In plaats van dat hij het spel repareerd, checkt welke bestanden corrupt zijn en ze opnieuw download is dit puur voor de installer van GTA V blijkbaar (de download manager oid).
Vervolgens een reboot en weer dezelfde melding, game corrupt.
In plaats van dat hij het spel repareerd, checkt welke bestanden corrupt zijn en ze opnieuw download is dit puur voor de installer van GTA V blijkbaar (de download manager oid).
Oh dat is wel matig zeg. Nou goed ik ben de files via een torrent aan het binnen hengelen.R0y. schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:58:
[...]
Vervolgens een reboot en weer dezelfde melding, game corrupt.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
En als je de backup file gebruikt? (of niet gemaakt?)Koenzk schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:59:
Jep... 2 maal de .part bestanden verwijderd om de download op te snellen en ja hoor, Game Data Corrupt.
Iemand daar al een "fix" voor?
[ Voor 3% gewijzigd door Exterminator op 14-04-2015 20:01 ]
Opnieuw beginnen en de patch downloaden aan 30KB/secKoenzk schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:59:
Jep... 2 maal de .part bestanden verwijderd om de download op te snellen en ja hoor, Game Data Corrupt.
Iemand daar al een "fix" voor?
[ Voor 16% gewijzigd door ikt op 14-04-2015 20:03 ]
Zet de download locatie op 'UK - Manchester'. Ik had hetzelfde probleem op Netherlands, bij Manchester haal ik mijn max (3.7MB/s)MonkeySleeve schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:15:
Nu bezig met de Steam versie downloaden. Peak 10.9mb/s, momenteel op 270 kb/s
Dit gaat nog even duren...
Er is geen link tussen steam en socialclub. Via steam krijg je een key die je op socialclub kan activeren na je download.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:01:
Bij het opstarten moet ik mijn Steam account linken aan mijn Social Club account... Ik zit er in, zie dat ik kan linken aan bijv. Xbox of Playstation, maar zie nergens Steam?
"May our framerates be high and our temperatures low."
Er is wel een nieuwe game ready nvidia driver uit voor GTA5.ikt schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:02:
GTA V op mijn laptop - Start niet omdat GTA V niet tegen nVidia Optimus kan.
Ik heb het hele zooitje er weer afgegooid voordat dit bekend was in de hoop dat de download corrupt was geraakt, maar nee hoor, een uur nadat het is gebeurd werd het pas bekend dat het door Optimus kwam.Big-Opti schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:04:
[...]
Er is wel een nieuwe game ready nvidia driver uit voor GTA5.
Heb je die al geprobeerd?
[ Voor 20% gewijzigd door ikt op 14-04-2015 20:08 ]
Werkt fantastisch, ging even naar 40mn/s, zit nu weer rond de 4mb/s maar dit gaat stukken snellerNolf Crusher schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:22:
Even voor de mensen die extreem trage downloads hebben bij de 5gb patch.
Fix:
- Je moet wanneer de verbinding is verbroken op pause klikken
- Downloader afsluiten
- zoeken naar .part bestand (is maar een paar kb groot) in game map met *.part en dit verwijderen.
- gta 5 weer starten in administrator mode
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Denk maar niet dat je straks een werkende game hebt...MisterChaoSs schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:09:
[...]
Werkt fantastisch, ging even naar 40mn/s, zit nu weer rond de 4mb/s maar dit gaat stukken sneller
staat nog in mn prullebak indien nodig, bidden voor het beste dan maarKoenzk schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:10:
[...]
Denk maar niet dat je straks een werkende game hebt...![]()
Heb het zelf ook gedaan en nu corrupt game data, maak aub backups van de .part files.
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Zelfde probleem, ook het zelfde gedaan maar werkt nietYes,it works but i have to download 2,84 Gb ... wtf?
EDIT: I MADE IT WORK, 1) Go to the install folder 2) search for .part 3) delete the file 4) it starts to download ~400mb patch. 5) Done
Mooi veel plezier iigRJ-NL schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:16:
Ik heb tot tweemaal toe het .part bestand verwijderd om de download sneller te laten verlopen. De installatie is zojuist geslaagd en ik ben met de intro missie bezig. Ik heb geen meldingen van corrupte bestanden gehad en de .part bestanden niet teruggezet
Ps. Ik ben gestart met de 7 DVD's.
[ Voor 4% gewijzigd door Paniohitus op 14-04-2015 20:18 ]
BF1: Don-Panio
GTA VI - All aboard the hype train!!
[ Voor 10% gewijzigd door Senui op 14-04-2015 20:27 ]
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Preddie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:17:
Ook zojuist gekocht, wilde het perse op Steam..., dus maar €60,- betaald. Gaat wel even duren merk ik, nu op 5% (na snelle start), berekend dat het op dit tempo ergens tegen het weekend klaar is met downloaden(20Mbit, maar zit laatste uur rond de 200 kb/s nu).
Geen haast, wordt lekker weer morgen, heeft ook weer voordelen
hyptonize schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:03:
[...]
Zet de download locatie op 'UK - Manchester'. Ik had hetzelfde probleem op Netherlands, bij Manchester haal ik mijn max (3.7MB/s)
Maar het is ook niet voor het vergelijken van de videokaarten tussen elkaar. Het is om te kijken welke videokaart welke fps weet te behalen in gtaV.j0ppie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:36:
[...]
Dus ze gaan benchmarken en zetten FXAA aan. Terwijl FXAA alleen werkt op nvidia kaarten? Dat is dus al geen eerlijke vergelijking.
heeft er iemand de part bestanden voor mij aub?MisterChaoSs schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:10:
[...]
staat nog in mn prullebak indien nodig, bidden voor het beste dan maar
TXAA is van Nvidia. FXAA/MSAA werkt op zowel Nvidia als AMD volgens mij.j0ppie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:36:
[...]
Dus ze gaan benchmarken en zetten FXAA aan. Terwijl FXAA alleen werkt op nvidia kaarten? Dat is dus al geen eerlijke vergelijking.
Die had ik ook, met een md5 check klopte alles gewoon, dus ben weer 7 DVDs opnieuw aan het instaleren.Surikill schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:26:
[...]
heeft er iemand de part bestanden voor mij aub?
krijg de melding: ERR_SYS_PAR_3 op het moment dat ik story mode wil spelen.
Ik heb zo'n vermoeden dat voordat ik hem op een van mijn computers aan de praat krijg heeft een groep hem al gekraaktHachy schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:23:
Och och als ik dit ook weer lees; precies zoals het met GTA IV ging bij de launch, toen begon de ellende. bij San Andreas was alles nog oke maar vanaf IV....patch na patch na patch.
Speel nu een tijdje GTA V op de PS4 en dat is wel een verademing wat betreft het ge-tweak eromheen. Gewoon 1 blu-ray disc laden en starten maar. Geen gezeur.
Het lijkt wel alsof het een ontmoedigingsbeleid is geworden met DRM, steam, orange, ubi play of hoe al die DRM-checkers, eh downloaders ook mogen heten. Dat haalt de lol er wel wat af voor de hardcore PC gamer. Je zou bijna op de pirated versie gaan wachten. Anyway iedereen veel succes weer deze serie en als je hem wel aan de praat krijgt: GENIET van deze heerlijke game.
Bij mij werkt en honderdduizenden anderen werkt ie gewoon prima. Op fora zie je vooral mensen met problemen.Hachy schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:23:
Speel nu een tijdje GTA V op de PS4 en dat is wel een verademing wat betreft het ge-tweak eromheen. Gewoon 1 blu-ray disc laden en starten maar. Geen gezeur.
Het lijkt wel alsof het een ontmoedigingsbeleid is geworden met DRM, steam, orange, ubi play of hoe al die DRM-checkers, eh downloaders ook mogen heten. Dat haalt de lol er wel wat af voor de hardcore PC gamer. Je zou bijna op de pirated versie gaan wachten.
Komt de game serieus in 7 DVDs als je m fysiek koopt?Eagleman7 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:30:
[...]
Die had ik ook, met een md5 check klopte alles gewoon, dus ben weer 7 DVDs opnieuw aan het instaleren.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
JaGamebuster schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:30:
[...]
Komt de game serieus in 7 DVDs als je m fysiek koopt?
Nou dan beantwoord ik hem maar. Ik denk dat niemand hier dat doet, dus je zal het zelf moeten proberen. Wat heb je te verliezen?Placid_K schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:29:
Omdat het zo snel gaat hier, nogmaals mijn vraag:
Ik heb zojuist GTA V gedownload. Alles doet het. De download verliep via Rocketstar. Nou heeft een vriend van mij ook GTA V gekocht, maar via Steam.
Kan ik mijn GTA V kopieren en bij hem in de steamapps droppen? Gaat dat werken?
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Damian op 14-04-2015 20:36 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
.. Dit geeft mij weinig hoop. Vannacht de torrent maar binnenhalen, dat schijnt wel te werken.Eagleman7 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:30:
[...]
Die had ik ook, met een md5 check klopte alles gewoon, dus ben weer 7 DVDs opnieuw aan het instaleren.
Helaas, na de intro missie krijg ik de volgende melding: ERR_GEN_ZLIB_2 Failed zlib call. Please reboot or reinstall the game.....RJ-NL schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:16:
Ik heb tot tweemaal toe het .part bestand verwijderd om de download sneller te laten verlopen. De installatie is zojuist geslaagd en ik ben met de intro missie bezig. Ik heb geen meldingen van corrupte bestanden gehad en de .part bestanden niet teruggezet
Ps. Ik ben gestart met de 7 DVD's.
https://socialclub.rockstargames.com/activateVerwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:34:
Meteen al op disc 1 een error, ik heb blijkbaar net 7 onderzetters gekocht voor 42 euro. Waar kan ik hem nu legaal downloaden? De rockstar site is niet echt duidelijk.
[ Voor 24% gewijzigd door Exterminator op 14-04-2015 20:37 ]
Gamebuster schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:30:
[...]
Komt de game serieus in 7 DVDs als je m fysiek koopt?
Dat is ook zeker waar. Maargoed die patches komen ook niet zomaar. Dus kennelijk zijn er dan toch grotere groepen mensen die er last van hebben dan die paar die erover posten op een forum.Matthijs240 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:30:
[...]
Bij mij werkt en honderdduizenden anderen werkt ie gewoon prima. Op fora zie je vooral mensen met problemen.
Geen gezeur op de PS4 maar wel slechte graphics en 30 fps!
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
dat is niet het probleem maar voor een game van anderhalf jaar oud 60 euro vragen dat is te veelHachy schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:37:
[...]
Ik vind het leuk voor de mede-PC gamers dat de game er nu alsnog komt, maar ruim anderhalf jaar later is wel richting het belachelijke als je het mij vraagt
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Daarom kun je hem voor 42€ halen bij de grotere ketens, zoals MediaMarktravw schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:40:
[...]
dat is niet het probleem maar voor een game van anderhalf jaar oud 60 euro vragen dat is te veel

Uitverkocht..Smobbo schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:42:
[...]
Daarom kun je hem voor 42€ halen bij de grotere ketens, zoals MediaMarkt
[ Voor 15% gewijzigd door MrDrako op 14-04-2015 20:44 ]
Tesla M3LR '21
Sultana?
Hoe negeer je die dan dan? Ik kan alleen op OK drukkenaicaramba schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:46:
Ik heb de CRC errors gewoon genegeerd. Nu ben ik bezig met het downloaden van de patch. Mocht die vandaag nog afkomen, dan zal ik proberen of het negeren van die errors het spel onspeelbaar maakt.
held! had ik ff eerder moeten weten . dwz, hoop dat het snel blijft, heb igg nu 5.2 mb/shyptonize schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:03:
[...]
Zet de download locatie op 'UK - Manchester'. Ik had hetzelfde probleem op Netherlands, bij Manchester haal ik mijn max (3.7MB/s)
mixing a drink and music
[ Voor 4% gewijzigd door ntzv op 14-04-2015 20:49 ]
"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."
Ik moest hardop lachen IRL. Ik heb niet zoveel schijfjes in een game gezien sinds... 2004 ofzo? Uiteraard met CDs destijds. Bedankt voor de foto.
Ik kan kiezen uit, installeren annuleren, opnieuw proberen en negeren ofzo. Ik weet het niet precies.Damian schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:47:
[...]
Hoe negeer je die dan dan? Ik kan alleen op OK drukkenDruk jij op kruisje o.i.d.?
En wanneer heb je voor het laatst gedownload met minder dan 100Kb/sGamebuster schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:50:
[...]
Ik moest hardop lachen IRL. Ik heb niet zoveel schijfjes in een game gezien sinds... 2004 ofzo? Uiteraard met CDs destijds. Bedankt voor de foto.
Regelmatig nog (GPRS tethering)dragoncry schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:51:
[...]
En wanneer heb je voor het laatst gedownload met minder dan 100Kb/s![]()
Ik vind dat we de nostagische waarde hiervan niet moeten onderschatten
[ Voor 86% gewijzigd door Gamebuster op 14-04-2015 20:53 ]
Gaat toch twee keer zo rap als bij mij.LAM3 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:48:
1.01 GB / 5.04, 24 KB / sec ........... pfff
Dit geld alleen voor de steam versie neem ik aan?Boefmans schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:48:
[...]
held! had ik ff eerder moeten weten . dwz, hoop dat het snel blijft, heb igg nu 5.2 mb/s
[ Voor 40% gewijzigd door Basilange op 14-04-2015 20:55 ]
mixing a drink and music
via steam?nl-chrs schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:55:
Als je de 65 GB download canceled in de hoop dat hij sneller gaat als je hem weer aanzet ben je dan alles kwijt of gaat hij verder waar hij was?
mixing a drink and music
780ti 980 290x met een flinke OC er opBoefmans schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:55:
hier nu stabiel op 6mb/s
over slowchat gesproken, iemand enig idee wat je nodig hebt voor 60fps op 1440p?
Dat moet met de hardware in je footer (GTX 970) wel lukken heb ik eerder gelezen.Boefmans schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:55:
hier nu stabiel op 6mb/s
over slowchat gesproken, iemand enig idee wat je nodig hebt voor 60fps op 1440p?
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
Gewoon even pauzeren en hervatten.jordiz64 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:56:
Ik ben inmiddels compleet de verbinding met de download server kwijt, al een paar minuten lang. Ripperino in pepperoni Rockstar servers denk ik
txs, dan is 970sli wss ook wel voldoende.theuberdude14 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:56:
[...]
780ti 980 290x met een flinke OC er op
mixing a drink and music
In principe gaat hij verder waar je gebleven was...nl-chrs schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:55:
Als je de 65 GB download canceled in de hoop dat hij sneller gaat als je hem weer aanzet ben je dan alles kwijt of gaat hij verder waar hij was?
Tesla M3LR '21
Zelfde grootte, maar ben echter nog wel aan het downloaden (Rockstar variant) en het gaat traag.. Nog even geduld hebben dus.Hoe groot is jullie .exe file ?
GTAVLauncher 19.182kb
PlayGTAV 9.220 kb
MIjn mening is mijn mening, ben je het daar niet mee eens? Dat is dan jouw mening!
Waar kon je deze files vinden?Linus_BE schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:48:
Tijdens het installeren van de torrent met de DVD files van cjs cd keys kreeg ik ook een data error, maar ik kon kiezen tussen retry, ignore en cancel. Gewoon ignore gedaan en spel werkt perfect
ik heb de dlpack folder verwijderd en ben opnieuw begonnen met de laatste 5GB.Eagleman7 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:30:
[...]
Zijn er speciale tekens inje nickname?Las Vegas schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:58:
Raaaaaaaaaage! Eindelijk een werkende launcher, krijg ik nu constant:
[afbeelding]
Ja. Maar als ik op een 2de admin account zonder vreemde tekens het probeer doet 'ie ook niets helaas.
Tesla M3LR '21
Ik moest op de tweede acount (local acount overigens?) eerst de installer herstellen mbv de discs. Dit was 5 minuten werk waarna hij hem probleemloos pakte.Ik las een verklaring over rechten op files waar de updater de mist mee in gaat, geen idee of dat waar is..Las Vegas schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:00:
[...]
Ja. Maar als ik op een 2de admin account zonder vreemde tekens het probeer doet 'ie ook niets helaas.
Update: Nadat de installer weer begonnen was heb ik de .part weer toegevoegd, Door de installer na de download te herstarten gaat hij de file als nog bij langs met een check, met als gevolg dat hij nu nog 80mb aan correcte files moet downloadenPantera88 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:49:
[...]
Ik laat je zo horen wat er gebeurt na het verwijderen van die .part
[ Voor 32% gewijzigd door Pantera88 op 14-04-2015 21:04 ]
Thanks to another Reddit user, I found that it also dumps an 80 byte file in C:\Users\username\AppData\ called Local剜捯獫慴慇敭屳呇⁁屖湥楴汴浥湥湩潦 everytime the game is launched.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq