Ja heel veel mensen.88Gamer88 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:50:
Meer mensen problemen met de launcher ?
Heb tot nu toe 0,0 response gekregen van Rockstar.
Ik heb nu via een Koreaanse site een launcher kunnen downloaden die wel werkt. Nu istie de 60gb weer opnieuw aan het downloaden
Tesla M3LR '21
Kom je dan niet in de problemen met de server ?Las Vegas schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:50:
[...]
Ja heel veel mensen.
Ik heb nu via een Koreaanse site een launcher kunnen downloaden die wel werkt. Nu istie de 60gb weer opnieuw aan het downloaden
Waar heb je hem btw vandaan ?
[ Voor 4% gewijzigd door 88Gamer88 op 14-04-2015 17:55 ]
Kreeg eerst gezeik omdat er te weinig schijfruimte was voor het decrypten (Steam). Daarna een half uur zitten wachten op het decrypten.
Loopt verder als een trein op mijn i7 920 (24 GB RAM) met GTX 770 4GB
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
processor flink OC'en zal je ook nog wel een boost geven gok ik zo.Glashelder schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:52:
Ben hier vanmiddag twee uur eerder voor naar huis gegaan dan normaal
Kreeg eerst gezeik omdat er te weinig schijfruimte was voor het decrypten (Steam). Daarna een half uur zitten wachten op het decrypten.
Loopt verder als een trein op mijn i7 920 (24 GB RAM) met GTX 770 4GBMijn monitor is wel maar 1680x1050 dus dat scheelt wellicht.
Hier haalt de R9 290X meer FPS dan de 780, terwijl op die van pclab is de 780 duidelijk sterker.j0ppie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:47:
[...]
helemaal niet:) de r9 290 en 970 en 780ti worden er niet in getest... Maar de gemiddelde framerate zegt genoeg. 980 verslaat 290x duidelijk. 780 doet het zelfs net zo goed asl de 290x. Dus je kan wel inschatten dat de 970 het ook daar ergens tussen de 290x en de 980 in eindigd. Zelfde geldt voor de 780ti
Ook verslaat de 770 de R9 290 in die van pclab, wat natuurlijk nooit zou moeten kunnen. (zelfs de R9 280X is een sterkere kaart dan de 770).
En tuurlijk verslaat de 980 de 290X. De 980 is de nieuwe generatie van Nvidia... waar AMD nog niks heeft.
[ Voor 9% gewijzigd door DoubleYouPee op 14-04-2015 18:01 ]
Frozen, Bedankt man.
Waar doe je dat? Of is dat alleen voor de Steam/digitale Rockstar versie? Heb namelijk de fysieke versie en in het schermpje kan ik alleen cancel of pause drukken, geen instellingen o.i.d.Odysseus253 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:48:
Even de download region veranderen naar b.v. China. Dan ga je volle bak!
Heb jij daar een linkje van ?Sato schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:00:
Lol 350mb pacht wilde ook weer super traag gaan downloaden, Heb de file van Frozen gedownload en ben nu klaar en kan gaan spelen
Frozen, Bedankt man.
verschrikkelijkGehaktbal schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:00:
Nog meer mensen die GTA tergend traag via Rockstar Social Club zitten te downloaden? Snelheid ligt gemiddeld op 600KB/s met een 200Mbit lijn
https://mega.co.nz/#!b9YH...l1rG7k0MQDAGq2KVzGNcsT3Z0
EDIT: wel met IE downloaden, chrome pakt m niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Arn0uDz op 14-04-2015 18:03 ]
Verwijderd

Dit krijg ik direct als ik het spel op start, ik ben niet de enige met dit probleem. Ik heb alle mogelijke oplossingen al geprobeerd echter werkt niks helaas.
dit zou ik wel willen wetenTjapie1 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:00:
[...]
Waar doe je dat? Of is dat alleen voor de Steam/digitale Rockstar versie? Heb namelijk de fysieke versie en in het schermpje kan ik alleen cancel of pause drukken, geen instellingen o.i.d.
Android developer & dürüm-liefhebber
Enkel bij bepaalde settings. Belange niet allemaal.Mavamaarten schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:05:
Whoa, mijn eerste indruk is erg positief. Op een i7 4710 HQ en een Nvidia Geforce GTX 850M draait hij erg vloeiend op 1080p (met de meeste settings op normal). Jammer dat je je game telkens moet herstarten bij het wijzigen van graphics, op die manier duurt het wel eventjes om instellingen te tweaken.
Sultana?
i5-4690
MSI R9-290 4GB
8GB werkgeheugen
Geen framedrops, 1080p.
Blij dat je Edit nog gelezen had, indd begonnen met chrome.Arn0uDz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:03:
[...]
Btw ook een linkje van de andere patch ?
Het hangt natuurlijk wel af van de settings je bencht. Soms kan 1 kaart 15% sneller zijn, terwijl bij net iets meer detail ze even snel zijn. Maar in alle benchmarks verslaat de 970 de 290x. En die zijn qua prijs gelijk. Daarom is dat een eerlijke vergelijking....DoubleYouPee schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:58:
[...]
Hier haalt de R9 290X meer FPS dan de 780, terwijl op die van pclab is de 780 duidelijk sterker.
Ook verslaat de 770 de R9 290 in die van pclab, wat natuurlijk nooit zou moeten kunnen. (zelfs de R9 280X is een sterkere kaart dan de 770).
En tuurlijk verslaat de 980 de 290X. De 980 is de nieuwe generatie van Nvidia... waar AMD nog niks heeft.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Why? Geen idee wat de gemiddelde FPS is maar het schokt nietj0ppie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:54:
[...]
processor flink OC'en zal je ook nog wel een boost geven gok ik zo.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Iemand enig idee hoe de CrossFire performance is in het spel? Hier een i7 3770 met 2 x R9 280X in CrossFire
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Gewoon naar de Chrome Download overzichtpagina gaan en zeggen: toch behoudenArn0uDz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:03:
[...]
Hier nog wat benchmarks, mét de nieuwste drivers voor zowel Nvidia als AMD.
of gewoon 7 cds halenRacing_Reporter schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:09:
Oef.... na de nodige uurtjes doorstomen begon Windows HEEL raar te doen, toen kwam ik niet meer onder een reboot uit. Gelukkig ging de updater wel normaal door met bijwerken na een repair, nog 3GB! 60GB downloaden wil je niet te vaak overnieuw doen met max 3MB/s
Wisselen van character naar MichaelPuckStar schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:09:
Als iemand het hier weet? http://www.reddit.com/r/G...ssions_anymore_storymode/
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Doei he, haha. Dvd's zijn niet meer van deze tijd joh, zonder Bluray editie begin ik daar niet eens meer aan
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Ha. Dat dacht ik ook. Nu alsnog met 20 KB/s 5GB aan patches downloaden van de rotte servers
[ Voor 6% gewijzigd door Moby Dick op 14-04-2015 18:17 ]
Krijg je ook nog een map erbij.
PS3 versie stond anders wel op een BlueRay en het duurde iedere keer 5 minuten voordat het ding geladen werd. De map bekijken? 15 seconde wachten. Switchen van character? Met beetje pech (ver uit elkaar) kon je ook makkelijk 1,5 minuut wachten.Racing_Reporter schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:14:
[...]
Doei he, haha. Dvd's zijn niet meer van deze tijd joh, zonder Bluray editie begin ik daar niet eens meer aan
Hoe is dit in de PC versie? Denk toch dat ik nog even wacht tot de summer sale om hem daar voor hopelijk 25% of 33% te halen aangezien ik niet 2x60 euro ga uitgeven voor het zelfde spel.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik weet niet hoe het op Reddit werkt, maar ik dacht ik quote 'm even en geef het antwoordPolluxDKB schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:15:
[...]
Hehe staat ook al vijf keer op reddit gepost. Denk dat het antwoord wel duidelijk is
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Die map zat al bij m'n PS3 versieDoubleYouPee schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:16:
Als je bij de DVD versie ook gewoon de key kan invoeren op socialclub en downloaden, en de DVD versie is ook nog goedkoper, dan snap ik niet waarom je deze versie NIET zou kopen (behalve dat je moet wachten op verzending of je em op moet halen).
Ik vond het ook altijd wel leuk om die doosjes te hebben, maar eerlijk gezegd vind ik het gemak van steam vele malen fijner!
huidige videokaart.. 6850 1gb.
