Slapen kan op je werk wel!Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:25:
Vanavond werken, morgen vrij, zondag werken, en dan is mijn volgende werkdag pas op 20 september. Ofwel vanaf dinsdagochtend ongeveer 1:00 tot vrijdagavond 18:00. 89 uur speeltijd dus.
Heb je geen verder sociaal leven?Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:25:
Vanavond werken, morgen vrij, zondag werken, en dan is mijn volgende werkdag pas op 20 september. Ofwel vanaf dinsdagochtend ongeveer 1:00 tot vrijdagavond 18:00. 89 uur speeltijd dus.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Kan je dat eten?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Is wat voor te zeggen idd, helaas gaat het in de markt toch wel anders.w4rguy schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:24:
[...]
Heb eerder zelf bij de MediaMarkt gewerkt en kan je vertellen, de marge zit echt niet meer op de games. Het zijn vooral de accessoires. Zelfs consoles gaan over de kop. En die inkoopprijs gaat ook niet desastreus naar beneden. Iedereen wil namelijk veel inkopen, dat werkt prijsstijgend. Stel dat iedereen 1.000 inkoopt en ik wil er 10.000, dan zou er reden zijn voor een korting. Enig probleem daarbij is dat een leverancier niet zomaar alles op één paard in wil zetten en de financiële risico's wil verspreiden. Stel je hebt 10 afnemers waarvan er 1 niet betaalt voor 1.000 exemplaren, of 1 afnemer die voor 10.000 niet wil betalen... lijkt me logisch
MediaMarkt is wel een dusdanige grote speler dat ze daar wel volledig op durven in te zetten.
Althans dat zie ik met Hardware veel, notebook's die lastig in zijn te kopen maar door Asus (of wat dan ook) wel voor 95% aan een grote speler worden geleverd.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Sociaal leven gaat even op 0 bij het uitkomen van dergelijke games. Het is al erg genoeg dat je naar school/werk moet
Dat is ook een hele andere sector en meer afhankelijk van marktaandeel. Je gaat je producten niet evenredig verdelen over afnemers met een kleiner marktaandeel. Daarnaast ... mediamarkt is op gamegebied niet de grootste aanbieder denk ik. Free Record Shop en Gamemania hebben ook een behoorlijk aandeel. Zou wel benieuwd zijn naar de cijfers..Donstil schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:30:
[...]
Althans dat zie ik met Hardware veel, notebook's die lastig in zijn te kopen maar door Asus (of wat dan ook) wel voor 95% aan een grote speler worden geleverd.
All-Round nerd | iRacing Profiel
Collega van mij heeft 1 week vakantie gepakt voor dit spel, ik blijf braaf werken en na werk naar huis racenDennahz schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:33:
Sociaal leven gaat even op 0 bij het uitkomen van dergelijke games. Het is al erg genoeg dat je naar school/werk moet
Dat sociaal leven zit toch in een game.... Lifeinvader?
Verwijderd
De graphics zijn oké, maar er moet nodig een patch komen. Ik heb telkens dat ik een nieuwe realm binnen kom en m'n quest verlies. Daarnaast: een respawn tijd van 9 maanden? Wie heeft dat bedacht...
http://nl.twitch.tv/hurkies
Stream van de install.. zometeen hopelijk vrij lagloos gameplay. Kwaliteit is degelijk
Stream van de install.. zometeen hopelijk vrij lagloos gameplay. Kwaliteit is degelijk
I served in a company of heroes.
http://nl.twitch.tv/hurkies begint zo!
Hurkies van twitch is een Nederlander met GTA V.
Schijnt dat veel Nederlandse winkels hem al in de magazijn hebben, misschien de moeite waard om te proberen strakjes.
Schijnt dat veel Nederlandse winkels hem al in de magazijn hebben, misschien de moeite waard om te proberen strakjes.
[ Voor 6% gewijzigd door atoombom op 13-09-2013 12:51 ]
Vinden jullie ook niet dat tussen de levering in distributiecentra/web(winkels) en de releasedate teveel tijd zit? Er lekt nu zoveel uit dat het eigenlijk geen nut meer heeft om het spel tot de 17e achter te houden.
Jammer, heel jammer..Neyluzz schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:50:
Vinden jullie ook niet dat tussen de levering in distributiecentra/web(winkels) en de releasedate teveel tijd zit? Er lekt nu zoveel uit dat het eigenlijk geen nut meer heeft om het spel tot de 17e achter te houden.
Je hoeft niet te kijken, het mag. Zeurpietjes.
Het gaat niet om de content die ik te zien krijg, ik vermaak me er prima mee. Het gaat erom dat een selecte groep nu dus wel de kans krijgt om te spelen, en het overgrote deel niet.
Ik kan het niet laten, ik moet gewoon even de stad verkennen. Dinsdag beginnen met de missies op de ps3 maar nu even wat aankloten op de xbox.
Ik wacht op disk 2
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Je weet niet eens waar ik het over heb wijsneuskaos- schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:51:
[...]
Je hoeft niet te kijken, het mag. Zeurpietjes.
Wat ik jammer vind, is dat er nu al winkels zijn die de game verkopen. Het is veel leuker voor alle fans om pas gelijktijdig, op dezelfde dag de game in de verkoop te laten gaan. Niet omdat ik tegen de spoilers ben, want dat zal me een worst zijn.. maar omdat het gewoon een leuker idee is, als de game nog voor de hele wereld, helemaal nieuw is.
Ik zeg het keer op keer, maar wat ziet het er prachtig en sfeervol uit
!!
Is totaal onbelangrijk en niet realistisch. Snap niet waarom men een ideaalbeeld nodig heeft voor een gamerelease.ProfoundValue schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:57:
[...]
Je weet niet eens waar ik het over heb wijsneus![]()
Wat ik jammer vind, is dat er nu al winkels zijn die de game verkopen. Het is veel leuker voor alle fans om pas gelijktijdig, op dezelfde dag de game in de verkoop te laten gaan. Niet omdat ik tegen de spoilers ben, want dat zal me een worst zijn.. maar omdat het gewoon een leuker idee is, als de game nog voor de hele wereld, helemaal nieuw is.
Daarom heet het ook een IDEAALBEELD.. je weet dat het in de praktijk niet zo zal zijn, omdat mensen egoïstisch zijn. Daarbij hoef jij dat ideaalbeeld niet te hebben, niemand dringt het je op bijdehand..kaos- schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:58:
[...]
Is totaal onbelangrijk en niet realistisch. Snap niet waarom men een ideaalbeeld nodig heeft voor een gamerelease.
Voor de liefhebbers, hier een site die je kunt bezoeken:
http://www.republicanspacerangers.com
Pas op, de site bevat mogelijk spoilers! (niet dat ik kan zien, maar je weet nooit)
Dat is overigens een link naar een trailer van de tvshow die je ingame kunt kijken. Verder kun je daar ook nog meer trailers bekijken en voorbeelden van radiostations horen (meer dan via de normale site).
Mocht je dus even jaloers zijn op degenen die nu al aan het spelen zijn. Kun je je hier wel even mee vermaken. You are welcome.
Pas op, de site bevat mogelijk spoilers! (niet dat ik kan zien, maar je weet nooit)
Dat is overigens een link naar een trailer van de tvshow die je ingame kunt kijken. Verder kun je daar ook nog meer trailers bekijken en voorbeelden van radiostations horen (meer dan via de normale site).
Mocht je dus even jaloers zijn op degenen die nu al aan het spelen zijn. Kun je je hier wel even mee vermaken. You are welcome.
Haha, show met onnodig geweldMartinspire schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:01:
Voor de liefhebbers, hier een site die je kunt bezoeken:
Officieel niet, maar er gaat hier en daar wat 'onder de toonbank'.aleejj schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:00:
Wordt GTA V nu verkocht of nog niet?..
Net SMS gekregen
Edwin mag bij de baas komen, GTA5 meegeven aan zn maat, hallo WW.
Gast werkt bij bart smit (den haag gok ik?).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waar ging die SMS over dan?SinergyX schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:04:
[...]
Officieel niet, maar er gaat hier en daar wat 'onder de toonbank'.
Net SMS gekregen
Picture or it didn't happenSinergyX schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:04:
[...]
Officieel niet, maar er gaat hier en daar wat 'onder de toonbank'.
Net SMS gekregen
Dan zijn we allemaal nog aan het spelen en hebben we onszelf opgeslotenLuukwaHD schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:08:
Over 2 weken lachen we allemaal om de hype.
Over een uur kan ik spelen, ben zo onwijs benieuwd heh!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Haha misschien een paar mensen, ik moet gewoon stage lopen dus dat word avondjes doorhalen gok ik zo, totdat ik op ben.
Waar heb je het gehaald dan?Donnie schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:09:
Jij hebt zeker een Jtag? Tsja, dan kun je sinds vandaag al spelen jaDonnie schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:09:
Grote kans dat ik hem vanavond tussen 5 en 8 heb!
Zal natuurlijk meteen bewijs posten zodra ik deze heb opgehaald.
Nu maar even afleiding zoeken in de gym
:)
Ik heb hem geconvert naar xgd2 en kan straks op mijn omgebouwde inderdaad. Dinsdag komt gewoon het orgineel, maar kan niet wachten
NEED THIS NOW
En wat nu als het spel vandaag uit was gekomen dan had je hetzelfde verhaal afgelopen weekend/begin van de week gehad - dan was het toen al uitgelekt en waarom dan nog wachten - je kan tevens gewoon niet verwachten dat een winkel pas op maandag om 17:00 bevooraad wordt met de game juist omdat het allemaal tot op het laatste moment moet wachten dan gaat er gewoon teveel mis waardoor mensen niet bij alle midnight release events hun spelletje op kunnen komen halen.Neyluzz schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:50:
Uit een winkel ook echt?DutchGamer schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:11:
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Verwijderd
waar?.DutchGamer schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:11:
Toch iets minder vaak "ziek" zijn dan.Arwintju schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:41:
[...]
Hier ben ik het wel mee eens! Als je werkt kun je je niet simpelweg ziek melden voor een game. Dat kan gewoon niet meer! Maarja ik ben zelf student, heb op die dinsdag maar 1,5 uur hoorcollege dus ik denk dat ik wel eens zomaar ziek kan zijn die dag. Maargoed ik betaal idd zelf me m'n/mijn collegegeld!
Nog een paar uurtjes en dan ga ik ook eens proeven bij een vriend. Laat ik maar geen vragen gaan stellen hoe hij aan de game komt
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hoe meer ik gameplay filmpjes zie , hoe meer ik besef dat ze de auto's niet zwaarder hebben gemaakt en ze nog steeds gaan vliegen door over een vuilnis zak te rijden
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=o4oakjYJauk]
ROND 4:00 MINUUT zie je dat hij rijdt met een aanhanger
Hopelijk is dit dus met meer wagens mogelijk en is het niet gewoon een variatie op bestaande wagens maar dan soms met aanhanger
ROND 4:00 MINUUT zie je dat hij rijdt met een aanhanger
Hopelijk is dit dus met meer wagens mogelijk en is het niet gewoon een variatie op bestaande wagens maar dan soms met aanhanger
[ Voor 62% gewijzigd door v8power67 op 13-09-2013 13:19 ]
Verwijderd
Even een ding voor de Crew leden:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/40872036
Volledig te lezen: [multi] GTA V Crew: TweaksCrew.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/40872036
Volledig te lezen: [multi] GTA V Crew: TweaksCrew.
Thanks v8power!
wow , wel indrukwekkend de gameplay beelden zover! stuk beter dan 4!
Zat auto's ook op de snelweg. Het ziet er geweldig uit, zo te zien hebben ze heel veel uit RDR "gebruikt". Characters zagen er in RDR erg goed uit, hier ook. Verlichting was fenomenaal in RDR, hier ook
Jezus zeg, laat het dinsdag zijn!
YouTube: GTA V airplane
1 van de beste fimpjes tot nu toe
V ziet er beter uit dan ik verwacht had
1 van de beste fimpjes tot nu toe
[ Voor 33% gewijzigd door Vuvuzela op 13-09-2013 13:27 ]
Ergens ben je gewoon een zak stront als je deze game download. Deze verdient het gewoon om gekocht te wordenLuukwaHD schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:14:
Vraagje tussendoor, als ik mijn XBOX flash, is het dan nog wel mogelijk om online te gamen?
En nee, ik raad niet aan om online te gaan. Je word sowieso geblokkeerd
[ Voor 10% gewijzigd door RMX op 13-09-2013 13:24 ]
Het enige waar ik nog mee "inzit" is het verkeer, soms lijkt het wel heeeeel kalm te zijn op de wegen...
Die draw distance is echt netjes
Ik heb allang de game gepreodert hoor, ik wil gewoon weten of je verbannen kunt worden voor het flashen van je xbox slim.
En dát op de current-gen consoles!Jerry schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:24:
[...]
Die draw distance is echt netjes. Amper pop-in ook.
Ben toch skeptisch over het rijgedrag. Ziet er erg arcade uit. Toegegeven bij GTA IV waren het net boten, maar hier hebben ze totaal geen vering meer. Lijkt wel Vice City.
Jammer. Vond dat altijd leuk aan GTA IV.
Jammer. Vond dat altijd leuk aan GTA IV.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Heeft dat vliegtuig nu gewoon wheelspin als hij weer vooruit gaat?Vuvuzela schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:23:
1 van de beste fimpjes tot nu toeV ziet er beter uit dan ik verwacht had
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat vind ik ook, ziet er goed uit!Vuvuzela schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:23:
1 van de beste fimpjes tot nu toeV ziet er beter uit dan ik verwacht had
De stad is nu ook goed te zien: een echte remake van Los Santos in san Andreas, maar wel met een compleet frisse look.
Het vliegveld, 'the docks' het stadion: exact zo is het ook in San Andreas.
Nostalgie.
Ik heb er zin in...
First person view in GTA VI?
Zou wel gaaf zijn!
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Zat net dat filmpje op de snelweg te kijken... Kan me nog goed herinneren hoe ik in SAMP met wat vrienden vroeger races organiseerde om Las Venturas heen (in LittleWhiteys server), en dan tijdens de race op een brug auto's ging beschieten. Wat was dat hilarisch zeg. Ik ga hier denk ik ook lekker in de berm zitten en auto's afknallen
.
Wat ik me dan nog altijd afvraag is wat er in dat hutje zit... Dit ding:

and thanks for all the fish.
Toch maar besloten om hem niet op mijn geflashte xbox te spelen maar gewoon lekker te wachten todat ik het dinsdag op mijn ps3 kan spelen.
Wow, zo sterk ben ik niet hoor haha, disk 2 is bijna klaar
Verwijderd
Het is een aankomst ding voor een ski-lift geval, is in meerdere screens vanaf een andere hoek te zien.Zalmanman schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:36:
Wat ik me dan nog altijd afvraag is wat er in dat hutje zit... Dit ding:
[afbeelding]
Luuk niet echt het topic hier voor heh, enne ja het is detectable(tenzij je het goed doet haha), google anders ff
Ja dat is detectable. Maar de mijne is al banned dus zonder zorgen spelen, maar niet meer online. Kopen?LuukwaHD schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:37:
Xeple, is een flashed xbox detectable?
Ik wil de mijne flashen
Net op tijd weggeklikt hehe. Iemand die weet of de PMP600 toch in de game zit?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Kwaliteit is om te huilen en hij is een missie of bankroof aan het doen dus: SPOILER!
Precies, dus ik kijk over een paar minuten weer als ie aan het freeroamen is.dutchgio schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:46:
[...]
Kwaliteit is om te huilen en hij is een missie of bankroof aan het doen dus: SPOILER!
Thanksdutchgio schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:46:
[...]
E: Trouwens, dat vliegtuig filmpje
[ Voor 21% gewijzigd door Thomas op 13-09-2013 13:48 ]
Megavet die stream, en dat ik 1 van de 500 missies weet, /care
ziet er goed uit
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
sorry, het is idd een missie. maar het beeld is goed en soepel bij mij.
Bij mij ook goed beeld. Trevor is awesome
"Die you cocksuckers!"
nee hoor
haha ja je hebt gelijk hij ging nog even 5 seconden door na het zwarte beeld maar dat was het idd
Maar hij lijkt niet gebanned. Een andere stream was door de site zelf weggehaald. Ah ik hoor m lopen nu 
Nu wel gebanned
Nu wel gebanned
[ Voor 10% gewijzigd door Vuvuzela op 13-09-2013 14:01 ]
Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch