Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

duderuud schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:21:
[...]

Keys (tijdelijk) uitverkocht, balen :(
Binnen 1 dag had ik mijne binnen! (Die was namelijk ook eerst uitverkocht). Vervolgens heb ik ze een mail gestuurd en werd mij verteld dat ik m'n code had.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• DrParanoid
  • Laatst online: 09-01-2022
Frozen schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:26:
[...]

Binnen 1 dag had ik mijne binnen! (Die was namelijk ook eerst uitverkocht). Vervolgens heb ik ze een mail gestuurd en werd mij verteld dat ik m'n code had.
Nu kun je niet afrekenen? Error 404

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

DrParanoid schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:34:
[...]

Nu kun je niet afrekenen? Error 404
Ander land kiezen met Hola. Eerst werkte chili bij mij, daarna Suriname. Overigens kon ik uiteindelijk afrekenen met Google Chrome (normaal gebruik ik firefox).

• DrParanoid
  • Laatst online: 09-01-2022
Frozen schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:36:
[...]

Ander land kiezen met Hola. Eerst werkte chili bij mij, daarna Suriname. Overigens kon ik uiteindelijk afrekenen met Google Chrome (normaal gebruik ik firefox).
Tx, doet het, nu uitvogelen hoe ik er 3 kan krijgen (voor vrienden ook)

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

DrParanoid schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:39:
[...]

Tx, doet het, nu uitvogelen hoe ik er 3 kan krijgen (voor vrienden ook)
Heb er een blog over geschreven, zodat meer mensen er van kunnen genieten: De officiële blog van Frozen: €30,- voor GTA V PC

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:35

duderuud

Sliden is koel

Frozen schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:26:
[...]

Thx, ook maar geprobeerd en kreeg direct een key! Preloading now...

Motor-Forum.nl

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:22

HaTe

haat niet

Frozen schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:40:
[...]

Heb er een blog over geschreven, zodat meer mensen er van kunnen genieten: De officiële blog van Frozen: €30,- voor GTA V PC
Bedankt! Vind het wel een klein beetje jammer dat het nu niet via Steam kan, maar dat is me de 30 euro extra niet waard.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Kreeg vanmiddag een mailtje van Bart Smit dat ik m'n bestelling kon plaatsen. Direct gedaan natuurlijk en kreeg zojuist een mailtje van Bart Smit dat ze de bestelling verzonden hebben inclusief Track & Trace code. Zending zou morgen worden afgeleverd, ik ben benieuwd! Dat zou voor mij de eerste keer zijn dat ik een game eerder dan de dag van release in huis heb (digital downloads niet meegeteld).
Bij Bart Smit is hij overigens 45 euro inclusief een cadeaubon van 5 euro voor je volgende bestelling.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• HaTe

HaTe

haat niet

Dat downloaden schiet trouwens echt niet op met op het moment slechts 25kB/s

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 08:35
Vuuem versie, is die na het activeren bij rockstar etc uiteindelijk wel zonder VPN te spelen?
of is die VPN altijd nodig ook om later online te kunnen?

Edit: vuuem gekocht en code gelijk in mijn account, maar de gok genomen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Downstar2 op 11-04-2015 01:19 ]

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

HaTe schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 23:14:
Dat downloaden schiet trouwens echt niet op met op het moment slechts 25kB/s
Via Rock* trok ik 'm met gemiddeld 150mb binnen (200mb lijn)

Motor-Forum.nl

• Devata
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-04 22:57
Is er voor de PC geen Special Edition of komt dat nog? Kan het zelf nergens vinden.

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Tastbare Collectors Edition? Niet voor zover ik weet.

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:43
Nog 3,5 uur downloaden, dan maar m'n PC vannacht aan. Als je de downloader afsluit moet je helemaal overnieuw beginnen met preloaden :(

http://specs.tweak.to/18230

• falcon123
  • Niet online
Devata schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 01:16:
Is er voor de PC geen Special Edition of komt dat nog? Kan het zelf nergens vinden.
Volgens mij sinds de release van PS4/XB1 kan je deze special/collectors edition items gewoon kopen in-game ipv dat ze alleen voor de mensen met special/collectors edition van PS3/X360 zijn.

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-11 12:18
Ik ben van plan om dit spel bij bol.com/Bart Smit te kopen. Ik heb alleen geen dvd drive. Is het mogelijk om gta via rockstar te downloaden en dan de cd-key van het fysieke exemplaar te gebruiken?

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
ALPACINO schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 07:09:
Ik ben van plan om dit spel bij bol.com/Bart Smit te kopen. Ik heb alleen geen dvd drive. Is het mogelijk om gta via rockstar te downloaden en dan de cd-key van het fysiek exemplaar te gebruiken?
Yep. Non-steam en fysieke copieen zijn via R* SocialClub te activeren en daarvandaan alsnog te downloaden.

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:28
birdie25 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 01:34:
Nog 3,5 uur downloaden, dan maar m'n PC vannacht aan. Als je de downloader afsluit moet je helemaal overnieuw beginnen met preloaden :(
Dat zou niet zo moeten zijn hoor! Ik heb meerdere keren de pc uit gezet en als ik die weer opstarten kon ik de download hervatten van waar die was.
Ook werd hij een paar keer onderbroken doordat de verbinding wel viel. Ook dan ging hij gewoon weer verder waar hij was.
Gelukkig maar want ik heb er een paar dagen over gedaan!

• ALPACINO
Ok, dank je. Weet je toevallig ook of bij de gewone winkels de pre-order actie geldt? Ik zie alleen dat bij Steam "in game money" krijgt, maar daar kost het spel €60,-
siriouz schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 07:11:
[...]

Yep. Non-steam en fysieke copieen zijn via R* SocialClub te activeren en daarvandaan alsnog te downloaden.

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

Op een gegeven moment heb je zoveel in game money dat je niet weet wat je ermee aan moet, dus zal je er niet al te druk om maken.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
ALPACINO schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 07:09:
Ik ben van plan om dit spel bij bol.com/Bart Smit te kopen. Ik heb alleen geen dvd drive. Is het mogelijk om gta via rockstar te downloaden en dan de cd-key van het fysieke exemplaar te gebruiken?
bij bol.com zou ik hem niet meer bestellen... 70 euro???

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10 10:50
fuqua schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:51:
[...]

heb jij de code al gekregen van nuuvem ? wat raar, bij mij staat er nog altijd de datum 14.04.2015
Ik kon het gelijk kopiëren uit mijn lijstje. Maar nu zie ik dat er een nieuwe wave komt, aangezien ze geen codes meer hebben.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:58
Ik wil zoveel mogelijk van mijn games via steam hebben, weet iemand de goedkoopste optie om een steam key te krijgen?

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-11 18:01
Jorca schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:00:
[...]

Ik kon het gelijk kopiëren uit mijn lijstje. Maar nu zie ik dat er een nieuwe wave komt, aangezien ze geen codes meer hebben.
direct nadat je aangekocht had ? ik had op 27-03-2015 al preorder en zojuist pas mijn code gekregen.

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

pirke schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:23:
Ik wil zoveel mogelijk van mijn games via steam hebben, weet iemand de goedkoopste optie om een steam key te krijgen?
Zoals eerder vermeld, er komen geen losse steamkeys van GTA V. Dus je kan hem in de store kopen voor €59,99 of je zit met steamgifts te kloten.

• ALPACINO
Aggressor schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 09:52:
[...]

bij bol.com zou ik hem niet meer bestellen... 70 euro???
Inderdaad daar zou ik ook niet meer kopen. Bij bart smit is het nog steeds €45.

• Aggressor
ja maar bij bartsmit krijg je geen 5 euro bon meer toch?
ik zie het nergens meer staan ....

bij mediamarkt kost het spel ook nog 45

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:35

Racing_Reporter

Contentmaker

MeltedForest schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:39:
[...]

Zoals eerder vermeld, er komen geen losse steamkeys van GTA V. Dus je kan hem in de store kopen voor €59,99 of je zit met steamgifts te kloten.
Maar als je hem per Steam haalt, staat ie wel in je library maar moet je alsnog aan de slag met RS Social Club, of heb ik dit verkeerd?

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• ALPACINO
Aggressor schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:15:
ja maar bij bartsmit krijg je geen 5 euro bon meer toch?
ik zie het nergens meer staan ....

bij mediamarkt kost het spel ook nog 45
Nee klopt. Ik heb net bij bart smit gehaald en je krijgt inderdaad geen cadeaubon. Ik denk dat €45,- de algemene prijs zal zijn.

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Racing_Reporter schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:32:
[...]

Maar als je hem per Steam haalt, staat ie wel in je library maar moet je alsnog aan de slag met RS Social Club, of heb ik dit verkeerd?
Ook bij de steam versie heb je een rockstar social club account nodig.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Toet3r schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:39:
[...]

Ook bij de steam versie heb je een rockstar social club account nodig.
In dat geval maakt het dus geen klap uit of je gaat voor de Steam-versie of die van Rockstar, gewoon toevoegen aan de library als externe app en gaan? Ik regel graag alles vanuit Steam zeg maar, alles bij elkaar :)

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Racing_Reporter schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:40:
[...]

In dat geval maakt het dus geen klap uit of je gaat voor de Steam-versie of die van Rockstar, gewoon toevoegen aan de library als externe app en gaan? Ik regel graag alles vanuit Steam zeg maar, alles bij elkaar :)
ja dat kan :)

• Aggressor
ALPACINO schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:33:
[...]

Nee klopt. Ik heb net bij bart smit gehaald en je krijgt inderdaad geen cadeaubon. Ik denk dat €45,- de algemene prijs zal zijn.
is het spel nu al te koop dan?

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

En Bart Smit heeft het weer eens geupfcked....
Zoals gezegd kreeg ik gisteravond een bevestiging dat mijn order verstuurd was en dat het pakketje vandaag zou worden afgeleverd, aldus de track en trace code van Post NL. Op de website van Bart Smit stond toen ook nog vermeld 'Vandaag voor 18:00 uur besteld, morgen in huis'.
Blijkbaar zijn ze erachter gekomen dat er een embargo zit op deze game, waardoor hij dus niet vandaag, maar Dinsdag pas aankomt. En bedankt Bart Smit. Tweede keer dat me dit overkomen is met hen.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10 10:50
fuqua schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:28:
[...]

direct nadat je aangekocht had ? ik had op 27-03-2015 al preorder en zojuist pas mijn code gekregen.
Ja direct. Daarom vond ik het raar dat jij moest wachten, maar ik had het wel 1-2 dagen voor jou gehaald

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

• falcon123
  • Niet online
Daarnaast ook al had je hem vandaag ontvangen, dan had je hem toch nog niet kunnen spelen als je dat dacht vanwege activatie. Je kon hem op z'n minst gaan pre-loaden..

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-11 22:11

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Ik kan het spel toch op 18 april ophalen in de winkel?

Trein?

• falcon123
  • Niet online
MedionAkoya schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:34:
Ik kan het spel toch op 18 april ophalen in de winkel?
14 april zelfs ;) Dat is de releasedatum :) Volgens Steam is GTA V te spelen in 2 dagen en 13 uur(13 april 23:00 dacht ik)

• MedionAkoya

MedionAkoya

falcon123 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:36:
[...]

14 april zelfs ;) Dat is de releasedatum :) Volgens Steam is GTA V te spelen in 2 dagen en 13 uur(13 april 23:00 dacht ik)
Maar ik heb het druk.

Maandag, verslag 1
Dinsdag verslag 2 en 3
Dinsdag presentatie 1
Woensdag en donderdag rapport samenstellen met de bijbehorende verslagen.
Vrijdag presentatie 2.

laatste week van periode 3 op hbo, alles moet af om de resterende 9 punten te krijgen 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door MedionAkoya op 11-04-2015 12:44 ]

Trein?

• pirke
Zojuist ook via Suriname/Brazilië voor de 30 euro optie gegaan. Hij is nu aan het preloaden.

• falcon123
  • Niet online
MedionAkoya schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:41:
[...]

Maar ik heb het druk.

laatste week van periode 3 op hbo, alles moet af om de resterende 9 punten te krijgen 8)7
Oh, op die fiets ;) Ja, Mediamarkt enzo heeft altijd een behoorlijke voorraad en daarnaast zijn er vast genoeg winkels die GTA V pc aanbieden en anders zou je hem nog digitaal kunnen aanschaffen :P

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-11 08:30
Mensen ik heb 85GB aan vrije ruimte op mijn SSD. Is dat voldoende als ik het spel wil downloaden? Is het niet zo dat hij het gedownloade bestand eerst uitpakt en installeert waarna de gedownloade bestanden weer verwijderd worden? Dus dan heb ik tijdelijk (2x60) 120 GB nodig?

• HaTe

HaTe

haat niet

Nee je hebt genoeg ruimte.

Maar het preloaden via Rockstar zelf is echt een RAMP! Ik kom er zojuist achter dat hij blijkbaar het x64t.rpf elke keer download, maar dan wel onder de namen van de andere bestanden. Dus naast dat de downloader gewoon super langzaam is, werkt hij ook nog niet eens!

Ik download nu een torrent versie welke als het goed is dezelfde bestanden bevat. Er is ook een MEGA link welke veel sneller gaat :D

[ Voor 16% gewijzigd door HaTe op 11-04-2015 13:06 ]

• turkeyhakan
  • Laatst online: 22-11 08:30
Dankje!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

HaTe schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:52:

Maar het preloaden via Rockstar zelf is echt een RAMP! Ik kom er zojuist achter dat hij blijkbaar het x64t.rpf elke keer download, maar dan wel onder de namen van de andere bestanden. Dus naast dat de downloader gewoon super langzaam is, werkt hij ook nog niet eens!

Ik download nu een torrent versie welke als het goed is dezelfde bestanden bevat: *knip*
Weet niet of het hier linken van een torrent slim is.

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-11 22:33

Erw

Zo ook maar even de preload van Steam aan gezet, 5.5MB/s en toch gaat het nog wel even duren haha

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Aantal posts verwijderd, niet op de man spelen

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
Het preloaden schiet inderdaad niet echt op.
Soms schiet hij naar de 10megabyte per/sec om dan na een paar seconden weer naar onder de 1MB te gaan.
Mja we zijn niet de enige mensen die hem zitten te preloaden.

Heb de key tenminste al binnen en ook wat nieuwe hardware voor de PC.

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-11 22:33

Erw

Deadsy schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:42:
Het preloaden schiet inderdaad niet echt op.
Soms schiet hij naar de 10megabyte per/sec om dan na een paar seconden weer naar onder de 1MB te gaan.
Mja we zijn niet de enige mensen die hem zitten te preloaden.

Heb de key tenminste al binnen en ook wat nieuwe hardware voor de PC.
Kwa hardware zit ik nu wel goed denk ik, al weet ik niet of de uitbreiding van 4Gb naar 12 GB geheugen nodig was (kwaad kan het ook niet :))

I7-2600K
Gtx970
12 GB geheugen,

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• qua111
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:07
Kan iemand mij vertellen hoeveel euro ik op mijn PayPal rekening moet hebben staan om te betalen voor de key via die braziliaanse site, de methode van Frozen? Het is omgerekend ongeveer 30 euro, maar komen hier nog extra kosten overheen?

Verwijderd

qua111 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:59:
Kan iemand mij vertellen hoeveel euro ik op mijn PayPal rekening moet hebben staan om te betalen voor de key via die braziliaanse site, de methode van Frozen? Het is omgerekend ongeveer 30 euro, maar komen hier nog extra kosten overheen?
28.81 euro ongeveer

Overigens ben ik al sinds gisteren aan het preloaden, zo net op het einde moest ik weer de 2e helft opnieuw downloaden...

• HaTe

HaTe

haat niet

Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:08:
[...]

28.81 euro ongeveer

Overigens ben ik al sinds gisteren aan het preloaden, zo net op het einde moest ik weer de 2e helft opnieuw downloaden...
Ik raad jou ook aan om even te kijken wat er nou precies gedownload wordt.. Als je bestanden met dezelfde grootte ziet dan moet je even opletten. Wat ik hier en daar lees is dat de 1,79GB file, x64t.rpf, wordt gedownload onder de namen van de andere bestanden. Zo was er ook iemand die zo opeens al 65GB had gedownload. Na het opnieuw opstarten van de download manager had hij opeens nog maar 1,79GB omdat alle andere bestanden dus niet voldeden aan de checksums.

[ Voor 28% gewijzigd door HaTe op 11-04-2015 14:12 ]

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

qua111 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:59:
Dat klinkt goedkoop, wat bedoel je precies? Edit: ah, hebbes. Interesting :)

[ Voor 4% gewijzigd door Racing_Reporter op 11-04-2015 14:21 ]

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-11 12:52
Ik heb hem ook net aangeschaft en launcher is aan het laden. Ik ben hem nu aan het downloaden thuis op mijn laptop, maar ik ga spelen op mijn desktop waar ik nu niet bij kan omdat die op mijn studentenkamer staat en het is vakantie. Zou het lukken om gewoon de bestanden over te zetten van mijn laptop naar mijn desktop om zo te spelen? Ik kan hem niet downloaden op mijn desktop omdat de limiet in mijn studentenkamer met kotnet slechts 40 GB per maand is.

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:58
[...]

Dat had ik ook :( Hij was "verifying game data" aan het doen en toen ik even later keek was hij weer opnieuw begonnen met downloaden. Snelheid is overigens rampzalig, zit nu rond de 50 KB/s, terwijl ik een 100 Mbit lijn heb... |:(

Verwijderd

HaTe schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:10:
[...]

Ik raad jou ook aan om even te kijken wat er nou precies gedownload wordt.. Als je bestanden met dezelfde grootte ziet dan moet je even opletten. Wat ik hier en daar lees is dat de 1,79GB file, x64t.rpf, wordt gedownload onder de namen van de andere bestanden. Zo was er ook iemand die zo opeens al 65GB had gedownload. Na het opnieuw opstarten van de download manager had hij opeens nog maar 1,79GB omdat alle andere bestanden dus niet voldeden aan de checksums.
Ja ik heb dus volgens mij het geheel gedownload, laatste keer dat ik keek moest ik nog 5 minuten (zo rond de 95-100% was het toen). En ik denk 10 minuutjes later toen ik keek zat ik weer op zo'n 20/60GB.

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-11 09:00
Hoe zit dat nu precies via nuuvem?

Ik kan de game bestellen via de tip van frozen, maar preloaden en online spelen kan ik achteraf gewoon via mijn eigen verbinding of moet dan ook een VPN gebruikt worden?

• Deadsy
Linus_BE schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:13:
Ik heb hem ook net aangeschaft en launcher is aan het laden. Ik ben hem nu aan het downloaden thuis op mijn laptop, maar ik ga spelen op mijn desktop waar ik nu niet bij kan omdat die op mijn studentenkamer staat en het is vakantie. Zou het lukken om gewoon de bestanden over te zetten van mijn laptop naar mijn desktop om zo te spelen? Ik kan hem niet downloaden op mijn desktop omdat de limiet in mijn studentenkamer met kotnet slechts 40 GB per maand is.
De bestanden die je download moeten erna geloof ik nog geinstaleerd worden.
Het mag dan denk ik geen probleem zijn om het op je laptop te downloaden en dan op een USB stick of externe HDD te zetten en dan op je PC te instaleren.

• Linus_BE
Deadsy schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:24:
[...]

De bestanden die je download moeten erna geloof ik nog geinstaleerd worden.
Het mag dan denk ik geen probleem zijn om het op je laptop te downloaden en dan op een USB stick of externe HDD te zetten en dan op je PC te instaleren.
Oke bedankt! Voorlopig blijft de launcher wel op loading hangen precies.

• Deadsy
Linus_BE schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:27:
[...]

Oke bedankt! Voorlopig blijft de launcher wel op loading hangen precies.
Houd er wel nog rekening mee dat er op release dag misschien nog een patch komt. Deze kan ook een paar GB zijn.

\

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik download nu een torrent versie welke als het goed is dezelfde bestanden bevat. Er is ook een MEGA link welke veel sneller gaat :D
HA! Dat lijkt mij dus ook mijn probleem, ik ga nog even wachten (staat op 90%), dan gaan we over op torrents. :)

• Linus_BE
Deadsy schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:29:
[...]

Houd er wel nog rekening mee dat er op release dag misschien nog een patch komt. Deze kan ook een paar GB zijn.

\
Hopelijk is tegen dan mijn internet genoeg bijgevuld terug op mijn kot :) De limiet is 40 GB, maar je internet wordt iedere dag bijgevuld met ongeveer 1 GB als je het niet gebruikt. En anders gebruik ik het kotnet account van mijn vriendin ;)

Verwijderd

Waar? Kun je me eens een privé bericht sturen met die links in(torrent en mega), die pre-load is binnen een week nog niet klaar.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:35:
[...]

Waar, kun je me eens een privé bericht sturen met die links in(torrent en mega), die pre-load is binnen een week nog niet klaar.
Als je toch bezig bent, doe mij ook maar alstublieft! Dan voeg ik hem toe aan het blogje! :D
* Frozen wordt een beetje lui :9

[ Voor 13% gewijzigd door Frozen op 11-04-2015 14:38 ]

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-10 14:45
Bedankt voor de handleiding Frozen. Ik had liever de Steam versie gehad, maar voor nog geen 30 euro kan ik die Steam Achievements wel missen!

Nu spel aan het binnen harken met een redelijke 20mb/s, dus is zo gebeurd. Nu maar hopen dat de launch soepeltjes verloopt...

Fanaleds.com

Verwijderd

*knip*Torrent links zijn niet toegestaan....

[ Voor 86% gewijzigd door Chaoss op 11-04-2015 17:00 ]

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-11 11:35
Ik heb hem via steam.
Ben echt benieuwd !!!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:43
[...]

28.81 euro ongeveer

Gebeurde bij mij ook..

http://specs.tweak.to/18230

• stephankamp
  • Laatst online: 21-11 15:18
Wat een K* programma dat rocksh*t social club (GTA V launcher).
Was net op 60%, programma gecrashed, kan ik weer opnieuw beginnen.

Nu maar hopen, dat het goed gaat nu.

Hebben jullie btw ook last dat bij het downloaden hij regelmatig connectie verliest met de download server?

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Zat hier op 50gig, maar moest even m'n pc rebooten, begint hij weer bij 7gig... En dat m'n een adsl 8Mb lijntje...

• HaTe

HaTe

haat niet

Dat is dus omdat hij foute bestanden download. Je kan beter een andere bron gebruiken voor de bestanden. De Rockstar downloader is gewoon kapot

[ Voor 16% gewijzigd door HaTe op 11-04-2015 15:17 ]

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-11 18:01
preloaden begint lekker bij mij op 18MB/sec en zakt dan na enkele minuten in tot 250 KB/sec :( meh vaag.

anderzijds is er ook geen haast, ik neem aan dat we toch niet kunnen spelen tot de 14de :)

• Linus_BE
Mijn loader hangt al een half uur op dit scherm:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/h9LSQ/0ba381a4fa.jpg

Wat kan ik hier tegen doen?

edit: mijn naam bevat een accent en dat vindt het programma blijkbaar niet leuk

[ Voor 23% gewijzigd door Linus_BE op 11-04-2015 15:25 ]

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:58
Torrent links zijn niet toegestaan

[ Voor 85% gewijzigd door Chaoss op 11-04-2015 17:24 ]

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-11 09:00
What to do, what to do...

Heb mijn pre-order (DVD versie) besteld bij Mycom. Zou ik dinsdag uitgeleverd moeten krijgen... Maar als ik nu die preload zie via de link van frozen neig ik er toch naar om mijn order bij Mycom te annuleren.

Wat is wijsheid?!

Order annuleren en kopen via de link van Frozen of wachten op mijn dvd's...

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Echt weer armoedig dit. Als betalende consument verwacht je wat service, maar aan het eind van liedje ben je weer overgeleverd aan torrents/nieuwsgroepen.

• Adlermann
  • Laatst online: 21:28
HammerNL schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:39:
Echt weer armoedig dit. Als betalende consument verwacht je wat service, maar aan het eind van liedje ben je weer overgeleverd aan torrents/nieuwsgroepen.
Nou ja, overdrijven is ook een vak. De release is pas dinsdag. Dus je bent nog nergens toe op aangewezen. Tijd zat om te preloaden.

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Bij mij ging gisteren het preloaden prima :?

Motor-Forum.nl

• falcon123
  • Niet online
Bij mij ging preloaden ook prima via Steam :P
Steam FTW :P Ik had hem dinsdag al gepreload, nu wilt iedereen hem toch nog last minute ff binnen halen uiteraard gaat dat issues opleveren...

• Linus_BE
Ging vlot tot 1.5 GB en nu 60 KB/s. Gelukkig is dinsdag nog ver weg :p

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 15:46
Preloaden ging bij mij ook smooth. Dinsdag gelijk begonnen, toen ging hij na een tijdje bijna vlak. Woensdag de resterende 30GB gedownload in een kwartiertje.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• MedionAkoya

MedionAkoya

Wat hebben jullie ontieglijk hoge downloadsnelheden. 30GB in 15 minuten.
Bij mij duurt 30GB 2,5 uur met 30 mbps.

Trein?

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-11 10:00

Zalmanman

So long,

Ik heb hier dan wel een 100 Mb/s connectie (effectief zo'n 11,5 MB max) maar sneller dan een 50 KB/s krijg ik 'm nu niet meer. Volgens mij zijn de servers het er niet mee eens.

and thanks for all the fish.

• pirke
Zat op 20gb, even mijn game directory gecontroleerd: 12x 1,79gb files... ik sluit launcher af, start hem opnieuw op, en zit nu weer op 2 gb. Inderdaad crappy tool.

• mraggie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-11 11:32
Die van mij ging gwn lekker :P

• ljt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-10 08:49

ljt

Crappy tool inderdaad.

Is ie compleet (59,93 GB) zie ik dat al die x64.rpf dingen verdwijnen en begint ie weer te downloaden bij 20gb...

En dat was al de 2de keer. Ik snap er echt niks van. Had ik nou toch maar steam key gekocht :(

• nooberke
  • Laatst online: 22:03
Hier is het preloaden via de Rockstar tool prima gegaan, terwijl ik hem zelfs vanmorgen nog hervat had aangezien ik gisteren was begonnen

Snelheden golvend tussen 0 en 5MB/sec

Bestanden lijken exact hetzelfde als de torrent versie op het eerste oog

Krijg nu netjes een "timer"

• Bose321
Die 90kb/s die ik haal met de preload is ook niet wat ik gewend ben met 200mbit internet. :+

[ Voor 46% gewijzigd door Bose321 op 11-04-2015 16:36 ]

Fanaleds.com

• pirke
Hij blijft maar terugvallen naar 2gb... die x64t.rpf blijft staan, de rest valt weg. En alle files die hij download zijn allemaal dezelfde grootte als de x64t.rpg. Toch ook maar een torrentje proberen en wat files handmatig overschrijven.

Dat ze de initiele preload uberhaupt niet via een torrent hebben laten werken... een 1 a 2 gb patch valt mee, maar elke user 60gb (of een veelvoud gezien de problemen) via hun eigen servers laten downloaden is natuurlijk niet slim.

[ Voor 33% gewijzigd door pirke op 11-04-2015 16:50 ]

• Jackbq
  • Laatst online: 19-11 22:17
Ik vraag me toch of hoe Rockstar om zal gaan met regio locks.

Zelf zeggen ze er dit over:
"Region-lock and regional version information is not yet available. If you would like to receive an automatic email notification as soon as there is more information, please log into the Support Site and click Subscribe at the top of this page."

Bron: https://support.rockstarg...d-Region-Lock-Information

Het lijkt erop dat Rockstar dus nog best een regio lock kan invoeren?

• Bose321
Stel de Nuuvem key wordt geblockt, zou je dan een andere kunnen kopen en die ook aan je zelfde Social Club account kunnen binden? Want mocht het gebeuren dan vraag ik natuurlijk via Paypal het geld terug en koop ik hem wel hier in Nederland.

Fanaleds.com

• pirke
Ter info: zojuist x64a.rpf en x64b.rpf via torrent gedownload, die laat de launcher nu wel staan. De rest ook maar op deze manier binnentrekken. Gaat nog sneller ook :)

• ljt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-10 08:49

ljt

pirke schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:59:
Ter info: zojuist x64a.rpf en x64b.rpf via torrent gedownload, die laat de launcher nu wel staan. De rest ook maar op deze manier binnentrekken. Gaat nog sneller ook :)
kan je mij die link pm sturen? thanks!

• Deadsy
Ik vraag me eigenlijk af waarom Rockstar het op deze manier doet.

Waarom bieden ze de mensen niet zelf gewoon de optie aan om hem via torrent te downloaden.
Dan ontlasten ze hun servers en er zijn meer bedrijven die gewoon torrents gebruiken om bestanden te verspreiden.

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

Hoewel goed bedoeld is het wat mij betreft net buiten de lijntjes, omdat je het niet bij officiele bronnen vandaan haalt, waardoor de betrouwbaarheid er van in het geding is

[ Voor 92% gewijzigd door Gropah op 12-04-2015 02:21 ]

• Adlermann
  • Laatst online: 21:28
Deadsy schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:25:
Ik vraag me eigenlijk af waarom Rockstar het op deze manier doet.

Waarom bieden ze de mensen niet zelf gewoon de optie aan om hem via torrent te downloaden.
Dan ontlasten ze hun servers en er zijn meer bedrijven die gewoon torrents gebruiken om bestanden te verspreiden.
Omdat je dan 0,0 controle over de distributie hebt. Dit is volgens mij ook compleet illegaal wat die shop doet. I kvermoed dat ze geen toestemming hebben van rockstar.

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-11 09:55
Hier nog 1 en + 4 vrienden.

Wordt nog lachen als rockstar die codes verwijderd :P

• MedionAkoya

MedionAkoya

GTA V is toch op meerdere PC te installeren?

Steam is zover ik weet wel op meerdere pc te installeren, maar de Rockstar versie dan?

Trein?

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Omdat er mensen zijn die toch nog twijfelen, heb ik in ieder geval een mailtje naar R* gestuurd voor de absolute zekerheid. :)

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

Frozen schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:56:
Omdat er mensen zijn die toch nog twijfelen, heb ik in ieder geval een mailtje naar R* gestuurd voor de absolute zekerheid. :)
Dan zet ik dit hier even neer ;-)

Pagina: 1 ... 72 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch