Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Je bent niet de enige!LuukwaHD schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:06:
Ik zit me zelf helemaal gek te maken hier.. ik wou echt dat het als dinsdag is
Echt idd, en dan lees je overal dat er mensen een niet-zo-legale versie naar binnen hengelen en dan is dat nog eens extra erg voor ons wel legale gebruikers.Qequero schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:11:
[...]
Je bent niet de enige!Word gek van al die gameplay beelden. Ik wil ook
![]()
(maar gelukkig heeft mijn werk mijn verlofaanvrag voor dinsdag goedgekeurd, zijn beide kids leerplichtig en werkt mijn vrouw dinsdag 8 uur dus dat wordt eerst 's nachts ophalen dan tot half 8 "uitslapen" en doorrrrrrrrrr)
[ Voor 7% gewijzigd door remcheese op 13-09-2013 14:14 ]
+1Thomasx4 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:13:
Fuck it, ik ga wel de nerd uithangen en naar die nachtopening. Als niemand me maar ziet.
Iedereen die je ziet komt daar toch uiteindelijk voor hetzelfde doel. Lijkt me niet dat mensen maandagavond uitgaansavond gaan houden.Thomasx4 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:13:
Fuck it, ik ga wel de nerd uithangen en naar die nachtopening. Als niemand me maar ziet.
Als je bekende tegen komt BETRAPT!
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
ik had eigenlijk gehoopt op een pre load via PSN of XLiveLuukwaHD schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:15:
Ben alleen bang dat de installatie van dat spel zolang gaat duren dat ik helemaal gek word en ik vervolgens geen nagels maar op mn vingers heb..
Niks nerderigs aan, ik zie bij nachtopeningen zo veel mensen van wie je het niet verwacht..Thomasx4 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:13:
PSN ID: Beest41
Je hebt 'm al binnengehengeld?LuukwaHD schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:15:
Ben alleen bang dat de installatie van dat spel zolang gaat duren dat ik helemaal gek word en ik vervolgens geen nagels maar op mn vingers heb..
verreist dit PS+? of is dit gewoon voor iedereen toegankelijk?LuukwaHD schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:17:
Xbox doet niet aan pre-loads volgens mij(?) PSN heeft wel een preload
Nee.. maar op de xbox MOET je 1 disc installeren..
het spel is 16-18 Gb dus reken maar op een half uur installerenThomasx4 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:19:
Hoe lang zou die installatie nou duren... 20 minuten ofzo? Prima hoor.
OMG! daar had ik nog niet aangedachtLuukwaHD schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:19:
[...]
Met zo'n ziek grote wereld als GTAV ja ? Dacht je dat serieus?Qequero schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:21:
[...]
OMG! daar had ik nog niet aangedacht. Ik dacht, inrammen en gamen maar helaas dus

Verwijderd
De 8gig installatie is voor ps3 ook verplicht, hoort gewoon bij de engine en de reden dat dit spel draait op huidige hardware.LuukwaHD schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:19:
[...]
Vraag me wel af is er naast de 8gig nog meer te installeren op de xbox? Dus zou je ook disc 2 kunnen installeren voor betere prestaties of snellere load times, want heb nog een orginele xbox met 15gig?
Op een ps3 gaat dat gewoon hoor...kaos- schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:23:
[...]
Met zo'n ziek grote wereld als GTAV ja ? Dacht je dat serieus?
Dream on boy. Installeren is noodzakelijk, ook bij de PS3.
Nee, bij PS3 zit ook een verplichte installatie.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Verwijderd
Haha, tering.Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:30:
Ze hebben alle auto's weer als go-carts laten sturen zoals in de vorige GTA's(behalve 4), ik dacht dat gta5 gewoon op dezelfde engine als gta4 zou draaien maar zelfs dat was teveel gevraagd. wat een kut spel ben blij dat ik hem niet gekocht heb.
Je hebt de game al gespeeld dus?
Je doet me denken aan m'n kleine neefje, die lust shit niet voordat hij het geproeft heeft.
Zo loos ben je ook weer nietVerwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:30:
Ze hebben alle auto's weer als go-carts laten sturen zoals in de vorige GTA's(behalve 4), ik dacht dat gta5 gewoon op dezelfde engine als gta4 zou draaien maar zelfs dat was teveel gevraagd. wat een kut spel ben blij dat ik hem niet gekocht heb.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
kaos- schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:31:
[...]
Haha, tering.
Je hebt de game al gespeeld dus?
Je doet me denken aan m'n kleine neefje, die lust shit niet voordat hij het geproeft heeft.

Verwijderd
en ja ik heb het al gespeeld ja
en de eerste "hater" is gespot ;-)Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:30:
iPhone vs Android anyone:P
Kijk, ik ben dan toch blij dat ik tot de groep behoor die de besturing in GTA IV ronduit waardeloos vindt en zodoende extra zal gaan genieten van GTA V.Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:30:
Van fifa brengt men tenminste nog een demo uit,.Qequero schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:28:
Het gameseizoen is weer geopend hoor. Iedereen in de stress door het wachten op GTA V. Week daarna komt FIFA uit ( persoonlijk ook erg benieuwd naar). COD of BF, ben ik ook nog niet uit. PANIEK!!!
En van BF een Beta.
+1bram1984 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:33:
[...]
Kijk, ik ben dan toch blij dat ik tot de groep behoor die de besturing in GTA IV ronduit waardeloos vindt en zodoende extra zal gaan genieten van GTA V.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Waarom kunnen al die go-cart bestuurders niet gewoon bij saints row blijven? Er mag toch gewoon wel 1 spel zijn waarbij auto's realistisch voort bewegen?bram1984 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:33:
[...]
Kijk, ik ben dan toch blij dat ik tot de groep behoor die de besturing in GTA IV ronduit waardeloos vindt en zodoende extra zal gaan genieten van GTA V.
http://whatculture.com/ga...ill-definitely-suck.php/4
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2013 14:40 ]
San Andreas, daar was de besturing pas ruk bij
Als je het daarom wilt spelen koop dan lekker een Race gameVerwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:40:
[...]
Waarom kunnen al die go-cart bestuurders niet gewoon bij saints row blijven? Er mag toch gewoon wel 1 spel zijn waarbij auto's realistisch voort bewegen?

Waarom hebben al die gasten meteen zo'n haatbaard erop gezet.

BTW: kerel zit trouwens missies te spelen dus spoilers
[ Voor 12% gewijzigd door servival7 op 13-09-2013 14:42 ]
Rick Ross motherfucker (sorry, de gangster in mij komt al losservival7 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:42:
[...]
Waarom hebben al die gasten meteen zo'n haatbaard erop gezet.
BTW: kerel zit trouwens missies te spelen dus spoilers
I served in a company of heroes.
Dan mag hij ook nog wel iets aankomen4Real schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:43:
[...]
Rick Ross motherfucker (sorry, de gangster in mij komt al los)
Kan aan mij liggen .. maar... BS???Neyluzz schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:37:
Ik ga zo eens bij de BS kijken of ze al wat hebben
**edit**
ah .. tuurlijk, die bestaat ook nog ... xD
[ Voor 12% gewijzigd door w4rguy op 13-09-2013 14:46 ]
All-Round nerd | iRacing Profiel
Bart Smit
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Die stream laat niet goed bij mij.Vuvuzela schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:43:
Misschien standaard zo. Hij is bezig met een missie die http://www.fengyunzhibo.c...359032301372-5468o423.htm net heeft gedaan. Kwaliteit van die aziaat is nog beter.. alleen hij is al een kwartier oid aan t surfen op z'n telefoon
@hierboven: Bart Smit
BS = Bull Shitw4rguy schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:44:
[...]
Kan aan mij liggen .. maar... BS???
**edit**
ah .. tuurlijk, die bestaat ook nog ... xD
Bij mij duurde het ook vrij lang maar nu heb ik lagloos "hd". Met chinees? gebrabbel tussendoor.servival7 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:45:
[...]
Die stream laat niet goed bij mij.
@hierboven: Bart Smit
PSN ID: Beest41
Die vent laat niks zien.. is alleen maar aan het ouwehoeren en een beetje masturberen.. pffSCARfaceE schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:53:
Die chinese stream heeft de beste kwaliteit, maar wat een saaie speelstijl.

[ Voor 5% gewijzigd door Vuvuzela op 13-09-2013 14:56 ]
Krijgen ze de doodstraf voor daarVuvuzela schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:56:
Ja china streamdude durft amper door rood te rijden

Land van het eeuwige vuur
Neem aan dat dat volgens ditzelfde principe gaat:EValentino schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:55:
Iemand een idee hoe dat zit met de 12GB PS3? Kan je hem ook op een USB schijf laten installeren? Ik lees op internet enkel over de X360 i.c.m een USB HDD...
This initial install will require an Xbox 360 Hard Drive or an external 16GB USB flash drive with at least 8 GB of free space. If using a USB flash drive it must be at least USB 2.0 with a minimum 15mb/s read speed and formatted for Xbox 360 use. A new USB flash drive is recommended to ensure optimum performance.
ja joh. Wat een saaie drol die kerelVuvuzela schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:56:
Ja china streamdude durft amper door rood te rijden

Met zijn tractor pfff
[ Voor 5% gewijzigd door servival7 op 13-09-2013 14:58 ]
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
ProfoundValue schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:57:
[...]
Neem aan dat dat volgens ditzelfde principe gaat:
[...]
EValentino schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:59:
Wederom hebben ze het alleen over de X360...
[...]
Als je leest, dan zie je dat ik zei dat ik aannam dat ze zit volgens diezelfde specificaties ook bij de PS3 deden, maar uitsluitsel kan ik niet geven.ProfoundValue schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:57:
[...]
Neem aan dat dat volgens ditzelfde principe gaat:
[...]
ProfoundValue schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:00:
[...]
[...]
Als je leest, dan zie je dat ik zei dat ik aannam dat ze zit volgens diezelfde specificaties ook bij de PS3 deden, maar uitsluitsel kan ik niet geven.
Moet eerst installeren voordat je kunt spelen.Cerberi schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:02:
Ik ga het toch vragen(ik vind het niet zo 123 in dit topic en het is toch slowchat): kan ik ook spelen zonder te installeren of moet ik installeren om te kunnen spelen?
Zowel op de PS3 als de xbox moet je eerst installeren om te kunnen spelen.Cerberi schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:02:
Ik ga het toch vragen(ik vind het niet zo 123 in dit topic en het is toch slowchat): kan ik ook spelen zonder te installeren of moet ik installeren om te kunnen spelen?
het laatsteCerberi schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:02:
Edit: sorry voor de de dubbelpost
[ Voor 15% gewijzigd door servival7 op 13-09-2013 15:04 ]
Ze hebben Fog ingesteld, dus ja, je zult zelf moeten ontdekkenservival7 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:04:
Wat ik nu telkens van die map ziet lijkt het mij alsof je hem zelf helemaal moet ontdekken. Klopt dat?
Looks like that, ja.servival7 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:04:
Wat ik nu telkens van die map ziet lijkt het mij alsof je hem zelf helemaal moet ontdekken. Klopt dat?
Edit: sorry voor de de dubbelpost
Verwijderd
ze hadden 3 dozen binnen Verzegelt.. ze mocht nog niet kijken wat er in zat dus.. maar er waren er pas 20 Ge pre orderd! dus zit nog bij eerste lichting
Dat wordt lekker met een potje bier erbij voor de deur staan!

Verwijderd
geen online code nodigGulftown schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:05:
Weten jullie misschien ook of er een online code (voor multiplayer toegang) aan de pas is?
BenjaminvSoest schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:06:
Wow het gaat hier echt fucking snel

[ Voor 100% gewijzigd door Noob_Saibot op 13-09-2013 15:08 ]
Land van het eeuwige vuur
'slow' chat
En hoeveel verschillende upgrades voor je wapens?
Verwijderd
Zijn waarschijnlijk onmogelijk vragen, maar dit is toch een tech forum
32 GB is sowieso niet verstandig om te halen voor je Xbox aangezien hij maximaal 16GB gebruikt van die USB. je kunt dan beter 2x 16GB halen dan haal je wel 32 GB. Ik maak zelf gebruik van een 16GB usb stickie omdat ik de 4GB SLIM versie hebt en het werkt echt super. Heb assasins creed 2 erop geïnstalleerd om te testen. No problemo. USB komt van de HEMAVerwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:10:
Install van 8gig verplicht voor alles, maar vraag me vooral af kan nog meer installeren voor betere load times of fps? Heeft iemand hier iets over gehoord? Heeft het tevens zin om misschien een usb stick te halen van 16/32 met een hoge schrijf snelheid inplaats van de standaard oude 15gig hd te gebruiken?
Zijn waarschijnlijk onmogelijk vragen, maar dit is toch een tech forumwil gewoon de beste GTA ervaring komende dinsdag.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Verwijderd
besturing in gta iv was eigenlijk perfect
Nope niet meer met de laatste dashupdate kan je tot 32gbQequero schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:15:
[...]
32 GB is sowieso niet verstandig om te halen voor je Xbox aangezien hij maximaal 16GB gebruikt van die USB. je kunt dan beter 2x 16GB halen dan haal je wel 32 GB. Ik maak zelf gebruik van een 16GB usb stickie omdat ik de 4GB SLIM versie hebt en het werkt echt super. Heb assasins creed 2 erop geïnstalleerd om te testen. No problemo. USB komt van de HEMA
Edit: Besturing zit tussen GTA SA en GTA IV. Vind het eigenlijk de beste besturing tot nu toe van een GTA.
[ Voor 9% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 13-09-2013 15:24 ]
damn dus dan zou ik 64GB kunnen krijgen met 2 stickies ?arnoutzw schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:23:
[...]
Nope niet meer met de laatste dashupdate kan je tot 32gb

# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Western Digital Scorpio Black WD2500BEKT, 250GB SATA-300, 16MB, 7200rpm | € 46,- | € 46,- |
1 | Sony PlayStation 3 Hard Disk Drive Mounting Bracket | € 9,98 | € 9,98 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 55,98 |
[ Voor 5% gewijzigd door Flex0r op 13-09-2013 15:25 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch