Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Ga de grap uitleggen...Sapstengel schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:41:
Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Krijg ik nu concurrentie/een collega?Lynx schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:38:
...
Enne sap...ik zou iets meer armor op je back nemen de volgende keer dat we samen droppen
Luhrm target lock doet het weer, maar de TAG is zwaar generfed. Bonus is nu alleen voor DMG en kills via LRM. Daar gaat mijn 30.000 tot 60.000 TAG CB bonus per game.. Ik zag de weapon tweaks in de patchnotes gisteren/eergisteren, wat een boel is er veranderd zeg.. niet normaal.
Curse your sudden but inevitable betrayal!
That's how I roll!
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Wat is die derde een warhorn? Do want! dan kan ik net doen alsof ik die Ryokens a-la-carte heb gekocht

Score Formula
- (Kills × 10) + (Spot Assist × 20) + (Kill Assist × 20) + (TAGNarc Assist × 20) + ((Damage - TeamDamage) ÷ 15)
- 140 Match Score to count for a qualifying match.
- Each Qualifying Match = 1 Point toward a prize.
https://mwomercs.com/tournaments
Unlock Cockpit Customization Items in the Tons of Fun Group Queue Challenge
This weekend play with your friends in groups of 2 to 12 and earn points to unlock Cockpit customization items.
There is a catch though you have to keep your tonnage with in a set range for your group!
Why are we doing this? For science of course! We want to see the effect of tonnage limits VS Weight Class limits has on player behavior and match balance.
Score Formula
•(Kills × 10) + (Spot Assist × 20) + (Kill Assist × 20) + (TAGNarc Assist × 20) + ((Damage - TeamDamage) ÷ 15)
•140 Match Score to count for a qualifying match.
•Each Qualifying Match = 1 Point toward a prize.
Weight Table:
Group Size: 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12
Tonnage Limit: 200 220 240 300 360 420 480 540 600 720
Prizes are:
•20 Points = MWO Mug
•40 Points = Hamster wheel
•60 Points = Social Warhorn
Geen opt-in nodig
Al helemaal niet in een party

[ Voor 17% gewijzigd door Renquin op 07-11-2014 19:14 ]
Want a cookie?!
Of is er moeite om 20 rondjes samen met iemand te kunnen droppen? Ik ben er niet bij vanaaf (of evt heeeel laat) dus dat zou het al wat moeten verlichten
Dit dus.RadioKies schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:40:
Dat gaat moeilijk worden? Alleen de hoeveelheid potjes die je moet, ....
Ervan uitgaande dat je 4 tot 6 potjes per uur kan doen in een premade (duur van een rondje, wachttijden die soms langer duren met een premade, wachten op je premade om op ready the klikken Sapstengel quirk: wait times +15%, ELO search time +10%) oftewel een 5 rondjes per uur ben je idd lekker lang bezig.. 4 uur bijna voor 1 ding en dus bijna 12 uur voor een warhorn
Alhoewel ik ook genoeg potjes heb gehad die binnen 5 minuten al klaar waren.
[ Voor 26% gewijzigd door RadioKies op 07-11-2014 19:57 ]
Want a cookie?!
Meh, who cares. waarom geen premium time of cbills?
Mechwarrior Online: Flapdrol
Edit: 9 Punten....dat wordt nog niet eens de koffiemok...
[ Voor 20% gewijzigd door Sapstengel op 07-11-2014 23:13 ]
Ik had ook liever premtime of cbills gezien, maargoed nu heb ik ook niet de drang mwo te spelen... en maar goed ook (voor mij) want ik ben een partij moe.
Hallo met Tim

Hehe, das idd wel een coole screen.RadioKies schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:05:
De stormcrow is gewoon een X-Wing vanuit de cockpit gezien:
[afbeelding]
M.b.t. het huidige Tournament: ben gister hele dag niet online geweest.
Vandaag ook geen zin om zoveel te spelen, dus ik wacht wel weer op een echt leuke nieuwe weekend iets.
Want a cookie?!
4ML en 2 SRM6
Gaat me beter af dan een direwhale. beter gezegd. ik heb direwhales solo gesloopt puur omdat ze niet snel genoeg kunnen draaien

Is het goed als ik een keer met jullie mee speel op de vrijdagavond? Ik speel altijd solo, in een groep lijkt me ook wel een keer leuk
Je bent sowieso altijd welkom.UTwizard schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:47:
Is het goed als ik een keer met jullie mee speel op de vrijdagavond? Ik speel altijd solo, in een groep lijkt me ook wel een keer leuk
Er zijn bijna elke avond wel wat mensen online, gewoon iedereens handle aan je friends list toevoegen en dan kom je vast wel mensen tegen
Want a cookie?!
[ Voor 44% gewijzigd door Sapstengel op 10-11-2014 17:32 ]
Ik kom er meer en meer achter dat ik een light/medium pilot ben.
Speel het ene k** potje na het andere en pak voor de afleiding ff een stormcrow en scoor gelijk 700-800+.
Nu is die natuurlijk niet heel representatief (...klein beetje OP....).
Maar ik kan gewoon niet overweg met die logge bakbeesten.
Heb de AS7-S ook maar 2x gespeeld.
Mijn volgende mech wordt in ieder geval een medium of light....
Edit:
Wat een gemiste kans met die Atlas-S trouwens....die had een energy hardpoint in zijn monocle moeten hebben...
[ Voor 18% gewijzigd door Sapstengel op 11-11-2014 10:35 ]
Top, komt goedRenquin schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:09:Je bent sowieso altijd welkom.
Er zijn bijna elke avond wel wat mensen online, gewoon iedereens handle aan je friends list toevoegen en dan kom je vast wel mensen tegen
Yep, had hem al doorgelezen en ik heb me gisteren ook alvast aangemeld op de Mumble server.Sapstengel schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:30:
@UTwizard: Indien je het nog niet gelezen hebt, lees dit ook even door: Tweakers in MWO
Zelf loop ik op dit moment rond in mijn SHD-2D2 om die naar Elite te krijgen, met een LBX-10, Medium Lasers en een aantal SRM's is dat een onwijs leuke mech om mee te spelen

Plug een BAP in je OP clanmech, smijt er een lading cSSRM ernaast en begin maar met griefen.......
Welkom UTWizard is dat ook je ingame naam?
Je bent van harte welkom mee te doen en dat hoeft zich niet te beperken tot de vrijdag avond alleen, tenzij je heel slecht bent.
Heb met die hele tournament 1 avondje even gespeeld, wat een luhrms ellende was dat idd. Voornamelijk bij solo maar ook bij premade droppen was er overal LRM.
Light en Medium mechs zijn ook zeker wel de leukste mech soorten ingame met 2 uitzonderingen:
De Jagermech en de Direstarter:
*note to self, om 2 uur lunchen zonder ontbijt is echt te laat...*
[ Voor 3% gewijzigd door RadioKies op 11-11-2014 13:56 ]
Nope, Marcus Drakan is de ingame naam, staat al vermeld in de sheet in de TSRadioKies schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:56:
Welkom UTWizard is dat ook je ingame naam?
Uhoh, dat wordt wel een dingetje...Je bent van harte welkom mee te doen en dat hoeft zich niet te beperken tot de vrijdag avond alleen, tenzij je heel slecht bent.
Geen probleem hoor, delen we je gewoon bij Radio in....UTwizard schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:09:
[...]
...
[...]
Uhoh, dat wordt wel een dingetje...
[ Voor 14% gewijzigd door Sapstengel op 11-11-2014 14:28 ]
Moetie wel achter Radio lopen en niet voor Radio.Sapstengel schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:27:
[...]
Geen probleem hoor, delen we je gewoon bij Radio in....
Dan denk ik niet datie nog vaker met ons mee wil gamen...

Want a cookie?!
fuck yeah puntjes...
btw, gaat iemand van jullie die Direstarter na maken? Je kan 3 maal vuren alvorens je zelf dood gaat door te erge overhitting, maar maybe niet alle PPC's tegelijkertijd afvuren¿ of 1 vervangen voor een cDHS en meer armor.
I call it the SplatCrow!

Zo lang er niet 2 ECM mechs bij elkaar staan is het hunting season open.
[ Voor 41% gewijzigd door RadioKies op 11-11-2014 18:50 ]
Het is 100 ton en kost nog meer cbills... SPLATWolf? I sense some problems with the clan names combined with cheesebuilds.
Die jager Is de ballen uit zijn broek geschrokken!
Jouw nieuwe CBill sink?haarbal schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:19:
Het weegt 75 ton en kost 15M cbills, rara wat is het?
Vrouwtje is net thuis, even eten koken + eten en misschien dat ik daarna even aanschuif.Lynx schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:45:
hele dag geen posts? valt tegen...
Ik ben weer paar uurtjes aan het droppen
WoW is toch niet te doen atm met 100 miljoen miljard mensen in elke nieuwe area ^_^
Want a cookie?!
Veteran van vanilla tot cataclysm maar ik start 'm niet meer op.
Heb nog een lvl90 druid maar het is niet hetzelfde meer
Bovendien maakte wow echt een nolifer van me!
Als mijn ping weer tot rust is gekomen dan doe ik vanaaf ook wel een rondje mee om mn x2 XP te halen.
Dat maakt het van elke spelerLynx schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:13:
Bovendien maakte wow echt een nolifer van me!
http://mwomercs.com/tournaments
faction challenge en weer mooie prijzen te winnen.
geloof dat ik vanavond nog wel wat drops kan doen
Iemand al is met vindicators gespeeld?
Vindi's of wolverines (en dan alleen voor de 7k) staan op de shortlist nu.
Anders raven? Of clan spul....
Moet nog een clan light!
Te laat...heb een koshi pack gekocht
[ Voor 70% gewijzigd door Lynx op 14-11-2014 09:37 ]
Als je wint met 7 assists heb je een extra 100000 cbills.
•Solo and Group Queue matches will be counted
•Private matches DO NOT count!
•You must play in a mech appropriate for your Faction/Clan ◦Clan Mechs only count for players aligned to a Clan Faction
◦Inner Sphere Mechs only count for players aligned to a Inner Sphere Houses (including Mercs and Lone Wolves.)
Prima, solo en premades, dus we kunnen vanaaf met zijn allen teamen. Alhoewel... als ik zo snel jullie reacties lees liever niet met jullie in een team omdat het assist builds zijn en geen winners/killers.
Voor de bonus zie ik niet staan dat je moet winnen
Hopelijk gaat house Steiner winnen, wil wel weer eens free flair
Wtf is dit voor rare score opmaak:
(Kills × 10) + (Kill Assist × 20) + ((Damage Done - Team Damage) ÷ 15) + (Wins × 20)
Winsx20 ? Hoe meer potjes je hebt gewonnen hoe hoger je score automatisch? Uiteindelijk doet de hele formule er niet aan toe, maar gaat het om alleen de laatste som... iemand met 200 wins dit weekend heeft immers al 4000punten extra! Of staat het er PGI-Paul style en moet het win=20pt extra zijn voor 1 game... zucht.
Eigenlijk zou je bij een loss extra punten moeten krijgen, want als je een hoge score hebt gehaald dan heb je wel bijgedragen aan het team, maar alsnog heeft dat faalteam van je verloren.
Ik zie/spreek jullie vanaaf
Helaas wel met IS mechs spelen, want Steiner ftw enzo.
Want a cookie?!
Ja.. maar...haarbal schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:37:
Alleen de beste 10 games tellen voor de competitie, dus dat zijn ook de enige potjes die in de formule meetellen. een win is gewoon 20 punten meer dan een loss, maar je zou alsnog een loss in je beste potjes kunnen hebben.
Enne.. ik ga jullie allemaal opeten!Only your best 10 matches that are victories over the course of the event will be counted

Hallo met Tim
Denk dat ik voor de gok ook even overloop naar Steiner.
Verrader, overloper, NSBer, etc. etc. etc.Sapstengel schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:06:
Denk dat ik voor de gok ook even overloop naar Steiner.
I'll see your back on the battlefield tonight! BoomJeager Online, cuz thats how we Steiner roll.
Gaat niet gebeuren omdat teamdamage van je score af gaat,
maar na 10 goede rondjes is dat Invulnerability schild ook weg
Verwijderd
Hmmmm ^^RadioKies schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:08:
[...]
Verrader, overloper, NSBer, etc. etc. etc.
I'll see your back on the battlefield tonight! BoomJeager Online, cuz thats how we Steiner roll.
Gaat niet gebeuren omdat teamdamage van je score af gaat,
maar na 10 goede rondjes is dat Invulnerability schild ook wegCanadian devil
Dat slaat ook wel een beetje op jou stiekem...
Je zou met ons meedoen!

Want a cookie?!
Verwijderd
Heb ik nooit gezegdRenquin schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:33:
[...]
Dat slaat ook wel een beetje op jou stiekem...
Je zou met ons meedoen!![]()

Hallo met Tim
mwomercs.com/tournamentsPkunk schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:31:
Heb ik iets gemist? Het is weer lrm feest in pugs
Waardoor men lekker makkelijk kan "taggen" om assists te halen en in de laatste patch hebben ze BAP een update gegeven waarbij hij tot aan 350meter effect heeft en dus ECM vrij waardeloos maakt. StreakSRM is nu vrijwel altijd bruikbaar en LRM kan ook vrijwel altijd een lock krijgen en dus tussen 180m/350m altijd wel vuren.

[ Voor 26% gewijzigd door RadioKies op 16-11-2014 00:43 ]

Hallo met Tim
Klinkt goed man, succes ermee!Pkunk schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:21:
Gisteravond geeindigd op de 32e plek. Nu weer 56e. Maar de top 10 is in zicht.. Ik ga een poging wagen
Want a cookie?!
Ik ben afgezakt naar 246, maar ik heb altijd die screen met plek 6 nog
Hoe zit het met die berekening dan? Want heb nu 2580 punten maar dat is niet m'n beste 10 potjes maal 10. Ik heb 1 potje met 267 punten. En een paar potjes met ~220. In ieder geval heb ik niet 258 gemiddeld. Verre van zelfs..haarbal schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:23:
Om een top 10 plek te krijgen bij mijn faction moet je 10 potjes met 12 assists en 600 damage hebben oid. Heb ook geen zin om elke ronde 80k aan consumables uit te geven, in it for the cbills.
Hallo met Tim
Steinerrank 155 RadioKies 2,468pt
Mijn hoogste teamdamage is 25, 23 en 19, maar voor de rest is het onder de 10. Valt nog mee met een BoomJaeger.
Zitten toch een paar behoorlijk bullshit potjes tussen als ik zo kijk...
Mech' JM6-S
Kills 4
Damage Done 707
Kill Assists 2
Team Damage 2
Score 127
Met 4 kills en 707 schade toebrengen aan mechs niet eens een valid win krijgen...
GefeliciFlapdrold heer Flapdrol, je Merc factie heeft gewonnen.
Totaal aan team damage over deze potjes: 26.
Volgende build getest
4X C ERML
4X S-SRM 6 met 400 ammo
De lasers worden veel te heet vind als ze tegelijk afgevuurd worden.
De cooldown van de S-SRM 6 is veel te lang
---------------------------------
4x 4X C ERML
4x Srm6 met en zonder artemis getest
Lights die dicht bij me komen zijn amper te raken omdat de pots veel te hoog zitten. ( mijn Hunchback 4sp met 4ml en 2 srm 6 krijg ik ze beter neer )
helaas moet ik nog wel 10 miljoen bij elkaar grinden voor de 3e timber.
Gisteren heb ik bij mijn derde Timber alle Basic efficiencies unlocked, dus nu maar een beslissen welke ik naar Elite ga levelen.
Verwijderd
2x lrg pulse laser
4x sml pulse laser
2x streak srm4
Streak srm is vooral voor lights, spiders @full speed raken blijft een kunst
Bij lights op de benen mikken, als de armor daar begint te verkleuren vluchten ze meestal snel. Bij jenners kan je ook op het gigantische center torso mikken.
http://mwo.smurfy-net.de/...cbbc776e9e17833b35e2e3a78

Hallo met Tim
Ook twee nieuwe hero's...ik gok op Grayson en Lori.
Ohja, en nog iets met second wave clanners. Boeien.
Edit:
Lori's Hero Locust met 4 SLAS, 2 MG's en ECM...dacht dat ze nooit een ECM Hero gingen uitbrengen?
[ Voor 21% gewijzigd door Sapstengel op 18-11-2014 20:15 ]
//edit: oh.. deze zijn nog van 4 nov..
Achievement erbijClan ER Large Pulse Laser:
- Damage increased from 11.6 to 13.0
- Heat increased from 9.0 to 10.0
- Duration reduced from 1.2 to 1.12
- Range increased from 525 to 600
- Max Range increased from 1050 to 1200
[ Voor 23% gewijzigd door Pkunk op 18-11-2014 22:40 ]
Hallo met Tim
De tering gast. Da's een allersinds mooie scorePkunk schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:26:
Ik voel clan wub wub komen (voor zover dat niet al was):
[...]
Achievement erbij
[afbeelding]
Ga m'n Timber maar weeris ombouwen... Die LPLAS is nu wel heel erg voordelig!
Want a cookie?!
Pkunk schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:26:
Ik voel clan wub wub komen (voor zover dat niet al was):
[...]
Achievement erbij
[afbeelding]

Overigens die LargePulse Laser stats-up is van 4 november:
http://mwomercs.com/news/...atch-notes-13349-4nov2014
Huidige notes:
http://mwomercs.com/game/patch-notes
Myst Lynx is er nu, er zijn 2 Locust heroes erbij en de Swamp Map is uit.
- Fixed the issue where the Heat Management meter will display incorrect data in MechLab when a weapon module was equipped.
- Fixed the issue where the client will display an incorrect range for the Master slotted weapon module if a 'Mech has more than 6 module slots.
- The social icon will no longer flash when a group/unit member joins/leaves.
- Weapon groups should no longer be shared between 'Mechs.
- Tag Kill, Tag Damage and Narc Kill rewards will now apply to streak weapons too.
- Ultra AC/5s equipped to the SHD-2H (including Champion and Phoenix versions) will now always display the proper weapon model.
- Fixed the shape of the footprints of the Mad Dog.
[ Voor 52% gewijzigd door RadioKies op 18-11-2014 22:44 ]
Denk dat ik deze toch maar moet kopen.
XL300, 4DHS, 4LLAS, 3JJ
OP build tbh.
Ik ben er niet bij, ben niet thuis.Lynx schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:58:
Morgenavond nog actie?
Want a cookie?!
Uiteraard heb ik de victor pack gekocht 2 weken geledenEVENT HIGHLIGHTS:
This weekends event uses one of the most straightforward formulas for victory so far, but amounts to one of the toughest challenges yet! Can you handle it?
If you can, there is a Victor Champion 'Mech waiting as your reward.
In order to score 1 point you must:
•Get 1 or more Kill, Get 1 or more Assist, Survive, and Win the match via either the Primary or Secondary objectives
The first point you get will automatically reward you with 3 days of Premium Time to help sweeten the push toward the 20 points required to achieve the Victor Champion.
The rest is up to you.
•1 point - 3 days of Premium Time (activated upon reward)
•20 points - Victor VTR-9S(C) Champion 'Mech (Mech Bay included)
View your overall progress here (https://mwomercs.com/profile/stats?type=challenges).
Hmz... Bijna jammer dat ik er niet ben het grootste gedeelte dit weekend...Lynx schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:50:
Beetje motivatie:
[...]
Uiteraard heb ik de victor pack gekocht 2 weken geleden
Want a cookie?!
XL350? Awesome! Ik denk dat ik vanaaf ook mee doe.
In order to score 1 point you must:
•Get 1 or more Kill, Get 1 or more Assist, Survive, and Win the match via either the Primary or Secondary objectives
Kill gaat lukken, assist ook, de win ook wel zo nu en dan... maar de hele match blijven leven? Konden ze er niet van maken als eerste dood gaan omdat de rest van je team geen initiatief laat zien?
•1 point - 3 days of Premium Time (activated upon reward)
•20 points - Victor VTR-9S(C) Champion 'Mech (Mech Bay included)
20 punten... dat gaat met een beetje geluk ~40 potjes worden met een 50/50 win/loss rate, maar zal wel tegen de 6 potjes worden. Waar haal je de tijd vandaan? Leuk ook dat je moet overleven, ik zie nu al voor mij dat nu al helemaal nietmand keer initiatief zal tonen