Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Crap, vergeten...had wel zin in Stompy mechs vanavond...

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ah fuck!
Timber Wolf Online
Afbeeldingslocatie: https://static.mwomercs.com/img/news/media/0957f5db1e40b82a428fad99937ad4b7.jpg

Russ Twitter patch notes:
•Treb Champion
•A dozen new mastery bundles added to the store
•new cockpit items ( not the island one yet)
•New game mode voting system - lets all see how it impacts games especially in the group queue before we judge it's worthiness
•New penalty for Clan mechs losing a side torso - 20% of internal heat sinks
•Fall damage tuning for light and Medium mechs.
•In game rewards now display in a new graphical format and position - can change in setting to classic view
•Old reward table still.
•Missing weapon modules added - known issue on inconsistent naming.
•Also trials are only in their own tab and now mixed in with your owned mechs
•UI improvements - most notably in the store
•Bug fixes including the Mad Dog arm actuator Yaw issue.
•Of course Timber Wolf goes for MC and Adder for C-bills
•That should do it - already looking forward to Oct 21st patch
•Added Summoner and Direwolf as Trial mechs now
•Also trial mech's are only in their own tab now and NOT mixed in with your owned mechs

[ Voor 81% gewijzigd door RadioKies op 07-10-2014 20:12 ]

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:58
Meh, MC only, zal wel meevallen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

•New game mode voting system - lets all see how it impacts games especially in the group queue before we judge it's worthiness

Waarom ze die voting doorgevoerd hebben, vat ik wel. Maar ik heb zo'n hekel aan Conquest dat ik liever 1 minuut langer wacht, dan 5 tot 15 minuten Conquest moet spelen...

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Game servers zijn weer online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
check, dan zal ik mijn pogingen om win 10 tech preview (op wat toevallige restanten hardware) te installeren staken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Die nieuwe in-game rewards zijn wel vaag...vind ze een beetje afleiden zo "midden" in het scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Net wat we nodig hadden...
new modules:
IS LRM 20 Range
•IS LRM 10 Range
•IS LRM 15 Range
•IS LRM 5 Range

Verder wel fijne patch denk ik. iig veranderingen in het systeem zoals score scherm (wat voor CW vast is gedaan¿).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Kan me niet voorstellen dat de in-game rewards voor CW bedoelt zijn... zit ook geen nieuwe info bij, enkel anders weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Also trials are only in their own tab and now mixed in with your owned mechs
Trials hebben nu hun eigen tabje en staan gewoon nog steeds -mateloos irritant- tussen je eigen mechs? Of is "now" een typo en moet dat "not" zijn?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

•Also trial mech's are only in their own tab now and NOT mixed in with your owned mechs

^^laatste bullit van Radio's post ;) ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik dacht dat die score sloeg op het endgame scherm, niet in je hud tijdens spelen. Vandaar die CW opmerking. Vind t wel koel om dat in je hud te zien. Bij alles wat je doet wat geld op gaat leveren zie je wat, ik mis alleen nog een geluidje elke keer als je een bedrag ziet: (3 components slopen) cha-ching! cha-ching! cha-ching!
$$$
"a winner is you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Dankzij de tournament heb ik nu de 3 direwolves. Nu nog uac cooldown en laser range :)

spel blijft een grote cbill sink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik heb dankzij de 9,5mil bonus nu ook 20mil op mn rekening staan, geen idee waar aan uit te geven. Paar mogelijkheden zijn:
-3e Atlas (wanneer ik die RS7-S heb als 2e)
-3e centurion (nadat ik de CNT-AL heb)
-3e Victor kopen zodra de negatieve perks eindelijk weg zijn en hij weer viable is.
-Nieuw chassis nemen: Jenners, medium of heavy (geen idee welke dan)
-Een XL engine groter dan 280 kopen (das mn grootste XL atm)
-Sparen voor een andere IS mech (King crap? Zeus als die ooit komt)
-Doorsparen omdat het kan
-Alles waar ik voor sta verlogen en toch voor een P2W OP wallhack-clanmech gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Jenners!
Ik weet dat je er geen MC aan uit wil geven, maar die Jenner-F(C) voor 50% was eigenlijk wel een goede deal, waarmee je gelijk een 300XL in huis zou halen...maarja... sleutelwoord is "was" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Mwah, om de week is er een sale. Heb tijdens de vorige cbill sale de cataphract 3d, stalker 5s, centurion d gehaald, voor xl280, xl255 en xl300 engine..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ja had ik ook wel willen doen toen, maar had op dat moment geen CB genoeg om een IS PPC los te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Hebben jullie wel braaf "No" gestemd?
Zo niet, ff doen!
http://mwomercs.com/forum...ame-mode-voting-poll-v20/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer kwam die centrurion, atlas en king crab vrij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Waarom word ik net in een conquest game gedropt terwijl ik dat niet heb aangevinkt als preferred game mode? Is dat dat nieuwe voting systeem ofzo?

Ok ik begrijp dus dat sinds de laatste patch je preference een stem is. Wat de neuk. Welke kneus verzint dat een game mode verband heeft met het niveau van het spel dat je speelt? En nog vreemder.. de uitkomt van de poll? Meer dan de helft vind een random game mode wel best? Omdat PGI geen fatsoenlijk ELO systeem kan implementeren? Jezus wat een dom gedoe weer!

Ik ben moe.

[ Voor 56% gewijzigd door Pkunk op 08-10-2014 22:51 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Nog sterker: Russ geeft in diezelfde thread toe dat hij het huidige Elo op basis van win/loss ook ruk vindt....go figure.

Gisteren twee keer gehad dat spelers met een Dire Wolf op Conquest terecht komen en gewoon disconnecten na een hoop geklaag.

Edit: Nice!

Attention all,

By Presidential order, I am closing the poll. While there is a slight majority in favour of keeping the changes as is: Our hope was for a clear or resounding majority in order to keep these changes. As that is not the case, we are looking to reverse the Game Mode changes later today tomorrow in a hot-fix and restoring the hard selections.

We hope to re-approach these concerns from different angles, and to see which approach offers the greatest utilitarian benefit to the Community. In the meantime, we invite you to continue this discussion in one of the several General Discussion threads which have emerged since yesterday.

The Hot-Fix is currently scheduled for 4PM PDT / 7PM EDT / 11PM UTC 10AM PDT / 1PM EDT / 5PM UTC
Thank you all.

Edit: An issue has been discovered by QA, forcing us to delay the hot-fix until tomorrow. We appreciate your patience, as we hope this hot-fix will also include a resolution to the infamous Identification Friend or Foe (IFF) "Dorito" bug.

[ Voor 67% gewijzigd door Sapstengel op 09-10-2014 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik begrijp echt de uitslag van die poll niet.. Al had 5% het een vooruitgang gevonden had ik het nog niet begrepen.

[ Voor 42% gewijzigd door Pkunk op 09-10-2014 10:22 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Hurray, IFF fix. Van de nieuwe MMaker heb ik gelukkig niks mee gekregen. Ik ben morgen avond als t goed is weer eens in MWO te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Alsof je nu ineens geen friendlies meer in de rug schiet.... ;)

Edit: huh??? Nu snap ik ineens waarom je iedereen in de rug schiet...je krijgt er gewoon een reward voor!
"Team Damage Reward is showing up at the end of match screen"

Daar zal Radio inmiddels grossier in zijn... ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Sapstengel op 09-10-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Shit, busted! Maar dat is nu gefixt dus? Jammer O:)

Zie ik vanaaf nog Tweakers in mijn vizier online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ga het weer eens proberen...vanaf een uurtje of acht/half negen. Zal Mumble wel aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

--nvm--

[ Voor 98% gewijzigd door RadioKies op 10-10-2014 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CONQUEST GAME MODE CHALLANGE
CHALLENGE COMPLETE!
Time Left: 19:25:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Conquest Game Mode Challange
CHALLENGE COMPLETE!
Time Left: 18:42:19

Easy mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Whut whut!
Afbeeldingslocatie: https://static.mwomercs.com/img/news/media/60c86b0e790e22d42b5ef580018e4b59.jpg

In other news:
http://mwomercs.com/forum...rds-bet-you-didnt-notice/
I am guessing that during the game mode voting situation most people didn't notice that game rewards are much higher now in conquest.
In fact since Tuesday Conquest is giving out the highest per game average of C-Bills.
~15K higher per match average than Assault and Skirmish.
Just saying.

En nog een reward fuckup:

Hey Folks,

A couple of patches ago, we put in a big series of new rewards to be tracked that will be giving rewards to players doing the various roles in combat. For example, scouts would be heavily rewarded for scouting activities. We put these in early and were using the playerbase to help us gain metrics on which rewards were being triggered. With this information, we can set the CB/XP rewards without exploding the current economy.

Simply put, we added a bunch of hidden reward trackers and started gathering data. Recently we found out that one of the rewards that are currently being rewarded live was accidentally added to the hidden list. This reward was NARC bonuses. We are fixing this but it will not be included in production until the next patch.

That being said, this is directly affecting the current weekend event since the Tag/NARC bonus are used in the formula for giving you points. What we are doing is removing the Tag/NARC points from the formula and redistributing the 4 points to the other variables in the formula. You will see on the event page that the following has been applied:
Kill = 2 points
Assist = 3 points
Spot = 3 points
Victory = 4 points
We apologize for this inconvenience.

[ Voor 119% gewijzigd door RadioKies op 11-10-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Lol @ Narc f.u.
Al die Narcende Ravens die flink irritant waren krijgen dus nada. Epic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:59
Niet te geloven hoe lang het recentelijk duurt om games te vinden.
Zelfs in lights en mediums :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Yup, gisterenavond ging het prima, tot een uur of elf. Het leek net alsof iemand een knop heeft ingedrukt en we telkens 2-3 minuten moesten wachten voor een drop.
Zal me weinig verbazen als ze op de achtergrond iets aan het testen zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door Sapstengel op 12-10-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik weet wel hoe het komt, PGI heeft zo veel "praise" gekregen de laatste tijd na het scheiden met IGP dat wss dit aan de hand is:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rlMxXzL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Heb de assault challenge iig binnen.
SDR-A easy mode!

heb nu zo vaak met mijn vinger boven de MoW en/of Masakari pack knoppen gehangen dat ik me afvraag of ik het nog echt ga doen.
Die extended MoW aanbieding helpt wel....zou het een sign zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Zo is het forum vol leven en zo is het ineens een paar dagen stil, heb ik een grap gemaakt?
Afbeeldingslocatie: http://www.c4dcafe.com/ipb/uploads/monthly_02_2014/post-91752-0-51098400-1392135633.jpg

Vrijdag avond is weer iedereen van de partij? Vraag me af of er dan weer een weekend challenge is (hopelijk groep), als dat zo is wil ik niet weer een kruisje op mn profiel van een niet behaalde challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik heb nu een direwolf met de volgende setup

4x c lbx 10
6x C er small lasers

best wel lachen. ik moet nog een assault tegenkomen face to face die mij sneller killed dan ik hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Heb een soortgelijke build, maar dan met 4 cERMLAS...beetje aan de hete kant, wel ontzettend leuk om atlaii in twee volleys te smoken ;)

Zal jouw build eens proberen, kijken of die wat koeler loopt.

Edit: Vrijdagavond wel weer online...1 rood kruisje per 4 weken vind ik al te veel ;)
Overigens was die solo challenge van een anderhalve week geleden (Worthy Adversaries) ook wel leuk. Sync droppen werkte redelijk goed.

[ Voor 35% gewijzigd door Sapstengel op 15-10-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Het wordt weer tijd voor een grote mechsale.
Niks challenge pff die gratis premium dagen Had ik helemaal niks aan.
S'avonds Winnen vervolgens bedtijd en een werkdag. Volgende dag Is de premium time weer op tegen de tijd Dat ik achter de pc kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Yup, een dag premium time is een goede marketingstrategie. Durf te wedden dat veel spelers (net als ik) vrijdag-, zaterdag-, zondag- en maandagavond hebben gespeeld om het maximale uit de premium tijd te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik voel met je mee Lynx, ik heb alleen de vrijdag en zaterdag avond een 2 uurtjes achter MWO gezeten waarbij ik de zaterdag nog premtime had omdat ik vrijdag gestopt was voordat ik het redeemde.

Las in een tweet van Bryan dat men lang moest wachten doordat de servers overbelast waren door de grote hoeveelheid bezoekers dat weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Krijgen we vandaag niet een kadootje?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
ow? De atlas en centurion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

RadioKies schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:13:
...
Las in een tweet van Bryan dat men lang moest wachten doordat de servers overbelast waren door de grote hoeveelheid bezoekers dat weekend.
Laten we het hopen. Meer spelers = groter budget = meer bug fixing en features.
Pkunk schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:49:
Krijgen we vandaag niet een kadootje?
Niet de Atlas, noch Centurion vrees ik:

When will the rewards appear in my inventory?
Centurion CN9-AH: October 21st, 2014.
Atlas AS7-S: October 21st, 2014.
King Crab: December 16th, 2014.

[ Voor 42% gewijzigd door Sapstengel op 16-10-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

A shitstorm of IS mechs incoming!

http://mwomercs.com/forums/topic/173062-october-road-map/
IS Mech quirk voorbeelden:
Hunchback 4G is designated as a Tier 5 Brawler - Because it is a brawler it can get certain types of quirks
Additional Armor (RT) +18
Additional Structure (RT) +12
AC/20 Range +25% (fick jahwol! + de 27m range module erbij = kickass)
AC/20 Cooldown +25% (hue hue de cooldown module erbij = I'm the one who knoks!)
AC/20 Velocity +25%
Energy Weapon Heat Gen -12%
Energy Weapon Range +16%

Awesome 8Q - Tier 5 Support
Additional Structure CT +20
Additional Structure LT +10
Additional Structure RT +10
PPC Heat Generation -25%
PPC Range +25%
PPC Velocity +25%
PPC Cooldown +25%
Laser Duration -16%

-edit-
Weet niet of ik er vanaaf bij ben, vandaag flink boos lopen maken en druk bezig geweest, maybe iets te druk... we zullen zien wat een paar asprines voor effect hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door RadioKies op 17-10-2014 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Wat een vage Challenge dit keer...we krijgen discount op "select mechs en mechbays"...uhuh. Alle ruk mechs natuurlijk...

Edit:
Oh, en of je nu speelt of niet, het is een bonus die gebaseerd wordt op de uitslag van alle spelers...uhuh...denk dat ze graag willen laten zien hoeveel potjes er zijn gespeeld...

[ Voor 44% gewijzigd door Sapstengel op 17-10-2014 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
50% op de stormcrow lijkt me een topdeal?

Ik ga sparen voor een 21ste in ieder geval.
Gelijk 3 nieuwe mediums voor.... 15m ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Net een nieuw personal best.

1073 damage, 5kills, 6 assists
Cat
Victor
Commando
Die 'andere' clan heavy
Whale

In mijn shd-2d2: 2LL, 16srm, 300xl, 3 JJ

Print screen bleek een zwart vlak :(

[ Voor 15% gewijzigd door Lynx op 18-10-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Lynx schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:53:
Print screen bleek een zwart vlak :(
And that, lady's and gentlemen is why we use MSI Afterburner ;)
Eenvoudig screencappen, filmen (mocht je geen shadowplay hebben) en je systeem (nadruk op je graka) prestaties in de gaten houden met OSD.

Nette stats voor een SHD. Kun je een Smurfy build posten? Bespaar je op srm ammo en/of armor of zo om alles in je mech te stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Hier werken screens gewoon. Of probeer je in paint te plakken? Anders staat ie misschien in de user/screenshots folder in de mwo dir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ohja, MWO heeft ook een screenshot functie :P

BTW, http://mwomercs.com/forums/topic/166699-hitbox-localization/
Er is blijkbaar een geupdate versie met alle hitboxes. Geen wondes dat headshots zo moeilijk te halen zijn bij veel mechs... 5% van de cockpit telt maar als hoofd hitbox. Direwolf, madcat, Adder. Vindicator, Trebuchet bijvoorbeeld hebben veel te kleine boxen... Ik snap ook waarom de Raven zo makkelijk te headshotten is... daarbij is de hele cockpit een hitbox die je van voren en van de zijkanten kan slopen, waarbij bij andere mechs je hem alleen dead-on van voren kan raken.

Penn & Teller zouden er wel eens een aflevering over mogen maken:
Afbeeldingslocatie: http://www.thecleanslate.org/wp-content/uploads/2011/03/4795.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Nope was een windows screen Inderdaad in paint.
Helaas en jammer dan.
Ik heb niet veel srm ammo, 280 ofzo.

Wear m down and finish it off.
Was nog spannend ook op het einde.
9-12 uiteindelijk.
De whale Was fresh, en wij waren nog met een atlas die gecored Was, een light op 1 been en ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Dat zijn de mooie potjes, spannend tot op t einde, of was die clanner een slechtspelende idioot?

http://mwomercs.com/forum...nturion-mechlab-retrofit/
Weapon look changes en beelden van de nieuwe centurion, zeker wel een gaaf ding.
Afbeeldingslocatie: http://s26.postimg.org/8kl4823mh/cent_ah_melee.jpg
Ff zeiken op een gratis iets btw ;).. uiteraard zonder Endo en met SHS zodat je gratis mech alsnog een upgrade naar DHS moet krijgen en evt Endo steel... }:|

Als hij uitkomt is de strategie uiteraard om eerst zelf met Mastered mechs te gaan spelen omdat al die Cents nog niet eens basic zijn.

Nou Sap, je mag blij zijn, je Oxide gaat nog meer OP (vergeleken met IS lights) worden dan dat ie al was:
Jenner Oxide - Tier 3 Brawler
Structure Strength (LL&RL) +4
SRM/4 Range +15%
SRM/4 Cooldown +15%
SRM/4 Heat Gen -15%
Got rid of the negative movement quirks that existed.

Ik kan niet wachten tot ze de Ravens heel hard onder handen gaan nemen (ook al krijgt de 3L maar 1 positieve quirk als tier1 zijnde mech).

[ Voor 8% gewijzigd door RadioKies op 18-10-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Lynx schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:51:
Nope was een windows screen Inderdaad in paint.
Helaas en jammer dan.
mechwarrior gebruikt ook de prinscreen knop

kijk in de mechwarrior folder, user, screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik ben op Mumble mochten er mensen zoals ik geen leven hebben..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Heb de screen terug....kan 'm alleen nergens heen uploaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

imgur.com?
copy paste naar een andere lokatie op je schijf eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Tweakers fotoalbum als je lang genoeg op tweakers genolifed hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

RadioKies schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:15:
Dat zijn de mooie potjes, spannend tot op t einde, of was die clanner een slechtspelende idioot?

http://mwomercs.com/forum...nturion-mechlab-retrofit/
Weapon look changes en beelden van de nieuwe centurion, zeker wel een gaaf ding.
[afbeelding]
Ff zeiken op een gratis iets btw ;).. uiteraard zonder Endo en met SHS zodat je gratis mech alsnog een upgrade naar DHS moet krijgen en evt Endo steel... }:|

Als hij uitkomt is de strategie uiteraard om eerst zelf met Mastered mechs te gaan spelen omdat al die Cents nog niet eens basic zijn.

Nou Sap, je mag blij zijn, je Oxide gaat nog meer OP (vergeleken met IS lights) worden dan dat ie al was:
Jenner Oxide - Tier 3 Brawler
Structure Strength (LL&RL) +4
SRM/4 Range +15%
SRM/4 Cooldown +15%
SRM/4 Heat Gen -15%
Got rid of the negative movement quirks that existed.

Ik kan niet wachten tot ze de Ravens heel hard onder handen gaan nemen (ook al krijgt de 3L maar 1 positieve quirk als tier1 zijnde mech).
Holy crap, die Cent ziet er zwaar relaxed uit! Jammer dat het een fake is. Vind de armor plate aan de linker-arm wel echt vet. Precies waar de arm voor bedoelt is.

Leuk dat de Oxide ook aandacht krijgt. Zou niet zeggen dat hij het nodig heeft in vergelijk met de huidige mechs. Echter, aangezien er bijzonder veel mechs quirks krijgen is het misschien wel nodig na de 21e. Ondanks dat ik meer lol heb in de Oxide, is de F en in mindere mate de D toch de betere mech.
Zou wat minder back armor doen, maar lijkt me verder een leuke build om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Ben inmiddels door 3 en een half boek heen van de battletech.
Enige wat ik mij afvraag is ik zie zoveel onbekende namen voorbijkomen voor mechs.
Ik ken de verhalen over unseen, reseen, etc. maar ik zie de verhoudingen niet ten opzichte van de MW:O mechs.

Rifleman: Jagermech?
Archer: Cat?
Phoenix hawk: ?
Dervish: ?
Wasp: ?
Stinger: ?
Crusader: ?
Warhammer: ?
Marauder: gaat 'm niet worden.... :)

Thunderbolt, orion, shadowhawk etc zijn allemaal langs gekomen dus ik neem aan dat er overeenkomsten zijn. Is er een lijst ofzo om de canon/lore namen van te koppelen aan MW:O?

[ Voor 3% gewijzigd door Lynx op 20-10-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn meerdere eigenaren geweest...

sommige mechs die je noemt zijn van een eigenaar die er niets meer mee wil doen, maar niet de rechten wil verkopen... dus die mechs gaan we noiot niet meer zien

dus een rifleman is no-go, maar een marauder is reseen

maar waarom PGI de releases doet zoals ze, ze nu doet? dat weet niemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:02:
...
maar waarom PGI de releases doet zoals ze, ze nu doet? dat weet niemand
Pssssst....kijk ff hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus?

geeft nog geen verklaring waarom ze bijvoorbeeld de jagermech hebben ingevoerd maar niet een crab of iets dergelijks.

en kwa clan is het vrij logisch, de 16 clanners die ze dadelijk hebben zijn de enige 16 clanners in 3050, dus die weten we al

2 jaar geleden gaven ze nog aan welke mechs ze aan het ontwikkelen waren

maar denk dat ze daar mee gestopt zijn nu ze de flea niet aan de praat krijgen ivm masc dat niet werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ja de mechs die een MASC standaard hebben die komen er niet totdat MASC werkt... oftewel soon(tm) over 2 jaar of (n)ooit een keer.

Er zijn mega veel mechs die PGI kan implementeren, ze moeten echter keuzes maken ivm tijd. Alle mechs die nu uit zijn kent iedereen wel die wat bekend is met Mechwarrior/BT. Maar ik denk dat het vooral gewoon redelijk random keuzes maken is met als enige leidraad dat de IS per class en per huis redelijk gelijk op moet gaan. Elk huis zou evenveel varianten mechs moeten krijgen, dit omdat Russ of iemand anders ooit zei dat als men puur met eigen huis mechs wil gaan spelen ze nog wel keuze moeten hebben en ten minste van elke gewichtsklasse er 1 moeten hebben.
Ik had ook heel graag de Crab gezien, maar ik denk ivm bewegen van de mech (hoe dat ding eruit ziet en loopt) moeilijker te maken is dan de huidige normaal lopende mechs.

@Lynx
De Rifleman (60ton) is geen Jagermech (65ton en speciale versie van 70ton). De Archer is ook geen catapult. Sarna.net is idd een goeie site om ze in op te zoeken. Pas echter wel op, niet alle info klopt.. voorbeeld:
Designed as an anti-aircraft platform and long-range fire support unit, the JagerMech was intended to correct several perceived faults of the original Rifleman.
Long-range fire support unit? De Jagermech? My AC40 BoomJager says something completely diffirent:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QDm3ayQ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vnqavIt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat jij hem zo gebruikt betekend niet dat Sarna verkeerde info heeft ;)

en die boomjager is zo onzettend cheese dat de tegenstander je kan ruiken voordat je dichtbij bent :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Haha @RadioKies, Jagermechs kunnen helemaal niet praten gekkie!

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Die van mij praat anders gewoon tegen mij hoor... njah.. gewoon.. af en toe heeft ie last van wat sterallures. Niet alleen mijn Jager praat tegen mij overigens, mn auto, de pc, de laptop, de hond, de stofzuiger, de telefoon en zelfs sommige planten! Enige wat niet echt tegen mij praat en waar ik zeker van weet dat het kan praten
spoiler:
zijn mensen
-O-
*kuch*

Kan niet wachten tot t morgen is. 1 Cent, 1 Atlas en 3 stormcrows rijker worden.
Kieschgggg met clanmechs? Ja blijf toch Nederlander en 50% off CB kostprijs is immers 50% off CB! Ook omdat het mij geen slechte mech lijkt.

En dan geef ik daar straks al mijn geld aan uit om vervolgens volgend weekend of over 2 weken andere mechs heel erg in de aanbieding te krijgen die ik liever heb.

Overigens kun je ook de Shadowhawk kopen voor zijn engine, dan verkoop je de chassis (je krijgt de volledige prijs terug die je ook betaald hebt) en dan heb je een engine voor 50% v/d prijs gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

http://mwomercs.com/forum...iew__findpost__p__3834325

PGI: Alexander Garden
Posted Today, 07:55 PM
Just confirmed the PostAA fix in the patch build, so it'll be rolling out tomorrow.

To clarify:
PostAA will not be forced On when dropping into a match or the Testing Grounds. We have also eliminated the halo effect, which was noticeable even when stationary.
PostAA will still produce ghosting when On.
Heat vision is not yet functional under MSAA/TXAA. That fix is ongoing, and will not roll out with the fix tomorrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

RadioKies schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:08:
...
en 50% off CB kostprijs is immers 50% off CB!
...
en 45% off is 45% off ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Hebben? 80€ is een lekkere deal...

Ook King crab bij deze package?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Die Zeus is net als de Awesome: Do not want!
Beide mechs waren mechs waar ik heel erg op zat te wachten, echter de Awesome is helemaal niet de Awesome die ik ken en de Zeus ziet er ook erg matig uit. Rare voorkant, geen cone schouders. Alex, de ontwerper heeft zich laten inspireren door de Zeus op Sarna, maar dan net de verkeerde schetsen die daarop staan.
http://www.sarna.net/wiki...g/458px-3050_Zeus.jpg.png Die staat op sarna,
http://3.bp.blogspot.com/...or+4+Zeus+Paper+Model.jpg is wat ik graag had gezien.

Dit is wat we krijgen:
http://www.sarna.net/wiki.../397px-3025_Zeus1.jpg.png
maar dan met nog minder ronde schouders zoals het eruit ziet.

[ Voor 12% gewijzigd door RadioKies op 21-10-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
http://3.bp.blogspot.com/...or+4+Zeus+Paper+Model.jpg

mechwarrior 4 design toch

Mechwarrior 4 heeft zowiezo superieure models tegenover mech online. Vooral de Direwolf in mech4 is 80x beter qua model en animatie dan in mech online. Maarja eigelijk geld dat voor alle mechs dat ze beter uit zien in mech4 dan mech online

nog beter gezegd: mech online is op elke area slechter dan de oudere games behalve grafisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog geen nieuwe cent of altas in de garage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ik vermoed dat ze na de patch van 19:00 uur pas te zien zijn...zijn er vanavond nog mensen online om de nieuwe 'mechs te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
bevestiging dat het je ook in aanmerking komt voor de crab als je deze koopt.

Bought.....

probeer een nieuwe build op Firebrand.
Werkt top tot nog toe.

STD275, endo, DHS, FF, 2x ERLL, 2x LPL, 5x DHS

beetje armor gedropt op legs en head.
Maakt FF wel weer goed... :)

Eerste pot 700 damage en 4 kills

FIREBRAND

[ Voor 72% gewijzigd door Lynx op 21-10-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Eh Lynx..
FF maakt alleen per armor punt het wat lichter, je krijgt niet per punt meer weerstand.

Ik doe evt 1 rondje mee om te kijken het wat is, maar dat is afhankelijk van wanneer de patch klaar is. De Rijdende rechter is op TV vanaaf (het enige programma wat ik nog op de beeldbuis kijk), dat moet ik wel vanaaf ook kijken anders hoor ik morgen op kantoor allemaal spoilers... 7(8)7 daarna ben ik tukken.

wtf, hoe kom ik er ineens de laatste tijd bij dat ik een fatlass-s krijg? Ik heb volgensmij geen mech "allah carte" gekocht.

[ Voor 15% gewijzigd door RadioKies op 21-10-2014 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

RadioKies schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:28:
...
De Rijdende rechter is op TV vanaaf (het enige programma wat ik nog op de beeldbuis kijk), dat moet ik wel vanaaf ook kijken anders hoor ik morgen op kantoor allemaal spoilers... 7(8)7 daarna ben ik tukken.

wtf, hoe kom ik er ineens de laatste tijd bij dat ik een fatlass-s krijg? Ik heb volgensmij geen mech "allah carte" gekocht.
22:20 begint ie pas...rond 19:30/20:00 uur kun je al los in je nieuwe Cent.

Geen Phoenix pack gekocht? Waren goede deals...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Enige waar ik geld aan heb uitgegeven is MC. Ik vond die pakketten niet echt wat. Tot nu toe zitten in al die paketten (behalve de founders) allemaal mechs tussen die ik niet speel. Battlemaster, locust en de TDR vind ik niks (oftewel alleen de shadowhawk) en je weet hoe ik over de clanmechs denk (zitten ook maar een paar leuke tussen imo) :)

Eigenlijk hetzelfde als met de package die je nu kan kopen. Als ze Zeus er goed uit zag was ik daar wel voor gegaan, maar dan a la carte omdat de andere mechs aan mijn achterste kringspier kan oxideren ;)

Kan nu zo ook niet testen, moet nu naar kantoor met spoed blijkbaar omdat iets over het hoofd gezien is wat morgen ochtend klaar moet staan...... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
http://mwo.smurfy-net.de/equipment

FERRO FIBROUS ARMOR 12% more protection per ton, occupies 14 critical slots but weighs less.

servers still down :(

[ Voor 9% gewijzigd door Lynx op 21-10-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Lynx, het is een gewichtsbesparing, geen extra armor (helaas).
Het staat er inderdaad ietwat verwarrend, maar toch klopt hetgeen Radio eerder meldde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
500k door de plee :/

servers up en niemand op mumble

[ Voor 46% gewijzigd door Lynx op 21-10-2014 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Endo > FF, maar als je ze beide kunt plaatsen is het geen weggegooid geld.
Overigens met de Firebrand geen probleem om weer die 500k te verdienen ;)

Edit: servers are up

Edit2: Atlas ziet er echt briljant uit met die Monocle

[ Voor 21% gewijzigd door Sapstengel op 21-10-2014 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effe spieken dan straks, vanavodn helaas geen tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Net match gestart. na 10 seconds iedereen DC en servers offline :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Bij dezen het brute boze oog van Sapstengel
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/538503915345226330/7B945164525346869FA952A9201474993F5AE6F7/
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/538503915345096100/CC82271DB947023BD4C98B77F238E8AD49F0195E/

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

HStyles schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:23:
Net match gestart. na 10 seconds iedereen DC en servers offline :S
Servers zijn alweer online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Net match gedaan
5 kills en 970 dmg. 200k cbill. eerst kreeg je dus veel minder met zelfde aantal kills en dmg done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Lol, LRM-boats opgelet, LRM-5 is nu ook gelinkt:
- Added LRM-5 heat scale. Linked to all LRMs. This is for both Clan and IS.

Met dank aan de Maddog(?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ben nu de stormcrows aan het levelen, doe alleen de basics, dan verkoop ik hem en begin aan de volgende.

daarnet een mazzeltje
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iQt3OUdz3xYBPlEH831aQ2pu/medium.jpg

helft van de basics in 1 potje :D

[ Voor 6% gewijzigd door haarbal op 23-10-2014 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Aj, lekker potje!

Welke stormcrow was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

idd maar ook, wat voor build was dat? Wat een damage, dat is dus flap in een unmastered clanner... moet je nagaan wat hij met clanmechs kan doen als die gewend en gemastered zijn o_0

Ze zijn morgen avond toch ook nog in de aanbieding? Nog geen tijd gehad om in te loggen en ze iig even te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
was een stormcrow met 6 mediums en een large pulse, op river city heb je vaak dat beide teams heel afwachtend zijn, dus had ik genoeg tijd om af te koelen na een alphastrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Zo, net weer terug van ruim 2 weekjes Bali.
Wat heb ik gemist?
Zag bij het patchen dat er een nieuwe IS mech pack aankomt?
Denk dat ik die wel ga kopen voor die $80. Zitten een paar hele leuke mechs in.

Tijdens mijn vakantie de eerste 6 battletech novels gelezen.
Heerlijk hoe die boeken qua verhaallijnen door en in elkaar lopen. Stackpole is echt een beest van een schrijver!
Verder moet ik zeggen dat ik wel vaak even op Sarna aan het kijken was wat sommige van die mech nou eigenlijk waren qua looks. Kon ze niet allemaal meer voor de geest halen.

[edit]
WTF is er met m'n TBR's gebeurt? Krijg bij alle 3 de volgende meldingen:
- Mech is currently over tonnage
- Mech currently has a slot violation in the centre torso
- mech currently has a slot violation in the right torso
- mech currently has a slot violation in the left torso

Teh fooooook. :(

[ Voor 21% gewijzigd door Renquin op 23-10-2014 14:19 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
verplichte jumpjets, #dealwithit.

als je nog geen stormcrows had, ze zijn nu even goedkoop, shadowhawks ook, als je nog een xl275 nodig hebt ook interessant.

[ Voor 25% gewijzigd door haarbal op 23-10-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
haarbal schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:21:
verplichte jumpjets, #dealwithit.

als je nog geen stormcrows had, ze zijn nu even goedkoop, shadowhawks ook, als je nog een xl275 nodig hebt ook interessant.
Damn... Daar gaat m'n Gausscat -.-

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
dualgauss kan nog met de c arm en de prime right torso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Wat een beetje afleiding op het werk met je doet:

DWF-B
8)7

in chainfire zie je 5 ballen vertrekken, maar vooral wat de ander op zich af ziet komen! :X

iemand nog een idee om met die laatste 6 kilo nog wat te doen?
En please kan iemand de build proberen, ik heb geen whales :)

[ Voor 15% gewijzigd door Lynx op 23-10-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Lynx schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:24:
Wat een beetje afleiding op het werk met je doet:

DWF-B
8)7

in chainfire zie je 5 ballen vertrekken, maar vooral wat de ander op zich af ziet komen! :X

iemand nog een idee om met die laatste 6 kilo nog wat te doen?
En please kan iemand de build proberen, ik heb geen whales :)
Rofl, dat ziet er echt heel erg eng uit...
Zijn al die heatsinks wel genoeg om dat viable te houden though?

Want a cookie?!

Pagina: 1 ... 19 ... 37 Laatste