Lees het topic. Het is iig al vaker gemeld.aicaramba schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:00:
Edit: ai. CRC errorOok bij DVD3. Klopt het dat iedereen dit bij DVD3 heeft?
Geen enkele CRC error gehad met de dvd's. Alleen dowloaden telkens connection lost. Kan niet de hele tijd gaan pause / resumen want moet nog ff slapen voor de nacht dienst. Kutzooiaicaramba schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:00:
Ik heb hem zojuist bij bart smit gehaald.. Daar hadden ze hem op voorraad.. Ik kreeg nog de waarschuwing mee dat het een erg zwaar spel voor de pc was en dat ze niet konden refunden.. Nette waarschuwing.
Edit: ai. CRC errorOok bij DVD3. Klopt het dat iedereen dit bij DVD3 heeft?
Verwijderd
Klik op het eerste kopje88Gamer88 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:04:
[...]
Licht misschien aan mij maar ik zie geen download link er tussen staan...
Kan je via internet op je telefoon doenRaiseCain schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:47:
Doe ik iets verkeerd? Als ik naar een ATM ga kan ik alleen afschriften zien...kan geen geld opnemen nada nopes?
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Precies! Mooie GTA V onderzetters!TommyGun schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:48:
Mijn exemplaar van de MM heeft ook de ingame extra's!Sowieso veel cooler zo'n box met al die dvd's
Frozen heeft dat voor ons geregeld: https://mega.co.nz/#!b9YH...l1rG7k0MQDAGq2KVzGNcsT3Z0Bartezzzb schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:07:
Is er ook een linkje voor de update van 354mb?
(via De officiële blog van Frozen: €30,- voor GTA V PC )
[ Voor 19% gewijzigd door Moby Dick op 14-04-2015 19:10 ]
Kan je opnieuw startenmike30 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:09:
Als ik nou stop met die 5gb download. Kan ik hem dan opnieuw starten als ik thuis kom of moet dan de hele install weer overnieuw?
Ik heb dit opgelost door de RPF bestanden en folders (met bestanden die erin zitten) te backuppen.
Toen heb ik het spel gedeinstaleerd. Daarna de RPF bestanden en folders weer terug naar de map verplaatst.
Toen de GTA 5 installer weer opgestart en deze het spel laten instaleren in de folder waarin de bestanden zitten.
Toen heeft hij blijkbaar de folder gecontroleerd want hij begon de 60GB preload bij 59GB.
Dus ik hoefde nog maar 1GB te downloaden, daarna 2 patches van in totaal 800MB en toen was hij klaar en ik heb net pakweg 1 uur zitten spelen.
Mijn opmerkingen over de game.
Het ziet er prachtig uit en gaat ook vloeiend.
Ik heb slechts 3 nadelen.
Ik had een missie waar ik op vijanden zat te schieten. Tussen ons was wat hekwerk en de camera bleef op het hekwerk focussen waardoor de vijanden er blurry uitzagen. Maar dat is een optie die je uit kunt zetten.
Het vliegen met een heli of vliegtuig is bijna crimineel met een toetsenbord.
Ik ga later eens een controller aansluiten om te kijken of het dan gewoon op de console manier werkt. Heeft iemand hier al ervaring mee? Dus vliegen met de controller en rest met toetsenbord en muis?
En weet iemand hoe je bij het auto rijden de camera fixed?
Nu als je een 90 graden bocht maakt draait de camera niet direct mee. Dit moet je zelf doen.
Ik kan bij het aanpassen van MSAA dat hij weer terug springt naar windowed modus .
Krijg deze ook niet meer naar fullscreen.
AMD 290 4 GB
en dat duurt lang..:
Dit gaat nog even duren...
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
60GB..., arme SSD...MonkeySleeve schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:15:
Nu bezig met de Steam versie downloaden. Peak 10.9mb/s, momenteel op 270 kb/s
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Gewoon over de files heen kopieren vermoedt ik ?
Manmanman, nog 2GB te gaan en hij staat alweer 5 minuten te reconnecten.... pffff
Verwijderd
Hier wel. Niet dat het iets uitmaaktVerwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:20:
Gaat het downloaden van het spel zelf weer verder waar die gebleven was als je het sluit, de computer opnieuw opstart en GTA weer opstart?
Fix:
- Je moet wanneer de verbinding is verbroken op pause klikken
- Downloader afsluiten
- zoeken naar .part bestand (is maar een paar kb groot) in game map met *.part en dit verwijderen.
- gta 5 weer starten in administrator mode
[ Voor 3% gewijzigd door Nolf Crusher op 14-04-2015 19:22 ]
Ik zie het niet staan? Deel het anders ff, is er een oplossing?CptChaos schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:06:
[...]
Lees het topic. Het is iig al vaker gemeld.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Yup.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:20:
Gaat het downloaden van het spel zelf weer verder waar die gebleven was als je het sluit, de computer opnieuw opstart en GTA weer opstart?
Je kunt de 60GB preload zelf backuppen en dan alles uninstallen, de zooi weer terug zetten en dan weer de installer runnen.
Dan zal de installer de bestanden controleren en ze accepteren.
Ja, hallo, daar is een zoekfunctie voor uitgevonden. Je bent niet de enige die hier last van heeft, er zijn mensen in dit topic die het melden, ook met DVD3. Geen idee of er een oplossing is, ikzelf zit nog in afwachtende houding op ode 'port reports' en reviews.Damian schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:22:
Ik zie het niet staan? Deel het anders ff, is er een oplossing?
[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 14-04-2015 19:24 ]
Dit heeft voor mij geholpen, idd. Nu ongeveer met 10MB per sec, super!Nolf Crusher schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:22:
Even voor de mensen die extreem trage downloads hebben bij de 5gb patch.
Fix:
- Downloader afsluiten
- zoeken naar .part bestand (is maar een paar kb groot) in game map met *.part en dit verwijderen.
Installatie duurde een uur ( 7 dvds)
Dan komt Dx en social club installatie. op het einde van deze install ging het traag
Vul de key in > Rockstar Activation Code is not valid......
same here... ik had hem gisteravond aangezet maar dat ging blijkbaar niet goed. Time remaining: 1 day 21 hours...MonkeySleeve schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:15:
Nu bezig met de Steam versie downloaden. Peak 10.9mb/s, momenteel op 270 kb/s
mixing a drink and music
Lijkt... ongeveer te werken? In ieder geval sneller dan de nul-komma-niks van eerst.Nolf Crusher schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:22:
Fix:
- Downloader afsluiten
[ Voor 9% gewijzigd door Moby Dick op 14-04-2015 19:27 ]
Ben blij als die even de 800 kbs aantikt. Nu is die weer bezig rond de 300
Ben zeker blij dat ik netjes 7 onderzetters heb besteld en niet het hele pakket moet downloaden.
Toen ik mijn PS3 GTA Online char importeerde gaf hij aan dat deze 504K had.
Daar zou 1mln bij moeten komen maar toen ik eenmaal ingame was had ik 1.495.000 ofzo.
Vergeten te melden, maar als het op het laatste weer traag gaat dan weer even opnieuw doen.MurtnR schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:25:
[...]
Dit heeft voor mij geholpen, idd. Nu ongeveer met 10MB per sec, super!
Nolf Crusher schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:27:
[...]
Vergeten te melden, maar als het op het laatste weer traag gaat dan weer even opnieuw doen.
Held!Nolf Crusher schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:22:
Fix:
- Downloader afsluiten
inderdaad, even een paar keer herhalen en je hebt zo de 5GB binnen
Thx voor de tip!Nolf Crusher schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:27:
[...]
Vergeten te melden, maar als het op het laatste weer traag gaat dan weer even opnieuw doen.
"gekocht" ingame geld gaat niet crossplatform over, alleen verdient geldDeadsy schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:27:
viel me bij het spelen op dat het bonus geld niet echt klopte.
Toen ik mijn PS3 GTA Online char importeerde gaf hij aan dat deze 504K had.
Daar zou 1mln bij moeten komen maar toen ik eenmaal ingame was had ik 1.495.000 ofzo.
bron: http://goo.gl/esFSqC
nu nog 30 min geduld ipv 18 uur
Lijkt mij niet. Het .part bestand heeft is bij mij opnieuw aangemaakt nadat ik deze had verwijderd.daan56666 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:30:
Een vriend van me had een corrupte game nadat hij .part bestanden had verwijderd, zou het aan die .part bestanden kunnen liggen?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
https://onedrive.live.com...krrc8Q&ithint=video%2cmp4
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Niets ervan was gekochtMarcell96 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:30:
[...]
"gekocht" ingame geld gaat niet crossplatform over, alleen verdient geld
bron: http://goo.gl/esFSqC
Maar zoals je aan de bedragen kunt zien is er dus inplaats van 1mln negen duizend te weinig binnen gekomen wat toch wel een rare afwijking is.
edit:
Ah damn ik weet al wat het was. Stond er helemaal niet bij stil. Ik moest mijn Zentorno nog claimen bij Morse.
[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 14-04-2015 19:33 ]
Lijkt me niet dat Windows 10 een supported OS is, dus ik ga ervan uit dat het óf Windows 10 is, of DirectX 12.SinergyX schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:32:
Windows 10 met de catalyst drivers geeft bij mij bizar veel flickering, geen idee waardoor het komt.
https://onedrive.live.com...krrc8Q&ithint=video%2cmp4
Er zijn 3 opmerkingen over gemaakt, zonder oplossingen.. Dus zooo veel is er ook niet over gesproken.CptChaos schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:23:
[...]
Ja, hallo, daar is een zoekfunctie voor uitgevonden. Je bent niet de enige die hier last van heeft, er zijn mensen in dit topic die het melden, ook met DVD3. Geen idee of er een oplossing is, ikzelf zit nog in afwachtende houding op ode 'port reports' en reviews.Aangezien dit topic geen slowchat is vandaag / momenteel / komende dagen, denk ik niet dat je zomaar de reacties erover zult zien.
Denk het wel: HStyles in "Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic"HStyles schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:33:
Hier meer mensen die het spel physiek hebben gekocht en waar hij zegt dat de activatie code niet valid is ?
EDIT: Oh, dat ben je zelf. Had misschien handiger geweest het gelijk te vragen...
[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 14-04-2015 19:35 ]
Dus ze gaan benchmarken en zetten FXAA aan. Terwijl FXAA alleen werkt op nvidia kaarten? Dat is dus al geen eerlijke vergelijking.Steven316 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:11:
http://www.guru3d.com/art...performance_review,5.html
Hier nog wat benchmarks, mét de nieuwste drivers voor zowel Nvidia als AMD.
Mja precies, ik dacht al dat ik niet kon zoeken, maar CptChaos kijkt zelf ook niet verder dan deze pagina...aicaramba schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:34:
[...]
Er zijn 3 opmerkingen over gemaakt, zonder oplossingen.. Dus zooo veel is er ook niet over gesproken.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Daarna gelijk de update gestart en bats... wat een traag gedoe.
Nu pas, omdat ik het eerst niet aandurfde het part bestand verwijderd en opnieuw gestart.
Hij download nu met ~2.85MB/sec waar ik maar tevreden mee ben dan, heb thuis Ziggo Alles in 1 Plus welke 120MBps moet halen dus maximaal ongeveer 15MB/s maar nu in ieder geval tevreden.
Nog wel jaTommyGun schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:36:
GTA V komt binnen met de volle 100Mbit alhier, even die patch erover van Mega.com en gaan!
Werkt dit ook als je via de social club downloader het bestand van 60GB aan het downloaden bent?Nolf Crusher schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:22:
Fix:
- Downloader afsluiten
Verwijderd
Klopt ja, hij begint mooi op volle snelheid, totdat..Damian schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:37:
[...]
Nog wel jaBij mij begon ie ook met 22mb/sec, maar zakte daarna na ongeveer 7GB netjes in naar 45kb/sec
En zodra je key geactiveerd is bij Rockstar, kan je hem dan ook via die client downloaden? (dus net alsof ik nou zo'n key digitaal zou kopen?)
Mega.com kakt in ja (iets meer dan 2 MB/s nu), die private tracker bij lange na niet hoor (9.5 MB/s nu)Damian schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:37:
[...]
Nog wel jaBij mij begon ie ook met 22mb/sec, maar zakte daarna na ongeveer 7GB netjes in naar 45kb/sec
EDIT; kan in totaal natuurlijk maar 12 MB/s trekken (100Mbit) dus geen reden tot klagen.
[ Voor 18% gewijzigd door TommyGun op 14-04-2015 19:42 ]
Niet nodig geloof ik en dat laatste ik zeker weten ja!letskeepitsafe schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:38:
Als je GTA koopt in de winkel, dien je dan met DVD erin te spelen of is dat niet nodig?
En zodra je key geactiveerd is bij Rockstar, kan je hem dan ook via die client downloaden? (dus net alsof ik nou zo'n key digitaal zou kopen?)
Held!Nolf Crusher schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:22:
Fix:
- Downloader afsluiten
Super! Mijn download stond al minuten vast op 0 bytes/sec , dit even toegepast, en we gaan weerNolf Crusher schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:22:
Fix:
- Downloader afsluiten
Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
En dan straks een corrupte game...MHz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:45:
[...]
Super! Mijn download stond al minuten vast op 0 bytes/sec , dit even toegepast, en we gaan weer
Dat is het enige part bestandje wat ik kan vinden!
http://www.reddit.com/r/G...b_patch_in_full_transfer/Eagleman7 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:46:
Ik heb nog nooit zo'n schijt spel gezien. Eerst alle 7 DVDs er in gedaan, natuurlijk corrupt. Nu lekker downloaden met 50 kb/sec en dan iedere seconden die .part rommel deleten. En 2 seconden later download je weer met een mooie 50 KB/sec...
Ik heb zojuist GTA V gedownload. Alles doet het. De download verliep via Rocketstar. Nou heeft een vriend van mij ook GTA V gekocht, maar via Steam.
Kan ik mijn GTA V kopieren en bij hem in de steamapps droppen? Gaat dat werken?
want iedereen heeft een mega account ? enkel eerste deel kan je full speed downloaden, daarna gaat het aan ISDN snelheid
Dat klopt maar niet doen, dan zijn je files corruptb3ta schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:46:
klopt het dat het .part bestand in de folder SCHIJF:GTA 5\update\x64\dlcpacks\mpheist staat?
Is zo aangemaakt hoor.SideShow schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:48:
[...]
want iedereen heeft een mega account ? enkel eerste deel kan je full speed downloaden, daarna gaat het aan ISDN snelheid
Ik was vergeten te zeggen dat ik de game geuninstalled had. Nu probeer ik te downloaden via die download manager. En ben ondertussen bezig om die 7 DVDs weer over te kopieeren naar mijn HDD.
Geven spaties in je Windows username nu problemen, of enkel andere vreemde karakters?
Ik laat je zo horen wat er gebeurt na het verwijderen van die .partb3ta schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:46:
klopt het dat het .part bestand in de folder SCHIJF:GTA 5\update\x64\dlcpacks\mpheist staat?
Moet je nou alles opnieuw doen dan? Niet toevallig nog wat in je prullenbak liggen?
Performance met volgende specs is ook prima:
-i5 3570 @ 4ghz
-R9 290 Tri-X
-8GB ram
-256GB SSD
"May our framerates be high and our temperatures low."
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Ja waar ik ze dan moet gaan plaatsen?Mu.siQ schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:49:
[...]
Moet je nou alles opnieuw doen dan? Niet toevallig nog wat in je prullenbak liggen?
Al de optie repair gekozen vanuit het configuratiescherm maar dat schiet ook niet op. Dus ja... ik ga opnieuw downloaden. Zucht
Was nou gewoon kwestie over alles heen schrijven ?
Suc6, als je klaar bent met instaleren is je installatie corrupt en mag je overnieuw, haha.Meulendijks89 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:50:
ZO ben net thuis nu aan het installeren, ben pas bij disk 2... maar goed dat ik 3 uurtjes eerder naar huis ben gegaan van werk
Doe toch eens niet zo negatief man. Ik heb ook gewoon van 7 DVD's geinstalleerd en bij mij is er niets aan de hand. Tsja, de patch downloaden duurt erg lang, maar als dat alles is..Eagleman7 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:53:
[...]
Suc6, als je klaar bent met instaleren is je installatie corrupt en mag je overnieuw, haha.
Repair lijkt me toch niet zo traag?R0y. schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:51:
[...]
Ja waar ik ze dan moet gaan plaatsen?
Al de optie repair gekozen vanuit het configuratiescherm maar dat schiet ook niet op. Dus ja... ik ga opnieuw downloaden. Zucht
Ik heb niet eens de optie tot DX12CptChaos schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:33:
[...]
Lijkt me niet dat Windows 10 een supported OS is, dus ik ga ervan uit dat het óf Windows 10 is, of DirectX 12.
Kwam er net wel achter dat wil je alles opschroeven, 2GB videokaart dus gewoon niet genoeg is
Meest bizarre ervaring, XBO controller aangesloten, het is werkelijk of je op de XBO aan het spelen bent (maar iets mooier
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 14-04-2015 19:56 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Inderdaad...Mu.siQ schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:55:
[...]
Repair lijkt me toch niet zo traag?Beter dan 65gb er opnieuw op gooien en de volledige 5gb weer retetraag er op zetten haha
no, you dont have to just copy these files the 5gb to /update/x64/dlcpacks after that run the launcher, close it, delete the "part" file and then restart the launcher and it should be working. It is working for me.88Gamer88 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:52:
Over die Reddit patch.
Was nou gewoon kwestie over alles heen schrijven ?
Bij mij was er ook niks aan de hand, totdat de patch binnen was en ik het spel starte.Fanta schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:54:
[...]
Doe toch eens niet zo negatief man. Ik heb ook gewoon van 7 DVD's geinstalleerd en bij mij is er niets aan de hand. Tsja, de patch downloaden duurt erg lang, maar als dat alles is..
Excuses, had mijn zin niet helemaal afgemaakt zie ik nu. Hij repaired de installer, niet de game zelf.Mu.siQ schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:55:
[...]
Repair lijkt me toch niet zo traag?Beter dan 65gb er opnieuw op gooien en de volledige 5gb weer retetraag er op zetten haha
Geduld is een schone zaak. En daarom blijf ik ook gewoon van die .part bestandjes af. Ik zie het zometeen wel!Eagleman7 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:55:
[...]
Bij mij was er ook niks aan de hand, totdat de patch binnen was en ik het spel starte.
Die snap ik ff niet...?R0y. schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:56:
[...]
Excuses, had mijn zin niet helemaal afgemaakt zie ik nu. Hij repaired de installer, niet de game zelf.
Het is gewoon weer 1 groot drama, netzoals bij GTA IV. Had je ook 5 patches nodig voordat het fatsoenlijk werkte.Fanta schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:56:
[...]
Geduld is een schone zaak. En daarom blijf ik ook gewoon van die .part bestandjes af. Ik zie het zometeen wel!
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch