Haha Pißwasser beer op die vrachtwagenG4mert schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:57:
ps magic mike is aan het vliegen
http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-Mike
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ook hoef je zeker niet bang te zijn, bij de nachtrelease dat hij op een gegeven moment uitverkocht is. Bij mijn filiaal schatte de medewerker die ik aansprak op max. 500 mensen, ze hebben wel voor nog 3x zoveel.
Dus ik heb meteen mijn bol.com bestelling geannuleerd.
Aan de andere kant wil je natuurlijk dat de current gen spelers straks de next gen versie oppikken. Met alleen een hogere res en betere fps halen ze mij niet over.G4mert schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:56:
[...]
Ik denk het eerlijkgezegd niet. ze hebben jaren gestoken in het optimaliseren voor current gen en daar alles uitgeperst dat ik me niet kan voorstellen dat ze voor next gen ineens extra features en meer destructie oid hebben. Het zal waarsch neerkomen op hogere res + fps en betere textures.
PSN ID: Beest41
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Anders zie ik ook weer teveel.
wijze woorden
Ik zie mezelf al cruizen met deze graphics op 1080p

Amai, dat ziet er sick uit!G4mert schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:11:
Hoe gaaf zou het zijn als GTA op PS4 dezelfde graphics krijgt als bijv. DriveClub.
Ik zie mezelf al cruizen met deze graphics op 1080p
[afbeelding]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Dat was ook met San Andreas (A)Kjid schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:12:
vond het wel nep hoor op die trainrails, net als bij iv
Hij 'klom' ook net zo op die trein terwijl die best hard langs denderdeKjid schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:12:
vond het wel nep hoor op die trainrails, net als bij iv
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Leek wel alsof zn hele console crashteSCARfaceE schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:12:
Magic Mike is baaack, van 6k naar 3k viewers gegaan haha.
Gamende vader of moeder? Kom eens kijken op de FoT Discord!
Nice nu kan ik evt weer naar 720pSCARfaceE schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:12:
Magic Mike is baaack, van 6k naar 3k viewers gegaan haha.
I served in a company of heroes.
Ja precies, als ik dat probeer verlies ik mn torsoJeroenvde89 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:13:
[...]
Hij 'klom' ook net zo op die trein terwijl die best hard langs denderde
Ik vond Grid 2 al mooi
Vind trouwens wel dat de auto's in V er ook op vooruit zijn gegaan.
E: Linkje voor magic mike plz?
E2: NVM, ben er weer bij.
[ Voor 14% gewijzigd door Thomas op 13-09-2013 17:16 ]
Ja daar leek het wel op!Jeroenvde89 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:16:
Ontweek hij nou net met een slow-mo een niet-te-missen-ongeluk?
YouTube: GTA Motherfucker!
Maar het is wel verdomd moeilijk om niet die streams te volgen en het toch een beetje spannend te houden voor jezelf.. Maar als ik dan toch even een paar minuten kijk, dan realiseer ik me hoe groot de spelwereld wel niet is!
Sinds de multiplayer van san andreas wacht ik er al op om samen met vrienden een beetje fatsoenlijk GTA te kunnen spelen, en dat moment komt snel
Geweldig hoor, wat een game. Zoveel detail. Awesome. Helaas heb ik geen controller vast
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
I served in a company of heroes.
http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-MikeArwintju schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:29:
linkie naar stream?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Het is nu zo dat ik dinsdag vrij heb gekregen.
Ik heb een pre-order staan bij Bol.com
ik wil deze annuleren en dinsdag ochtend GTA kopen in de winkel.
Denken jullie dat dit gaat lukken of dat hij dan overal uitverkocht is?
Ik ben nl. bang dat mijn bol.com pakketje pas einde dag aankomt en ik een hele dag gamen mis
Same hereRemyWD schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:38:
Oh wat ga ik een plezier hebben met wagens omgooien LOL!
Sociaal leven

Heb het gevoel dat veel winkels er genoeg hebben liggen. Een MediaMarkt heeft sowieso al stapels liggen, ik ga 'm in ieder geval 's nachts halen.G4mert schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:38:
Vraagje! Wat lijkt jullie handig:
Ik ben nl. bang dat mijn bol.com pakketje pas einde dag aankomt en ik een hele dag gamen mis
Ik zit met hetzelfde dilemma... Het enige wat mij op dit moment weerhoud van cancellen bij bol.com is dat ik al betaald heb. Maar als het goed is, verstuurt bol.com het gewoon met de briefpost, dus wordt ie gewoon 's ochtends door de postbode je deur in gemieterd.G4mert schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:38:
je kan je pre order bij bol.com toch gewoon kosteloos terugsturen?G4mert schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:38:
Ja idd.. f*ck it ik ga hem cancellen! ik doe er alles aan om hem zsm te hebbenThomasx4 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:38:
@ G4mert, neuh zal niet. Je kan hem ook nog preorderen nu, je kan zelfs naar een nachtrelease gaan!
update: terugsturen kan ook maar waarom zoveel moeite doen als hij waarschijnlijk toch wel voldoende in de winkel voorradig is.
[ Voor 16% gewijzigd door G4mert op 13-09-2013 17:41 ]
Moet wel wachten tot PS4 en GTA V release maar het word het wachten waard dat zie ik nu al
In de tussentijd maar met Watch Dogs / Battlefield 4 / Assassin's Creed 4 Black Flag vermaken totdat GTA V ook op de PS4 komt
Mijn bol.com order inmiddels gecancelled
Edit: is niet down..
[ Voor 21% gewijzigd door SCARfaceE op 13-09-2013 17:44 ]
Tering 4000. Is te hopen dat die niet die avond release allemaal komen zegswoutr schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:41:
De mediamarkt in eindhoven kreeg 4000 exemplaren geleverd zei de verkoper me, de daarna grootste levering ooit was van COD, dat waren er 800.

Ook inmiddels mijn pre-order bij bol.com gecancelled, en ga hem bij de MM ophalen. De MM in mijn stad heeft ook een nachtelijke opening dus kan ik meteen die nacht al beginnen met spelenG4mert schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:42:
Die heb ik helaas niet in de buurt. Maar ik woon in een rustige omgeving dus ik ga er niet vanuit dat alles uitverkocht raakt binnen no-time.
Mijn bol.com order inmiddels gecancelled
[ Voor 6% gewijzigd door SCARfaceE op 13-09-2013 17:50 ]
Bij mij met chrome ook niet hoor! maar gelukkig werkt ie nu wel!Styx_ schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:41:
[...]
Bij werkte het met safari ook niet, Chorme wel.
lees de draad voordat je blaat
All-Round nerd | iRacing Profiel
PSN: Wippie1880
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:47:
http://sc2tv.ru/AGS-Team
Deze stream kijk ik
39
Heb hem zien liggen bij de dixons.Thomasx4 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:52:
Als ik hoor dat hij in utrecht of omstreken wordt verkocht haal ik gelijk een kopie hoor. Fuck it.
Weereffecten hoor je ook goed.
[ Voor 32% gewijzigd door Styx_ op 13-09-2013 17:58 ]
Dennis Joosten @ddnl_dennis 22mThomasx4 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 18:02:
https://twitter.com/ddnl_...78543737963806720/photo/1 foto van het hoesje, geen bon...
@GKBoris nee is geen saturn, was maar een joke.
Ik heb hem zojuist uit usa
All-Round nerd | iRacing Profiel
Wat betekend dat Rating Pending logo ?Thomasx4 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 18:02:
https://twitter.com/ddnl_...78543737963806720/photo/1 foto van het hoesje, geen bon...
:)
Wij hebben hem vandaag nog niet binnen gekregen bij onze filiaal.
Dus lijkt me sterk dat andere filialen hem wel hebben.
Ik weet nu dat het een heerrrlijke game is, die op current gen soepel draaid (10 x beter dan GTA4). Enige wat ik nu nog wil is de game zsm in mijn handen en zelf alles ontdekken.
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch