De officiële blog van Frozen: €30,- voor GTA V PCLuukwa schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:34:
Iemand die weet waar ik voor 30/40 euro de game kan kopen? Dank!
Meerdere keren vermeld in dit topic geloof ik zo.
De officiële blog van Frozen: €30,- voor GTA V PCLuukwa schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:34:
Iemand die weet waar ik voor 30/40 euro de game kan kopen? Dank!
Ben nu een backup aan het maken van de geinstaleerde bestanden.Jerry schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:42:
[...]
Jup, hier ook nog steeds dat probleem.
Echt alles geprobeerd behalve Windows opnieuw installeren... dat gaat niet gebeuren.
met frapsHeilige Kaas schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:45:
[...]
Die lage resolutie is de max van mijn laptop scherm, dus ik ben niet beter gewend. Ik vind het prima ogen. Maar disclaimer. Ik vind Elder Scrolls online op 20 fps ook nog net gaan.
Hoeveel fps gta draait weet ik niet. Hoe kan je dat zien?
[ Voor 95% gewijzigd door knoffy op 14-04-2015 14:47 ]
Heb zelf gisternacht even gespeeld, en heb er niet veel van gemerkt.j0ppie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:36:
vinden jullie ook dat de muis gek aanvoelt? ieamnd heir een oplossing voor?
I'm an Ironman!
Heb ik ook en heb ik ook in World of Tanks. Ik heb een pricewatch: Razer DeathAdder (3500dpi).j0ppie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:36:
vinden jullie ook dat de muis gek aanvoelt? ieamnd heir een oplossing voor?
[ Voor 9% gewijzigd door lochpatje op 14-04-2015 14:51 ]
Wacht maar tot je wat verder bent... bij iedereen ging hij in het begin erg snel!Cyw00d schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:43:
Ik download hier netjes met 24 MB/s, over 35min is het spel binnen en dit alles heeft dan totaal een uur geduurd.
What's your secret?Cyw00d schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:43:
Ik download hier netjes met 24 MB/s, over 35min is het spel binnen en dit alles heeft dan totaal een uur geduurd.
[ Voor 5% gewijzigd door ETzPliskin op 14-04-2015 14:52 ]
Nooit een eerdere GTA gespeeld?
Geen idee, spel gekocht via kinguin.net voor 60 euro (link van 30 niet gezien helaas) en via de rockstar downloader nu aan het downloaden, nog 20 min te gaan, nog steeds op 24MB/s... soms terugval naar 20..
[ Tesla MIG MYP ]
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dit vraag je serieus?killbillfast schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:52:
is er nu ook first person modus?
*sowieso

Q4/A4: De officiële blog van Frozen: €30,- voor GTA V PCBig-Opti schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:51:
Je zet de steam download aan en denkt rustig even boodschappen te kunnen doen.
Kom je terug was hij gewoon gestopt $^$%&$%&!
Dit gaat nachtwerk worden ben ik bang.
[ Voor 3% gewijzigd door Frozen op 14-04-2015 14:53 ]
staat er een smiley bij dan?
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
[ Voor 92% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:48 ]
*sowieso
Kom vanvond wel even babbelen, vanavond open-dag op de HvA.Frozen schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:47:
Heren, komen jullie gezellig op teamspeak?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
U vraagt, wij draaien
zoals beloofd aantal screenshots met 21:9 monitorDonJunior schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:37:
[...]
Ik heb zelf dus nog geen GTAV (ja op de PS3, maar dat telt niet) .. dus ik heb geen idee. Kan het niet met de printscreen knop gewoon? en dan later in Paint ofzo pleuren?
| GTA:V @2560x1080 | ||
Zul je waarschijnlijk al naar gekeken hebben maar: je firewall gechecked, desnoods even uitgezet? Virus scanners (tijdelijk) uitgezet?rolandos582 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:53:
[afbeelding]
Word helemaal gek, is er iemand die en oplossing hiervoor heeft? Blijf deze foutmelding sinds vannacht 0100 krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Madstorm op 14-04-2015 14:57 ]
I'm an Ironman!
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Firewall uit, virusscanner uit, ben altijd verbonden met LAN kabel. Snap er helemaal niks meer van.Madstorm schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:57:
[...]
Zul je waarschijnlijk al naar gekeken hebben maar: je firewall gechecked, desnoods even uitgezet? Virus scanners (tijdelijk) uitgezet?
Awesome! Thanks man!downcom schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:56:
[...]
zoals beloofd aantal screenshots met 21:9 monitor
[..]
(video's die tussen de scenes door worden getoond zijn gewoon normaal breedbeeld (dus met zwarte balken links en recht (maar niet echt storend)
*sowieso
[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:48 ]
Allright, thanks! Hij loopt nu idd weer iets sneller. Zal wel decrypten zijn. Dank!Mar.tin schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:58:
[...]
Hij is waarschijnlijk de gamefiles aan het decrypten. Kan afhankelijk van je PC een tijdje durenOF hij is nog een update aan het downloaden, OF allebei
[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:48 ]
http://anandtech.com/bench/product/1336?vs=1068Mar.tin schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:59:
[...]
Wat ik zo lees moet het met vergelijkbare kaarten redelijk draaien, hooguit is de 1GB een beetje aan de krappe kant om alles vol open te schroeven..
Erg ver gezocht, maar heb je misschien in je router/modem 'strenge' regels staan. mbt uitgaande en binnenkomende verbindingen? Als het niet teveel moeite voor je is kun je een factory reset van router/modem proberen...rolandos582 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:58:
[...]
Firewall uit, virusscanner uit, ben altijd verbonden met LAN kabel. Snap er helemaal niks meer van.
I'm an Ironman!
Tja, nee. En alles werkt ook prima, behalve dit. Ook op ps4 kan ik op dit ogenblik gewoon spelen...Madstorm schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:02:
[...]
Erg ver gezocht, maar heb je misschien in je router/modem 'strenge' regels staan. mbt uitgaande en binnenkomende verbindingen? Als het niet teveel moeite voor je is kun je een factory reset van router/modem proberen...
Is al paar keer voorbij gekomen dat het via pakketje binnenkomt volgens mij.. (Zelf digitaal aangeschaft).lllustrious schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:02:
Degene die al een fysieke versie binnen hebben, is het pakketpost of kan het gewoon door de brievenbus? Ik heb het nog niet binnen en de postbode is al langs geweest.
I'm an Ironman!
Steven316 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:38:
[...]
Misschien een te lage fps? Even instellingen verlagen? Of even spelen met de sensitivity instellingen?
60+fps en ik ga niet met vsync aan spelen. Maar ik zal hem eens aan zetten en weer uit. Kijken of het helpt.Steven316 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:38:
[...]
Misschien een te lage fps? Even instellingen verlagen? Of even spelen met de sensitivity instellingen?
Sorry, ik wist het al niet meerMadstorm schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:03:
[...]
Is al paar keer voorbij gekomen dat het via pakketje binnenkomt volgens mij.. (Zelf digitaal aangeschaft).
Dat is de platgeslagen versie. Als de schijfjes het niet meer doen heb je in elk geval nog de ingame bonus.lllustrious schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:04:
[...]
Sorry, ik wist het al niet meerbol.com roept dat het brievenbus post is..
[ Voor 4% gewijzigd door whitey-d op 14-04-2015 15:07 ]
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Correct.Redax schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:11:
Is de fysieke versie niet gekoppeld aan Steam? Of begrijp ik dat verkeerd?
Alleen de versies die je op steam koopt zijn gekoppeld aan Steam.Redax schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:11:
Is de fysieke versie niet gekoppeld aan Steam? Of begrijp ik dat verkeerd?
GTA VI - All aboard the hype train!!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Je kunt altijd switchen, je kunt ook aangeven of je auto's / lopen bij voorkeur fps of 3rd wil hebben.Sir_Hendro schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:14:
Kun je op de PC wel gewoon blijven switchen tussen fps en 3rd person. Ik zie namelijk alleen maar mensen die in fps mode spelen. Hoewel dat ook leuk is vind het prettig om met bepaalde zaken zoals auto rijden 3rd person te rijden.
Nee, ik heb hier de retailversie en ben nu de 5GB update aan het downloaden met een whooping 380KB/sechupske schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:16:
Is het downloaden al wel enigzins met fatsoenlijke snelheid mogelijk?
Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Je hebt nog een lange weg te gaan. Ben nu bezig met de 5GB update ETA 3H 50M, met 380KB/secSato schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:20:
Zo, Halverwege disc 4 en mijn dvd speler pruttelt nog vrolijk door.
Helaas al door de dingen die ik nog moest doen heen dus ik zit nu een beetje verveeld rond te kijken.
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Android developer & dürüm-liefhebber
Een hele opbeurende gedachten sinds de pakketbezorgman bij mij nog langs moet komenMHz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:22:
[...]
Je hebt nog een lange weg te gaan. Ben nu bezig met de 5GB update ETA 3H 50M, met 380KB/sec
Haha, dat word ook pas vannacht spelenMHz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:22:
[...]
Je hebt nog een lange weg te gaan. Ben nu bezig met de 5GB update ETA 3H 50M, met 380KB/sec
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
i9-9900K@5GHZ - Gelid Solutions Tranquillo Rev. 4 - Z390-A PRO - 32GB Crucial RAM - 870 EVO Plus NVME 256GB Bootdrive- MSI RTX3080 - O11 Dynamic
Je wil niet weten wat een domper het was, toen ik eindelijk door de 7 discs heen was, ik dacht te kunnen spelen, er er toen ineens nog een 5GB update aankwam. Vanavond dus pas spelen voor mijSteven316 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:24:
[...]
Een hele opbeurende gedachten sinds de pakketbezorgman bij mij nog langs moet komen
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Ik gebruik MSI afterburner om de fps ingame te zien.Heilige Kaas schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:45:
[...]
Die lage resolutie is de max van mijn laptop scherm, dus ik ben niet beter gewend. Ik vind het prima ogen. Maar disclaimer. Ik vind Elder Scrolls online op 20 fps ook nog net gaan.
Hoeveel fps gta draait weet ik niet. Hoe kan je dat zien?
20FPS ?!sandpatt schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:26:
[...]
Ik gebruik MSI afterburner om de fps ingame te zien.
20fps vind ik ook wel aanvaardbaar, ik ben dan ook niet zoveel gewend.
Ik heb dayz eens op 1366x... gezet en dit zag er echt niet uit, mijn scherm is 1920x1080.
Bijkomend vraagje. Kan je de retailversie op meerdere pc's installeren?
Ik zou het graag kopen en momenteel op mijn laptop installeren. Binnenkort koop ik een nieuwe pc en zou het ook graag daarop spelen.
Als het goed is wordt het gekoppeld aan je R* Social Club, dus als je deze gewoon op je nieuwe PC hebt (ingelogd en wel). Zou het geen probleem moeten zijn.sandpatt schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:26:
[...]
Ik zou het graag kopen en momenteel op mijn laptop installeren. Binnenkort koop ik een nieuwe pc en zou het ook graag daarop spelen.
[ Voor 51% gewijzigd door Madstorm op 14-04-2015 15:29 ]
I'm an Ironman!
Staat nog een wasmand vol schone was om te strijken enzo, Maar dat is een verdieping lager dus die wacht lekker tot de dvd instalatie voltooid is.MHz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:22:
[...]
zie Heilige Kaas in "Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic"sandpatt schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:26:
[...]
Ik gebruik MSI afterburner om de fps ingame te zien.
20fps vind ik ook wel aanvaardbaar, ik ben dan ook niet zoveel gewend.
Ik heb dayz eens op 1366x... gezet en dit zag er echt niet uit, mijn scherm is 1920x1080.
[ Voor 8% gewijzigd door Heilige Kaas op 14-04-2015 15:35 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

[ Voor 56% gewijzigd door PerlinNoise op 14-04-2015 15:41 ]
Zat ook een hele tijd op de max van mijn verbinding, tot de laatste paar GB's, toen zakte snelheid heel diep weg. Zou misschien geen slecht idee zijn dat er een paar mirrors beschikkbaar zijn van de patches...
Android developer & dürüm-liefhebber
Als je de Rockstar versie gebruikt, kun je de update gewoon van het internet afhalen. Kijk maar eens bij de Tweakblog van Frozen: De officiële blog van Frozen: €30,- voor GTA V PCMarsmillo schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:32:
Vraag mij af of er geen alternatieve manieren zijn om de update binnen te halen zijn. Bestanden van ergens anders downloaden, installeren en dan social club zijn check laten doen. Zou voor vele waarschijnlijk een heel stuk leuker zijn (en voor R* servers ook).
Zelf moet ik nog minder dan een GB binnen trekken (tenzij er nog updates zijn na deze) en mijn snelheid is zodanig teruggelopen dat het niet leuk meer is.
Astjeblieft!Purky schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:36:
Weet iemand of als je je account overzet vanaf PS3/Xbox360 of je dan die username krijgt of dat je toch een nieuwe kan kiezen?
Niet de 5gb update, toch?tomdabom schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:38:
[...]
Als je de Rockstar versie gebruikt, kun je de update gewoon van het internet afhalen. Kijk maar eens bij de Tweakblog van Frozen: De officiële blog van Frozen: €30,- voor GTA V PC
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Probeer anders is met GeForce Experience de game te optimaliseren. Waarschijnlijk krijg je dan wel leuke fps.Snippertje schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:44:
Zo ik heb hem eindelijk kunnen spelen en wat is deze game op de PC gaaf! Had hem al gespeeld op de PS3, maar dit is zoveel beter, vooral de first person mode.
Heb alleen nog niet de optimale settings gevonden. Was een beetje te gretig met alles op max zetten en dat trekt mijn PC toch niet (regelmatig drops naar 30). Ga nu maar een beetje spelen met de settings, ik speel zelf met een GTX970 op 1440p en het is om te kwijlen. Ook leuk dat ik nu de blip krijg, die had ik niet op de PS3.
Hij zal automatisch weer verbinding zoeken, en hij zal dan gelijk verder gaan downloaden met 15mb/sec
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Gaat lastig worden draai hier met een GT750m en een 3630Qm zit rond de 45/58 fps, Alles op low 720p het is speelbaar.P1nGu1n schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:48:
Ik twijfel ontzettend om hem te kopen, omdat ik niet weet of mijn laptop het trekt (geen andere pc helaas).![]()
Ik heb een Asus N56VZ met i7-3610QM, Nvidia GT 650M, 8GB ram en een FHD scherm. Volgens GameDebate zijn mijn ram en cpu voldoende voor de recommended specs. GPU zit echter net op het randje met 95% van de minimum specs. Wat is jullie advies, redt hij het net of niet?
lani100 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:50:
[...]
Gaat lastig worden draai hier met een GT750m en een 3630Qm zit rond de 45/58 fps, Alles op low 720p het is speelbaar.
Je kan bij de boxed versie dus gewoon de key gebruiken en als nog downloaden ipv DVDs?joskuiper schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:45:
Gekocht bij Bol.com, gisteren besteld en vanochtend binnen.
Net in mijn pauze thuis geweest en via de Rock* site de game online beginnen te installeren (zo hoef ik niet Dvd's te wisselen en log thuis in via Teamviewer).
Download snelheid is ~5 MB/s terwijl ik 23.5MB zou moeten kunnen.
Beetje jammer, maar ik kan toch niet voor 20.00 uur spelen dus soit.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ja, kan. Maar DVD's gaat net zo snel.DoubleYouPee schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:52:
[...]
Je kan bij de boxed versie dus gewoon de key gebruiken en als nog downloaden ipv DVDs?
Heilige Kaas in "Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic"P1nGu1n schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:48:
Ik twijfel ontzettend om hem te kopen, omdat ik niet weet of mijn laptop het trekt (geen andere pc helaas).![]()
Ik heb een Asus N56VZ met i7-3610QM, Nvidia GT 650M, 8GB ram en een FHD scherm. Volgens GameDebate zijn mijn ram en cpu voldoende voor de recommended specs. GPU zit echter net op het randje met 95% van de minimum specs. Wat is jullie advies, redt hij het net of niet?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq