Maar leest deze sneller als een oude xbox hd?Qequero schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:23:
[...]
damn dus dan zou ik 64GB kunnen krijgen met 2 stickies ?
Denk hd vs ssd.
Verwijderd
Maar leest deze sneller als een oude xbox hd?Qequero schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:23:
[...]
damn dus dan zou ik 64GB kunnen krijgen met 2 stickies ?
XBOX ? SLIMFlex0r schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:24:
# Product Prijs Subtotaal 1 Western Digital Scorpio Black WD2500BEKT, 250GB SATA-300, 16MB, 7200rpm € 46,- € 46,- 1 Sony PlayStation 3 Hard Disk Drive Mounting Bracket € 9,98 € 9,98 Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 55,98
Was de quote voor EValentino vergeten.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Daar ben ik het volledig mee oneens! De besturing in GTA IV was alsof je achter je karakter aanliep! Als die aan het draaien was volgde de camera later, dat vond ik zo hinderllijk dat ik het gewoon niet meer heb gespeelt dan een paar uur! GTA SA daarentegen had directere besturing, ook voor de voertuigen, minder realistisch maar niet zo als of je zweefde en totaal geen wrijving had zoals in IV. Dat is welis waar meer arcade achtig maar voor de gameplay ervaring IMHO 10 keer zo chil!Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:23:
toch niet te hopen dat die arcade besturing weer terug is zoals in gta 3.
besturing in gta iv was eigenlijk perfect
Uuh, wat, als in origineel & officieel?EValentino schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:30:
Als ik inderdaad merk dat het niet gaat koop ik die snel! Vanaf 6 uur kan ik namelijk mijn GTA V exemplaar afhalen![]()
[...]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Dat kun je overal. Wat eigenlijk?Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:28:
Waar kan je een goedkope playstation 3? Wilt het alleen voor gta v te spelen
This we need to know. En post je bonnetje dan kan iedereen er van genieten ;D
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Is het niet om dat Franklin bijna in elke stream/filmpje achter het stuur zit ? Het is bekend dat zijn car handling beter is dan de andere 2.rickyy schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:20:
Het rijden ziet er echt super arcady uit. Grote achteruitgang als je het mij vraagt. Hebben de noobs toch hun zin gekregen, nu kan je weer met 200 door de bocht.
Verwijderd
Tweakers is toch ook een grote familie, zeg het anders heel zachtjes tegen mijEValentino schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:32:
Altijd leuk om familie te hebben die een eigen gamewinkel hebben![]()
[...]
Hij riskeert wel een boete hé, maar goed, zij keuze. Dan zou ik ook niet het bonnetje posten nee.EValentino schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:32:
Altijd leuk om familie te hebben die een eigen gamewinkel hebben![]()
[...]
Als het een generieke winkel was kon het opzich nog wel, maar bij dit zou ik niet zeggen waar of wat.EValentino schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:33:
Haha, ik krijg geen eens een bon waarschijnlijk...
welke versie ga je ophalen? PS3 of Xbox360? Alle filmpjes zijn nagenoeg 360 dus ik ben erg benieuwd hoe de performance is op een PS3.EValentino schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:33:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Verwijderd
Heb nog paar uur week OV, een PM en ik ben er. Is toch goed zaken doen zoEValentino schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:33:
Daar heeft hij wel een puntje, kan hij wel flink verdienen zoVerwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:36:
[...]
Heb nog paar uur week OV, een PM en ik ben er. Is toch goed zaken doen zo
Verwijderd
Verwijderd
Ja, laat dat sowieso even weten hoeveel de total install is hier.EValentino schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:36:
Ik ga hem voor de PS3 oppikken... Even kijken hoe het afloopt met mijn 12GB exemplaar anders race ik gelijk naar de Media Markt / Saturn om een HDD bracket en 500GB schijfje op te pikken!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:38:
[...]
Ja, laat dat sowieso even weten hoeveel de total install is hier.
[ Voor 84% gewijzigd door EValentino op 13-09-2013 15:38 ]
Kan ik m ook via je kennis spel halen?EValentino schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:38:
Ga ik zeker doen!
Verwijderd
Strak plan.. Eens kijken of ik straks ook een rondje kan doenVerwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:38:
ik ga eens kijken of ik niemand kan omkopen bij de intertoys ofzo![]()
vind het belachelijk dat die alweer gelekt is, crime does pay!
desnoods geef ik 2 tientjes extra, en hoef ook geen bon
Zombymario schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:36:
Ik hoop dat ik mijn special edition (xbox) van 12game krijg, ik zie hem namelijk niet meer op de site staan
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
G4mert schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:40:
Ik denk idd dat je te weinig ruimte hebt op je PS om hem te instaleren. De total install is 8gb. en je hebt natuurlijk nooit de volledige 12 gb vrij op je ps3. ( ik heb zelf 750 gb in mn ps3 dus geen last)
De meeste shops hebben pre-orders anders prima in orde. Vaak 1 dag voor de echte release al in huis.ThE_OwNeR schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:45:
Pre-order doe ik niet meer aan, is een illusie dat je de game op de launch ook echt krijgt. De enige manier om echt snel te game te krijgen is een midnight launch.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Heb nog nooit gehad dat ik de game 1 dag van te voren kreeg. En vaak als ik wel een pre order had dan kreeg ik hem tegen het einde van de dag. Had hem dan allang in de winkel kunnen halen en in de middag kunnen spelen.Nakebod schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:47:
[...]
De meeste shops hebben pre-orders anders prima in orde. Vaak 1 dag voor de echte release al in huis.
Hoop dat Dixons dat ook doet, anders bestel ik daar ook geen games meer als ze tussen de goedkope shops zitten.
Dat zeker. Ben echt benieuwd hoe de ervaring is als je echt zelf speeltVerwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:45:
Heb wel ff genoten van die stream..echt een verbetering van gta4
[ Voor 45% gewijzigd door Gertjuhjan op 13-09-2013 15:54 ]
Xbox: Gulpener88
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2013 15:53 ]
Deze stream heeft tot op heden geen missies laten zien, alleen wat free roaming: http://www.fengyunzhibo.c...359032301372-3r2qs0r8.htmVerwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:52:
Maandagavond halen bij de GameMania. De streams die ik volgde zagen er enorm goed uit. Helaas zijn er veel streams met missies. Wil niet gespoilerd worden, dus alleen free roam streams voor mij. Het rijden ziet er naar mijn weten ook wat arcady uit, maar dit is ook een kwestie van voelen als je eenmaal speelt. Gruwelijkste wat ik tot nu gezien heb was dat Franklin een politieagent doodschoot in zijn auto en die toen meteen vol knalde op een huis naast de weg.
Deze dus (GEEN MISSIE SPOILER, MAAR WEL IETS VAN DE GAME:
http://abload.de/img/shots3xabb.gif
39
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Die troeftoeter speelt wel enorm saaiFietsbel schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:54:
[...]
Deze stream heeft tot op heden geen missies laten zien, alleen wat free roaming: http://www.fengyunzhibo.c...359032301372-3r2qs0r8.htm
Hij gilt soms ook enorm hard in een japans/chineese taal.
[ Voor 14% gewijzigd door Nibbor op 13-09-2013 16:09 ]
PSN ID: Beest41
Verwijderd
Ben wel blij om te zien dat de auto's op de snelweg wel een stuk sneller lijken te rijden als in IVSCARfaceE schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:11:
http://sc2tv.ru/AGS-Team# , Russische stream
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Je kan overal heen. Er zit alleen een fog of war over de map, zodat je het allemaal zelf moet ontdekkenKecin schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:16:
Waarom zien we eigenlijk nergens buitengebied? Het valt me op dat de map de hele tijd is geblurred. De map zou toch open zijn vanaf het eerste moment?
(Heb overigens niet ELKE reactie in dit topic gelezen, gaat hard...)
jahoor die rus zit weer in een stripclub. verrassendSCARfaceE schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:11:
http://sc2tv.ru/AGS-Team# , Russische stream
[ Voor 17% gewijzigd door servival7 op 13-09-2013 16:21 ]
[ Voor 8% gewijzigd door knny op 13-09-2013 16:23 ]
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
[ Voor 15% gewijzigd door Arwintju op 13-09-2013 16:28 ]
Ff lekker freshen, dit dat.
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Dat was inderdaad Grove Street.servival7 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:27:
Die straat waar die rus nu loopt. Dat is toch de straat van CJ?
Verwijderd
Ziet er wel anders uit. Volgens mij is het hele huis van CJ eruit gehaald of keek ik nou zo scheel?
daar begin je mee. Andere 2 speel je vrij via missiesZombymario schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:34:
Waarom speelt bijna iedereen met Franklin?
Was er vanmiddag ook even, oude vrouw achter de kassa.knny schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:23:
Damm ik wil die game ook spelen van t weekend
Helaas geen omgebouwde 360, maar PS3
Ik ging net de Intertoys ff langs en die zeiden, nee meneer pas te koop vanaf dinsdagen t was nog wel een meisje
PSN: fonsmeister
Ah, daarom.servival7 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:35:
[...]
daar begin je mee. Andere 2 speel je vrij via missies
Tomorrow is not today!
Gewoon 5 jaar meer ervaring met de ps3DoubleYouPee1 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:47:
Vind het toch knap dat GTA V zo goed draait op dezelfde hardware... vraag me af wat ze dan precies beter/anders hebben gedaan i.v.m. GTA IV?
Waar ik nieuwsgieriger naar ben, is of die versies buiten een hogere resolutie en betere framerate ook bijvoorbeeld veel betere textures en bijvoorbeeld meer NPC's gaan krijgen. En bijvoorbeeld meer destructie.G4mert schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:52:
Ik vind het er zo goed uitzien dat ik me afvraag hoe de pc/nex gen versie eruit gaat zien.
Je kunt goed merken dat ze progressie hebben geboekt. De map van LA Noire zag er ook al wel wat beter uit (minder blurry shit en levendigere stad). Karakters komen daar ook wel zo vandaan (qua techniek). Max payne levert vervolgens de shooter mechanics en weer iets verbeterde graphics en voila.p.w.vandijk schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:50:
[...]
Gewoon 5 jaar meer ervaring met de ps3
[ Voor 23% gewijzigd door Thomas op 13-09-2013 16:56 ]
Ik denk het eerlijkgezegd niet. ze hebben jaren gestoken in het optimaliseren voor current gen en daar alles uitgeperst dat ik me niet kan voorstellen dat ze voor next gen ineens extra features en meer destructie oid hebben. Het zal waarsch neerkomen op hogere res + fps en betere textures.bram1984 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:54:
[...]
Waar ik nieuwsgieriger naar ben, is of die versies buiten een hogere resolutie en betere framerate ook bijvoorbeeld veel betere textures en bijvoorbeeld meer NPC's gaan krijgen. En bijvoorbeeld meer destructie.
Of als je in de nacht vloog dat je alleen maar lelijke rode en witte lampen zag, en als je naar beneden ging verdwenen die en waren er weinig/geen auto's.. Dat was echt zo lelijkThomasx4 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:58:
Valt me op dat je nu van grote hoogte ook auto's ziet rijden. Dat was in IV wel anders, dan moest je eerst 10 meter boven de weg zweven.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Hmm, lastig om niet te kijken... ok, 5 minuutjes danmax913 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:59:
ik moet me echt verplichten van niet te kijken naar zijn stream![]()
Ik wilde echt gta5 voor pc aangezien ik geen ps3 meer heb
wijze woorden
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq