Nu kun je niet afrekenen? Error 404Frozen schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:26:
[...]
Binnen 1 dag had ik mijne binnen! (Die was namelijk ook eerst uitverkocht). Vervolgens heb ik ze een mail gestuurd en werd mij verteld dat ik m'n code had.
Ander land kiezen met Hola. Eerst werkte chili bij mij, daarna Suriname. Overigens kon ik uiteindelijk afrekenen met Google Chrome (normaal gebruik ik firefox).
Tx, doet het, nu uitvogelen hoe ik er 3 kan krijgen (voor vrienden ook)Frozen schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:36:
[...]
Ander land kiezen met Hola. Eerst werkte chili bij mij, daarna Suriname. Overigens kon ik uiteindelijk afrekenen met Google Chrome (normaal gebruik ik firefox).
Heb er een blog over geschreven, zodat meer mensen er van kunnen genieten: De officiële blog van Frozen: €30,- voor GTA V PCDrParanoid schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:39:
[...]
Tx, doet het, nu uitvogelen hoe ik er 3 kan krijgen (voor vrienden ook)
Thx, ook maar geprobeerd en kreeg direct een key! Preloading now...Frozen schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:26:
[...]
Binnen 1 dag had ik mijne binnen! (Die was namelijk ook eerst uitverkocht). Vervolgens heb ik ze een mail gestuurd en werd mij verteld dat ik m'n code had.
Bedankt! Vind het wel een klein beetje jammer dat het nu niet via Steam kan, maar dat is me de 30 euro extra niet waard.Frozen schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:40:
[...]
Heb er een blog over geschreven, zodat meer mensen er van kunnen genieten: De officiële blog van Frozen: €30,- voor GTA V PC
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Bij Bart Smit is hij overigens 45 euro inclusief een cadeaubon van 5 euro voor je volgende bestelling.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
of is die VPN altijd nodig ook om later online te kunnen?
Edit: vuuem gekocht en code gelijk in mijn account, maar de gok genomen
[ Voor 20% gewijzigd door Downstar2 op 11-04-2015 01:19 ]
Via Rock* trok ik 'm met gemiddeld 150mb binnen (200mb lijn)HaTe schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 23:14:
Dat downloaden schiet trouwens echt niet op met op het moment slechts 25kB/s
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
http://specs.tweak.to/18230
Volgens mij sinds de release van PS4/XB1 kan je deze special/collectors edition items gewoon kopen in-game ipv dat ze alleen voor de mensen met special/collectors edition van PS3/X360 zijn.Devata schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 01:16:
Is er voor de PC geen Special Edition of komt dat nog? Kan het zelf nergens vinden.
Yep. Non-steam en fysieke copieen zijn via R* SocialClub te activeren en daarvandaan alsnog te downloaden.ALPACINO schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 07:09:
Ik ben van plan om dit spel bij bol.com/Bart Smit te kopen. Ik heb alleen geen dvd drive. Is het mogelijk om gta via rockstar te downloaden en dan de cd-key van het fysiek exemplaar te gebruiken?
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Dat zou niet zo moeten zijn hoor! Ik heb meerdere keren de pc uit gezet en als ik die weer opstarten kon ik de download hervatten van waar die was.birdie25 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 01:34:
Nog 3,5 uur downloaden, dan maar m'n PC vannacht aan. Als je de downloader afsluit moet je helemaal overnieuw beginnen met preloaden
Ook werd hij een paar keer onderbroken doordat de verbinding wel viel. Ook dan ging hij gewoon weer verder waar hij was.
Gelukkig maar want ik heb er een paar dagen over gedaan!
siriouz schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 07:11:
[...]
Yep. Non-steam en fysieke copieen zijn via R* SocialClub te activeren en daarvandaan alsnog te downloaden.
bij bol.com zou ik hem niet meer bestellen... 70 euro???ALPACINO schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 07:09:
Ik ben van plan om dit spel bij bol.com/Bart Smit te kopen. Ik heb alleen geen dvd drive. Is het mogelijk om gta via rockstar te downloaden en dan de cd-key van het fysieke exemplaar te gebruiken?
Ik kon het gelijk kopiëren uit mijn lijstje. Maar nu zie ik dat er een nieuwe wave komt, aangezien ze geen codes meer hebben.fuqua schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:51:
[...]
heb jij de code al gekregen van nuuvem ? wat raar, bij mij staat er nog altijd de datum 14.04.2015
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
direct nadat je aangekocht had ? ik had op 27-03-2015 al preorder en zojuist pas mijn code gekregen.Jorca schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:00:
[...]
Ik kon het gelijk kopiëren uit mijn lijstje. Maar nu zie ik dat er een nieuwe wave komt, aangezien ze geen codes meer hebben.
Zoals eerder vermeld, er komen geen losse steamkeys van GTA V. Dus je kan hem in de store kopen voor €59,99 of je zit met steamgifts te kloten.pirke schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:23:
Ik wil zoveel mogelijk van mijn games via steam hebben, weet iemand de goedkoopste optie om een steam key te krijgen?
Inderdaad daar zou ik ook niet meer kopen. Bij bart smit is het nog steeds €45.Aggressor schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 09:52:
[...]
bij bol.com zou ik hem niet meer bestellen... 70 euro???
ik zie het nergens meer staan ....
bij mediamarkt kost het spel ook nog 45
Maar als je hem per Steam haalt, staat ie wel in je library maar moet je alsnog aan de slag met RS Social Club, of heb ik dit verkeerd?MeltedForest schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:39:
[...]
Zoals eerder vermeld, er komen geen losse steamkeys van GTA V. Dus je kan hem in de store kopen voor €59,99 of je zit met steamgifts te kloten.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Nee klopt. Ik heb net bij bart smit gehaald en je krijgt inderdaad geen cadeaubon. Ik denk dat €45,- de algemene prijs zal zijn.Aggressor schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:15:
ja maar bij bartsmit krijg je geen 5 euro bon meer toch?
ik zie het nergens meer staan ....
bij mediamarkt kost het spel ook nog 45
Ook bij de steam versie heb je een rockstar social club account nodig.Racing_Reporter schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:32:
[...]
Maar als je hem per Steam haalt, staat ie wel in je library maar moet je alsnog aan de slag met RS Social Club, of heb ik dit verkeerd?
In dat geval maakt het dus geen klap uit of je gaat voor de Steam-versie of die van Rockstar, gewoon toevoegen aan de library als externe app en gaan? Ik regel graag alles vanuit Steam zeg maar, alles bij elkaarToet3r schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:39:
[...]
Ook bij de steam versie heb je een rockstar social club account nodig.
ja dat kanRacing_Reporter schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:40:
[...]
In dat geval maakt het dus geen klap uit of je gaat voor de Steam-versie of die van Rockstar, gewoon toevoegen aan de library als externe app en gaan? Ik regel graag alles vanuit Steam zeg maar, alles bij elkaar
is het spel nu al te koop dan?ALPACINO schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:33:
[...]
Nee klopt. Ik heb net bij bart smit gehaald en je krijgt inderdaad geen cadeaubon. Ik denk dat €45,- de algemene prijs zal zijn.
Zoals gezegd kreeg ik gisteravond een bevestiging dat mijn order verstuurd was en dat het pakketje vandaag zou worden afgeleverd, aldus de track en trace code van Post NL. Op de website van Bart Smit stond toen ook nog vermeld 'Vandaag voor 18:00 uur besteld, morgen in huis'.
Blijkbaar zijn ze erachter gekomen dat er een embargo zit op deze game, waardoor hij dus niet vandaag, maar Dinsdag pas aankomt. En bedankt Bart Smit. Tweede keer dat me dit overkomen is met hen.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Ja direct. Daarom vond ik het raar dat jij moest wachten, maar ik had het wel 1-2 dagen voor jou gehaaldfuqua schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:28:
[...]
direct nadat je aangekocht had ? ik had op 27-03-2015 al preorder en zojuist pas mijn code gekregen.
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Daarnaast ook al had je hem vandaag ontvangen, dan had je hem toch nog niet kunnen spelen als je dat dacht vanwege activatie. Je kon hem op z'n minst gaan pre-loaden..
Trein?
14 april zelfsMedionAkoya schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:34:
Ik kan het spel toch op 18 april ophalen in de winkel?
Maar ik heb het druk.falcon123 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:36:
[...]
14 april zelfsDat is de releasedatum
Volgens Steam is GTA V te spelen in 2 dagen en 13 uur(13 april 23:00 dacht ik)
Maandag, verslag 1
Dinsdag verslag 2 en 3
Dinsdag presentatie 1
Woensdag en donderdag rapport samenstellen met de bijbehorende verslagen.
Vrijdag presentatie 2.
laatste week van periode 3 op hbo, alles moet af om de resterende 9 punten te krijgen
[ Voor 18% gewijzigd door MedionAkoya op 11-04-2015 12:44 ]
Trein?
Oh, op die fietsMedionAkoya schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:41:
[...]
Maar ik heb het druk.
laatste week van periode 3 op hbo, alles moet af om de resterende 9 punten te krijgen
Maar het preloaden via Rockstar zelf is echt een RAMP! Ik kom er zojuist achter dat hij blijkbaar het x64t.rpf elke keer download, maar dan wel onder de namen van de andere bestanden. Dus naast dat de downloader gewoon super langzaam is, werkt hij ook nog niet eens!
Ik download nu een torrent versie welke als het goed is dezelfde bestanden bevat. Er is ook een MEGA link welke veel sneller gaat
[ Voor 16% gewijzigd door HaTe op 11-04-2015 13:06 ]
Weet niet of het hier linken van een torrent slim is.HaTe schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:52:
Nee je hebt genoeg ruimte.
Maar het preloaden via Rockstar zelf is echt een RAMP! Ik kom er zojuist achter dat hij blijkbaar het x64t.rpf elke keer download, maar dan wel onder de namen van de andere bestanden. Dus naast dat de downloader gewoon super langzaam is, werkt hij ook nog niet eens!
Ik download nu een torrent versie welke als het goed is dezelfde bestanden bevat: *knip*
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Soms schiet hij naar de 10megabyte per/sec om dan na een paar seconden weer naar onder de 1MB te gaan.
Mja we zijn niet de enige mensen die hem zitten te preloaden.
Heb de key tenminste al binnen en ook wat nieuwe hardware voor de PC.
Kwa hardware zit ik nu wel goed denk ik, al weet ik niet of de uitbreiding van 4Gb naar 12 GB geheugen nodig was (kwaad kan het ook nietDeadsy schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:42:
Het preloaden schiet inderdaad niet echt op.
Soms schiet hij naar de 10megabyte per/sec om dan na een paar seconden weer naar onder de 1MB te gaan.
Mja we zijn niet de enige mensen die hem zitten te preloaden.
Heb de key tenminste al binnen en ook wat nieuwe hardware voor de PC.
I7-2600K
Gtx970
12 GB geheugen,
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
28.81 euro ongeveerqua111 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:59:
Kan iemand mij vertellen hoeveel euro ik op mijn PayPal rekening moet hebben staan om te betalen voor de key via die braziliaanse site, de methode van Frozen? Het is omgerekend ongeveer 30 euro, maar komen hier nog extra kosten overheen?
Overigens ben ik al sinds gisteren aan het preloaden, zo net op het einde moest ik weer de 2e helft opnieuw downloaden...
Ik raad jou ook aan om even te kijken wat er nou precies gedownload wordt.. Als je bestanden met dezelfde grootte ziet dan moet je even opletten. Wat ik hier en daar lees is dat de 1,79GB file, x64t.rpf, wordt gedownload onder de namen van de andere bestanden. Zo was er ook iemand die zo opeens al 65GB had gedownload. Na het opnieuw opstarten van de download manager had hij opeens nog maar 1,79GB omdat alle andere bestanden dus niet voldeden aan de checksums.Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:08:
[...]
28.81 euro ongeveer
Overigens ben ik al sinds gisteren aan het preloaden, zo net op het einde moest ik weer de 2e helft opnieuw downloaden...
[ Voor 28% gewijzigd door HaTe op 11-04-2015 14:12 ]
Dat klinkt goedkoop, wat bedoel je precies? Edit: ah, hebbes. Interestingqua111 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:59:
Kan iemand mij vertellen hoeveel euro ik op mijn PayPal rekening moet hebben staan om te betalen voor de key via die braziliaanse site, de methode van Frozen? Het is omgerekend ongeveer 30 euro, maar komen hier nog extra kosten overheen?
[ Voor 4% gewijzigd door Racing_Reporter op 11-04-2015 14:21 ]
Dat had ik ookVerwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:08:
[...]
Verwijderd
Ja ik heb dus volgens mij het geheel gedownload, laatste keer dat ik keek moest ik nog 5 minuten (zo rond de 95-100% was het toen). En ik denk 10 minuutjes later toen ik keek zat ik weer op zo'n 20/60GB.HaTe schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:10:
[...]
Ik raad jou ook aan om even te kijken wat er nou precies gedownload wordt.. Als je bestanden met dezelfde grootte ziet dan moet je even opletten. Wat ik hier en daar lees is dat de 1,79GB file, x64t.rpf, wordt gedownload onder de namen van de andere bestanden. Zo was er ook iemand die zo opeens al 65GB had gedownload. Na het opnieuw opstarten van de download manager had hij opeens nog maar 1,79GB omdat alle andere bestanden dus niet voldeden aan de checksums.
Ik kan de game bestellen via de tip van frozen, maar preloaden en online spelen kan ik achteraf gewoon via mijn eigen verbinding of moet dan ook een VPN gebruikt worden?
De bestanden die je download moeten erna geloof ik nog geinstaleerd worden.Linus_BE schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:13:
Ik heb hem ook net aangeschaft en launcher is aan het laden. Ik ben hem nu aan het downloaden thuis op mijn laptop, maar ik ga spelen op mijn desktop waar ik nu niet bij kan omdat die op mijn studentenkamer staat en het is vakantie. Zou het lukken om gewoon de bestanden over te zetten van mijn laptop naar mijn desktop om zo te spelen? Ik kan hem niet downloaden op mijn desktop omdat de limiet in mijn studentenkamer met kotnet slechts 40 GB per maand is.
Het mag dan denk ik geen probleem zijn om het op je laptop te downloaden en dan op een USB stick of externe HDD te zetten en dan op je PC te instaleren.
Oke bedankt! Voorlopig blijft de launcher wel op loading hangen precies.Deadsy schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:24:
[...]
De bestanden die je download moeten erna geloof ik nog geinstaleerd worden.
Het mag dan denk ik geen probleem zijn om het op je laptop te downloaden en dan op een USB stick of externe HDD te zetten en dan op je PC te instaleren.
Houd er wel nog rekening mee dat er op release dag misschien nog een patch komt. Deze kan ook een paar GB zijn.Linus_BE schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:27:
[...]
Oke bedankt! Voorlopig blijft de launcher wel op loading hangen precies.
\
HA! Dat lijkt mij dus ook mijn probleem, ik ga nog even wachten (staat op 90%), dan gaan we over op torrents.HaTe schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:52:
Ik download nu een torrent versie welke als het goed is dezelfde bestanden bevat. Er is ook een MEGA link welke veel sneller gaat
Hopelijk is tegen dan mijn internet genoeg bijgevuld terug op mijn kotDeadsy schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:29:
[...]
Houd er wel nog rekening mee dat er op release dag misschien nog een patch komt. Deze kan ook een paar GB zijn.
\
Verwijderd
Waar? Kun je me eens een privé bericht sturen met die links in(torrent en mega), die pre-load is binnen een week nog niet klaar.HaTe schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:52:
Als je toch bezig bent, doe mij ook maar alstublieft! Dan voeg ik hem toe aan het blogje!Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:35:
[...]
Waar, kun je me eens een privé bericht sturen met die links in(torrent en mega), die pre-load is binnen een week nog niet klaar.
* Frozen wordt een beetje lui
[ Voor 13% gewijzigd door Frozen op 11-04-2015 14:38 ]
Nu spel aan het binnen harken met een redelijke 20mb/s, dus is zo gebeurd. Nu maar hopen dat de launch soepeltjes verloopt...
Fanaleds.com
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door Chaoss op 11-04-2015 17:00 ]
Ben echt benieuwd !!!
Gebeurde bij mij ook..Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:08:
[...]
28.81 euro ongeveer
http://specs.tweak.to/18230
Was net op 60%, programma gecrashed, kan ik weer opnieuw beginnen.
Nu maar hopen, dat het goed gaat nu.
Hebben jullie btw ook last dat bij het downloaden hij regelmatig connectie verliest met de download server?
[ Voor 16% gewijzigd door HaTe op 11-04-2015 15:17 ]
anderzijds is er ook geen haast, ik neem aan dat we toch niet kunnen spelen tot de 14de

Wat kan ik hier tegen doen?
edit: mijn naam bevat een accent en dat vindt het programma blijkbaar niet leuk
[ Voor 23% gewijzigd door Linus_BE op 11-04-2015 15:25 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Chaoss op 11-04-2015 17:24 ]
Heb mijn pre-order (DVD versie) besteld bij Mycom. Zou ik dinsdag uitgeleverd moeten krijgen... Maar als ik nu die preload zie via de link van frozen neig ik er toch naar om mijn order bij Mycom te annuleren.
Wat is wijsheid?!
Order annuleren en kopen via de link van Frozen of wachten op mijn dvd's...
Nou ja, overdrijven is ook een vak. De release is pas dinsdag. Dus je bent nog nergens toe op aangewezen. Tijd zat om te preloaden.HammerNL schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:39:
Echt weer armoedig dit. Als betalende consument verwacht je wat service, maar aan het eind van liedje ben je weer overgeleverd aan torrents/nieuwsgroepen.
Steam FTW
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Bij mij duurt 30GB 2,5 uur met 30 mbps.
Trein?
and thanks for all the fish.
Is ie compleet (59,93 GB) zie ik dat al die x64.rpf dingen verdwijnen en begint ie weer te downloaden bij 20gb...
En dat was al de 2de keer. Ik snap er echt niks van. Had ik nou toch maar steam key gekocht
Snelheden golvend tussen 0 en 5MB/sec
Bestanden lijken exact hetzelfde als de torrent versie op het eerste oog
Krijg nu netjes een "timer"
[ Voor 46% gewijzigd door Bose321 op 11-04-2015 16:36 ]
Fanaleds.com
Dat ze de initiele preload uberhaupt niet via een torrent hebben laten werken... een 1 a 2 gb patch valt mee, maar elke user 60gb (of een veelvoud gezien de problemen) via hun eigen servers laten downloaden is natuurlijk niet slim.
[ Voor 33% gewijzigd door pirke op 11-04-2015 16:50 ]
Zelf zeggen ze er dit over:
"Region-lock and regional version information is not yet available. If you would like to receive an automatic email notification as soon as there is more information, please log into the Support Site and click Subscribe at the top of this page."
Bron: https://support.rockstarg...d-Region-Lock-Information
Het lijkt erop dat Rockstar dus nog best een regio lock kan invoeren?
Fanaleds.com
kan je mij die link pm sturen? thanks!pirke schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:59:
Ter info: zojuist x64a.rpf en x64b.rpf via torrent gedownload, die laat de launcher nu wel staan. De rest ook maar op deze manier binnentrekken. Gaat nog sneller ook
Waarom bieden ze de mensen niet zelf gewoon de optie aan om hem via torrent te downloaden.
Dan ontlasten ze hun servers en er zijn meer bedrijven die gewoon torrents gebruiken om bestanden te verspreiden.
[ Voor 92% gewijzigd door Gropah op 12-04-2015 02:21 ]
Omdat je dan 0,0 controle over de distributie hebt. Dit is volgens mij ook compleet illegaal wat die shop doet. I kvermoed dat ze geen toestemming hebben van rockstar.Deadsy schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:25:
Ik vraag me eigenlijk af waarom Rockstar het op deze manier doet.
Waarom bieden ze de mensen niet zelf gewoon de optie aan om hem via torrent te downloaden.
Dan ontlasten ze hun servers en er zijn meer bedrijven die gewoon torrents gebruiken om bestanden te verspreiden.
Wordt nog lachen als rockstar die codes verwijderd
Steam is zover ik weet wel op meerdere pc te installeren, maar de Rockstar versie dan?
Trein?
Dan zet ik dit hier even neer ;-)Frozen schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:56:
Omdat er mensen zijn die toch nog twijfelen, heb ik in ieder geval een mailtje naar R* gestuurd voor de absolute zekerheid.
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch