Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Straks als ie klaar is zet ik hem terug en dan opnieuw starten.
Vrijwel iedereen wat betreft download snelheid, maar dat was misschien ook wel te verwachten. Daarbuiten zijn er nog tal van kleine bugs die proberen de gamer het leven zuur te makensiriouz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:04:
[...]
Er waren een hoop mensen die vannacht om 1 uur al problemen ermee hadden.
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
Hoe heb je de download snelheid zo hoog gekregen of ging dat vanzelf?SRich schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:07:
[afbeelding]
Straks als ie klaar is zet ik hem terug en dan opnieuw starten.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Via Steam geen last van gehad, dan maar iets duurder, maar het werkt wel!siriouz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:04:
[...]
Er waren een hoop mensen die vannacht om 1 uur al problemen ermee hadden.
Ging vanzelf nadat ik die part ik parent map had gezet. (wel ff opnieuw starten)Redax schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:07:
[...]
Hoe heb je de download snelheid zo hoog gekregen of ging dat vanzelf?
Via Admin starten {Rechtermuis knop}JOSHZYA schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:08:
http://i.imgur.com/PdMPTev.png
kan iemand mij hierbij helpen?
Dat doe ik dus al
EDIT - nu opeens alsnog de 300 mb update...
[ Voor 11% gewijzigd door JOSHZYA op 14-04-2015 23:10 ]
Zowel offline als online
Instal folder en dan start PlayGTAV.exeJOSHZYA schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:08:
http://i.imgur.com/PdMPTev.png
kan iemand mij hierbij helpen?
@hieronder
Zet wel ff me naam erbij
[ Voor 9% gewijzigd door SRich op 14-04-2015 23:12 ]
Ik heb zelf twee dingen gedaan:aicaramba schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:53:
[...]
Helaas. Hij grijpt nog steeds terug naar de download, die het niet doet.
1) Mijn backup van de update-map naar m'n desktop verplaatst.
2) De eerder genoemde suggestie; het .part-bestand uit de Mega-download gesloopt.
Vervolgens ging hij verder op 53gb van 55gb, gevolgd door de +/- 300MB download (die snel ging). Nu mag ik spelen... als het werkt.
Als je in \update\x64\dlcpacks\mpheist de dlc.rpf.part weg haalt en opnieuw opstart gaat ie gewoon snel.
Heb nu gem 2.45 MB/Sec
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
9700K|32GB(4x8) G.Skill Aegis|MSI RTX 2080 Gaming X Trio|Asus VG278Q @144hz|LG 27UD69P 4k @60hz|Xbox One S
Ja hier, downloadsnelheid is bedroevend en als ik dan vandaag nog kan spelen zou dat top zijn!mobstaa schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:12:
Is er hier nog behoefte naar extra MEGA link naar de 5GB update? Of misschien de 350MB upload?
KlikkerdeklikRedax schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:13:
[...]
Ja hier, downloadsnelheid is bedroevend en als ik dan vandaag nog kan spelen zou dat top zijn!
Nice
Zojuist gedaan, gaat even snel zakt terug en weer snel, gaat beter dan net toen was het nog 2,5 uur en nu 15 min zolang het duurt...SRich schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:09:
[...]
Ging vanzelf nadat ik die part ik parent map had gezet. (wel ff opnieuw starten)
Als ik op mannen viel zou ik je zoenen.TommyGun schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:54:
Lijkt er op dat ik het werkend heb. Heb weinig spannends gedaan...
1) Legale key geactiveerd via https://socialclub.rockstargames.com/activate
2) Game via een torrent binnen gehaald en de files op de juiste locatie uitgepakt / geïnstalleerd.
3) 5GB files van MEGA erbij/overheen gekopieerd.
Vervolgens wel het issue "Launching GTA V for PC The game failed to connect to the Internet", maar als volgt opgelost:
4) PlayGTAV.exe en GTAVLauncher.exe hernoemt (.exe.bak of zo).
5) GTAV_Setup_Tool gedownload (zie website uit punt 1) en de missende files opnieuw laten aanmaken.
Kreeg hierna nog wel een update binnen van 353 MB via de Launcher (geen idee wat) maar nu werkt het!
Na ruim 5 uur kl*ten EINDELIJK werkend
Tesla M3LR '21
Hij is bij mij ook wat terug gezakt. nu nog maar 1.7 MB/SecMeulendijks89 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:17:
[...]
Zojuist gedaan, gaat even snel zakt terug en weer snel, gaat beter dan net toen was het nog 2,5 uur en nu 15 min zolang het duurt...
Ik geloof dat de exe eerst moet, en dan die patchfiles. maar zolang je de game tussendoor niet start zal het niet veel uitmaken.MitchellHearth schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:15:
[...]
Nice. Die exe moet je helemaal op het laatst erop knallen?
Alle vijf downloaden en dat vervangt dan de 5Gb download waar de launcher zich in verslikt? Of hoe moet ik het zien?
Als het goed is zijn het een heel aantal .rar.part bestanden, die horen bij elkaar en vormen de 5gb patch. De Exe is de 350 mb patch.Redax schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:18:
[...]
Alle vijf downloaden en dat vervangt dan de 5Gb download waar de launcher zich in verslikt? Of hoe moet ik het zien?
80kbs en lost bahbahSRich schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:17:
[...]
Hij is bij mij ook wat terug gezakt. nu nog maar 1.7 MB/Sec
Eindelijk
Zojuist binnengehaald.
Valve/Rockstar North wat doe je me aan
Mocht nog baten. Processor ff terug geklokt waardoor hij nu tenminste rond een fatsoenlijke temperatuur blijft. Beide drivers geprobeerd in zowel crossfire als single gpu, maar zonder succes.JoepD schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:16:
[...]
Probeer hem eens te draaien met een enkele 6950, kijken wat er gebeurt. Of de non-beta driver proberen, ook al is die niet GTA V optimized.
In eventvwr zie ik bepaalde errors uit de installatie map van gta5, maar kan me haast niet indenken dat het daarin zit.. hmm
Las Vegas schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:17:
[...]
Als ik op mannen viel zou ik je zoenen.![]()
Na ruim 5 uur kl*ten EINDELIJK werkend![]()
![]()
Graag gedaan!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Er gebeurt gewoon niets bij die .exe's
[ Voor 23% gewijzigd door sandpatt op 14-04-2015 23:27 ]
Dan verschijnt gewoon 1seconde die GTA afbeelding zoals op het doosje, maar gebeurt er verder niets.SRich schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:28:
start playGTAV.exe
Als admin geprobeerd ?sandpatt schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:29:
[...]
Dan verschijnt gewoon 1seconde die GTA afbeelding zoals op het doosje, maar gebeurt er verder niets.
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
Werkt helaas niet, ook niet als Admin.SRich schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:28:
start playGTAV.exe
Beter dan 5GB... Maar niet wat je wou natuurlijk.DeFries schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:29:
Files gedownload van Mega. Alles uitgepakt, update gemaakt van oude map, update files er in gezet, exe gedraaid en nog steeds moet die 2,84 gb downloaden...
Hier ook niet.
Ook niet na uitschakelen van antivirus/firewall

Iemand hiermee bekend?
config
- MSI Z87-G45 gaming
- Core i5 4670K 3.4 ghz
- 8 GB Corsair Vengeance DDR3
- MSI R9 290 Gaming
- Windows 8.1 met ATI Catalyst-versie 15.4 Beta
- GTA V steam versie, geinstalleer op Samsung 840 EVO SSD
Haast onmogelijk om zo te spelen, komt voornamelijk voor bij hard auto rijden.
Ik ben de patch nu aan het downloaden @ 3,2 MB/s
Je moet beginnen met part 1 en dan gaat de rest vanzelf...Dialastical schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:35:
Bij die .rar files van mega krijg ik de foutmelding: het systeem kan het opgegven pad niet vinden. toegang geweigerd
Downloaden vanaf www.ultrasurf.us, starten en één van de drie proxy's kiezen. Hier vliegt alles ineens een stuk beter
ik zie alleen maar vanaf part 1Haribo112 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:36:
[...]
Je moet beginnen met part 0 en dan gaat de rest vanzelf...
ah het werkt al. ik dacht slim te zijn door gelijk in gta v uit te pakkenHaribo112 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:38:
Ja die bedoelde ik.
Oplossing gevonden!sandpatt schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:31:
[...]
Hier ook niet.
Ook niet na uitschakelen van antivirus/firewall
Heeft te maken met laptops blijkbaar. Je moet de nvidiakaart even uitzetten in apparaatbeheer.
De exe openen en dan start ie op. Kan je later dan de kaart terug aanzetten.
Ook dat werkt niet altijd jammergenoegsandpatt schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:40:
[...]
Oplossing gevonden!
Heeft te maken met laptops blijkbaar. Je moet de nvidiakaart even uitzetten in apparaatbeheer.
De exe openen en dan start ie op. Kan je later dan de kaart terug aanzetten.
Dit is niet perse de oplossing maar het helpt wel. Bij mij tikt hij 5-10 seconden 3MB/s aan en dan zakt hij blijvend terug naar 300 KB/s.Gehaktbal schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:36:
Tip voor mensen met trage download: Gebruik Ultrasurf (privacy/proxy tool). Mijn download snelheden schoten omhoog naar relatief redelijke waarden (tussen de 3 en 8 MB/s) over een 200 Mbit lijn.
Downloaden vanaf www.ultrasurf.us, starten en één van de drie proxy's kiezen. Hier vliegt alles ineens een stuk beter
GTA VI - All aboard the hype train!!
Problemen zijn opgelost na de update bestanden (via MEGA) eroverheen gezet te hebben.hidra000 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:37:
Heb wel een ander probleem.
Kom in game menu's enzo werken netjes en kan instellingen aanpassen![]()
Start ik de story mode en valt na 1 seconde een persoon om krijg ik allemaal vreemde lijnen en begint het spel te flippen.
PS wel 2x een .part bestand verwijderd![]()
Ook is "err_gfx_d3d_init" al voorbij gekomen.
Al met al gaat het nog niet lekker .
De .Part bestanden zijn dus wel degelijk belangrijk en VERWIJDER ZE DUS NIET.
Dat had ik ook. Maar de 2x doet ie het sneller downloadenSluttyHo schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:43:
Net download voltooid via ultrasurf, maar bij 'verifying game data', begon de download terug op het moment dat ik ultrasurf had opgezet
Heel vreemd. Al met ingame settings gespeeld? Non-beta driver geprobeerd?royvdhoek schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:34:
Ik heb veel last van dit:
[afbeelding]
Iemand hiermee bekend?
config
- MSI Z87-G45 gaming
- Core i5 4670K 3.4 ghz
- 8 GB Corsair Vengeance DDR3
- MSI R9 290 Gaming
- Windows 8.1 met ATI Catalyst-versie 15.4 Beta
- GTA V steam versie, geinstalleer op Samsung 840 EVO SSD
Haast onmogelijk om zo te spelen, komt voornamelijk voor bij hard auto rijden.
Heb een behoorlijk vergelijkbaar systeem en hoop niet dat dit gaat gebeuren.
Verwijderd
Niet dat ik daar op ga wachten. Ik ben er nu al helemaal klaar mee.
PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris
Ten eerste kreeg ik CRC errors tijdens het installeren van de game zelf vanaf de 7 retail DVD's. Telkens op DVD 3 ging het fout. Ik heb vervolgens de data vanaf de DVD op mijn pc zelf gezet en die gekozen als dvd 3 en voila
Ten tweede kreeg ik een melding dat er iets was na het eerste keer starten van de launcher. Dit werd opgelost door de game als admin uit te voeren.
Ik heb vervolgens de 5GB patch van de MEGA link in de map gekopieerd en die was meteen goed, de 340mb patch was zo binnen. Hij begon met 5mb/sec, toen ie langzamer werd even op pauze en toen weer resume en hij maakte de laatste 100mb binnen een paar sec af.
Toen de game gestart en draaide toch wat minder dan verwacht. Ik zag echter dat AMD een GTA5 versie van hun drivers had als beta, na die geinstalleerd te hebben draait het nu als een zonnetje
Intel Core i7 3770
12GB geheugen
2 x R9-280x in Crossfire
Windows 8.1 Pro 64bit
Morgen maar even wat langer spelen, ben nu kapot
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Bij mij het zelfde, hier heb ik 3 uur vrij voor gepakt dacht kan meteen spelen heheHKS-Skyline schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:51:
Alles geinstalleerd van DVD met de retail versie, denk ik eindelijk te kunnen spelen, nope, doe maar 10GB downloaden op 50kb/s. Ultrasurf haalt niets uit. Wat een bagger spel dit. Ik ben al sinds 7 uur vanavond bezig met deze troep installeren en ik heb nog geen seconde kunnen spelen. Nog 4 uur te gaan met downloaden kennelijk.
Niet dat ik daar op ga wachten. Ik ben er nu al helemaal klaar mee.
Ultrasurf helpt bij mij wel goed!
Winrar installeren, alle files selecteren, rechtermuisknop, extract to DLC en klaaretnerdnl schreef op woensdag 15 april 2015 @ 00:00:
Ik heb ook de files via MEGA binnen, maar als ik ze uitpak krijg ik per file steeds weer een file die overgeschreven moet worden.. wat is dan het punt van pak 1-4 als de laatste alles weer gewoon vervangt? ... Of ben ik nou zo dom?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Damian schreef op woensdag 15 april 2015 @ 00:04:
[...]
Winrar installeren, alle files selecteren, rechtermuisknop, extract to DLC en klaar
PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris
Verwijderd
Jup, hoort zo. Is ook niet uit te schakelen.Ambition88 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 00:10:
Jongens, is het eigenlijk normaal dat dingen in de verte een beetje wazig lijken? wel jammer wil een sshot maken ziet er van dichtbij echt super mooi uit maar in de verte is de omgeving een beetje blurry
FXAA staat uit ... vooral in de verte is alles een blury mess.
Teleurgesteld tot nu toe. Had wel eens zin in een next gen GTA ... niet dus. Misschien nog eens wachten op modders.
Dan heb je wel een buitengewoon brakke pc.SideShow schreef op woensdag 15 april 2015 @ 00:18:
Amai, echte k*t graphics zeg. Zo te zien dat het console dingen zijn (van jaren oud) die wat opgepoetst is.
FXAA staat uit ... vooral in de verte is alles een blury mess.
Teleurgesteld tot nu toe. Had wel eens zin in een next gen GTA ... niet dus. Misschien nog eens wachten op modders.
Ik heb met het systeem uit mijn sig, + nog een tweede GTX970 in SLI modus alles op Ultra draaien @ 2K resolutie (geen enkele optie lager dan max), en ik heb nog nooit zo'n mooi spel gezien.
Alles draait overigens ook super soepel, top optimalisatie. Geen framedrops, geen last van langzaam ladende dingen. Alles is vloeiend.
M'n kaarten worden ~60c, en beide zo'n 50% load (dus goeie verdeling). Proc ~40c dus ook netjes.
Ik ben zéér tevreden, wát een game
edit: Constant rond de ~60 fps. Soms een drop naar ~50 in druk verkeer.
[ Voor 3% gewijzigd door London op 15-04-2015 00:36 ]
Tesla M3LR '21
Apart ja, het lijkt net een camera die scherp stelt op wat dichtbij is maar verder alles blurry toont.Ambition88 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 00:10:
Jongens, is het eigenlijk normaal dat dingen in de verte een beetje wazig lijken? wel jammer wil een sshot maken ziet er van dichtbij echt super mooi uit maar in de verte is de omgeving een beetje blurry
De game draait op zich goed hier, alleen wel met wat lagere settings dan ik gehoopt had.
Geforce Experience lijkt ook ietwat te optimistisch in mijn geval, want op die aanbevolen setting heb ik regelmatig lag, dus heb 'm nog iets lager gezet; http://www.uploader.gamergun.com/files/1/gtav.PNG
M'n specs staan hier; gallery: TommyGun (GamePC)
Ik vreesde dat ik hem niet kon draaien, maar hij speelt hier aan 40fps 720p, met zowat alles op laagste denk ik. De gameplay is enorm vloeiend.
Er is ook veel detail aanwezig, al is het door de lage settings niet zo mooi natuurlijk.
specs:
i7 3630QM
gt635M
Ja, dat heet depth of fieldTommyGun schreef op woensdag 15 april 2015 @ 00:27:
[...]
Apart ja, het lijkt net een camera die scherp stelt op wat dichtbij is maar verder alles blurry toont.
[ Voor 51% gewijzigd door DoubleYouPee op 15-04-2015 01:15 ]
Game loopt verder prima maar toch apart.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ahja, direct uit gezet! Daarna een benchmark gedraaid en dat lijkt in orde te zijn, resultaten:DoubleYouPee schreef op woensdag 15 april 2015 @ 01:14:
[...]
Ja, dat heet depth of fielden volgens mij kan je dat gewoon uitzetten
Waar dan af en toe die lag vandaan komt begrijp ik niet (draai vanaf SSD).Frames Per Second (Higher is better) Min, Max, Avg
Pass 0, 5.345160, 146.411819, 58.230820
Pass 1, 20.760349, 60.832294, 51.127785
Pass 2, 47.252148, 60.593960, 56.359547
Pass 3, 46.338009, 61.055058, 58.363369
Pass 4, 19.633545, 72.106323, 51.828133
Wel viel me op dat 't spel 75% van m'n 8GB memory in use had, maar lijkt me geen probleem toch?
[ Voor 128% gewijzigd door TommyGun op 15-04-2015 02:10 ]
Edit:
Grafische settings nog maar een beetje naar beneden aangepast, Ben begonnen op wat het spel zelf had ingesteld en sindsdien alleen maar naar beneden bij lopen stellen.
[ Voor 35% gewijzigd door Sato op 15-04-2015 02:14 ]
Preset: Medium
Sliders: Average
Overige: Off
Res: 1920x1080
AA: Off
AF: 8x
Ik heb de fps nog niet exact bekeken maar het loopt super vloeiend als in 60 fps. Er is dus nog ruimte voor wat hogere instellingen alhoewel GPU RAM hiermee al op 1180MB van beschikbare 1250MB staat. Textures zien er wat 360 achtig uit, wellicht een tikje beter. Verder is alles hiermee al veel mooier dan op de 360, vooral de belichting. Ik ga dus voorlopig geen nieuwe videokaart kopen
http://www.reddit.com/r/G...culus_rift_support_so_me/
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Precies hetzelfde, veel plezier!Fanta schreef op woensdag 15 april 2015 @ 06:18:
Zeau. De Rockstar Installer maar een nachtje laten draaien, en met succes. Ready to play. En hij start prima, zonder corrupte bestanden. Vanavond maar eens een beetje verkennen!
Met name de settings op het 'Advanced Graphics' tabblad zorgen voor FPS dips. Als je die in de game revert naar default loopt alles bij mij strak op 60FPS, ook tijdens drukke gedeeltes/vliegen. nVidia shadow-troep zet ik ook altijd uit, dat kost veel FPS, maar levert nauwelijks iets op (IMO).TommyGun schreef op woensdag 15 april 2015 @ 00:27:
[...]
Geforce Experience lijkt ook ietwat te optimistisch in mijn geval, want op die aanbevolen setting heb ik regelmatig lag, dus heb 'm nog iets lager gezet; http://www.uploader.gamergun.com/files/1/gtav.PNG
Waar kun je de resultaten van de benchmarks vinden eigenlijk? Zie ze wel draaien, maar krijg geen rapportje?
Weer een stuk crap dat niet eens getest is, en dat na 18 maanden.
Naja toch nachtdienst gehad dus laat hem lekker staan en zie het straks wel weer. Had gehoopt dat de meeste hem al binnen hadden zodat de servers weer wat ademruimte kregen maar no such luck.
Bijna al mijn dure aankopen qua games waren kansloos achteraf gezien, terwijl de indie-games in mijn steam-account toch het leukste bleken te zijn. Vanmorgen stiekem toch even gestart na alle probleemverhalen (wilde even weten, werkt het sowieso wel...) half uurtje gespeeld.
Wat een briljant spel! Je wordt er direct ingesleept. Nog nooit zo'n detail en levendige omgeving gezien en mijn pc is mha/mwha (beetje gemiddelde settings). Ik geloofde gewoon niet dat het zo vloeiend liep, zonder stotteren of haperen, ben ik echt niet gewend (niet eens dat mijn pc zo slecht is, maar als je DayZ gewend bent e.d. ben je wel wat low-fps gewend zegmaar).
Je hoeft maar een kwartier te spelen om te ontdekken dat dit spel echt goed is. Voor de twijfelaars... wacht niet op de uitverkoop, dat is mijn tip.
AMD Phenom II X4 955
Radeon HD6800
8b intern
Drivers moet ik nog updaten denk ik
[ Voor 4% gewijzigd door Paniohitus op 15-04-2015 08:10 ]
BF1: Don-Panio
[ Voor 5% gewijzigd door JoepD op 15-04-2015 08:08 ]
Vind dat je wel erg voorbarig reageert, bij de meeste mensen werkt het spel gewoon prima. Ik heb geen enkel, maar dan ook geen enkel probleem gehad bij het downloaden en starten. Teven werden updates ook zonder problemen uitgevoerd. (Non steam version)Bv202 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:00:
Dit is de laatste keer dat ik nog eens een grote titel pre-order. Na urenlang wachten start het spel niet eens op, net zoals bij duizenden andere spelers als ik naar de Steam forums kijk.
Weer een stuk crap dat niet eens getest is, en dat na 18 maanden.
Nochtans lijken de meeste mensen met een laptop en dus een mobiele GPU hetzelfde probleem te hebben.tomdabom schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:15:
[...]
Vind dat je wel erg voorbarig reageert, bij de meeste mensen werkt het spel gewoon prima. Ik heb geen enkel, maar dan ook geen enkel probleem gehad bij het downloaden en starten. Teven werden updates ook zonder problemen uitgevoerd. (Non steam version)
http://steamcommunity.com...ons/0/611703709829936180/
De workaround werkt enkel bij nvidia, niet bij AMD..
[ Voor 11% gewijzigd door Bv202 op 15-04-2015 08:17 ]
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch