Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:51
In plaats van dat hij het spel repareerd, checkt welke bestanden corrupt zijn en ze opnieuw download is dit puur voor de installer van GTA V blijkbaar (de download manager oid).

Vervolgens een reboot en weer dezelfde melding, game corrupt.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

R0y. schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:58:
[...]

In plaats van dat hij het spel repareerd, checkt welke bestanden corrupt zijn en ze opnieuw download is dit puur voor de installer van GTA V blijkbaar (de download manager oid).

Vervolgens een reboot en weer dezelfde melding, game corrupt.
Oh dat is wel matig zeg. Nou goed ik ben de files via een torrent aan het binnen hengelen.

Die Reddit / MEGA patch laat ik wel even voor wat 't is (dus haal die laatste 5GB wel via de officiële doch trage manier binnen...)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Koenzk
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 31-10 14:32
Jep... 2 maal de .part bestanden verwijderd om de download op te snellen en ja hoor, Game Data Corrupt.
Iemand daar al een "fix" voor? :P

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Haha, dan beginnen we maar compleet opnieuw XD

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-11 12:39
Koenzk schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:59:
Jep... 2 maal de .part bestanden verwijderd om de download op te snellen en ja hoor, Game Data Corrupt.
En als je de backup file gebruikt? (of niet gemaakt?)

[ Voor 3% gewijzigd door Exterminator op 14-04-2015 20:01 ]

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Koenzk schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:59:
Opnieuw beginnen en de patch downloaden aan 30KB/sec :D

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-11 12:41
Bij het opstarten moet ik mijn Steam account linken aan mijn Social Club account... Ik zit er in, zie dat ik kan linken aan bijv. Xbox of Playstation, maar zie nergens Steam?

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-11 21:16

ikt

Dit is gewoon belachelijk.

GTA V op mijn PC - Start niet omdat PlayGTAV.exe gewoon mist? Steam Cache verification kijkt er ook overheen :/
GTA V op mijn laptop - Start niet omdat GTA V niet tegen nVidia Optimus kan. :/

Ik dacht dat deze onzin 7(!!!!!!!!!!) jaar geleden al half zou zijn moeten opgelost, maar nee, Rockstar North bakt er weer eens niks van.

Dan was ik 7 jaar geleden op de Pentium 4 nog beter af met een gekraakte versie van IV die wél direct na het uitpakken werkte. Amehoela DRM kan m'n rug op.

Steam doet helemaal fijn, haalt dingen binnen met maar 2MB/s terwijl de kraan tot 15MB/s open kan. Kan ik beter Steam helemaal omzeilen en lekker via MEGA die bestanden binnenhalen. Sjeezus WTF is dit. :(

[ Voor 16% gewijzigd door ikt op 14-04-2015 20:03 ]

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

MonkeySleeve schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:15:
Nu bezig met de Steam versie downloaden. Peak 10.9mb/s, momenteel op 270 kb/s :')

Dit gaat nog even duren...
Zet de download locatie op 'UK - Manchester'. Ik had hetzelfde probleem op Netherlands, bij Manchester haal ik mijn max (3.7MB/s)

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 18:43

Deem

Ontcijfer mij!

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:01:
Bij het opstarten moet ik mijn Steam account linken aan mijn Social Club account... Ik zit er in, zie dat ik kan linken aan bijv. Xbox of Playstation, maar zie nergens Steam?
Er is geen link tussen steam en socialclub. Via steam krijg je een key die je op socialclub kan activeren na je download.

"May our framerates be high and our temperatures low."

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:35
ikt schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:02:

GTA V op mijn laptop - Start niet omdat GTA V niet tegen nVidia Optimus kan. :/
Er is wel een nieuwe game ready nvidia driver uit voor GTA5.
Heb je die al geprobeerd?

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-11 10:41
die 5 GB patch wilt ij mij niet werken die ik via reddit heb gedownload...

• ikt

ikt

Big-Opti schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:04:
[...]

Er is wel een nieuwe game ready nvidia driver uit voor GTA5.
Heb je die al geprobeerd?
Ik heb het hele zooitje er weer afgegooid voordat dit bekend was in de hoop dat de download corrupt was geraakt, maar nee hoor, een uur nadat het is gebeurd werd het pas bekend dat het door Optimus kwam.

Nieuwste GTAV driver zit er trouwens op (beide computers, AMD en nVidia), dus het is gewoon het spel zelf dat er niet tegen kan. Workaround was de GPU uitschakelen en weer inschakelen nadat de Launcher klaar zou zijn, maar daar was ik te laat voor.

[ Voor 20% gewijzigd door ikt op 14-04-2015 20:08 ]

• Koenzk
Ik heb de eerste .part file weer van mijn prullenbak terug gezet en de Launcher opnieuw gestart.
Hij gaat nu weer 2.84 GB downloaden, nu bezig op 250 Kb/s. Zal dit straks ook proberen met de andere .part file. Kijken of dit uitkomst bied.

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Nolf Crusher schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:22:
Even voor de mensen die extreem trage downloads hebben bij de 5gb patch.

Fix:

- Je moet wanneer de verbinding is verbroken op pause klikken
- Downloader afsluiten
- zoeken naar .part bestand (is maar een paar kb groot) in game map met *.part en dit verwijderen.
- gta 5 weer starten in administrator mode
Werkt fantastisch, ging even naar 40mn/s, zit nu weer rond de 4mb/s maar dit gaat stukken sneller

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 13:24
Neeee. nog 2 mb van mijn update te gaan. wat denk je?

• Koenzk
MisterChaoSs schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:09:
[...]

Werkt fantastisch, ging even naar 40mn/s, zit nu weer rond de 4mb/s maar dit gaat stukken sneller
Denk maar niet dat je straks een werkende game hebt... :P
Heb het zelf ook gedaan en nu corrupt game data, maak aub backups van de .part files.

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Koenzk schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:10:
[...]

Denk maar niet dat je straks een werkende game hebt... :P
Heb het zelf ook gedaan en nu corrupt game data, maak aub backups van de .part files.
staat nog in mn prullebak indien nodig, bidden voor het beste dan maar

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-11 10:41
Yes,it works but i have to download 2,84 Gb ... wtf?
EDIT: I MADE IT WORK, 1) Go to the install folder 2) search for .part 3) delete the file 4) it starts to download ~400mb patch. 5) Done
Zelfde probleem, ook het zelfde gedaan maar werkt niet
Weet iemand anders's een oplossing ?

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11 08:38
Ik heb tot tweemaal toe het .part bestand verwijderd om de download sneller te laten verlopen. De installatie is zojuist geslaagd en ik ben met de intro missie bezig. Ik heb geen meldingen van corrupte bestanden gehad en de .part bestanden niet teruggezet :)

Ps. Ik ben gestart met de 7 DVD's.

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Connection to server lost. 100 keer opnieuw. Jammer hoor

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:51
RJ-NL schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:16:
Ik heb tot tweemaal toe het .part bestand verwijderd om de download sneller te laten verlopen. De installatie is zojuist geslaagd en ik ben met de intro missie bezig. Ik heb geen meldingen van corrupte bestanden gehad en de .part bestanden niet teruggezet :)

Mooi veel plezier iig :)

51 mb van 60.04 GB.. yay!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Ook zojuist gekocht, wilde het perse op Steam..., dus maar €60,- betaald. Gaat wel even duren merk ik, nu op 5% (na snelle start), berekend dat het op dit tempo ergens tegen het weekend klaar is met downloaden :) (20Mbit, maar zit laatste uur rond de 200 kb/s nu).

Geen haast, wordt lekker weer morgen, heeft ook weer voordelen

[ Voor 4% gewijzigd door Paniohitus op 14-04-2015 20:18 ]

BF1: Don-Panio

• hidra000
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-09 16:38
http://www.reddit.com/r/G...cial_club_download_reset/

Hier wat uitleg over de problemen omtrend de .part files

• jordiz64
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-11 20:34
Hier inmiddels sinds ongeveer half 5 bezig en zit nu op 52,59 van de 60,04GB. Dramatische snelheden van 70kbps terwijl 11,5mb toch wel mogelijk is.. mweh

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 14:53
Ik ben ook ondertussen een kleine 3,5 uur bezig.
Eerst de 7 DVD's installeren (vanmiddag de lokale MM binnen gewandeld en voor 42€ hem opgehaald, inclusief een brief dat je 1milj ingame money krijgt).

De 5 GB installatie is nu bezig, al 1,5 uur ofzo, nog 3,5 GB te gaan...
Ik merk dat als ik op pauze -> resume druk wanneer hij de connectie kwijt is hij wel even veel sneller gaat. Dit is echter van korte duur. Meestal hangt hij rond de 50-250KB/s, die korte piekjes (30 seconden ofzo, terwijl hij langzaam afbouwt) geven dan wel 12 MB/s...

Ik gok dat de oplossing gewoon een nachtje wachten is en morgen aan de gang :)

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:41
Vraagje:

Als ik op de 360 en op PC tegelijk wil spelen moet ik dan 2 social club accounts hebben of kan dat met dezelfde?

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07 16:44
Durf het bijna niet te vragen maar iemand die mij zou kunnen vertellen hoe GTA gaat draaien op een nVidia Quadro K1000M (á la 630M) i.c.m. een i7-3610QM?

Volgens de specs ligt dit tegen de rand aan, maar iemand die een soortgelijke kaart heeft en dit zou kunnen bevestigen?

Zolang de kwaliteit ongeveer evengoed is als op een PS3 zou ik tevreden zijn :p

nevermind, ik had de thread even moeten doorzoeken ;) Zou moeten kunnen

[ Voor 10% gewijzigd door Senui op 14-04-2015 20:27 ]

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:40

Hachy

Laadpas Nerd

Och och als ik dit ook weer lees; precies zoals het met GTA IV ging bij de launch, toen begon de ellende. bij San Andreas was alles nog oke maar vanaf IV....patch na patch na patch.

Speel nu een tijdje GTA V op de PS4 en dat is wel een verademing wat betreft het ge-tweak eromheen. Gewoon 1 blu-ray disc laden en starten maar. Geen gezeur.

Het lijkt wel alsof het een ontmoedigingsbeleid is geworden met DRM, steam, orange, ubi play of hoe al die DRM-checkers, eh downloaders ook mogen heten. Dat haalt de lol er wel wat af voor de hardcore PC gamer. Je zou bijna op de pirated versie gaan wachten. Anyway iedereen veel succes weer deze serie en als je hem wel aan de praat krijgt: GENIET van deze heerlijke game.

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Preddie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:17:
Ook zojuist gekocht, wilde het perse op Steam..., dus maar €60,- betaald. Gaat wel even duren merk ik, nu op 5% (na snelle start), berekend dat het op dit tempo ergens tegen het weekend klaar is met downloaden :) (20Mbit, maar zit laatste uur rond de 200 kb/s nu).

Geen haast, wordt lekker weer morgen, heeft ook weer voordelen
hyptonize schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:03:
[...]

Zet de download locatie op 'UK - Manchester'. Ik had hetzelfde probleem op Netherlands, bij Manchester haal ik mijn max (3.7MB/s)

• Ledtherebelight
  • Laatst online: 18-11 11:58
j0ppie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:36:
[...]

Dus ze gaan benchmarken en zetten FXAA aan. Terwijl FXAA alleen werkt op nvidia kaarten? Dat is dus al geen eerlijke vergelijking.
Maar het is ook niet voor het vergelijken van de videokaarten tussen elkaar. Het is om te kijken welke videokaart welke fps weet te behalen in gtaV.

• Surikill
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-06-2023
MisterChaoSs schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:10:
[...]

staat nog in mn prullebak indien nodig, bidden voor het beste dan maar
heeft er iemand de part bestanden voor mij aub?

krijg de melding: ERR_SYS_PAR_3 op het moment dat ik story mode wil spelen.

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

j0ppie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:36:
[...]

Dus ze gaan benchmarken en zetten FXAA aan. Terwijl FXAA alleen werkt op nvidia kaarten? Dat is dus al geen eerlijke vergelijking.
TXAA is van Nvidia. FXAA/MSAA werkt op zowel Nvidia als AMD volgens mij.

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-11 09:14
Wie weet hoe je lage downloadsnelheid van de laatste patch van ~350mb kan fixen? Alle DLC's zijn al gedownload, aka die 5 gb patch... Alleen nu heb ik weer t zelfde probleem bij een andere patch...

• Koenzk
Ik ga de .part files nu apart als torrent binnen halen aangezien ze via de Social Club niet opschieten.
Plaats in de .part files in de juiste mappen en hopelijk komt het dan goed.

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-10 19:26

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Omdat het zo snel gaat hier, nogmaals mijn vraag:

Ik heb zojuist GTA V gedownload. Alles doet het. De download verliep via Rocketstar. Nou heeft een vriend van mij ook GTA V gekocht, maar via Steam.

Kan ik mijn GTA V kopieren en bij hem in de steamapps droppen? Gaat dat werken?

• Eagleman7
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:51
Surikill schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:26:
[...]

heeft er iemand de part bestanden voor mij aub?

krijg de melding: ERR_SYS_PAR_3 op het moment dat ik story mode wil spelen.
Die had ik ook, met een md5 check klopte alles gewoon, dus ben weer 7 DVDs opnieuw aan het instaleren.

• ikt

ikt

Hachy schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:23:
Och och als ik dit ook weer lees; precies zoals het met GTA IV ging bij de launch, toen begon de ellende. bij San Andreas was alles nog oke maar vanaf IV....patch na patch na patch.

Speel nu een tijdje GTA V op de PS4 en dat is wel een verademing wat betreft het ge-tweak eromheen. Gewoon 1 blu-ray disc laden en starten maar. Geen gezeur.

Het lijkt wel alsof het een ontmoedigingsbeleid is geworden met DRM, steam, orange, ubi play of hoe al die DRM-checkers, eh downloaders ook mogen heten. Dat haalt de lol er wel wat af voor de hardcore PC gamer. Je zou bijna op de pirated versie gaan wachten. Anyway iedereen veel succes weer deze serie en als je hem wel aan de praat krijgt: GENIET van deze heerlijke game.
Ik heb zo'n vermoeden dat voordat ik hem op een van mijn computers aan de praat krijg heeft een groep hem al gekraakt :+

Naja, ik ben mijn getorrente versie aan het uitpakken, blijkbaar is dat nu de aangeraden methode om de bestanden foutloos binnen te halen in tegenstelling tot de crappy downloaders/patchers van Rockstar :+ Och hoe ironisch, we moeten op illegaal verkregen bestanden vertrouwen willen de een legaal gekocht spel aan de praat krijgen.

• Matthijs240
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-11 12:29
Hachy schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:23:

Het lijkt wel alsof het een ontmoedigingsbeleid is geworden met DRM, steam, orange, ubi play of hoe al die DRM-checkers, eh downloaders ook mogen heten. Dat haalt de lol er wel wat af voor de hardcore PC gamer. Je zou bijna op de pirated versie gaan wachten.
Bij mij werkt en honderdduizenden anderen werkt ie gewoon prima. Op fora zie je vooral mensen met problemen.

Geen gezeur op de PS4 maar wel slechte graphics en 30 fps! :X

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:50
Eagleman7 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:30:
[...]

Die had ik ook, met een md5 check klopte alles gewoon, dus ben weer 7 DVDs opnieuw aan het instaleren.
Komt de game serieus in 7 DVDs als je m fysiek koopt?

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• Eagleman7
  • Laatst online: 23:51
Gamebuster schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:30:
[...]

Ja

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Placid_K schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:29:
Omdat het zo snel gaat hier, nogmaals mijn vraag:

Ik heb zojuist GTA V gedownload. Alles doet het. De download verliep via Rocketstar. Nou heeft een vriend van mij ook GTA V gekocht, maar via Steam.

Kan ik mijn GTA V kopieren en bij hem in de steamapps droppen? Gaat dat werken?
Nou dan beantwoord ik hem maar. Ik denk dat niemand hier dat doet, dus je zal het zelf moeten proberen. Wat heb je te verliezen? :+

Verwijderd

Meteen al op disc 1 een error, ik heb blijkbaar net 7 onderzetters gekocht voor 42 euro. Waar kan ik hem nu legaal downloaden? De rockstar site is niet echt duidelijk.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:00

Damian

Insane Obtrusion

-lama-

[ Voor 96% gewijzigd door Damian op 14-04-2015 20:36 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Moby Dick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07 16:46

Moby Dick

Ik wil alleen maar zwemmen

[...]

.. Dit geeft mij weinig hoop. Vannacht de torrent maar binnenhalen, dat schijnt wel te werken.

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11 08:38
RJ-NL schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:16:

Helaas, na de intro missie krijg ik de volgende melding: ERR_GEN_ZLIB_2 Failed zlib call. Please reboot or reinstall the game.....

Ik ben echter niet de enige als ik bovenstaande op Google zoek. Of dit ligt aan de .part bestanden kan ik daarom niet zeggen :(

• Pino_666
  • Laatst online: 09-08-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:34:
Meteen al op disc 1 een error, ik heb blijkbaar net 7 onderzetters gekocht voor 42 euro. Waar kan ik hem nu legaal downloaden? De rockstar site is niet echt duidelijk.
https://socialclub.rockstargames.com/activate

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-11 12:39
Waarom brengt Rockstar niet gewoon een update.exe uit pfff

[ Voor 24% gewijzigd door Exterminator op 14-04-2015 20:37 ]

• Big-Opti
  • Laatst online: 21:35
OK, na uren downloaden heb ik de steam versie binnen en heb helemaal geen patch gezien dan wel decryption procedure.....en kon gewoon gelijk spelen (na linken met rockstar social) iig de story mode.

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-11 18:46
Gamebuster schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:30:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CCj48TOW8AANUFK.jpg

• SluttyHo
  • Laatst online: 06-11 18:12
Ik heb hem bij Bol.com gekocht en netjes vanmiddag afgeleverd. Eerst de 7 DVD's geïnstalleerd, dan een 50MB patch en nu zit ik aan de 5GB patch die om de 5 minuten de error "Conntection to download server lost. Reconnecting..." geeft...

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:40

Hachy

Laadpas Nerd

Matthijs240 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:30:
[...]

Bij mij werkt en honderdduizenden anderen werkt ie gewoon prima. Op fora zie je vooral mensen met problemen.

Geen gezeur op de PS4 maar wel slechte graphics en 30 fps! :X
Dat is ook zeker waar. Maargoed die patches komen ook niet zomaar. Dus kennelijk zijn er dan toch grotere groepen mensen die er last van hebben dan die paar die erover posten op een forum.

Ik moest wennen aan de controls van de PS4 en 'slechte' graphics is relatief gelukkig. Heb er tot nu toe erg veel lol mee, vooral het multiplayer deel is op PSN erg goed uitgewerkt. Uiteindelijk gaat het toch om de gameplay en de fun wat mij betreft. 8)

Ik vind het leuk voor de mede-PC gamers dat de game er nu alsnog komt, maar ruim anderhalf jaar later is wel richting het belachelijke als je het mij vraagt 8)7

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:13
Hachy schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:37:
[...]

Ik vind het leuk voor de mede-PC gamers dat de game er nu alsnog komt, maar ruim anderhalf jaar later is wel richting het belachelijke als je het mij vraagt 8)7
dat is niet het probleem maar voor een game van anderhalf jaar oud 60 euro vragen dat is te veel

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 14:53
ravw schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:40:
[...]

dat is niet het probleem maar voor een game van anderhalf jaar oud 60 euro vragen dat is te veel
Daarom kun je hem voor 42€ halen bij de grotere ketens, zoals MediaMarkt ;)
Statusupdateje: schiet voor geen meter op :P

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/5x6llf60rrgpd2l/gta5.png?raw=1

*()$%|*@!(%_&$(#*)_$%@#%$ TAKKE H*$REN SP$L

• DoubleYouPee
  • Laatst online: 21:12
Smobbo schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:42:
[...]

Daarom kun je hem voor 42€ halen bij de grotere ketens, zoals MediaMarkt ;)
Uitverkocht..

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 00:30

MrDrako

nep ict'er

Had hoop dat postnl nog langs zou komen vanavond, maar die rijden hier tot +-7 uur.
Voor mij dus niks vandaag. Volgens mij flikt postnl dat hier in de buurt wel vaker, heb dat al eerder gehad met een winkel die ook 'voor 8 uur besteld is morgen in huis' wel netjes op tijd het pakje had aangeboden aan postnl, maar duurde het bezorgen ook een dag langer.. Postnl :r

Als iemand die dvd's nu eens online zet, kan ik beginnen met installeren, en hebben alle CRC check error tweakers ook een oplossing :P

[ Voor 15% gewijzigd door MrDrako op 14-04-2015 20:44 ]

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nou, GTA dus opnieuw geïnstalleerd via een private torrent.

Launcher werkte in eerste instantie maar gaf een netwerk error. De tip was om deze launcher en GTAV.exe te backuppen, deleten, daarna via de setup tool van de Rockstar website nieuwe bestanden aanmaken in de map van GTA.

Dit heb ik dus gedaan, maar nog altijd hetzelfde probleem: de launcher wil weeral niet laden.

Ook niet op een dummy account (die voldoet aan de karakter-eisen), en ook niet met de videokaarten disabled.

Wat een ontiegelijke kutzooi zeg :r

Tesla M3LR '21

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Heeft iemand enig idee welke shadow versie in the graphics optie het best of het slechts is?

En weet iemand of je via een config edit ofzo shadows COMPLEET kunt uitschakelen?
Bijna altijd is dit wel mogelijk in spellen. Shadows boeien mij geen moer in een spel.

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:11
Heb ook de dvd versie geinstalleerd zonder problemen, en had niet het idee dat na de installatie nog een download bezig was, wel een voortgang balkje
daarna de 50mb patch ( iets van 20 - 200kb/s)

Ook ik zit nu met het probleem met de launcher :(

• Mr. Jummy
  • Laatst online: 15:49
Pfff... Krijg m'n Blue Snowball niet aan de praat :(
Iemand een idee?

Sultana?

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 20:39
Ik heb de CRC errors gewoon genegeerd. Nu ben ik bezig met het downloaden van de patch. Mocht die vandaag nog afkomen, dan zal ik proberen of het negeren van die errors het spel onspeelbaar maakt.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

aicaramba schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:46:
Ik heb de CRC errors gewoon genegeerd. Nu ben ik bezig met het downloaden van de patch. Mocht die vandaag nog afkomen, dan zal ik proberen of het negeren van die errors het spel onspeelbaar maakt.
Hoe negeer je die dan dan? Ik kan alleen op OK drukken :/ Druk jij op kruisje o.i.d.?

• LAM3
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-12-2024
1.01 GB / 5.04, 24 KB / sec ........... pfff

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-11 12:52
Tijdens het installeren van de torrent met de DVD files van cjs cd keys kreeg ik ook een data error, maar ik kon kiezen tussen retry, ignore en cancel. Gewoon ignore gedaan en spel werkt perfect :)

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-11 09:24
hyptonize schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:03:
[...]

held! had ik ff eerder moeten weten . dwz, hoop dat het snel blijft, heb igg nu 5.2 mb/s

mixing a drink and music

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-11 22:29
Ik heb hem gisteren via rockstar gedownload, had een md5 mismatch op 1 van de files, die opnieuw gedownload. en daarna alles zonder problemen verlopen :)

hij draait super op de volgende pc:

Intel Core i7 4770K @ 3.50GHz 53 °C
Haswell 22nm Technology
RAM
16,0GB Dual-Channel DDR3 @ 798MHz (9-9-9-24)
Motherboard
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z87-D3HP-CF (SOCKET 0) 28 °C
Graphics
DELL U2412M (1920x1200@59Hz)
2047MB NVIDIA GeForce GTX 770 (MSI)

[ Voor 4% gewijzigd door ntzv op 14-04-2015 20:49 ]

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

• Gamebuster
Ik moest hardop lachen IRL. Ik heb niet zoveel schijfjes in een game gezien sinds... 2004 ofzo? Uiteraard met CDs destijds. Bedankt voor de foto.

• nl-chrs
  • Laatst online: 10-11 16:00
Net de rockstar versie gekocht, download ging goed tot 8.92 GB (tussen de 20 en 100 Mbps) echter nu blijf ik hangen op 64 KB/Sec.....

• aicaramba
Damian schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:47:
[...]

Hoe negeer je die dan dan? Ik kan alleen op OK drukken :/ Druk jij op kruisje o.i.d.?
Ik kan kiezen uit, installeren annuleren, opnieuw proberen en negeren ofzo. Ik weet het niet precies.

Ik heb een aantal keer op opnieuw proberen gedaan, maar daarna op negeren.

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:16
Gamebuster schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:50:
[...]

Ik moest hardop lachen IRL. Ik heb niet zoveel schijfjes in een game gezien sinds... 2004 ofzo? Uiteraard met CDs destijds. Bedankt voor de foto.
En wanneer heb je voor het laatst gedownload met minder dan 100Kb/s :+

Ik vind dat we de nostagische waarde hiervan niet moeten onderschatten :+

• Gamebuster
Ik download m via steam, rond 5MBps tot 11MBps.
dragoncry schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:51:
[...]

En wanneer heb je voor het laatst gedownload met minder dan 100Kb/s :+

Ik vind dat we de nostagische waarde hiervan niet moeten onderschatten :+
Regelmatig nog (GPRS tethering)

Heb ook de AMD beta drivers geinstalleerd. Nou maar wachten... 1.5 uur resterend...

[ Voor 86% gewijzigd door Gamebuster op 14-04-2015 20:53 ]

• Basilange
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-11 19:34
LAM3 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:48:
1.01 GB / 5.04, 24 KB / sec ........... pfff
Gaat toch twee keer zo rap als bij mij.
Boefmans schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:48:
[...]

held! had ik ff eerder moeten weten . dwz, hoop dat het snel blijft, heb igg nu 5.2 mb/s
Dit geld alleen voor de steam versie neem ik aan?

[ Voor 40% gewijzigd door Basilange op 14-04-2015 20:55 ]

• Dreadramon
  • Laatst online: 20-11 20:04
Nondeju, wat download die patch traag. Nu op 1 vd 5 gig. Denk dat het vanavond geen spelen meer wordt. Al die fixes waag ik me maar niet aan. Wil het risico op een corrupte game en nog een keer dit hele process doorgaan niet lopen.

• nl-chrs
Als je de 65 GB download canceled in de hoop dat hij sneller gaat als je hem weer aanzet ben je dan alles kwijt of gaat hij verder waar hij was?

• Boefmans
hier nu stabiel op 6mb/s

over slowchat gesproken, iemand enig idee wat je nodig hebt voor 60fps op 1440p? :p

mixing a drink and music

• Boefmans
nl-chrs schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:55:
Als je de 65 GB download canceled in de hoop dat hij sneller gaat als je hem weer aanzet ben je dan alles kwijt of gaat hij verder waar hij was?
via steam?

mixing a drink and music

• jordiz64
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-11 20:34
Ik ben inmiddels compleet de verbinding met de download server kwijt, al een paar minuten lang. Ripperino in pepperoni Rockstar servers denk ik

• Uberdude
Boefmans schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:55:
hier nu stabiel op 6mb/s

over slowchat gesproken, iemand enig idee wat je nodig hebt voor 60fps op 1440p? :p
780ti 980 290x met een flinke OC er op

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Boefmans schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:55:
hier nu stabiel op 6mb/s

Dat moet met de hardware in je footer (GTX 970) wel lukken heb ik eerder gelezen.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

• nl-chrs
Nee, de Rockstar versie

• XanaLuXX
In documents\Rockstar Games\GTA V staan bij mij 2 bestanden, en geven de onderstaande melding
[2015-04-14 20:41:11.183] [DISPLAY] Initializing downloader...
[2015-04-14 20:41:11.183] [DISPLAY] Adding patch checks...
[2015-04-14 20:41:11.183] [DISPLAY] Checking for updates...
[2015-04-14 20:41:11.252] [DISPLAY] Download complete!
[2015-04-14 20:41:11.252] [ ERROR ] Unable to get file version info size for F:\Grand Theft Auto V\GTA5.exe
[2015-04-14 20:41:11.252] [ ERROR ] Last error: 2 : Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

Hoe groot is jullie .exe file ?
GTAVLauncher 19.182kb
PlayGTAV 9.220 kb

• aicaramba
jordiz64 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:56:
Ik ben inmiddels compleet de verbinding met de download server kwijt, al een paar minuten lang. Ripperino in pepperoni Rockstar servers denk ik
Gewoon even pauzeren en hervatten.

• Boefmans
theuberdude14 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:56:
[...]

780ti 980 290x met een flinke OC er op
txs, dan is 970sli wss ook wel voldoende.

trouwens nu de nvidia drivers even aan het doen, die halen toch wel een whopping 4,5 kb /s

mixing a drink and music

• Trekfolie
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-06 12:41
nl-chrs schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:55:
In principe gaat hij verder waar je gebleven was...

Maar ik ben hem nu voor de 3e keer aan het installeren omdat er telkens fouten waren.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Raaaaaaaaaage! Eindelijk een werkende launcher, krijg ik nu constant:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DmiC0Qx.jpg

Tesla M3LR '21

• RobinM16
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-09-2020
Hoe groot is jullie .exe file ?
GTAVLauncher 19.182kb
PlayGTAV 9.220 kb
Zelfde grootte, maar ben echter nog wel aan het downloaden (Rockstar variant) en het gaat traag.. Nog even geduld hebben dus.

MIjn mening is mijn mening, ben je het daar niet mee eens? Dat is dan jouw mening!

• Uberdude
T lijkt net op de Battlefield 4 launch xD

• JOSHZYA
  • Laatst online: 30-10-2023
Linus_BE schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:48:
Tijdens het installeren van de torrent met de DVD files van cjs cd keys kreeg ik ook een data error, maar ik kon kiezen tussen retry, ignore en cancel. Gewoon ignore gedaan en spel werkt perfect :)
Waar kon je deze files vinden?

Aangezien ik het daar ook heb besteld :O

• Surikill
  • Laatst online: 27-06-2023
[...]

ik heb de dlpack folder verwijderd en ben opnieuw begonnen met de laatste 5GB.
in de hoop dat dit gaat werken.

• JaronStrypsteen
  • Laatst online: 13-11 21:44
Las Vegas schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:58:
Raaaaaaaaaage! Eindelijk een werkende launcher, krijg ik nu constant:
[afbeelding]
Zijn er speciale tekens inje nickname?

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

McJawesome schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:00:
[...]

Ja. Maar als ik op een 2de admin account zonder vreemde tekens het probeer doet 'ie ook niets helaas.

Tesla M3LR '21

• nl-chrs
Yess hij gaat nu weer meet 50 Mbps inplaats van 64kbps

• Pantera88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-11 00:19
Las Vegas schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:00:
[...]

Ja. Maar als ik op een 2de admin account zonder vreemde tekens het probeer doet 'ie ook niets helaas.
Ik moest op de tweede acount (local acount overigens?) eerst de installer herstellen mbv de discs. Dit was 5 minuten werk waarna hij hem probleemloos pakte.Ik las een verklaring over rechten op files waar de updater de mist mee in gaat, geen idee of dat waar is..
Pantera88 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:49:
[...]

Ik laat je zo horen wat er gebeurt na het verwijderen van die .part O-)
Update: Nadat de installer weer begonnen was heb ik de .part weer toegevoegd, Door de installer na de download te herstarten gaat hij de file als nog bij langs met een check, met als gevolg dat hij nu nog 80mb aan correcte files moet downloaden 8) echter jammer dat de server er nu steeds uit ligt ;( schiet het als nog niet op

[ Voor 32% gewijzigd door Pantera88 op 14-04-2015 21:04 ]

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 23-11 04:19
Ik heb ook wel wat issues met online momenteel.
Ik word steeds in een lege sessie geplaatst na een online missie

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• XanaLuXX
McJawesome schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:00:
[...]

Thanks to another Reddit user, I found that it also dumps an 80 byte file in C:\Users\username\AppData\ called Local剜捯獫慴⁲慇敭屳呇⁁屖湥楴汴浥湥⹴湩潦 everytime the game is launched.

Wat willen die chinesen op me pc :)

• DoubleYouPee
  • Laatst online: 21:12
En dit is waarom dus geen game koop op launch day..
Al helemaal niet een game zo gehypt als GTAV.

Los van het feit of je de game uberhaubt werkend krijgt zijn er zo te zien ook tal in-game bugs.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Voor mensen die problemen hebben met de GTAVLauncher die crashed met de error: BEX64.
Uninstalling Comodo Firewall zorgde ervoor dat hij niet meer crashte voor mij :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pagina: 1 ... 93 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch