Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-10 21:09

Gediminas

recovering stagiair marketing
Voor de mensen die zich afvroegen hoe de performance met 750m is:
Ik draai hem met Bootcamp op de MBPr met 750m. Ik had het echt niet verwacht, maar het draait heerlijk. Gewoon alles op medium en op 1600x1024. De fps is 45-60. Het spel ziet er schitterend uit en de fps is stabiel
Daarnaast heb ik nog niet eens de nieuwe Nvidia drivers geinstaleerd.

• Marcosw87
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 22:20
BluRay schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:49:
[...]

Wat je moet doen is het volgende (Heeft geholpen bij een vriend van mij die telkens dezelfde error kreeg.):

1. Download het programma MD5checker.
2. Open het programma en 'add' alle bestanden die beginnen met x64 en eindigen met .rpf in "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto V" (Kan anders zijn als je GTA ergens anders hebt geinstalleerd)
3. Wacht tot alle MD5's zichtbaar zijn.
4. Sorteer op naam en klik met de rechter muisknop en kies 'Compare ....'
5. Check of alle MD5's overeenkomen met dit lijstje:

https://owncloud.quincyso...dex.php/s/iAjzmO28kuZMrak

Je komt er waarschijnlijk één of meerdere tegen die niet kloppen. Schrijf deze op en verwijder die uit de eerder genoemde map.

6. Start GTA V op. Nu worden de verwijderde bestanden vanzelf opnieuw gedownload.
Als hij klaar is check dan of alle MD5's overeenkomen. Als dat het geval is zou de error weg moeten blijven.

Succes
BluRay bedankt voor deze uitleg! Ik ga dit vanavond even proberen.

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Gisteren bij thuiskomen meteen gestart na klein half uurtje decrypten kunnen starten. Moet zeggen dat ik er na een avondje al meteen 4u op zitten heb en heb me nog geen moment verveeld. Het verhaal zuigt je mee al kwam ik toch 1 keer op een punt uit waar ik niet meteen wist wat te doen om verder te gaan maar even wat contacten bellen of naar iemand gaan en je krijgt wel een nieuwe missie.

Grafische ziet het er allemaal echt super uit. Draai de game op 1920x1080 met alles op very-high behalve een aantal setting naar beneden gehaald zoals MSAA die af staat. Met volgende configuratie haal ik vlot 60FPS:
Intel i5-4690
R9 280X
8Gb

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-11 16:27

Bananenspin

Omdat het kan

Jordyvd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:19:
Even een vraagje m.b.t. de download. Dient er na de installatie alleen een download van 5Gb en 350 MB gedownload te worden? Of nog meer als je het via RGSC doet?
Ik heb verder naast die twee updates niets meer binnen hoeven halen.

[ Voor 67% gewijzigd door Bananenspin op 15-04-2015 08:31 ]

HOI.

• Bart455706
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11 08:16
Na uren installeren en schelden werkt het dan eindelijk en de game is werkelijk waar supermooi!

Ook netjes mijn online meuk over kunnen zetten van de xbox360 :D

enige waar ik helemaal gek van word, is die mouselagg in de menu's... En na wat googlen ben ik erachter dat ik niet de enige ben.

• Jordyvd
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-02 14:27
Bananenspin schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:30:
[...]

Ik heb verder naast die twee updates niets meer binnen hoeven halen.
Dankje!

Verwijderd

game is eindelijk klaar met downloaden en installeren... Heeft er een hele nacht over gedaan, en nu dat ik terug naar mijn werk moet is hij juist klaar... God damn... vanavond maar even knallen dan :D

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-11 21:41
Bart455706 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:36:
Na uren installeren en schelden werkt het dan eindelijk en de game is werkelijk waar supermooi!

Ook netjes mijn online meuk over kunnen zetten van de xbox360 :D

enige waar ik helemaal gek van word, is die mouselagg in de menu's... En na wat googlen ben ik erachter dat ik niet de enige ben.
Nou niet alleen in de menu maar ook ingame valt me dit op. Het lijkt wel alsof er een soort mouse smoothing aanstaat. Hierdoor ging het aimen gisteren nog niet helemaal lekker.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:21
Hebben er nog meer mensen last van dat het wisselen van wapens erg onhandig gaat. Met scrollen kun je niet echt snel een wapen selecteren net zoals op console. Ook het switchen tussen wapens per wapentype is onhandig (daar gebruik ik nu gewoon 1 t/m 8 voor..).

Iemand tips?

• Bart455706
Sir_Hendro schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:37:
[...]

Nou niet alleen in de menu maar ook ingame valt me dit op. Het lijkt wel alsof er een soort mouse smoothing aanstaat. Hierdoor ging het aimen gisteren nog niet helemaal lekker.
Dat heb ik dus ook... Heb al een beetje lopen klooien met de instellingen, maar helemaal weg krijg ik het niet.
Hoop dat hier wel een fix voor gaat komen, want ik vind het zwaar irritant! :(

• Ryaden
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 20:19
Nivali schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:39:
Hebben er nog meer mensen last van dat het wisselen van wapens erg onhandig gaat. Met scrollen kun je niet echt snel een wapen selecteren net zoals op console. Ook het switchen tussen wapens per wapentype is onhandig (daar gebruik ik nu gewoon 1 t/m 8 voor..).

Iemand tips?
Dit heb ik ook.. Tab drukken en met de muis naar het juiste wapen gaan duurt langer, maar dan kan ik tenminste wel het juiste wapen kiezen :*)

-Loyalty till the End-

• JustFogMaxi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-10 13:43

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Bart455706 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:41:
[...]

Dat heb ik dus ook... Heb al een beetje lopen klooien met de instellingen, maar helemaal weg krijg ik het niet.
Hoop dat hier wel een fix voor gaat komen, want ik vind het zwaar irritant! :(
Vsync aan staan?

• SiameseDwerg
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
De installer is een drama, continu babysitting om de snelheid een beetje op pijl te houden, na eindelijk alle 55 GB binnen te hebben gehaald gaat hij juist bij de laatste 5GB enorm traag te downloaden. Dus ik ben maar gaan slapen vannacht.

Ik wordt wakker en ik heb een error 2 op de installer :@ echter druk je op resume en de volle downloadsnelheid wordt benut. Dus ik heb nog even voor het werk de patches gedownload en toen was hij eindelijk klaar.

En wow... simpelweg wow dit is gewoon waar pc gaming voor bedoeld is en R* heeft zeker geleerd van de mislukking GTAIV op de pc.

Ik kan in ieder geval niet wachten tot ik thuis ben :)

• Sir_Hendro
Natuurlijk en dat ga ik ook echt niet uitzetten. V-Sync is gewoon een must want tearing is niet om aan te zien.

Ik vond net deze video. Wellicht dat ik vanavond hier iets mee kan oplossen.
YouTube: Grand Theft Auto V (PC) Mouse lag fix and Consolitis FOV

• JustFogMaxi

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Volgens mij is (beetje) mouse lag vrij inherent aan Vsync?

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Vsync aan of uit... Beide last van traag menu

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 00:30

MrDrako

nep ict'er

JustFogMaxi schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:53:
Volgens mij is (beetje) mouse lag vrij inherent aan Vsync?
Dat heb ik nog nooit meegemaakt..

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:20

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Die download van Rockstar is echt idioot langzaam zeg wel een whopping 24 KB/sec. Dat is niet echt gebruik maken van mijn 50/50 Mbit verbinding.

pauzeren en resume werkt ook niet dat schiet hij even naar de 5 MB/sec maar zakt snel weer onder de 100 KB/sec

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Rubman schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:57:
Die download van Rockstar is echt idioot langzaam zeg wel een whopping 24 KB/sec. Dat is niet echt gebruik maken van mijn 50/50 Mbit verbinding.

pauzeren en resume werkt ook niet dat schiet hij even naar de 5 MB/sec maar zakt snel weer onder de 100 KB/sec
Welke files heb je nodig?

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-11 20:28
Hebben mensen enig idee of in die 60GB download van Rockstar zelf ook de 5GB update zit? Ben gisteren volgens mij gestopt rond de 55GB en nu gaat hij dus beginnen met een 5.04GB file en gaat hij niet verder aan het 60GB geheel.

• Rubman

Rubman

mobstaa schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:58:
[...]

Welke files heb je nodig?
Ik heb de game van Nuuvem en ben hem gewoon aan het downloaden (de 60Gig dus) hoewel hij wel aangeeft downloading update.

Verwijderd

Voor de mensen met Launcher problemen, bij mij heeft het installeren van Windows 7 SP1 het opgelost.
Op het Rockstar forum staat dat het opgelost wordt door de Social Club opnieuw te installeren, dit hielp bij mij echter niet.
Best wel een gedoe om het aan het werk te krijgen, maar het loopt nu soepeler dan verwacht op mijn:
Gtx 660, AMD FX6300 en 8GB RAM.

Ik heb hem trouwens op Steam gekocht.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2015 09:01 ]

• mobstaa
  • Niet online
JoepD schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:59:
Hebben mensen enig idee of in die 60GB download van Rockstar zelf ook de 5GB update zit? Ben gisteren volgens mij gestopt rond de 55GB en nu gaat hij dus beginnen met een 5.04GB file en gaat hij niet verder aan het 60GB geheel.
Ik heb die 5GB update nooit gehad.. Bij mij stond er gewoon al 'klaar om te spelen'. Ik heb hem via the Rockstar warehouse.

De game draait perfect, hiervoor had ik er wel problemen mee, na een verwijderde part file. Nu geen enkel probleem dus.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

• Rubman

Rubman

en inmiddels schiet de downloader weer vrolijk naar de 6 MB/sec met nog 20GB te gaan

• royvdhoek
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-11 12:25
JoepD schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:47:
[...]

Heel vreemd. Al met ingame settings gespeeld? Non-beta driver geprobeerd?
Heb een behoorlijk vergelijkbaar systeem en hoop niet dat dit gaat gebeuren.
Ik heb met de ingame settings gespeeld FXAA uitgeschakeld, MSAA uitgeschakeld, vsync uitgeschakeld
Advanced Graphic settings staat uit, resolutie is 1080P en Directx 11 ingeschakeld.

Ik heb de ook de Non-Beta driver geprobeerd, maar ook die heeft last van rendering issues.

Niemand hier die dit heeft?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TCeuSPn.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door royvdhoek op 15-04-2015 09:05 ]

• mobstaa
  • Niet online
1 minuut geleden naar MEGA geüpload. Dit is de eerste en laatste website waar ik hem naar toe post. Hoop dat iemand er iets aan heeft:

De 350MB patch van rockstar:
https://mega.co.nz/#!pR0m...eiZbituBl3Z0MOZqna8hfXa8k

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-11 10:48

ghostman

dwarf

Iemand hem toevallig al geprobeerd op een 840m? Zit te twijfelen om hem te halen, maar ik ben bang dat ik hem niet fatsoenlijk kan draaien aangezien een paar posten hierboven over een 850m gepraat word op 1600x900 en 'lage settings'.

Word echt weer tijd voor een game pc :X

[ Voor 19% gewijzigd door ghostman op 15-04-2015 09:06 ]

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
NLxAROSA schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:12:
[...]

Waar kun je de resultaten van de benchmarks vinden eigenlijk? Zie ze wel draaien, maar krijg geen rapportje?
Dat vraag ik ook af.

Weg

• mobstaa
  • Niet online
royvdhoek schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:04:
[...]

Ik heb met de ingame settings gespeeld FXAA uitgeschakeld, MSAA uitgeschakeld, vsync uitgeschakeld
Advanced Graphic settings staat uit, resolutie is 1080P en Directx 11 ingeschakeld.

Ik heb de ook de Non-Beta driver geprobeerd, maar ook die heeft last van rendering issues.

[afbeelding]
Dit heb ik ook gehad, ik viel steeds door de map heen. Het spel was voor mij onspeelbaar en ik heb het spel moeten herinstalleren. Check de MD5 checksum van alle bestanden en of deze klopt. Zo niet, dan verwijderen en de downloader dit opnieuw laten doen.

Heb je toevallig een part file of iets dergelijks weggegooid tijdens installatie?

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:35

Damian

Insane Obtrusion

Ik gok dat het meer is om te checken of je settings soepel lopen...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• JoepD
mobstaa schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:05:
1 minuut geleden naar MEGA geüpload. Dit is de eerste en laatste website waar ik hem naar toe post. Hoop dat iemand er iets aan heeft:

De 350MB patch van rockstar:
https://mega.co.nz/#!pR0m...eiZbituBl3Z0MOZqna8hfXa8k
Geen idee of ik hem nodig ga hebben, maar toch even meegepakt. Thanks!

• hazelip
  • Laatst online: 23-11 05:41
JoepD schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:59:
Als je hem vanaf de 7 discs installeert gaat hij de update downloaden vanaf 55/60GB, dus waarschijnlijk zit 'ie daar wel in. Vervolgens komt er weer een update van ruim 350 MB en ik hoop dat er daarna geen meer is xD

Overigens begon het downloaden bij mij pas na het uitschakelen van de security suite (firewall, virusscanner). Daarna ermee kloten leek af en toe wel effect te hebben.

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-11 13:46
hazelip schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:08:
[...]

Als je hem vanaf de 7 discs installeert gaat hij de update downloaden vanaf 55/60GB, dus waarschijnlijk zit 'ie daar wel in. Vervolgens komt er weer een update van ruim 350 MB en ik hoop dat er daarna geen meer is xD

Overigens begon het downloaden bij mij pas na het uitschakelen van de security suite (firewall, virusscanner). Daarna ermee kloten leek af en toe wel effect te hebben.
Die van 353mb is de laatste, daarna hoef je hem niet te installeren en kun je dus direct spelen. :)

• JoepD
hazelip schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:08:
[...]

Heb hem via Rockstar gedownload, maar ik zal het eens afwachten. Ik denk overigens dat heel veel mensen hopen op nog een update. :+

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Heb de laatste GTAV beta-drivers geprobeerd, maar heb alleen maar het idee dat het minder lekker liep dan eerst...

BF1: Don-Panio

• JoepD
Preddie schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:12:
Heb de laatste GTAV beta-drivers geprobeerd, maar heb alleen maar het idee dat het minder lekker liep dan eerst...
Dan zou ik zeker teruggaan naar de oude drivers. Deinstalleren van beta drivers via deze guide: http://support.amd.com/en...veOldGraphicsDrivers.aspx
http://www.nvidia.com/object/IO_13955.html

• Pimmeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 15:59
Voor de mensen die zitten te wachten op trage downloads en hem via Steam hebben: settings -> downloads -> server op een land zetten waar ze nu slapen. Gisteren op Australië gezet en haalde 5 MB/sec.

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-11 11:07

Hakulaku

Meh

GTA 5 heeft mijn verwachtingen overtroffen. Ikzelf heb geen proberen ervaren en gisteren 4 uren gespeeld zonder enige problemen. Sommige dingen zijn wat onhandig gedaan en zal nog wel ff bezig zijn om alle toetscommando's op mijn voorkeuren af te stemmen maar het spel is fantastisch.

Het enige probleem dat ik ervaar is dat ik mijn C.E. spullen niet kan verkrijgen op de pc terwijl mijn PSN account deze wel heeft (en social club is gelinkt naar dat account). Maar even een ticket ingestuurd.

Verwijderd

Pimmeh schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:15:
Voor de mensen die zitten te wachten op trage downloads en hem via Steam hebben: settings -> downloads -> server op een land zetten waar ze nu slapen. Gisteren op Australië gezet en haalde 5 MB/sec.
Wat ik deed was steeds switchen, hij peakte vrij snel naar 9MB. Bleef daar even op hangen en ging dan langzaam aan omlaag naar 500kb/s.
Als dit gebeurde switchte ik naar luxemburg of belgie.
Dan weer terug naar Nederland, ging gemiddeld met zo'n 6MB.

• Dirk33
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-06-2024
Ik heb m via Steam gekocht,
ultrasurf met de steam download aangezet gisteravond, vanmorgen was ie klaar. Ik druk op play, ik log in en ik kan spelen! Update zal wel meteen mee gedownload zijn?

Computer: 27" iMac met HD 6900m 2gb en i7 2600 3.4Ghz met 16GB ram.

Draait redelijk, met muis n beetje stutter dus maar mn Rumblepad eraan gehangen. Werkt lekker.

Edit: Bootcamp natuurlijk, W7 64bit

[ Voor 8% gewijzigd door Dirk33 op 15-04-2015 09:20 ]

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-10 11:27
royvdhoek schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:04:
[...]

[afbeelding]
Ik heb hier ook last van met een R9 280X maar wel in iets minder mate, af en toe wat flikkerende objecten (vaak gebouwen die wat verder weg zijn)

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

NLxAROSA schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:12:
[...]
Met name de settings op het 'Advanced Graphics' tabblad zorgen voor FPS dips. Als je die in de game revert naar default loopt alles bij mij strak op 60FPS, ook tijdens drukke gedeeltes/vliegen. nVidia shadow-troep zet ik ook altijd uit, dat kost veel FPS, maar levert nauwelijks iets op (IMO).

Waar kun je de resultaten van de benchmarks vinden eigenlijk? Zie ze wel draaien, maar krijg geen rapportje?
Ik ga die Shadows eens op "Soft" zetten ja, aangezien ik ook al het volgende gevonden had:
Setting postFX to very high causes occasional artifacts in the corners. High works fine though.
Enabling "High Resolution Shadows" seems to cause a lot of input lag and a significant decrease in framerate. I recommend disabling it.
The Nvidia shadow setting is the most performance intensive of the shadow settings. I recommend putting it on one of the soft settings or the AMD setting.
Remember to update your drivers for both Nvidia and AMD. Both have released optimized drivers today. (I have been playing without the updated AMD ones and have great performance. Surprisingly )
https://www.reddit.com/r/...megathread_2_performance/

Rapportje staat in je documenten / Rockstar Games / GTA V

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• beany
  • Laatst online: 07:51

beany

Meeheheheheh

Ik keek erg uit naar de first person view, maar ik merk nu dat ik er eigenlijk geen gebruik van maak. Derde persoon geeft toch meer zicht op de omgeving. Zelfs in vuurgevechten heeft mijn voorkeur 3e persoon terwijl ik toch wel een fanatieke FPS gamer ben... erg apart! Meer mensen die dit zo ervaren?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
TommyGun schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:21:
[...]

Rapportje staat in je documenten / Rockstar Games / GTA V
Thanks! Ga ik vanavond eens naar kijken en een beetje spelen met de settings.

• Vitruvian
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 18:38
BluRay schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:49:
[...]

Wat je moet doen is het volgende (Heeft geholpen bij een vriend van mij die telkens dezelfde error kreeg.):

1. Download het programma MD5checker.
2. Open het programma en 'add' alle bestanden die beginnen met x64 en eindigen met .rpf in "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto V" (Kan anders zijn als je GTA ergens anders hebt geinstalleerd)
3. Wacht tot alle MD5's zichtbaar zijn.
4. Sorteer op naam en klik met de rechter muisknop en kies 'Compare ....'
5. Check of alle MD5's overeenkomen met dit lijstje:

Je komt er waarschijnlijk één of meerdere tegen die niet kloppen. Schrijf deze op en verwijder die uit de eerder genoemde map.

6. Start GTA V op. Nu worden de verwijderde bestanden vanzelf opnieuw gedownload.
Als hij klaar is check dan of alle MD5's overeenkomen. Als dat het geval is zou de error weg moeten blijven.

Succes
Bedankt voor de tip. Er zaten 7 files tussen die niet klopten. Nu opnieuw aan het downloaden. Ben benieuwd.

Wow, I don't believe!

• MitchellHearth
  • Laatst online: 19-11 10:15
beany schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:22:
Ik keek erg uit naar de first person view, maar ik merk nu dat ik er eigenlijk geen gebruik van maak. Derde persoon geeft toch meer zicht op de omgeving. Zelfs in vuurgevechten heeft mijn voorkeur 3e persoon terwijl ik toch wel een fanatieke FPS gamer ben... erg apart! Meer mensen die dit zo ervaren?
Klopt, hij zoomt een beetje in als je naar first person gaat... Is best wel lastig inderdaad :'(

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:26

Pykow

Angelo OTR

De Fov is niet fijn als je First person view gebruikt en je ziet dat ze hier gewoon niet sterk in zijn.

ik heb in 2 uurtjes gamen alleen een kleine stuttering gezien als ik me muis bewoog bij de eerste missie en nadeel dat ik de Singleplayer al ken en ik dus soms te snel ga, waardoor ik steeds terug moet lopen of dat ik mission failed krijg te zien zonder een reden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:48
Hier ook. Field of view van first person is ook wel beperkt en daarbij vind ik in 3rd person gewoon fijner spelen voor een game als GTA :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 21:51
Als je teveel last heb met de FPS view, moet je misschien even naar de camera instellingen gaan, daar staat een optie om de FOV te vergroten voor deze view.

• royvdhoek
mobstaa schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:07:
[...]

Dit heb ik ook gehad, ik viel steeds door de map heen. Het spel was voor mij onspeelbaar en ik heb het spel moeten herinstalleren. Check de MD5 checksum van alle bestanden en of deze klopt. Zo niet, dan verwijderen en de downloader dit opnieuw laten doen.

Heb je toevallig een part file of iets dergelijks weggegooid tijdens installatie?
Ik heb een Steam versie maar ik heb de MD5 checksum van de de *.RPF bestanden vergeleken met dit lijstje:

De file x64b.rpf had een verschil, deze heb ik uit onderstaande map verwijderd.
C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Grand Theft Auto V

Maar daarna start GTA V niet meer op en er wordt niets automatisch gedownload.

• JustFogMaxi

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Doe eens een Repair in steam.

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-11 09:24
royvdhoek schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:27:
[...]

Ik heb een Steam versie maar ik heb de MD5 checksum van de de *.RPF bestanden vergeleken met dit lijstje:

De file x64b.rpf had een verschil, deze heb ik uit onderstaande map verwijderd.
C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Grand Theft Auto V

Maar daarna start GTA V niet meer op en er wordt niets automatisch gedownload.
Probeer het eens als Admin. Ik weet niet precies hoe de GTA V versie op steam werkt en of je ook de launcher hebt of dat alles via Steam zelf verloopt.
Eventueel kun je dit proberen: https://support.steampowe...ef=2037-QEUH-3335&l=dutch

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-11 22:52

Garrett

Watercooler

Ik heb nog niks onder de 90fps gezien, ik speel dan ook op een 144hz scherm ingesteld op 125 (zelfde als muis polling rate) en moet zeggen dat ik het een beetje aan vind voelen als GTA 4. Alleen dan nog wat betere graphics en gewoon vloeiend continu. Ik ga me hier zeker wel mee vermaken, tevens ben ik nog geen rare errors of wat dan ook tegengekomen.

I love watercooling

• Paniohitus
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

JoepD schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:15:
[...]

Dan zou ik zeker teruggaan naar de oude drivers. Deinstalleren van beta drivers via deze guide: http://support.amd.com/en...veOldGraphicsDrivers.aspx
http://www.nvidia.com/object/IO_13955.html
tnx, gedaan, scheelt zeker wat frames (positief) als ik weer terug ga naar de 14x versie. Misschien omdat ik een toch iets oudere videokaart heb

BF1: Don-Panio

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Zidanexo schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:26:
[...]

Als je teveel last heb met de FPS view, moet je misschien even naar de camera instellingen gaan, daar staat een optie om de FOV te vergroten voor deze view.
Wat ik voornamelijk vervelend vindt van first person is dat de spiegels in de auto niet werken... voor de rest commit ik mezelf wel aan first person... geeft meer beleving naar mijn mening.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Tijdens rijden storten je fps neer op bijna alles maxed out met gtx970.

spec
gallery: shadow4thedark

[ Voor 40% gewijzigd door New Yorker op 15-04-2015 09:39 ]

Weg

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-11 16:14

chromeeh

the Gnome

Jup! Heel herkenbaar!
Op de een of andere manier vind ik dat vele malen fijner, plus het overzicht is soms echt wenselijk :P

Gister echt een bult lol gehad in online :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Zidanexo
killbillfast schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:35:
[...]

Wat ik voornamelijk vervelend vindt van first person is dat de spiegels in de auto niet werken... voor de rest commit ik mezelf wel aan first person... geeft meer beleving naar mijn mening.
Tja ik schakel zelf ook over naar 3th person view wanneer ik in de auto stap, maak veel te veel ongelukken met first person view, maar ik schakel hem vaak genoeg in omdat het een andere ervaring geeft dan de third person view. Vind het wel brilliant van rockstar en opvallend dat geen andere ontwikkelaar dit heeft gedaan.. geeft een gehele andere dimensie aan het spel.

• Pimmeh
Heb gisteren trouwens even gespeeld met een ATI Radeon HD6870 1GB DDR5, maar dat ziet er wel goed lelijk uit. De framerate is aardig, maar op een resolutie van 1280x1024 op een 24"-monitor niet aangenaam, veel settings ook op low / medium. Zo erg dat ik me er aan ga storen. Morgenavond even stoeien met de settings maar denk dat die 1 GB VRAM gewoon niet genoeg gaat zijn en ik misschien maar een nieuwe kaart moet scoren.

• Rubman

Rubman

Aargh de downloader kapt er ineens mee, kon gelukkig wel op repair klikken bij opnieuw openen GTAV setup_tool.exe maar daar geeft hij heel snel aan dat repair gelukt is.

Ik moest echt nog iets van 15GB dus verwacht niet dat het opeens heel snel is gegaan tenzij de setup verkeerde waardes aangaf.

* Rubman gaat het spel eens proberen te starten en duimt.

Pfiew hij gaat na opnieuw inloggen gewoon verder met downloaden _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Rubman op 15-04-2015 09:41 ]

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:26

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Pimmeh schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:39:
Heb gisteren trouwens even gespeeld met een ATI Radeon HD6870 1GB DDR5, maar dat ziet er wel goed lelijk uit. De framerate is aardig, maar op een resolutie van 1280x1024 op een 24"-monitor niet aangenaam, veel settings ook op low / medium. Zo erg dat ik me er aan ga storen. Morgenavond even stoeien met de settings maar denk dat die 1 GB VRAM gewoon niet genoeg gaat zijn en ik misschien maar een nieuwe kaart moet scoren.
Voor een grotere resolutie en instellingen heb je echt meer VRAM nodig inderdaad. Ik weet niet wat de specs van de rest van je systeem is....

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Grappig als ik me xbox controller op “Aim assist” zet kan ik alleen nog maar online spelen met spelers die ook aim assist gebruiken op de pc met een controller. Goed geregelgt

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11 16:14
Kan je bij online kiezen om bij een gejoinde crew terehct gekomen? Of loop je gewoon met 15 random mensen rond

• Pimmeh
SideSwipe schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:41:
[...]

Voor een grotere resolutie en instellingen heb je echt meer VRAM nodig inderdaad. Ik weet niet wat de specs van de rest van je systeem is....
Dat is een verdomd goeie vraag. :P PC komt uit 2009 denk ik verder. 4 GB aan RAM en een Core2-duo (geen idee meer welke, maar was toen een medium-end-variant). Maar heb het idee dat die nog aardig meekomen en GTA 5 wel aan moeten kunnen als ik er een betere grafische kaart in hengel.

• Zidanexo
Moet wel toegeven dat ik behoorlijk last heb van crashes in een bepaald gebied, zelfs de instellingen geheel omlaag gezet maar nog blijft die op een bepaald moment crashen.
spoiler:
(in dit geval het noordelijk gebied van michael's huis bij 2 missies op dit moment, wanneer je de boot terug moet halen en de tennis coach moet achterna gaan)

Iemand anders hier last van?

• Marcell96
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-11 12:11
Zidanexo schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:44:
Moet wel toegeven dat ik behoorlijk last heb van crashes in een bepaald gebied, zelfs de instellingen geheel omlaag gezet maar nog blijft die op een bepaald moment crashen.
spoiler:
(in dit geval het noordelijk gebied van michael's huis bij 2 missies op dit moment, wanneer je de boot terug moet halen en de tennis coach moet achterna gaan)

Yup, hier ook, soms na 5 minuten en soms na 50 minuten, mp en sp......

• Devata
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-04 22:57
Gister maar bij de Media Markt gehaald omdat Intertoys niets meer had laten weten.

Ik kan bevestigen dat zoals verwacht de versie die je daar nu nog krijgt gewoon de per-order versie is, helaas staat op de 7 DVD's kennelijk nog niet alles, je moet nog 5GB downloaden en dat gaat allemaal niet erg snel. Ik heb gister dus ook nog niets kunnen doen.

• AzzKickah
  • Laatst online: 21-11 18:52

AzzKickah

06-CENSORED

Zidanexo schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:44:
spoiler:

Specs? Die missie heb ik gisteravond probleemloos doorlopen. Wel 1x gefailed omdat die niggah ( ;) ) niet op tijd van de vrachtwagen af was :P

• Sir_Hendro
Kan ik ergens terugvinden wat de standaard controls zijn voor PC? Ik snap nog niet hoe je een sub categorie kiest bij je wapens of hoe je achter een muurtje kunt schuilen.

Tevens zijn er bij gebruik van de 360 controller ook wat zaken veranderd. Zo kon je op de 360 met LB vanuit de auto een bom gooien en nu kan je die alleen gebruiken om te aimen en RB erbij drukken om hem te gooien. Ook bij het sommige toets combinaties gebeuren irritanten dingen zoals back + RB = social club menu. Waarom niet gewoon met de home key? En kun je dit soort vervelende shortkeys uitschakelen?
Devata schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:50:
Gister maar bij de Media Markt gehaald omdat Intertoys niets meer had laten weten.

Ik kan bevestigen dat zoals verwacht de versie die je daar nu nog krijgt gewoon de per-order versie is, helaas staat op de 7 DVD's kennelijk nog niet alles, je moet nog 5GB downloaden en dat gaat allemaal niet erg snel. Ik heb gister dus ook nog niets kunnen doen.
Ik heb hem in Venlo gehaald bij de Mediamarkt en was pas om 20:30 thuis. De Installatie van de 7 Dvd's was rond 22:00 klaar. Ondertussen vanaf Mega de update binnen gehaald welke rond 23:30 klaar was. Daarna spel gestart en moest ineens nog 2gb aan updates downloaden. Echter na het verwijderen van het part1 bestand uit de /dlc/mpheist folder was na herstart nog maar 350mb nodig welke snel binnen kwamen op de m'n PC. Vervolgens even de intro missie gespeeld en daarna direct GTA Online + character transfer gedaan. Het gevolg was dat ik pas om 03:00 naar bed ging en wekker mij al om 07:00 wakker maakte :+

[ Voor 48% gewijzigd door Sir_Hendro op 15-04-2015 09:55 ]

• Zidanexo
Marcell96 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:48:
[...]

Yup, hier ook, soms na 5 minuten en soms na 50 minuten, mp en sp......
Maar heb je ook dit op een bepaald "moment" in het spel? bij mij is het niet random maar echt op het moment dat ik
spoiler:
in de auto rij en in het noordelijk gebied bij michael's huis tijdens een missie rij, ik heb de eerste "crash" op een gegeven moment kunnen omzeilen door een andere weg te nemen maar nu ik de tennis coach achter aan moet gaan kan ik niet anders dan een bepaalde route volgen.. en precies midden in de wijk waar hij door heen rijd , valt het spel vast , geluid blijft doorspelen maar het spel freezed gewoon"

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Pimmeh schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:44:
[...]

Dat is een verdomd goeie vraag. :P PC komt uit 2009 denk ik verder. 4 GB aan RAM en een Core2-duo (geen idee meer welke, maar was toen een medium-end-variant). Maar heb het idee dat die nog aardig meekomen en GTA 5 wel aan moeten kunnen als ik er een betere grafische kaart in hengel.
Is wel iets om even rekening mee te houden. Je kan er wel een grafische kaart in gooien van een paar honderd euro, om er achter te komen dat er nog wat andere componenten performance tegenhouden :)

• Devata
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-04 22:57
evilpin0 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:42:
Grappig als ik me xbox controller op “Aim assist” zet kan ik alleen nog maar online spelen met spelers die ook aim assist gebruiken op de pc met een controller. Goed geregelgt
Heb je een PC met muis en toetsenbord, ga je dan een controller gebruiken |:(

Agja, nog altijd beter dan het op een console spelen nietwaar ;)

• royvdhoek
BluRay schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:29:
[...]

Probeer het eens als Admin. Ik weet niet precies hoe de GTA V versie op steam werkt en of je ook de launcher hebt of dat alles via Steam zelf verloopt.
Eventueel kun je dit proberen: https://support.steampowe...ef=2037-QEUH-3335&l=dutch
Repair is uitgevoerd, er is weer nieuw bestand x64b.rpf in de map: C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Grand Theft Auto V

Deze heeft altijd nog een checksum die aftwijkt van deze lijst

Het spel start nu wel weer op maar de rendering issues blijven :-(

• Zidanexo
AzzKickah schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:51:
[...]

Specs? Die missie heb ik gisteravond probleemloos doorlopen. Wel 1x gefailed omdat die niggah ( ;) ) niet op tijd van de vrachtwagen af was :P
Denk niet dat het me specs zijn maar ik heb het volgende:

i7 920
560 ti x 2 (SLI)
8 gb ddr 3 geheugen

Zelfs alles op low heeft het spel een crash bij die specifieke plek

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Devata schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:53:
[...]

Ik gebruik voor het rijden ook mijn wireless xbox controller... Werkt super, je kan hem zo even wegleggen. Voor het lopen en schieten gebruik ik altijd muis + toetsenbord :)

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-10 11:27
SideSwipe schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:55:
[...]

Ik gebruik voor het rijden ook mijn wireless xbox controller... Werkt super, je kan hem zo even wegleggen. Voor het lopen en schieten gebruik ik altijd muis + toetsenbord :)
Zo vind ik het ook fijn rijden, maar ik merk dat ik het weer fijner vind om tijdens het rijden om me heen te kijken met de muis... Luxe probleem :+

• Pimmeh
SideSwipe schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:52:
[...]

Is wel iets om even rekening mee te houden. Je kan er wel een grafische kaart in gooien van een paar honderd euro, om er achter te komen dat er nog wat andere componenten performance tegenhouden :)
Yup, I know. Als ik even snel wat performance reviews lees werkt het spel op veel mainstreamhardware en k hoef hem ook niet op een enorm hoge resolutie te spelen. 1600x1200 met bijna alles op high ben ik blij genoeg mee. Dus vandaar dat ik denk dat mijn CPU het wel trekt. Maar goed, eerst even met settings spelen voordat ik mn vakantiegeld uitgeef. O-)

• Sir_Hendro
[...]

De controller gebruikt men normaal gesproken alleen voor het besturen van voertuigen. Lopen en schieten met tobo+muis. Ik wil wel eens zien hoe jij de Flight School gaat halen met alleen tobo muis. :D

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:22

PromWarMachine

Forsaken Archer

SideSwipe schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:55:
[...]

Zo doe ik dat ook! Ideaal om toetsenbord + muis af te wisselen met controller, om RSI verschijnselen tegen te gaan.

Alleen raak ik met een controller echt hélémaal niets. Nu las ik net hier iemand praten over aim assist. Ik gok dat ik dat dringend aan moet zetten. :Y)

Wel jammer dat in ongeveer iedere GTA Online missie, schieten voor komt.
Op streams kom ik regelmatig coop achtige missies tegen, maar als ik zelf online ga, moet ik vooral schieten. Moet eigenlijk nog uitzoeken wat ik daar verkeerd doe, maar voorlopig vind ik de campaign ook erg leuk. :)

Dividend for Starters

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-11 22:06

The Chosen One

Zie signature!

En dan nog, als iemand dat fijner vind power to him.
Heb een xbox controller maar constant pakken/wegleggen lijkt me ook niks. :P

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• evilpin0
[...]

En een 47"tv , relaxte bank, 5,1 geluid...

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-11 09:24
royvdhoek schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:53:
[...]

Repair is uitgevoerd, er is weer nieuw bestand x64b.rpf in de map: C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Grand Theft Auto V

Deze heeft altijd nog een checksum die aftwijkt van deze lijst

Het spel start nu wel weer op maar de rendering issues blijven :-(
Misschien kan je het bestand van een vriend kopiëren. Mijn upload snelheid is niet heel snel, maar wil hem wel voor je online zetten.

• Rubman

Rubman

Ik twijfel nog steeds over mijn systeem en de bottlenecks.

ik heb een AMD 955 Black Edition
Palit Geforce 670GTX jetstream met 2GB
en 6GB geheugen.

Ik denk dat de Graka het wel redelijk trekt maar mijn CPU en geheugen parten gaat spelen bij wat hogere settings.

• Sir_Hendro
Rubman schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:01:
Ik twijfel nog steeds over mijn systeem en de bottlenecks.

ik heb een AMD 955 Black Edition
Palit Geforce 670GTX jetstream met 2GB
en 6GB geheugen.

Ik denk dat de Graka het wel redelijk trekt maar mijn CPU en geheugen parten gaat spelen bij wat hogere settings.
Ik denk je RAM want er wordt minimaal 8gb aanbevolen las ik. Volgens sommige tweakers hier gebruikt GTA5 graag 8GB voor zichzelf waardoor meer ook geen overbodige luxe is. Persoonlijk ken ik de AMD 955 niet goed maar volgens mij moet die prima mee kunnen,. Jouw GTX 670 is tevens nieuwer als mijn GTX 570 waarmee ik hem al vloeiend kan spelen met 60fps waarbij alle settings op normal staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Hendro op 15-04-2015 10:05 ]

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:58:
[...]

En een 47"tv , relaxte bank, 5,1 geluid...
Dan heb je dit nodig: http://i.imgur.com/X5IPKHg.jpg
Kan je hier bestellen http://www.amazon.de/COUC...lmanagement/dp/B00CCHRJ2Q

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2015 10:05 ]

• Rubman

Rubman

Sir_Hendro schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:03:
[...]

Ik denk je RAM want er wordt minimaal 8gb aanbevolen las ik. Volgens sommige tweakers hier gebruikt GTA5 graag 8GB voor zichzelf waardoor meer ook geen overbodige luxe is. Persoonlijk ken ik de AMD 955 niet goed maar volgens mij moet die prima mee kunnen,. Jouw GTX 670 is tevens nieuwer als mijn GTX 570 waarmee ik hem al vloeiend kan spelen.
Ja de CPU is al een wat ouder beestje waardoor ik daar aan twijfel.
had er 8GB RAM inzitten maar door het stukgaan van 1 reepje is er nog maar 6 over. Toch maar eens kijken naar een upgrade hiervoor. en misschien wel een CPU en MOBO upgrade doen als er wat geld is.

• evilpin0
Haha das wel vet, maar gamen achter bureau heeft meer voordelen dan alleen muis. Omdat je op het beeld zit geplakt zie je alles veel beter.

Als ik online ga, verplaats ik me dan ook naar me bureau

• AzzKickah
  • Laatst online: 21-11 18:52

AzzKickah

06-CENSORED

Wat wel f*cked up is als ik achter m'n buro zit, om 1 of andere reden heb ik de neiging om wat in elkaar te zakken en iets voorover te leunen, waardoor ik na een tijdje pijn in mn linkerzij krijg :? Knap irritant, andere stoel zoeken denk ik :P

• Sir_Hendro
evilpin0 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:08:
[...]

Haha das wel vet, maar gamen achter bureau heeft meer voordelen dan alleen muis. Omdat je op het beeld zit geplakt zie je alles veel beter.

Als ik online ga, verplaats ik me dan ook naar me bureau
Ik ga binnenkort een beamer halen om op te gamen. Lekken 120", dat gaat een hele nieuwe ervaring worden met GTA. Moet nog even wachten op mijn bonus *O*

• Mozy
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-11 11:17
Hij knalt hier alle kanten op, van 2 mb/s naar 200 kb/s. De timer is wel zeek accuraat. Nu geeft ie nog 3 uur geleden, 2 uur geleden gaf ie precies 5 aan. Komt misschien omdat ie vanuit het gemiddeld uitgaat en omdat de launcher nu al dik 14 uur aanstaat ie dat gemiddeld natuurlijk wel extreem gemiddeld.

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:08
AzzKickah schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:10:
Wat wel f*cked up is als ik achter m'n buro zit, om 1 of andere reden heb ik de neiging om wat in elkaar te zakken en iets voorover te leunen, waardoor ik na een tijdje pijn in mn linkerzij krijg :? Knap irritant, andere stoel zoeken denk ik :P
Goede stoel is belangrijk, maar goed afstellen ook ;). Misschien proberen de rugleuning wat rechterop te zetten? Armsteunen hoger/lager (ik heb ze op net iets onder hoogte van bureau. Ogen ter hoogte van het beeldscherm zodat je recht vooruit kijkt, niet omhoog of omlaag.

• rsner17
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:57
Na de installatie van de laatste patch:

Installation failed. Please exit and try again. :S

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-11 21:20
Nog beter, je hebt dit nodig: Roccat Sova
Helaas is deze nog niet uit :'(

Ondertussen zo'n 4 uur in de game zitten. Gister prima kunnen spelen op bijna max instellingen (4770k, GTX 780). Speelt perfect. Geen haperingen of stuff. Gelukkig had ik hem kunnen preloaden op steam en hoefde ik gister nog maar een goede 300mb te downloaden :D

[ Voor 25% gewijzigd door NL-RaVeR op 15-04-2015 10:20 ]

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-11 21:12
Gisteren toch nog vrij vlot geïnstalleerd gekregen. Ik denk dat ik in totaal 2u bezig ben geweest met het installeren vanaf de 7 DVD's, de patch files van MEGA downloaden, de launcher de resterende 1.3GB laten downloaden + laatste 300MB patch. Startup zonder problemen, en een uurtje gespeeld.

Als ik zie hoe preloaders hebben zitten sukkelen, ben ik toch tevreden :)

Opmerkingen:
- Na het zien van benchmarks maar direct besloten m'n GTX560Ti 1GB te vervangen en een GTX970 te bestellen :) De 560 kan alles héél vlot draaien (samen met i7-4790K), maar wel met alles op Normal/Off/DX10.1 :)
DX11 kan ik zelfs niet enablen, want dat brengt, zelfs met alles op laagste settings, het VRAM net boven de 1GB... DX10.1 blijft er net onder :)
- Standaard mouse sensitivity setting is wel héél laag.
- Besturing van voertuigen met keyboard is "vreemd". Je kan vrij precies sturen, grip genoeg, maar omdat het zo "jerky" is, voelt het niet bepaald realistisch aan. Leuk driften door een bocht gaat nogal onhandig. Misschien ligt het aan mij, m'n laatste GTA ervaring dateert van GTA 4 op PS3.... Eens kijken of ik m'n PS3 controller kan hergebruiken voor vehicles op PC.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

AzzKickah schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:10:
Deze helpt mij enorm : http://www.dxracer-europe...-gaming-chair-oh-df61-nwr

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

• Bart455706
Nu werken, kan niet wachten om vanavond weer te spelen...

Ik heb me wel helemaal kapot gelachen... normaal ben ik in staat de hele kamer te verbouwen na corrupte bestanden etc... maar gisteravond, met mijn 2 broertjes op skype.. de 1 was al uren online aan het gamen. Terwijl wij bezig waren met installeren.. bij mij gingen de cd's goed (dvd speler was nog nooit gebruikt in die jaren) maar bij hem tot 2 keer toe de cd niet kunnen lezen.. En ja, dan kan je weer van voor af aan beginnen.. (bij mij was downloaden sowieso geen optie, want : KPN adsl) ik rolde bijna van mijn stoel van het lachen.. leedvermaak is a bitch hahaha... en dan terwijl zijn download instortte tot 20 kb/sec... probeer even ultra surf hahahaha

Even serieus, ik vind het wel echt bizar dat de installatie's zo ruk verlopen.. dat je een shitload moet downloaden bij een game als gta kan ik me voorstellen... maar dat de downloads met 20kb/sec gaan is echt onacceptabel! Dikke fail bij rockstar.

Owja en die mouselagg.... zwaar vervelend.

• Sir_Hendro
NL-RaVeR schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:18:
[...]

Nog beter, je hebt dit nodig: Roccat Sova
Helaas is deze nog niet uit :'(
Als het al beter moet koop je deze:
Afbeeldingslocatie: http://smrt.ccel.ca/files/2012/11/Future-computer-station-580x547.jpg

Beter kan je het niet maken 8)

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Voor PC gamers die net zijn begonnen met GTA 5, er is een manier om miljardair te worden, ja je leest het goed, miljardair. Als je het spel op de normale manier uit speelt kan je nooit alle properties kopen.

spoiler:
Als je het spel op de normale manier uit speelt heb je rond de 30M per character, als je de tutorial volg heb je het maximale bedrag per character (2,1B) (de maximale lengte van een integer haha)

Dus mensen die miljardair willen worden, volg een van deze guides:
http://www.reddit.com/r/G...ighest_possible_take_for/ (bevat spoiler tags zodat je niet de story leest)
http://www.reddit.com/r/G..._max_cash_21b_across_all/

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Verwijderd

hij werkt eindelijk, hele nacht pc aan laten staan.

Ik heb even een vraag, ik heb elke keer nog zo'n balk boven in het spel staan van minimaliseren en zo'n kruisje rechtsbovenin. Hoe krijg ik dit weg?

• Zidanexo
Hmm ik weet het echt niet meer, alles op normal of low gezet en zelfs de resolutie om laag gehaald .. maar ik kan gewoon deze missie niet doen doordat hij maar blijft crashen.. bleh dat haalt toch wel het spel plezier snel naar een laag niveau..
Pagina: 1 ... 97 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch