Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

PuckStar schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:10:
[...]

je moet effe goed kijken. eerst lijkt het niet te werken maar als je op proceed ofzo klikt wordt het wel berekend. pas als je je credit card gegevens invoert ga je echt kopen dus tot die stap kun je telkens gewoon op next klikken.
net weer even getest en het werkt nog steeds! het is dus niet een eenmalige code!
http://tinypic.com/r/2mwhz81/8
http://tinypic.com/r/24o3qxs/8
Unable to add the voucher krijg ik steeds. vaag dan dat ie bij jouw wel werkt.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-11 05:48
Toet3r schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:05:
[...]

Discount code werkt niet. Misschien is het eenmalig te gebruiken code.
Code zojuist gebruikt en ik ontving gewoon de discount. Komend weekend de preload starten! :9

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:28
Toet3r schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:18:
[...]

Unable to add the voucher krijg ik steeds. vaag dan dat ie bij jouw wel werkt.
paar keer klikken. effe refreshen. effe op proceed klikken ofzo.
tis idd beetje vaag maar op een gegeven moment werkt het echt :)

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Nu doet ie het wel. Deed net niet omdat ik nog geen adresgegevens had ingevuld op de settings pagina :?
Lekker handig gedaan.

Wat een vage bedoeling die site, betalen met paypal gekozen wordt doorverwezen naar paypal site, daar op betalen geklikt wordt ik weer terug gestuurd naar shopsite met melding dat me basket leeg is. Bij order staat ook niks.
Schiet mij maar, lek snap er niks meer van.

edit 2: bij 2e poging deed ie het wel, heb de key ondertussen binnen :)
Bedankt Puckstar voor de code O+

[ Voor 70% gewijzigd door Toet3r op 08-04-2015 22:43 ]

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 08:35
Maar die GMG is momenteel de beste place om GTA5 te preorderen (Inclusief bonus?)

• PuckStar
Downstar2 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:31:
Maar die GMG is momenteel de beste place om GTA5 te preorderen (Inclusief bonus?)
er zullen gerust andere plekken ook OK zijn, maar ik kan uit ervaring spreken dat GMG goed en snel werkte.
let wel dat dat NIET de steam versie is!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
Vraagje aan de mensen die al aan het preloaden zijn. Als je de client/installer hebt moet je dan voor de tweede keer inloggen om de spel/bestanden te kunnen downloaden?

• PuckStar
raymondtoonen schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:38:
Vraagje aan de mensen die al aan het preloaden zijn. Als je de client/installer hebt moet je dan voor de tweede keer inloggen om de spel/bestanden te kunnen downloaden?
ja

edit: kzit teveel op dit forum :P

[ Voor 6% gewijzigd door PuckStar op 08-04-2015 22:44 ]

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02:28

SomerenV

It's something!

Een hands-on verslag over GTA V op de PC :) De heren van GTA V o'clock gaan altijd heel diep in op all things GTA en doen dat erg goed. Verplicht luistervoer dus voor de toekomstige PC-spelers ;)

Er werd in ieder geval gespeeld in 4K op 60fps met 2 GTX980's en een i7 (waarschijnlijk de nieuwste), maar daarmee kun je dus vlekkenloos op max spelen in 4K.

Edit: net even wat 4K-benchmarks gecheckt en er zijn maar weinig games waarbij je 60fps haalt in die resolutie op maximale settings. Dus wat dat betreft doet GTA V het al beter, afgaande op die hands on. Stemt me positief wat betreft optimalisatie :)

[ Voor 46% gewijzigd door SomerenV op 08-04-2015 22:56 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• MissMe NL
Geez 2x gtx980 dan mag het ook wel :D. Maar ach waarschijnlijk kunnen ze met de zelfde setup gta4 nog steeds niet fatsoenlijk draaien dus dit geeft een goed gevoel.

[ Voor 63% gewijzigd door MissMe NL op 08-04-2015 22:59 ]

• SomerenV

SomerenV

It's something!

raymondtoonen schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:57:
Geez 2x gtx980 dan mag het ook wel :D. Maar ach waarschijnlijk kunnen ze met de zelfde setup gta4 nog steeds niet fatsoenlijk draaien dus dit geeft een goed gevoel.
Afgaande op de benchmarks zou je alsnog 30fps halen met 1 GTX980 met diezelfde settings. En in 1080p zal de performance zo'n 3x zo goed zijn (ongeveer). Dus je hebt geen monstersysteem nodig (als de berekeningen kloppen) om in 1080p te spelen op ~60fps, wat best nice is. _/-\o_

• MissMe NL
SomerenV schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:05:
[...]

Afgaande op de benchmarks zou je alsnog 30fps halen met 1 GTX980 met diezelfde settings. En in 1080p zal de performance zo'n 3x zo goed zijn (ongeveer). Dus je hebt geen monstersysteem nodig (als de berekeningen kloppen) om in 1080p te spelen op ~60fps, wat best nice is. _/-\o_
Ik kan niet wachten dat is zeker. Ik moet zeggen dat ik al te vrede ben met 30fps op max. Bij de ps4 erger ik me er niet zo aan zolang het maar stabiel is. Iemand al bevestigde info hoeveel dvds er bij de retail versie zit?

[ Voor 5% gewijzigd door MissMe NL op 08-04-2015 23:16 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:50
Ik heb de knoop doorgehakt, de Steam-versie is hier aan het preloaden :)
Gewoon de volle mep neergelegd, maar zo hoef ik tenminste niet een eeuwigheid te wachten tot na de release voordat die download eindelijk binnen is, of totdat mijn schijfjes bezorgd en geïnstalleerd zijn. En dat 'tie in m'n Steam library staat is mij ook wat waard.
Iemand al bevestigde info hoeveel dvds er bij de retail versie zit?
De Russische versie staat op 7 discs, ik verwacht niks anders voor de Europese versie.

[ Voor 20% gewijzigd door Richh op 08-04-2015 23:21 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• PuckStar
Richh schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:20:
Ik heb de knoop doorgehakt, de Steam-versie is hier aan het preloaden :)
Gewoon de volle mep neergelegd, maar zo hoef ik tenminste niet een eeuwigheid te wachten tot na de release voordat die download eindelijk binnen is, of totdat mijn schijfjes bezorgd en geïnstalleerd zijn. En dat 'tie in m'n Steam library staat is mij ook wat waard.
mja, ik wacht geen eeuwigheid (is al bijna klaar met downloaden), heb 45euro betaald. en toevoegen aan steam library kan je met elke executable doen....just saying.

en idd 7 discs :) https://pp.vk.me/c623721/v623721479/24fee/t8-kOjOD_DY.jpg

overigens waarschijnlijk geen 60fps cap: http://imgur.com/WckxInU

[ Voor 12% gewijzigd door PuckStar op 08-04-2015 23:39 ]

• mraggie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-11 11:32
PuckStar schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:26:
[...]

mja, ik wacht geen eeuwigheid (is al bijna klaar met downloaden), heb 45euro betaald. en toevoegen aan steam library kan je met elke executable doen....just saying.

en idd 7 discs :) https://pp.vk.me/c623721/v623721479/24fee/t8-kOjOD_DY.jpg

overigens waarschijnlijk geen 60fps cap: http://imgur.com/WckxInU
Via waar heb je de game gepreorderd ?

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Zo, even een theoretische benchmark uitgewerkt op basis van de hands on van PC Gamer. Hopelijk komt het uiteindelijk een beetje daar bij in de buurt want dat zou betekenen dat héél veel mensen van heel wat eyecandy kunnen genieten, zelfs op 60fps ^^

• PuckStar
mraggie schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:46:
[...]
zie paar posts hierboven van mij: PuckStar in "Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic"

• Janus Bier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-11 17:27
berry194 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:27:
Ik heb het spel laatst gekocht bij de dixons omdat ik graag het CD hoesje wou. Nu is mijn vraag wanneer ik het spel Dinsdag installeer en vervolgens over een half jaar Windows opnieuw installeer. Moet ik dan het spel ook weer opnieuw installeren door middel van de CD of kan ik het dan gewoon downloaden in Social Club? Normaal heb ik altijd al mijn games in steam maar vond het die €20,- extra niet waard.
Dit moet gewoon kunnen zie de FAQ

Yes. When you use a Rockstar Activation Code to activate a copy of GTAV PC, your Social Club account becomes entitled to access the game, whether you choose to install and use the DVD version or download from the GTAV PC Social Club Activation page.

https://support.rockstarg...l-DVD-Versions-of-GTAV-PC

[ Voor 10% gewijzigd door Janus Bier op 09-04-2015 00:15 ]

• MissMe NL
mraggie schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:46:
[...]

https://www.dreamgame.nl/...d-key-code-bestellen.html

Via pricewatch gevonden. Key krijg je direct en je kan preloaden.

Wat een trage zooi trouwens die rockstar servers met 1 mb/s downloaden.

• mraggie
Jammer, de voucher werkt niet

anders wou ik hem nu pre-orderen :(

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
mraggie schreef op donderdag 09 april 2015 @ 00:45:
[...]

Jammer, de voucher werkt niet

anders wou ik hem nu pre-orderen :(
Je moet blijkbaar eerst je adres gegevens invoeren ofzo voordat die code past werkt... iemand zei dat hier in topic.
Toet3r schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:24:
Nu doet ie het wel. Deed net niet omdat ik nog geen adresgegevens had ingevuld op de settings pagina :?
Lekker handig gedaan.

[ Voor 27% gewijzigd door falcon123 op 09-04-2015 00:48 ]

• mraggie
falcon123 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 00:47:
[...]

Je moet blijkbaar eerst je adres gegevens invoeren ofzo voordat die code past werkt... iemand zei dat hier in topic.

[...]
Thx, het werkt
Bedankt voor support :D

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

mraggie schreef op donderdag 09 april 2015 @ 00:56:
[...]

Thx, het werkt
Bedankt voor support :D
Als je met paypal betaalt moet je emailadres waarmee je op gmg bent geregistreerd het zelfde zijn als die van je paypal account anders doet ie het nog niet. Dan wordt je van paypal pagina terug geslingerd naar een lege basket op gmg zonder afgeronde transactie.
Ze hebben er bij gmg een heel avontuur van gemaakt om een bestelling succesvol af te ronden. Maar als het dan lukt dan heb je ook wat :)

• mraggie
Toet3r schreef op donderdag 09 april 2015 @ 01:04:
[...]

Als je met paypal betaalt moet je emailadres waarmee je op gmg bent geregistreerd het zelfde zijn als die van je paypal account anders doet ie het nog niet. Dan wordt je van paypal pagina terug geslingerd naar een lege basket op gmg zonder afgeronde transactie.
Ze hebben er bij gmg een heel avontuur van gemaakt om een bestelling succesvol af te ronden. Maar als het dan lukt dan heb je ook wat :)
Het waren 2 verschillende email's, ik kreeg m'n key gewoon hoor

Ik ben zelfs bezig met downloaden :D

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-11 22:54
Besteld via dreamgame.nl, direct code binnen gekregen en geactiveerd.
Game is aan het downloaden, load op Rockstar servers is laag ofwel hebben ze een tandje bijgestoken want hier komt hij binnen aan max snelheid 10.5MB/sec ofwel binnen 2 uurtjes is hij binnen. Als je nog aan het wachten bent om hem binnen te trekken, het is het moment! (mogelijk ook door het late uur)

edit: en na het uitschakelen van Kaspersky is het 11,5MB/sec of 99.8Mb/sec volgens taakbeheer. Blijkbaar kost het Kaspersky redelijk wat cpu resources om een data stream van 10MB/sec te controleren

[ Voor 21% gewijzigd door sprankel op 09-04-2015 02:42 ]

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:45
Het downloaden van GTA5 werkte bij mij sowieso niet, met zijn (AVG) virusscanner aan. De GTA5 Launcher crashte (Faulting application GTAVLauncher.exe) anders iedere keer 8)7.

[ Voor 1% gewijzigd door zeezuiper op 09-04-2015 08:54 . Reden: Typo ]

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Heb GTA5 gekocht op steam, en gister ook ge pre load binnen gehaald. :D
Had stiekem nog even op play geklikt, maar helaas dat ging nog niet. :+

Duurt niet zo lang meer. Hopelijk gaat de launch en begin periode van de game niet zoals die op de consoles.

• MissMe NL
Weet iemand al of gta 5 dinsdag nacht word unlocked?

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

raymondtoonen schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:10:
Weet iemand al of gta 5 dinsdag nacht word unlocked?
http://mafro.ca/v/
hier staat een countdown.
zeezuiper schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:53:
Het downloaden van GTA5 werkte bij mij sowieso niet, met zijn (AVG) virusscanner aan. De GTA5 Launcher crashte (Faulting application GTAVLauncher.exe) anders iedere keer 8)7.
Ik hebt het zelfde probleem, alleen blijft de launcher bij mij crashen zelfs als ik avast heb uitgeschakeld.

[ Voor 48% gewijzigd door Toet3r op 09-04-2015 09:44 ]

Ik heb nu toch maar de Steam versie genomen, kreeg een cashback van Warframe voor een overlappende pack van vorig jaar (altijd leuk dat ze hier toch nog op terug komen), dus voor 40 euro alsnog kunnen kopen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10 10:50
Ik ben zelf voor de Nuuvem versie gegaan, 28 euro en niet regiolocked alleen moet je wel een zuid-Amerikaans VPN gebruiken. Code werkt met alle preorderbonussen.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

• bóòbó
  • Laatst online: 20-11 10:54
Bij 4Launch is ie inmiddels van de website verdwenen, GTA V voor de PC als artikel. Heb hem daar besteld dus hoop dat alles maar goed gaat.

• Joosttweakers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-11 17:40
Toet3r schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:18:
[...]

http://mafro.ca/v/
hier staat een countdown.

[...]

Ik hebt het zelfde probleem, alleen blijft de launcher bij mij crashen zelfs als ik avast heb uitgeschakeld.
Even gerekend, en kom op de nacht van maandag op dinsdag uit voor de release. Iemand met een beter brein dan ik die dit na wilt rekenen?

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik zie overal gta 5 4K 60fps! Maar dan moet je wel een 980SLI hebben. Maar als ik op de site van nvidia kijk bij games. ( http://www.geforce.co.uk/games-applications/pc-games ) dan zie ik dat gta5 helemaal geen SLI ondersteunt.
Vraag me af of gta beter draait op AMD of nvidia kaarten. Aan de systeem eisen te zien nvidia.....

• Tiboluk
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-10 17:05
Bij bartsmit besteld 44.99

Bestel nu GTA V voor PC en ontvang bij aankoop $ 1.200.000 in-game cash en een Bart Smit cadeaucard t.w.v. € 5,-.

Goeie deal dus eigenlijk 39.99

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Joosttweakers schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:20:
[...]

Even gerekend, en kom op de nacht van maandag op dinsdag uit voor de release. Iemand met een beter brein dan ik die dit na wilt rekenen?
Volgens mijn berekening is het op dinsdag 14 april om 01:00 uur.

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11 20:28
Vanochtend geprobeerd met discount bij GMG te bestellen, helaas pakte hij de eerder genoemde kortingscode niet.
Daarna, na het inloggen bij PayPal, stond er dat je eerst je aankoop kon bekijken alvorens hem te bevestigen. Helaas kon dat dus niet en nu heb ik €60 betaald voor de non steam versie.
Iemand die dit ook heeft ervaren? Kon wel een post op reddit vinden: http://www.reddit.com/r/G...26qbqx/gmg_checkout_scam/
Heb al een support ticket aangemaakt, iemand enig idee hoe snel GMG daar op reageert?

• falcon123
  • Niet online
De tijden qua release dates verschillen nog een beetje van elkaar....
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IueGuHq.png.
The screenshot that confirms the release time for Steam:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O0zX06k.png
Volgens mij bovenstaande screenshots zou die hier om 09:00 pas speelbaar moeten zijn.
Terwijl de http://mafro.ca/v/ en de Rockstar GTA V Launcher zeggen dat die rond 01:00(timezone schotland dacht ik)

http://www.reddit.com/r/G...rmed_by_rockstar_support/
Jordyyyyy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:54:
Vanochtend geprobeerd met discount bij GMG te bestellen, helaas pakte hij de eerder genoemde kortingscode niet.
Als je de laatste pagina ofzo gelezen had van dit topic, dan had je het antwoord op dat probleem al kunnen vinden :P Namelijk je adresgegevens van te voren invoeren op de settings pagina ofzo.... beetje omslachtig i know :P

[ Voor 29% gewijzigd door falcon123 op 09-04-2015 15:00 ]

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Jordyyyyy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:54:
Daarna, na het inloggen bij PayPal, stond er dat je eerst je aankoop kon bekijken alvorens hem te bevestigen. Helaas kon dat dus niet en nu heb ik €60 betaald voor de non steam versie.
Iemand die dit ook heeft ervaren? Kon wel een post op reddit vinden: http://www.reddit.com/r/G...26qbqx/gmg_checkout_scam/
Heb al een support ticket aangemaakt, iemand enig idee hoe snel GMG daar op reageert?
zie mijn post stuk terug :)
Toet3r in "Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic"

• PuckStar
sommigen hier vroegen ook of het mogelijk is om als je de dvd set koopt je het alsnog gewoon kunt downloaden (voor het geval je bijv. geen dvd speler hebt). Antwoord is dus: JA
http://www.reddit.com/r/G...use_the_boxed_copy_cdkey/

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:38
Tiboluk schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:41:
Bij bartsmit besteld 44.99

Bestel nu GTA V voor PC en ontvang bij aankoop $ 1.200.000 in-game cash en een Bart Smit cadeaucard t.w.v. € 5,-.

Goeie deal dus eigenlijk 39.99
ik zie dat nergens?

• PuckStar
mijn counter loopt af over 4 dagen, 6u en 40min.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb de counter ook lopen.

Vandaag een torrent gevonden omdat ik de code pas maandag avond zou krijgen volgens de website. Nadat de torrent binnen was en geinstalleerd kwam de code alsnog binnen dus kun ik gelijk aan de activatie beginnen. Alles staat klaar... en de counter blijft mooi aan de komende dagen :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ik heb ook een counter. Het lijkt erop dat we om 1 uur snachts maandag laat kunnen starten.

• falcon123
  • Niet online
Wybo schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:45:
Ik heb de counter ook lopen.

Vandaag een torrent gevonden omdat ik de code pas maandag avond zou krijgen volgens de website. Nadat de torrent binnen was en geinstalleerd kwam de code alsnog binnen dus kun ik gelijk aan de activatie beginnen. Alles staat klaar... en de counter blijft mooi aan de komende dagen :P
Waar is die torrent voor als je het spel gewoon gekocht hebt? :P Aan de torrentfiles heb je toch niet zo veel en ook maar hopen dat het dan ook de daadwerkelijke preload bestanden zijn...

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je kunt niet downloaden zonder code volgens mij, althans kon ik niet vinden. En omdat mijn shop aangaf pas maandag de code te geven en ik het dus al aan zag komen dat de download zou duren tot na de introductie zelf... Weet nog niet of ik die mee ga maken om 1 uur 's nachts, maar wil wel de keuze hebben :D

Dit kwam bij een andere shop vandaan die ook de codes nog niet had, maar wel de preloaders van dienst wilde zijn. Als ik het goed heb was het ook gewoon in samenspraak met rockstar zelf.

De preload was gewoon goed en is nu dus geinstalleerd, code die ik alsnog vandaag kreeg is ook al goedgekeurd door social club.

• mraggie
falcon123 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 20:14:
[...]

Waar is die torrent voor als je het spel gewoon gekocht hebt? :P Aan de torrentfiles heb je toch niet zo veel en ook maar hopen dat het dan ook de daadwerkelijke preload bestanden zijn...
Hij krijgt z'n key pas op maandag.
Dus wilt hij van tevoren al de game gaan downloaden, maar er wordt met veel torrent's gespeeld zodat de game makkelijker te kraken is.
Ik weet niet of dat echt de officiële pre-load bestanden zijn :P

Ik zeg, wachten tot maandag en dan pas downloaden.

• PuckStar
mraggie schreef op donderdag 09 april 2015 @ 20:34:
[...]
Ik zeg, wachten tot maandag en dan pas downloaden.
Ik zeg annuleren en ergens anders kopen zodat je gelijk al kunt downloaden.
Duurde bij mij een paar dagen o.a. omdat hij soms de verbinding kwijt was en ik hem dan weer handmatig een retry moest geven.

• mraggie
PuckStar schreef op donderdag 09 april 2015 @ 20:50:
[...]

Ik zeg annuleren en ergens anders kopen zodat je gelijk al kunt downloaden.
Duurde bij mij een paar dagen o.a. omdat hij soms de verbinding kwijt was en ik hem dan weer handmatig een retry moest geven.
ik heb hem via GMG gehaald, ik kreeg al binnen 10seconden mijn key.
En ik kan hem al preloaden

• PuckStar
mraggie schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:01:
[...]

ik heb hem via GMG gehaald, ik kreeg al binnen 10seconden mijn key.
En ik kan hem al preloaden
Weet ik! Ik bedoel ook Wybo! :)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb het gewoon klaar staan nu hoor. Torrent was van een winkel zoals ik al zei, niks mis mee.

Niet elke torrent is gelijk verdacht. Gewoon even kijken wat het vandaan komt.

[ Voor 29% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-04-2015 21:24 ]

• birdie25
  • Laatst online: 23:43
Dussss, waar kan ik de digitale versie nou het meest economisch bestellen? :P

http://specs.tweak.to/18230

• falcon123
  • Niet online
Wybo schreef op donderdag 09 april 2015 @ 20:29:
Je kunt niet downloaden zonder code volgens mij, althans kon ik niet vinden. En omdat mijn shop aangaf pas maandag de code te geven en ik het dus al aan zag komen dat de download zou duren tot na de introductie zelf... Weet nog niet of ik die mee ga maken om 1 uur 's nachts, maar wil wel de keuze hebben :D

Dit kwam bij een andere shop vandaan die ook de codes nog niet had, maar wel de preloaders van dienst wilde zijn. Als ik het goed heb was het ook gewoon in samenspraak met rockstar zelf.

De preload was gewoon goed en is nu dus geinstalleerd, code die ik alsnog vandaag kreeg is ook al goedgekeurd door social club.
Via hier kan je hem activeren en download ook al officieel preloaden: :P
http://socialclub.rockstargames.com/activate

• ArthurMorgan
  • Niet online
Daarvoor heb/had je de code nodig... (kan niet goed zien of dat nu nog zo is omdat ik nu de code natuurlijk al heb opgegeven.)

Wat is het probleem nu eigenlijk? Ik heb gewoon een legale download, alleen via een iets andere weg. Niks bijzonders, niks mis mee, niks illegaals... gewoon waar torrents voor zijn. Dat er een boel rotzooi bijstaat wil niet zeggen dat het systeem an sich slecht is of zo.
Ik haal er zoveel legaal spul mee op, nooit problemen mee... misschien juist wel omdat ik geen illegale dingen er vandaan haal :P

[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-04-2015 21:47 ]

• Jorca
birdie25 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:27:
Dussss, waar kan ik de digitale versie nou het meest economisch bestellen? :P
Ik heb het zelf voor 28 euro gehaald op Nuuvem, Braziliaanse site, geen regiolock maar je moet wel een zuid-Amerikaanse VPN nemen

• birdie25
  • Laatst online: 23:43
Jorca schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:49:
[...]

Ik heb het zelf voor 28 euro gehaald op Nuuvem, Braziliaanse site, geen regiolock maar je moet wel een zuid-Amerikaanse VPN nemen
Had ik ook al gevonden, heb hem ook al besteld via de Hola methode. Nu maar wachten op de Rockstar code ;)

http://specs.tweak.to/18230

• falcon123
  • Niet online
Wybo schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:47:
Daarvoor heb/had je de code nodig... (kan niet goed zien of dat nu nog zo is omdat ik nu de code natuurlijk al heb opgegeven.)

Wat is het probleem nu eigenlijk? Ik heb gewoon een legale download, alleen via een iets andere weg. Niks bijzonders, niks mis mee, niks illegaals... gewoon waar torrents voor zijn. Dat er een boel rotzooi bijstaat wil niet zeggen dat het systeem an sich slecht is of zo.
Ik haal er zoveel legaal spul mee op, nooit problemen mee... misschien juist wel omdat ik geen illegale dingen er vandaan haal :P
Ik heb er geen probleem mee :P Ik was gewoon benieuwd :P Heb trouwens ook niet eerder gehoord van een winkel die torrents verkoopt(als ik het goed begrijp?) of heb je de torrent gewoon van kickass vandaan ofzo? :P Ik ben trouwens ook meer een usenet guy ;) :P

• Jorca
birdie25 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 22:06:
[...]

Had ik ook al gevonden, heb hem ook al besteld via de Hola methode. Nu maar wachten op de Rockstar code ;)
Hoort al tussen je games te staan als het goed is :)

• ArthurMorgan
  • Niet online
falcon123 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 22:12:
[...]

Ik heb er geen probleem mee :P Ik was gewoon benieuwd :P Heb trouwens ook niet eerder gehoord van een winkel die torrents verkoopt(als ik het goed begrijp?) of heb je de torrent gewoon van kickass vandaan ofzo? :P Ik ben trouwens ook meer een usenet guy ;) :P
De winkel verkoopt gewoon codes.De preload werd gewoon aangeboden via een torrent. De preload is zonder code niks waard. De reden waarom hij volgens mij niet breed vrij verspreid wordt via websites is gewoon om een mega data stroom te voorkomen zonder dat daar inkomsten tegenover staan. Daarom liever via een torrent.

Kickass is een behoorlijk ander iets. Dat heeft hier hoegenaamd niets mee te maken, het enige verband is dat je daar torrents kunt vinden. Dit was gewoon een torrent link op de site van de winkel.

Door over usenet te beginnen, lijk je toch heel erg bij het illegaal downloaden te blijven hangen. Ja torrents worden heel veel gebruikt voor illegale downloads, toch is het gewoon een bepaalde techniek die zelfs goed zou blijven bestaan als er nooit meer iets illegaals gedownload zou worden.

[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-04-2015 22:53 ]

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:03

kaanmijo

Picobello B.V.

Misschien een beetje een domme vraag, maar als ik 'm op disc koop, kan ik dan ook wel samen spelen met vrienden die hem op Steam gekocht hebben?

• falcon123
  • Niet online
kaanmijo schreef op donderdag 09 april 2015 @ 23:19:
Misschien een beetje een domme vraag, maar als ik 'm op disc koop, kan ik dan ook wel samen spelen met vrienden die hem op Steam gekocht hebben?
Ja, dat zou geen probleem moeten zijn.

• SomerenV

SomerenV

It's something!

falcon123 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 23:21:
[...]

Ja, dat zou geen probleem moeten zijn.
Ik denk ook dat multiplayer gaat verlopen via Social Club (ook wanneer je Steam hebt). Steam is puur het distributiekanaal in dit geval maar staat verder los van de rest van de game (op achievements na).

Heb net trouwens een tweede tabel toegevoegd in m'n blog met 1080p op high en 4K op low met wat mindere videokaarten op basis van de informatie die vandaag vrijgegeven is door Rockstar.

• kaanmijo

kaanmijo

Picobello B.V.

SomerenV schreef op donderdag 09 april 2015 @ 23:30:
[...]

Ik denk ook dat multiplayer gaat verlopen via Social Club (ook wanneer je Steam hebt). Steam is puur het distributiekanaal in dit geval maar staat verder los van de rest van de game (op achievements na).

Heb net trouwens een tweede tabel toegevoegd in m'n blog met 1080p op high en 4K op low met wat mindere videokaarten op basis van de informatie die vandaag vrijgegeven is door Rockstar.
Top, thanks beide!

Nu alleen nog het dilemma of m'n PC hem wel goed kan draaien, want volgens Can You Run It faalt hij op recommended op het aantal RAM (6 ipv 8gb) en m'n videokaart (GT 440). Weet iemand of ik hem dan redelijk kan draaien? Ik ben niet zo heel thuis in dat wereldje, haha.

• falcon123
  • Niet online
kaanmijo schreef op donderdag 09 april 2015 @ 23:48:
[...]

Top, thanks beide!

Nu alleen nog het dilemma of m'n PC hem wel goed kan draaien, want volgens Can You Run It faalt hij op recommended op het aantal RAM (6 ipv 8gb) en m'n videokaart (GT 440). Weet iemand of ik hem dan redelijk kan draaien? Ik ben niet zo heel thuis in dat wereldje, haha.
De hoeveelheid RAM moet niet echt het probleem zijn, maar je videokaart is nu niet echt een heel geweldige kaart tbh :P Die gaat sowieso wel de bottleneck vormen...

• SomerenV

SomerenV

It's something!

kaanmijo schreef op donderdag 09 april 2015 @ 23:48:
[...]

Top, thanks beide!

Ga maar vast een nieuwe videokaart kopen ;w De GT440 is minder krachtig dan de HD4870 of 9800GT (wat minimaal nodig is) voor GTA V.

Wat een nieuwe videokaart betreft: misschien even kijken in Vraag & Aanbod. Vrij veel kaarten van rond de 100/150 euro waar je GTA V prima mee zou moeten kunnen spelen :)

[ Voor 14% gewijzigd door SomerenV op 09-04-2015 23:59 ]

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 08:35
Knoop maar door gehakt.
Ik koop mijn versie gewoon digitaal en ook bij GMG met coupon van paar pagina's terug. :)

Kan ik hem tenminste alvast gaan preloaden en inclusief bonus is 45 geen gekke prijs :).

Hoe is die bonus eigenlijk opgebouwd van GMG? alleen Single player of ook geld voor Online ofzo?

Edit: code nu wel echt down?

25DEAL-ZONTVA-GEXCL

Edit:
ik krijg de melding: invalid code. Ik kan niet verder naar adress instellingen
als ik die code erin laat staan. Verwijderen van de code kan ik wel verder door naar adress gegevens
maar dan is de discount dus niet berekend?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Vd4kqBkl.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Downstar2 op 10-04-2015 00:31 ]

• falcon123
  • Niet online
Downstar2 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 00:10:
Knoop maar door gehakt.
Ik koop mijn versie gewoon digitaal en ook bij GMG met coupon van paar pagina's terug. :)

Kan ik hem tenminste alvast gaan preloaden en inclusief bonus is 45 geen gekke prijs :).

Hoe is die bonus eigenlijk opgebouwd van GMG? alleen Single player of ook geld voor Online ofzo?
500k voor SP en 850k voor online als goed is, wat een totaal van 1,35 miljoen moet vormen, als je voor 31 maart had gepreorderd dan zou je 1,5 miljoen krijgen ofzo.

Als mensen nog interesse hebben in hoge resolutie map(van 256x256 tot aan 8192x8192) van Los Santos, hieronder te verkrijgen:
http://gtaforums.com/topi...-satellite-roadmap-atlas/

De 8192x8192 versie is rond de 70 Mb :P

[ Voor 16% gewijzigd door falcon123 op 10-04-2015 00:18 ]

• kaanmijo

kaanmijo

Picobello B.V.

SomerenV schreef op donderdag 09 april 2015 @ 23:53:
[...]

Ga maar vast een nieuwe videokaart kopen ;w De GT440 is minder krachtig dan de HD4870 of 9800GT (wat minimaal nodig is) voor GTA V.

Wat een nieuwe videokaart betreft: misschien even kijken in Vraag & Aanbod. Vrij veel kaarten van rond de 100/150 euro waar je GTA V prima mee zou moeten kunnen spelen :)
Dan wachten we nog maar even met de aanschaf en spaar ik nog wat verder door, helaasch.

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:32
Misschien een vreemde vraag, maar zal de serial code van een fysieke versie ook ingevoerd kunnen worden in Steam?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Frozen
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Jorca schreef op donderdag 09 april 2015 @ 22:14:
[...]

Het is mij gelukt voor 29 euro, hoe?

De officiële blog van Frozen: €30,- voor GTA V PC

Afbeeldingslocatie: http://i.snag.gy/PYx7B.jpg

en... Gelukt! :D
Afbeeldingslocatie: http://i.snag.gy/tjxCg.jpg

[ Voor 77% gewijzigd door Frozen op 11-04-2015 17:26 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Merdera
  • Laatst online: 22-11 15:46
Leuke handleiding, maar ik zou dat toch zelf niet doen, dan maar paar euro meer, en ergens in europa bestellen. Tot nu toe is gamewire nog de goedkoopste die ik kan vinden zonder vpn constructies, krijg je nog het fysieke spel ook.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11 20:28
Downstar2 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 00:10:
Knoop maar door gehakt.

Edit: code nu wel echt down?

25DEAL-ZONTVA-GEXCL

Edit:
ik krijg de melding: invalid code. Ik kan niet verder naar adress instellingen
als ik die code erin laat staan. Verwijderen van de code kan ik wel verder door naar adress gegevens
maar dan is de discount dus niet berekend?

[afbeelding]
Gisteren is het mij ook niet gelukt te bestellen met de code, door een fout in hun systeem met PayPal (waardoor je direct betaald zonder eerst je aankoop te kunnen controleren!!!) heb ik hem helas voor €60,- gekocht.
Toen heb ik telefonisch contact opgenomen, de 25% code is niet meer geldig na afgelopen woensdag, er is wel een 22% code die nog wel geldig is: SAVE22-ONGTAP-RELOAD
Mij konden ze alleen compenseren door de korting van 22% in de vorm van credit bij hun te geven, waar ik vrij weinig aan heb, aangezien je geen kortingscodes kan combineren met credit.

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

RobinNL schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 01:14:
Misschien een vreemde vraag, maar zal de serial code van een fysieke versie ook ingevoerd kunnen worden in Steam?
Nee, maar je kan de key van de fysieke versie wel bij rockstar social club invoeren, dan kan je hem ook vanaf daar downloaden.

• PuckStar
falcon123 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 00:14:
[...]
Als mensen nog interesse hebben in hoge resolutie map(van 256x256 tot aan 8192x8192) van Los Santos, hieronder te verkrijgen:
http://gtaforums.com/topi...-satellite-roadmap-atlas/

De 8192x8192 versie is rond de 70 Mb :P
mooi zeg!
hier trouwens een online interactieve map: http://gta-5-map.com/#

• r0bert0
  • Laatst online: 09-07-2024
Bij GTA 4 moest je de disc in de dvd speler laten zitten tijdens het spelen. Redelijk irritant voor de andere personen in de kamer. Is al bekend of dat bij GTA V ook zo is?
Anders moet ik misschien m'n pre-order bij Bol verwijderen en toch maar bij Steam aanschaffen.

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-11 17:29
@R0bert0 ik denk het niet aangezien hij op 7 dvd's staat als ik het goed heb.. blijf je bezig met wisselen :)

ik heb hem gister maar bij steam gekocht. Voor de volledige veiligheid een keer niet bij een key-shop gehaald.
Die €15 wat het scheelt vind ik het niet waard om wat voor risico te lopen (hoewel ik genoeg games via keyshops heb gehaald en nog nooit problemen heb ervaren).
Maar ik hoop dat ik niet het platform van rockstar hoef te gebruiken aangezien ik ook al Origin, Battlenet, Uplay en steam heb..
Ben zooo benieuwd naar de game, ik heb nog helemaal NIKS gezien real life op PS of XBox. Heerlijk als maagd binnen gta5 naar binnen stappen
beebie121 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:49:
@R0bert0 ik denk het niet aangezien hij op 7 dvd's staat als ik het goed heb.. blijf je bezig met wisselen :)

ik heb hem gister maar bij steam gekocht. Voor de volledige veiligheid een keer niet bij een key-shop gehaald.
Die €15 wat het scheelt vind ik het niet waard om wat voor risico te lopen (hoewel ik genoeg games via keyshops heb gehaald en nog nooit problemen heb ervaren).
Maar ik hoop dat ik niet het platform van rockstar hoef te gebruiken aangezien ik ook al Origin, Battlenet, Uplay en steam heb..
Ben zooo benieuwd naar de game, ik heb nog helemaal NIKS gezien real life op PS of XBox. Heerlijk als maagd binnen gta5 naar binnen stappen
OMG? Serieus nog niks? Ik ben maanden voordat een game al uitkomt bovenop al het nieuws als ik die game gewoon moet hebben/spelen. En GTA is al uit sinds september 2013...en het nieuws kwam al een jaar ervoor..
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het de PC games zal vergaan. Ik heb zelf eerst op de 360 gespeeld, story links laten liggen omdat online te leuk was. Na een maandje over naar PS3 en daarop blijven spelen tot de PS4, daar ook weer de story links laten liggen. Nu op PS4 eindelijk vorige maand (toen ik te ziek was om online te spelen) maar eindelijk de story (uit)gespeeld. Deels spijt dat ik zo lang heb gewacht, deels blij dat ik er vrijwel zonder dood te gaan en zonder enige ergernis doorheen ging omdat ik die hele missiestijl wel kan dromen door zo veel online te hebben gespeeld.

PSN: Kjujay

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 19:16

Pykow

Angelo OTR

Voor mij gaat er niks boven een muis + toetsenbord combinatie en daarom ben ik toch wel blij dat we de game Dinsdag gaan krijgen.
Toch moet ik even wat ruimte zien te maken op mij SSD om de game geheel te kunnen installeren of ik moet hem toch maar op de HDD gooien.

Ik heb de game via steam gekocht voor 25 euro ;) (ik heb items van Team Fortress 2 verkocht de afgelopen dagen en daarmee een goed zakcentje verdient)

Ik ben nou niet bepaald een GTA 5 maagd want ik heb het verhaal nu 2x uitgespeeld en kan de missies dromen om het zomaar even te noemen.
GTA online heb ik niet veel gedaan, dit doordat ik vaak vervelende mensen tegen kwam die me gewoon steeds killen in free roam en dat vondt ik minder leuk en ook omdat ik gewoon niet snel ben met een controller.

ik ben benieuw hoe het allemaal gaat draaien op de PC en welke mods we gaan zien in de loop de tijd ;)
oja en TRAINERS !!!! :D, kunnen we eens echt lol trappen zonder dood te kunnen gaan ofzo :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-11 11:07

Hakulaku

Meh

r0bert0 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:21:
Bij GTA 4 moest je de disc in de dvd speler laten zitten tijdens het spelen. Redelijk irritant voor de andere personen in de kamer. Is al bekend of dat bij GTA V ook zo is?
Anders moet ik misschien m'n pre-order bij Bol verwijderen en toch maar bij Steam aanschaffen.
Door de activeringscode te activeren bij Rockstar Social Club kan je vanaf dan ook de download versie binnen halen. Dit zal betekenen dat DVD niet vereist is tijdens het spelen. [bron: https://support.rockstarg...l-DVD-Versions-of-GTAV-PC]

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
beebie121 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:49:
Ook via Steam zal je toch nog moeten inloggen op het rockstar platform, spijtig genoeg. Dus dubbele DRM.

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:01
Jorca schreef op donderdag 09 april 2015 @ 22:14:
[...]

heb jij de code al gekregen van nuuvem ? wat raar, bij mij staat er nog altijd de datum 14.04.2015

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Sjoepap schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:43:
[...]

Ook via Steam zal je toch nog moeten inloggen op het rockstar platform, spijtig genoeg. Dus dubbele DRM.
Heeft alleen weinig met DRM te maken :+ GTA V maakt gebruik van DRM, Steam is puur een distributiekanaal en Social Club kun je vergelijken met Battlelog van Battlefield en is puur om te verbinden met de servers.

• Mijnenveger
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-11 14:49

Mijnenveger

Veegt mijnen

Ik was hem ook aan het preloaden

Steam haalde een mooie snelheid :)

http://i.imgur.com/H5phzDW.png

Ik wou geen fysieke kopie omdat ik heb al had voor PS3 en er zit niet veel bijzonders bij, alleen de kaart en de blueprint (had de special edition).

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
SomerenV schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:53:
[...]

Heeft alleen weinig met DRM te maken :+ GTA V maakt gebruik van DRM, Steam is puur een distributiekanaal en Social Club kun je vergelijken met Battlelog van Battlefield en is puur om te verbinden met de servers.
Steam is DRM, check wikipedia.

"Steam is an internet-based digital distribution, digital rights management (DRM), multiplayer, and social networking platform developed by Valve Corporation. "

Wikipedia: Steam (software)

Rockstar social club is DRM, check wikipedia

"Rockstar Games Social Club (RGSC) is a digital rights management, multiplayer and communications service provided by Rockstar Games for use with their latest generation of games. "

Wikipedia: Rockstar Games Social Club

Heeft dus wel veel met DRM te maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Sjoepap op 10-04-2015 12:10 ]

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

Gamewire is zeker interessant, al zal ik niet verbaasd staan kijken als MediaMarkt een prijs zal voeren die ongeveer op hetzelfde uitkomt. Ik kijk het weekend nog even aan :)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mijnenveger schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:08:
Ik was hem ook aan het preloaden

Steam haalde een mooie snelheid :)

http://i.imgur.com/H5phzDW.png

Ik wou geen fysieke kopie omdat ik heb al had voor PS3 en er zit niet veel bijzonders bij, alleen de kaart en de blueprint (had de special edition).
Pre-loaden ? ow dat wist ik niet.
Dat komt mooi uit.

Vanavond even pre-loaden dan terwijl ik naar Fast and furious 7 ben ;) en als hij nog niet klaar is vandaag, dan morgen weer aanzetten terwijl we met zijn alle lekker buiten op een terras zitten ;)

• PuckStar
r0bert0 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:21:
Of je van disc of download installeert maakt niet uit voor tijdens het spelen. dat zal ten alle tijde zonder discs hoeven.

• Hakulaku

Hakulaku

Meh

Pykow schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:20:
[...]
dan morgen weer aanzetten terwijl we met zijn alle lekker buiten op een terras zitten ;)
Met 60% kans op neerslag ben ik bang dat je dan ook een paraplu moet meenemen ;)

• r0bert0
  • Laatst online: 09-07-2024
Oké, bedankt voor de reacties. Dan toch maar de dvd's.

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-11 17:29
Moet je ook die social club shizzle hebben voor SP?

• Hakulaku

Hakulaku

Meh

beebie121 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:04:
Moet je ook die social club shizzle hebben voor SP?
Rockstar kennende zal registratie bij social club (en dus activering van het account) een vereiste zijn voordat het spel opgestart kan worden.

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-11 22:54
Kju schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:52:
[...]

OMG? Serieus nog niks? Ik ben maanden voordat een game al uitkomt bovenop al het nieuws als ik die game gewoon moet hebben/spelen. En GTA is al uit sinds september 2013...en het nieuws kwam al een jaar ervoor..
Hier ook nog niets, buiten de map van ver gezien te hebben en een paar details bv dat je kunt tennissen of dat er een beurs in de game zit weet ik er niets over.
En dit is héél bewust gedaan. Voor mij komt GTA5 volgende week uit dus dat word een heel leuke belevenis.

Ik weigerde een console te kopen voor GTA5 en ik wou hem perse op PC spelen.
Nu mijn ervaring leert ook dat als je al veel op voorhand weet, al veel op voorhand gelezen hebt de game simpelweg minder leuk is. Het is veel leuker om ingame te spelen en dingen te ontdekken en dat geld voor alle games.

Als ik hem toch niet op console speel waarom er dan naar kijken?

Al moet ik toegeven dat het lastig was/is hem zo lang te negeren.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Hakulaku schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:32:
[...]

Met 60% kans op neerslag ben ik bang dat je dan ook een paraplu moet meenemen ;)
haha goed om te weten :P mijn vriendin nog heel blij roepen dat het lekker weer ging worden :P
jeuj enigste vrije dag gaat het regenen haha.

dan zullen we wat anders moeten verzinnen, maar de download laat ik aanstaan :P

sprankel schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:19:
Als ik hem toch niet op console speel waarom er dan naar kijken?

Al moet ik toegeven dat het lastig was/is hem zo lang te negeren.
Ik heb de 360 en de XBO uren en uren gespeeld, maar de overstap naar XBO was toch ook weer een heerlijk moment, alleen die overstap van framerate en graphics was al geweldig om te zien.

Dus beide kanten hebben wel wat, ik heb bergen vergelijkingsmateriaal en sta je overal 'wooo en aaahh en ooooh' hoeveel mooier het nog kan zijn, jij hebt het voor de game an sich :)

Al zal ik heel de SP niet gaan spelen, 1x gedaan en omdat het allemaal erg liniair is, absoluut niet voor herhaling vatbaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-11 22:11

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

SinergyX schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:21:
[...]

Ik heb de 360 en de XBO uren en uren gespeeld, maar de overstap naar XBO was toch ook weer een heerlijk moment, alleen die overstap van framerate en graphics was al geweldig om te zien.

Dus beide kanten hebben wel wat, ik heb bergen vergelijkingsmateriaal en sta je overal 'wooo en aaahh en ooooh' hoeveel mooier het nog kan zijn, jij hebt het voor de game an sich :)

Al zal ik heel de SP niet gaan spelen, 1x gedaan en omdat het allemaal erg liniair is, absoluut niet voor herhaling vatbaar.
Dus de replaywaarde van GTA is lager dan andere GTA's ? :o

Ontopic: 14 april :'(
Door mijn flut-opleiding kan ik pas 18 april beginnen met GTA V kopen, halen, installeren en spelen.

Trein?

• JaronStrypsteen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13-11 21:44
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SrImRew.jpg
Dit is daarnet gepost op reddit.

• Frozen
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik wilde nog even zeggen dat het mij uiteindelijk gelukt was GTA V voor 29 euro te krijgen. Ik heb de code en hij is aan het preloaden. Zie: Frozen in "Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic"

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-11 22:11

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Ik in de foto een Gigabyte GTX 750 zonder ti liggen.

Afbeeldingslocatie: http://www.techpowerup.com/gpudb/images/b2876.jpg

http://www.gigabyte.com/p...uct-page.aspx?pid=4947#ov

Volgens mij ligt eronder een GTX 650 O-)

[ Voor 64% gewijzigd door MedionAkoya op 10-04-2015 19:13 ]

Trein?

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:35

duderuud

Sliden is koel

Frozen schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:08:
Ik wilde nog even zeggen dat het mij uiteindelijk gelukt was GTA V voor 29 euro te krijgen. Ik heb de code en hij is aan het preloaden. Zie: Frozen in "Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic"
Keys (tijdelijk) uitverkocht, balen :(

Motor-Forum.nl

Pagina: 1 ... 71 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch