Die drukke kruising net even gemist, maar wat ziet het er in first person view enorm tof uit zeg. Damn. Nog 1 uur werken!Sir_Hendro schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:53:
jesus de traffic in de stad is belachelijk in deze stream:
http://www.twitch.tv/kingkongor
Gewoon 10+ auto's per straat die op een kruising allemaal elkaar aanrijden... wtf?!
Hoi roland,rolandos582 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:03:
[...]
Tja, nee. En alles werkt ook prima, behalve dit. Ook op ps4 kan ik op dit ogenblik gewoon spelen...
Zal eens kijken of een FD effect heeft.
een vriend van mij had dit ook, maar die moest even de launcher opnieuw downloaden bij rockstar. (hij had eigenlijk mijn installatie bij mij vandaan gedownload en die op zijn pc uitgepakt om zo de dvd install te omzeilen, toen gta gelijk starten vanuit die folder werkte niet)
Fear can hold you prisoner, Hope can set you free
Juich niet te vroeg, deze ging bij mij ook met 10 MB/s, maar na deze patch komt er NOG een patch (?) van weer 5 GB.. en die gaat bij mij tussen de 150/200 KB/s..Pixarr schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:35:
Nog redelijk stabiel ook:
[afbeelding]
Download snelheid zakt nu inderdaad...
Ben al sinds 13:15 bezig, toen schoof ik het eerste DVD schijfje er in
Daar was net een kruising waar constant auto's bleven aankomen rijden en dan allemaal tegen elkaar aanbotsen of soms zelf over elkaar heen rijden. Was echt kapot grappigZenety schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:56:
[...]
Die drukke kruising net even gemist, maar wat ziet het er in first person view enorm tof uit zeg. Damn. Nog 1 uur werken!
Nu weer, kijk al die bussen elkaar aanrijden. het is zeg maar langs dat kanaal waar veel mensen door heenrijden naast Los Santos. het is zeg maar rechts in de stad. Kijk snel, echt grappig. Er spawnen gewoon te veel voertuigen.
[ Voor 21% gewijzigd door Sir_Hendro op 14-04-2015 16:07 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Wat wachten op de postbode, hij is zo binnen hoor I feel your pain.Zenety schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:56:
[...]
Die drukke kruising net even gemist, maar wat ziet het er in first person view enorm tof uit zeg. Damn. Nog 1 uur werken!
Zit ook te 'wachten' tot het 5 uur is, hopen dat de NS dit keer geen vertraging heeft.
Hij was weer op dezelfde plek:Zenety schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:56:
[...]
Maargoed, nu even nVidia drivers voor GTA installeren, zou enkel maar verbering moeten brengen zeker. Heb nog (behoorlijk oude, 347.25 versie draaien, nieuwste versie momenteel is 350.12) Mijn GTX970 zal daar wel tevreden mee zijn...
Hahaha, geweldig! Vind dit soort dingen eigenlijk leuker dan een game waar dit nooit in voor komt. Geinige bugs of glitches die het spel voor jou niet verzuren zijn gewoon grappig.
En ik moet echt ophouden met in dit topic te kijken... Ben nog langggg niet thuis.
Edit: Zag hem net de kruising proberen op te blazen, jammer genoeg geen enorme kettingreactie.
[ Voor 9% gewijzigd door Zenety op 14-04-2015 16:13 ]
Tja dat dacht ik ook. Was dit aan het doen en wat files aan het moven. Moet ik weer 20gb downloadenskip-5 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:56:
[...]
Hoi roland,
een vriend van mij had dit ook, maar die moest even de launcher opnieuw downloaden bij rockstar. (hij had eigenlijk mijn installatie bij mij vandaan gedownload en die op zijn pc uitgepakt om zo de dvd install te omzeilen, toen gta gelijk starten vanuit die folder werkte niet)
Begrijp er niks van, ik heb 120mb ziggo maar haal hem binnen met max 10mb spikes en constant 1,80mb.ralph0603 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:07:
[afbeelding]Wat wachten op de postbode, hij is zo binnen hoor
Verwijderd
hier hetzelfde verhaal....rolandos582 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:10:
[...]
Tja dat dacht ik ook. Was dit aan het doen en wat files aan het moven. Moet ik weer 20gb downloaden![]()
[...]
Begrijp er niks van, ik heb 120mb ziggo maar haal hem binnen met max 10mb spikes en constant 1,80mb.![]()
Is helemaal leeg helaas... Zit momenteel met paar mensen op 37.187.17.214 pass:Frozen schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:47:
Heren, komen jullie gezellig op teamspeak?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
HOI.
Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Mijne werkte niet, ik reinstall en moet weer 20gb downloaden. Nu download ik weer met 1,3mb ps. Nog 3h 35m. Had dit kut spel gewoon via steam moeten kopen.MHz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:13:
Oh joy, 64KB/sec, ETA 8H

whahaha
lol @ die laatste, waar die bus omhoog staat.Sir_Hendro schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:15:
Nog twee screenshots van die kruizing:
[afbeelding]
whahaha
Wat is er gebeurd op die kruising dat die zo bugt?
Ik heb zelf geen GTA-V, maar wil jullie wel de plek geven!
Teamspeak
Stoplichten werken niet ofzo?Brantje schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:17:
[...]
lol @ die laatste, waar die bus omhoog staat.
Het is gewoon een bug dat er veel te veel traffic spawnt en dat ze allemaal agressief worden dus tegen / over elkaar rijden.Brantje schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:17:
[...]
lol @ die laatste, waar die bus omhoog staat.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Door in het control panel vsync uit te forceren is het geluktJunia schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:29:
[...]
Misschien even in je Nvidia control panel kijken of er daar iets staat in de trant van "Force applications to enable vsync"?
Of het is natuurlijk een vreemde bug.
heeft iemand hier al geklaagd over de enorm slome download van 60GB van socialclub?
Nogmaals: ja, alles werkt perfect en in 1x goed.Luukwa schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:26:
Mensen waarvan de Nuuvem key goed werkt?
Normaal wel. Die van Nuuvem (portugese site) komt in allerlei talen.Sir_Hendro schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:27:
Zitten er language packs in de game? Stel ik koop hem hier op DVD in Duitsland, kan hij dat gewoon op zijn Engels? Of zal ik hem ergens digitaal online kopen?
Vreemd ik heb het geld niet gekregen, heb een code van Nuuvem.SmokingCrop schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:25:
Ik had direct 500k op Franklin na de openingsmissie.
Ik heb hem ook via NuuvemSnippertje schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:28:
[...]
Vreemd ik heb het geld niet gekregen, heb een code van Nuuvem.
Ook GTA:Online?AzzKickah schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:27:
[...]
Nogmaals: ja, alles werkt perfect en in 1x goed.
Wanneer geactiveerd?Snippertje schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:28:
[...]
Van het weekend waarschijnlijk even vol gaan spelen en nu zo hier en daar een uurtje kloten.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik kreeg het geld ook na de eerste missie met Franklin, waar ik tevens mn eerste (cloud)save zo'n beetje instelt.Snippertje schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:28:
[...]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Erg jammer, zo kan ik Chop niet trainen.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Nee werkt bij mijn op note 3 5.0 maar je kan er nog niks mee want pc staat er nog niet in.Jeroenneman schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:31:
Nog meer mensen waarbij hun android Lollipop apparaat te zien krijgt dat de IFruit app niet ondersteunt wordt?
Vanmiddag rond een uur of 15:00.
Geen zin om tig letters in te voeren.Arn0uDz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:33:
Geen zin om tig pagina door te nemen. Is er al een Tweakers crew voor de pc?
Er is gewoon een zoekfunctie...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓
Nee alleen voor Linux en OSX.Arn0uDz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:33:
Geen zin om tig pagina door te nemen. Is er al een Tweakers crew voor de pc?
Had hetzelfde probleem. Ik heb een nieuwe local user acount met admin rechten aangemaakt waarmee hij wel wil updaten. Ook al had ik geen rare usernamethomas_lueks schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:33:
De pre-launcher opent niet, net klaar met de 7 dvd's.. Iemand een idee? Firewall en AV staan uit. Als administrator al getest
[ Voor 3% gewijzigd door Pantera88 op 14-04-2015 16:37 ]
https://imagizer.imageshack.us/v2/582x1008q90/538/tYiful.png
Nvidia is duidelijk de betere keuze
Wie zei er dan dat die niet geschikt is?j0ppie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:36:
1 ding is zeker. Al dat geklaag over dat de 970 niet geschikt is voor GTA is echt dikke onzin.
Mijn GTX 670 is zelf uitstekend ervoor, niet op de allerhoogste settings, maar met wat tweaken is het zeer mooi aan 60+ fps.
Ik heb iFruit wel geinstalleerd, maar kan alleen kiezen uit Xbox of Playstation. Dus dat zit er sowieso nog niet in. Heb lollipop op mijn N4 en daar kan je hem dus wel op installeren.Jeroenneman schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:31:
Nog meer mensen waarbij hun android Lollipop apparaat te zien krijgt dat de IFruit app niet ondersteunt wordt?
Dit probleem heb ik ook (al heb ik geen GTX970). Ik heb in m'n ATI control panel geen Vsync geforceerd staan. Maar ik doe het volgende om het "op te lossen".Linus_BE schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:23:
Bij mijn GTX970 heb ik ofwel 30 fps ofwel 60 fps. Vsync krijg ik niet uitgeschakeld precies. Als ik het op off zet en apply, staat hij daarna gewoon weer op on als ik in het menu ga. Andere instellingen zijn die van geforce experience.
In de settings van GTA zet ik vsync uit, en dan speel ik heel even (paar seconden) en daarna zet ik het weer aan. En dan gaat mijn framerate weer boven de 30.
Zal wel een rare bug zijn.
Alles boven de 30FPS vind ik wel speelbaar, lieft haal ik gewoon 60fps.j0ppie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:36:
1 ding is zeker. Al dat geklaag over dat de 970 niet geschikt is voor GTA is echt dikke onzin.
Die 16x AF staat voor anisotropic filtering?
Ach mijn 980 staat bijna bovenaan.j0ppie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:36:
Laatste beta drivers van AMD geinstalleerd? Daarvan zeggen ze dat hij GTA V optimized is.Remy!!!! schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:40:
[...]
Dit probleem heb ik ook (al heb ik geen GTX970). Ik heb in m'n ATI control panel geen Vsync geforceerd staan. Maar ik doe het volgende om het "op te lossen".
In de settings van GTA zet ik vsync uit, en dan speel ik heel even (paar seconden) en daarna zet ik het weer aan. En dan gaat mijn framerate weer boven de 30.
Zal wel een rare bug zijn.
Pclab.plj0ppie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:36:
Jup heb versie 14.502.1014-150331a1-182335EJoepD schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:43:
[...]
Laatste beta drivers van AMD geinstalleerd? Daarvan zeggen ze dat hij GTA V optimized is.
Logisch, want de bonus was alleen voor pre-orders
Op welke datum en tijd had je bestel? Ik heb nog geen verzendbericht en ik had op zaterdag rond 15:00 besteld.Oggy schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:32:
Mijn bestelling bij gamewire.nl is verzonden! Fysieke dvd's voor 35e
Ah hij heeft weer connectie en gaat verder op 250kb/s
[ Voor 35% gewijzigd door Sato op 14-04-2015 16:56 ]
Ik had eerst crossfire aan staan maar die heb ik weer uitgedaan omdat gta 5 dacht dat ik dan 4gb geheugen heb maar ik heb er maar 2 dus had ik lag als een gek.
Specs:
Phenom II x6 1100T (overclok 4GHZ 1,5V)
8GB geheugen.
HD 6950 2gb (unlockt naar 6970) *
HD 6950 2gb (unlockt naar 6970) *
Windows 8.1
AMD driver 15,4
Gta settings alles op low
*niet in crossfire
Gebruikt tijden games:
CPU: 70%
GPU load: 50 a 60% als is game bij filmpjes 94%.
GPU geheugen gebruik: 1550MB
RAM: 5,5GB
Pagefile: 7,8 GB
GPU temp: 88C
CPU temp: 43C
Ik vind het zelf nog niet echt lekker lopen.
Ja, wel raar weer.j0ppie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:36:
Deze benchmark geeft een heel ander beeld
http://media.gamersnexus....ch/gta-v-bench-1080-u.jpg
[ Voor 23% gewijzigd door GiantLeap op 14-04-2015 17:04 ]
Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Pclab.pl heeft waarschijnlijk veroudere AMD Catalyst drivers gebruikt, met de laatste 15.4 beta is de performance een stuk beterDoubleYouPee schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:01:
[...]
Ja, wel raar weer.
was deze update vannacht al ? of pas net vandaag ?Sato schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:55:
5gb day 1 patch, Wie heeft dat toch verzonnen zeg...
Ah hij heeft weer connectie en gaat verder op 250kb/s
want dan kan ik weer 5GB downloaden. ik kon vanmorgen gewoon spelen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
2e keer al. Hop weer alles weg.
Dit dus maar dan bij disc 4
[ Voor 27% gewijzigd door J.S. Bach op 14-04-2015 17:09 ]
Johann Sebastian Bach
Nee dat is voor de retail versie bij installatie vanaf de dvd'sPykow schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:07:
[...]
was deze update vannacht al ? of pas net vandaag ?
want dan kan ik weer 5GB downloaden. ik kon vanmorgen gewoon spelen.
[ Voor 65% gewijzigd door Sato op 14-04-2015 17:08 ]
Ik stop GTA 5 Install disk 1 in mijn PC maar er start niks... en als ik naar de disk ga via verkenner is die leeg... ??? ik heb ook geen idee hoe ik de game kan downloaden eerlijk gezegd.. het is een Retail via Bol.com..
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
Ik heb hem ook via bol.com besteld en bij mij zat in het doosje een boekje met op de achterkant een code.bulletrene schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:11:
Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen..
Ik stop GTA 5 Install disk 1 in mijn PC maar er start niks... en als ik naar de disk ga via verkenner is die leeg... ??? ik heb ook geen idee hoe ik de game kan downloaden eerlijk gezegd.. het is een Retail via Bol.com..
Vul deze op deze site in en je kunt hem downloaden + je krijgt je bonus:
http://socialclub.rockstargames.com/activate
Voor mij en vele anderen werkt nog geen enkele oplossing, ook niet die "repair"-optie waar hier ook over werd gesproken. Hij downloadt helemaal niks.
[ Voor 17% gewijzigd door bóòbó op 14-04-2015 17:22 ]
[ Voor 20% gewijzigd door J.S. Bach op 14-04-2015 17:16 ]
Johann Sebastian Bach
Ik heb net even snel een externe DVD speler aan mn PC aangesloten en daar werkt de DVD wel in.. vreemd aangezien andere Dvd's wel gewoon werken in de interne speler..
Maar nu weet ik tenminste hoe ik hem moet downloaden mocht het toch weer mis gaan!
Zal mij benieuwen of dat ooit wel behoorlijk voor de pc gaat werken. Hij is sinds een update voor consoles al zwaar uitgekleed tov. wat je eerder kon (veel minder customizing bijv.) maar al die tijd dat ik hem gebruikt heb werkte het maar zo-zo. Heb dat hele chop trainen nooit voor elkaar gekregen, maar vond dat sowieso niet zo boeiend. Dat ie kan helpen bij collectibles zoeken is geinig, maar daar heb ik gewoon een custom map voor gebruikt.Zenety schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:39:
[...]
Ik heb iFruit wel geinstalleerd, maar kan alleen kiezen uit Xbox of Playstation. Dus dat zit er sowieso nog niet in. Heb lollipop op mijn N4 en daar kan je hem dus wel op installeren.
Het enige waar ik het nu nog voor zou (moeten-) gebruiken is het customizen van personal license plates op m'n auto's (a 100.000 per voertuig
Ik zou er in ieder geval niet teveel van verwachten (om teleurstellingen te voorkomen).
Pakketbezorger niet gemist toevallig? Bol.com gaf bij mij aan dat het met de brievenbuspost zou komen, maar er stond vanochtend toch echt een pakketbezorger aan de deur. De game is ook gewoon te dik voor de brievenbus.MrDrako schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:17:
Pff heb hem maaaanden geleden ook bij bol besteld maar hier ligt niks op de mat... Meteen de laatste keer, vanaf nu alles digitaal
Hij wordt ook niet via de brievenpost verstuurd, maar via de pakketpost. Hij is bij mij net bezorgd, ook via bol.com.MrDrako schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:17:
Pff heb hem maaaanden geleden ook bij bol besteld maar hier ligt niks op de mat... Meteen de laatste keer, vanaf nu alles digitaal
[ Voor 0% gewijzigd door Jeroen2611 op 14-04-2015 17:22 . Reden: typo ]
Gewicht: 0,44 kg
Afmetingen: 31,5 × 25,5 × 43 cm
Gewicht: 0,44 kg
Volume: 34,54 L
Aldus de PostNL T&T. Ben benieuwd.
[ Voor 4% gewijzigd door Denniszx op 14-04-2015 17:27 ]
http://socialclub.rockstargames.com/activateIceBlackz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:27:
Iemand een idee of je in plaats van de DVD's ook ergens je key kan gebruiken om hem te downloaden bij een fysiek gekochte versie?
Verwijderd
Ik ben niet echt blij met de nieuwste drivers, je kunt geen dsr meer gebruiken in games.Marsmillo schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:08:
Oké, ik ben heel even ingame geweest, de grafische instellingen stonden automatisch allemaal zeer hoog, allemaal high tot ultra high. De benchmark test verliep soepel. Vraag me wel af waar hij de resultaten neerzet, want dat heb ik niet echt gevonden tot nu toe.
Maargoed, nu even nVidia drivers voor GTA installeren, zou enkel maar verbering moeten brengen zeker. Heb nog (behoorlijk oude, 347.25 versie draaien, nieuwste versie momenteel is 350.12) Mijn GTX970 zal daar wel tevreden mee zijn...
Ah kijk, ik ben niet de enige.PolluxDKB schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:15:
Launcher doet niks bij mij naast een kort laadschermpje. Al 15 uur een bekend probleem op de forums van Rockstar.
Voor mij en vele anderen werkt nog geen enkele oplossing, ook niet die "repair"-optie waar hier ook over werd gesproken. Hij downloadt helemaal niks.
Heb er net een lange werkdag opzitten, in de hoop dat het probleem inmiddels gefixed zou zijn.
Als ik mijn bootstrap log check, krijg ik dit te zien: Error opening TM file!
Een nieuwe gebruikersaccount aanmaken werkt niet, de GPU uitzetten werkt niet. Tot nu toe werkt niets.
Tesla M3LR '21
Klopt, bijna klaar hier, als er niet nóg eentje komt...Sato schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:38:
Ben nu bijna klaar met die 5gb, Daarna volgt nog eens 350mb heb ik begrepen?
Wat een absurd grote game zeg. Is dit vanwege 4k?
Update: GTA V is now ready to play !!!
[ Voor 15% gewijzigd door whitey-d op 14-04-2015 17:48 ]
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
Hij schommelde hier gemiddeld rond de 50kb/s.Zenety schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:39:
1.6 KB / sec voor die 353.64 patch... Dit gaat nog wel even duren.
Joh ik heb nog wel zes of meer andere dingen geprobeerdLas Vegas schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:38:
[...]
Een nieuwe gebruikersaccount aanmaken werkt niet, de GPU uitzetten werkt niet. Tot nu toe werkt niets.![]()
Klopt. Maar het vreemde is dat de launcher gisteravond nog probleemloos werkte.PolluxDKB schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:41:
[...]
Joh ik heb nog wel zes of meer andere dingen geprobeerdniks werkt, er zijn talloze mensen met dit probleem op het forum van Rockstar, en het enige wat ze zeggen is "maak een ticket dan helpen we je.".
Pas sinds de release dat 'ie niets meer doet.
Tesla M3LR '21
Oh ik heb dan de retailversie. Dit probleem is zowel bij retail- als steam als rockstar warehouse versie lijkt het.Las Vegas schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:42:
[...]
Klopt. Maar het vreemde is dat de launcher gisteravond nog probleemloos werkte.
Pas sinds de release dat 'ie niets meer doet.
helemaal niet:) de r9 290 en 970 en 780ti worden er niet in getest... Maar de gemiddelde framerate zegt genoeg. 980 verslaat 290x duidelijk. 780 doet het zelfs net zo goed asl de 290x. Dus je kan wel inschatten dat de 970 het ook daar ergens tussen de 290x en de 980 in eindigd. Zelfde geldt voor de 780tiDoubleYouPee schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:01:
[...]
Ja, wel raar weer.
Even de download region veranderen naar b.v. China. Dan ga je volle bak!Zenety schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:39:
1.6 KB / sec voor die 353.64 patch... Dit gaat nog wel even duren.
op pauze drukken en dan resume 20sec later helpt!Odysseus253 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:48:
[...]
Even de download region veranderen naar b.v. China. Dan ga je volle bak!
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch