I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
http://www.reddit.com/r/G...those_who_arent_home_for/
Er zijn trouwens een zooi nieuwe screenshots toegevoegd:
http://www.reddit.com/r/G...exclusive_pc_screenshots/

Daarnaast zal die bol.com wel een externe partij zijn i.p.v. bol.com zelf.
Als ik deze aanschaf kan ik bij de release dan ook gelijk spelen? Ik had namelijk vernomen dat je de game enkel kon spelen als je de cd versie aanschaft..
Ik denk dat je makkelijk op high kan spelen. Jouw 3d kaart is een HD 7950 met een hogere kloksnelheid. Hier een vergelijking met deHD 7870Sato schreef op maandag 13 april 2015 @ 03:22:
Is er hier iemand met een vergelijkebare pc config die dinsdag voor 13:00 mij even een beriechtje wil sturen om te laten weten hoe de game loopt?
Aangezien ik op zo goed als recommended zit verwacht ik 1080p 60fps op high wel te moeten halen,
Maar ik ben erg benieuwd of dat in de praktijk ook zo is want ik wil voorlopig nog niks upgraden.
# Product Prijs Subtotaal 1 Intel Core i5 4440 Boxed € 184,95 € 184,95 1 MSI Radeon R9 280 Gaming 3G € 214,80 € 214,80 1 Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU € 62,- € 62,- Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 905,24
8GB ram dus.
Hij is van de website zelf verdwenen, maar in de folder staat ie voor €42,-Verwijderd schreef op zondag 12 april 2015 @ 18:22:
45 euro bij MediaMarkt of niet? Dinsdag gewoon in winkel kopen voor dezelfde prijs neem ik aan?
Release date in steam is 14 Apr, 2015. En dan kan je gewoon spelen.Rubberen schreef op maandag 13 april 2015 @ 06:52:
Hoe zit da nu met die steam versie?
Als ik deze aanschaf kan ik bij de release dan ook gelijk spelen? Ik had namelijk vernomen dat je de game enkel kon spelen als je de cd versie aanschaft..
(mits alles naar behoren werkt natuurlijk, zo'n release kan nog wel eens wat problemen met zich meebrengen bij de launch)
Waar heb je deze steam versie voor 46 euro gekocht?Fixer schreef op maandag 13 april 2015 @ 02:40:
Net ook de Steam-versie maar eens aangeschaft (voor ~46 euro).![]()
Die 30 euro via Nuuvem was aanlokkelijk, maar voor zo'n 15 euro meer toch liever de voordelen van Steam hebben.Nu alleen hopen dat het downloaden een beetje opschiet.
Persoonlijk vind ik het altijd wel fijn als verschillende games via 1 platform lopen, maar dit is bijna niet te voorkomen. Steam, Origin, Uplay, Blizzard launcher staan allemaal op mijn pc....turkeyhakan schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:56:
Mensen ik begrijp jullie verhalen over Steam niet. Waarom zou je perse een game via Steam willen kopen, terwijl een retail versie én goedkoper is én in principe dezelfde mogelijkheden biedt. So what dat er minder achievments zijn? Daarom koop je het spel toch niet?
Overigens voeg ik de overige non-steam games wel altijd toe aan Steam, maar je mist dan inderdaad de achievements. Voor mij niet een reden om het niet via een andere manier aan te schaffen.
Omdat sommige mensen het fijner vinden om hun games allemaal in 1 library te hebben.. En dat kan bij steam. Je hebt daar ook direct de community / workshop etc.turkeyhakan schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:56:
Mensen ik begrijp jullie verhalen over Steam niet. Waarom zou je perse een game via Steam willen kopen, terwijl een retail versie én goedkoper is én in principe dezelfde mogelijkheden biedt. So what dat er minder achievments zijn? Daarom koop je het spel toch niet?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Toen GTA V uitkwam op PS3 en x360 was er de eerste twee weken behoorlijk wat schaarste. Ik heb het op de PS4 daarom digitaal gekocht zodat ik zeker bij de launch kon spelen.turkeyhakan schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:56:
Nou heb ik geen idee wat de verhouding PC-console gamers is maar ik vermoed toch wel dat er best wel wat mensen op de PC spelen die ook een mooi doosje willen
PSN: Kjujay
ik heb GTA V special edition gekocht voor op de Xbox360.SideSwipe schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:04:
Ik heb van alle vorige delen de retail versie gekocht, maar heb hem deze keer via Steam gekocht. Prijs maakt mij eigenlijk niet uit, staat nu wel netjes in de lijst van Steam en blijft altijd up-to-date. Prima voor mij
daarna gekocht voor PS4 (digitaal) omdat mijn xbox360 kapot is gegaan en ik toch GTA wilde spelen.
Nu heb ik GTA V ook nog eens op de PC gekocht
je kan nu coomplete GTA pakket kopen via steam voor maar weinig geld.
GTA IV had ik op de Xbox360 en voor 2 euro gekocht op de PC 2 jaar later.
PS. ik had hier gelezen over Rockstar social club. Als je GTA via Steam koopt, start hij als eerst de social club op en daarna kan je kiezen voor spelen of Offline spelen. Dit was zo bij GTA IV.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Komt met zo een transfer ook de single player progress mee? die zou ik graag van het begin terug doen, in het slechtste geval gewoon een ander char maken daarvoor zeker.
Nee, voor zover ik weet kan je geen singleplayer gegevens mee transferren.
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
ja dat is perfect dan. bedanktsiriouz schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:12:
Ja je kan je PS3 online gegevens meenemen naar PC, waarbij je ook opnieuw de kans krijgt om je character te customizen.
Nee, voor zover ik weet kan je geen singleplayer gegevens mee transferren.
Online en offline staan los van elkaarVortexmerc schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:04:
ik heb ook de pc versie gekocht van GTA V nu heb ik nog een oude ps3 online char, als ik het goed begrijp kan ik die transfereren naar de pc met de social club correct?
Komt met zo een transfer ook de single player progress mee? die zou ik graag van het begin terug doen, in het slechtste geval gewoon een ander char maken daarvoor zeker.
offline (storymode) zal iedereen opnieuw mee beginnen.
de transfer mogelijkheid is voor GTA online en niet voor de storymode.
Transfer tussen xbox360 en PS4 was hetzelfde.
je kan alles overnemen voor GTA online, maar niet je storymode.
Bij welke webshop kan ik de game (fysiek, dus geen download) nu nog bestellen met de garantie dat deze morgen bij mij geleverd wordt?
Bij de webshops die ik vind staat nergens expliciet bij dat het geleverd wordt op de release-dag...
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Ernstige fout. Heb vannacht op Bol.com gekeken en toen stond er nog de vreemde prijs van €74.95 .Dreadramon schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:39:
Bol.com geeft nog aan "vandaag besteld, morgen in huis". Ik zou het daar proberen.
Bedankt. Zojuist besteld.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Garantie heb je nooit met retails.nico445 schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:46:
Ik zie op het internet de preload files staan, zou ik deze kunnen gebruiken als ik de DVD versie heb besteld? zou graag alvast de update + game klaar hebben staan zodat ik dinsdagmiddag gelijk kan spelen als ik thuis kom
Levering kan tegenvallen etc.
Daarnaast zal je de key pas krijgen, wanneer je pakketje binnen is gekomen.
dus als je pakketje om 15.00 uur binnenkomt, moet je hem daarna nog installeren met de DVD's en/of download met de meegeleverde key.
ik heb hem zelf gewoon op steam gekocht en pre-load.
kan ik morgen avond lekker even de eerste missies weer spelen
Dus als ik die launcher op m'n pc heb staan is het niet een kwestie van de key invullen en gaan?Pykow schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:54:
[...]
Garantie heb je nooit met retails.
Levering kan tegenvallen etc.
Daarnaast zal je de key pas krijgen, wanneer je pakketje binnen is gekomen.
dus als je pakketje om 15.00 uur binnenkomt, moet je hem daarna nog installeren met de DVD's en/of download met de meegeleverde key.
ik heb hem zelf gewoon op steam gekocht en pre-load.
kan ik morgen avond lekker even de eerste missies weer spelen
velen interpreteren dit verkeerd.MedionAkoya schreef op maandag 13 april 2015 @ 01:46:
[...]
Wat betekend dit?![]()
één GTA V code van 45 euro per computer?
Dan kan ik niet het spel aan mij broer geven.![]()
Dat word 90 euro![]()
Jammer genoeg kan ik het spel niet verkopen.![]()
Ik heb speciaal non-steam gekozen om dit te voorkomen
het gaat erom dat je op een bepaalde pc maar met 1 account tegelijk ingelogd kunt zijn. op zich niet vreemd want je kunt ook niet met 2 personen tegelijk op 1 pc het spel spelen.
het is verder gewoon gekoppeld aan je rockstar account dus je kunt het overal spelen.
als jij uitlogt op jouw pc en je logt in met een ander account dan kun je daarmee spelen.
en je kunt dus de 2e code gewoon aan je broer geven.
Heb je nu 75euro betaald voor gta 5?joskuiper schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:47:
[...]
Ernstige fout. Heb vannacht op Bol.com gekeken en toen stond er nog de vreemde prijs van €74.95 .
Bedankt. Zojuist besteld.
http://www.mediamarkt.nl/...ers&product_code=95770804
''PRE-ORDER GTA V VOOR PC EN ONTVANG 1 MILJOEN GTA$ IN DE GAME (500.000 GTA$ VOOR GRAND THEFT AUTO V EN 500.000 GTA$ VOOR GRAND THEFT AUTO ONLINE).''Zenety schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:17:
Gaat de GTA 5 op Mediamarkt.nl om een pre-order?
http://www.mediamarkt.nl/...ers&product_code=95770804
Er staat ook bij: Verschijningsdatum: 14-4-15siriouz schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:19:
[...]
''PRE-ORDER GTA V VOOR PC EN ONTVANG 1 MILJOEN GTA$ IN DE GAME (500.000 GTA$ VOOR GRAND THEFT AUTO V EN 500.000 GTA$ VOOR GRAND THEFT AUTO ONLINE).''
En ik ken Mediamarkt met copy pasta informatie van internet.
Verwijderd
Je geeft zelf je antwoord... Een SSD is al sneller dan een gewone HDD, als deze ook nog eens via USB zijn gegevens moet halen...Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:30:
Ik heb een SSD schijf met maar 256gb die al redelijk vol zit, om het spel zo vloeiend mogelijk te draaien wil je het liefst wel die 65gb schijfruimte op je ssd zetten en niet op een externe hd rpm schijf neem ik aan?
Revive the guild!
Als het via USB 3.0 is, is het extern wel te doen denk ik, beetje afhankelijk van de schijf. SSD is echter veruit de beste optie waarschijnlijk.Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:30:
Ik heb een SSD schijf met maar 256gb die al redelijk vol zit, om het spel zo vloeiend mogelijk te draaien wil je het liefst wel die 65gb schijfruimte op je ssd zetten en niet op een externe hd rpm schijf neem ik aan?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik betwijfel wel of bol.com hun belofte kan waarmaken om morgen gewoon het spel te leveren.
Voor pc dan
[ Voor 11% gewijzigd door goovy75 op 13-04-2015 11:45 . Reden: speciferen PC ]
Iemand ervaring met deze site? http://www.gamingdragons....l&utm_campaign=allkeyshop
Wat denk je zelf? Er STOND vannacht €75.00, nu uiteraard niet meer.
Had je zelf binnen 2 sec kunnen checken.
ik heb zelf een pre-order gedaan mij greenmangaming. ze hebben nog steeds met de bonus en je kan al pre-loaden. Goeie ervaring hiermee.
De keys zijn van voor een bepaalde datum.
@Puckstar
die heb ik ook gebruikt. goede opmerking
[ Voor 25% gewijzigd door goovy75 op 13-04-2015 11:49 ]
ervaring met deze: http://www.greenmangaming...ction/grand-theft-auto-v/ en een code voor korting: SAVE22-OVERHO-LIDAYSWastedPenguiNL schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:44:
Is er nog een plek waar ik GTA V kan pre-orderen met de bonus?
Iemand ervaring met deze site? http://www.gamingdragons....l&utm_campaign=allkeyshop
Pre-order bonus liep sowieso tot 1 april, dus dit klopt niet. Daarnaast heb ik 'm na 1 april gepre-ordered en stond er in de Steam-tekst dat de pre-order bonus nog gold. Het staat er nog steeds:WastedPenguiNL schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:47:
tier 3 available from 24 march + no bonus
KOOP UITERLIJK 14 APRIL IN DE VOORVERKOOP EN ONTVANG 1,2 MILJOEN GTA$ IN DE GAME PLUS EEN BONUS VAN 150.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
nee check de kortingscode die ik net poste!!WastedPenguiNL schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:53:
Greenman is wel 60 euro.. enkel de 500k ingame voor de sp is voldoende voor mij, dus Tier 2.
overigens klopt dat lijstje wat je gevonden hebt niet. ik heb vorige week besteld en kreeg 1.350.000 bonus.
PRE-PURCHASE BY APRIL 14 AND GET $1,200,000 IN-GAME PLUS A BONUS $150,000
[ Voor 26% gewijzigd door PuckStar op 13-04-2015 12:00 ]
Dan moet ik dus alles invullen eerst.PuckStar schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:48:
[...]
ervaring met deze: http://www.greenmangaming...ction/grand-theft-auto-v/ en een code voor korting: SAVE22-OVERHO-LIDAYS
Kan je niet gewoon zeggen wat die korting bedraagt?
22%WastedPenguiNL schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:57:
[...]
Dan moet ik dus alles invullen eerst.![]()
Kan je niet gewoon zeggen wat die korting bedraagt?
Werkt niet hoor. "Unable to add the voucher"
Ik zie zoveel bedragen langs komen. Ik heb hem vorige week gekocht en toen ik de key in tikte gaf men aan dat ik 1.5mln krijg. In denk dat de shops gewoon x aantal gekocht hebben en dat deze op de eerste niet op waren dat niets uitgemaakt heeft voor de bonussiriouz schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:51:
Preorder tot 1 april was toch 1,5 miljoen totaal?
je moet eerst al je gegevens invullen.Matthijs240 schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:00:
[...]
Werkt niet hoor. "Unable to add the voucher"
lukt mij ook nog met die code: http://imgur.com/y3Kp9bU
[ Voor 12% gewijzigd door PuckStar op 13-04-2015 12:03 ]
http://i.imgur.com/m2bqdaO.pngPuckStar schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:01:
[...]
je moet eerst al je gegevens invullen.
lukt mij ook nog met die code: http://imgur.com/y3Kp9bU
alles invullen. paar keer klikken. eventueel refreshen. ik weet dat het niet helemaal lekker loopt, maar het moet echt werken. je kun ook eens op Continue klikken. je koopt pas als je daadwerkelijk betaald.
Hier de countdown jongens: http://mafro.ca/v/
[ Voor 6% gewijzigd door PuckStar op 13-04-2015 12:06 ]
Zo'n vermoeden had ik ook. Heb destijds ook bedragen voorbij horen komen van 1.8 miljoen - door de bomen zie ik het bos gewoon niet meer heel eerlijk gezegd. Nog 12 uur en 50 minuten, dan zie ik het hopelijk vanzelf wel.Deadsy schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:01:
[...]
Ik zie zoveel bedragen langs komen. Ik heb hem vorige week gekocht en toen ik de key in tikte gaf men aan dat ik 1.5mln krijg. In denk dat de shops gewoon x aantal gekocht hebben en dat deze op de eerste niet op waren dat niets uitgemaakt heeft voor de bonus
Paar pagina's terug stond een linkje naar Reddit met een oplossing daarvoor als ik me niet vergis.MiliaanR schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:14:
Meer mensen waarbij de preloader het niet meer doet? Hij blijft steken op loading maar hij is wel ingelogd.. Straks kan ik morgen niet spelen!
Edit: http://www.reddit.com/r/G...cial_club_download_reset/
[ Voor 13% gewijzigd door siriouz op 13-04-2015 12:15 ]
dat ging over hangen tijdens downloaden. op dit moment echter blijft hij inderdaad bij sommigen op loading. ook al heb je het al gedownload.siriouz schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:15:
[...]
Paar pagina's terug stond een linkje naar Reddit met een oplossing daarvoor als ik me niet vergis.
bij mij staat gelukkig wel nog 12u en 42min
Achzo. Bij mij geeft hij aan dat de preload klaar is maar hij ondertussen gewoon nog in de downloadque staat. Maar goed, hij staat op high priority updates. zometeen nog ff een paar uurtjes slapen en dan straks bijtijds Steam aangooien... Ben blij dat m'n download klaar is met de 1.2mb per seconde die ik gemiddeld haalde.PuckStar schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:17:
[...]
dat ging over hangen tijdens downloaden. op dit moment echter blijft hij inderdaad bij sommigen op loading. ook al heb je het al gedownload.
bij mij staat gelukkig wel nog 12u en 42min
Heb meerdere Dm's gehad, dus plaats ik hier maar FF een reactie.jackel7007 schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:40:
[...]
Waar heb je deze steam versie voor 46 euro gekocht?
Ik heb 25 TF2 Keys gekocht voor zo'n 1,90 USD per stuk.
Vervolgens bij een game-reseller de 25 Keys geruild voor een tier 3 ROW (regio-vrij, incl. 1,2 miljoen + 150k bonus) van GTA5
Kom je dus op zo'n dikke 45 euro zelfs.
[ Voor 12% gewijzigd door Fixer op 13-04-2015 12:25 ]
Super bedankt, dat helpde!siriouz schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:15:
[...]
Paar pagina's terug stond een linkje naar Reddit met een oplossing daarvoor als ik me niet vergis.
Jammer genoeg moet ik nu weer 15Gb extra binnenhalen met 1mb/s..
Je bestelling bij Bol.Com zal ook een code voor SC bevatten, dan kan je 'm via daar ook gewoon downloaden. Keuze is aan jou of je nu met een code wil preloaden of morgen (aannemend dat je bestelling morgen aankomt) danwel via SC je code activeert en daarvandaan download, of de game vanaf de schijfjes installeert.Meulendijks89 schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:25:
Ik heb besteld bij bol.com maar twijfel om een Code te kopen en deze te activeren via Social Club of is dat niet slim?
Beter dat je het nu gefixed hebt, dan de hele dag maar zit te wachten zonder vooruitgangMiliaanR schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:24:
[...]
Super bedankt, dat helpde!![]()
Jammer genoeg moet ik nu weer 15Gb extra binnenhalen met 1mb/s..
[ Voor 22% gewijzigd door siriouz op 13-04-2015 12:28 ]
tenzij je nu al wil gaan downloaden zou ik gewoon je bol bestelling houden.Meulendijks89 schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:25:
Ik heb besteld bij bol.com maar twijfel om een Code te kopen en deze te activeren via Social Club of is dat niet slim?
Ik ben benieuwd hoe GTA V op mijn PC gaat lopen, GTX 970, 4690k 4,5Ghz en 1440p
[ Voor 47% gewijzigd door DM89 op 13-04-2015 12:31 ]
Prik er nog een paar DVD-drives bij, kan je sneller installatieschijfjes wisselenMeulendijks89 schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:29:
Hmm oke dan hou ik het gewoon bij de Bol.com bestelling, heb nog een DVD-Drive
Ik ben benieuwd hoe GTA V op mijn PC gaat lopen, GTX 970, 4690k 4,5Ghz en 1440pHoop dat het lukt op 1440p en hoog(ste) settings.
Haha, heb er helaas maar eensiriouz schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:32:
[...]
Prik er nog een paar DVD-drives bij, kan je sneller installatieschijfjes wisselen
Na 31 maart krijg je 1,35 miljoen(500k voor SP en 850k voor online).
Ik hoef morgen niet vroeg op, dus volop spelenZ500 schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:39:
En wie gaat er vannacht al spelen ondanks dat je morgen vroeg op moet
Dit staat er bij : PRE-ORDER GTA V VOOR PC EN ONTVANG 1 MILJOEN GTA$ IN DE GAME (500.000 GTA$ VOOR GRAND THEFT AUTO V EN 500.000 GTA$ VOOR GRAND THEFT AUTO ONLINE).
Heb hem daar maar besteld.
het geld maakt me niet zoveel uit.
Doe wel moeite in game voor het geld als ik het nodig heb
kan niet wachten
als je niet kan wachten had je moeten preorderen, preloaden en om 1u vannacht gaan spelen!!gasemans schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:43:
kan niet wachten
Bizar kleine kans dat je uberhaubt kan spelen, rockstar servers moeten het aankunnen en dan ook nog eens steam als het tegenzitPuckStar schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:45:
[...]
als je niet kan wachten had je moeten preorderen, preloaden en om 1u vannacht gaan spelen!!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb em al via steam gepreordered, is tevens al gepreload. Ga alleen niet spelen want moet morgen overdag en savonds werkenPuckStar schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:45:
[...]
als je niet kan wachten had je moeten preorderen, preloaden en om 1u vannacht gaan spelen!!
Steam: Sneggel Origin: Waus82
ik hoop gewoon dat ik ieder geval single player kan doen!SinergyX schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:46:
[...]
Bizar kleine kans dat je uberhaubt kan spelen, rockstar servers moeten het aankunnen en dan ook nog eens steam als het tegenzit
Verwijderd
Begin je dan met een nieuw personage, of zet je dan je personage over van je ps4 naar je pc versie?
Na het decrypten van een uur ?PuckStar schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:45:
[...]
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Daar kan je zelf voor kiezen, je hebt de mogelijkheid om je PS4 character over te zetten naar de PC.Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:48:
Vraag me wel het volgende af : als je hem al hebt op de ps4 ( personage overgezet vanaf de xbox360 met social club)
Begin je dan met een nieuw personage, of zet je dan je personage over van je ps4 naar je pc versie?
Als het goed is, kan die gewoon overgezet worden naar de PC. Wel zal je voortgang die je daarna nog maakt op de X360 en PS4, niet meer geupdate worden naar je al overgezette PC character. Wel heb je de mogelijkheid om na de transfer naar PC nogmaals je character opnieuw te customizenVerwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:48:
Vraag me wel het volgende af : als je hem al hebt op de ps4 ( personage overgezet vanaf de xbox360 met social club)
Dat zou gewoon moeten werken, of steam moet het ook niet meer trekken.PuckStar schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:47:
[...]
ik hoop gewoon dat ik ieder geval single player kan doen!
Ik ga er vanuit dat je de keuze krijgt welk platform je wil overnemen, maar in de support stond dat je kan overzetten zowel van uit oude en huidige consoles.Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:48:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oh weten jullie ook of je de bonus daar ook bij krijgt?falcon123 schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:49:
[...]
Daar kan je zelf voor kiezen, je hebt de mogelijkheid om je PS4 character over te zetten naar de PC.
ja dat kan.Timberly2 schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:49:
Als ik een fysieke versie koop van het spel, zoals bij Bart Smit of mediamarkt. Kan ik dan het spel legaal installeren op én mijn laptop én mijn PC? Waarbij ik natuurlijk niet tegelijkertijd online hoef te zijn. Doordeweeks gebruik ik mijn laptop en in het weekend de desktop. Bij steam werkt dit hartstikke mooi natuurlijk maar ik wil graag een fysieke editie van het spel.
Ja, want hij is dan gewoon aan je account gekoppeld dus maakt het niet op wat voor PC je dit doet. Alleen inderdaad niet tegelijkertijd.Timberly2 schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:49:
Als ik een fysieke versie koop van het spel, zoals bij Bart Smit of mediamarkt. Kan ik dan het spel legaal installeren op én mijn laptop én mijn PC? Waarbij ik natuurlijk niet tegelijkertijd online hoef te zijn. Doordeweeks gebruik ik mijn laptop en in het weekend de desktop. Bij steam werkt dit hartstikke mooi natuurlijk maar ik wil graag een fysieke editie van het spel.
Bedoel je de pre-order geld bonus of bonus items voor returning player?Xepos schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:50:
[...]
Oh weten jullie ook of je de bonus daar ook bij krijgt?
Excuses voor dubbelpost
[ Voor 5% gewijzigd door falcon123 op 13-04-2015 12:54 ]
Gok gewoon een keiharde afspraak, niets publiceren tot launchdatum. Tja, het is in de basis gewoon GTA5 van current gen, iets mooier en iets beter (woohoo voor laadtijden).EthiC schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:54:
Vindt niemand het eigenlijk frappant, dat er zelfs vandaag nog geen reviews gepubliceerd zijn? Voorlopig zijn alle preorders nog steeds een kat in een zak die je koopt.
De returning player bonus ja.falcon123 schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:53:
[...]
Bedoel je de pre-order geld bonus of bonus items voor returning player?
Excuses voor dubbelpost![]()
Ik kom namelijk van de XBO af en daar zeggen ze helemaal niks over...
Ja, wel beetje apart. Er zijn wel previews geweest van diverse bedrijven zoals pc gamer, IGN, Power Unlimited, maar zover ik weet heeft niemand nog een review copy ontvangen. Ook Total Biscuit nietEthiC schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:54:
Vindt niemand het eigenlijk frappant, dat er zelfs vandaag nog geen reviews gepubliceerd zijn? Voorlopig zijn alle preorders nog steeds een kat in een zak die je koopt.
Die heb je al gekregen als goed, als je je x360 of ps3 hiervoor had gelinked en de prologue daarvan hebt gespeeld. Alleen X360 en ps3 spelers krijgen deze returning player bonus.Xepos schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:55:
[...]
De returning player bonus ja.
Ik kom namelijk van de XBO af en daar zeggen ze helemaal niks over...
[ Voor 26% gewijzigd door falcon123 op 13-04-2015 12:57 ]
Punt 1 kunnen de servers het dan wel aan? vast nietPuckStar schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:45:
[...]
Punt 2 Ik vermoed dat mijn werkgever me morgen op normale tijd op het werk verwacht
Dus ja kan niet wachten, maar toch zal het wel moeten
sterktegasemans schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:58:
[...]
Punt 1 kunnen de servers het dan wel aan? vast niet
Punt 2 Ik vermoed dat mijn werkgever me morgen op normale tijd op het werk verwacht
Dus ja kan niet wachten, maar toch zal het wel moeten
Weet iemand van een TS waar tweakers/serieuze gamers op zitten voor GTA5 PC?
Lijkt me wel leuk eigenlijk.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Wow, dat wekt nog meer argwaan op, dat zou willen zeggen, dat zelfs nog niemand het kunnen testen heeft? Want overal leggen ze vooral die nadruk op 4k gamen, eerlijk gezegd: couldn't care less. Ik ben benieuwd of de besturing met K+M goed zit en of de FPS mode nu wel degelijk is waar ik op zat te wachten.falcon123 schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:56:
[...]
Ja, wel beetje apart. Er zijn wel previews geweest van diverse bedrijven zoals pc gamer, IGN, Power Unlimited, maar zover ik weet heeft niemand nog een review copy ontvangen. Ook Total Biscuit niet
[...]
Op basis van de previews zeggen ze allemaal wel dat het prima in elkaar zit en dat besturing met K+M ook prima is en er zit geen 60 fps lock op.EthiC schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:04:
[...]
Wow, dat wekt nog meer argwaan op, dat zou willen zeggen, dat zelfs nog niemand het kunnen testen heeft? Want overal leggen ze vooral die nadruk op 4k gamen, eerlijk gezegd: couldn't care less. Ik ben benieuwd of de besturing met K+M goed zit en of de FPS mode nu wel degelijk is waar ik op zat te wachten.
Heb ik toch weer een game gepreordert, terwjil ik mezelf had belooft dit nie tmeer te doen ivm slechte ports. Ik had wel vertrouwen in GTA V. Heeft de marketing afdeling mij dan toch weer goed gefopt? Waarom zouden ze geen eerdere reviews teolaten of benchmarks? Ik meende dat de 12de het embargo afliep. Niet dus!EthiC schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:04:
[...]
Wow, dat wekt nog meer argwaan op, dat zou willen zeggen, dat zelfs nog niemand het kunnen testen heeft? Want overal leggen ze vooral die nadruk op 4k gamen, eerlijk gezegd: couldn't care less. Ik ben benieuwd of de besturing met K+M goed zit en of de FPS mode nu wel degelijk is waar ik op zat te wachten.
Misschien valt het mee?! afwachten is het enige dat nog rest. Ik snap trouwens ook de heel 4k hijsa niet. Er zijn maar weinig die het op die res spelen. 1050-1440P is denk ik meer gebruikelijk. En laten we nou niet doen alsof de texture kwaliteit zo hoog is. Dat deze pas op 4k echt tot ze'n recht komt!

http://www.reddit.com/r/G...comments/32a47m/im_ready/
Je bent de tweede al met deze post.falcon123 schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:12:
Deze gast is wel klaar voor 4K GTA V PC met z'n Quad Titan X SLI en 3 4k displays![]()
:
[afbeelding]
http://www.reddit.com/r/G...comments/32a47m/im_ready/
ze roepen 4k 60fps omdat dat "hot" is. Pure marketing. GTA V support wel degelijk up to 144hz. Je zou volgensmij ook prima 4k 144hz kunnen spelen. Enige probleem is dat er geen monitor is die het support. En geen displaypoort:P Maar in de toekomst zou dat best kunnen.falcon123 schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:07:
[...]
Op basis van de previews zeggen ze allemaal wel dat het prima in elkaar zit en dat besturing met K+M ook prima is en er zit geen 60 fps lock op.
Ik spreel deze game liever op 1440p 144hz dan op 4k 60hz:) In mijn geval word het echter 1080p 120hz omdat ik nou eenmaal geen 750 euro heb liggen voor een asus swift
Ik hoop vooral dat 1080P @ 27inch er en stuk strakkker uit ziet dan men X1 versie op 900p. Ik verwacht van wel. zeker icm 4x MSAA. Daarnaast een betere framerate M+K support en meer textures & view distance etc.
Ik wou net posten dat GTA V geen SLI support! Tenmisnte er stond bij nvidia een tijd lang geen "sli" bij GTA V. Echter is dat vandaag verandert! Blijkbaar tohc sli support voor GTA V dus! Maar quad sli?
Is het dan zo een geheim dat om uitgevers reviews controleren en zoveel macht zetten om reviews en previews te beïnvloeden? In dit geval hebben ze zelf geen kopie ter beschikking gesteld.Op basis van de previews zeggen ze allemaal wel dat het prima in elkaar zit en dat besturing met K+M ook prima is en er zit geen 60 fps lock op.
Niet dat het veel uitmaakt want als je een kopie krijgt voor release dien je papieren te tekenen waarmee je eigenlijk geen preview maakt maar gewoon reclame onder het mom van preview.
Waarom doen reviewers er aan mee? Het is dat of geen preview. En de uitgevers willen omzet draaien dus een preview van zo een grote game laten liggen is not done.
Maar in ieder geval, de game is 2 keer uitgesteld, ze hebben zelf enorm veel focus gelegd op performance dus als straks blijkt dat het toch niet allemaal is wat het moest zijn kan je een internet rage verwachten.
In ieder geval weet de launcher zelf al tot 25% CPU performance op te slokken omdat hij in DirectX draait op 500 FPS. En Rockstar heeft censuur toegepast om dit onder de mat te steken.
Ik wacht af vooraleer ik zeg dat de game goed draait en dat het allemaal zo prima in elkaar zit als ze beweren.
Ook overweeg ik om een 970GTX aan te schaffen, eventueel samen met een 1440p monitor. Maar daar wacht ik nog even 2 weekjes mee om te kijken hoe de performance zich gedraagt.
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch