt overigens beduidend minder op rCT's... jammer is dat.
Renquin in "[PC] Mechwarrior Online - Deel 2"
En was de conclusie dat clanners helemaal zo slecht nog niet zijn.. Maar correct me if I'm wrong ^ ^
Hallo met Tim
Het ging toen om lore en nu gaat het om ingame clanners, oftewel de spelers die voor clan gaan.Pkunk schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:53:
De vorige keer waren we ongeveer hier geëindigd met de hele Clan vs IS discussie:
Renquin in "[PC] Mechwarrior Online - Deel 2"
En was de conclusie dat clanners helemaal zo slecht nog niet zijn.. Maar correct me if I'm wrong ^ ^
Overigens, voordat men hier alles te letterlijk gaat nemen :uitzonderingen daargelaten natuurlijk, omdat niet iedereen hetzelfde is.
Mijn conclusie Is dat davion the w2g is en clans niet bestaan.
Mercenary Is een goed alternatief... Schijnbaar... Dan wel grays death legion. Kell hounds heb ik nog maar net leren kennen tenslotte.
En de victor Is de gaafste mech ever!
[ Voor 8% gewijzigd door Lynx op 30-10-2014 22:30 ]
Ik heb een 9S die ik ooit gratis heb gekregen en heb de basics inmiddels unlocked, en ook 15k xp banked. op een of andere manier speel ik toch regelmatig met de mech.
Favorietje is een dual ER PPC in de RT, maar kom op smurfy net uit op een gauss/ER PPC combo.
Bovendien zie ik voor het eerst dat de 9SE een jumper is!
Misschien moet ik het chassis toch is masteren...
De Thunderbolt heeft zo z'n momenten ja.Lynx schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:48:
Zit weer ff op smurfy (yep vrijdag en aan het werk) te spelen en vraag me af wat vinden jullie van de TDR?
Ik heb een 9S die ik ooit gratis heb gekregen en heb de basics inmiddels unlocked, en ook 15k xp banked. op een of andere manier speel ik toch regelmatig met de mech.
Favorietje is een dual ER PPC in de RT, maar kom op smurfy net uit op een gauss/ER PPC combo.
Ben zelf aan het proberen om leuke builds te vinden, maar het lukt me nog niet helemaal.
Hierdoor zeer benieuwd naar wat jij gevogeld hebt.
Want a cookie?!
Edit:
Niet alleen mijn zoon gaat trick & treaten vanavond
[ Voor 59% gewijzigd door Sapstengel op 31-10-2014 12:35 ]
Verwijderd
YozzmanRadioKies schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:23:
Wat is je ingame naam Ramius23? Overigens je quote mij, maar gaat er verder niet op in door het te ontkennen... bij dezen dus een bevestiging van een clanner
[...]
Wij van WC eend...
Nobel? Clan?
-> RadioKies in "[PC] Mechwarrior Online - Deel 2"
cUAC20 werkt overigens beduidend minder op rCT's... jammer is dat.
Ach sommige discusies zijn zinloos, ieder zn ego op internet is toch groter dan in real life
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2014 13:03 ]
Was wel van plan om te gaan spelen inderdaad. Zitten leuke rewards tussen, dus ben benieuwd wat er mogelijk is om binnen te halen ^_^Sapstengel schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:33:
Vanavond nog wat Tweakers online?
Edit:
Niet alleen mijn zoon gaat trick & treaten vanavond
Want a cookie?!
Niet mee eens, tijdverdrijf is niet zinloos, maar een doel op zich en in real life is mijn ego vééééééél groter dan op internet.Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:00:
[...]
...
Ach sommige discusies zijn zinloos, ieder zn ego op internet is toch groter dan in real life
Discuss!
Wel met XL, maar ben vergeten hoe ik 'm vanochtend precies gemaakt heb ...
TDR-9SE
Belachelijke build, een TDR gaat niet brawlen met een XL. Deze is beter:
TDR-9SE
2 mogelijke TDR-9S (de eerste heb ik dus vrij vaak mee gedropt, 2de nog niet geprobeerd).
dual ER-PPC:
TDR-9S
TDR-9S
Normale build is met STD275 ipv STD300 zie ik nu.
Eventueel ook met gewone PPC's om de hitte te beperken.
Gauss / ER-PPC oftewel "summoner-cheese-build rip-off" (vanavond of morgen ff testen)
TDR-9S
En nog maar een 5S om het trio compleet te maken:
TDR-5S
brawler 5S
TDR-5S
TDR-5S
Deze post....lang leve vrijdagmiddag

[ Voor 49% gewijzigd door Lynx op 31-10-2014 15:36 ]
Oef, die gaat me een hoop geld kosten, maar denk wel dat ik die ga maken.Lynx schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:59:
Gauss / ER-PPC oftewel "summoner-cheese-build rip-off" (vanavond of morgen ff testen)
TDR-9S
Ziet er zeer fijn uit.
Want a cookie?!
Geloofde niet zo in de gaus/ppc combo tot ik het op de stormcrow probeerde.
Ik ben nog wel even bezig... dus vandaag laat thuis, morgen de hele dag op kantoor aan t klussen en in de avond op een verjaardag/housewarming combi..
Zal er vanaaf wel bij zijn denk ik, maar wss pas laat.
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:00:
Yozzman

I'm Sapstengel, debate me! Ben het wel eens met je stelling dat irl onze ego's wel groter (zullen) zijn, want via VOIP iig zijn we altijd heel bescheiden. Because thats how we roll!
Ik ben weer verder..
You have no games recorded, yet.
Ik nie snap....
(overigens die gauss/ER-PPC TDR geprobeerd. 400dmg en 4 kills
Dat komt omdat de competition pas om 18:00 onze tijd begintLynx schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:29:
Ff snel 3 potjes gespeeld, alledrie boven de 100pnt en krijg nog steed:
You have no games recorded, yet.
Ik nie snap....
(overigens die gauss/ER-PPC TDR geprobeerd. 400dmg en 4 kills)
Dus ik ben nu online en ga ff een aantal potjes doen.
Mochten er mensen behoefte hebben, 'k zit op Mumble.
edit: eerste prijs is binnen. 200gxp ^_^
[ Voor 4% gewijzigd door Renquin op 31-10-2014 18:31 ]
Want a cookie?!
Ach ja, beetje weinig aan te doen zo...Lynx schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:32:
10 uur am local time..gimp...
wel zonde van die 100+ potjes
Moet zeggen dat ze het wel leuk aanpakken. 't lijkt random te zijn, helaas 2x gxp gekregen tot nu toe -.-
edit: Oeh: gratis mechbay \o/
edit 2: het redeemen van de goodies MOET op de website, niet ingame.
[ Voor 16% gewijzigd door Renquin op 31-10-2014 19:19 ]
Want a cookie?!

Toch niet zo laat als ik had verwacht.
Je moet wel redeemen op de webpagina http://mwomercs.com/tournaments alvorens je het in je spel krijgt... das dan wel weer raar.
[ Voor 29% gewijzigd door RadioKies op 31-10-2014 19:54 ]
Want a cookie?!
Ah, heb niet gekeken wie er online waren idd...Sapstengel schreef op zondag 02 november 2014 @ 10:42:
Ow? Volgens mij was ik rond die tijd wel online...volgende keer ff in-game berichtje sturen...? Heb Mumble niet altijd aan.
Ben je er nu ook?
Want a cookie?!
Vanavond waarschijnlijk weer online...
Als dat van ~10uur tot in de avond duurt dan zou ik maar eens een dokter raadplegen...Sapstengel schreef op zondag 02 november 2014 @ 10:49:
Nope, zit op de pot te schijten.
Vanavond waarschijnlijk weer online...
120 Trick: 1 Single Heat Sink
126 C-Bills: 50,000 C-Bills
53 C-Bills: 112,500 C-Bills
120 GXP: 300 GXP
47 GXP: 300 GXP
70 MC: 40 MC
54 MC: 45 MC
90 punten: flamer
74 punten: 1 ton ams ammo
64 punten: 500.000 cbills
63 punten: premium time.
Dat krijg je ervan als je mijn 1 ton AMS ammo uitlacht....karma.
Dit zijn de builds waar ik uiteindelijk op ben gebleven en de TBR mee heb gemasterd:Lynx schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:48:
Zit weer ff op smurfy (yep vrijdag en aan het werk) te spelen en vraag me af wat vinden jullie van de TDR?
TBR-5S - STD260, 2xSSRM, 3xML, 2xAC/5,2DHS
TDR-5S
In het spel heb ik er nog 2 heatsinks bij, maar bij smurfy krijg ik ze er niet bij op de een of andere manier.
TBR-5SS - STD260, 4xML, 2xERPPC, 5DHS
TDR-5SS
TBR-9S - STD260, 5xML, 2xAC/5M, AMS, 5DHS
TDR-9S
De 9S en de 5S lijken erg op elkaar, maar ik hou dan ook van ballistics
Hallo met Tim
Want a cookie?!

Nog anderhalf uur om Trick/Treat "tournament" te doen. Ik ben net thuis, dus ff proberen nog in te cashen

[ Voor 4% gewijzigd door RadioKies op 03-11-2014 17:24 ]
Niw: rest van mijn spoils.
c-bills: 1,375,000
Consumables: 4x Improved Coolant Pod 2x Improved UAV 1x Priority Air Strike
gxp: 2900
mc: 220
mech bays 2
Tricks: 1 Medium Laser 1 Small Laser 1 Ton of AMS Ammo
Want a cookie?!
RadioKies schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:24:
Stromcrow ftw...

Want a cookie?!
De Ice Ferret is morgen. Ben erg benieuwd. Eindelijk een echt snelle clanmech..Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:06:
Hebben jullie eigenlijk de Wave 2 mechs besteld?
Morgen komt de lynx namelijk uit
Hallo met Tim
Ik had niet de laagste score....Renquin schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:07:
Lol, je bedoelt vast die van RadioKies :'D

Heb je die match toevallig ook getaped HaarDrol?
Awesome comeback!
Edit:
Die Ice Ferret vind ik met grote afstand de slechtst uitziende mech so far...
[ Voor 76% gewijzigd door Sapstengel op 04-11-2014 10:54 ]
Hallo met Tim
Verwijderd
Overigens, mijn stormcrow heeft er een buff bij gekregen zeg :"
- Clan ER Medium Pulse Laser:
- Damage increased from 7.4 to 8.0
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2014 20:07 ]
Hallo met Tim

Hallo met Tim
Top patch dus? Vanaaf maar eens de patchnotes kijken, updaten en een rondje proberen, nog andere Tweakers die online komen?
Staat dat er tegenwoordig bij in de mechlab, welke tier je mech is?Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:45:
als jullie door de garage heen bladeren, hoeveel tier 5 mechs hebben jullie dan?
Kan leuk zijn die swamp map, er vallen mij echter 2 dingen meteen op:
1) Map voor jumpjet mechs omdat er heel veel plekken zijn waar alleen JJ mechs kunnen komen.
2) Ondanks swamp, had ik wel wat dichtgegroeide plekken verwacht waar je door de natuur heen moet wanen en je geen achterwerk ziet.
[ Voor 36% gewijzigd door RadioKies op 05-11-2014 17:53 ]
Victor bundle gekocht en davion house gejoined.
Voor cw dus eerst IS.
Dropset:
Sdr-a (mss nog 5d)
Shd-2d2
Tdr-9se
Vtr-ds...of 9s ben nog aan het testen.
Wie spot de rode draad?
Lol, heel slecht Sap!Sapstengel schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 06:53:
Je slist veel?
Maar kan je nu dan ook gewoon mech bundles kopen van oude IS mechs?
Ben nog steeds Steiner, dus moet maar eens gaan kijken wat ik daar voor kan kopen dan.
Heb ik btw iets gemist qua CW de afgelopen patch dat Lynx nu ineens zo stellig een kant kiest?
edit: @Radio het lijkt dat ze je bug opgepakt hebben
- Fixed an issue where latency sometimes causes missile lock to visually complete before being properly locked.
[ Voor 18% gewijzigd door Renquin op 07-11-2014 08:33 ]
Want a cookie?!
Komt meer doordat ik pas bij boek 6 ben van de battletech
Enne sap...ik zou iets meer armor op je back nemen de volgende keer dat we samen droppen