Nu ben ik wel bereid te upgraden. Ik wil dat GTA gewoon 1080p draait op 60fps en liefst alles op ultra.
Waar moet ik naar kijken? AMD r9 280x of kom ik al in de r9 290 range?
Johann Sebastian Bach
600KB/s is nog netjes. Mag van geluk spreken als ik rond de 120 zit... 60mbitGehaktbal schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:00:
Nog meer mensen die GTA tergend traag via Rockstar Social Club zitten te downloaden? Snelheid ligt gemiddeld op 600KB/s met een 200Mbit lijn
Ja, als GTAV een steamworks game was (dus zonder socialclub) dan had ik em ook per se op Steam gewild.Didyoumeetmax? schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:18:
[...]
Die map zat al bij m'n PS3 versie![]()
Ik vond het ook altijd wel leuk om die doosjes te hebben, maar eerlijk gezegd vind ik het gemak van steam vele malen fijner!
Heb al jaren geen DVD meer gebruikt.
Maar als steam toch gewoon socialclub gebruikt, ook voor de multiplayer, dan hoef ik geen Steam als extra tussenstap.
Helemaal als het 15 euro scheelt.
Laden naar een random online sessie gaat wel traag momenteel. Vergelijkbaar met PS3. Dat zal toch ook met de serverbelasting te maken hebben. Want vanuit online naar storymode is een kwestie van enkele seconde. Vanuit storymode een invite only opzetten gaat ook razend snel. Als je dan vrienden invite dan joinen die ook snel. Dus dat werkt echt top. In de menu's zit een tiende van de vertraging die je op de PS3 had.kuusj98 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:17:
[...]
PS3 versie stond anders wel op een BlueRay en het duurde iedere keer 5 minuten voordat het ding geladen werd. De map bekijken? 15 seconde wachten. Switchen van character? Met beetje pech (ver uit elkaar) kon je ook makkelijk 1,5 minuut wachten.
Hoe is dit in de PC versie? Denk toch dat ik nog even wacht tot de summer sale om hem daar voor hopelijk 25% of 33% te halen aangezien ik niet 2x60 euro ga uitgeven voor het zelfde spel.
Dan gaat hij tenminste voor de komende 10 minuten op volledige snelheid.
Die hoop heb ik al opgegeven, ben met de install cd's bezigJeroen2611 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:23:
Wat je kan proberen is door op pauze te klikken, 5 seconden te wachten, en weer op resume.
Dan gaat hij tenminste voor de komende 10 minuten op volledige snelheid.
[ Voor 9% gewijzigd door 19JeRo3n92 op 14-04-2015 18:25 ]
/facepalm
Dan klopt er toch ook iets niet helemaal, heb er nu 2 gedaan op 24minuten...SideShow schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:25:
Dus dvd 2 van de 7 duurt nu bijna een half uur .. mooi
Toch gaat de progressbar gestaag vooruitExterminator schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:27:
[...]
Dan klopt er toch ook iets niet helemaal, heb er nu 2 gedaan op 24minuten...
IDE?Exterminator schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:27:
[...]
Dan klopt er toch ook iets niet helemaal, heb er nu 2 gedaan op 24minuten...
titan X en een 4 k monitor
me bek ligt nog nog niet open zeg
super mooi
Ik kan de twijfel wegnemen: netjes bezorgd vandaag, inclusief giftcard en preorder ingame money.Titusvh schreef op zondag 12 april 2015 @ 20:58:
Ik krijg de neiging de Bart Smit order te annuleren omdat bij Intertoys de giftcard en preorder bonus er wél expliciet bijstaan, i.t.t. bij Bart Smit...
Anderzijds: gelijke website, gelijke prijzen, gelijk moederbedrijf... Maar ja, Bart Smit meldt niks over preorderbonus en daar kan je hem al kopen; bij intertoys kan je hem nog slechts reserveren...
Ik ben benieuwd hoe Interytoys gaat waarmaken dat mensen die gereserveerd hebben voor vandaga tóch de preorder bonus krijgen, aangezien ze neem ik aan nieuwere batches leveren en de bonus gekoppeld is aan de keys.
Nu 7 DVD's installeren, want via download met de Rockstar Social Club krijg ik de bekende GTAVLAUNCHER crash
Vreemd, bij mij 0,98kg...Denniszx schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:27:
De afmetingen van mijn pakket(je) zijn (Bart Smit):
Gewicht: 0,44 kg
Omdat ik geen optische drive in mijn pc heb? Ik heb daar plaats gemaakt voor een pricewatch: Asus Republic Of Gamers Front Base Dual Bay Gaming Panel en kan dus alleen digitale content downloaden en nergens een cd'tje in plaatsen.DoubleYouPee schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:16:
Als je bij de DVD versie ook gewoon de key kan invoeren op socialclub en downloaden, en de DVD versie is ook nog goedkoper, dan snap ik niet waarom je deze versie NIET zou kopen (behalve dat je moet wachten op verzending of je em op moet halen).
Ik heb ook geen optische drive en heb toch de fysieke versie gekocht, hiermee krijg je de map van GTA 5 en een code die je op socialclub kunt redeemen en zo GTA 5 kan downloaden.rolandos582 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:30:
[...]
Omdat ik geen optische drive in mijn pc heb? Ik heb daar plaats gemaakt voor een pricewatch: Asus Republic Of Gamers Front Base Dual Bay Gaming Panel en kan dus alleen digitale content downloaden en nergens een cd'tje in plaatsen.
Downloaden bijna klaar, nog 1GB en dan nog de update
Floksor
Volgens mij mis je het punt: je kan met de DVD versie nog steeds alles downloaden, tegen soms een lagere prijs, en je krijgt er een leuke papieren kaart van Los Santos bij en 7 GTA V onderzetters!rolandos582 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:30:
[...]
Omdat ik geen optische drive in mijn pc heb? Ik heb daar plaats gemaakt voor een pricewatch: Asus Republic Of Gamers Front Base Dual Bay Gaming Panel en kan dus alleen digitale content downloaden en nergens een cd'tje in plaatsen.
Misschien hierom?Floks schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:32:
ik had hem dus helemaal gedownload op mijn ssd, nu zegt die game dat er niet genoeg ruimte is??? er is nog 45 gb vrij?! iemand een idee?
If you preloaded GTA 5 be aware that the unpacking process requires tons of spare hard drive space, and is quite slow. I needed about an extra 60GB of memory overhead above the initial 60GB for the game to fully install. Fortunately the file shrinks back down to 60GB when installation is finished, but if unpacking hangs, try making some more room on the HDD.
Schiet nu juist ff omhoog richting de 1 mb/s..19JeRo3n92 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:36:
De update is bij mij nu helemaal gestopt met downloaden bij jullie?
*Klopt op hout af*
Edit:
Ik had niets moeteen zeggen....
[ Voor 8% gewijzigd door R0y. op 14-04-2015 18:38 ]
Tering wat langzaam,,,
tyTitusvh schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:34:
[...]
Misschien hierom?
If you preloaded GTA 5 be aware that the unpacking process requires tons of spare hard drive space, and is quite slow. I needed about an extra 60GB of memory overhead above the initial 60GB for the game to fully install. Fortunately the file shrinks back down to 60GB when installation is finished, but if unpacking hangs, try making some more room on the HDD.
hoop dat de 58gb die ik vrij heb genoeg is, daarna de rest van de steam games maar weer opnieuw installen
Floksor
Ik heb de game thuis op de pc sinds zaterdag al gepre-load, maar ben pas vrijdag weer thuis en moet dan eerst een falende voeding vervangen.
Tot die tijd moet ik ik het doen met f5'en in dit forum, en bashende whatsapp's van mensen die al wel kunnen spelen..
Veel plezier allemaal! :-)
Wees gerust, ik kan ook pas vrijdag avond spelenLumics schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:39:
Wat een klagers hier over installatietijd.... wees blij! jullie kunnen straks spelen. :-)
Ik heb de game thuis op de pc sinds zaterdag al gepre-load, maar ben pas vrijdag weer thuis en moet dan eerst een falende voeding vervangen.
Tot die tijd moet ik ik het doen met f5'en in dit forum, en bashende whatsapp's van mensen die al wel kunnen spelen..
Veel plezier allemaal! :-)
Floksor
Zoja wat is jullie mening er van? bij mij loopt het niet zo. omdat hij dan geheugen gaat gebruiken van 2 kaarten maar dat kan helemaal niet met crossfire. dus dan best wel veel lag spikes.
Heb ondertussen tig foutmeldingen gehad. Het volledig opnieuw installeren omdat ik vannacht continu "Failed zlib call" kreeg bleek voor niks geweest te zijn. Hij bleef hangen op het laadscherm. Nadat ik aan de hand van dit Reddittopic bleek dat de MD5 checksums niet klopte (en ik dus weer voor niks heb gedownload) heb ik maar een torrent gedownload, de bestanden opnieuw gecheckt en zowaar, ze klopte.
Daarna continu een foutmelding die relatief makkelijk opgelost werd door fraps uit te zetten maar ondertussen heb ik weer een nieuw probleem: "err_sys_invalidresource_5".
Ik ben er ondertussen helemaal klaar mee. Ben al de hele nacht/dag (op een 6 uur slapen na) bezig om alles werkend te krijgen maar meer dan een uur gameplay heb ik bij elkaar nog niet gehad.
Leuk zo'n vrije dag!
iemand dit ook gehad?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Morgen dus pas spelen
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Heb je wel geld op de bank staan dan?RaiseCain schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:47:
Doe ik iets verkeerd? Als ik naar een ATM ga kan ik alleen afschriften zien...kan geen geld opnemen nada nopes?
PSN: MojoR1
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
En pauzeren & weer starten helpt niet?MisterChaoSs schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:48:
Netjes alles kunnen installeren, maar wat ging dat kapot traag zeg. Nu is hij bezig met de update en in het begin leek het leuk met 27,5mb/s maar toen ik weer bovenkwam... 120-149kb/s... holy sh*t dit gaat lang duren.
Morgen dus pas spelen
Ja, 500K gekregen voor die preorder.
Maar zoals hier gezegd wordt kan je bij de DVD versie alsnog de key gebruiken en downloaden? Geen drive nodig dus?rolandos582 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:30:
[...]
Dan kan ik iig die bestanden niet meer verliezen.
Tesla M3LR '21
Hmm geen besef van gehad. Achja, ik had hem vannacht al ready om 0100. Niet kunnen spelen dus uiteindelijk het ik hem net zo goed kunnen ophalen vanmiddag uit mijn werk.DoubleYouPee schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:51:
[...]
Maar zoals hier gezegd wordt kan je bij de DVD versie alsnog de key gebruiken en downloaden? Geen drive nodig dus?
Lijkt me wel, hij is niks van de DVD aan het halen dan. En anders even laten zitten voor de zekerheid.bulletrene schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:55:
Even een waarschijnlijk zeer domme vraag... als de game geïnstalleerd is en de 5GB patch aan het binnenhalen is.. kan de DVD er dan uit....???
Dit ga ik ook maar doen. R* heeft alle kans gehad, maar 20KB/sec is te gortig, dat zou nog 12 uur duren!Las Vegas schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:52:
Over een vlekkeloze launch kan wel gezwegen worden iigIk ben de gamefiles via een private torrent aan het binnen harken nu. (Heb gewoon een legit key, maar dat downloaden via Rockstar duurt zo lang
)
Kan je die hier delen?nico445 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:56:
DVD installatie duurt lang!, heb op reddit een post gevonden waar de 5GB update gemirrored word dus die haal ik alvast binnen
Ga ik ook doen. Social Club downloaden duurt immers al een half uurLas Vegas schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:52:
Over een vlekkeloze launch kan wel gezwegen worden iigIk ben de gamefiles via een private torrent aan het binnen harken nu. (Heb gewoon een legit key, maar dat downloaden via Rockstar duurt zo lang
)
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Edit: ai. CRC error
[ Voor 17% gewijzigd door aicaramba op 14-04-2015 19:03 ]
Licht misschien aan mij maar ik zie geen download link er tussen staan...
Titel88Gamer88 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:04:
[...]
Licht misschien aan mij maar ik zie geen download link er tussen staan...
Ik heb exact hetzelfde. De eerste 4 keer ging hij na het pauzeren verder. Toen ik hem bijna binnenhad en hem weer verder liet gaan was hij alles kwijt. Frustrerend.mike30 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:04:
Constant lost connection to server. Als ik hem stop moet ik hem zeker weer helemaal stoppen? Ik moet straks gaan werken en dit schiet niet op. Anders donderdag maar kijken of zo
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch