Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

d:)b

Nog een beetje extra zekerheid kan niet kwaad. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Frozen op 11-04-2015 17:59 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Frozen schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:58:
[...]

Of je kan geen slapende honden wakker gaan maken...

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-11 10:00

Zalmanman

So long,

Frozen schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:58:
[...]

Heb je een punt. Die Redditor geeft toch ook geen bron, dus een beetje extra zekerheid is zeker wel welkom.

Ik heb jouw MEGA link trouwens maar gepakt. Die downloadtool van R* laat nogal wat te wensen over.

[ Voor 15% gewijzigd door Zalmanman op 11-04-2015 18:03 ]

and thanks for all the fish.

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 22:17

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:58
Pfff.. heb ik net de setup gedaan vanaf de DVD-kloon, gaat de installer vrolijk nog even 5 GB van internet downloaden 8)7

• pirke
  • Laatst online: 04:58
Ik heb de preload met de torrent gedaan. Alleen de dll's en de exe's heb ik de launcher zelf laten downloaden (je weet maar nooit), alle data (.rpf) files vertrouw ik wel. Nu krijg ik een nette timer te zien, nog 2 dagen en een paar uur te gaan.

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-11 22:54
Beste tijdstip is snachts om hem te downloaden. Ik heb hem 2 dagen geleden binnen getrokken in een dikke 2 uur terwijl toen ook geklaagd werd over trage snelheden.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:08
sprankel schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 19:17:
Beste tijdstip is snachts om hem te downloaden. Ik heb hem 2 dagen geleden binnen getrokken in een dikke 2 uur terwijl toen ook geklaagd werd over trage snelheden.
Ik neem aan dat de meeste mensen hem nu aan het binnen halen zijn vandaar deze trage download. Vannacht maar even mijn PC laten aanstaan om er vervolgens achter te komen dat je na 10 GB download iets moet confirmeren zodat hij blijft hangen heel de nacht. :9

• sprankel
Bij mij heeft hij niets gevraagd, enkel heb ik mijn antivirus moeten uitzetten om de max cap van mijn internet te halen (11.5MB/sec ipv 10MB/sec), en om de 5 minuten stopte hij met downloaden om even tijd te hebben alles weg te schrijven naar de HD (geheugen liep langzaam vol omdat de HD het niet kon bijhouden)

• Devata
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-04 22:57
falcon123 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 01:45:
[...]

Volgens mij sinds de release van PS4/XB1 kan je deze special/collectors edition items gewoon kopen in-game ipv dat ze alleen voor de mensen met special/collectors edition van PS3/X360 zijn.
Ik heb het niet alleen over de ingame items, wist niet eens dat GTA in-game ook items verkocht (niet echt een voorstander van cash-shops) maar ook over de kaart enz. Zie: http://media.rockstargame...oad/actual_1369261754.jpg

Echter ik kan zo'n versie nergens voor de PC vinden. Normaliter zou dat toch al beschikbaar moeten zijn?

• Devata
siriouz schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 01:23:
Tastbare Collectors Edition? Niet voor zover ik weet.
Ja, jammer.

• falcon123
  • Niet online
Devata schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 21:31:
[...]

Ik heb het niet alleen over de ingame items, wist niet eens dat GTA in-game ook items verkocht (niet echt een voorstander van cash-shops) maar ook over de kaart enz. Zie: http://media.rockstargame...oad/actual_1369261754.jpg

Echter ik kan zo'n versie nergens voor de PC vinden. Normaliter zou dat toch al beschikbaar moeten zijn?
Oh dat soort dingen :P Nee, er is alleen een special/collectors edition geweest bij de PS3/X360 versie.

Diverse hoge resolutie mappen(max resolutie van 8192x8192) van Los Santos kan je hier wel verkrijgen als je wilt: http://gtaforums.com/topi...-satellite-roadmap-atlas/
De 8192x8192 mappen zijn wel rond de 70 Mb :P

De in-game items kan je gewoon kopen van het geld(niet echt geld) dat je in GTA Online verdiend kopen en als je gepreorderd hebt dan zou je van die geld bonus de items eventueel kunnen kopen.

Het enige wat je met echt geld kan kopen zijn Sharkcards, hiermee kan je dus in-game geld kopen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mensen die issues hebben met het pre-loaden via de Rockstar Social Club downloader, onderstaande reddit post bespreekt hoe je dit probleem eventueel kan oplossen:
http://www.reddit.com/r/G...cial_club_download_reset/

[ Voor 29% gewijzigd door falcon123 op 11-04-2015 22:50 ]

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-11 22:11

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

falcon123 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 22:20:
[...]

Oh dat soort dingen :P Nee, er is alleen een special/collectors edition geweest bij de PS3/X360 versie.

Diverse hoge resolutie mappen(max resolutie van 8192x8192) van Los Santos kan je hier wel verkrijgen als je wilt: http://gtaforums.com/topi...-satellite-roadmap-atlas/
De 8192x8192 mappen zijn wel rond de 70 Mb :P

De in-game items kan je gewoon kopen van het geld(niet echt geld) dat je in GTA Online verdiend kopen en als je gepreorderd hebt dan zou je van die geld bonus de items eventueel kunnen kopen.

Het enige wat je met echt geld kan kopen zijn Sharkcards, hiermee kan je dus in-game geld kopen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mensen die issues hebben met het pre-loaden via de Rockstar Social Club downloader, onderstaande reddit post bespreekt hoe je dit probleem eventueel kan oplossen:
http://www.reddit.com/r/G...cial_club_download_reset/
En daarna op school uitprinten/plotten. :P
Toekomstige ingenieurs begrijpen mij. tekeningen op A1 en A0 formaat. _/-\o_

Trein?

Verwijderd

Eindelijk!

Afbeeldingslocatie: http://107.imagebam.com/download/Z_9ouXNTIENp2CsJKagkfw/40310/403099932/Naamloos.png

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2015 23:12 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
Ik weet niet of dit al langs gekomen is:

http://www.reddit.com/r/G...high_settings_1080p60fps/

In deze link staat een screenshot waarin iemand vraagt of recommended specs 1080p 60fps voor medium of high settings zijn.
Iemand van Rockstar bevestigd dat de recommended specs op high settings zijn.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02:28

SomerenV

It's something!

Deadsy schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 23:18:
Ik weet niet of dit al langs gekomen is:

http://www.reddit.com/r/G...high_settings_1080p60fps/

In deze link staat een screenshot waarin iemand vraagt of recommended specs 1080p 60fps voor medium of high settings zijn.
Iemand van Rockstar bevestigd dat de recommended specs op high settings zijn.
Oké, dus 1 ding onderdeel van m'n voorspelling klopt al:
Wat 1080p betreft kan het twee kanten op: het kan zijn dat ze het over high hebben (je hebt ook nog very high en ultra) maar het kan ook zijn dat ze het hebben over maximale details, maar ik gok dat het het eerste is.
Als m'n berekeningen kloppen wat betreft de prestaties van de diverse videokaarten in GTA V op basis van de informatie die beschikbaar is dan kunnen die benchmarks wel eens héél dicht tegen de werkelijkheid aan liggen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hmm... Heb een code via Nuuvem gekocht en binnen gekregen gisteren, maar kan het spel niet pre-loaden, volgens mij. Heb de code op de site van Rockstar ingevoerd en de Installer gedownload, maar als ik daarna op GTA V wil drukken, krijg ik de foutmelding dat de Rockstar Game Services niet beschikbaar zijn.

Iemand anders dit ook gehad en er een fix voor heeft?

Mijn GTA V-map in Program Files is op dit moment 20MB groot en heb nog nergens, buiten de website, mijn inloggegevens in hoeven voeren.

[ Voor 16% gewijzigd door Yorinn op 11-04-2015 23:40 ]

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Deadsy
SomerenV schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 23:32:
[...]

Oké, dus 1 ding onderdeel van m'n voorspelling klopt al:

[...]

Als m'n berekeningen kloppen wat betreft de prestaties van de diverse videokaarten in GTA V op basis van de informatie die beschikbaar is dan kunnen die benchmarks wel eens héél dicht tegen de werkelijkheid aan liggen.
Nvidia heeft al aangegeven op release day (of vlak ervoor) met nieuwe drivers te komen.
Ik vraag me dan af of Rockstar de optimalisaties van deze drivers heeft meegenomen.

Aan de ene kant denk ik van wel aangezien Nvidia de drivers alleen van te voren kan optimaliseren als ze toegang hebben tot het spel. Maar aan de andere kant hoop ik natuurlijk van niet en dat Nvidia nog een paar FPS extra eruit weet te persen.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 15:46
Dit zijn game-optimized drivers en men verwacht daar een 10% FPS-boost mee te halen.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-11 12:20
Vanmiddag maar retail besteld bij Bartsmit, Zit als het goed is een 5 euro cadeaucard bij dus feitelijk maar 39,99 (Er is een goedkopere shop maar dan zit je alsnog op 37,90 na verzendkosten)

Nu nog zien dat ik een manier vind om te pre-loaden want 7 dvd's wordt geen pretje. (FC4 was met 3 dvd's al vervelend.)

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• falcon123
  • Niet online
Sato schreef op zondag 12 april 2015 @ 00:38:
Vanmiddag maar retail besteld bij Bartsmit, Zit als het goed is een 5 euro cadeaucard bij dus feitelijk maar 39,99 (Er is een goedkopere shop maar dan zit je alsnog op 37,90 na verzendkosten)

Nu nog zien dat ik een manier vind om te pre-loaden want 7 dvd's wordt geen pretje. (FC4 was met 3 dvd's al vervelend.)
Gewoon de bijgeleverde code invoeren op http://socialclub.rockstargames.com/activate en dan de Rockstar Social Club download tool downloaden en kan je beginnen met pre-loaden.

• Sato
Die krijg ik pas dinsdag... En met mijn Ziggo abbo (30/3) ben ik dan beter af met die dvd's verwacht ik.

• Devata
Sato schreef op zondag 12 april 2015 @ 00:38:

Waar zie jij dat van die 5 euro staan. Ik zit nog te kijken waar ik hem koop. Zat in eerste instantie op een CE versie te wachten maar moet dan nu toch maar ergens anders kopen. Mycom heeft hem niet voldoende op voorraad dus dan is Bart Smit wel interessant

• Sato
In de nieuwsbrief mail die ik van de week kreeg, Staat dat die actie tot 13-04 geld dus ik ga ervanuit dat ik het krijg en anders dien ik een klacht in.
Grand Theft Auto V voor PC
Bestel nu GTA V voor PC en ontvang bij aankoop $ 1.200.000 in-game cash en een Bart Smit cadeaucard t.w.v. € 5,-.
Actie geldig t/m 13 april 2015
In diezelfde email staat dezelfde actie ook vermeld voor Mortal Kombat en Elder Scrolls Online, Maar op de site van bartsmit staat het er alleen bij Elder scrolls online ook daadwerkelijk bij.
Zoals ik al zij, Ik ga er gewoon vanuit dat ik het erbij krijg en zo niet dan gaat de bestelling gewoon retour.

• Devata
Sato schreef op zondag 12 april 2015 @ 00:53:
In de nieuwsbrief mail die ik van de week kreeg, Staat dat die actie tot 13-04 geld dus ik ga ervanuit dat ik het krijg en anders dien ik een klacht in.

[...]

In diezelfde email staat dezelfde actie ook vermeld voor Mortal Kombat en Elder Scrolls Online, Maar op de site van bartsmit staat het er alleen bij Elder scrolls online ook daadwerkelijk bij.
Zoals ik al zij, Ik ga er gewoon vanuit dat ik het erbij krijg en zo niet dan gaat de bestelling gewoon retour.
Bedankt voor de info, dan bestel ik hem ook daar.

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-11 13:35
-knip-

[ Voor 128% gewijzigd door Denniszx op 12-04-2015 02:14 ]

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hoewel het allemaal erg interessant is om de bestanden via andere manieren dan de bron te downloaden om de downloadsnelheid omhoog te krijgen, raakt hierbij wel de betrouwbaarheid van de download in het geding. Zodoende wil ik er dan ook geen discussie over zien

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:43
Hier staat wat informatie over hoe het downloadprobleem van de Rockstar downloader opgelost kan worden: http://www.reddit.com/r/G...cial_club_download_reset/

http://specs.tweak.to/18230

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 18:52

AzzKickah

06-CENSORED

Preloaden ging hier in 1x keer probleemloos. Spel gekocht in Argentinie, gisteravond ff op en neer gegaan naar de gameshop daar ;) Worked like a charm d:)b

• falcon123
  • Niet online
AzzKickah schreef op zondag 12 april 2015 @ 14:19:
Preloaden ging hier in 1x keer probleemloos. Spel gekocht in Argentinie, gisteravond ff op en neer gegaan naar de gameshop daar ;) Worked like a charm d:)b
Hoe was het weer? ;) :P

Sommige mensen zijn meer klaar voor GTA V PC dan andere:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.thewasteland.org/index.php/apps/files_sharing/ajax/publicpreview.php?x=1920&y=955&a=true&file=20150411_193034.jpg&t=6EMNOTn1AJBE5O3&scalingup=0

Die gast heeft een Quad Titan-X SLI, 3 4K displays..... :/ en een hond :P }:O

http://www.reddit.com/r/G...comments/32a47m/im_ready/

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 19:03

nFo

Snap niet waarom het via Nuuvem moet, scheelt je maar 15 euro.
Wel geld voor een snelle PC, maar de game moet zo goedkoop mogelijk. :')

• vinom
  • Laatst online: 23:19
Maar 15 Euro? Vind ik anders best veel.

• pirke
  • Laatst online: 04:58
33% korting bij Nuuvem.

Of de NL prijzen zijn 50% duurder.

Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt. Procentueel dus best de moeite.

[ Voor 95% gewijzigd door pirke op 12-04-2015 14:56 ]

• nFo

nFo

pirke schreef op zondag 12 april 2015 @ 14:54:
33% korting bij Nuuvem.

Of de NL prijzen zijn 50% duurder.

Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt. Procentueel dus best de moeite.
Ja naja, ik ga morgen wel even bij bartsmit kijken.
Heb het liever op 7 dvd's :P

• MedionAkoya

MedionAkoya

nFo schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:01:
[...]

Ja naja, ik ga morgen wel even bij bartsmit kijken.
Heb het liever op 7 dvd's :P
Die je daarna nooit meer gebruikt en op je zolder bewaard? :P
Kaart wel er uithalen. San Andreas is groot hoor. 8)

Trein?

• sprankel
Nog een kleine tip/weet, om de een of andere reden draait is de launcher een DirectX applicatie die rendert op 500FPS met als gevolg een verhoogde CPU load en een beperkte GPU load. Door de GPU load gaat de grafische kaart in 3D modus waardoor die in niet stroom besparende stand staat.

De launcher minimaliseren "lost" het probleem op.
Rockstar heeft hier nog niet op gereageerd en zou post hieromtrent verwijderd hebben volgens sommige Reddit gebruikers.

Voor mij is het in ieder geval een slecht voorteken op de 60FPS en hoog geoptimaliseerde game.

• MedionAkoya

MedionAkoya

sprankel schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:08:
Nog een kleine tip/weet, om de een of andere reden draait is de launcher een DirectX applicatie die rendert op 500FPS met als gevolg een verhoogde CPU load en een beperkte GPU load. Door de GPU load gaat de grafische kaart in 3D modus waardoor die in niet stroom besparende stand staat.

De launcher minimaliseren "lost" het probleem op.
Rockstar heeft hier nog niet op gereageerd en zou post hieromtrent verwijderd hebben volgens sommige Reddit gebruikers.

Voor mij is het in ieder geval een slecht voorteken op de 60FPS en hoog geoptimaliseerde game.
R* is mining bitcoins using our PCs...
:o

http://www.reddit.com/r/G...excessive_amounts_of_cpu/

Trein?

• sprankel
Dat Bitcoin is simpelweg een uit de lucht gegrepen verhaal in een poging de hoge CPU load te verklaren.
Ik had ook niet meteen door dat hij in DirectX draaide en vond het uiteraard opmerkelijk dat hij CPU load aan het opeisen is terwijl de download al 2 dagen geleden binnen was. Analyse gedaan => er is maar 1 verbinding open en alle bestanden die hij benaderd zijn bestanden/DLL van GTA, Social club bestanden/DLL en AMD bestanden/DLL. Dat laatste zal afhankelijk zijn of je AMD of Nvidia hebt.

Toen ik echter het idee had om FRAPS op te starten zag ik het probleem, die herkent de 3D applicatie en geeft aan op 500 FPS te draaien. Dat verklaard waarom de simpele launcher toch zoveel resources opslokt.

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:30
Ik bedenk me nu, dat die 7 dvds plus boekje/landkaart nooit door mijn brievenbus gaat passen. Wordt dus pakketdienst. En er is niemand thuis dinsdag overdag :/ en woensdag ook niet. Aj aj. Bol.com is zeker niet in staat om de code per email te verzenden zodat ik al kan pre-loaden.

• nFo

nFo

Op gamewire kost de game trouwens € 35,- + 3 ,-
Weet alleen niet de ervaringen van die shop ?
http://www.gamewire.nl/grand-theft-auto-v-pc-gta-5.html

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-11 10:00

Zalmanman

So long,

Blo0odyHell schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:32:
Ik bedenk me nu, dat die 7 dvds plus boekje/landkaart nooit door mijn brievenbus gaat passen. Wordt dus pakketdienst. En er is niemand thuis dinsdag overdag :/ en woensdag ook niet. Aj aj. Bol.com is zeker niet in staat om de code per email te verzenden zodat ik al kan pre-loaden.
Kan je niet, na de eerste aflevering, op de website van PostNL met een code zeggen dat je liever hebt dat ze 'm afleveren bij het dichtstbijzijnde postkantoor?

Ik heb m'n GTA V inmiddels binnen, via de R* downloader. De ietwat alternatievere methodes werken ook niet echt. Ik heb wel de MD5 sums van alle .rpf bestanden gechecked, om er zeker van te zijn dat alles goed ging. Al met al zo'n 3-4 uur op 11.5 Mb/s geweest vanochtend. Ik ben nu die 60 Gb aan het verkassen naar m'n backup hardeschijf, zodat ik 'm niet meer opnieuw hoef te downloaden.

Voor de geïnteresseerden:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
x64a.rpf - 683610e269ba60c5fcc7a9f6d1a8bfd5
x64b.rpf - 70af24cd4fe2c8ee58edb902f018a558
x64c.rpf - 2a0f6f1c35ad567fe8e56b9c9cc4e4c6
x64d.rpf - c8757b052ab5079c7749bcce02538b2e
x64e.rpf - e5416c0b0000dad4014e0c5e9b878ff9
x64f.rpf - 5c6fc965d56ae6d422cd6cbe5a65a3a5
x64g.rpf - 1d8a64b337c3e07dffec0f53530cdb8e
x64h.rpf - fe657d9282df303b080c3a2f6771c9ea
x64i.rpf - bb271d313467465d62c75e208236487b
x64j.rpf - 143deee4c7699b9f07ef21d43ae0915b
x64k.rpf - da2c88b4ca69c99a86868a9433084a9d
x64l.rpf - f4307b005a3e90192f235959621781d1
x64m.rpf - a1304d84875747aa7405465d37d3c6fb
x64n.rpf - c48a14fe1c301360a16e8b0c5472fd1d
x64o.rpf - 6715a4eabbbc8868f15630bf917db49a
x64p.rpf - 6ad56befada1db7cccd9cea7834c825b
x64q.rpf - ff6d09527d7fdc005d3fa78435e09c8a
x64r.rpf - 1465c9da5cc17b68f14915b6c1d815bc
x64s.rpf - 2c6e61201eb4f60d5c3c1e9ae6d67a32
x64t.rpf - 4c15a54a4c9573d7a0bcfa4689d9d1ed
x64u.rpf - 2c9cff0cc5f99ad2218e4c4de39881b7
x64v.rpf - db647120263d0282b6f6c555f6112a1c
x64w.rpf - 46a4abe50bfc78c30c0173d888cf2c4a

Bron
Ik denk dat dit aannemelijker is, eigenlijk. Nog een typische keuze, maar een Miner verwacht ik toch echt niet van R*.

[ Voor 47% gewijzigd door Zalmanman op 12-04-2015 15:43 ]

and thanks for all the fish.

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-11 23:20
Bij een fysieke kopie zit toch ook een steamkey neem ik aan? Ik heb geen zin om €60 op Steam uit te geven, de €35 van gamewire is een stuk voordeliger maar ik heb niet eens een DVD drive 8)7

• vinom
Zover ik weet krijg je een Rockstar key die je invult bij Rockstar Social Club, dus geen Steam Key.

• falcon123
  • Niet online
WitchHunter schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:50:
Bij een fysieke kopie zit toch ook een steamkey neem ik aan? Ik heb geen zin om €60 op Steam uit te geven, de €35 van gamewire is een stuk voordeliger maar ik heb niet eens een DVD drive 8)7
Nee, retail versies zijn geen steam versies maar gaan via Rockstar Social Club
Via http://socialclub.rockstargames.com/activate kan je hem activeren en dan via de Rockstar download tool pre-loaden/downloaden.

[ Voor 14% gewijzigd door falcon123 op 12-04-2015 15:53 ]

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Het duurt allemaal best lang via Steam met 1.3mb per seconde... :')

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• falcon123
  • Niet online
siriouz schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:56:
Het duurt allemaal best lang via Steam met 1.3mb per seconde... :')
Verander anders ff van server naar een ander land, kan soms helpen.
Settings>downloads>download region

[ Voor 6% gewijzigd door falcon123 op 12-04-2015 15:59 ]

• Royeboi
  • Laatst online: 22-11 17:04
nFo schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:37:
Nee, je kunt hem toch gewoon bij Bart Smit halen? Je vond €15,- toch geen groot verschil? Waarom dan nu toch nog vragen stellen over één of andere vage shop om een paar euro te besparen?
http://www.bartsmit.com/n...tweakers&utm_content=feed

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• RomanII
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-10 21:35
Is Bij aankoop van tweedehands GTA 5 voor Ps 4 online mogelijk? Of heeft de game een key die gekoppeld dient te worden aan een psn-account?

• siriouz
falcon123 schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:58:
[...]

Verander anders ff van server naar een ander land, kan soms helpen.
Settings>downloads>download region
Zal er straks even naar kijken, dank je. Nog suggesties voor welke landen te proberen? Overigens nog ongeveer 6 uur te gaan op de huidige snelheid... Het kan erger. De rest van m'n Steam library moet ik ook nog opnieuw downloaden, gaat me een weekje kosten gok ik zo. 8)7

• Jackbq
Zojuist ook aangeschaft via Nuuvem, maar de keys lijken tijdelijk op te zijn.
Is het op de plek waar nu "Pré-venda, liberação em 14/04/2015" staat, dat de key moet komen?

Heb ook nog een paar andere Hola landen geprobeerd, maar helaas blijft deze tekst gewoon staan.

• Jeru
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-10 10:37
jackel7007 schreef op zondag 12 april 2015 @ 17:02:
Zojuist ook aangeschaft via Nuuvem, maar de keys lijken tijdelijk op te zijn.
Is het op de plek waar nu "Pré-venda, liberação em 14/04/2015" staat, dat de key moet komen?

Heb ook nog een paar andere Hola landen geprobeerd, maar helaas blijft deze tekst gewoon staan.
Ik heb hem daar ook gekocht eerder vandaag. Op die plek zou de steam key moeten komen te staan zodra hij voor jou beschikbaar is. Bij mij staat er nog hetzelfde.

[ Voor 61% gewijzigd door Jeru op 12-04-2015 17:24 ]

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

• nFo

nFo

Royeboi schreef op zondag 12 april 2015 @ 16:29:
[...]

Nee, je kunt hem toch gewoon bij Bart Smit halen? Je vond €15,- toch geen groot verschil? Waarom dan nu toch nog vragen stellen over één of andere vage shop om een paar euro te besparen?
http://www.bartsmit.com/n...tweakers&utm_content=feed
Zag het net bij budgetgamig staan, vandaar.
Maar inmiddels al bij Bartsmit gekocht.
Maar even googlen leert dat die shop gamewire onderdeel is van: Reshift. https://reshift.nl/
Uitgever van oa: Pu,gamer,insidegamer pcm ect
http://www.pu.nl/artikele...kt-stagiair-voor-webshop/

• Jackbq
Update van de Nuuvem site:

"Due to high demand the GTA V exhausted keys, but do not be discouraged! During this period you can continue shopping normally and so the keys are available, applications that have not yet received the key will have the standard delivery. We expect GTA V keys are available from Monday, 04/13/2015. In case of cancellation of purchase, please notify us through our support and do not access your account Nuuvem to try to view the GTA V key, it will not be possible to cancel the order if it happens."

Bron: http://www.nuuvem.com.br/produto/2086-grand-theft-auto-v
(Rode deel, hierboven vertaald vanuit portugees)

Verwijderd

45 euro bij MediaMarkt of niet? Dinsdag gewoon in winkel kopen voor dezelfde prijs neem ik aan?

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:53

Damian

Insane Obtrusion

Ik wandel dinsdag ook wel ff naar de MediaMarkt dan... Hier in Arnhem vast genoeg voorraad.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Devata
Ik heb hem bij Intertoys gereserveerd.

45 euro en staat bij "Reserveer nu en ontvang bij aankoop $1.200.000 in-game cash en tevens een Intertoys Giftcard t.w.v. €5,-". Ik heb echter niet hoeven betalen of een winkel hoeven te kiezen, kreeg een mail waarin stond dat ik zodra hij beschikbaar was ik hem kon bestellen, dus ben benieuwd hoe dat gaat.

Ik heb het idee dat alle versies die in de winkel liggen ook gewoon bij deze 'pre-sale' actie horen.

• Denniszx
Devata schreef op zondag 12 april 2015 @ 19:48:
Ik heb hem bij Intertoys gereserveerd.

45 euro en staat bij "Reserveer nu en ontvang bij aankoop $1.200.000 in-game cash en tevens een Intertoys Giftcard t.w.v. €5,-". Ik heb echter niet hoeven betalen of een winkel hoeven te kiezen, kreeg een mail waarin stond dat ik zodra hij beschikbaar was ik hem kon bestellen, dus ben benieuwd hoe dat gaat.

Ik heb het idee dat alle versies die in de winkel liggen ook gewoon bij deze 'pre-sale' actie horen.
Dat is louter een voorraadnotificatie. Een reservatie is normaliter ''bindend'' (door te betalen). Ik wilde hem ook bij de Intertoys bestellen maar ben toch voor de Bart Smit gegaan gezien de game daar op voorraad was (incl. 5 euro giftcard en pre-order bonus).

[ Voor 5% gewijzigd door Denniszx op 12-04-2015 20:21 ]

• Deadsy
Devata schreef op zondag 12 april 2015 @ 19:48:

Dat gevoel heb ik dus ook.
Ik betwijfel dat Rockstar 2 aparte versies zit te verzenden naar de winkels, een preorder versie met ingame geld en een normale winkel versie zonder ingame geld.

Ik denk dus ook dat alles wat bij de eerste shipment zit gewoon het geld krijgt.

Ik heb paar dagen gelden een key gekocht en deze afgelopen vrijdag gekregen. Ik zou 1.2mln ingame geld erbij krijgen. Ik heb deze net geactiveerd en bij het activeren kreeg ik een opsomming van wat ik erbij krijg. In total krijg ik 500k SP geld, 500k online geld, 300k online geld en nog eens 200k online geld.

• Devata
Denniszx schreef op zondag 12 april 2015 @ 20:18:
[...]

Dat is louter een voorraadnotificatie. Een reservatie is normaliter ''bindend'' (door te betalen). Ik wilde hem ook bij de Intertoys bestellen maar ben toch voor de Bart Smit gegaan gezien de game daar op voorraad was (incl. 5 euro giftcard en pre-order bonus).
Tja er staat heel specifiek "Reserveer nu en ontvang bij aankoop $1.200.000 in-game cash en tevens een Intertoys Giftcard t.w.v. €5,-" en erboven de reserveer knop die dit doet. Dat is wat ik heb gedaan. Als ze in de link die ze mailen mijn e-mail-adres verwerken waardoor ze kunnen zien dat ik het heb gereserveerd kunnen ze op basis daarvan die 5 euro cadeaubon aan mij toekennen.

Bij de Bart Smit staat die actie weer niet bij het product plus dat de Intertoys voor mij korter in de buurt ligt. Dus ik ga er maar vanuit dat ze zich houden aan wat ze zeggen.

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-11 13:13
Ik krijg de neiging de Bart Smit order te annuleren omdat bij Intertoys de giftcard en preorder bonus er wél expliciet bijstaan, i.t.t. bij Bart Smit...

Anderzijds: gelijke website, gelijke prijzen, gelijk moederbedrijf... Maar ja, Bart Smit meldt niks over preorderbonus en daar kan je hem al kopen; bij intertoys kan je hem nog slechts reserveren...

Verwijderd

Schijt, ik heb gewoon de Steam versie gekocht. Drink wel wat minder bier volgend weekend.

• Denniszx
Titusvh schreef op zondag 12 april 2015 @ 20:58:
Ik krijg de neiging de Bart Smit order te annuleren omdat bij Intertoys de giftcard en preorder bonus er wél expliciet bijstaan, i.t.t. bij Bart Smit...

Anderzijds: gelijke website, gelijke prijzen, gelijk moederbedrijf... Maar ja, Bart Smit meldt niks over preorderbonus en daar kan je hem al kopen; bij intertoys kan je hem nog slechts reserveren...
Devata schreef op zondag 12 april 2015 @ 20:36:
Tja er staat heel specifiek "Reserveer nu en ontvang bij aankoop $1.200.000 in-game cash en tevens een Intertoys Giftcard t.w.v. €5,-" en erboven de reserveer knop die dit doet. Dat is wat ik heb gedaan. Als ze in de link die ze mailen mijn e-mail-adres verwerken waardoor ze kunnen zien dat ik het heb gereserveerd kunnen ze op basis daarvan die 5 euro cadeaubon aan mij toekennen.

Bij de Bart Smit staat die actie weer niet bij het product plus dat de Intertoys voor mij korter in de buurt ligt. Dus ik ga er maar vanuit dat ze zich houden aan wat ze zeggen.
Check de laatste pagina van de folder (https://view.publitas.com...lder-week-15-2015/page/16) en de onderstaande post. ;)

Sato in "Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic"
Sato schreef op zondag 12 april 2015 @ 00:53:

quote:
Grand Theft Auto V voor PC
Bestel nu GTA V voor PC en ontvang bij aankoop $ 1.200.000 in-game cash en een Bart Smit cadeaucard t.w.v. € 5,-.
Actie geldig t/m 13 april 2015

[ Voor 39% gewijzigd door Denniszx op 12-04-2015 21:30 ]

• Devata
Tja er staat ook bij op=op, misschien zijn het aantal cadeaubonnen dat ze weggeven bij Bart Smit wel al op?

Bij Intertoys staat tenminste 'reserveer nu en krijg het'.

[ Voor 6% gewijzigd door Devata op 12-04-2015 21:47 ]

• Sato
Bij Intertoys kon je vanochtend gewoon bestellen, Tot tegen 13:00 want toen was de voorraad op en veranderde de bestelknop in de reserveer knop.

Ik ga er gewoon van uit dat ik van bartsmit die cadeaucard erbij krijg en zo niet dan sturen ze er maar eentje na of stuur ik de bestelling retour.

Heb het spel al op de Xbox360 gespeeld en voor die ene vriend van mij die de pc versie koopt hoef ik hem echt niet perse op de launch te hebben en spelen.
Vind het per definitie al dwaas dat ik weer full retail betaal voor een game die ik al twee keer uitgespeeld heb en waar ik de multiplayer gespeeld heb tot het de moeite niet meer waard was. (De uitbetaling van missies was toen zodanig verlaagt dat veel missies net zo veel koste om te doen dan ze opleverde.)
Maar gta is nu eenmaal precies wat ik het liefst speel, beetje casual of pro (net waar ik zin in heb) rijden en schieten.

Daarnaast in de nieuwsbrief email die ik kreeg stond niets van op=op, Dus ze komen er bij mij in elk geval niet onderuit.

[ Voor 6% gewijzigd door Sato op 12-04-2015 22:33 ]

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

nFo schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:37:
ADVERTORIAL: GTA V PC voor €34,95, alleen dit weekend ...
http://www.pu.nl/artikele...5-alleen-dit-weekend-nog/
Beoordeling: 100% - ‎1 recensie
ADVERTORIAL: GTA V PC voor €34,95, alleen dit weekend nog ... Via de website van Game Wire is 'ie tot en met dit weekend verkrijgbaar voor een prijs die je ...
Via Google... maar dat linkje doet inmiddels niets meer.

Ik wou 't erop wagen, maar;
Beschikbaarheid: Niet op voorraad

:'(

[ Voor 6% gewijzigd door TommyGun op 12-04-2015 22:48 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• FRANSAD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 22:56
Verwijderd schreef op zondag 12 april 2015 @ 21:05:
Schijt, ik heb gewoon de Steam versie gekocht. Drink wel wat minder bier volgend weekend.
Hahahahaha held!!!!

• GrasshopperNL
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:57
Preloaden is fantastisch natuurlijk. Maar vanaf welke tijd kunnen we nu echt spelen in Nederland?

• BeefHazard
leendertveenbri schreef op zondag 12 april 2015 @ 22:58:
Preloaden is fantastisch natuurlijk. Maar vanaf welke tijd kunnen we nu echt spelen in Nederland?
1:00 dinsdagnacht.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:28

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Maar (als je via Steam hebt gekocht) moet je wel eerst decrypten. Iemand hier trouwens enig idee of zoiets lang duurt of niet? Heb namelijk nog nooit gepreorderd via Steam :P

• siriouz
Ben benieuwd of de servers de drukte aan zullen kunnen...

• GrasshopperNL
SomerenV schreef op zondag 12 april 2015 @ 23:16:
Maar (als je via Steam hebt gekocht) moet je wel eerst decrypten. Iemand hier trouwens enig idee of zoiets lang duurt of niet? Heb namelijk nog nooit gepreorderd via Steam :P
Er zal wel een update komen van een paar MB die dit gaat regelen.

• SomerenV

SomerenV

It's something!

leendertveenbri schreef op zondag 12 april 2015 @ 23:20:
[...]

Er zal wel een update komen van een paar MB die dit gaat regelen.
Maar dat decrypten gebeurt pas ná de release of niet? Of gebeurt dat vlak vóór de release met een update daarna om de game speelbaar te maken? Kon via Google niet echt een antwoord vinden :\

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Mijn ervaring is dat dycrpten best snel gaat.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• GrasshopperNL
Toet3r schreef op zondag 12 april 2015 @ 23:21:
[...]

Mijn ervaring is dat dycrpten best snel gaat.
Ze noemen het decrypten, maar is het niet zo dat er nog een paar laatste files gedownload moeten worden om het spel te starten? Dinsdagmorgen zullen we het weten.
Ik laat in ieder geval m'n steam aam staan zodat de updates automatisch geïnstalleerd worden

• siriouz
Ben ik blij dat ik deze week vrijgenomen heb. :) Dat plus al ruim anderhalf jaar werken in de nachtploeg zorgt ervoor dat ik gewoon om 1 uur achter m'n pc zal zitten met een grote bak koffie, klaar om te spelen. :D

Nogmaals hopen dat de servers het aankunnen *even afkloppen en de vingers kruisen*

• SomerenV

SomerenV

It's something!

leendertveenbri schreef op zondag 12 april 2015 @ 23:24:
[...]

Ze noemen het decrypten, maar is het niet zo dat er nog een paar laatste files gedownload moeten worden om het spel te starten? Dinsdagmorgen zullen we het weten.
Ik laat in ieder geval m'n steam aam staan zodat de updates automatisch geïnstalleerd worden
Nee, de bestanden zijn nu nog versleuteld:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PrK1kXG.png

Al die bestanden moeten uitgepakt worden ;)

• vinom
65 gig decrypten zal wel even duren denk ik. Ik vond het zelf altijd al lang duren bij 18 gig.

• MedionAkoya

MedionAkoya

Nou, wanneer kan je het decrypten? 8)7
Want anders kan je net zo goed de DVD-versie halen. :+

Trein?

• GrasshopperNL
MedionAkoya schreef op zondag 12 april 2015 @ 23:37:
Dat zal wel na dinsdag 1:00 zijn denk ik

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Ja, dat is dus de discussie die nu gaande is op veel forums. Waarom zou je preloaden als je met snel internet sneller kunt downloaden dan decrypten? Nu zullen de servers wel een flinke klap krijgen maandag/dinsdag, maar op zich is het best een goede vraag.

Hier kan ik GTA V bijvoorbeeld in anderhalf uur downloaden. Moet daarvoor wel de PC aan de router hangen, maar als het moet dan kan het. En waarom start Steam het decrypten niet een paar uur van tevoren? De bestanden zonder encryptie zijn er toch al (Retail en Rockstar Warehouse) dus het kan verder geen kwaad. Daarna nog een patch met de exe's en wat essentiële bestanden en je bent klaar.

• BeefHazard
MedionAkoya schreef op zondag 12 april 2015 @ 23:37:
Zodra het spel gereleased wordt, dat is over ongeveer 25 uur. Dan zal steam de update uitgeven om te decrypten. Dit kan tot 20 minuten duren omdat de servers alles moeten propageren. Daarna is het afhankelijk van je hardware hoe vlot je het decrypt. Dat weet niemand.

• vinom
Degene die hem op Steam hebben spelen de game nog altijd eerder dan ik, inclusief decrypten. Ik moet de game nog ophalen dinsdag overdag :-P

• polli_
  • Laatst online: 21-11 20:09
falcon123 schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:52:
[...]

Nee, retail versies zijn geen steam versies maar gaan via Rockstar Social Club
Via http://socialclub.rockstargames.com/activate kan je hem activeren en dan via de Rockstar download tool pre-loaden/downloaden.
Ik zit met een vraag. Als ik nu dus de fysieke versie koop bij bijv Mediamarkt, Bartsmit kan ik hem ook via rockstar social club downloaden en spellen.

• MedionAkoya

MedionAkoya

polli_ schreef op zondag 12 april 2015 @ 23:51:
[...]

Ik zit met een vraag. Als ik nu dus de fysieke versie koop bij bijv Mediamarkt, Bartsmit kan ik hem ook via rockstar social club downloaden en spellen.
Ja, als er een ongebruikte code bij zit en die koppel je aan je Social Club account.

[ Voor 6% gewijzigd door MedionAkoya op 12-04-2015 23:53 ]

Trein?

• mraggie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-11 11:32
polli_ schreef op zondag 12 april 2015 @ 23:51:
[...]

Ja

• siriouz
Ik vraag me af wanneer het koppelen van Steam aan R* SC mogelijk zal zijn. Als dat ook pas dinsdag om 1 uur kan, zal SC ongetwijfeld ook plat komen te liggen.

• Cheryl
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-06 11:46
Kan ik nog een key verwachten? Ik heb GTA via steam die ook al voorgeladen is. Ik begrijp namelijk dat GTA ook nog op rsc geactiveerd moet worden, klopt dit of doordat ik het al heb kunnen preloaden heb ik nergens meer een key voor nodig?

• siriouz
Ik verwacht dat enkel je Steam aan je SC account koppelen voldoende zal zijn

• sprankel
Op basis van de niet steam versie
de .exe die is meegeleverd is niet de juiste, de launcher schrijft hier ook een fout voor naar de logs (checksum nok)

De bestanden zelf zitten in RPF bestanden, deze bestanden zijn een uitvinding van Rockstar en worden al langer gebruikt. Dit zijn archieven die altijd al encryptie hadden. Echter bij voorgaande versies waren de meeste models/textures niet in de archieven gezet.

Als je echter naar de PS3 versie van GTA5 gaat kijken, daar zitten ook al de bestanden in RPF bestanden.
Je kan ze benaderen met een tool openiv maar dan nog moet je de juiste sleutel hebben welke sommige mensen via via zijn achter gekomen voor de consoles. (en de tool zelf levert ze er niet bij)

Maar zoals ik het zie krijg je bij launch een werkende .exe waarin ook encryptiesleutel verstopt zit om de RPF archieven te openen. Volgens mij gaat de game gewoon rechtstreeks vanuit de encrypted RPF archieven draaien.

edit: het feit dat alle bestanden in RPF bestanden zitten is mogelijk exact de reden waarom GTAV een HD nodig heeft op console, ruimte nodig om bepaalde bestanden uit de archieven te halen.

[ Voor 9% gewijzigd door sprankel op 13-04-2015 00:29 ]

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
SomerenV schreef op zondag 12 april 2015 @ 23:39:
Ja, dat is dus de discussie die nu gaande is op veel forums. Waarom zou je preloaden als je met snel internet sneller kunt downloaden dan decrypten? Nu zullen de servers wel een flinke klap krijgen maandag/dinsdag, maar op zich is het best een goede vraag.

Hier kan ik GTA V bijvoorbeeld in anderhalf uur downloaden. Moet daarvoor wel de PC aan de router hangen, maar als het moet dan kan het. En waarom start Steam het decrypten niet een paar uur van tevoren? De bestanden zonder encryptie zijn er toch al (Retail en Rockstar Warehouse) dus het kan verder geen kwaad. Daarna nog een patch met de exe's en wat essentiële bestanden en je bent klaar.
Kan ook zijn dat er een day one patch is van een paar gig.

• MedionAkoya

MedionAkoya

REGISTRATIE VIA INTERNET MET CODE VOOR EENMALIG GEBRUIK VEREIST; REGISTRATIE IS BEPERKT TOT ÉÉN ROCKSTAR GAMES SOCIAL CLUB-ACCOUNT (13 JAAR EN OUDER) PER CODE;ER IS PER SOCIAL CLUB-ACCOUNT TE ALLEN TIJDE SLECHTS ÉÉN PC-AANMELDING TOEGESTAAN;] CODE(S) ZIJN NA GEBRUIK NIET OVERDRAAGBAAR; SOCIAL CLUB-ACCOUNTS ZIJN NIET OVERDRAAGBAAR
Wat betekend dit? :(
één GTA V code van 45 euro per computer?
Dan kan ik niet het spel aan mij broer geven. :(
Dat word 90 euro :(

Jammer genoeg kan ik het spel niet verkopen. :(
Ik heb speciaal non-steam gekozen om dit te voorkomen :(

Trein?

• Deadsy
MedionAkoya schreef op maandag 13 april 2015 @ 01:46:
[...]

Wat betekend dit? :(
één GTA V code van 45 euro per computer?
Dan kan ik niet het spel aan mij broer geven. :(
Dat word 90 euro :(

Jammer genoeg kan ik het spel niet verkopen. :(
Ik heb speciaal non-steam gekozen om dit te voorkomen :(
Wat had je dan verwacht? Dat je 1x het spel koopt en jij en je broer er tegelijk gebruik van kunnen maken?

• siriouz
Kwestie van om beurten spelen op verschillende pc's of eenzelfde pc op verschillende gebruiker accounts. Zou in principe alsnog moeten werken lijkt me.

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:23

Fixer

FP ProMod
Net ook de Steam-versie maar eens aangeschaft (voor ~46 euro). ;)

Die 30 euro via Nuuvem was aanlokkelijk, maar voor zo'n 15 euro meer toch liever de voordelen van Steam hebben.Nu alleen hopen dat het downloaden een beetje opschiet. *O*

• falcon123
  • Niet online
Als je op Twitch bij het streamerhouse kanaal !release intypt dan komt de volgende tekst tevoorschijn:
The PC version of Grand Theft Auto V will be arriving on April 14, 2015 at retail and as a digital download. The Day 1 Title Update (required for play in Story Mode and GTA Online) will be live at 12:00 AM BST (in the US, this is Monday, April 13, at 7:00 PM ET, 4:00 PM PT). Pre-loads for digital downloads are currently available via Rockstar Warehouse and Steam.

Blijkbaar moet je dus blijkbaar rond de release tijd nog een update downloaden, heb verder geen bron, maar klinkt niet heel raar opzich. Alleen precies @ the release tijd is alleen een beetje vreemd. Servers gaan het moeilijk krijgen dan :P

• siriouz
falcon123 schreef op maandag 13 april 2015 @ 02:58:
Als je op Twitch bij het streamerhouse kanaal !release intypt dan komt de volgende tekst tevoorschijn:
The PC version of Grand Theft Auto V will be arriving on April 14, 2015 at retail and as a digital download. The Day 1 Title Update (required for play in Story Mode and GTA Online) will be live at 12:00 AM BST (in the US, this is Monday, April 13, at 7:00 PM ET, 4:00 PM PT). Pre-loads for digital downloads are currently available via Rockstar Warehouse and Steam.

Blijkbaar moet je dus blijkbaar rond de release tijd nog een update downloaden, heb verder geen bron, maar klinkt niet heel raar opzich. Alleen precies @ the release tijd is alleen een beetje vreemd. Servers gaan het moeilijk krijgen dan :P
Wordt Steam op tijd aanslingeren en hopen dat 'ie 'm wel gewoon een beetje vlot binnen weet te slepen. :)

• Sato
Is er hier iemand met een vergelijkebare pc config die dinsdag voor 13:00 mij even een beriechtje wil sturen om te laten weten hoe de game loopt?

Aangezien ik op zo goed als recommended zit verwacht ik 1080p 60fps op high wel te moeten halen,
Maar ik ben erg benieuwd of dat in de praktijk ook zo is want ik wil voorlopig nog niks upgraden.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 4440 Boxed€ 184,95€ 184,95
1MSI Radeon R9 280 Gaming 3G€ 214,80€ 214,80
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 62,-€ 62,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 905,24

8GB ram dus.

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
zie dat de versie bij bol nu stukken duurder is, gekocht voor 44,95 nu 74,95..?? foutje of..?
Hoop dat ie op tijd binnen is.

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

• siriouz
Zal wel te maken hebben met de grote vraag denk ik?

Pagina: 1 ... 73 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch